45 פוסטים בפייסבוק המייצרים מעורבות גבוהה

שתף 492
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
493 מניות

 

תוכן העניינים הצג

אזל לרעיונות של פוסט בפייסבוק לדף שלך?

 

פוסט בפייסבוק שווה למעורבות.

 

נוסחה כה פשוטה והיא עבדה עבור אינספור עסקים בעבר. אך האם זה נכון גם היום? האם זה עדיין כל כך קל?

 

האמת היא שהפכה קשה יותר מכפי שאי פעם הייתה לראות מעורבות אורגנית בפוסטים בפייסבוק. לא פחות אוהדים להיות מעורבים במעריצים.

 

אולי זה בגלל שאנשים מודעים יותר עד כמה זה היה יעיל, כך שיש יותר תחרות. חברות נוספות נלחמות על תשומת הלב של הצרכנים.

 

עכשיו אתה צריך להיות יצירתי במיוחד עם הפוסטים שלך ל- כדי לשים לב לעסק שלך .

 

פוסטים שהמעריצים שלך יעריכו ובעיקר יעסקו איתם הם מה שאתה מחפש!

 

אל תדאגי כי הגענו לפיתרון המושלם עבורך.

 

להלן 45 רעיונות לפרסום בפייסבוק שבוודאי יצרו מעורבות גבוהה :

 

אתה יכול לחשוב על רעיונות הפוסט בפייסבוק כטיפים.

 

טיפים אלה לרעיונות של פוסט בפייסבוק ידרשו את מעריצי הפייסבוק שלך להתפלל זה על זה לאהוב, לשתף ולהגיב על ההודעות שלך.

 

45 רעיונות פוסט בפייסבוק המייצרים מעורבות גבוהה

 

facebook post ideas

 

1. התחל עם סיפור

 

לספר סיפור הוא אחד הטובים ביותר בפייסבוק של פוסטים מכיוון שהוא מהדהד עם מעריצים. הם יכולים להתייחס לזה, במיוחד אם הם עברו משהו דומה.

 

 

 

אתה יכול להתחיל ביצירת סרטונים המראים את ייעוד המותג שלך. ראיון קצר אחד על אחד עם המנכ”ל יהיה נהדר במיוחד אם הוא יכול לדבר על הסיבה שמשימת המותג חשובה להם. פעולה זו תאפשר לך ליצור קשר רגשי עם הקהל שלך.

 

אתה יכול לספר סיפורים לא רק על העסק שלך אלא גם על החיים שלך. אנשים יתייחסו תחילה ואז יגיבו, וזה מה שאתה מחפש.

 

2. בנה את המותג שלך

 

בניית המותג שלך היא המטרה שלך, כך שתוכל באותה מידה להראות במה מדובר.

 

עשה זאת על ידי וודא שהלוגו והצבעים של המותג בולטים בפוסטים שלך.

 

הלוגו שלך צריך להיות ייחודי וצריך לבלוט מכל השאר. אז הצבע שלך צריך להיות נוכח ובולט ברוב הפוסטים שלך, אם לא בכולם.

 

3. פוסט מה המגמה

 

פוסטים על נושאים מגמות מתוגמלים למעשה על ידי אלגוריתם עדכוני החדשות.

 

facebook post ideas

 

אתה יכול למצוא נושאים שסביר להניח שהמעריצים שלך מעוניינים בהם או מדברים עליהם.

 

על ידי פרסום תוכן סביבו, יש לך הזדמנות ליצור אינטראקציה עם המעריצים שלך על ידי שאילת שאלות, תגובה לתגובות וכו ‘.

 

4. הזמן את הודעותיך

 

 

תזמון חשוב. זה נכון גם לגבי ההודעות שלך.

 

הרוב יגידו לך שהזמנים הטובים ביותר לפרסום הם 12 אחר הצהריים, שלוש אחר הצהריים ו -19 בערב.

 

אלה זמנים גנריים המבוססים על ממוצע קולקטיבי.

 

אם אתה רוצה לדייק ולגלות מתי המעריצים הספציפיים שלך מחוברים, אתה יכול להשתמש בכלים כמו Facebook Audience Insights, העוקבים אחר אינטראקציה בין משתמשים.

 

Facebook Audience Insights עוזר לך להחליט על השעה הטובה ביותר של היום לפרסם, את היום הטוב ביותר בשבוע שאתה מפרסם, ואיזה סוג תוכן הוא הפופולרי ביותר.

 

5. בחר שעות ללא שיא

 

שעות השיא אינן בדיוק התקופות הטובות ביותר לפרסום.

 

עם כל כך הרבה עסקים שמתמודדים על מקום בעדכון החדשות בפייסבוק בשעות השיא, זה יכול להיות קשה להשיג מעורבות אם אתה מפרסם במקביל.

 

אז הנה אחד מרעיונות הפוסט בפייסבוק הקלים ביותר, פוסט בשעות שאינן שיא.

 

שעות אי שיא מתרחשות בדרך כלל בשעות הבוקר ומציעות אלטרנטיבה טובה יותר עם פחות תחרות.

 

6. שנה פרופיל ותמונות שער

 

שנה את תמונת הפרופיל שלך ותמונת השער על בסיס קבוע. בכך אתה יכול לשמור על הדף שלך, האוהדים והעוקבים שלך מעודכנים.

 

facebook post ideas

 

כמה טיפים:

 

     
  • תמונות הפרופיל צריכות תמיד לכלול או לפחות לכלול את הלוגו של המותג שלך.
  •  

  • תמונות הכריכה נותנות לך יותר מקום להיות יצירתי.
  •  

 

7. שתף את מה שבדעתך

 

הפייסבוק כבר רווי בכל כך הרבה פוסטים “מוכרים”. נסה לשתף את מה שעוסק בראש שלך ביום ובדוק אם המעריצים שלך מגיבים!

 

נצלו את ההזדמנות כעסק קטן עד בינוני כדי לשתף את מחשבותיהם של האנשים שמאחורי הלוגו.

 

תתפלאו עד כמה אנשים מעוניינים להתחבר ולקיים קשרים עם בעלי עסקים וצוות עובדים, ולא רק עם המוצר או השירות שלכם!

 

8. קח סלפי

 

facebook post ideas

 

מבחינת הפופולריות, הסופיות נמצאות שם בראש.

 

הקפד להפוך את הסלפי שלך למעניין וקשור לעסק שלך בצורה מסוימת.

 

זוהי דרך נהדרת לחבר את המותג שלך למעריצים שלך, תוך הפיכת המותג שלך למשהו יותר נוח.

 

המעריצים שלך בטוחים לעסוק ולהגיב בחריפות לסוג זה של פוסט.

 

9. פרסומי תמונות ויראליות מחדש

 

פרסום תמונות ויראליות מהאינטרנט הוא אפשרות נהדרת אם נגמר לכם רעיונות הפוסט בפייסבוק.

 

סוג תוכן זה קל למצוא. להלן מספר דוגמאות למה שתוכלו לחפש:

 

     
  • ממס
  •  

  • תמונות מצחיקות
  •  

  • ציטוטים
  •  

 

מצא תמונה ויראלית הרלוונטית לתעשייה שלך ופרס אותה מחדש כאחד מרעיונות הפוסט בפייסבוק שאתה יכול לסמוך עליהם לצורך מעורבות.

 

10. קח את קהל היעד שלך מאחורי הקלעים

 

facebook post ideas

 

קטעי וידאו או תמונות מאחורי הקלעים של BTS או מאחורי הקלעים יעזרו לאנוש את המותג שלכם. זוהי גם דרך מצוינת נוספת להתחבר לאוהדים שלך או ללקוחות פוטנציאליים.

 

אתה יכול להראות לעוקבים שלך איך זה במשרד שלך ביום עבודה רגיל. זה יגרום להם להרגיש כאילו אתה נותן להם הצצה “אקסקלוסיבית”. זהו חלק חיוני בבניית קהילת המותג שלך.

 

על ידי פרסום תמונות אלה אתה יכול להדגיש את הייחודיות של המותג שלך וכיצד הוא נפרד מהמתחרים שלך.

 

11. שאלו שאלות

 

אתה יכול לשאול את המעריצים שלך שאלות, לתת להם קריאה ישירה לפעולה כדי לעסוק בתוכן שלך!

 

כלול שאלות הרלוונטיות לקהל היעד שלך שאתה יודע שהם היו רוצים לענות בתגובות לפוסט שלך.

 

זוהי דרך בטוחה להגביר את המעורבות כהרף עין!

 

12. צור תמונות מקוריות

 

פרסום תמונות מקוריות עוזר לייחד את הדף שלך ומהווה תוספת נהדרת לרעיונות הפוסט בפייסבוק שלך.

 

יש לך כאן כמה אפשרויות. או שתעשי זאת בעצמך באמצעות כלים שונים כגון קנווה, או שתוכל לשכור מעצב גרפי מקצועי כדי ליצור עבורך תמונות.

 

13. הכירו את מעריציכם

 

facebook post ideas

 

רעיון הפוסט בפייסבוק זה דומה למס ’11. ההבדל כאן הוא שהשאלות אינן מוגבלות רק למותג או לתעשייה שלך.

 

פרסם שאלות ומילוי החסר ובטוח שתגוב בכל פעם תגובות.

 

זהו סוג פופולרי של פוסט שכן אנשים אוהבים לספק תשובות.

 

היה מוכן להתמודד עם מבול התשובות שבטוח יגיע עם סוג זה של פוסט!

 

14. קבל אישי

 

קידום המותג שלך לא אמור להיות הכל. הוספת מעט מגע אישי תועיל גם היא.

 

קבל אישי על ידי הצגת העובדים שלך וכל מי שמאפשר את החברה לקהל שלך.

 

פרסם תמונות של עובדים בזמן העבודה ואוהבים את מה שהם עושים, או פרסם תמונות של לקוחות שאוהבים את המוצרים והשירותים שלך ונהנים מהם.

 

15. מבצעים להצעה

 

לפעמים מכירה טובה או קידום מכירות הם רק התמריץ שהקהל שלך צריך לעסוק בתוכן שלך!

 

אתה יכול גם להגדיל את כמות ה”שיתופים “שהפרסום שלך מקבל על ידי עידוד המשתמשים לשתף את המכירה או את קוד הפרומו עם חבריהם!

 

קידומי מכירות יכולים להיות דרך נהדרת לפרסם את המוצר או השרות שלך, תוך שמירת מעורבות טובה.

 

16. הודעה עם מטרה

 

תפקיד עם מטרה יכול לספק ערך עצום לצרכנים ולאוהדים.

 

דוגמאות לסוג זה של משרות הן

 

     
  • טיפים
  •  

  • הדרכות
  •  

  • חדשות או תוכן הקשורים לתעשייה
  •  

  • תמונות הקשורות לתעשייה
  •  

  • דעות בנושא נישה
  •  

 

אם קהל היעד שלך ימצא ערך בפוסט שלך, סביר יותר שהם “יאהבו” אותו ושתפו אותו עם חברים!

 

17. היו יצירתיים עם תיאורי הפוסט שלך

 

facebook post ideas

 

הימנע משימוש חוזר בכותרות מיותרות מהבלוג שלך, תוכן קודם וכו ‘.

 

הפוסטים שלך יעלו במהירות מבלי שיבחינו אם הקהל שלך יתחיל לקרוא את אותם הכיתובים לא פעם.

 

כדי להיות יצירתי עם תיאורי הפוסט שלך, אתה יכול לנסות להשתמש בטון שנון, או להשתמש בוו שמשאיר אותם לרצות לקרוא עוד בבלוג שלך וכו ‘.

 

לא רע לכלול בתיק שלך רעיונות לפרסום בפייסבוק אם אתה שואל אותנו.

 

18. היה אתה

 

פשוט תהיה אתה! מרבית משתמשי הפייסבוק נמצאים בפלטפורמה לקיים אינטראקציה עם בני משפחתם וחבריהם, אז התנהלו ותפרסמו כפי שהייתם בדרך כלל בחיים האמיתיים!

 

זה יכול לאפשר למותג שלך להישמע אמין יותר בעודו מתעצם.

 

מעריצים וצרכנים עשויים להעריך יותר פוסטים עם נימת קול זו מאשר אם הם מרגישים שהם מתקשרים עם רובוטים.

 

19. הדגש את המעריצים שלך

 

תן את הזרקור למעריצים ולקוחות שלך על ידי פרסום עליהם. בדרך זו אתה מסוגל לבנות שני דברים שהם מכריעים למותג שלך: אמון ואמינות.

 

הדגשת פוסטים של לקוחות אמיתיים המשתמשים במוצר או בשירות שלך היא עדות בפני עצמה וצריכה למשוך לקוחות פוטנציאליים גם למותג שלך.

 

בנוסף, רוב משתמשי הפייסבוק אוהבים לקבל צעקות מעסק!

 

הצגת הפרסום מחדש של פוסטים של הלקוח שלך תמריץ חברים אחרים מקהל היעד שלך לעשות זאת, ותעודד מעורבות רבה יותר.

 

20. פוסט לעתים קרובות

 

facebook post ideas

 

באיזו תדירות אתה צריך לפרסם בפייסבוק כדי לקבל יותר מעורבות? הרבה!

 

אולי קראת שהתדר המתאים לפרסום צריך להיות בערך פעם או פעמיים ביום. התעלם מהעצה הזו.

 

כמה מהדפים המוצלחים ביותר בפייסבוק מפרסמים יותר מתריסר פעמים ביום! אז פרסם הרבה.
  ככל שתפרסם יותר פעמים, יש לך הזדמנות רבה יותר למעורבות מוגברת!

 

21. תמונות של פוסטים

 

מנסה להשיג מעורבות רבה יותר בתמונות המוצר שלך?

 

בחר תמונות שלה בפעולה או תוך כדי שימוש!

 

זה יראה לאנשים כיצד הוא משמש וכי אנשים אחרים משתמשים בו, מה שהופך אותם לסבירות גבוהה יותר לעסוק בתפקיד ובאופן פוטנציאלי לקנות!

 

22. ציטוטים מעוררי השראה

 

אנשים לא יכולים להספיק מציטוטים מעוררי השראה.

 

facebook post ideas

 

נראה שהם מתחברים עם ציטוטים כאלה. הם מורמים על ידם, וזה יהיה נהדר אם הם יחברו את התחושה החיובית הזו למותג שלך.

 

23. סרטוני פוסט

 

פרסום סרטונים הוא אחת ההחלטות הטובות ביותר שתקבלו בכל הנוגע לרעיונות של פוסט בפייסבוק. הם חמים, הם טרנדיים, ויש להם רקורד מוכח.

 

עם יותר משמונה מיליארד סרטונים שצפו בפייסבוק מדי יום, קשה להתווכח כנגד הצלחתו.

 

בנוסף, סרטונים מביאים ביצועים טובים יותר מתמונות סטטיות 9 פעמים מתוך 10 כשמדובר במעורבות!

 

24. שפר את פוסטיך

 

הכי אמין ופורה מכל רעיונות הפוסט בפייסבוק שלנו הוא להגביר את הפוסטים שלך.

 

שפר את הפוסטים שלך פירושו העמדת דולרי פרסום מאחורי הפוסט שלך בכדי להגדיל את הטווח והמעורבות!

 

לא משנה באילו רעיונות לפרסם בפייסבוק יש לך ולהשתמש בהם, שיפור הפוסטים שלך יעזור לך לראות מעורבות רבה יותר בפוסטים שלך.

 

הסיבה היא מכיוון שהגברת הפוסטים שלך מרחיבה את טווח ההגעה של אנשים שרואים בפועל את הפוסט שלך, ופייסבוק מראה את הפוסט בפני אנשים שעלולים לעסוק בהתבסס על היסטוריית האירוסים שלהם בעבר!

 

בדוק את התוצאות האלה שראינו עבור לקוח על ידי הגברת תפקידו!

 

facebook post ideas

 

אם אתה לוקח משהו מרעיונות הפוסט בפייסבוק האלה, זה הוא החשוב ביותר!

 

25. הניחו קטעי בלוג

 

אם יש לך פוסטים בבלוג, אתה יכול לפרסם קטעי טקסט מהם.

 

facebook post ideas

 

פוסטים בבלוגים הם אמצעי מצוין להנעת תנועה לאתר האינטרנט שלך, אך בדרך כלל הם גם זוכים למעורבות טובה.

 

אופי הפוסטים בבלוגים נוטים להיות חינוכיים יותר, או בסגנון “כיצד לבצע”, שהוא סוג הפוסט שבדרך כלל מקבל מעורבות טובה בפייסבוק!

 

26. שתף ציטוטים מאנשי עסקים מפורסמים

 

אנשים עשויים להקשיב למה שאומרים אנשי עסקים מפורסמים (במיוחד אם אתה מכוון ל- B2B).

 

במקרה זה, אתה יכול לפרסם הצעות מחיר מאנשי עסקים מפורסמים כדי לקבל את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את מעורבותך!

 

הטובים ביותר לצטט הם אנשי עסקים שנמצאים בענף שלך כך שזה יהיה רלוונטי לקהל שלך.

 

27. טיפים בנושא מומחים

 

facebook post ideas

 

בדומה לרעיון הקודם של הפוסט הוא פרסום טיפים למומחים.

 

הפעם אתה חולק את מה שאתה יודע על המוצר או התעשייה שלך.

 

כאן אתה יכול להראות כיצד אתה יכול להיות לעזר ללקוחות שלך. מצדם, הם רואים שאתה מציע משהו בעל ערך אמיתי.

 

פוסטים שעוזרים באמת לקהל שלך עשויים לקבל מעורבות אמיתית מאהבתם ולשתף אותו!

 

28. אתגרי פוסט-מעריצים

 

אחת הדרכים להניע מעורבות היא להזמין מעריצים לקחת חלק באתגרי המעריצים.

 

לרוב זה כרוך בקריאה לפעולה עבור הקהל שלך (בקשתם לאהוב, הערות וכו ‘) בתמורה למשהו שתוכלו לתת לו.

 

התגמול מצידך יכול לכלול הנחה, משלוח חינם, דפי פרסום מחדש בדף המדיה החברתית שלך וכו ‘.

 

זה נותן לקהל שלך תמריץ לעסוק באופן ספציפי בפוסטים שלך!

 

29. שחזר תמונות איקוניות

 

facebook post ideas

 

תמונות איקוניות כמעט תמיד עוזרות לתשומת לבם של אנשים. הדבר נכון גם כשהם רואים אותם בעדכון החדשות של פייסבוק.

 

אז, חשוב על איך אנשים יגיבו ויהיו מעורבים כשהם רואים את הספין שלך על תמונה איקונית שהם יכולים לזהות מייד. מדוע לא להוסיף את זה לרעיונות הפוסט בפייסבוק שלך?

 

30. פוסטים של יום חמישי בחזרה

 

פוסטים של יום חמישי (או TBT) היו סוג טרנד מהנה של פוסטים כבר כמה שנים!

 

הרעיון הוא לפרסם תמונה ישנה מהעבר באמצעות ה- hashtag #TBT או #ThrowBackThursday כדי להראות לאנשים משהו מהעבר.

 

אנשים אוהבים לראות היסטוריה או כיצד דברים השתנו, כך שעבודה של TBT בלוח התוכן שלך יכולה לעזור לך לראות קצת יותר מעורבות בפוסט!

 

31. פרסם סקר

 

צור משאל ופרסם אותו!

 

 

אנשים אוהבים להישמע, וזו אחת הדרכים הטובות ביותר להביא את תשומת ליבם ולקחת חלק.

 

פוסט מסוג זה יאפשר לך לדעת מה האוהדים והלקוחות שלך חושבים על כל נושא שהסקירה שלך עוסקת בו. לאחר מכן תוכל לקבל החלטות על סמך מה שאתה מגלה.

 

32. שתף איך התחלתם

 

שיתוף איך העסק שלך התחיל יכול לעניין אנשים.

 

אנשים אוהבים לקרוא סיפורי טרנספורמציה על איך העסק שלך הגיע מהמקום בו הוא התחיל למקום בו הוא נמצא כעת.

 

עם סוג זה של פוסט, המעריצים שלך ירגישו יותר מחוברים אליך. סביר להניח שהפוסט שלך יקבל שפע של שיתופים ואהבות.

 

אתה יכול אפילו לקבל הערות השואלות שאלות סביב הסיפור שלך!

 

33. גלה הודעות עונתיות

 

פוסטים עונתיים יאפשרו לכם לנצל את העונות והחגים השונים של השנה.

 

facebook post ideas

 

זה נכון במיוחד אם יש לכם מוצרים שעוצבו או מיוצרים ספציפית לכל עונה.

 

לדוגמא, אם אתה מוכר sunblock או מוצרים דומים, ההודעות שלך צריכות להיות תכופות ואסטרטגיות במהלך החודשים החמים, הקופצים יותר!

 

34. פרסם את סביבת העבודה שלך

 

אחד הרעיונות היותר טרנדיים בפייסבוק שתוכלו לנסות הוא לפרסם את סביבת העבודה שלכם (במיוחד אם זה מאוד נקי ואסתטי!).

 

facebook post ideas

 

על ידי פרסום סביבת העבודה שלך אתה נותן לאנשים הצצה למה שאתה עובר על בסיס יומי.

 

שים כמה פריטים שמייחדים את סביבת העבודה שלך, כגון תמונות, תווים וכו ‘לצורך מעורבות נוספת!

 

35. שיחה על צדקה וסיבותיך

 

אם אתה עובד עם צדקה או מלכ”ר, פרסם על זה!

 

שתף כיצד העסק שלך מחזיר לקהילה. דברו על מה אכפת לכם מהסיבה ומה המשמעות שלכם ועבור החברה שלכם!

 

פוסטים אלה מתקבלים בדרך כלל על ידי משתמשי פייסבוק ולכן הם מקבלים מעורבות טובה.

 

36. ספרי פוסט עסקיים

 

facebook post ideas

 

ובכן, אתם לא מתכוונים לפרסם ספרים שלמים, אלא רשימה של ספרי עסקים שאתם אישית אוהבים ומוצאים בהם השפעה.

 

הקהל שלך יתרשם שאתה באמת יודע על מה אתה מדבר. הוסף כמה קטעים מהספרים כדי להוסיף ערך נוסף לפוסט.

 

אתה יכול גם לעשות זאת עם סוגים אחרים של ספרים כל עוד הם רלוונטיים לתעשייה שלך ולקהל שלך!

 

37. פרסם את קו התייג שלך

 

brand tagline

 

קו תווית קליט עושה דרך ארוכה כדי להפוך את המותג שלך ליותר מובחן ולקידום זיכרון אוהדים.

 

אם אתה כל הזמן כולל את קו התייג שלך בפוסטים שלך, האוהדים בטוחים לשים לב. לא עבר זמן רב, הם יכירו את המותג שלכם דרכו.

 

38. מדריכי הדרכה בנושא פוסט

 

פוסטים חינוכיים, כיצד לבצע פעולות בצורה טובה מאוד בפייסבוק מבחינת מעורבות.

 

אנשים רוצים להרגיש שהם לומדים משהו ולא נמכרים אליו.

 

לכן מדריך כיצד להדריך הוא דרך מצויינת להסביר למעריצים ולקהל שלך בדיוק כיצד המוצרים והשירותים שלך עובדים.

 

אתה יכול גם לשתף הוראות כיצד לבצע בנושאים אחרים כל עוד הם לא מתחרים במוצר או בשירות שלך ועדיין נותנים ערך לקהל שלך!

 

39. מקד לקהל שלך

 

אם אתה יודע מי קהל היעד שלך, דבר איתם ישירות!

 

פירוש הדבר שאתה מתכוון לקטעים ספציפיים של המעריצים והקהל שלך.

 

התאם את רעיונות הפוסט בפייסבוק שלך להיות פוסטים שהקהל הספציפי שלך ירצה לראות כדי לקבל מעורבות רבה יותר.

 

40. השתמש ב- Hashtags בהודעות שלך

 

אתה יכול להשתמש ב- hashtags בכל רעיונות הפוסט בפייסבוק שלך כדי לקבל מעורבות רבה יותר!

 

hashtags

 

Hashtags הם מילים שניתן לחיצה עליהן שאנשים מחפשים סביב נושאים ונושאים מסוימים.

 

השימוש בהם בפוסט שלך יכול לעזור לפוסט שלך להגיע ליותר טווח הגעה, ולכן מעורבות נוספת!

 

41. תצלומי צוות של פוסט

 

פרסום תמונות צוות הוא דרך פנטסטית להציג את אנשי הצוות שלך, כמו גם את החברים שבין כל אחד מהם.

 

קולאז ‘תמונות צוותי ישמש להצגת תרבות העבודה הקיימת ומה הצוות שלך עושה בשביל הכיף. האוהדים יתחברו לזה ויתעסקו בפוסט שלך!

 

42. פרסים או מועמדויות לפרסום

 

האם החברה שלך קיבלה פרס? מזל טוב!

 

facebook post ideas

 

פרס או מועמדות הם דרך נהדרת לשפר את המוניטין של המותג שלך. זה מדגיש את העובדה שאתה בין הטובים בתחום שלך.

 

באשר לאוהדים, הם יראו שאתה באמת יודע מה אתה עושה ושהם יכולים לסמוך על המותג שלך.

 

בהחלט כדאי לפרסם את זה, וסביר להניח שתראה מעורבות כלשהי מזה!

 

43. המלצות בדף הפרסום

 

המלץ על דפים או אתרים שהקהל שלך רוצה.

 

פעולה זו תראה שאתה דואג גם להם ורוצה לכוון אותם לדפים שהם עשויים להתעניין בהם.

 

היה ספציפי בהמלצות לדפים שאינם מתחרים בחברה שלך אך עדיין רלוונטיים ובעלי ערך לקהל היעד שלך!

 

44. תצוגה מקדימה של תוצרי מוצר

 

בנה התרגשות למוצרים או לשירותים שלך שבאמת עומדים לפגוע בשוק

 

שתף כיצד המוצר או השירות שלך הולכים לשפר את חיי הקהל שלך ואת ההשפעה החיובית שלו.

 

זה יעזור בבניית מעורבות פוסטית תוך כדי יצירת באז על העסק שלך שעלול להפוך למכירות!

 

45. תודה לאוהדים על ההערות

 

תודה למעריצים שלך על הערת חיובי על המוצרים והשירותים שלך.

 

זה יכול להיות רעיון פוסט נחמד בפני עצמו. באמצעות זה אתה יכול לתת להם להרגיש מוערכים ושומעים.

 

מסקנה

 

אז הנה אתה … זאת די רשימה!

 

שימו לב כי 45 רעיונות הפוסט בפייסבוק אלה אינם האפשרויות היחידות שעליכם ליצור מעורבות גבוהה בקרב מעריצים, אך הם יכולים להתחיל בעבודה לעוד לייקים, שיתופים, הערות וכו ‘. נסו אותם צא עכשיו בדף שלך כדי לראות אם הם יעבדו בשבילך.

 

הרי ההוכחה היא בטעמו, הערות, שיתוף וכן הלאה!

 

3x הערך העסקי שלך [ 19459008]

צפה בסמינר השיווק הדיגיטלי בחינם ולמד:
1. להסיע תנועה מיידית לאתרך
2. כיצד לבנות מכונת שיווק
3. מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע חשוב
4. פיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
5. יישום אסטרטגיה














צפה עכשיו

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה