החשיבות של SEO לעסקים שלך עכשיו ובעתיד

תוכן עניינים
שתף 55
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
56 מניות

הצרכנים חיים כיום בדיגיטל עולם. על פי נתוני Accenture, כ- 94% מרוכשי B2B אומרים כי הם מבצעים חיפוש מקוון לפני ביצוע רכישה. מותגים שלא לוקחים יוזמה למנף ולהבין את החשיבות של של SEO קידום אתרים  יישארו מאחור ויפספסו ערך רב שהם יכלו להוסיף לעסקים שלהם.

בענף ה- B2C ניתן לראות גם את הדומיננטיות של העולם המקוון. סטטיסטיקה מדווחת כי המסחר האלקטרוני העולמי צפוי להגיע ל -4.5 טריליון דולר עד שנת 2021. באותה עת, המסחר האלקטרוני יהווה 17.5% מכלל המכירות הקמעונאיות, יותר מכפליים ממה שהיה בשנת 2015. בנוסף, GE Capital Retail Bank מדווח כי 81% מהאנשים אומרים שהם חוקרים ברשת לפני שהם מקבלים החלטה לקנות משהו.

העולם הדיגיטלי משפיע גם על עסקים מקומיים בחיפוש מקומי. דוח LSA-Acquisio מצא כי 75% מחיפושים במובייל גורמים לביקור בחנות תוך 24 שעות, ו -30% מהביקורים הללו גורמים לרכישה.

צרכנים מודרניים רואים באינטרנט חלק בלתי נפרד מחוויית הקנייה שלהם. לא משנה אם הם קונים באופן מקוון או באופן אישי, הם משתמשים באינטרנט כדי ללמוד יותר על המוצרים והעסקים הזמינים. לפיכך, אף עסק אינו יכול להתעלם מהשוק הדיגיטלי.

השקעה ב- SEO , לעומת זאת, עשויה להיראות מהממת. עסקים רוצים לדעת שהזמן וההשקעה הכספית שהם מבצעים יעניקו להם תשואה חזקה גם עכשיו וגם בעתיד. זה מה שכל ארגון צריך לדעת על החשיבות של של SEO .

הבנת העקרונות העיקריים של SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש מתארת ​​אסטרטגיה המקיפה כמעט כל היבט של בניית אתרים ופיתוח תוכן. כאשר הדבר נעשה ביעילות, הוא יוצר חווית משתמש יוצאת מן הכלל עבור הצרכן, ובכך ממשיך לבנות את אמונו בחברה.

המטרה העיקרית של SEO היא להפגין את הערך שלך למנועי החיפוש. כאשר הם יודעים את הערך שלך, הדפים שלך ידורגו מאוד בשאילתות הרלוונטיות לתוכן שלך. החשיבות של של SEO נובעת מיכולתה לעזור ללקוחות למצוא אותך בקלות.

כיצד פועל אופטימיזציה למנועי חיפוש

גוגל 'קוראת' את האתרים הזמינים ברשת באמצעות עכבישיהם. עכבישים אלה מחפשים פיסות מידע מרכזיות המסמנות להם את הנושאים והערך של התוכן בכל דף אינטרנט. העכבישים, כמובן, לא ממש יכולים לקרוא. המשמעות היא שהם יחפשו מונחים מסוימים ויבחנו את ארגון האתר כדי למצוא רמזים לגבי ערך האתר. להלן כמה מההיבטים של SEO המהווים בסיס לכל אסטרטגיה.

היבטים של אופטימיזציה למנועי חיפוש

  • מיטוב מילות מפתח

לעתים קרובות מדברים על מילות מפתח כאשר אנשים דנים בחשיבות של SEO . מילות מפתח מתייחסות למונחים שאתה כותב עליהם, מנסים להתאים את מילות המפתח בהן קהל היעד שלך משתמש בחיפושים.

עם זאת חשוב להבין שמילות מפתח בלבד אינן מספיקות. גוגל לא רוצה לראות טקסט שמלא בחזרות אינסופיות של אותה מילת מפתח או ביטוי מילות מפתח. טקסט כזה קורא בצורה גרועה ותורם לחווית משתמש לקויה.

במקום זאת, גוגל רוצה לראות מילות מפתח בעלות ערך גבוה, אך גם מילות מפתח סמנטיות. מילות מפתח סמנטיות מתייחס למונחים האחרים שבהם סביר להניח שתשתמשו במהלך הדיון במונח מסוים. לדוגמה, אם אתה כותב על הנושא "איך לגדל גינה", סביר להניח שתראה מונחים לגבי זרעים, דשן, חלקות וסוגים שונים של ירקות או פרחים.

importance of SEO

שימו לב לנוכחות מילות מפתח סמנטיות בתיאורי המטא של שלושת תוצאות האתר המובילות לשאילתה זו.

המונחים הסמנטיים שבהם אתה משתמש מעניקים ל- Google תובנה רבה יותר במה אתה מדבר בדיוק בנושא זה ורמת העומק שאתה מציע. תוכן שאינו משתמש במילות מפתח קשורות רבות עשוי להיראות רדוד ואינו מציע את הערך שלקוחות רוצים לראות.

  • בניית האתר והארגון

גוגל והאלגוריתם שלה מסתכלים גם על ארגון האתר. מפת אתרים ברורה מקלה על גוגל לנווט באתר. זה גם עוזר להבטיח שהעכביש לא יחמיץ אף אחד מדפי האתר בזמן שהוא סורק את הדומיין.

מפת אתרים ברורה וניווט קל תורמים גם הם לחוויית המשתמש. כאשר משתמשים יכולים לנוע בקלות באתר שלך, הם מתעסקים טוב יותר עם התוכן. זה גם משפר את היכולת שלהם להמיר ואז להפוך ללקוח משלם.

חלק מהקמת האתר כולל גם מהירות עומס באתר. דפים שנטענים לאט על כל מכשיר יסומנו בצורה גרועה על ידי גוגל ויינטשו גם על ידי הצופים שמגיעים לאתר. מותגים צריכים להקדיש זמן לשקול בזהירות כיצד הם בונים את האתר שלהם , כולל התמונות והסרטונים שבהם הם משתמשים, כדי להיות בטוחים שהכל נוצר כדי להבטיח זמן טעינה אופטימלי.

importance of SEO

  • טעויות באתר

טעויות האתר משפיעות לרעה גם על קידום אתרים. שגיאות באתר משבשות את חווית המשתמש ומקשות על המבקרים למצוא את התוכן שהם רוצים לראות. גוגל מסתכלת למטה על סוגים אלה של טעויות והם יפגעו בדירוג של הדפים. חלק מ- SEO מורכב מביצוע ביקורת אתרים ובדיקה כי כל דפי השגיאה, הפניות מחדש שנעשו בצורה לא טובה, דפים כפולים וסוגי טעויות דומים מנוקים.

importance of SEO

ביקורת אתר פשוטה תיראה כך ותאמר לך על כל שגיאות שיש לך באתר שלך. אתה יכול לבצע ביקורת באתר זה באמצעות מגוון תוכניות שונות, אך אנו ממליצים לך לשכור חברת חברת SEO לביקורת באתרך כדי שיוכלו לתקן אותו עבורך בהקדם.

  • מיטוב נייד

כמובן, SEO לא יהיה שלם בלי דיון באופטימיזציה לנייד. גוגל ציינה כי יותר חיפושים נערכים כעת במכשירים ניידים מאשר בשולחן העבודה. בתגובה, הם עדכנו את דרישותיהם לשיפור האופטימיזציה לנייד.

החל משנת 2015, גוגל הפיצה את עדכון ה- mobilegeddon שנקרא. על פי עדכון זה, אתרים שלא היו ידידותיים לנייד עומדים להיפגע בדירוגים. היותך מוכן לנייד יכול ללבוש כמה צורות שונות, כולל קיום אתר סלולרי ייעודי או שימוש בעיצוב מגיב להתאמת האתר למסך בכל גודל.

importance of SEO

מאז שגוגל הטמיעה את האינדקס הראשון שלהם לנייד, כעת יש צורך שבכל אתרי האינטרנט יש אתר סלולרי מגיב. עם עדכון חדש זה, גוגל בוחנת כעת ראשונה את הבנייה הסלולרית של האתר. מנוע החיפוש מדרג את האתרים בהתאם לחוויית המשתמש של המכשירים הניידים.

לפיכך, אם לאתר שלך יש גרסאות שולחן עבודה וניידים, זה שיוגדר לאינדקס הוא אתר הנייד. אז אם יש לך אתר נייד שאינו מגיב, בוודאי תחמיץ הרבה תנועה והמרות פוטנציאליות לעסק שלך.

כדי להצליח בעולם הראשון במובייל זה, מותגים צריכים להשתמש ב- SEO לנייד כדי להבטיח כי התוכן שלהם נוצר נכון. האתר צריך להיות קל לניווט בעזרת האצבעות. זה אמור לטעון היטב גם במכשירים ניידים, להיות קל לקריאה ולהימנע מכל חלונות קופצים או סוגים אחרים של טקסט שעלולים להפריע לחוויית המשתמש הנייד.

כדי לבצע אופטימיזציה מלאה לנייד, מותגים חייבים להתמקד ביצירת אתרים למשתמשים ניידים, במקום רק ליצור אתר שעובד במכשירים שלהם.

  • התגברות על התנגדויות ל- SEO

ההתנגדויות הנפוצות ביותר שעסקים מעלים בנושא SEO סובבות סביב הזמן הדרוש וההשקעה. זה יכול לקחת מספר שבועות עד מספר חודשים כדי לראות תוצאות אמיתיות מיוזמת קידום אתרים, שמקשה למצוא כעת את המשאבים להשקעה באופטימיזציה.

למרבה המזל יש כמה תוצאות עסקיות שמותגים יכולים לראות מייד מהשקעה בקידום אתרים. למרות שהתוצאות המשמעותיות ביותר עשויות לקחת זמן, השינויים החיוביים שנראו עם SEO יכולים להועיל ללקוחות , ולפיכך לעסק, מייד.

  1. שיפור הראות ככל שדירוג האתר השתפר . כאשר מותגים יתקנו שגיאות באתרים שלהם ובוחרים מילות מפתח מסוימות שהם רוצים לייעל להם את התוכן, הם יתחילו להשיג עמדות דירוג. למרות שהם עשויים שלא להגיע למקומות הראשונים של SERP מייד, הם עדיין יכולים להגביר את הנראות שלהם ולהתחיל לראות ביצועים אורגניים משופרים.
  2. מעורבות טובה יותר עם משתמשי האתר . כאשר מותגים יתחילו לשים לב לחשיבות של SEO ובכך מתחילים לנקות את אתרי האינטרנט שלהם, הם ישפרו את חווית המשתמש. לאנשים יהיה קל יותר לאתר את האתר ולמצוא את מה שהם צריכים. זה ישפר את המוניטין של האתר. זה גם יעודד את המעורבות עם המשתמשים ויעודד לידים נוספים להמרה ללקוחות.
  3. שיפור חוויית המשתמש . ניקוי שגיאות באתר יעזור לחסל תוכן משוכפל, שגיאות או הפניות חוזרות. זה גם ישפר את חווית המשתמש.

מותגים מרגישים בדרך כלל דאגה מההשקעה הכספית ב- SEO. העסקת מספר עובדים חדשים יכולה להוות ניקוז בתקציב, במיוחד כאשר אנשים מוסיפים את הכלים הדרושים בכדי למקסם את אופטימיזציית האתר. למרבה המזל, ישנן דרכים לעקוף גם מתח זה.

סוכנויות SEO יכולות לספק למותגים גישה לאנשי מקצוע מנוסים מאוד. שותפי סוכנות אלה כבר משתמשים בכלי SEO הגדולים, ומצמצמים את הצורך בהשקעה נוספת. מכיוון שמותגים אינם צריכים לדאוג למשכורות נוספות של עובדים או לשלם הטבות, הם יכולים גם להפחית כמה הוצאות.

מי שלא רוצה לעבור לדרך הסוכנות יכול גם להתחיל לעבוד עם SEO עם צוות השיווק הביתי הנוכחי שלהם. מתן הזדמנויות אימונים יכול לעזור לאנשי מקצוע אלה ללמוד את היסודות, כך שיוכלו להתחיל לבנות אתר מצליח.

כאשר מותגים מתבוננים לטווח הארוך בחשיבות של SEO , עם זאת, הם יראו שהיתרונות רק מתרבים ככל שהם נותרים ממוקדים בכוח האופטימיזציה. עם שיפור ה- SEO שלך, התשואות שתקבל יעלו בהרבה על ההשקעה הראשונית שלך.

חשיבות SEO (19459008) עכשיו ובעתיד

1. בניית מותג

בניית המותג יכולה לעזור ביצירת ארגונים חזקים. כאשר אנשים מזהים את הלוגו, הצבעים והשמות שלך עם מוניטין חיובי שקדם לך, זה יכול לעזור לבנות אמון רב יותר עם לקוחות פוטנציאליים. SEO ושיווק דיגיטלי יכולים לעזור להפיק תועלת מכך.

importance of SEO

התוצאות המובילות הללו לשאילתה "כיצד לעצב מטבח" ליהקו עצמם כמובילי התעשייה ויבנו אמון רב יותר עם אנשים.

כפי שכבר דובר, הצרכנים משתמשים באינטרנט כדי לחקור פתרונות, מוצרים ושירותים של נקודות כאב. נוכחות חזקה ברשת תבנה את המותג שלך ותגדיל את נתח השוק שלך. האתר שלך יופיע בקביעות בחיפושים הרלוונטיים לארגון שלך. לקוחות יכירו את שמך ועסקך.

נוכחות מקוונת חזקה תקיף ערוצים רבים. אסטרטגיית SEO מלאה תכלול שימוש בפלטפורמות, כמו מדיה חברתית. המותג שלך יהיה נוכח ללקוחות לאורך חייהם הדיגיטליים, וישפר את ההכרה וההפניות.

2. עמדות טובות יותר ב- SERP

עמדתך ב- SERP תמלא תפקיד גדול במספר הקליקים שאתה מקבל. על פי Advanced Web Ranking , שלושת המיקומים הראשונים בלבד ב- SERP מקבלים בממוצע 60% מכל הקליקים. משמעות הדבר היא שככל שהאתר שלך יופיע גבוה יותר, כך תוכל להשיג יותר תוצאות מהמאמצים שלך.

התמקדות בחשיבות של SEO תעזור לך לשפר את הדירוג שלך. מכיוון שגוגל מכירה בערך שהאתר שלך מציע למשתמשים במגזר זה, אתה תדרג גבוה יותר. SEO עוזר לך לתקשר טוב יותר עם אלגוריתמי מנועי החיפוש. הנושא שלך יתבהר לעכבישי מנועי החיפוש. תוכלו גם ליידע את מנועי החיפוש עבור אילו שאילתות תהיו רלוונטיים.

לקוחות מקשרים דירוג גבוה יותר ב- SERP עם מובילי התעשייה. האלגוריתם של גוגל ממיין את התוכן בזהירות כדי למצוא את החומר המספק את הערך הרב ביותר ללקוח ופועל כדי להפריד בין התוכן שאנשים יכולים לסמוך עליו וזה שאינו יכול.

הלקוחות יודעים שאלגוריתם של גוגל מחזיר להם בדרך כלל את האתרים שיספקו להם את התשובה הטובה ביותר. זה בונה אמון. כשאתה מרוויח כמה מהמיקומים המובילים בדירוג ב- SERP, הוא מספק פלטפורמה מצוינת לקידום עצמך כמובילה בתעשייה ומישהו שהצרכנים האלה יכולים לסמוך עליהם.

3. יותר תנועה

כשאתה בונה את הדירוג שלך , תהיה במצב טוב יותר להגביר את התנועה שלך. שיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים כוללות אופטימיזציה של הכותרות ותיאורי המטא שלך כדי להבהיר את הנושא שלך. זה מאפשר ללקוחות שלך לדעת בדיוק מה היצירה שלך מציעה. לקוחות רוצים לדעת שהאתר שלך יענה על צרכיהם. מיטוב היבטים אלה באתר שלך יעזור לשכנע אותם ללחוץ.

כשאתה משלב אלמנטים אלה עם דירוג האתר החזק יותר שאתה משיג אופטימיזציה, תראה עלייה בשיעורי התנועה שלך. אנשים נוספים יגיעו לאתר שלך. ככל שתכירו יותר אנשים לאתרי האינטרנט שלכם, תוכלו גם לטפח הזדמנויות רבות יותר לאנשים להיות לידים ואז להמיר אותם. אי אפשר להמעיט בחשיבות של SEO בכל הקשור לגידול בהכנסות אורגניות.

4. אחוז גבוה יותר של תנועה שהופכת למובילים

SEO גם יגדיל את אחוז התנועה שלך שהופך להיות לידים. קידום אתרים מתמקד בהבנת מה לקוחות פוטנציאליים רוצים לראות ואז למלא את הצרכים הללו. לפיכך, יצירת אסטרטגיית קידום אתרים חזקה תביא לאתר המותאם יותר ללקוחות היעד שלכם.

באמצעות SEO אתה צריך לנתח את משפך המכירות שלך ולקבוע מה אנשים רוצים לראות בכל שלב. תוכל למפות את פרסומות הלקוח היעד שלך לשלבי המסע של הקונה, וכך ליצור תוכן אפקטיבי יותר.

עם תוכן שמעסיק את המבקרים שלך טוב יותר, תוכל להוביל את הסיכויים שלך דרך משפך המכירות ביתר קלות. לקוחות יוכלו למצוא את התוכן שהם רוצים ותדע כיצד להעביר אותם לשלב הבא. זה יביא לאחוז גבוה יותר של המרות בכל שלב.

5. צמיחה עסקית מחוץ לגבולות הגיאוגרפיים

עם שיווק מסורתי, עסקים לרוב נשארים מוגבלים לאזור הגיאוגרפי המיידי שלהם. אתה מקדם את עצמך באמצעות דואר ישיר, שידור רדיו ושלטי חוצות, למשל, שרק אנשים שגרים באזור שלך רואים.

באמצעות SEO, יש לך הזדמנות להרחיב את טווח ההגעה שלך מעבר לאזור שלך. אתה יכול לעשות עסקים עם אנשים ברחבי הארץ.

על ידי הבנת החשיבות של של SEO ויצירת אתר מותאם, הדף שלך יכול לדרג גבוה ב- SERPs עבור אנשים במספר מיקומים שונים. כאשר התוכן שלך רלוונטי, הוא יופיע ללא קשר אם הסיכוי גר בשכנות או במרחק של אלפי מיילים משם.

SEO, אפוא, מעניק לארגון שלך מקום גדול יותר לצמוח. יש לך סיכוי להרחיב את הקהל הפוטנציאלי שלך וכך להגדיל את טווח ההגעה שלך. תוכל להרחיב את העסק שלך ברמה שלא הייתה אפשרית בעבר.

6. הבנה רבה יותר של מה הלקוחות רוצים לראות

לקוחות היום רוצים לדעת שעסקים מבינים את נקודות הכאב שלהם. הם רוצים לעבוד עם חברות שמתייחסות לצרכים האישיים שלהם. לקוחות מודרניים רוצים לטפח קשרים עם עסקים ולא רואים בהם רק מספר.

רמת השירות האישית של אמזון, כולל המלצות אישיות, לא הייתה אפשרית ללא קידום אתרים ושיווק דיגיטלי.

כדי לשרת את הלקוחות האלה, הן ברשת והן במצב לא מקוון, אתה רוצה להבין באופן אינטימי את הלקוחות שלך. משמעות הדבר היא העמקה יותר מאשר מיקוד לאנשים בטווח גילאים מסוים. אתה רוצה להבין את התנהגותם של אנשים ומדוע הם מבצעים פעולות מסוימות.

לפני SEO ושיווק דיגיטלי, עסקים הסתמכו על מחקר שוק וניתוח בסיסי של סחורתם. הם השתמשו במחקרי שוק כדי לזהות מגמות בהרגלי הצריכה שלהם, למשל, והשתמשו בנתוני מכירות כדי לראות אילו מוצרים ושירותים היו הפופולריים ביותר בקרב הלקוחות. עם זאת, קידום אתרים מציע רמה חדשה לחלוטין ליכולת להבין את הלקוח.

על ידי תשומת לב לחשיבות של SEO , תתחיל לעקוב אחר התנהגות הלקוחות באתר האינטרנט שלך. אתה תראה את שיעורי הכניסה שלך, באיזו תדירות אנשים לוחצים דרך האתר שלך ולאן הם הולכים, את שיעור עגלות הקניות הנטושות ואת שיעור הלקוחות החוזרים שלך.

דרך מדיה חברתית , תוכלו להאזין ולהשתתף בשיחותיהם של צרכנים אלה. אתה יכול לקבל משוב הן ממתוסכלים מהארגון שלך והן מהמאושרים. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לשפר את ההצעות שלך. התנהגויות אלה היו קשות משמעותית, אם לא בלתי אפשרית, לפני לידתו של קידום אתרים ומדידת מדדים אלה.

החשיבות של של SEO , והתחקות בעקבות התנהגות האתר, משפרת את היכולת של המותגים להבין את הלקוחות שלהם. הרצון של הצרכן לחוויה אישית ולהרגיש כאילו המותג דואג להם כאדם ייחודי הופך להיות אפשרי.

לפני SEO ושיווק דיגיטלי, המותגים הוגבלו על ידי מה שיכלו לקבוע ממחקר שוק נרחב וכמה ניתוח התנהגותי של הארגון שלהם. עם זאת, באמצעות SEO הם יכולים לנתח את התנהגות הלקוחות ברמה אינטימית, וליצור חווית מותג מעולה בהרבה.

SEO מחייב מותגים להשקיע. ללא תוצאות מיידיות, כמו אלו שמסע פרסום מסורתי יכול לייצר, זה יכול להיות קשה לבצע את הקפיצה הזו. כשאתה מתחיל להבין את החשיבות לטווח הרחוק של [SEO] של הארגון שלך, זה אמור להיות קל יותר לנקוט בצעדים ראשונים אלה לקראת הצלחה דיגיטלית. ככל שתשקיע יותר ב- SEO וככל שההתמדה שלך תהיה אינטנסיבית יותר, כך יהיה קל יותר לראות כיצד היתרונות שאתה מפיק מאסטרטגיה זו משלמים בקלות עבור המאמץ שהשקעת.

אם אתה מעוניין לצמצם את מאמצי SEO שלך או סתם להתחיל, פנה אלינו כדי לתאם צ'אט עוד היום ולמד כיצד חברת SEO SEO של אטלנטה יכולה לעזור העסקים שלך.

לאיזה תוכן תרצו לחזור?