8 רעיונות לשיווק שיניים שיביאו לך החזר ROI לחייך אליו

שתף 12
Tweet
[ 19459018] פין
שתף [ 19459008]
12 מניות

 

אם אתה רופא שיניים יתכן ומצאת את עצמך מחפש רעיונות לשיווק שיניים בגוגל.

 

חיפוש שמביא מיליוני תוצאות, אך כל אחת מספרת סיפור אחר. ישנם ספרים אלקטרוניים אינפורמטיביים רבים, פוסטים בבלוגים ומדריכים המספקים מידע שתצטרך לשווק את תרגול השיניים שלך.

 

אך מעטים מאוד מגובים בניסיון ממשי. זו הסיבה שהגלגלנו שרוולים והחלטנו לשתף 8 רעיונות לשיווק שיניים שבעצם עובדים.

 

פעילויות בהן השתמשנו באופן אפקטיבי כדי להצמיח את עסק הלקוח.

 

dental

 

אם אתה רוצה לעזור לך תרגול שיניים לצמוח , המשך לקרוא. T פוסט הבלוג שלו מוקדש רק להוסיף ערך לתרגול שלך. כדי להעצים אותך להרגיש בטוחים מספיק כדי לקחת את העסק שלך לשלב הבא.

 

להלן 8 רעיונות לשיווק שיניים מעשיים שתוכלו ליישם היום.

 

8 רעיונות שיווק שיניים יעילים להכנסת חולים חדשים

 

1. שפר את ה- SEO שלך כדי לעזור לאנשים למצוא את העיסוק בשיניים שלך בגוגל

 

רוב האנשים המחפשים רופא שיניים יתחילו בחיפוש פשוט בגוגל. ככל שאתה מדרג יותר בחיפוש זה, כך גדל הסיכוי שלך שמשתמש יבקר באתר העסק שלך ויקבע פגישה.

 

ישנן דרכים מקדימות וגם אחוריות לייעל את האתר שלך לדירוג גבוה יותר בגוגל. ראשית עליך לעזור לגוגל לקרוא ולהבין את אתר האינטרנט שלך דרך SEO בדף . זה עשוי לכלול עדכון של עותק האתר שלך, כותרות, כותרות, מהירות ועוד.

 

לאחר שתיישם SEO בדף, תצטרך להתחיל תחזוקת SEO חודשית . תחזוקה חודשית של SEO כוללת טקטיקות מחוץ לדף, כגון הגדלת קישורים נכנסים לאתר שלך ופרסום תוכן רלוונטי במדיה החברתית המקשרת לאתר שלך.

 

עליך לשמור על דופק על האבטחה, המהירות וידידותיות האתר שלך באופן רציף. גוגל בוחנת גורמים אלה בעת דירוג אתרי שיווק בתחום השיניים, לכן הקפד לשים לב לכך. בענף השיווק הדנטלי, בו מטופלים משתמשים במנועי חיפוש באופן קבוע כדי לחקור תרופות, אופטימיזציה למנועי חיפוש חשובה ביותר.

 

אם אתה יכול לגרום לתרגול השיניים שלך לדרג גבוה יותר במנועי חיפוש באמצעות קידום אתרים מתוכנן היטב, אתה יכול לסמוך על תנועה חינמית רבה לאתר האינטרנט שלך שיוביל לפגישות.

 

שוחח היום עם מומחי SEO [194590010] שלנו כדי לראות כיצד אתה יכול להשתמש בטקטיקה שיווקית זו כדי להגדיל את החזר ה- ROI שלך.

 

2. שיווק במנועי חיפוש – פלטפורמת הפרסום של גוגל

 

יישום מוצלח של SEO יכול לארוך 6-12 חודשים. ואם אתה אוהב את רוב השיטות, אתה זקוק ללידים ברגע זה.

 

אחת הדרכים להתחיל לקבל תנועה מיידית מגוגל היא באמצעות מודעות גוגל . זה מאפשר לך לזהות מה המטופלים הפוטנציאליים שלך מחפשים באופן מקוון ואז מאפשר לך למקד אותם באמצעות המודעות שלך. ברגע שהם מחפשים רופא שיניים, המודעות שלך יכולות להיראות כמכוונות אליהם.

 

dental marketing

 

ניתן למקד מודעות אלה לערים, מיקוד או אזורים ספציפיים בהם נמצאים תרגילי השיניים שלך.

 

עכשיו נהיה כנים איתך במאה אחוז. פרסום בגוגל הוא אחד הרעיונות הפופולריים ביותר לשיווק שיניים עבור רופאי שיניים. עם זאת, התחרות גבוהה מאוד במודעות Google לרופאי שיניים. וככל שהתחרות עולה, עלויות הפרסום בדרך כלל תואמות זאת.

 

אבל אל תתן לזה להרתיע אותך. הסיבה לכך שיש כל כך הרבה תחרות לרופאי שיניים במודעות גוגל היא מכיוון ש היא פועלת עבור רופאי השיניים המשתמשים בה. רופאי שיניים מגדילים את נוהליהם לחלוטין מפרסום בגוגל.

 

כדי להשתמש בדולרי הפרסום שלך, אנו ממליצים להשתמש בשירות פרסום מהימן .

 

3. תבע רשימות עסק מקומיות עבור עסק השיניים המקומי שלך

 

כיצד חולים מוצאים את רופאי השיניים המקומיים שלהם השתנתה באופן מאסיבי. זה נכון שמילה לאוזן חשובה לא פחות כדי להביא חולים חדשים לטיפול השיניים שלך. אך היבט חשוב נוסף לא פחות הוא הנראות המקוונת. מקום מגוריו של הצרכנים שלך. זה גורם לחשוב לרשום את העסק שלך ברשימות עסק מקוונות שונות.

 

על פי רישומים אנו מתכוונים ליצור חשבון בפלטפורמות אלה ולעדכן את הפרופילים שלך במידע הנכון. יש יותר מתריסר רישומי עסקים בחינם שתוכלו לנצל אותם. חלקם כוללים את גוגל העסק שלי, בינג, Yelp, דפי זהב מנטה, Citysearch וכן הלאה.

 

בטח שיהיו כמה רשימות עסקיות שהולכות להיות חשובות יותר לשירות שיניים, אך זהו אחד הרעיונות היעילים ביותר לשיווק שיניים שאפשר להתחיל איתם.

 

dental marketing ideas

 

4. קבל ביקורות נוספות על מטופלים

 

ביקורות הן דרך נהדרת נוספת למשוך ולהסב חולים. חולים חדשים ספקנים מאוד כלפי רופאי שיניים. וכדאי שתאמין שהם בוחנים את הביקורות שלך כדי לקבל החלטה על השימוש בתרגול שלך כדי לפעול בפה שלהם. אז הכי טוב שתעשו רושם ראשוני נהדר, שישפיע על החלטתם להזמין איתכם פגישה.

 

מחקרים קבעו בעקביות כי 90% מהמשתמשים סומכים על ביקורות של לקוחות אחרים לפני שהם מבצעים את הרכישה המקוונת שלהם.

 

אבל בואו נודה בזה. קשה לבצע ניהול סקירות באופן עקבי וזו הסיבה שמרפאים שיניים עסוקים כלל לא טורחים להבין את כוחו של זה. ישנם ניהול מוניטין מומחים שיכולים לעזור. פרט לוודא שהעסק שלך ממשיך לקבל ביקורות מלקוחות, הצוות שלנו יכול להדגיש את הביקורות החיוביות הללו בדרכים שיכולות להביא יותר מטופלים לאימון שלך.

 

רעיון שיווקי שיניים בונוס: תחרות החיוך הטובה ביותר

 

ציפור קטנה סיפרה לנו על רופא שיניים בדנוור שגילם תחרות עבור כל מטופליו בשם “החיוכים הטובים ביותר.” הם בחרו חמישה זוכים ברי מזל מציור כדי לקבל ניקוי חינם עבור שנה. בכדי להשתתף בתחרות, עליכם פשוט להשאיר סקירה מקוונת אודות תרגול השיניים.

 

איזו דרך חכמה לעודד מטופלים לחוות ביקורת לאחר התנסותם. טקטיקה זו פרשה את נוצות המדיה החברתית גם לתרגול. נקודה שנכסה בנקודה שלנו למטה.

 

5. נהל את המדיה החברתית האורגנית שלך

 

לא רק שחולים בוחנים ביקורות, הם גם בוחנים את ערוצי המדיה החברתית שלך. הם עשויים להציץ בדף הפייסבוק והאינסטגרם של תרגולי השיניים שלך כדי ללמוד יותר על החוויה שהם עשויים להיתקל בהם. אבל להרשים מטופלים פוטנציאליים זה לא היתרון היחיד של המדיה החברתית, זה גם עוזר לך לבנות מודעות, מעורבות ואמון בקרב קהל חדש לגמרי.

 

מחקרי שוק מצביעים על כך שמשתמש ממוצע מבלה קרוב לשעתיים בפייסבוק, לפני שסיפר לחבריו באופן אישי על משהו שהם היו מציוצים עליו בטוויטר.

 

זהו כוחה של המדיה החברתית. אתה יכול לדמיין מה חסר לך אם אתה לא עושה את המאמץ הנכון להתחבר לקהל שלך במדיה החברתית? זה המקום בו המטופלים שלך מבלים את רוב זמנם. וניהול פרופילי המדיה החברתית שלך לא צריך להיות קשה. זה סכום של הדברים הקטנים שאתה עושה בערוצים החברתיים שלך כדי ליצור קשר עם המשתמשים שלך.

 

ממש משנת 19459050] פרסום תוכן משמעותי לדיון בסוגיות בפורומים מקוונים שמוסיפים ערך לחולים פוטנציאליים ועכשוויים. תוכן משמעותי עשוי לכלול מתן טיפים כיצד לשמור על חיוך בהיר, על חשיבות השימוש בחוט דנטלי באופן קבוע, וייעוץ לבחירת רופא שיניים.

 

לאחר שתפרסם תוכן זה, התמקד בחיבורו עם האנשים הנכונים. בנה את העוקבים שלך, הגבירי את הפוסטים שלך והגדלי את כל השקעים כדי לבנות חשיפה לטיפול השיניים שלך.

 

רעיון שיווקי שיניים בבונוס: Photo Booth

 

ציפור אחרת סיפרה לנו על רופא שיניים בפלורידה שהקים תא צילום לחולים במרפאתו. לאחר מינוי השיניים שלהם, עודדו החולים לצלם עם החיוך החדש והלבין שלהם.

 

לאחר מכן, הם יכולים לשתף את הקליקים הללו במדיה החברתית ועם כל חבריהם. זו הייתה דרך חכמה להשיג גלגלי עיניים נוספים בערוצי המדיה החברתית. למותר לציין כי הטקטיקה החדשנית הזו של שימוש במדיה חברתית לשיווק תרגול שיניים הייתה מוזכרת בונוס.

 

social dental idea

 

6. הגדל את התנועה על ידי מיקוד לחולים חדשים עם קמפיינים פרסומיים במדיה חברתית בתשלום

 

מחוץ לבניית נוכחות המדיה החברתית שלך, אתה יכול גם להפעיל קמפיינים פרסומיים כדי להעביר תנועה לאתר שלך. פרסום במדיה חברתית מאפשר לך למקד לחולים הפוטנציאליים שלך עם פורמטים שונים של מודעות בערוצים החברתיים המועדפים עליהם.

 

כדי להתחיל, תחילה עליך לפתח הצעה משכנעת, כגון מדריך בחינם או קידום מיוחד. לדוגמא, תרגול השיניים שלך עשוי לבקש הנחה של 25% כדי לבדוק את מרפאת השיניים שלך. או ספר אלקטרוני בחינם על הדרכים היעילות ביותר לשמור על חיוך בהיר.

 

אז אתה צריך לפתח פרסומות משכנעות, ולמקד אותן לקהל שלך. תכונות המיקוד בפרסום במדיה חברתית הם אולי אחד היתרונות המועילים ביותר של פרסום במדיה חברתית. לדוגמה, אתה יכול למקד לקהלים על סמך התוכן שהם אוהבים, דפים שהם עוקבים אחריהם או התנהגויות מקוונות מסוימות.

 

אתה יכול לפלח את כל סוגי הקהלים השונים ולתקשר אליהם בצורה מהנה ומרתקת. אתה יכול גם לבנות קהלים מותאמים אישית עם מטופליך הנוכחיים, ולבקש אליהם לעודד אותם להזמין את פגישה הבאה שלהם. עם עלות נמוכה להופעות וקליקים שתוכלו ליהנות מהם, עבור רופאי שיניים, פרסום במדיה חברתית ממשיך להיות אחד מאלה ערוצי הפרסום היעילים ביותר מבחינת החזר ה- ROI לשיניים.

 

7. הגדל את הזמנות הפגישות בשיווק בדוא”ל

 

שיווק בדוא”ל לרופאי שיניים הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק שיניים. היא מזמינה מטופלים חדשים, מעוררת אנשים עכשוויים ומענגת חולים לשעבר לחזור. שיווק בדוא”ל הוא רעיון נהדר לשיטות שיניים המבקשות להגדיל את שיעורי ההמרה שלהם. לדוגמא, נניח שמאה אנשים הורידו את ספר האלקטרוני השיניים שלך כיצד לשמור על חיוך מאיר. מכיוון שאנשים אלה הורידו ספר אלקטרוני זה, הם ככל הנראה מעוניינים בהלבנת שיניים, מה שהפרקטיקה שלך מציעה.

 

לכן אתה יכול ליצור סדרה של עלוני דוא”ל שישלחו לקהל ספציפי זה כדי לעודד אותם להזמין פגישה עם התרגול שלך. אם תרגול השיניים שלך אינו שולח דוא”ל שבועי ללקוחות נוכחים, קודמים ובעלי פוטנציאל, אתה מפסיד הכנסות.

 

8. השתמש בבלוגים כדי ליצור ערך עבור המטופלים הפוטנציאליים שלך.

 

אחרון חביב ברשימה זו של רעיונות לשיווק שיניים, מבלוג.

 

כתיבת בלוגים משמשת מטרה ראשית אחת לתרגול השיניים שלך – להגדיל את התעבורה והמעורבות באתר. אתה יכול לחנך את הקהל שלך ליתרונות של תחזוקת שיניים שגרתית, כמו גם על ההשלכות שנובעות מכך אם הם לא מצליחים לשמור על שיניים היגיינה .

 

לדוגמא, אתה יכול להזמין בלוג על הגורמים או הסימפטומים השכיחים של דלקת חניכיים או מחלות חניכיים פופולריות אחרות. כל מי שמחפש באינטרנט תוכן כזה, וקורא בלוגים כאלה, זקוק ככל הנראה לרופא שיניים.

 

כיסוי נושאים כמו אלה יכול ללא ספק לסייע בקבלת נראות ותנועה נוספים לאתר האינטרנט שלך. ובסופו של דבר, הוביל לעוד פגישות. התחל בזיהוי נושאים הקשורים לצבעי כאב ספציפיים, אתגרים ומטרות של הקהל שלך. ואז כתוב בלוגים יקרי ערך על אותם נושאים.

 

waiting room dentist

 

בלוגים וחוות דעת באינטרנט על פרקטיקות שיניים הם חלק חשוב במסע הקונה. וזה מספיק חשוב לא לפספס את עצמך. הצגת ביקורות על מטופלים, הדגשת שירותים שיכולים לרפא את הכאבים השכיחים שלהם או אפילו מבצעים חדשים עלולים לגרום להם להזמין פגישה איתך.

 

טיפ בונוס: אפליקציית הזמנת מינויים

 

אחת הבעיות הגדולות ביותר בקיום עסק מכוון שירות כמו מרפאת שיניים היא העובדה שמטופלים יכולים לשנות את דעתם בקלות. לא משנה אם הם עוברים שינויים מחדש, ללא הופעה או באיחור למינוים, כל העדכונים הקטנים האלה יכולים להפוך את היום או השבוע המתוכנן היטב שלכם.

 

אז עדיף שתשתמש באפליקציית הזמנת פגישות. דוגמאות לכך הן SimplyBook.me, Eclipse ו- Veribook. אפליקציות אלה מאפשרות למטופלים לבדוק אם יש משבצות זמינות ולתזמן את עצמן בקלות.

 

עכשיו אתה אומר לנו, מה אתה חושב היה קורה אם התרגול שלך יתחיל ליישם כמה מהרעיונות לשיווק שיניים אלה?

 

כמה שונה היה התרגול שלך? כמה לקוחות נוספים יהיו לך? כמה מיקומים נוספים תוכל לפתוח?

 

dentist image

 

כל תרגול שיניים הוא ייחודי עם לקוחות ייחודיים. ורעיונות אלה יכולים לעזור לך להתמודד עם עולם השיווק, אך שיחה קצרה איתנו על העסק שלך יכולה לעזור לך ליישם תכנית שיווק שיניים קונקרטית. תוכנית טקטית שיכולה להבדיל את העסק שלך מהמתחרים באופן שלא תצטרך עוד לחפש באינטרנט בלוגים, ספרים אלקטרוניים או סמינרים מקוונים כדי לספר לך כיצד להרחיב את עסק השיניים שלך.

 

פנו אלינו עוד היום למידע נוסף על האופן בו אנו יכולים לעזור לתרגול שלכם לצמוח.

 

3x הערך העסקי שלך [ 19459008]

צפה בסמינר השיווק הדיגיטלי בחינם ולמד:
1. להסיע תנועה מיידית לאתרך
2. כיצד לבנות מכונת שיווק
3. מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע חשוב
4. פיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
5. יישום אסטרטגיה














צפה עכשיו

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה