Pinterest שיווק: המדריך היחיד שאתה צריך כדי שזה יעבוד

תוכן עניינים
שתף 31
ציוץ
[ 19459007] סיכה 14
שתף
45 מניות

Pinterest שיווק: המדריך היחיד שאתה צריך בכדי לגרום לו לעבוד

 

כשמדובר בשיווק במדיה חברתית, האתר הראשון שעולה בראש הוא כמובן פייסבוק, ואחריהם טוויטר, אינסטגרם וכו ‘. הסיבה שאתרי המדיה החברתית האלה פופולריים בקרב משווקים היא בגלל שהם עובדים.

 

עם זאת, אם אתה יכול לחשוב מחוץ לקופסה ולהשתמש בקו יצירתי, העסק שלך יכול להפיק תועלת מאחת מפלטפורמות המדיה החברתית המוערכות ביותר שקיימות לשיווק – Pinterest.

 

Pinterest buying power index

 

אף על פי ש -40% ממשתמשי הפינטרסט החדשים הם גברים, זה בדרך כלל נתפס כפלטפורמה נשלטת על ידי נשים. וזו יכולה להיות אחת הסיבות לכך שרבים מהעסקים הקטנים והבינוניים לא נלקחים ברצינות, ובמיוחד עסקים מסוג B2B.

 

אך אי מינוף השיווק של פינטרסט הוא טעות שעסקך אינו יכול להרשות לעצמו לעשות. מכיוון שאם אתה מתעלם מ- Pinterest בזמן שאתה משתמש בשיטות שיווק אחרות במדיה חברתית, אתה בהחלט משאיר כסף על השולחן.

 

פינטרסט, נכון להיום, היא הפלטפורמה החמישית ביותר בשימוש במדיה החברתית עם כ- 700 מיליון מבקרים בחודש. מכיוון שהאתר מושך ויזואלית (שזה במקרה USP שלו), יש לו גם שיעור מעורבות גבוה. מה שהופך אותה למושלמת לעסקים שרוצים להגיע לקהל היעד שלהם ולנתב תנועה ממוקדת חזרה לאתר שלהם.

 

למעשה, פינטרסט מגיעה רק במקום השני לפייסבוק מבחינת יצירת תנועת הפניות של מדיה חברתית לאתרים המקושרים ממנה.

 

social networks

 

לפני שנבדוק מדוע ואיך השיווק של פינטרסט, הבה נבדוק לראשונה …

 

מה בדיוק שיווק פינטרסט?

 

פינטרסט הוא אתר מדיה חברתית אשר מבוסס על הרעיון של שיתוף חזותיים. משתמשים או “פינים”, יכולים לארגן, לשתף תמונות / קטעי וידאו מרחבי האינטרנט ולחפש אותם. מה שהופך אותו לאחד ממנועי החיפוש הגדולים לתוכן חזותי.

 

Pinterest marketing

 

תמונות וסרטונים שמשתמשים מעלים (יחד עם הקישורים והתיאורים שלהם) מכונים סיכות. למוטבים אפשרות לארגן בצורה מסודרת את סיכותיהם ללוחות מודעות וירטואליים, המכונים גם פינים.

 

משתמשים יכולים להתאים אישית ולתכנן את הלוחות שלהם, שאחר כך יכולים אחריהם משתמשים אחרים. יש לך גם אפשרות להפוך את הלוחות לפרטיים או לציבוריים.

 

כעת, כשמדובר בשיתוף חזותיים, עומדות בפניך שלוש אפשרויות:

 

  1. העלה ושיתוף ידני חזותי ידנית יחד עם הקישורים / תיאורים שלהם
  2.  

  3. חזור ושתף חזותיים שאתה מגלה דרך ההזנה שלך
  4.  

  5. חזור ושתף חזותיים שאתה מוצא באמצעות חיפוש
  6.  

הדבר הטוב ביותר בפינטרסט הוא שזה מאפשר לך לשתף רעיונות ולעורר השראה לאחרים כמו שום פלטפורמה חברתית אחרת.

 

כמו כן, מכיוון שכל פיננר עסוק בהצמדת תמונות חזותיות המעניינות את עצמן ומארגן אותם, אין להם שום בעיה שהפינים האחרים יראו את פעילותם. מה שהופך את שיווק פינטרסט לדרך יעילה ביותר להוציא את המילה על המוצרים / השירותים שלך.

 

מדוע לבחור בשיווק בפינטרסט?

 

אלא אם כן אתה גר מתחת לסלע, עליך לדעת עד כמה הפינטרסט גדול הפך עם השנים. התברר שזה כלי העבודה עבור עסקים רבים שרוצים להסיע תנועה ממוקדת בלייזר לאתר שלהם באמצעות חזותיים רלוונטיים.

 

ומדוע לא? לפינטרסטרט יש כיום 250 מיליון משתמשים פעילים חודשי ועל פי Pew Research , 29% מהבוגרים בארה”ב משתמשים בפינטרסט.

 

Pinterest users

 

בהשוואה לפלטפורמות מדיה חברתית אחרות, פינטרסט בהחלט נמצאת בצד הקטן יותר. אבל מה שהופך את זה לאופציה מעניינת היא העובדה שאנשים המשתמשים באתר עוסקים בזה למעשה. מה שאומר, יש לך סיכוי גבוה יותר לגרום לאנשים להקליק לאתר שלך מ- Pinterest, מאשר לומר טוויטר.

 

לדוגמא, אם אתה חנות מסחר אלקטרוני שמוכרת חולצות, פינטרסט יכולה לעזור לך להניע את החנות המקוונת שלך לרמה חדשה לגמרי. מכיוון ששונה למצוא מוצר בפינטרסט מאשר בפייסבוק או באינסטגרם. אנשים המשתמשים בפינטרסט מותנים מראש ללחוץ על כפתור הקנייה.

 

המשתמשים בפינטרסט רגילים למצוא עליו מוצרים מעניינים. והם לא מחדשים לקנות משהו שהם מוצאים מעניין לא דרך חיפוש פעיל או דרך העדכון שלהם. מה שנותן לשיווק של פינטרסטים יד על העליונה בגלל הפוטנציאל שלה להניע יותר מכירות.

 

להלן מספר נתונים סטטיסטיים שיעזרו לשכנע אותך את כוחה של פינטרסט בכל הקשור לייצור עסק חדש.

 

  • 40% ממשתמשים בפינטרסט הם בעלי הכנסה של $ 100,000 דולר
    זה ממשיך להראות לפיינרים יש כוח קנייה עצום שעסקים כמוך יכולים להשתמש בהם. כמו כן, נמצא כי 50% מהפיננסים מרוויחים $ 50,000 דולר. ומשתמשי Pinterest פעילים נוטים יותר לבזבז ממשתמשים פסיביים אחרים שאינם מצמדים.
  •  

  • 93% ממשתמשים פעילים בפינטרסט אמרו שהם משתמשים בפינטרסט כדי לתכנן / לחקור רכישות
    פינטרסט שיווק ופרסום הגיוניים מאוד כאשר אחוז כה גדול של אנשים מוכנים לקנות מוצר. אתה יכול להפוך את Pinterest לחלק חשוב באסטרטגיית שיווק התוכן שלך על ידי הפקת תוכן חינוכי המסייע לאנשים לתכנן את הרכישה שלהם.
  •  

  • משתמשים ב- 50% Pinterest רכשו מוצר לאחר שראו סיכה מקודמת
    סיכות מקודמות של Pinterest הוכיחו כיעילות ביותר עקב לפורמט המודעה המקורי שלהם. לאנשים לא אכפת להם מכיוון שהם משתלבים יפה בעדכון המשתמש. כשאתה עוקב אחר פינר, תמצא סיכות מקודמות שמשווקות לדמוגרפיה מסוימת.
  •  

  • כמעט 85% מחיפושים בפינטרסט מתרחשים במכשירים ניידים
    אין ספק ששיווק סלולרי חם ומתרחש . בהתחשב בעובדה שרוב הפיננסים משתמשים בטלפונים שלהם כדי לחפש ב- Pinterest, תוכלו להפיק יותר מהמאמצים השיווקיים שלכם במובייל ולקבל תשואה טובה יותר על ההשקעה.
  •  

  • 70% ממשתמשים בפינטרסט חיפשו ושמרו סיכות
    המשתמשים בפינטרסט אינם משתמשים באתר באופן פאסיבי. על פי נתונים, 70% ממשתמשי פינטרסט לא רק מחפשים סיכות, אלא גם שומרים אותם ולחצים עליהם. אז אם העסק שלך יכול לנקוט פעולה בהצמדה ללוח הנכון ולתייג כל סיכה. מה שיכול לעזור לך ביעילות להגדיל את טווח ההגעה שלך ולגדול יותר מכירות.
  •  

3 דרכים יעילות למינוף פינטרסט שיווק

 

פינטרסט היא מכרה זהב כשמדובר בשיווק. אולם מציאת הצלחה עם שיווק בפינטרסט חורגת רק מתמונת פרופיל נהדרת ותיאור חברה.

 

Pinterest profile

 

ביצוע עבודות שיווק בפינטרסט מסתכם בכך שיש אסטרטגיה ברורה שמהדהדת את היעדים העסקיים שלך. מכיוון שבסופו של דבר, בניית נוכחות חזקה בפינטרסט אפשרית רק כאשר אתה הולך בכיוון הנכון.

 

הנה שלוש דרכים בהן תוכלו להשתמש בהזדמנות האדירה הנקראת שיווק Pinterest ולהרחיב את טווח ההגעה של העסק שלכם, ללא קשר לגומחה בה אתם פועלים.

 

מספר 1: בנה את סמכותך

 

יש הרבה עסקים שמרוויחים בכמה דרכים על ידי מינוף שיווק של פינטרסט. דרך אחת פשוטה להשתמש בפינטרסט היא לבנות ולהגדיל את סמכות המותג שלך. מה שיכול לעזור לך לגרום ליותר מהקונים הפוטנציאליים שלך לסמוך על המותג שלך ולעשות איתך עסקים.

 

Pinterest boards

 

לא משנה איזה מוצר או שירות אתה מוכר, אתה תמיד יכול להשתמש בפינטרסט כדי לגרום ליותר אנשים להיות מודעים למותג שלך ולהוביל אותם לקנות ממך.

 

לדוגמה, אם אתה נמצא בנישת היופי, אתה יכול ליצור לוחות Pinterest שיעזרו לחנך נשים המעוניינות להשיג מהפך מוחלט. זה לא רק מאפשר לך לחזק את המותג שלך, אלא גם מאפשר לך לקדם את המוצרים שלך בצורה יצירתית.

 

החלק הטוב ביותר הוא שאתה לא צריך לייצר את כל התוכן בעצמך בעת הצמדה. אתה יכול לנקוט בגישה של שילוב והתאמה על ידי שיתוף ממקורות סמכותיים אחרים, המסייע לך להציג את הידע שלך בענף לעוקבים.

 

הרעיון הוא ליצור לעוקבים שלך רושם שחשבון הפינטרסט שלך הוא המקום למצוא מידע שימושי ואמין על הענף שלך.

 

כשאתה בונה את הסמכות שלך בדרך זו אתה בסופו של דבר …

 

  1. בניית אמון עקבי עם קהל היעד שלך וחיזוק הקשר שלך עימם.
  2.  

  3. התנסות ברמת נאמנות לקוחות גבוהה יותר, שיכולה לתרגם לחזור על מכירות בטווח הרחוק.
  4.  

  5. קבלת הפניות נוספות מלקוחות מאושרים וסיכויים שהופכים לחסידי המותג שלך.
  6.  

# 2: Grow Your Reach

 

בואו נודה בזה, כל עסק רוצה להגדיל את טווח ההגעה שלו, מכיוון שהוא יכול להוביל למספרי מכירות גדולים יותר. קיום קהל גדול יותר הוא גם המפתח לבדיקת מוצרים חדשים ולקבל משוב ממוקד. לפינטרסטרט יש קהילה נגישה מאוד שתוכל למנף אותה כדי לפנות לסט גדול יותר של הקהל שלך.

 

כדי להגדיל את יכולתך בדרך הנכונה, אתה צריך להיות אסטרטגיה במעלה השרוול. משהו שאינו משמש (או מנוצל לרעה) בדרך כלל על ידי משווקים אחרים.

 

אסטרטגיה כזו היא מינוף מועצות קבוצות. הרעיון הוא לצאת לשם ולהתחבר למשתמשי פינטרסט פופולריים שהצליחו לבנות בעקבות גדול ונאמן. ואז שתפו איתם פעולה כדי שתוכלו להביא את התוכן שלכם בפני הקהל הנכון.

 

group board

 

“מיזם משותף” זה מאפשר לשני הצדדים ליהנות. אתה מקבל דרגה גבוהה יותר של חשיפה ובונה את הסמכות שלך על ידי שותפות עם מותג רלוונטי מהענף שלך. והם זוכים לחלוק ערך רב יותר עם העוקבים שלהם.

 

עכשיו, אם אתה רוצה ששיתוף הפעולה הזה יביא תוצאות, אתה צריך להיכנס לנעלי הלקוח הפוטנציאלי שלך ולהסתכל על הדברים מנקודת המבט שלהם. העוקבים שלהם צריכים להיות רלוונטיים לתוכן שלך ולהפך. מיזם משותף זה אמור להיות הגיוני בכל הרמות.

 

עם קצת חשיבה אסטרטגית, אתה יכול להתחבר במהירות לקטע גדול יותר של הקהל שלך.

 

מספר 3: הגדל את התנועה שלך

 

תנועה היא שגורמת לאתר לתקתק. מבלי שתגיע סוג תנועה נכון, פשוט לא ניתן להגדיל את הנוכחות שלך באינטרנט ולהגדיל את המכירות המקוונות שלך. למרות שישנן דרכים רבות בתשלום ובחינם לייצר תנועה רלוונטית באתר, Pinterest יכולה להשאיר רבות משיטות אלה באבק כאשר הן מיושמות כראוי.

 

website visits from Pinterest

 

בהתחשב בפופולריות של פינטרסט ובאופן צמיחתה, זה לא אמור להפתיע שהוא יכול לעזור לך להשיג תנועה רבה יותר של הפניות מ- YouTube ו- LinkedIn, יחד. עם זאת, לא תוכל ליצור תנועה אלא אם כן ועד למשתמשים ב- Pinterest …

 

  1. מצא את התוכן שלך מושך ושימושי מספיק כדי לשתף.
  2.  

  3. השחזר את הסיכות שלך ללוחות שלהם על בסיס עקבי.
  4.  

משתמשי Pinterest ששימשו בהצלחה את הפלטפורמה לשיווק יודעים להצמיד חזותיים נהדרים. הם לא משתפים תמונות רק לצורך הערעור החזותי שלהם, אלא גם בגלל שהם פיסות תוכן חשובות ש:

 

  • פתרו בעיה בעולם האמיתי והציעו פיתרון יעיל
  •  

  • השראה לאנשים לנקוט בפעולות חיוביות
  •  

  • הצע משהו שראוי או רצוי
  •  

  • פנייה לאינטרס / פעילות מסוימת
  •  

  • הם ייחודיים ויצירתיים בדרכם שלהם
  •  

נהיגה של תנועה רבה מ- Pinterest אינה מדע טילים. זה אפשרי לחלוטין עבור מותג שהניח בסיס חזק.

 

הקמת לוח פינטרסט שמשיג תוצאות חיוביות

 

הפעלת לוח פינטרסט היא דרך נהדרת לבנות עיקבים ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים שלך. כשאתה נמצא בשלבים הראשונים של שיווק בפינטרסט, תרצה לוודא שללוחות החדשים שלך יש סיכות באיכות טובה ורלוונטיות לקהל שלך.

 

create a Pinterest board

 

ברגע שיש לך לוחות חדשים בחוץ, באחריותך לשמור עליהם על ידי הצמדת תוכן חשוב על בסיס עקבי. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לפתח לוחות Pinterest אטרקטיביים לעסק שלך.

 

# 1 בחר את מילות המפתח שלך

 

אנשים מחפשים ב- Pinterest בדיוק כפי שהם היו בגוגל. לכן בעת ​​יצירת הלוחות, אתה צריך לבחור את מילת המפתח המתאימה לנושאים שלך.

 

keywords

 

התחל בבניית רשימה רלוונטית של ביטויי מילות מפתח שקהל היעד שלך היה משתמש בהם כדי לחפש. הוסף מילות מפתח אלה לגיליון אלקטרוני בו תוכל להוסיף את הנושאים העיקריים שלך ואחריה נושאי משנה.

 

מספר 2: קביעת סוגי התוכן שלך

 

הדבר הטוב עם פינטרסט כפלטפורמה חזותית הוא שזה לא מוגבל לתמונות סטטיות. ישנם מגוון סוגי תוכן שאתה יכול להוסיף ללוחות שלך כדי להתבלט מהקהל ולהעביר ערך לעוקבים שלך. כמו …

 

  • אינפוגרפיקה
  •  

  • GIFs מונפשים
  •  

  • סרטונים
  •  

אז תחליטו מראש באילו סוגי תוכן אתם משתמשים עבור הלוחות שלכם. בצע כמה מחקרים כדי לגלות אילו סוגי תוכן משיגים את מירב השיתופים או החזרתיות בגומחה שלך.

 

Pinterest content

 

# 3: חקר את התחרות שלך

 

אם המתחרים שלך פעילים ב- Pinterest, רוב הסיכויים שיש להם לוחות מצליחים משלהם. הרעיון הוא לא להעתיק את מה שהם עושים, אלא לפקח על הלוחות שלהם כדי לקבל תובנה. בעיקרון אתה מסתכל להבין את הביצועים שלהם במונחים של …

 

  1. נושאים שהם בוחרים שמביאים להם תוצאות.
  2.  

  3. סוגי תוכן שברור שהם עובדים אז.
  4.  

ברור שלא כל מה שמתחרה שלך יעשה יצליח. העבודה שלך היא לא רק לגלות מה עובד נהדר עבורם, אלא גם היכן הם פספסו.

 

ערכו רשימה של רעיונות התוכן שהם מצמידים ללוחות שלהם, ונתחו אילו סוגי תוכן עוזרים להם להשיג את רמת האינטראקציה הגבוהה ביותר.

 

# 4: תוכן באיכות האריזה

 

אם הלוח שלך חדש לגמרי, אתה רוצה לוודא שהוא מוגדר כדי ליצור את הרושם החזק ביותר בקרב קהל היעד שלך.

 

אז וודאו כי 15 עד 20 הסיכות הראשונות על הלוח הם באיכות מעולה והם ירוקי עד טבע. תוכן הסיכות צריך להיות …

 

  1. רלוונטי
  2.  

  3. ערך
  4.  

  5. שימושי
  6.  

התוכן שאתה מצמיד אמור להכריח אנשים להתעניין בלוחות שלך ובסופו של דבר לעקוב אחריהם. כשאתה מתקדם, המשך לאצור תוכן חדש ושימושי, תוך כדי חזרה על כל תוכן קשור שעוקבים בעיניך ימצא ערך.

 

ניתן למצוא ולעקוב בקלות אחר מקורות תוכן מהימנים הבאים בשני צעדים בסיסיים:

 

  1. זהה את כל הבלוגים הרלוונטיים בתוך הנישה שלך שידוע כי הם מפרסמים תוכן נהדר על בסיס עקבי.
  2.  

  3. גלה תוכן ירוק-עד שתוכל לשתף בלוח החדש שלך על ידי ביקור בפורומים ואתרי מדיה חברתית אחרים כמו Reddit, Instagram וכו ‘.
  4.  

מספר 5: שמור עין על המדדים שלך

 

ממש כמו כל קמפיין שיווקי אחר, אתה צריך לדעת לאן אתה הולך עם מאמצי השיווק שלך ב- Pinterest. מעקב אחר הביצועים שלך והבנתם טוב יותר יעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר.

 

הפעלת לוח חדש היא אחד הצעדים הראשונים שאתה נוקט לקראת בניית מאמץ השיווק שלך ב- Pinterest. וכאן בדיוק צריך לבסס את הניתוח שלך.

 

Pinterest metrics

 

ודא שאתה קובע את הערכים הקריטיים ביותר עבור קמפיין Pinterest שלך, ומשתמש בנתונים כדי להבין באילו מקורות תוכן אתה צריך להמשיך להשתמש ואילו עליך להימנע בעתיד.

 

5 עצות פשוטות אך עוצמתיות כדי לשים לב לסיכות שלך

 

אם פינטרסט נראה כמו פלטפורמה שתעבוד עבור העסק שלך, אתה צריך להבטיח שאתה לא מכוון בחושך. במילים אחרות, עליכם לנקוט בצעדים הדרושים בכדי להבטיח שהסיכות שלכם יקבלו יותר חשיפה.

 

pins

 

התוכן שלך בפינטרסט צריך להבחין על ידי קהל היעד שלך בפינטרסט, בין אם הם עוקבים אחריך או לא. לחלופין, תבזבזו את זמנכם ומשאבכם רק בשיווק של Pinterest.

 

להלן ארבעה טיפים שיעזרו לך לעשות זאת:

 

מספר 1: אופטימיזציה לחיפוש פינטרסט

 

הימצאות בפינטרסט הופכת להרבה יותר קלה כשאתה מיטוב את הנוכחות שלך לחיפוש. מכיוון שרוב גדול של משתמשי פינטרסט פעילים משתמשים בקביעות בחיפוש כדי למצוא סיכות.

 

Pinterest search

 

אז הקפד לייעל את הדברים הבאים כדי להפיק את המרב מהמאמצים השיווקיים שלך ב- Pinterest …

 

  • שמך
    אין להתייחס אל שם חשבון המשתמש שלך ב- Pinterest כמו רק בשם אחר. זהו מרכיב חשוב שיכול לעזור לך להופיע בחיפושים רלוונטיים, אך רק אם אתה ממטב אותו בצורה טובה.
    אנשים המחפשים בפינטרסט משתמשים במונחים מסוגים שונים. המטרה שלך צריכה להיות להופיע בחיפוש אחר המונח הרלוונטי יותר למותג שלך, והוא גם פופולרי. כאשר אפסת על מילת מפתח כזו, הוסף אותה בסוף שם המותג שלך. בדרך זו יהיה לך סיכוי טוב יותר שאנשים ימצאו את חשבון Pinterest שלך כאשר הם יחפשו.
  •  

  • הלוחות שלך
    לא משנה כמה טובים הלוחות שלך ב- Pinterest, הם לא יועילו לקמפיין השיווקי שלך אם קהל היעד שלך לא יקבל למצוא אותם.
    נסה להשתמש במילות המפתח העיקריות שלך בכותרות של כל אחד מהלוחות שלך. אמנם אנשים עשויים שלא למצוא את כל הלוחות שלך דרך אפשרות החיפוש, אך עדיין תגדיל את הסיכוי שלך להימצא על ידי האנשים הנכונים.
  •  

  • הסיכות שלך
    חשבו על תיאור הסיכה שלכם כמבוא מהיר לחזותי שלכם. השימוש במילות המפתח הנכונות בתיאור ה- Pin שלך יכול לעזור לך להופיע בתוצאות החיפוש לעתים קרובות יותר.
    דרך פשוטה אך יעילה להגיע לרעיונות למילות מפתח לתיאור שלך היא להקליד את מילת המפתח הבסיסית שלך בתיבת החיפוש בפינטרסט. זה אמור לתת לך אוטומטית רשימת הצעות פופולריות למילות מפתח שאנשים משתמשים בהן כדי לחפש ב- Pinterest.
  •  

Pinterest suggestions

 

מספר 2: שמור על עקביות יומיומית

 

כשמדובר בהצמדה, הרבה מותגים טועים בכך שהם לא מסודרים עם זה. הצמדה בעקביות יכולה לעזור לך בשתי דרכים:

 

  1. קבל יותר אנשים למצוא את הסיכות שלך, מה שאומר יותר חשיפה ותנועה.
  2.  

  3. הגדל את מספר העוקבים הרלוונטיים לחשבון הפינטרסט שלך שמאוד אוהב את התוכן שלך.
  4.  

כעת, שמירה על עקביות יכולה להוכיח כאתגר עבור מותגים עסוקים המתמקדים גם בפעילויות שיווק אחרות. בתרחיש כזה, עליך לפחות לנסות להצמיד חמישה עד עשרה חזותיים ביום.

 

daily Pinterest marketing

 

עם זאת, אם יש לך זמן או שיש לך עבודה פרטנית ייעודית בשיווק שלך ב- Pinterest, אתה יכול לקחת את פעילות הצימוד שלך לשלב הבא. כפי שדווח על ידי רשת הפצת התוכן של Pinterest Ahalogy, הצמדת עד 25 חזותיים ליום היא דרך יעילה ביותר להגדיל את הנוכחות שלך בפינטרסט ולהגדיל את השפעתך.

 

שוב, להיות קבוע פירושו להצמיד את אותה כמות סיכות מדי יום. בין אם זה 10 סיכות או 30 סיכות – צריך להיות איזון. כי זה בדיוק מה שעוקבים מצפים ממך.

 

# 3: ניסוי עם תזמון

 

אין נוסחה מוגדרת בכל הקשור להשגת זכות העיתוי שלך. תלוי אם העסק שלך מכוון לקהל מקומי או לקהל עולמי, עליך להתנסות תמיד בתזמון שלך כאשר אתה מצמיד. marketing on Pinterest

 

בנוסף, פינטרסט הוא אתר מדיה חברתית עמוס עם סוגים רבים של אנשים המשתמשים בו. אז נסה להצמיד לאורך היום בזמנים שונים כדי שתפנה לסט גדול יותר של הקהל שלך.

 

מציאת זמן ההצמדה האופטימלי שונה ממותג למותג בגלל גורמים שונים. מסיבה זו הגיוני לבדוק ולהשתמש בנתונים שאתה מקבל להצמיד בזמנים הנכונים. עליך לפקוח עין כיצד העוקבים שלך (וגם הלא עוקבים) מגיבים לסיכות שלך בזמנים שונים.

 

# 4: השתמשו בתמונות באיכות גבוהה

 

בואו נודה בזה, פינטרסט כמעט זהה לאינסטגרם. הכל קשור לויז’ואלים. הכורסים בדרך כלל הולכים לכאן כדי למצוא רעיונות או השראה כמעט לכל דבר. ושיש תמונות באיכות גבוהה זה המפתח למכירת המותג שלך בפלטפורמה זו. חיוני שהתמונות הללו יפתחו.

 

אלה כמה טיפים שתוכלו לנסות:

 

  • אם אתה מוכר מוצרי טיפוח, בגדים, אביזרים או הנעלה, עליך להשתמש באנשים אמיתיים כדי לדגמן אותם בסגנון חיי היומיום. כמו כן, אל תשכח להדגיש את המוצר בתנוחת הדגם שלך.
  •  

  • ואם אתה מוכר עיצוב בית, ריהוט או סחורה, עדיף לצלם את התמונה שלהם בסגנון ביתי. זה יעזור למשתמשים לדמיין איך זה ייראה בבית שלהם אם אי פעם הם יחליטו לרכוש אותו.
  •  

ודא תמיד שהתמונות צולמו בזווית הטובה ביותר ובאיכות גבוהה.

 

# 5: חזרו סיכות ישנות יותר

 

השגת עוקבים ממוקדים לחשבון הפינטרסט שלך היא רק חלק אחד מהמשוואה. החלק האחר הוא בעצם לגרום להם לראות את הסיכות שלך. העובדה היא שלא כולם יבחינו בכל סיכה שאתה מפרסם. מה שאומר שאתה צריך לחרוג מההצמדה הרגילה כדי לשים לב על סיכותיך ולחץ עליהן.

 

דרך המוערכת לעשות זאת היא לסנן מחדש תוכן שקובעת בעבר לחשבונך. לדוגמה, אם יש סיכה שפרסמת לפני חודש שקיבלה תגובה נהדרת, מדוע שלא תשחזר אותה מחדש ותקבל תגובה גבוהה יותר? ניתן לעשות זאת באמצעות סיכות שפרסמת לפני ימים, שבועות או חודשים.

 

repinning

 

רבים מהעוקבים החדשים שלך ישתוקקו לתוכן רב. כשאתה ממלא מחדש סיכות ישנות שכבר קיבלו תגובה טובה, אתה מעניק ערך מוכח לעוקבים הטריים האלה.

 

מה שכן, אם אתה משתמש בפינטרסט כדי לעודד את המוצרים שלך ולקבל יותר מכירות, אתה יכול להזכיר לעוקבים שלך (קונים להיות) את מה שיש לך להציע.

 

הגיע הזמן להתחיל את הרפתקאת השיווק שלך בפינטרסט

 

למרות שבדיוק נתנו לך מדריך אולטימטיבי לשיווק בפינטרסט, ייתכן שעדיין תרצה קצת עזרה ככל שהעסק שלך יגדל. אם זה המקרה, ובכן אנו יכולים לעזור לך גם שם. אנו מתמחים בשיווק עסקים קטנים ב- Pinterest דרך ניהול Pinterest ו- Pinterest Pinterest .

 

צרו קשר עם חבר בצוות שלנו עוד היום כדי ללמוד עוד כיצד אנו יכולים לעזור לכם לצמוח את העסק שלכם בפינטרסט ולהישאר לפני התחרות.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה