9 אלמנטים של עיצוב אתרים מגניב לדף העסקי שלך

תוכן עניינים
שתף
[ 19459004] ציוץ
] סיכה 1
שתף [ 19459009]
1 מניות

האם נחת אי פעם באתר זה. לדמם. שלך. אכפת? אולי זו תמונה מדהימה, העתק שמושך את תשומת ליבך ומושך אותך פנימה, או משהו ייחודי שמעולם לא ראית. לא משנה מה המקרה, עיצוב אתרים מגניב הוא חיוני כדי להעסיק את הקהל שלך ולהשיב את תשומת ליבו מספיק זמן כדי שתוכל להשיג את נקודתך ולעשות מכירה זו.

בואו נגדיר “מגניב” מבחינת עיצוב אתרים.

כולנו יודעים שכשמישהו מתייחס למילה “מגניב” זה אומר מושך או מתוחכם, צעד מעל השאר. עיצוב אתרים מגניב יגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלך לבצע פעולה כפולה. זה ממשיך להיות מעורב, מוסיף ערך ומציג גורם וואו מסוים.

בטוח שאתה יכול להשתמש בתבנית, אבל אתה לא רוצה שהעסק שלך יתבלט? ישנם מספר אלמנטים שאתה יכול להוסיף לאתר שלך כדי להבטיח שהלקוחות שלך ישארו מעורבים ובסופו של דבר לקנות את המוצר או השירות שלך. האם אתה מוכן לקחת את האתר שלך לשלב הבא?

עיצוב אתרים מגניב צריך לעשות כמה דברים למען הקהל שלך.

תחילה זה בטח שובה לב מספיק כדי לשמור על הלקוח שלך בדף האינטרנט שלך. אם לא תצליחו לתפוס את תשומת ליבם במהירות, הם ינווטו מהאתר שלכם, לעיתים קרובות לאתר מתחרים ותאבדו מכירות.

שנית חוויית המשתמש חייבת להיות יוצאת דופן. משתמשים יעזבו את האתר שלך אם הם לא יודעים מה לעשות או כיצד לנווט. יותר מדי טקסט ואתה מסתכן במראה ספאם. אין מספיק טקסט ו- שלך SEO עשוי להיט.

שלישית לאתר שלך צריך להיות גורם וואו זה. זה יכול להיות דבר ששום אתר אחר באתר www לא עשה מעולם. או שזה יכול להיות משהו שאתרים אחרים עושים כל יום. אתה רק צריך לעשות את זה טוב יותר מהתחרות. אבל איך?

מה אתה צריך לקחת בחשבון בעת ​​היצירה כדי להבטיח שלא יהיה לך רק עיצוב [1945909] מגניב אלא גם תוכן בעל ערך למבקרים שלך? אילו אלמנטים יכולים ליצור או לשבור את האתר שלך? איך אתה משתמש בהם באופן אסתטי? מדוע כדאי לכם בכלל לדאוג לעיצוב אתרים מגניב ? אלמנטים מסוימים יגדילו את השימושיות שלך באתרים, מה שיקל על הלקוחות שלך ללמוד על המוצר או השירות שלך, יעסיק אותם עם התוכן שלך ובסופו של דבר יובילו אותם לבצע רכישה.

עכשיו נתחבר לכמה באמת עיצוב אתרים מגניב .

cool website design

אלמנטים של עיצוב אתרים מגניב

1. חווית משתמש

מה זה? יש חשיבות מכרעת למבקרים באתר שלך חווית משתמש נהדרת. עם עיצוב אתרים מגניב , תוכלו גם להבטיח שיהיה להם ייחודי. חווית המשתמש מקיפה את כל האינטראקציות שיש למשתמש עם המותג או המוצרים שלך. זה איך שמישהו מנווט באתר ואיך הוא חווה אותו. התפקיד שלך הוא לעזור ללקוחות שלך להשלים משימה במעט מאמץ ככל האפשר בסופם.

מדוע כדאי לך לרצות את זה? ללא אתר שניתן לניווט בו בקלות המשתמשים שלך יאבדו. חווית משתמש לקויה יכולה להפחית במידה ניכרת את הלידים שלך אשר בסופו של דבר יכולים להפחית את המכירות שלך. לקוחות פוטנציאליים יעזבו את האתר שלך אם הם לא יוכלו לגשת במהירות ובקלות למידע שהם מחפשים.

איך זה יוצר ערך למשתמש? כעסק אתה רוצה לספק ללקוחות שלך את החוויה הטובה ביותר. אתה רוצה שכל אינטראקציה שיש להם עם המותג או המוצר שלך תהיה יוצאת דופן. אם אתר האינטרנט שלך הוא האינטראקציה הראשונה שיש ללקוח שלך עם המותג שלך, וזה לא מזמין וקשה לשימוש, הלקוחות שלך הולכים למצוא מישהו אחר. וודא שהחלטות העיצוב שלך הן בעלות משמעות.

cool website design

דוגמה: Duolingo יש ממשק פשוט שמקל על המשתמשים להתחיל ללמוד שפה בארבע לחיצות. יש קריאה ברורה לפעולה למשתמשים להתחיל. לאחר מכן הם בוחרים באיזו שפה הם רוצים ללמוד, מציבים יעד ובוחרים בין להתחיל עם היסודות או לבחינת מבחן מיקום. Duolingo שומר על עיצוב אתרים נקי מה שמאפשר חווית משתמש מהנה.

2. ניווט

מה זה? יש צורך בניווט בכל אתר אינטרנט. במקרה שאתה חדש בעולם עיצוב אתרים, הניווט הוא למעשה סרגל התפריטים שלך. כך תבחר להוביל לקוחות ברחבי האתר שלך. זה כל כך חשוב שהניווט שלך יהיה אינטואיטיבי. אם יש לך ניווט לקוי זה יכול להשפיע לרעה על התנועה שלך ועל ההמרות שלך. אם משתמש לא יכול למצוא את מה שהוא מחפש, רוב הסיכויים שהוא ייצא מהאתר שלך וימצא עסק אחר לרכישה ממנו.

מדוע כדאי לך לרצות את זה? אם אתה צריך לעבור ניווט, וודא שאתה עושה את זה טוב יותר מהמתחרים שלך. סרגל תפריטים הוא כמובן חובה, אך יש כל כך הרבה הזדמנויות להתבלט. הפוך את הניווט שלך לחוויה מרתקת עבור הלקוחות שלך.

איך זה יוצר ערך למשתמש? המטרה עבורך כבעלי עסק היא למכור את המוצר או השירות שלך. כן חשוב שיהיה עיצוב אתרים מגניב שמעסיק את המשתמשים שלך, אבל זה לא אומר כלום אם הם לא יכולים לנווט באתר שלך.

דרך GIPHY

דוגמה: האתר של Music Music הוא חוויה. הניווט שלהם חכם ומעסיק משתמשים. כאשר המשתמש גולל הם מודרכים באתר ללא מאמץ. כל מה שהם צריכים לעשות זה לגלול מטה והם מועברים דרך האתר.

3. Whitespace

מה זה? מרחב הלבן אינו אומר בהכרח “לבן”. זה השימוש בכל חלל שלילי באתר שלך כדי להדגיש אלמנטים, לפרק את הדף או לתת לחדר העין של הלקוח שלך לנשום. ישנם שני סוגים של שטח לבן; מיקרו ומקרו.

  • שטח מיקרו הוא המרחב שאתה בדרך כלל רואה בין אלמנטים של חסימת טקסט. זה אולי נראה חסר חשיבות, אך דמיין שאם האתר שלך לא היה מרחב שלילי. זה ייראה כמו גוש טקסט רציף ומוחץ.
  • מרחב הלייקרו של המקרו משתמש במרחב שלילי הרבה יותר כדי לפרק יסודות. זה יכול להיות מסובך להשתמש נכון במרחב המקרו, אך הוא מעניק מראה ותחושה אטרקטיביים ונקיים לאתר שלך.

מדוע כדאי לך לרצות את זה?

אינך רוצה להציף את המבקרים באתר שלך עם טונות של חסימות תוכן. כל אלמנט צריך להתבלט ולהיות בו מקום. מרחב לבן יכול למשוך תשומת לב לאלמנטים מסוימים או להדגיש תמונות או טקסט. מרחב הלבן הוא החבר שלך, אל תפחד להשתמש בו.

איך זה יוצר ערך למשתמש?

חלל לבן יכול …

  • עזרה בניווט – כאשר לקוח נוחת באתר שלך אתה רוצה שהם יוכלו להבין את התוכן ולעשות זאת במהירות ובלי מאמץ. יתכן שתרגיש צורך למלא את החלל הריק. אך מרחב זה מאפשר ללקוחות שלכם לעכל את התוכן ולקבל חווית משתמש טובה יותר הכוללת.
  • הדגיש את ה- CTA שלך – מה הטעם באתר שלך אם לקוחות לא יכולים להבין כיצד לרכוש את המוצר או השירות שלך? מרחב לבן יכול לעזור להדגיש את קריאתך לפעולה.
  • צור איזון באתר שלך – Whitespace הוא כלי נפלא שיכול ליצור הרמוניה בדף שלך. אל תקפוץ את הצפייה באתר שלך אלא גם וודא שיש לך מספיק תוכן כדי שהמשתמש שלך יודע על מה המותג שלך עוסק.

בקיצור, השתמשו בשטח כדי שהאלמנטים שלכם יתבלטו, המסר שלכם יהיה ברור והלקוחות שלכם יבינו בקלות את המותג שלכם.

cool website design
דוגמה : אתר ה- Macbook של אפל הוא פשוט אך שובה לב. לא רק שיש באמת עיצוב אתרים מגניב אלא שימוש נהדר במרחב השטח. כל אלמנט בולט והמרחב השלילי נותן למשתמש זמן לספוג את כולו.

4. קריאה לפעולה

מה זה? קריאה לפעולה, המכונה גם CTA, היא אלמנט, כפתור או מילים שעוזרים לך ליצור לידים ולקבל המרות. אתה מבקש מהלקוחות לנקוט בפעולה ולקנות את המוצר שלך, להירשם לניוזלטר שלך , או לקבוע פגישה או לנסות את המוצר שלך בחינם. ודא שה- CTA שלך נמצא מעל לקפל כך ברגע שאנשים נוחתים באתר שלך הם יכולים לראות את זה בלי צורך לגלול. זה גם צריך להיות בולט מבחינה ויזואלית ולהתבלט מול גורמים אחרים באתר שלך (כאן המקום המרווח שימושי).

מדוע כדאי לך לרצות את זה? זו אחת הטכניקות היעילות ביותר המשמשות להגברת המרות. האם אתה באמת מצפה ממשתמשים להירשם לניוזלטר שלך או לנסות את המוצר שלך אם לא תניח כפתור לפני הפנים ברגע שהם נוחתים באתר שלך? קריאות לפעולה עוזרות לשכנע לקוחות פוטנציאליים לנקוט בפעולה באתרכם.

איך זה יוצר ערך למשתמש? בדומה לניווט, קריאה לפעולה מספקת למשתמשים הכוונה באתר שלך. כשמישהו נוחת בדף האינטרנט שלך הוא מצפה שיוכל למצוא במהירות את מה שהוא מחפש.

cool website design
דוגמה: ספוטיפיי יש שני CTA באתר שלהם מכיוון שהם מכוונים לשתי קבוצות אנשים : מי שרוצה לשלם עבור חשבון ואלו שלא וזה כמעט מכסה מישהו. הטקסט מעל לשני CTA אלה “מוסיקה לכולם.” הם נועזים, קליטים ואף על פי שהם פשוטים, יש להם עיצוב די מגניב .

5. איכות תמונות

מה זה? תמונות איכותיות הן ברזולוציה גבוהה, “לא מלאי”, תמונות נקיות. לתמונות צילומים יש נטייה להיות גבינות ולהביא תחושה מבוימת לאתר שלך. ישנם מקרים שבהם צילומי המלאי הם נהדרים – אתה רק צריך לבחור באילו משתמשים אתה משתמש בזהירות. אין תמונות מטושטשות באיכות נמוכה באתר שלך. זה לא מושך ויכול לגרום לך להיראות לא מקצועי.

כמו כן, המגמה היא שיש תמונות אלה במעגלים, להמיר אותן בגוונים שחור לבן, או להצטייד בצל טיפה נוסף מאחור. הסיבה מאחורי זה? בעיקרון זה למשוך תשומת לב רבה יותר לתמונות האלה.

לכן, וודא שאתה משתמש בתמונות באיכות גבוהה לעיצוב שלך כדי להוסיף את המראה המקצועי לאתר שלך. צלם תמונות טובות או אם אינך יכול, שכר מישהו שיכול. צילום לא זול, אבל בטווח הארוך, זה שווה את זה ורק משפר את עיצוב האתר המגניב שלך .

מדוע כדאי לך לרצות את זה? תמונות יכולות לתפוס את מהות המותג שלך, להשוויץ במוצר שלך ולעזור לגרום לאתר שלך להיראות מדהים. תמונת כותרת גדולה ונועזת יכולה להצהיר ולהראות באמת את המוצר או השירות שלך. תמונות נקיות, מרתקות ויצירתיות יפתחו משתמשים ללמוד יותר על המוצר או השירות שלכם.

איך זה יוצר ערך למשתמש? תמונות מקצועיות ואיכותיות המציגות את המוצר או המותג שלך יכולות לעזור לבנות אמון. אם המוצר שלך נראה לגיטימי, לקוחות פוטנציאליים יתפסו את המותג שלך כלגיטימי.


דוגמה Falvé הוא מותג בגדי גברים מבוסס ניו זילנד. דף הבית שלהם מורכב מתמונות באיכות גבוהה המציגות את מוצריהן אך גם מסקרנות. מהתמונות הללו הלקוחות שלהם יכולים להרגיש את המותג.

7. ידידותי לניידים

מה זה? טלפונים ניידים השתלטו וזו בדיוק הסיבה שבגללה עיצוב אתרים ידידותי לנייד או מגיב כה חשוב. אתר מגיב נראה טוב בכל גודל מסך, ממסך שולחני בגודל 27 אינץ ‘לסמארטפון בגודל 5.5 אינץ’. עם כל הטכנולוגיה כיום אי אפשר להצביע באיזה מכשיר הלקוחות שלך ישתמשו, אבל יש סיכוי טוב שהם יביטו באתר שלך בנייד.

בשנת 2019, המכשירים הניידים היוו יותר מ- 50% מכל הצפיות בדפי האתר ברחבי העולם. עיצוב אתרים רספונסיבי מבטיח שמשתמשים יראו אתר מעוצב להפליא, לא משנה באיזה מכשיר הם משתמשים.

מדוע כדאי לך לרצות את זה? האתר שלך צריך להגיב להתנהגות המשתמשים בין אם זה בסמארטפון, טאבלט או שולחן עבודה. אל תחמיץ הזדמנות למכירה מכיוון שאתר האינטרנט שלך לא נראה טוב בכל הפלטפורמות.

איך זה יוצר ערך למשתמש? דמיין שאתה גולש באינטרנט בטלפון שלך. זה קומפקטי נוח ותוכל לקחת את המכשיר הנייד שלך לכל מקום. אתה מושך את האתר המועדף עליך כדי לבצע רכישה וצריך להתקרב ולהתרחק כדי לנווט. זה מטרד ורוב הזמן הלקוחות שלכם לא יעברו למכשיר שולחני. הם יפסיקו להסתכל לגמרי על המוצר שלך. אתה רוצה שהלקוחות שלך יוכלו לנווט בקלות באתר שלך ולא משנה מה. אתה רוצה שהוא ייראה נחמד בכל מכשיר. עשה זאת ללא מאמץ לבצע את הרכישה או ללמוד על המותג שלך.

דוגמה: Food Sense הוא אתר המוקדש לאכילה מבוססת צמחים. גרסת שולחן העבודה כוללת סרגל תפריט צדדי כמו גם שורת תפריט אופקית. כאשר המשתמש צופה באתר זה במכשיר נייד, המידע עובר ללא מאמץ. זה לא עסוק מדי ועדיין מצליח לכלול את כל המידע הרלוונטי.

8. גלילת פראלקס

מה זה? אתה בטח רגיל לראות את זה, אבל אם אתה טירון, אולי אינך יודע בדיוק מה זה או איך זה עובד. אחד המרכיבים הטובים ביותר ב- עיצוב אתרים מגניב הוא גלילת פראלקס. זה משמש ליצירת עומק ומאפשר לתמונות להראות כאילו הן מזנקות ממסך המחשב שלך. גלילת פרלקס משתמשת ברקע רקע המוגדר לגלול במהירויות שונות כדי ליצור תחושה תלת ממדית זו. ישנן תבניות שמשתמשות בתכונה זו, אך אם אתה מצליח לקוד אתר פרלקס משלך, אתה תגרום למתחרים שלך לצאת מהפארק.

מדוע כדאי לך לרצות את זה? בקיצור, אסתטי. זה מראה ללקוחות או ללקוחות הפוטנציאליים שאתה מוכן לעבור את הקילומטר הנוסף.

איך זה יוצר ערך למשתמש? גלילת פרלקס מוסיפה את גורם הוואו הזה. כאשר משתמש נוחת באתר האינטרנט שלך ומתחיל לגלול הוא כנראה לא יצפה לאפקט תלת ממדי. הוספת אלמנט זה עיצוב אתרים מגניב כמעט יבטיח שמשתמש יישאר בדף שלך ויוצר אינטראקציה עם התוכן שלך.

דרך GIPHY

דוגמה: משחק האש ו- משלחת אקוואטיליס [ 19459027] לשניהם גלילת פרלקס מדהימה באתריהם. שניהם משתמשים באלמנט זה בדרכים שונות אך עדיין מעורבים את המשתמש וממשיכים לגלול. Firewatch משתמש בכמה רקעים שכבה זה על גבי זה כדי ליצור אפקט תלת ממדי. ל- Aquatilis יש יצורים היוצאים מהדף מדי פעם כדי למשוך את תשומת ליבם של המשתמשים.

8. דוא”ל אינטגרציות

cool website design
מה זה? לכולם יש את זה וכולם כל הזמן בודקים את זה. ניחשתם נכון, מייל. בין אם זה Gmail, Outlook או AOL (אם אתה עדיין תקוע בעידן האפל), כמעט לכל אדם יש חשבון דוא”ל. שילוב דוא”ל באתר שלך הוא חובה אם אתה מוכר מוצר או שירות. צריכה להיות דרך למשתמשים המבקרים באתר שלך להירשם לקבלת דוא”ל ממך! זהו הצעד הראשון בבניית רשימת השיווק של הדוא”ל שלך וביצוע אסטרטגיית שיווק בדוא”ל אפקטיבית .

מדוע כדאי לך לרצות את זה? בטוח שמישהו יכול לחפש את המוצר שלך אבל הוא צריך לקבל את ההחלטה הזו בכוחות עצמם. אם יש לך את הדוא”ל שלהם, יש לך את הכוח. 8 מתוך 10 לקוחות שנרשמו לקבלת מיילים מעסק ביצעו בפועל רכישה על סמך התוכן שהתקבל במהלך ששת החודשים הראשונים. כבעלי עסק אתה רוצה תשואה טובה על ההשקעה שלך או החזר ה- ROI. אתה רוצה המרות.

איך זה יוצר ערך למשתמש? אל תפריע למבקרים באתר שלך, בקש את המיילים שלהם בצורה מנומסת ויצירתית. אם מישהו רוצה ללמוד יותר על המותג שלך, יש סיכוי טוב שהוא יירשם לקבלת דוא”ל ממך. זו ההזדמנות שלך לספק להם תוכן חשוב ואולי קופון מדי פעם.

cool website design
דוגמה Knockaround , מותג משקפי שמש מבוסס בקליפורניה, נוטה לשנות מעת לעת את חלונות הקופצים של הדוא”ל שלהם. זה כיף, אינטראקטיבי ומציע ללקוח הנחה אם הוא נרשם! ברגע שהלקוח לוחץ על כפתור “לחץ לנצח”, הדמויות מתנהגות כמו מכונת מזל ומגמילות את הלקוח בהנחה אם הגוונים נופלים על הכריש. זוהי דרך מהנה לקיים אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים, להשאיר אותם במגע עם המותג שלך ואם אתה עושה את זה נכון אתה יכול להכין עיצוב אתרים מגניב .

9. מספר את סיפור המותג שלך

מה זה? לספר סיפור עם המותג שלך זה בדיוק זה. זה מבט מעמיק על החברה, המוצר או השירות שלך שנותנים ללקוחות תמונה מקיפה ומהורהרת של המותג שלך. זה יכול לעורר רגש אצל המשתמשים שלך, לעסוק בהם ולעזור לך להתבלט מהתחרות.

מדוע כדאי לך לרצות את זה? אתה יכול לעשות דברים מדהימים עם עיצוב אתרים מגניב אבל למה תרצי לספר סיפור? זוהי דרך קלה ליצור קשר עם הלקוחות שלך. אל תספר להם רק את סיפור המותג שלך, תראה להם. השתמש בתמונות, סאונד, וידאו, טקסט. כל האלמנטים הללו יכולים להיפגש בצורה עיתונאית כדי להעביר את המסר שהמותג שלך הוא הטוב ביותר וזו הסיבה שהם צריכים לרכוש ממך.

איך זה יוצר ערך למשתמש? זה משהו ייחודי שלא רק אומר ללקוח שעליו לקנות את המוצר או השירות שלך אלא מדוע עליו לקנות. אם אתה יכול לספר את הסיפור שמאחורי המותג שלך או איך הוא היה, עשה זאת. זו גישה ייחודית המעניקה ללקוחות סיבה מוצקה לרכוש. אם אתה יכול לעשות את זה נכון, הקהל שלך יהפוך בקלות לשגרירים של המותג שלך שהם בעצם אנשי מכירות בחינם.

דוגמה: מותג הקפה האוסטרי, קפה J Hornig יש אתר יפהפה שמוקדש לספר סיפור על המותג שלהם. זה מרתק, חכם ובסך הכל יש עיצוב אתרים די מגניב . הם משתמשים בסאונד, תמונות, וידאו וטקסט כדי להעסיק את המשתמשים שלהם. זה מאפשר ללקוחות פוטנציאליים לעשות צלילה עמוקה במה שעוסק המותג שלהם. לספר את סיפור המותג שלך כזה יכול ליצור קרבה ולבנות אמון עם הלקוחות שלך.

Takeaways

האם שמת לב כיצד לכל אחד מהרכיבים יש דבר אחד משותף? הם נפגשים יחד כדי ליצור אתר יפה אשר יעסיק את הלקוחות שלך ויאפשר להם לעכל מידע בקלות. הדבר החשוב שכולם עושים זה לפתות את הלקוחות שלך לרכוש את המוצר או השירות שלך. אם יש לך עיצוב אתרים מגניב סביר להניח שהלקוחות שלך ישתפו את האתר שלך עם אחרים. זוהי דרך פשוטה להפוך לקוחות לחסידי המותג שלך אז וודא שהאתר שלך מהמם!

כעסק, בין אם יש לך חנות מקוונת, לבנים וטיט, או שאתה מוכר שירות, המטרה העיקרית שלך היא להשיג לקוחות פוטנציאליים. וודאו שמשתמשים יבחרו בכם בתחרות. מוכנים להעיר את הלקוחות שלך בעיצוב אתרים מגניב באמת ? ספר לנו ומומחי עיצוב אתרים יכולים לעזור לך להפוך את חלומך למציאות!

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה