9 מגמות השיווק המובילות לחפש בשנת 2020

למשווקים המצליחים ביותר יש דבר אחד במשותף.

הם מוצאים דרך להשיג יתרון על פני מתחרותיהם.

למשווקים שיכולים לנתח את המגמות ולהתכונן לעתיד יש את הסיכוי הטוב ביותר להקים את חברותיהם להצלחה.

אתה לא רוצה להיות האחרון שקפץ על העגלה.

לקחתי את הזמן לזהות את המגמות השיווקיות המובילות בשנה.

אני רוצה לשתף אתכם בתובנות שלי כדי שתוכלו ליישם מושגים אלה על העסק שלכם ולהתחיל את השנה החדשה בדרך הנכונה.

יישום נכון של מגמות אלה על אסטרטגיית השיווק שלך ישפר את מעורבות הלקוחות .

תוכל גם לרכוש לקוחות נוספים השנה.

בואו נצלול ישר פנימה. אלה 9 מגמות השיווק המובילות לשנת 2020.

1. הזרמת וידיאו בשידור חי

פלטפורמות מדיה חברתית סלל את הדרך לטרנד הווידיאו החי.

במקום להשתמש במדיה חברתית לצורך פרסום תמונות וסרטונים, כעת יש לך את היכולת להזרים תוכן חי .

התבונן כיצד מומחי שיווק מצפים לווידיאו חי לעלות בשנתיים הבאות:

image3 7

[ 19459001] אם לא השתמשת בווידיאו חי בכדי ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך בשנת 2017, זה צריך להיות בראש סדר העדיפויות עבורך בשנת 2019.

מחקרים מראים כי 80% מהצרכנים מעדיפים לצפות בסרטון וידאו חי של מותג כמו לעומת קריאת בלוג.

ו -67% מהאנשים נוטים יותר לרכוש כרטיס לאירועים כמו קונצרט לאחר שצפו בזרם חי של אירוע דומה.

כמה מפלטפורמות הווידיאו החיות הפופולריות ביותר כוללות:

  • פייסבוק בשידור חי
  • YouTube בשידור חי
  • Instagram Live
  • Twitter
  • פריסקופ

אני אוהב את זה כשעסקים משתמשים בסרטונים חיים כי זה נותן להם הזדמנות ליצור קשר ישיר עם הקהל שלהם.

תוכל לתקשר ולקבל משוב מלקוחות בזמן אמת.

בנוסף, זה לא כאילו הסרטון החי שלך נעלם לנצח ברגע שתפסיק לזרום.

אתה יכול לשמור את הסרטונים האלו ולהשתמש מחדש בתוכן זה בעתיד.

2. בינה מלאכותית (AI)

בינה מלאכותית תמשיך לעלות בשנת 2019.

אם היית בכנסים שיווקיים או אירועים בשנה האחרונה בערך, בטח ראית לפחות מפגש אחד ב- AI.

משתמשים בכלי AI לניתוח התנהגות צרכנים.

לאחר ניתוח ההתנהגות, הרובוטים האלה יכולים לקבל החלטות בהתאם לתוכנתם.

רובוטים של AI יכולים להתחיל להשתלט על כמה תפקידים אנושיים בסיסיים, מה שיאפשר לצוות שלך לבזבז זמן רב יותר על משימות הדורשות תובנות אנושיות ממש.

דוגמה ל- AI שאולי אתה מכיר היא צ’אט בוט.

תוכנות מחשב אלה יכולות לנהל שיחות עם הלקוחות שלך.

אני בטוח שהיית באתר בו הופיע “נציג שירות לקוחות” כדי לפתוח איתך שיחה בהודעות מיידיות.

זו דוגמא לצ’ט-בוט.

עם עליית הבינה המלאכותית, מנהלי השיווק מרגישים לא מוכנים למגמה זו.

image1 7

עכשיו זה הזמן המושלם עבורך לחנך את עצמך לשימוש ב- AI לשיפור תחומים שונים בעסק שלך.

זה ייתן לך יתרון על המתחרים שלך שאינם מוכנים.

קבל יתרון על המתחרים שלך על ידי שמירת רעיונות השיווק שלך במקום אחד בכל אפליקציות המסמכים שבהם אתה משתמש.

3. משפיעים על מיקרו

אני בטוח שאתה מכיר שגרירי מותג ומשפיעים חברתיים.

אלה אנשים במדיה חברתית שקיימים מערכות יחסים עם חברות ומשלמים להם כדי לקדם מוצרים בפרופילים האישיים שלהם.

זו אסטרטגיה שיווקית לגיטימית.

כשמדובר בהשפעה חברתית, כדי להיחשב לסלבריטאי, צריך להיות למעלה ממיליון עוקבים.

אנשים עם עוקבים של 500-1,000 מיליון עוקבים ו- 100,000-500,000 עוקבים נכללים בקטגוריות המשפיעים על המאקרו ובאמצעות השפעת אמצע, בהתאמה.

למשפיעים על מיקרו יש בין 1k-100k עוקבים במדיה החברתית.

מותגים מושיטים את השפעתם של מיקרו משפיעים מכיוון שקל יותר לאנשים להתייחס אליהם.

בואו נהיה כנים.

לא הרבה אנשים יכולים להתחבר לסלבריטאים. בנוסף, ברור מאליו כאשר הם מקדמים משהו בפרופילים שלהם.

אולי אפילו יש לך ספקות שאותם ידוענים משתמשים במוצרים שהם מציבים.

אבל לאדם הממוצע קל יותר להתייחס למיקרו משפיע.

מדוע?

ובכן, לרוב, האנשים האלה לא מפורסמים. יש להם עבודות רגילות וחיים חייהם קבועים. אבל הם במקרה פופולריים במדיה החברתית.

הסתכל כיצד משפיעים מיקרו משפיעים על ידי הצרכנים:

image4 7

במקרה זה, פחות יותר.

שימו לב להבדל במעורבות המשתמשים בין משפיעים עם עוקבים של 1 עד 4 אלף, ומשפיעים עם יותר ממאה עוקבים.

שקול למצוא כמה משפיעים מיקרו שייצגו את החברה שלך במדיה חברתית.

יתרון נוסף של אסטרטגיה זו הוא העלות.

אם אתה רוצה להתחבר עם סלבריטאי כמו ביונסה, זה יעלה לך מיליון דולר לפוסט .

זה מקומם לחלוטין.

אך ככל הנראה מיקרו משפיע יעלה לך רק $ 250 – 500 $ למשרה .

בנוסף, אתה יכול גם לשלוח להם כמה דברים בחינם כדי לשמור עליהם מאושרים.

4. שיווק תוכן

אם הייתה לך הצלחה שיווקית במהלך השנים האחרונות, אני בטוח שהשתמשת באסטרטגיות לשיווק תוכן.

שיווק תוכן עדיין במגמת עלייה.

בהשוואה לגורמים אחרים, לשיווק תוכן תהיה ההשפעה הגדולה ביותר על חברות בשנת 2018, על פי מנהלי העסקים:

image6 7 [ 19459002]

במקום לבוא עם אסטרטגיות חדשות לשיווק תוכן, צמצם את הקיימות שלך.

וודא שהתוכן שלך רלוונטי ויש לו קהל מוגדר בבירור.

שיווק בתוכן הוא נהדר מכיוון שהוא בדרך כלל לא יקר.

אתה תראה גם יותר מכירות ועלייה בנאמנות הלקוחות כשאתה מבצע נכון את האסטרטגיות הללו.

אל תחשוב שאתה צריך למקד את כל האנרגיה שלך בטרנדים חדשים, כמו בינה מלאכותית בשנת 2019.

המשך את מאמצי שיווק התוכן שלך.

5. דור Z

נראה שבמשך מספר השנים האחרונות חברות מתמקדות במילניאלים.

אין בזה שום דבר רע.

חשוב למקד לצרכנים כשהם צעירים, כך שתוכלו לנסות לשמור עליהם לאורך זמן רב ככל האפשר.

לכל דור יש הרגלי קנייה שונים.

המילניאלים עזרו לעצב את מגמות השיווק בעשור האחרון בערך.

אבל עכשיו הגיע הזמן לשים עוד קצת דורות גם על דורות צעירים יותר.

דור Z, המכונה גם iGeneration, Post-Millenials, או דור המולדת הם אנשים שנולדו בסוף שנות התשעים עד אמצע שנות האלפיים.

האנשים הוותיקים ביותר בדור זה נכנסים לעשרים המוקדמים לחייהם.

ככל שהם יתכוננו לסיים את לימודיהם במכללה, הם ייכנסו לכוח העבודה, מה שאומר שהרגלי הצריכה שלהם ישתנו.

עבודה קבועה פירושה שיהיה להם כוח קנייה רב יותר.

חברות צריכות לעשות יותר מחקר על דור זה ולברר כיצד למקד אותן.

לא משנה באיזה ענף החברה שלך נמצאת.

התחל לשנות את המיקוד שלך לעבר דור Z השנה.

אני לא אומר שאתה צריך לנטוש את הגישה שלך עם Millennials או Generation X, אלא רק להכיר בכך שיש שוק חדש שאליו אתה יכול למקד.

גלה כיצד הם מבלים את זמנם הפנוי. לדוגמה, תראו כמה פעיל דור Z בספורט בהשוואה לאוכלוסייה הכללית:

image2 7

אפילו אם החברה שלך לא עושה זאת שלא ייצור ציוד ספורט, אתה עדיין יכול להשתמש בנתונים אלה לאסטרטגיית השיווק שלך.

אתה יכול למקד את קמפיין השיווק של Generation Z סביב פעילות גופנית או אתלטיות.

זו רק דוגמא אחת.

בצע את המחקר שלך וגלה מה דור Z רוצה ואיך הם צורכים מידע.

זה המפתח לרכישת צרכנים אלה.

6. התאמה אישית של צרכנים

אתה צריך להעניק ללקוחות שלך חווית קנייה בהתאמה אישית.

זו אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל מעורבות ומכירות.

זה מה שהלקוחות שלך רוצים.

למעשה, 75% מהצרכנים מעדיפים קמעונאים המשתמשים בהתאמה אישית כדי לשפר את חווית הקנייה שלהם.

image8 6

עודדו אנשים ליצור פרופיל לקוחות באתר או ביישום הנייד שלכם.

ככה אתה יכול לעקוב אחר הרגלים שלהם ולתת להם הצעות מיוחדות על בסיס דפוס הגלישה שלהם או רכישות קודמות.

זה חיוני לחלוטין עבור חברות שיש להן אתר מסחר אלקטרוני.

טקטיקות ההתאמה האישיות מקלות עליך למכור ולמכור למכירה ללקוחות שלך.

בסופו של דבר זה אומר שתרוויח יותר כסף בלי לבזבז הרבה.

זול יותר למקד ללקוחות הנוכחיים שלך מאשר לרכוש לקוחות חדשים.

אתה יכול גם לשלוח הודעות אימייל מותאמות אישית למנויים שלך.

התאמה אישית של דוא”ל יכולה לשפר את שיעורי ההמרות שלך ב- 10% ולהעלות את שיעורי הקליקים ב- 14%.

אם תתאים אישית את שורת הנושא של הודעת דוא”ל, יש סיכוי גדול יותר ב -26% שהנמען יפתח אותו מאשר אם לא תעשה זאת.

מספרים כאלה טובים מכדי להתעלם מהם.

אלה מכם שלא השתמשו בהתאמה אישית בשנת 2017 צריכים להתחיל לעשות זאת עכשיו.

7. הגנת הפרטיות חשובה מתמיד

אנשים מודאגים מפרטיותם.

המשווקים צריכים להתחיל להשתמש בהגנת הפרטיות כנקודת מכירה.

יידע את הלקוחות שלך כיצד אתה מגן על המידע שלהם.

במהלך 143 מיליון אמריקנים הושפעו מהפרה של אקוויפקס בשנת 2017.

זה מפחיד.

זה מפחיד במיוחד מכיוון שהחברה היא סוכנות לדיווח על אשראי צרכני.

אם המידע שלך לא בטוח איתם, איפה הוא בטוח?

באירוע זה יש צרכנים בכוננות גבוהה.

יתכן שהם מהססים לעשות דברים כמו להזין את פרטי כרטיס האשראי שלהם באופן מקוון מחשש שהם עלולים להפוך לקורבן להונאת כרטיסי אשראי.

איך אתה יכול לגרום לצרכנים להרגיש בטוחים?

ישנם דברים שאתה יכול לעשות כדי להוסיף אמינות לאתר שלך .

  • מציגים את כל תגי האבטחה שלך
  • מספקים מידע ליצירת קשר עדכני
  • הוסף ביקורות לקוחות והמלצות
  • מקלים על הניווט
  • ]

  • יש דפים עם טעינה מהירה
  • וודאו שתהליך התשלום שלך מאובטח

כל זה יגרום ללקוחות להרגיש בטוחים בעת הקניות.

אם החברה שלך נראית רושמת או לא אמינה ברשת, יהיה לך קשה להשיג הרבה מכירות.

8. לינקדאין תמשיך להוביל את הדרך עבור משווקי B2B

בעוד שחברות B2C יזכו במזל טוב יותר באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית וטקטיקות שיווק בדוא”ל כדי ליצור קשר עם לקוחותיהן , משווקי B2B חייבים להתמקד בנוכחותם של לינקדאין .

image7 7

הסתכל במספרים אלה.

למעלה מ- 90% משווקי B2B אומרים כי לינקדאין היא הפלטפורמה היעילה ביותר לדור לידים.

אם אתה מחפש לקוחות חדשים, לינקדאין צריכה להיות המקום הראשון לחפש.

התחברות עם לקוח פוטנציאלי בלינקדאין מגדילה את הסיכוי שהם יקנו ממך ב- 50%.

אני מצפה שמגמות אלה יימשכו.

הגביר את נוכחותך בלינקדאין אם החברה שלך פועלת על פי מודל הכנסות של B2B.

9. אינטראקטיביות

החברה שלך צריכה להתמקד באינטראקטיביות, במיוחד כשמדובר בשיווק בדוא”ל.

בניגוד לאמונה הרווחת, שיווק בדוא”ל רחוק מלהיות מת.

אבל אתה לא יכול פשוט לשלוח שוב ושוב את אותם מיילים משעממים ולצפות לקבל תוצאות שונות.

כתובות דוא”ל אינטראקטיביות משפרות את ההתקשרות עם המנויים שלך.

בשנת 2017, האינטראקטיביות הייתה ראשונה מגמת שיווק בדוא”ל .

image5 7

אבל זה לא היה אופנתי.

מגמה זו תימשך.

הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר לשלב אינטראקטיביות במסעות הפרסום שלך לשיווק בדוא”ל:

  • השתמש בשיווק בזמן אמת
  • הוסף סקרים, סקרים וביקורות [ 19459018]
  • כולל סרטונים
  • הוסיפו תפריטים לניווט קל
  • השתמשו ב- GIF במקום תמונות
  • הוסיפו עגלות קניות חיות

אם אתה ראה הצלחה עם טקטיקות אינטראקטיביות בשנת 2017, המשך להשתמש בהן בשנה החדשה.

ואם עדיין לא ניסית אותם, עדיין לא מאוחר לקפוץ על הסיפון.

מסקנה

להישאר מעודכן עם מגמות השיווק האחרונות הוא מתכון להצלחה.

מיטב המשווקים מסתכלים לעתיד לחזות התנהגות צרכנים.

אם אתה יכול לזהות מגמות ולבצע שינויים רלוונטיים באסטרטגיית השיווק שלך, זה ייתן לך יתרון על פני התחרות שלך.

לאחר מחקר מקיף הגעתי למסקנה שהמגמות לעיל ישפיעו רבות על הצלחת המותג שלך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה