6 אסטרטגיות שיווק רווחיות מאוד לעסקים קטנים

שתף 29
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
30 מניות

 

מרבית העסקים הקטנים עובדים עם תקציב שיווק מוגבל. והם חייבים למקסם את תקציב השיווק הזה תוך שהם מתחרים עם חברות גדולות יותר על תשומת לב קהל היעד שלהם. אז איך אתה נשאר תחרותי במקום השיווק הדיגיטלי תוך כדי עבודה במסגרת תקציב קפדני?

 

למרבה הצער, אין אף אחד אסטרטגיות שיווק קסומות לעסקים קטנים. עם זאת, יש קומץ של אסטרטגיות שיווק לעסקים קטנים שהוכיחו את המקסימום עבור הדולר שלהם, כביכול. אסטרטגיות אלה מאפשרות לך לעשות הרבה יותר בתקציב קטן יותר מכיוון שהם מספקים תשואה גבוהה על ההשקעה, לא משנה באיזה ענף העסק שלך נמצא.

 

להלן רק כמה מהאסטרטגיות השיווק המובילות לעסקים קטנים יחד עם כמה עצות כיצד להשתמש בהן כדי להקים את החברה שלך:

 

     
  1. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
  2.  

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, היא אחת האסטרטגיות החשובות ביותר לשיווק לעסקים קטנים. קידום אתרים הוא התהליך של אופטימיזציה של מבנה האתר ותכניכם בכדי להקל על מנועי החיפוש לסרוק או “לקרוא”. על ידי ביצוע שינויים קטנים באתר שלכם ופיתוח תוכן המתמקד במילות מפתח רלוונטיות תוכלו לעבוד עד ] דורג גבוה יותר בדף תוצאות מנוע החיפוש . ככל שתדרג גבוה יותר בגוגל, כך תהיה לך הזדמנויות רבות יותר להביא תנועה חדשה לאתר שלך.

 

קידום אתרים חשוב במיוחד לעסקים קטנים מכיוון שצרכנים המחפשים מותגים לקנות מקומיים משתמשים לרוב במכשיר הנייד שלהם כדי למצוא מיקומים קרובים. על ידי אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך עבור SEO מקומי , אתה יכול להגדיל את הסיכוי שלך להופיע בתוצאות החיפוש המקומיות הללו לנייד. כהערה נוספת, חשוב גם שהאתר שלך מגיב לנייד, מה שאומר שאפשר לגשת אליו בקלות ולנווט אליו במכשיר נייד.

 

marketing strategies for small businesses

 

אז איך אתה משפר את קידום אתרים לעסקים קטנים שלך? אתה יכול להתחיל בביקורת אתרים . בין אם בחרתם לערוך את הביקורת בעצמכם או לשכור סוכנות SEO , ביקורת אתרים היא הצעד הראשון להבנת היכן האתר שלכם עומד כשמדובר אופטימיזציה למנועי חיפוש. הביקורת תבדוק את ה- SEO שבדף שלך כדי לקבוע את חוזקותיו וחולשותיו של האתר בכל הקשור לאופטימיזציה למנועי חיפוש. זה כולל גם את מבנה האתר שלך וגם את התוכן.

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא חשובה, אבל זה יכול להיות קצת מסובך, במיוחד אם אין לך מומחים פנים-פנים שיודעים את הפרטים הקטנים של אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש כמו גוגל. . למרבה המזל, זה משהו שבקלות רבה ניתן למקם מיקור חוץ למשרד שיווק SEO. באמצעות שירותי SEO מתמשכים מ- LYFE, אנו יכולים לעזור לך לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלך בזמן שאתה מתמקד בעסקי הליבה שלך.

 

     
  1. שיווק תוכן
  2.  

 

שיווק בתוכן עומד במרכז רוב האסטרטגיות השיווקיות של עסקים קטנים. שיווק תוכן הוא תהליך היצירה והפרסום של תוכן איכותי הרלוונטי לקהל היעד שלך ומספק זמן מסוים של ערך לקוראים או לצופים. המפתח לפיתוח שיווק תוכן מעולה הוא לדעת ממה הקהל הכי אכפת לו, כולל האתגרים, הצרכים והרצונות הגדולים ביותר שלהם.

 

בניגוד לכמה אסטרטגיות שיווק בתשלום עבור עסקים קטנים, שיווק תוכן מתמקד בטווח הארוך. אתה יכול להשתמש בתוכן איכותי כדי לשפר את ה- SEO שלך. עם זאת, זה מועיל גם אם אתה רוצה לבנות אמון עם הקהל שלך, לקדם דימוי מותג חיובי ולקדם קשרים עוצמתיים עם הלידים והלקוחות שלך.

 

בסופו של דבר, שיווק תוכן מספק החזר השקעה אטרקטיבי לכל מותג מכיוון שתוכלו להמשיך לשתף ולקדם תוכן הרבה אחרי פרסום היצירה המקורית.

 

לפני שתתחיל עם שיווק התוכן שלך , תצטרך לוודא שהגדרת בבירור את הקהל שלך ואספת מידע עליהם. יצירת פרסומות של קונים היא דרך נהדרת להבטיח שהקהל שלכם יהיה במרכז כל מאמצי שיווק התוכן שלכם.

 

פרסומות של קונים הינן פרופילים כללים של קונים היעד שלך, המכילים נתונים כמו דמוגרפיה, אתגרים, לייקים והעדפות, התנהגויות קנייה ומידע אחר שחיוני להכיר את הלקוח שלך.

 

לאחר שהכרת היטב את הקונים שלך, הגיע הזמן לעשות סיעור מוחות כמה נושאי תוכן אפשריים. התחל עם האתגרים הגדולים ביותר של הקהל שלך. אילו שאלות שואלים לקוחות לעיתים קרובות? מה צריכים הצרכנים לדעת יותר לפני שהם מקבלים החלטת רכישה? זוהי נקודת פתיחה נהדרת לפיתוח נושאים למגוון רחב של תוכן, החל מפוסטים בבלוגים ומדיה חברתית וכלה באינפוגרפיה וספרים אלקטרוניים.

 

כשאתם מפתחים נושאים לתוכן שלכם, חשוב לקחת בחשבון היכן המובילים שלכם נמצאים במסע הקונה שלהם. נושאים וסוגי תוכן שונים עובדים טוב יותר עבור חלקים שונים של המשפך.

 

לדוגמה, סרטון הווידאו שנותן סקירה של האתגר הגדול ביותר של האדם עובד היטב בשלב המודעות בו הצרכן מתוודע לראשונה לבעיה.

 

עם זאת, מקרה מקרה או שימוש במקרה עשוי לעבוד טוב יותר כדי לעזור לאלו שמוכנים לבצע רכישה להבין טוב יותר כיצד המותג שלך יכול להועיל להם.

 

marketing funnel יצירת ופרסום של תוכן איכותי על בסיס עקבי אינה דבר קל. זה דורש זמן ומשאבים כדי להבטיח שהתוכן שלך לא רק רלוונטי ובעל ערך, אלא באיכות גבוהה זהה של המוצרים והשירותים שלך.

 

אם אין לך המשאבים הפנימיים לקיים לוח תוכן עקבי, ייתכן שהגיע הזמן לפנות למומחים. לדוגמה, שכירת סוכנות עבור שירותי בלוגים היא דרך נהדרת להבטיח שאתה מוציא באופן עקבי תוכן חדש שמושך ומרתק את קוני היעד שלך.

 

     
  1. פרסום PPC
  2.  

 

פרסום באמצעות PPC, או תשלום לפי לחיצה, הוא סוג של מודל מודעה מקוון המאפשר לעסקים קטנים להציג את המודעות שלהם בפני אנשים המחפשים באינטרנט מוצרים ושירותים רלוונטיים.

 

תשלום לקליק עובד בדיוק כמו שזה נשמע – אתה משלם בכל פעם שצרכן לוחץ על תוכן המודעה שלך.

 

למרות שפייסבוק ופלטפורמות מודעות אחרות משתמשות במודל תשלום לפי לחיצה, אנו הולכים להתמקד במודעות PPC המוצגות בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

 

אתה אולי תוהה, איך בדיוק מודעות PPC פועלות במנועי חיפוש?

 

ובכן, מפרסמים צריכים להציע הצעות מחיר עבור מילות מפתח מסוימות הרלוונטיות להצעת המוצר או השירות שלהם. מנוע החיפוש משתמש באלגוריתם כדי לקבוע אילו מודעות מופיעות בדף התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) על סמך איכות, רלוונטיות ותוקף.

 

בדומה לקידום אתרים, מילות המפתח ממלא תפקיד חשוב במסעות הפרסום של PPC, מכיוון שאתה צריך להציע עבור מילות מפתח שיש להן ישמש ככל הנראה על ידי לידים רלוונטיים.

 

מודעות Google (יתכן ששמעת בעבר המכונה Google AdWords), היא פלטפורמת הפרסום PPC הפופולרית ביותר. מכיוון שרוב הצרכנים משתמשים במנוע החיפוש של גוגל כדי לחפש מידע על מוצרים ושירותים, גוגל היא מקום נהדר להתחיל עם פרסום PPC שלך.

 

Google משתמשת ברלוונטיות של מילות מפתח, באיכות דפי הנחיתה ובגורמים אחרים כדי לקבוע את ציון האיכות שלך, המשפיע על מתי ואיפה המודעות שלך מוצגות ב- SERP עבור שאילתות חיפוש קשורות.

 

השלב הראשון ביצירת מסעות פרסום PPC הוא ביצוע מחקר מילות מפתח. זהו תהליך רב-זמן אך חיוני שכן כל הקמפיין שלך בנוי סביב מילות המפתח שאתה בוחר.

 

רשימת מילות מפתח אפקטיבית ב- PPC צריכה להיות רלוונטית וממצה, כולל מונחים פופולריים, חיפושים לעתים קרובות, וכן מילות מפתח אחרות עם זנב ארוך ארוך פחות תחרותיים. מכיוון שמגמות החיפוש משתנות ללא הרף, חשוב להמשיך להרחיב ולשכלל את רשימת מילות המפתח PPC שלך לאורך זמן כדי לוודא שאתה מקבל את ההחזר על ההשקעה הטוב ביותר האפשרי עבור מסעות הפרסום שלך.

 

pay-per-click process

 

אם לאף אחד מצוותך לא יש ניסיון בניהול מודעות Google או ביצירת וניהול מסעות פרסום של מודעות PPC, אנו ממליצים מאוד לא לנסות להתמודד עם זה בעצמך. מודעות PPC עולות כסף בכל פעם שמישהו לוחץ עליהן, מה שאומר שאם אינך מכיר את הפרטים והפרקים של פרסום PPC, יתכן שאתה מבזבז את התקציב שלך על אסטרטגיות וטקטיקות שפשוט אינן עובדות.

 

במקום זאת אתה יכול לשכור סוכנות ניהול של גוגל אדוורדס שיעזרו ביצירה וניהול של מסעות הפרסום שלך. הסוכנות שלנו לא רק בעלת ניסיון בניהול קמפיינים של מודעות PPC לעסקים קטנים ממגוון תעשיות, אלא שהצוות שלנו נשאר מעודכן בכל הנוגע לשיטות העבודה הטובות ביותר ואסטרטגיות. אנו מספקים גם שירותי מודעות קניות של Google ו- שירותי שיווק מחדש של Google כדי לעזור לך ללכוד תנועה רלוונטית יותר במנועי החיפוש.

 

     
  1. פרסום בפייסבוק
  2.  

 

לפי פייסבוק ישנם 2 מיליון עסקים קטנים עד בינוניים המפרסמים בפלטפורמת המדיה החברתית הזו.

 

וזה לא אמור להפתיע בהתחשב בכך ש מודעות פייסבוק הן אחת הדרכים היעילות ביותר והכי פחות יקרים לפרסם המוצרים שלך כמעט לכל קהל נישה.

 

לא משנה באיזה ענף אתה נמצא או מי שוק היעד שלך, יש סיכוי טוב שתוכל להגיע לרוכשי היעד שלך בפייסבוק. marketing strategies for small businesses

 

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מודעות פייסבוק הם תכונות המיקוד המתוחכמות. בעוד שפלטפורמות מודעות אחרות יכולות לנחש מי רואה באמת את המודעות שלך, פייסבוק עוזרת לך לצמצם את הקהל שלך כך שרק צרכנים רלוונטיים יוכלו לראות את תוכן המודעה שלך. הפלטפורמה מאפשרת לך למקד לקהל שלך על סמך מספר מאפיינים שונים כולל מיקום, גיל, מין, התנהגות מקוונת וגורמים אחרים.

 

תחילת העבודה עם מודעות פייסבוק זה די קל. ראשית, עליכם לוודא שלחברה שלכם יש דף עסקי. תוכלו לגשת לפלטפורמת המודעות דרך מנהל מודעות פייסבוק , אליו תוכלו לגשת דרך התפריט הנפתח בחשבון הפייסבוק שלכם. פשוט לחץ על “נהל מודעות” ותוכל לגשת לכל תכונות המודעה.

 

ברגע שיש לך דף עסקי בפייסבוק והגשת למנהל מודעות פייסבוק, הנה כמה צעדים אחרים שתצטרך לנקוט כדי להתחיל בפרסום בפייסבוק:

 

     
  • ראשית, תצטרך לבחור את המטרה שלך. פייסבוק מעניקה לך כמה אפשרויות אובייקטיביות בין שלבי המודעות, השיקול והמרה של מסע הקונה.
  •  

  • לאחר מכן, פעל להגדרת הקהל שלך. פייסבוק מאפשרת לך לצמצם את הקהל שלך על סמך מגוון גורמים דמוגרפיים כמו גם תחומי עניין, התנהגויות וקשרים.
  •  

  • קבע תקציב. כשמדובר במודעות בפייסבוק, אתה יכול להגדיר תקציב יומי שמספק מגבלה על מה שאתה יכול לבזבז בכל יום או תקציב לכל החיים, המציג את המקסימום שאתה רוצה להשקיע לכל אורך החיים קמפיין מודעות.
  •  

  • הגיע הזמן ליצור את המודעה שלך. לפני שתפתח כותרת ועותק מודעה, תרצה להחליט באיזו פורמט מודעה תשתמש. כמו כן, הקפד לכלול כמה תמונות או וידיאו משכנעים ומקצועיים.
  •  

  • בחר מיקום מודעה. אתה יכול למקם את המודעות שלך באזורים רבים בפייסבוק כמו גם בפלטפורמת המדיה החברתית של אינסטגרם.
     

    כיום מסעות הפרסום שלך יכולים להופיע בפייסבוק, אינסטגרם, מסנג’ר וקהל רשת. והכל יהיה תלוי ביעד הקמפיין. לאחרונה, עדכנו פייסבוק את אופן קיבוצם של מיקומי מודעות. כעת הם מקובצים לפי האופן שבו אתה רוצה שמשתמשים יחוו את המודעות שלך. זה בעדכון המשתמש או בסיפורים.
     

  •  

 

ואז אתה מוכן לקחת את הקמפיינים שלך בשידור חי! הגדרת מודעות פייסבוק מהירה וקלה. אבל אם אתה רוצה להפיק את המרב מתקציב המודעות שלך, תצטרך לוודא שאתה עוקב אחר ההצלחה לאורך זמן.

 

אם אתה מגלה שמודעה אחת עולה על ביצועים אחרים, עיין במודעה המצליחה כדי לראות אילו גורמים עשויים להשפיע על הביצועים, כגון הגרפיקה או הכותרת. לאחר מכן השתמש במה שתלמד בעת יצירת מודעות עתידיות.

 

זקוק לעזרה בכדי להתחיל לעבוד עם מודעות בפייסבוק? בדוק את שירותי הפרסום בפייסבוק שאנו מציעים לעסקים קטנים כמו שלך. בעזרת מעט עזרה אתה יכול להיות בדרך ליישום אחת האסטרטגיות השיווקיות הרווחיות ביותר לעסקים קטנים תוך זמן קצר.

 

     
  1. שיווק במדיה חברתית
  2.  

 

השימוש בערוצי המדיה החברתית כדי להגיע לקהל היעד שלך ולהעסיק אותו הוא כבר לא אופציה – זה חובה! במקום לשאול את עצמך אם אתה צריך להיות פעיל במדיה החברתית, אתה צריך לשאול את עצמך כמה זמן ומשאבים אתה מתכנן להקדיש לצמיחת קהל המדיה החברתית שלך וטיפוח מערכות היחסים שלך עם לידים ולקוחות.

 

הצעד הראשון בפיתוח אסטרטגיה שיווקית במדיה חברתית לעסק הקטן שלך הוא בחירת ערוצים לבזבז את זמנכם . אתה רוצה לשקול הן באילו פלטפורמות מדיה חברתית קהל היעד שלך משתמש בתדירות הגבוהה ביותר, כמו גם אילו ערוצי מדיה חברתית מספקים את היתרונות שיכולים לעזור לך להגיע לקהל שלך ולהעסיק אותו.

 

להלן מדריך חזותי מהיר שיעזור לך להבין את ההבדל בין כל ערוץ:

 

social media channels

 

ברגע שיש לך מושג באילו ערוצי מדיה חברתית תשתמש בכדי ליצור קשר עם הקונים האידיאליים שלך, הגיע הזמן לחשוב על סוגי התוכן שתפרסם ובאיזו תדירות אתה מתכנן לפרסם.

 

קיום מדיה חברתית לוח תוכן יכול לעזור לך לעקוב אחר מה שפורסם היכן. חשוב ליצור ולשתף סוגים שונים של מדיות בדפים שלך, ממאמרים של צד שלישי רלוונטיים לתמונות וסרטונים ממותגים.

 

האם אין לך זמן ומשאבים לנהל שיווק במדיה החברתית שלך? אנחנו יכולים לעזור! אנו מספקים מגוון שירותי שיווק במדיה חברתית הכוללים:

 

     
  • שיווק בפייסבוק
  •  

  • שיווק באינסטגרם
  •  

  • שיווק בטוויטר
  •  

  • Pinterest שיווק
  •  

  • שיווק בלינקדאין
  •  

 

הצוות שלנו יעזור לך לפתח אסטרטגיה של מדיה חברתית, לפתח תוכן משכנע, לנהל מעורבות וכל דבר אחר שתצטרך לעזור לו.

 

     
  1. שיווק בדוא”ל
  2.  

 

שיווק בדוא”ל הוא אחת האסטרטגיות השיווקיות הטובות ביותר לעסקים קטנים. רוב הצרכנים לא מתכוונים לרכוש מהמותג שלך בפעם הראשונה שהם מבקרים באתר שלך. זו הסיבה שחשוב למצוא דרכים לשמור על קשר עם צרכנים אלה לאחר שהם עוזבים. לאחר שתפס את פרטי הקשר של המבקרים שלך, תוכל לטפח לידים אלה. ושיווק בדוא”ל הוא אסטרטגיה נהדרת לטיפוח עופרת.

 

marketing strategies for small businesses

 

לפני שתוכל להתחיל לעצב וליישם קמפיינים שיווקיים בדוא”ל, עליך למצוא דרך לתפוס את פרטי הקשר של קהל היעד שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות “מגנט עופרת”, שהוא הצעה משכנעת הנותנת למבקרים באתר בתמורה לכתובת הדוא”ל שלהם. זה יכול להיות נכס תוכן מיוחד כמו ספר אלקטרוני או עיתון לבן, הזמנה לסמינר מקוון או קידום מיוחד.

 

ברגע שיש לך רשימת מנויים לדוא”ל, תוכל להתחיל לתכנן קמפיינים ממוקדים המאפשרים לך לבנות סמכות ולטפח קשרים עם לידים ולקוחות. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, פילג את רשימות הדוא”ל שלך כך שתוכל לשלוח תוכן ממוקד ומבצעים יותר למנויים שלך. לדוגמה, תוכל ליצור רשימה למנויים שנמצאים באותו מסע של הקונה או לידים עם מאפיינים דומים.

 

מבחינת תוכן שיווקי בדוא”ל, ישנם סוגים רבים ושונים של העברת הודעות שאתה יכול לספק לרשימת הדוא”ל שלך. צרכנים מעדיפים לעתים קרובות לקבל מבצעים ופרטי מכירה באמצעות דואר אלקטרוני. אתה יכול גם להשתמש בשיווק בדוא”ל בכדי לספק תוכן ממוקד ובעל ערך כמו פוסטים בבלוג שלך, ספרים אלקטרוניים, אינפוגרפיקה וכל סוג אחר של תוכן שיווקי שיצרת.

 

עלוני דוא”ל הם גם דרך נהדרת להישאר בראש מחשבי הלקוחות שלך תוך כדי ליידע אותם על קידומי המכירות האחרונים שלך.

 

אם אין לך זמן או משאבים לתכנן ולשלוח עלון חודשי משלך, יתכן שתהיה מעוניין בשירות עלוני דוא”ל [ 19459010] , שם צוות המשווקים המנוסים שלנו ייצר תוכן של עלון הדוא”ל שלך, יעצב את הדוא”ל וישלח תוך ניהול רשימת שיווק הדוא”ל שלך והתאמת האסטרטגיה שלך לתוצאות הטובות ביותר.

 

התחל להשתמש באסטרטגיות שיווק אלה לעסקים קטנים כיום

 

רק בגלל שיש לך תקציב שיווק קטן, זה לא אומר שאתה לא יכול לנצל אסטרטגיות שיווק עוצמתיות ורווחיות אלה לעסקים קטנים. כשאתה מתחיל לפתח תוכנית משלך תוכנית שיווק , זכור כיצד כל אסטרטגיה יכולה להועיל לעסק שלך:

 

     
  • שיפור ה- SEO שלך יעזור לשפר את הנראות שלך באופן מקוון בכך שתבטיח שקונים חדשים יוכלו למצוא אותך במנועי חיפוש כמו גוגל.
  •  

  • על ידי פיתוח שיווק התוכן שלך , אתה יכול ליצור נקודות מגע חדשות המאפשרות לך לבנות אמון ולטפח מערכות יחסים שמובילות ללקוחות לכל החיים.
  •  

  • פרסום ב- PPC פועל כתוסף נהדר למאמצי החיפוש האורגניים שלך, ומאפשר לך להעביר תנועה רלוונטית לאתרך באופן מיידי.
  •  

  • עם פרסום בפייסבוק , תוכלו לעבוד על מנת להגיע ללידים ולקוחות חדשים ברחבי פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית.
  •  

  • דרך שיווק במדיה חברתית , העסק שלך יכול להישאר מחובר עם לידים ולקוחות תוך הרחבת טווח ההגעה שלך ברשת.
  •  

  • שיווק בדוא”ל היא דרך נהדרת לשמור על ראשך במאגר הלקוחות שלך ולשלוח תקשורת מופעלת לקטעי לקוחות רלוונטיים.
  •  

 

עם קצת עזרה והרבה עבודה קשה אתה תהיה בדרך להוביל לידים מוסמכים יותר ולהגדיל את השורה התחתונה שלך. בין אם אתה חדש בענף ובין שאתה מנהל עסק במשך שנים, האסטרטגיות שלמעלה הן מקום נהדר להתחיל.

 

זקוק לעזרה ביישום כמה מאסטרטגיות שיווק אלה לעסקים קטנים? לצוות שלנו ב- LYFE Marketing יש שפע של ידע וניסיון שאנו משתמשים בו כדי לעזור לחברות קטנות בדיוק כמו שלך להגיע, לעסוק ולסגור את קוני היעד שלהם.

 

כדי להתחיל, צרו קשר כדי לדבר עם אחד ממומחי השיווק שלנו ולראות כיצד אנו יכולים לעזור לעסק שלך לצמוח .

 

3x הערך העסקי שלך [ 19459008]

צפה בסמינר השיווק הדיגיטלי בחינם ולמד:
1. להסיע תנועה מיידית לאתרך
2. כיצד לבנות מכונת שיווק
3. מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע חשוב
4. פיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
5. יישום אסטרטגיה














צפה עכשיו

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה