9 רעיונות לשיווק תוכן עם תקציב נמוך לעסקים קטנים

שתף 22
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
23 מניות

 

יש שם רעיונות לשיווק תוכן שלא היו מחייבים אותך לשבור את הבנק.

 

מה משותף לשיווק תוכן והמבורגר מקדונלד? שניהם לא יקרים!

 

בואו נתממש, הנה.

 

אתה לא צריך לבזבז כמויות אדירות של כסף על יצירת תוכן. אבל אתה צריך ליצור כמויות עצומות של תוכן!

 

אז איך זה עובד?

 

למרות שקל לחברות גדולות להוציא כמויות גדולות על שיווק תוכן, אתה כעסק קטן לא צריך! יש שם טונות של רעיונות לשיווק עם תוכן בתקציב נמוך, ואנחנו הולכים לשתף אתכם במועדפים שלנו ברגע זה.

 

שיווק בתוכן הוא כל סוג של תוכן (בלוגים, תמונות, קטעי וידאו, פוסטים וכו ‘) שאתה מפרסם באופן מקוון עבור העוקבים שלך או של לקוחות פוטנציאליים לשתף, לייק או להגיב עליהם. תאמינו או לא, שיווק תוכן הוא הכוח המניע את המכירות.

 

מדוע?

 

מכיוון שתוכן טוב מושך את תשומת ליבו של לקוח תוך שהוא הופך את המותג שלך לבלתי נשכח. זהו מרכיב ענק באסטרטגיית השיווק שלך המסייע ל לבנות מודעות למותג והכרה.

 

כך שבפעם הבאה שלקוח פוטנציאלי צריך לרכוש מוצר, החברה שלך נמצאת בראש הרשימה.

 

בניית יחסים עם לקוחות פוטנציאליים או לידים קרים יכולה להוות אתגר. אנשים אלה מעולם לא שמעו על החברה שלך ואינם יודעים מדוע עליהם לבחור את העסק שלך על פני עסק אחר.

 

מאיפה אתה אפילו מתחיל?

 

כאן נכנסים לידי ביטוי רעיונות לשיווק עם תוכן בעל תקציב נמוך!

 

9 רעיונות לשיווק תוכן זול לעסקים קטנים

 

מספר 1 צור בלוג

 

יתכן שאמרו לך שאתה כותב פוסטים לבלוגים לעסק שלך. אבל האם אתה יודע שכל הסיבות לבלוגים מועילות למותג שלך?

 

זה חיוני והדבר היחיד שזה יעלה הוא הזמן שלך.

 

בלוגים יכולים לעזור לענות על שאלות כמו קטע שאלות נפוצות מעמיק עבור הלקוחות שלך. הם יכולים גם לעזור לספר את סיפור המותג שלך ולשתף עם הלקוחות את מה שחברה שלך מתלהבת ממנו.

 

בלוגים הם אחד הרעיונות הטובים ביותר לשיווק תוכן בהם תוכלו להתחבר ולקשור את הקהל שלכם בקלות.

 

אם אתה משתמש ב- WordPress, Squarespace, Weebly וכו ‘, קל מאוד ליצור קטע בבלוג. אם האתר שלך ב- HTML הוא קצת טריק, אבל בקלות ניתן לשלב אתרים כמו WordPress. כל שעליך לעשות הוא ליצור תת-דומיין לבלוג שלך כמו yourbusiness.com/blog. אז יהיה קל להכיל כאן את כל הבלוגים שלך והם לא יפריעו לאתר שלך. זה גם יהפוך את הפרסום בפחות כאב ראש.

 

טיפ מקצוען: כתוב בלוגים קצרים כמו גם ארוכים.

 

אירח את מבקרי האתר שלך על ידי הוספת תמונות או אפילו רכיבי וידאו וגרפיקה לפוסטים בבלוג שלך.

 

כפי שאתה כבר יודע, תוכן חזותי קל יותר לעיכול מתוכן טקסט. הוכח שהיא אחת הדרכים היעילות ביותר להעברת מידע. שלא לדבר על העובדה שהיא גם ניתנת לחלוקה רבה יותר. זו כנראה הסיבה שעל פי מחקר שנערך על ידי Venngage , יותר מ- 500 משווקים שנסקרו הצהירו כי 37% מהמחזות הרלוונטיים שהשתמשו בהם היו אינפוגרפיקה.

 

מטרת הבלוג היא לספק לאנשים תוכן מעניין באמת.

 

אתה רוצה לגרום להם להישאר באתר שלך מספיק זמן כדי שמנועי חיפוש יראו את האתר שלך חשוב ויעביר אותך לדירוג. ראו … למעשה יש שיטה לטירוף.

 

כל מה שתכתוב, וודא שהבלוג שלך יהיה נגיש וקל למצוא.

 

קשר אותו בדף הבית שלך ובכל הדפים האחרים באתר שלך. אם לא תעשה זאת אנשים יתקשו למצוא את דפי הבלוג שלך. ומנועי חיפוש לא יוכלו לדרג את העמודים האלה באתר שלך.

 

הבלוג שלנו גלוי בקלות בדף הבית וכולל כמה מהמאמרים המובילים שלנו לראש הדף. ישנם כותרות מרתקות אשר לוכדות את תשומת ליבם של הצופים ומעודדות אותם ללחוץ כדי לקרוא עוד.

 

lyfe marketing blogs

 

אם אתה מעוניין בתוכן הבלוג שלך אתה צריך להיות נושא או כותרות קליטות מכיוון שהמטרה היא לגרום לאנשים ללחוץ ולבזבז זמן בקריאת התוכן שלך.

 

# 2 הודעות מדיה חברתית

 

אנשים רבים מקשרים מדיה חברתית לפרסום. אבל כנראה שאתה כבר משתמש בערוצי מדיה חברתית כדי להשוויץ בתוכן שלך או בקישור לאתר או לבלוג שלך. פרסום על מדיה חברתית לפחות פעם בשבוע לוקח זמן קטן מהשבוע שלך, אך היתרונות יכולים להיות עצומים!

 

פוסטים במדיה חברתית הם דרך נהדרת לשתף תוכן מכיוון שאתה יכול לשלב אותם עם רעיונות אחרים לשיווק התוכן שלנו!

 

הם לא חייבים להיות אקסטרווגנטיים.

 

 

הם יכולים להיות פשוטים כמו שיתוף פוסט בבלוג שכתבת או פרסום תוכן המשקף את סגנון המותג או הערכים שלך.

 

כמה דוגמאות לסוגי תוכן שאתה יכול לפרסם כוללים:

 

  • תוכן שנוצר על ידי משתמש
  •  

  • זרמים חיים
  •  

  • אינפוגרפיקה
  •  

  • סמינרים מקוונים
  •  

  • המלצות על לקוחות
  •  

  • מדריכים
  •  

  • קטעי וידאו / מאמרים בנושא הוראות
  •  

נעבור יותר לעומק עם כמה מהרעיונות לשיווק התוכן האלה ואיך אתה יכול להשתמש בהם כדי להקים את העסק שלך! לאחר יצירת תוכן זה תוכלו להפיץ את המילה על ידי פרסום במדיה החברתית.

 

עצה מקצועית: בקש מהעוקבים שלך לקבל משוב על התוכן שלך. אמר להם לשתף את מחשבותיהם בקטע התגובות. זוהי דרך בטוחה לאמוד את המוצא שלך עם רעיונות לשיווק התוכן שלך.

 

זוהי גם דרך נהדרת לגרום לעוקבים שלך לעסוק בך ובזה. זה מאפשר לך לבנות קהילה שבתורו יכולה להגביר את מודעות המותג שלך וליצור לקוחות לכל החיים.

 

אם ברצונך להגדיל את בסיס העוקבים ואת שיעורי ההתקשרות שלך במהירות וביעילות, שכור חברת חברת שיווק במדיה חברתית שתעשה זה בשבילך. לא תצטרך לדאוג לתוכן, לפרסום, לקידום אתרים או לכל חלק אחר של תהליך שיווק התוכן ותוכל להקדיש זמן רב יותר להתמקדות בעסק שלך .

 

# 3 תוכן שנוצר על ידי משתמשים

 

זה אולי אחד הרעיונות לשיווק תוכן הזול ביותר שיש לנו. תוכן שנוצר על ידי משתמש הוא בחינם וללא מאמץ יחסית. כל שעליך לעשות הוא לפרסם מחדש או לבצע רישום מחדש. איך אתה יכול לעודד את העוקבים שלך ליצור תוכן בשבילך לפרסם מחדש?

 

הנה כמה רעיונות.

 

– הפעל תחרות. אנשים אוהבים תחרויות שבהם הם יכולים לנצח במשהו והאם ידעת ש באמת יכול לעשות לך כסף באינטרנט?

 

– סטרייט אומר לך לאנשים שאתה רוצה להשתמש בתוכן שלהם. אנשים אוהבים את זה כשמותגים משיבים להם או משתמשים בתמונות שלהם! הצעד הראשון כאן הוא למצוא תמונה או תוכן רלוונטי שפורסם על ידי אחד העוקבים שלך. פרסם מחדש אותו ואז אמר למשתמשים אחרים שהם יוכלו לראות גם את התוכן שלהם! זה יעודד אנשים להתחיל לתייג את העסק שלך בפוסטים שלהם.

 

– בקשו מאנשים לפרסם תמונות בסוף השבוע שלהם או ליצור hashtag מהנה סביב יום השבוע כדי להלהיב את העוקבים משיתוף תוכן.

 

אם אתה יכול להביא אישיות למותג שלך העוקבים שלך ירצו לתייג אותך בפוסטים שלהם במדיה החברתית ולשתף אותך בהרפתקאותיהם.

 

חברת הנסיעות הזו משתמשת באינסטגרם שלהם בכדי לקדם תוכן ותמונות שהמשתמשים מפרסמים. זה קל להם מכיוון שהם חופשיים להשתמש בתוכן זה כל עוד הם נותנים קרדיט ליוצר התוכן המקורי. והרבה זמן, העוקבים שלך ייצרו תוכן נהדר!

 

user generated content

 

רק וודא שאתה ממיין מה הוא איכות גבוהה לעומת איכות נמוכה. אתה רוצה להיות בטוח שהעדכוני המדיה החברתית שלך מלאים בתוכן הטוב ביותר האפשרי.

 

טיפ מקצוען: החלק הקשה היחיד עשוי להיות חיפוש תוכן איכותי. אך אם תעודד משתמשים להשתמש בחשיפות הגישה הזו תקל על חייך הרבה יותר!

 

# 4 המלצות על לקוחות

 

זה אחד הרעיונות שלנו לשיווק תוכן שאינך צריך לעשות מאמץ רב. האם אי פעם חשבתם שלקוחות יוכלו לכתוב עבורכם את התוכן שלכם? הם יכולים עם המלצות של לקוחות! העבודה היחידה שלך היא לעודד אנשים לבדוק את המוצרים או המותג שלך.

 

אל תתבייש כשאתה מבקש ביקורות.

 

לקוחות יודעים שסקירות עוזרות לך להגדיל את העסק שלך. ואם הייתה להם חוויה טובה עם העסק שלך, סביר להניח שהם ישמחו להשאיר לך ביקורת או המלצה שתוכל לפרסם באתר האינטרנט שלך.

 

כאשר לקוחות פוטנציאליים קונים מוצרים באינטרנט, אחד הגורמים המכריעים שהם יבדקו הוא מה יש ללקוחות אחרים לומר על המוצר שלך.

 

כן בהכרח יהיו ביקורות גרועות. לא כל עסק מושלם ואינך יכול לרצות את כולם.

 

כאשר יש ביקורות לא טובות, הקפד לטפל בהן בזהירות. נסה להפיק את המיטב ממצב רע. כאשר לקוחות פוטנציאליים רואים שתיקנת את הבעיה, הדבר יאייש את המותג שלך וידבר עליו כרכים.

 

זקוקים לעצות נוספות כיצד לקבל ביקורות טובות ברשת? בדוק הבלוג הזה!

 

# 5 שילוב וידאו

 

יתכן שאתה חושב שסרטון הווידאו הוא היקר ביותר מבין הרעיונות שלנו לשיווק תוכן. תחשוב שוב! קל להרכיב סרטון או ראיון קצר המועיל ללקוחות שלך. סרטונים מאפשרים לעוקבים שלך לצרוך מידע במהירות בצורה מדהימה מבלי להפעיל יותר מדי אנרגיה.

 

זה חשוב במיוחד עבור קהלי המילניום והצורך שלהם בסיפוק מיידי.

 

הנה כמה רעיונות וידיאו בכדי לגרום למיצים היצירתיים האלה לזרום!

 

הכירו את עצמכם! ספר לאנשים על מה עניינך. להיות פרצוף לשים שם זה כל כך חשוב עבור הלקוחות שלך. ברגע שהם יראו שאנשים אמיתיים עומדים מאחורי מותג, הם יכולים להתייחס טוב יותר למוצרים או לשירותים שלך.

 

הראו מוצרים חדשים. כן אתה יכול להציג תמונות של המוצרים שלך אבל וידאו יכול להראות בכל זווית כמו גם כיצד להשתמש במוצר שלך. זו ההזדמנות שלך להראות לאנשים מדוע הם זקוקים למוצר שלך בחייהם.

 

לאחר מכירה? ערכו על זה סרטון! בעזרת וידאו תוכלו להשתמש בגרפיקה ותנועה ליצירת תוכן מעניין ומרתק.

 

עם כל רעיונות הווידיאו הנהדרים האלה, איך אתה מתכוון לצלם אותם בתקציב נמוך להפליא? הנה טריק …

 

אתה יכול להשתמש בפייסבוק בשידור חי כדי לשדר לעוקבים שלך בחינם!

 

הם יראו את הסרטון שלך בזמן אמת ותוכל לענות על שאלותיהם, לעסוק איתם ועוד! העוקבים שלך יקבלו התראה כשאתה יוצא לחיים כך שלא תצטרך לדאוג אם תשומת לב לצופים שלך.

 

כך ייראה השידור החי שלך. אתה יכול לראות את הווידאו שלך בזמן אמת, כמו גם לראות תגובות ואהבות מהצופים שלך. לאחר שתסיים להקליט את הסרטון שלך תוכל לשמור אותו בדף הפייסבוק שלך כך שעוקבים חדשים יוכלו לראות אותו בעתיד.

 

סמינרים מקוונים הם גם דרך קלה להשתמש בווידיאו כמו גם להגדיל את בסיס הלקוחות שלך. קדם את הסמינר המקוון שלך כשיעור חינם שאנשים יקבלו ממך ייעוץ מומחה! קבל אנשים להירשם לסמינר האינטרנט שלך, כך שתוכל לבנות את רשימת הדוא”ל שלך ולהמשיך לספק לצופים בסמינרים מקוונים תוכן. אתה לא צריך להראות את הפנים שלך אם אתה לא רוצה. במקום זאת בנה סיפון שקופיות כדי להראות לצופים שלך את התוכן שאתה מדבר עליו. בדומה לזה להלן שעשינו על הגדלת הכנסותיך באמצעות קידום אתרים.

 

 

שיווק בדוא”ל מס ‘

 

שיווק בדוא”ל הוא כלי רב עוצמה שאתה יכול להשתמש בו כדי להעסיק לקוחות ולהגדיל את מכירותיך. הדוא”ל שלך צריך להיות מגוון. מה שאומר שלא כל דוא”ל צריך להיות ניסיון למכור את המוצרים והשירותים שלך. עליכם לשלוח למנויים רשומים תוכן מעניין ורלוונטי.

 

אם תתמקד אך ורק באימייל מכירות הפתוח שלך ו לחץ על שיעורי תרד ככל שהמנויים שלך יתעניינו פחות ב התוכן שלך. זו הסיבה שתוכן איכותי כל כך חשוב. אתה רוצה שאנשים יפתחו את הדוא”ל שלך ואז ילחצו לאתר שלך.

 

אדובי שולחת לקוראים שלהם תוכן כזה כדי להעסיק אותם ולגרום להם להקליק לאתר האינטרנט שלהם!

 

email marketing

 

דוא”ל ספציפי זה הוא אוסף של כמה בלוגים שעשויים להיות מועילים או מעניינים עבור קהילת אדובי. הם נותנים קטעי מינוי למנויים שלהם ומעודדים אותם להמשיך לקרוא באתר שלהם.

 

חשוב לגרום לאנשים ללחוץ עליהם מכיוון שזה יכול להשפיע על דירוג מנועי החיפוש שלך ועל הדירוגים הגבוהים יותר אומרים למחפשים שאתה מקור אמין למידע!

 

# 7 השתמשו בהאשטאגס

 

האשטאגים מגבירים את יכולת הגילוי שלך במדיה החברתית ויכולים לעזור לקדם את התוכן שלך. מחקר Hashtag הוא המפתח בכל הקשור לפרסום במדיה החברתית.

 

עליכם לגלות אילו חפצים מגמתיים בענף שלכם. אתה צריך גם לבחור hashtags נישה הם מגמות אך לא כל כך פופולרי שאתה מפרסם ילך לאיבוד.

 

אתה יכול אפילו להכין hashtag משלך! זה רעיון נהדר אם אתם מנהלים תחרות או בונים מודעות למותג שלכם.

 

עצה מקצועת: אל תשתמשו רק ב- hashtag אחד. זה לא מספיק כדי לגלות את העסק שלך על ידי הרבה אנשים. אך אל תגזימו באמצעות 30 תגיות hasht. אם אתה יכול למצוא 10 hashtags רלוונטיים בכל פוסט זה כנראה מספר טוב. זה תלוי גם בעסק שלך ומי הלקוחות שלך.

 

מותגים גדולים, כמו קוקה קולה למשל, הם כבר כל כך פופולריים שהם לא באמת צריכים להשתמש בחבורה של hashtags כדי להתגלות. במקום זאת הם יכולים להשתמש במכונות hashtags ממותגות כמו סיסמא.

 

instagram hashtags

 

בפוסט זה הם השתמשו ב- hashtag משלהם (#ShareACoke) עם hashtag פופולרי להפליא (#ChristmasEve). אם היית חברה קטנה יותר לא היית רוצה להשתמש רק ב- hashtag פופולרי וב- hashtag של החברה. במקום זאת השתמש בשילוב של hashtags שנחקרו היטב ומתחברים לשיווק היעד שלך על מנת להבחין בפוסט שלך ולקבל עוקבים חדשים.

 

# 8 ללכת מאחורי הקלעים

 

אנשים אוהבים להסתכל על פעולתו הפנימית של עסק! זו ההזדמנות שלך להראות להם דברים מאחורי הקלעים ואיך נראה יום בחיי החברה שלך.

 

מתן לקוחות מבט פנימי בלעדי יכול לעזור לבנות אמון. זה תוכן מהנה שאתה והעובדים שלך יכולים ליצור יחד כדי להניע את מעורבות הלקוחות.

 

אז איך אתה יכול לעשות זאת? השתמש בסיפורי אינסטגרם !

 

ואם בסופו של דבר תיצור קצת תוכן אש, שמור אותם לנצח כגולת הכותרת באינסטגרם!

 

סיפורי אינסטגרם מושלמים לקחת סיכון ולבחון רעיונות חדשים לתוכן מכיוון שהם נעלמים לאחר 24 שעות ונשמרים בארכיונים שלך. אתה יכול לחזור מאוחר יותר וליצור הדגשת אינסטגרם מתוך הסיפורים השמורים שלך.

 

סיפורים יכולים לשלב טקסט, גרפיקה, memes, וידאו ועוד, כך שהם מאפשרים לך להיות יצירתי! זו ההזדמנות שלך להשתעשע!

 

זקוקים להשראה לרעיונות אלה לשיווק תוכן?

 

אתה יכול להשתמש בסיפורים כדי …

 

  • הראה לאנשים כיצד לעשות משהו
  •  

  • שתף כיצד נוצר המוצר שלך
  •  

  • שתף תעלולי פנים וטיפים
  •  

  • ראיין את הצוות שלך, המנכ”ל או הבעלים שלך
  •  

האפשרויות הן אינסופיות!

 

content marketing ideas

 

בחנות הסופגניות הזו יש מדגשי אינסטגרם לגבי האופן בו מייצרים חלק מהסופגניות שלהם. הם מראים את כל התהליך מתחילתו ועד סופו כיצד הם מכינים את הבצק, המילויים והתוספות וכן באילו מרכיבים הם משתמשים והיכן הם מגיעים! מכיוון שהם משתמשים בכל החומרים המקומיים, זה כנראה ישכנע אנשים לנסות את הסופגניות שלהם. בשיאו הם משתמשים גם בהומור ובסרטונים שובבים כדי להעסיק לקוחות.

 

לעיתים קרובות לספר לאנשים משהו בעסק שלך. אך הצגתם באמת עובדת פלאים!

 

# 9 הפיקו תוכן נהדר

 

חסכנו את הטובים ביותר אחרונים מאז מספר 1 ברשימה שלנו של רעיונות לשיווק עם תקציב נמוך הוא פשוט לייצר תוכן נהדר בסך הכל! תוכן איכותי מרתק לקוחות, מנצנץ שיחה ומניע המרות.

 

כל פיסת תוכן שאתה מפרסם במדיה החברתית או שאתה שולח בדוא”ל היא השתקפות של המותג או החברה שלך. וזה משקף אותך כבעלי עסק. עליכם לרצות שרק התוכן האיכותי ביותר יידחק לעוקבים, המנויים והלקוחות שלכם. יש לערוך כל תוכן שהוא פחות מהממים או להשאיר אותו מאחור.

 

זכור, איכות על כמות!

 

אנו מקווים שתוכל להשתמש בכל רעיונות השיווק התוכן הללו כדי לעזור לעסק שלך להגיע לגבהים חדשים! יש לך שאלות בנושא שיווק תוכן? ספר לנו בתגובות למטה או צרו קשר ישירות כאן !

 
 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה