SEM פרסום: דרך מהירה ויעילה לייצר הכנסות

תוכן עניינים
שתף 5
ציוץ
[ 19459007] סיכה 2
שתף
7 מניות

 

(SEM) פרסום, המכונה גם שיווק במנועי חיפוש, הפך לאחת הדרכים המשמעותיות ביותר לייצר תנועה באתר. כערוץ שיווקי, SEM מחמיא לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ממש טוב ועוזר לך להגיע לראש מנועי החיפוש.

 

SEM advertising

 

הייתה תקופה בה משווקים דיגיטליים השתמשו במונח פרסום SEM כדי לתאר את כל הדברים שיווק באינטרנט – בין אם זה היה אופטימיזציה למנועי חיפוש או שיווק במנועי חיפוש. אך בשנים האחרונות SEM התכוונה לסוג ספציפי מאוד של פרסום מקוון, שהוא פרסום בתשלום המשמש במנועי חיפוש .

 

אם אתה רוצה ללמוד יותר על SEM, במאמר זה יש את כל מה שאתה צריך כדי לשלוט ביסודות.

 

הנה, אנו הולכים להסביר מדוע אתה זקוק לפרסום בחיפוש בתשלום (SEM) וכיצד זו דרך מצוינת להגדיל את החזר ה- ROI שלך.

 

14 סיבות מדוע העסק שלך זקוק לפרסום ב- SEM

 

מספר 1 כפול ההשקעה שלך

 

הסיבה מספר 1 שאתה בעסק – מדוע מישהו בעסק – היא להרוויח כסף. ובעוד שמנועי חיפוש כמו באידו ובינג מציעים הזדמנויות נחמדות להכניס כסף רב יותר עם מודעות חיפוש, Google בהחלט מציעה יותר דפוק עבור הדולר שלך.

 

paid advertising

 

על פי דוח ההשפעה הכלכלית שפרסמה גוגל, בממוצע, מפרסמים בפלטפורמת Google Ads מרוויחים 2 דולר עבור כל הוצאה של $ 1.

 

מה שאומר שאתה יכול למעשה להכפיל את ההשקעה שלך בתוכנית. אם אתה יודע מה אתה עושה.

 

כן, פרסום ב- SEM בהחלט מאפשר לכם לצפות לתשואות כה מדהימות, אך יחד עם זאת עליכם לדעת כיצד להשיג תוצאות אלה או עם סוכנות שיווק שעושה .

 

בסופו של יום, שיווק במנועי חיפוש מציע לעסקים את הפוטנציאל להרוויח יותר כסף מקמפיין השיווק המקוון שלהם. ואתה יכול לקצור את היתרונות המובטחים אם אתה או הצוות שלך יודעים כיצד לפתוח במסע פרסום מוצלח .

 

# 2 שפר את הגיור שלך

 

אף על פי שייתרת כסף היא בדרך כלל המטרה העיקרית של קמפיין שיווקי, אסור להתעלם מסוגי המרות אחרים. כשמדובר בהמרות, כל אחד מהם סופר, כמו הרשמות לניוזלטר ומנויים חדשים.

 

מכיוון שמודעות בתשלום קשורות לרוב דפי נחיתה ממוקדים בהמרה שמניעים תנועה באתר דרך משפך המכירות, SEM יכולה להיות נהג המרה חשוב באמת. תוצאות חיפוש אורגניות מקושרות לעתים נדירות לדפי נחיתה, אך מודעות בתשלום הן.

 

בהתחשב בכך, אופטימיזציה למנועי חיפוש יכולה לתמוך בקמפיינים שלך למודעות המותג כמו גם במאמצים מהמשפך, ואילו ניתן להשתמש במודעות בתשלום (פרסום ב- SEM) להשגת יעדים ספציפיים והמרות בסוף המשפך.

 

מספר 3 נגיש אפילו לחשבונות קטנים

 

כשמדובר בפרסום בתשלום, דבר אחד שרוב העסקים חשים בנוח סביבו הוא עלות [1945908] . מרבית המותגים ולקוחות הסוכנות חושבים שעלויות הפרסום ב- SEM עולות בהרבה על היתרונות שלה, וזה לא נכון.

 

כפי שהזכרנו בסעיף 1, גוגל מראה שאם מנוהלים ביעילות, מודעות בתשלום יכולות להכפיל את ההשקעה שלך, לא משנה כמה תתחיל.

 

בנוסף, לא צריך הרבה הון כדי להציג מודעות. אתה יכול להתחיל עם סכום של $ 5.00!

 

התוצאות שתקבלו עבור התקציב שלך יכולות להיות שונות. עשינו עבודה רבה כדי להביא תוצאות SEM פנטסטיות אפילו לתקציבי ההוצאה הנמוכים ביותר למודעות.

 

(לחץ כאן כדי לראות כיצד השתמשנו בקמפיינים של גוגל מודעות בכדי להגדיל את המכירות ביותר מ- 457% עבור עסק קטן!)

 

מכיוון ש- SEM זמין לתקציבים מוגבלים אפילו, כמה עסקים קטנים ועסקים מרובי מיקום נהנים מכך על ידי פיזור התקציב שלהם בין מסעות פרסום רבים המבוססים על מיקום.

 

# 4 תוצאות נהדרות למאמצי שיווק מקומיים

 

פרסום SEM הוכיח ככלי יעיל להגדלת התעבורה באתר ולקבל יותר המרות אפילו בתקציב קטן. לכן למותר לציין כי SEM חשובה כמעט עבור המשווקים המקומיים כמו SEO.

 

כשאנשים מחפשים באינטרנט שירותים מקומיים כמו “שירותי שטיפת מכוניות בסביבי” או “אינסטלטורים בג’ורג’יה”, מומחי SEM מקומיים הם אלו שגורמים לשאילתות אלו להתחבר לעסקים ומודעות הרשומות במנועי חיפוש.

 

local SEM advertising

 

בשנת 2016 פרסמה גוגל חבילת מודעות דיגיטלית בשם Local 3 Pack, אשר נותנת למודעות המקומיות את שלושת המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש עבור מונחי חיפוש מבוססי מיקום, כמו עיר או ביטוי “קרוב אלי”.

 

היית שמח לדעת שלמשווקים המקומיים יש יתרון מדהים בכל הנוגע לתוצאות SEM בגוגל. על פי סקר שנערך על ידי Watch Engine Watch , חיפושים מקומיים מובילים 75% מהמשתמשים לחנויות לא מקוונות כדי לסיים את הרכישה תוך 24 שעות!

 

# 5 ראו תוצאות מייד

 

כידוע, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) וצורות אחרות של אסטרטגיות שיווק דיגיטליות נוטות להיות “המשחק לטווח הארוך”. לא משנה כמה אתה עובד וכמה טוב קמפיין ה- SEO שלך, בדרך כלל לוקח 6+ חודשים לייצר תנועה משמעותית לאתר שלך.

 

לעומת זאת, SEM מתחילה לספק תוצאות מרשימות כמעט מייד.

 

לוקח מודעות (ללא צוחק) כדי ליצור מודעות. ואף על פי שמודעה צריכה לעבור תהליך אישור לפני שהיא יכולה להופיע בתוצאות החיפוש, היא כמעט ולא אורכת יותר מיום אחד. אז בממוצע, הזמן בין יצירת מודעות להשקה הוא סביב יום עסקים אחד. זה הכל.

 

כן, אנו מודעים לכך שזה יותר מזה, אך תחזוקה ואופטימיזציה של קמפיינים הם רק חלק מהפעלת קמפיין פרסום SEM.

 

הנקודה שלנו היא שההזדמנות לקבל יותר קליקים ומכירות נוספות חיה ברגע שהמודעה שלך יוצאת – תוך יום עסקים אחד! זה לבדו הופך את פרסום החיפוש לאחת האסטרטגיות המהירות ביותר להפעלה מקוונת שקיימת שם.

 

# 6 השג תנועה באופן עקבי

 

מה הדבר היחיד שאתה צריך כדי להגדיל את הנראות והמכירות שלך באופן מקוון? תנועת רשת עקבית.

 

אבל אתה צריך גם אסטרטגיה לתכנון ולתקצוב התנועה שלך. ולפעמים, לא משנה כמה טוב אתם מתכננים, טיפות פתאומיות ודרגות בתנועה עדיין יכולות להתרחש.

 

כאן נכנס לפרסום ברשת החיפוש. ניתן להשתמש במודעות SEM ליצירת תנועה קבועה עבור מילות מפתח ספציפיות ולעזור לך לשלוט בתעבורה באתר בכל נקודת זמן.

 

Google SEM statistics

 

כפי שגוגל גילה, קליקים על מודעות מצטברים מהווים 89% מתעבורת האתר שנוצרה על ידי מודעות SEM אך לא מוחלפים על ידי קליקים אורגניים כאשר המודעות אינן מוצגות. המשמעות היא שמודעות חיפוש יניעו תנועה לאתר שלך גם כאשר אופטימיזציה למנועי חיפוש ואסטרטגיות שיווק אחרות משתנות.

 

# 7 מושכים לידים מוסמכים יותר

 

כמובן, לא מדובר ביצירת תנועה כלשהי. אחד היתרונות הגדולים ביותר בפרסום SEM הוא היכולת לנהוג בתנועה המתאימה לעסק שלך .

 

עם תוצאות חיפוש אורגניות, אתה לא תמיד יכול להשפיע על מי שרואה את התוצאות האלה, אך בעזרת פרסום בחיפוש אתה יכול לקבוע קהל בהתאמה אישית שיש סיכוי גבוה יותר לראות את המודעות שלך ולעסוק בהן מאשר המשתמשים הממוצע.

 

SEM מאפשרת לך למקד למיקומים ספציפיים ולמבקרים באתר בכל שלב במשפך המכירות שלך. המשמעות היא שהתנועה שתקבל ממודעות בתשלום צפויה להיות מוכנה יותר לקנייה מאשר התנועה שנוצרה מקידום אתרים אורגני.

 

# 8 פרסומי SEM מביאים אותך לראש הדף

 

במילים פשוטות, למודעה שלך יש סיכויים טובים יותר להופיע בראש דף תוצאות מנוע החיפוש אם ציון האיכות שלך טוב וההצעה של מילות המפתח גבוהה מספיק.

 

כפי שאתה יודע היטב, המפתח הוא להופיע בעמוד הראשון בין התוצאות המובילות, אם ברצונך לקבל קליקים מקסימליים. שיווק במנועי חיפוש לא יועיל לך אם משתמשים לא יוכלו לראות את המודעות שלך בדף הראשון או אפילו השני של תוצאות החיפוש. CTR נוטה לצנוח באופן דרסטי כאשר המודעה שלך מחליקה לעמוד 2 של תוצאות חיפוש.

 

פרסום ברשת החיפוש יכול להביא אותך לדף הראשון של תוצאות החיפוש ללא מאמץ רב יותר מכפי שה- SEO היה עושה. וכאן נמצאים כל הקליקים!

 

# 9 SEM הוא מעשי יותר

 

מה זה בכלל אומר? ובכן. שיווק במנועי חיפוש נוטה להפוך אותך לגלוי יותר ממש ממש, וכפי שאמרנו ב- # 8, רוב המשתמשים לעולם אינם חורגים מעמוד 1 של תוצאות החיפוש.

 

וזה הגיוני. כאשר משתמשים מקלידים שאילתה, ברור שהם רוצים תשובה מהר ככל האפשר. אז הם לוחצים על התוצאות / המודעות המובילות ללא הבחנה.

 

SEM advertising search results

 

על פי מחקר שפורסם לאחרונה על ידי Watch Engine Watch, 55% מהמשתמשים לא הצליחו להבדיל בין מודעות בתשלום לבין תוצאות אורגניות כאשר הוצג צילום מסך של Google SERPs.

 

אנשים עשויים לצאת מגדרם כדי להימנע ממודעות בכל הנוגע ל- YouTube או לטלוויזיה. אך ברור שזה לא המקרה במנועי חיפוש. לעתים קרובות יותר מאשר אנשים אפילו לא מזהים את התוצאות המובילות כמודעות!

 

# 10 SEM בפרסום עוזר לך להבין את הקהל שלך

 

רוצה לקבוע את כוונת המחפש שלך? או לנתח את התנועה שלך? SEM יכול לעזור לך לעשות זאת ועוד ועוד.

 

ניתן לנתח את הנתונים ממסעות הפרסום שלך PPC ולהשתמש בהם כדי לזהות דפוסים בביטויי חיפוש. אתה יכול לראות את התקדמות המודעות שלך, אילו מודעות משיגות קליקים רבים יותר, אילו מודעות ממירות הכי הרבה ומגמות חשובות אחרות.

 

קביעת כוונת המשתמש באמצעות ערוצים בתשלום ואז שילוב נתונים אלה ב- SEO אורגני היא אסטרטגיה שיווקית נפוצה. כמו כן, כוונת חיפוש מועילה באמת לאופטימיזציה של דפי הנחיתה ולחצני קריאה לפעולה (CTAs). אתה יכול לקבוע את מילות המפתח שמשתמשים מחפשים בפלטפורמת SEM בה אתה משתמש.

 

SEM advertising search terms

 

# 11 זה נותן לך הצצה לנתוני המתחרים

 

כן! SEM לא רק נותן לך תובנות של לקוחות יקרי ערך, הוא גם עוזר לך לראות מה התחרות שלך.

 

תוכלו לבדוק את מודעות יריביכם ולנתח את מילות המפתח הממוקדות שלהם בכדי לשפר את האפקטיביות של מסעות הפרסום המקוונים שלכם. אתה יכול אפילו לדרג גבוה יותר מהמתחרים שלך לאותם ביטויי חיפוש!

 

בעזרת כלי ניתוח תחרותי אתה יכול לעקוב אחר מילות מפתח בעלות ביצועים גבוהים ולגלות נתונים חשובים אחרים שיתורגמו ל קמפיינים שיווקיים מצליחים בחיפוש [19459010 ] . כך תוכלו גם לייצר תנועה באיכות גבוהה ולהגדיל את המכירות.

 

הכלים האלה יכולים להיות יקרים עבור עסק קטן, אבל עבור חברת שיווק שמסוגלת לפרוס את העלויות, זה שווה את זה. יש לנו כמה כלים שאנו משתמשים בכדי להבטיח שהמשווקים שלנו יעמידו את העסק שלך מול התחרות שלך.

 

# 12 זה יכול להרחיב את אופקיך

 

אם אתה חושב שפרסום ב- SEM נוגע רק למודעות בתשלום במנוע חיפוש, חשוב שוב.

 

הודות ל- SEM, אתה יכול ליצור ולהשיק מודעות מסוגים שונים, בהתאם לקהל היעד שלך, לתקציב ולמטרות השיווק שלך.

 

SEM advertising

 

הנה, תסתכל:

 

הצגת מודעות : אלה מודעות באנר בראש, הצדדים או התחתונים של דף אינטרנט או תוצאות מנוע חיפוש

 

מודעות למעקב אחר שיחות: מודעות אלה משמשות למיקוד (או למיקוד מחדש) של משתמשים שקראו למספר מסוים בדרך כלל מוצגים במודעת חיפוש [19459008 ]

 

מודעות ממקדות מחדש: מודעות אלה מוצגות למשתמשים על סמך פעולות האינטרנט הקודמות שלהם

 

מודעות קניות של גוגל : מועדף במיוחד בקרב קמעונאים, אלה מודעות קניות עוזרות להעביר תנועה לחנויות מקוונות כמו גם לא מקוונות

 

Google Ads (תוכנית PPC שהוצעה על ידי Google) ו- בינג (תוכנית PPC המוצעת על ידי מיקרוסופט).

 

אם אינך בטוח איזו אפשרות תהיה המתאימה לך ביותר, התקשר אלינו! בואו נעזור לך ליצור קמפיין פרסום של SEM שמתאים ליעדי השיווק שלך בצורה מושלמת.

 

# 13 זה מסתדר עם שיווק סלולרי

 

חשבו על זה – אנו משתמשים לעתים קרובות בטלפונים הניידים שלנו כדי לבצע חיפושים מהירים תוך כדי תנועה. זו הסיבה שמודעות חיפוש לנייד הפכו יעילות כל כך לקיים קשר עם לקוחות ולהעביר אותן לאתר שלך (גרסת מובייל) או לאפליקציה.

 

כפי שמראים הטרנדים האחרונים, 2019 הולכת לעסוק במתן מודעות סלולריות משופרות וחוויית משתמש. ושיווק במנועי חיפוש יכול לעזור לכם בהצלחה ויצירת מודעות רלוונטיות יותר על סמך כוונת המשתמש.

 

trending

 

מכיוון שיותר ויותר אנשים משתמשים במכשירים ניידים כדי לגלוש באינטרנט ולבצע רכישות, הגיוני רק לנצל את השיווק במובייל – משהו ש- SEM יכול לעזור לך.

 

אך קחו בחשבון שכאשר יוצרים מודעות לשיווק במובייל, מילות המפתח הן המרכיב החשוב ביותר להתמקד בו. ודא כי הקשר המודעה שלך מותאם לחיפושים במובייל. הסיבה לכך היא שמחפשים נוטים להשתמש בביטויים ומילות מפתח שונות בעת גלישה מהסמארטפון שלהם. בנוסף, מילות המפתח שבחרת יגידו למנועי חיפוש כמו גוגל אילו חיפושים אמורים המודעות שלך להופיע למשתמשים.

 

זכור, אנחנו מדברים על ייצור ו- להגדיל את הכנסותיך כאן. הרחבת האסטרטגיות השיווקיות שלך לכלול משתמשים ניידים היא בהחלט צעד למעלה בכיוון הנכון.

 

# 14 זה נותן לקמפיינים השיווקיים שלך גמישות מצוינת

 

מחוץ למודעות לתצוגה, פרסום ב- SEM הוא ערוץ אחד המעניק לך את הגמישות הגדולה ביותר. אתה יכול להתאים אישית את המודעות שלך בהתאם לדרישות הקמפיין שלך.

 

מסוגי הקהל והמיקום ועד תקציבי המודעות, אתה יכול לשלוט על כל פרט קטן שעוסק ביצירת קמפיין SEM מצליח.

 

אנו יודעים כי אין פיתרון מתאים לכל אחד לעסקים – או ללקוחות – כך, כמובן, הדבר נכון גם לאסטרטגיות שיווק. פרסום ב- SEM מציע לך גמישות רבה עם אפשרויות רבות למיקוד לפי מסע פרסום, מה שמקל מאוד על ייצור תנועה איכותית ולהגדיל את הכנסותיך.

 

אז מדוע להשתמש בפרסום ב- SEM?

 

כי זה עובד! הסיבות שצוינו לעיל צריכות להספיק בכדי לשכנע אותך עד כמה SEM מדהים. זה מציע אפשרות להגיע לתוצאות מיידיות והמרות, מה שאומר בסופו של דבר יותר הכנסות והחזר ROI גבוה יותר.

 

בנוסף לסייע לך להופיע בראש SERPs, פרסום ב- SEM מספק לך הרבה אפשרויות גמישות לקמפיינים שלך. וזה נהדר למשתמשים ניידים ואסטרטגיות שיווק מקומיות. אם אתה זקוק לעזרה בתכנון מסעות פרסום מצליחים של מודעות חיפוש לקבלת תוצאות לטווח הארוך, התקשר אלינו . בואו נמיר את המבקרים באתר שלך ללקוחות משלמים היום!

 
 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה