8 טיפים סודיים לשימוש במודעות פייסבוק למסחר אלקטרוני

שתף 29
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
30 מניות

 

כרשת המדיה החברתית הגדולה ביותר, פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת למודעות . מודעות פייסבוק ממוקדות כראוי לסחר אלקטרוני יכולות להועיל מאוד לכל עסק של קניות.

 

אם אינך מריץ מודעות פייסבוק כעת, הסיכוי הוא שאתה מפספס הרבה הזדמנויות להרוויח כסף.

 

כדי לעזור לך לצאת, פירטנו כמה מהטיפים היעילים ביותר שבהם תוכל להשתמש כשאתה מציע אסטרטגיות להפעלת מודעות פייסבוק.

 

טיפים מוכחים לשימוש במודעות פייסבוק למסחר אלקטרוני

 

עם יותר ממיליארד משתמשים, המשתמשים ב- מודעות פייסבוק לסחר אלקטרוני הוא מוקש זהב ממש לעסקים . ועם מספר כה גדול של משתמשים, המציאות היא שכמעט כולם משתמשים בזה לטובתם. אז למה לא להצטרף ולקצור את אותם היתרונות בעצמך? להלן מספר רעיונות שעשויים לעזור לשפר את אסטרטגיות המודעות שלך בפייסבוק.

 

עצה מס ‘1: השתמש בפרסומות מרובות מוצרים Facebook Ads for eCommerce

 

כפי שהשם מרמז, המודעות מרובות המוצרים יאפשרו לך להציג מספר מוצרים בו זמנית בפייסבוק. השימוש בסוג זה של מודעות יכול להועיל מאוד מכמה סיבות:

 

     
  • מודעה מסוג זה יכולה להיות עזרה בהגברת ההמרות ככל שככל שהמוצרים הפוטנציאלים ביותר יוכל לראות לקוח, כך סביר יותר שהלקוח ילחץ על מודעה.
  •  

  • ניתן להשתמש בו כדי להציג את התכונות השונות של מוצר.
  •  

  • זה נותן אפשרויות נוספות ללקוחות.
  •  

 

וחשוב מכך, יש אינדיקציות שמודעות מרובות מוצרים באמת עובדות. סוג זה של מודעות הוא למעשה יעיל יותר בהשוואה לסוגים אחרים. על פי מחקר, חברות חוו עלייה של עד 300% בשיעורי הקליקים שלהן לאחר שהשתמשו במודעות מרובות מוצרים.

 

כמו כן, הנה כמה דמויות מעניינות יותר ממחקר אדובי:

 

     
  • שיעור הקליקים (שיעור קליקים) עלה מ- 50% עד 300% מהמותגים שהשתמשו במודעות מרובות מוצרים.
  •  

  • העלות לקליק (עלות לקליק) ירדה עד 35% בגלל מעורבות גבוהה יותר.
  •  

  • זה הביא ליעילות יעילה לרכישה (עלות לרכישה).
  •  

 

עם זאת, לא כל החברות שמשתמשות במודעות פייסבוק מסוג זה יחוו את שיעור העלייה בשיעור הקליקים שלהן, שכן ישנם עדיין גורמים אחרים שצריך לקחת בחשבון אך המספר עדיין חשוב וצריך להיות מזון למחשבה לכל בעל עסק. וזו דרך נהדרת להתחיל כיצד ניתן לנצל את ההזדמנויות שמציעות מודעות פייסבוק למסחר אלקטרוני .

 

עצה מס ‘2: הפעל קמפיינים למיקוד מחדש Facebook Retargeting Ads

 

אם אתה מנהל את עסק המסחר האלקטרוני שלך כבר זמן מה, אתה יודע שרוב הלקוחות הפוטנציאליים בסופו של דבר עוזבים את העגלה שלהם בלי להשלים את הרכישה שלהם. אם לדייק, 72% מהקונים המקוונים בסופו של דבר נוטשים עגלות.

 

אתה לא צריך להיות מדען טילים כדי לראות שזה מספר עצום למדי!

 

מעניין, רק 8% מאלו שבסופו נטשו את העגלות שלהם יחזרו. זו החמצה משמעותית מכיוון שלקוחות אלה הביעו התעניינות כבר לגבי המוצר שנמכר. חשוב על האפשרויות אם היית יכול להחזיר את כולם. או לפחות רובם.

 

אז מה אתה עושה כדי להחזיר אותם? זה מוביל לטיפ השני שלנו ברשימה זו של שימוש במודעות פייסבוק לסחר אלקטרוני . עליך לנהל קמפיין שמכוון מחדש. על ידי שימוש ב- קמפיינים למיקוד מחדש יש לך סיכוי לגרום ליותר מ 25% מאותם לקוחות לחזור. זה אולי לא מספר עצום כמו זה שנטש את העגלות, אבל זה עדיין אחד משמעותי.

 

הגיוני שתשתמש בקמפיינים של מיקוד מחדש. אם אתה מבזבז זמן וכסף על אנשים חדשים כדי לשכנע אותם לקנות את המוצר שלך, אז כדאי שיהיה כדאי לעבוד על מי שכבר מתעניין במה שאתה מוכר. יתכן שלא יהיה קשה לשכנע אותם כשחושבים על זה.

 

אתה יכול להפעיל קמפיינים למיקוד מחדש יחד עם קופונים, הנחות ומבצעים מפתים אחרים.

 

טיפ מס ‘3: ודא שאתה משתמש בפיקסלים של מעקב המרות ecommerce facebook ads אם אינך מודע מה זה פיקסל מעקב המרות ומה הוא יכול לעשות, אז אתה מפסיד הרבה מאוד. פיקסל מעקב המרות הוא קוד המשמש למעקב אחר התנהגותם של מי שמבקר באתר שלך.

 

זה מאפשר לך לעקוב אחר כמות ההמרות שאתה מקבל ממסע הפרסום שלך.

 

פיקסלים למעקב אחר המרות יכולים גם לשמש פייסבוק על מנת לשפר קמפיינים ולמקד לקהל המתאים למודעות שלך. במילים אחרות, דרך פנטסטית נוספת להשתמש במודעות פייסבוק למטרות מסחר אלקטרוני .

 

כאשר אתה מציב פיקסלים למעקב אחר המרות בדף התשלום, תוכל לקבל נתונים לגבי הפעולות שנקטו הלקוחות לאחר לחיצה על המודעות שלך. ככה, אתה יכול למדוד את ההחזר על ההשקעה שלך בצורה מדויקת יותר.

 

אך יש לנקוט בצעד זה לפני שתנהל את הקמפיין שלך בפועל. בכך תתן לפייסבוק מספיק זמן ללמוד יותר על האנשים שמתגיירים. סוג של לתת להם ראש בראש רק כדי שיידעו על מי שיתגייר מראש.

 

טיפ מס ‘4: השתמש בפרסומות וידאו בכל הזדמנות אפשרית facebook for ecommerce אם אתה מתכנן דרכים אחרות לשימוש במודעות פייסבוק למסחר אלקטרוני , עליך לדעת שפייסבוק תעדוף תוכן וידאו . המשמעות היא שלמודעות שלך יש סיכויים גדולים יותר להסתיים בעדכון האנשים הנכונים אם אתה משתמש בווידאו. זה אמור להיות רגע נורה שמכוון אותך לכיוון חדש אך מוכר בהצלחה.

 

כמו כן, הסרטונים הרבה יותר מעורבים באופן כללי. הם לא משעממים כמו סוגים אחרים של מדיה. סביר להניח שמישהו יעצור וצפה בסרטון וידאו מאשר להסתכל בתמונות של מוצרים. נתונים סטטיסטיים מראים שרוב משתמשי הפייסבוק צופים בסרטונים בפלטפורמה מדי יום.

 

הדרך בה הוגדרו סרטונים בפייסבוק היא שהם מנגנים מייד ברגע שמשתמש גולל מעליהם. זה מושך את תשומת ליבם של המשתמשים. וזה מה שאתה רוצה, לתפוס את תשומת ליבם ואז. זוהי הדרך המושלמת להשתמש במודעות פייסבוק למסחר אלקטרוני [1945908] , אם תשאל אותנו.

 

כמובן שתצטרך לוודא שאתה יוצר נכון את מודעות הווידיאו שלך. השימוש בסוגים אלו של מודעות לא אומר אוטומטית החזר ROI טוב יותר עבורך.

 

יש לעצב נכון את הסרטונים שלך. עליהם להציג את המוצרים שלך בפעולה או להציג את התכונות הטובות ביותר. כמו כן, זו ההזדמנות שלנו להיות יצירתיים עם האופן שבו אתה מעלה את הסרטון.

 

טיפ מספר 5: הצע הנחה

 

discount offer

 

זהו למעשה צעד חובה ללא קשר לסוג הפלטפורמה בה אתה משתמש למודעות שלך. אבל זה גם יעיל ביותר כאחת הדרכים להשתמש במודעות פייסבוק למסחר אלקטרוני . אנשים אוהבים הנחות ומישהו שאינו מחפש באופן פעיל את המוצר שאתה מוכר עשוי בסופו של דבר לרכוש אותו רק בגלל הצעת הנחה.

 

ניתן ליצור פרסומות המדגישות את הצעת ההנחה באופן ספציפי. אם יש לך מוצר חדש לדוגמא, אתה יכול ליצור הצעת מחיר מבוא ללקוחות שלך.

 

אתה רק צריך לוודא שההנחה שאתה מבטיח ללקוחותיך לא תזיק לרשות העסק שלך בטווח הרחוק. הדבר האחרון שאתה רוצה זה לערער את העסק שלך בתמורה להצלחה מסוימת בטווח הקצר.

 

על ידי שימוש בתכונה ‘הצעות’ במודעות פייסבוק, אתה יכול למזער את הפער הקיים בין הצעת ההנחה לבין המכירה בפועל בה אתה יכול לאבד לקוחות. הם אפילו לא צריכים לעזוב את פייסבוק כדי לנצל את ההצעה שלך.

 

ברגע שלקוח ילחץ על המודעה עבור ההצעה, הם יקבלו קוד שהוא יכול להשתמש בו. כעת, יתרון נוסף בשיטה זו הוא שתוכלו להציג את מספר האנשים שניצלו את ההצעה.

 

הוכחה חברתית כביכול היא דרך נהדרת לשכנע אנשים שהם צריכים לתפוס את ההצעה שלך. אם אחרים נהנים מהיתרונות של ההצעה, אז מדוע הם לא צריכים לעשות זאת? זה הלך הרוח שתרצה שיהיו ללקוחות פוטנציאליים.

 

טיפ מס ‘6: שפר פוסט בעבר

 

Boost Posts for eCommerce

 

ניתן להבין אם אתה מהסס כשמדובר ביצירת קמפיין פרסום חדש. פשוט אין לך אפשרות להיות בטוחה אם זה יצליח. בזמן שעסק כרוך בנטילת סיכונים זה יכול להיות מפחיד. אז אם אתה רוצה להיות קצת יותר זהיר או זהיר מהרגיל, אף אחד לא יאשים אותך.

 

זו הסיבה שהגיוני פשוט לשפר את התפקיד הקיים. כן, אפילו זו יכולה להיות דרך להשתמש במודעות פייסבוק לסחר אלקטרוני בהצלחה. אתה יכול להשתמש בתכונה זו כדי לשפר פרסומת שכבר הוכיחה את יעילותה בעבר ולהוציא אותה שוב לשם. בכך תוכל למזער את הסיכונים שאתה מפעיל.

 

באמצעות תכונה זו, אתה יכול לבחור לקדם למי שכבר אהב את הדף שלך או לקהל חדש. לשתי האפשרויות יתרונות וחסרונות.

 

הדבר הנהדר בתכונה של מודעה זו הוא שאתה כמעט מובטח שתשיג תוצאות. אחרי הכל, לפוסט העבר יש כבר רקורד של הצלחה.

 

טיפ מס ‘7: השתמש בהודעות שלא מכירות

 

 

המטרה שלך בעסקי המסחר האלקטרוני שלך היא למכור את המוצרים שלך, אך לא כל המודעות שלך צריכות להיות קשורות למכירה. זה נשמע כמו סתירה? כיצד ניתן לכלול זאת ברשימת השימוש במודעות פייסבוק למסחר אלקטרוני ? יש למעשה סיבה טובה לכך.

 

אנשים נוטים להתרחק מפרסומות ברורות מכיוון שהם מקבלים כל כך הרבה ממנה ברשת. לעתים קרובות זה יכול להיות מהמם. לכן, לפעמים יתכן שתצטרך רק לפרסם משהו יצירתי ומידע בלי לנסות לשכנע אנשים לקנות את המוצר שלך כדי שיודע להם על המותג שלך.

 

אם אתה לא מתכוון למכור את המודעות שלך, מה אתה יכול לקדם שם?

 

דבר אחד שאתה יכול לפרסם עליו הוא אירוע הקשור לעסק, המותג או המוצר שלך. אתה יכול להיות יצירתי לגבי אופי האירוע שאתה מקדם.

 

רק וודא כי לאירוע יש קשר אמיתי עם אופי העסק שלך.

 

אם אתה מוכר בגדים, אולי אתה יכול לארח תצוגת אופנה. אם אתה מוכר אביזרי סקייטבורד, אתה יכול ליצור תחרות סקייטבורד. יצירתיות היא שם המשחק כאן וכדאי שיהיה לכם כיף להבין את הדרך הטובה ביותר למכור מבלי שנראה כאילו.

 

טיפ מספר 8: שפר את זהות המותג שלך

 

שלב את המיתוג שלך בתוכן החברתי שלך ככל האפשר כדי לשפר את זהות המותג שלך.

 

אבל מה בדיוק זהות המותג ומדוע היא כה חשובה?

 

כך הלקוחות והעסקים שלך ידועים ויתפסו על ידי הלקוחות. לאחר שבנית, זהות איתנה למותג שלך, אנשים יזהו אותו מייד.

 

עליכם להיזהר כשאתם שוקלים איזו זהות ליצור משום שהיא יכולה להפיל את האש. אם אין לך מעצב גרפי בצוות, שקול בחום לשכור סוכנות לעיצוב גרפי .

 

השתמש בפוסטים כדי להראות לקהל על מה המותג שלך עוסק. זה עוזר אם יש לך סוג כלשהו של סנגור שאתה יכול להזדהות איתו. זה יקל על אנשים איכשהו ליצור קשר עם המותג שלך בלי שזה ייראה מאולץ.

 

לא ערבות אלא תנופה גדולה

 

אלה הם רק שמונה טיפים שתוכלו לעקוב אחרי השימוש בהם מודעות פייסבוק למסחר אלקטרוני וכדי לעזור לתת עסק לזרם דחיפה. השימוש בעצות אלה ישפר את הסיכויים שלך להשיג יותר מכירות ולשפר את ההחזר על ההשקעה שלך.

 

רק מכיוון שניסיון ראשוני אינו מצליח, זה לא אומר שעליך לוותר בפייסבוק כפלטפורמה לקידום העסק שלך . יתכן שיידרשו מספר ניסיונות למצוא את הנוסחה הנכונה. לכן חשוב שתשקול את כל הטיפים והרעיונות שפירטנו כאן.

 

זכרו, פייסבוק היא הפלטפורמה המקוונת הגדולה בעולם בה תוכלו ליצור קשר עם השוק והקהל שלכם. שווה את זמנכם וכספכם להשקיע בזה.

 

3x הערך העסקי שלך [ 19459008]

צפה בסמינר השיווק הדיגיטלי בחינם ולמד:
1. להסיע תנועה מיידית לאתרך
2. כיצד לבנות מכונת שיווק
3. מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע חשוב
4. פיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
5. יישום אסטרטגיה














צפה עכשיו

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה