25 היתרונות של מיתוג העסק שלך לעתיד

תוכן עניינים
שתף 20
ציוץ
[ 19459007] סיכה 2
שתף
22 מניות

 

בעומס המודעות המקוונות, המדיה החברתית והתכנים העסקיים, גורם אחד ויחיד נותן לך פי ראות את המתחרים שלך. גורם זה הוא מיתוג. היתרונות של מיתוג לעתיד הם מתועדים היטב ולכאורה אין סוף. מיתוג מביא לעלויות בארגון תוך הגדלת ההכנסות.

 

המיתוג תומך בכל מאמצי השיווק והפרסום שלך, ועוזר לך לעבוד ביעילות רבה יותר. השג את המרב מההשקעות שלך בחברה.

 

על אילו יתרונות אחרים של מיתוג אתה צריך לדעת? המשך לקרוא כדי לגלות.

 

25 היתרונות של מיתוג העסק שלך לעתיד

 

1. הבחנה בשוק הקופיקאט

 

בכמה תעשיות, לא קל להתבלט. יתכן שיהיו לך הרבה מתחרים שעושים פחות או יותר את אותו הדבר. אתה נקלע למצב שאתה פשוט חולק בסיס לקוחות עצום עם המון עסקים שונים.

 

עסקים רבים מתמודדים עם זה. לעתים קרובות הם אוהבים לחשוב שסטנדרטים של שירות לקוחות מבדילים אותם. אך העובדה היא שכל עסק מנסה לעבוד בזווית זו. הם יודעים כמה חשובה חווית לקוח לאנשים.

 

אחד היתרונות הגדולים של במיתוג הוא איך זה עוזר לך לצאת מתבנית חותך העוגיות שרוב העסקים הדומים נשארים תקועים בה. אנשים מכירים אותך לא רק בשביל מה שאתה לעשות או למכור. הם מזהים אותך כמותג.

 

כעת אתה משפיע על האופן בו הם רואים את המותג הזה. זה נותן למוצרים או לשירותים כמעט זהים שלך דחיפה אדירה רק בגלל שהם מספקים בשם שאנשים למדו להעריך ולסמוך עליהם.

 

2. להשיג דריסת רגל בשוק תחרותי

 

האם אתה שחקן חדש בענף בו המתחרים הגדולים כבר גידלו את נתח השוק? האם הם כבר בנו מעוזים של לקוחות נאמנים? נראה שאי אפשר להתחרות בענקיות האלה.

 

אבל המיתוג הוא איך זה מתבצע. הקימו את העסק שלכם כחלופה הטובה יותר לשמות הגדולים הללו. מצא ובנה את המותג שלך סביב קהל נישה אליו העסק שלך ייחשב מעולה בדרך כלשהי.

 

העסק שלך יכול להפוך לאופציה ידידותית לסביבה. ניתן לראות אותך בהתאמה אישית יותר בגישה שלך.

 

שקול מיהם הלקוחות הסבירים ביותר שלך. התחל לבנות מותג המדבר באופן ספציפי לערכים, תחומי העניין, האתגרים והיעדים הייחודיים שלהם. גלה את היתרון שלך בשוק תחרותי. ואז צמח משם.

 

3. הרווח אמון

 

האם ביקרת אי פעם באתר אקראי לקנות משהו? העגלה שלך מלאה וכרטיס האשראי שלך ביד.

 

ואז תתחיל לנחש את עצמך שנית. איך אתה יודע אם מדובר בעסק לגיטימי? כל אחד יכול ליצור אתר ולהגיד כמעט כל מה שהוא רוצה. אתה עומד בראש האמזונס לקנות אותו במקום זאת. מוכר חסר מצפון יכול באותה קלות להיות באמזון. אבל זה מרגיש בטוח יותר מכיוון שנבנה סביבו מותג.

 

חשבו על זה במונחים של לבנים וטיט. אם אתה זקוק לתיקון המכונית שלך, אתה הולך לסוכנות? או שאתה הולך למוסך עצמאי שמעולם לא שמעת עליו? אלא אם כן קיבלת המלצה נהדרת, סביר להניח שתלך עם זה שאתה מכיר.

 

בין אם אתה עסק מקוון או לבנים וטיט, לכל הצרכנים יהיו כמה “בעיות אמון” עם עסקים שהם לא מכירים. בגלל זה, הם גם לא קונים. או שהם קונים בכמויות קטנות כדי לבדוק את המים. שני אלה עולים לך כעסק.

 

אבל אם יש לך מיתוג חזק, הרי שתראו בעיני הלקוחות חברה מבוססת. הם לא יחששו להתמודד איתך כי כבר הוכחת את המומחיות שלך בענף זה. למען האמת, מחקרים הראו כי לקוחות מעדיפים מותגים מבוססים מאשר מותקנים מחדש. משמעות הדבר, אפילו כעסק קטן, אתה יכול להתחרות בגדולים אם אתה יודע לבנות ביעילות את המותג שלך.

 

הרוויחו את האמון שגורם לאנשים להיות בטוחים ברכישתם על ידי בניית מותג.

 

4. להאיץ את מסע הקונה

 

היתרונות מהמיתוג נמשכים לאורך מחזור המכירות. המסע של הקונה הוא הבסיסי ביותר כולל:

 

     
  • מודעות / גילוי
  •  

  • שיקול
  •  

  • החלטה / ביצוע רכישה
  •  

  • שוב רכישה
  •  

 

מיתוג משלים כל שלב כדי להאיץ את המסע ולהפוך את המסע הזה ליותר יקר לך.

 

מודעות / גילוי

 

מיתוג מקל על הלקוחות הפוטנציאליים למצוא אותך. הם רואים אותך במדיה החברתית. יש לך המון ביקורות של לקוחות.

 

כאשר הם מבצעים חיפוש בגוגל, האתר שלך מופיע דרך פרסום SEO המתמשך או פרסום במנועי חיפוש . שניהם חשובים למיתוג ולהפיק תועלת ממנו.

 

שיקול

 

מכיוון שהם מכירים במותג שלך וסומכים עליו, סביר יותר שהם ישימו לב למודעות שלך ולחצו עליהן. אם הם רואים שהמותג שלך שיתף משהו במדיה החברתית, יש סיכוי גבוה יותר לבדוק את זה בגלל המותג שמאחוריו.

 

פעולה זו מקלה ומהירה יותר לשקול את האפשרויות שלהם ולבחור בך. יתכן שהם אפילו לא צריכים להסתכל על מותגים אחרים.

 

המיתוג הוא כה חזק.

 

החלטה / ביצוע רכישה

 

יתכן שיהיה מעט מאוד ללא היסוס לבצע את הרכישה הזו. הם מכירים אותך. הם סומכים עליך. הם בנו רגשות חיוביים סביב המותג שלך. הם לא מחכים לקנות.

 

65% מהאנשים אומרים שיש להם רגשות עזים סביב המותגים שהם קונים. 90% מהרגשות האלה הם חיוביים.

 

כל דבר, בין אלקטרוניקה לאופנה ועד אוכל, מעורר תגובות רגשיות.

 

branding data

 

תרשים באדיבות CustomerThermometer

 

שוב רכישה

 

benefits of branding

 

מיתוג עוזר לך להישאר בראש. לקוחות קיימים רוצים לרכוש שוב מוקדם יותר. הם עוקבים אחרייך ברשת. הם מחפשים את המהדורה הבאה של המוצר שלך או מבצע מיוחד. הם מוכנים לקנות שוב בכל רגע. הם מרגישים קשורים לעסק שלך.

 

סקירה עסקית של הרווארד מצאה שלקוחות שמחוברים לחלוטין למותג שווים 52% יותר לעסק מאשר מישהו שאינו. ללא מיתוג, אנשים לא מרגישים קשורים. הם לא יכולים להבדיל בין עסק אחד לבין עסק אחר.

 

למעשה, אותו מחקר מצא כי לעסקים ללא מיתוג כלשהו כדי ליצור קשר עם אנשים היה ערך לקוח של -18%. הלקוחות עולים להם יותר לרכוש מההכנסות שנוצרו!

 

אנשים קונים. ואז הם לא חוזרים. זה מניע את עלויות הרכישה גבוהות ויותר. זו אינה תוכנית עסקית בת-קיימא.

 

5. לגרום לאנשים ללא מאמץ לבזבז יותר

 

קל יותר למכור הזמנה כשיש מאחוריו מותג. מכיוון שהמותג קבע ציפייה שהם יהיו מרוצים מאוד מההזמנה, הם נוחים לקנות עכשיו יותר. הם לא צריכים לחכות ולראות. זה מגדיל את גודל ההזמנה הממוצע באופן משמעותי.

 

6. חיוב פרימיום למותג

 

לא רק אנשים קונים יותר כאשר הם קונים ממותגים. מותגים יכולים גם לגבות יותר. אחד היתרונות של המיתוג הוא בכך שהוא יוצר ערך נתפס מעבר לשווי השוק ההוגן של פריט.

 

חשבו על זה. האם אתה מוכן לשלם יותר אם אתה יודע שמשהו יהיה באיכות גבוהה יותר?

 

מיתוג יכול לעזור לבסס ציפייה שמשהו איכותי יותר מהתחרות, גם אם ההבדל הוא מינימלי.

 

האם אתה משלם יותר עבור פריט כי אתה גם רוצה “להיות בעל” של המותג? יתכן שמדובר במותג מסוים של שעון. מכונית. תיק יד. סמארטפון. זה אולי משהו לא משמעותי לכאורה כמו הקפה שאתה מקבל בכל בוקר מעבר לפינה. או מותג המים בבקבוקים שבחרת.

 

אתה רוצה שאנשים יראו שאתה הבעלים של המותג הזה. פסיכולוגית, זה עשוי אפילו לגרום לך להרגיש יותר חשוב מכיוון שאתה משתמש באותו מותג נערץ.

 

יתכן שאתה אפילו נמצא במעגל מקצועי או חברתי בו צפויה בעלות על מותג מסוים. הבעלות על “דפיקה” או גנרית מסתכלת על מטה. מדוע אנו משלמים 4 $ עבור מים בבקבוקים שיכולנו לקבל תמורת 0.05 $ מהברז? זה בעיקר קשור למיתוג.

 

כל אחד מהמנטליות הללו תורם לנכונות של אנשים לשלם יותר בגלל היתרונות הנוספים. חלקם אמיתיים. אחרים הם פשוט מיתוג טוב שנבנה סביב תכונה שאחרת עלולה שלא להבחין בהם ולא להעריך אותה.

 

7. הפכו למגנטיים

 

כמה זמן וכסף אתה מבלה בניסיון להשיג עסק חדש? בשלבים המוקדמים, אתם משקיעים זמן רב יותר בהשגת הישגים מאשר עושים עסקים.

 

אחד היתרונות של המיתוג הוא שככל שהוא גדול יותר כך הוא הופך להיות מגנטי יותר. ניתן למצוא באופן אורגני מכיוון שאנשים נמשכים למותג שלך.

 

הם שומעים עליך מחבריהם. הם כל הזמן רואים אותך איפה הם.

 

האם לא כך אתה רוצה להשיג עסק חדש?

 

כמעט 80% מהאנשים אומרים ש”הכרת שם “היא הסיבה מספר 1 שהם לוחצים על תוצאת חיפוש במנוע חיפוש כמו גוגל. אתה יכול לעשות הכל נכון כדי לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). אבל אם הם לא מזהים את המותג שלך בזכות מיתוג חזק, סביר להניח שהם לא ילחצו על האתר שלך.

 

branding survey

 

תרשים באדיבות WordStream

 

8. הקטנה של עלויות שכירות

 

העובדים שלך הם אורך החיים של העסק שלך. אתה זקוק לאנשים הנכונים בתפקידים הנכונים כדי להרוויח כסף עבור העסק שלך. הם עוזרים לך לספק את התוצאות הצפויות ללקוחות.

 

אחד היתרונות הידועים במיתוג הוא בכך שמקל על גיוס הכישרונות המובילים החולקים את ערכי החברה, מוסר העבודה והמשימה שלהם. דוח שנערך על ידי האנשים בלינקדאין מצא שמותג נהדר יכול להוזיל את עלויות ההעסקה והכשרה בשיעור של 50%.

 

אנשים באמת רוצים לעבוד בשבילך כי יש להם מותג שהם יכולים לעמוד מאחוריו. הם מרגישים טוב להיות חלק מהמותג.

 

9. שמור על העובדים המובילים שלך

 

אנו נשליך רק עוד אחד מהיתרונות של מיתוג שקשור לעובדים. אובדן עובד עולה מעל 15,000 $ בממוצע. התפוקה שאבדה, אימונים שהוקדש להם ועלויות גיוס בפועל – כל אלה תורמים לתג המחיר הגבוה הזה.

 

מיתוג מגביר את נאמנות העובדים. עובדים נאמנים הם 300% יותר פרודוקטיביים מעובדים עם רגל באמצע הדלת. מיתוג חוסך לך כסף במחלקת משאבי אנוש ומביא לך יותר הכנסות.

 

10. קבל עסק חוזר נוסף

 

כשאתה בונה מותג, אנשים פשוט ממשיכים לחזור. מיתוג יוצר ראיית מנהרות. אנשים אפילו לא שוקלים את האלטרנטיבות. אם אתה מחשיב את האפשרות היחידה, קשה יותר למתחרים “לגנוב” לקוחות.

 

המגנט שיצרת לא רק מושך לקוחות. זה שומר עליהם.

 

11. בנה נאמנות לקוחות

 

מחקר שנערך בפייסבוק בקרב קרוב ל 15,000 איש מצא כי לקוחות נאמנים משתמשים ב -4 קטגוריות עיקריות כדי לתאר מדוע הם נאמנים לעסק:

 

     
  • ניסיון
  •  

  • איכות
  •  

  • עלות
  •  

  • עקביות
  •  

 

אלה במקרה גם ארבעת המרכיבים העיקריים בבניית אסטרטגיית מיתוג.

 

לא, באמת, זה לא צירוף מקרים.

 

המיתוג עוסק במתן חוויה איכותית ועקבית במחיר שהלקוח היעד מוכן לשלם.

 

נאמנות הלקוחות היא הרבה יותר מסתם קיום עסק חוזר. לקוח נאמן תמיד יראה את הטוב בך גם כשאתה טועה. לקוח נאמן ילך לבת עבורך אם תקבל פרסום רע. לעתים קרובות ההערות השליליות של אחרים מקרבות אותם אפילו יותר למותג שלך.

 

במחקר צרכני מסיבי צפו החוקרים בהתנהגות הצרכנים של 24,000 איש. הם גילו שכ- 37% מהנחקרים הם “נאמני מותגים”, כלומר הם מחפשים מותגים שאיתם הם יכולים להתיישר. הם רוצים שמותגים יתמכו בדרכים שתוארו לעיל.

 

עוד 40% מהמשתתפים התקבעו עם ברירת מחדל למותג אלא אם כן ניתנה להם סיבה משכנעת לעבור.

 

אם אין לך מותג אמיתי, 77% מהאנשים עשויים לנסות את המוצר או השירות שלך. ואז הם ימצאו מותג שהופך לברירת המחדל או לבחירת הנאמנות שלהם.

 

12. צור פעילות מקדמת

 

הלקוח הנאמן שלך יוצא מגדרם לחלוק את המותג שלך עם אחרים. הם כותבים כמה מהסקירות הארוכות והזוהרות ביותר שלך. הם רוצים שאחרים ישתמשו במותג שלכם.

 

כאשר אחרים משתמשים בהערכה של המותג שלך, הדבר גורם ללקוח הנאמן להרגיש טוב מכיוון שהמליצו עליו.

 

13. צור תמונה עקבית

 

כשאתה יודע מי אתה כמותג, קל יותר לעסק שלך לקבל החלטות כשאתה זוכר. אם אתה שוקל לעבור לשוק חדש או להציג קו מוצרים חדש, אתה חושב על ההשפעה שלו על המותג.

 

כאשר אתה מנהל קמפיין מודעות קניות של Google או מוסיף אלמנט חדש לאתר שלך, המותג נמצא בחזית ההחלטה.

 

המותג שלך הוא כמו עמוד המרכז שסביבו כל השאר בנוי. משמעות הדבר היא שלקוחותיך זוכים לחוויה עקבית. יש להם דימוי בלתי מעורער של העסק שלך.

 

מכיוון שהם יודעים למה לצפות, הם יכולים להרגיש בטוחים לשים אמון בעסק שלך.

 

14. למשוך לקוחות שהכי יעריך אותך

 

עכשיו, אנו מגיעים לדברים הטובים באמת. האם אי פעם התלהב מהביקורת הגרועה?

 

היה ברור מההערות כי לאדם היו ציפיות מסוימות שלא תואמות את מה שאתה עושה בפועל. או שהמוצרים והשירותים שלך פשוט לא היו “מתאימים” בזמן שמישהו אחר היה מעריך אותם.

 

זה קורה כאשר לעסק אין מותג ברור.

 

אחד היתרונות של במיתוג הוא שברור ללקוחות שיהיו מוכנים אם אתה מתאים להם לפני שהם קונים. יש פחות סיכוי שאנשים שלא יהיו מרוצים מהעסק שלך יבחרו בך על פני מתחרה.

 

אף על פי שזה מרגיש כמו “לאבד לקוחות”, דעי שהוא אף פעם לא מסתדר ככה. עבור כל לקוח אחד שלא תמשוך, תוכל למשוך 10 קל יותר כי ברור מה המותג שלך.

 

בניית נוכחות במדיה חברתית היא דרך נהדרת לחלוק עם לקוחות פוטנציאליים את מי שתמשוך את לקוח היעד. בנה תוכן סביב קהל היעד שלך כדי להציג את מי שאתה כמותג.

 

15. עבוד יותר בכוחות שלך

 

כשאתה מושך מטרה צרה יותר אתה מגיע לעבוד יותר עד כוחך. לדוגמה, אתה סוכן נדל”ן. אתה אוהב לעבוד עם אנשים שמוכרים בתים מפוארים. זו התשוקה שלך. ואתה ממש ממש טוב בזה. לא כולם כן. luxury branding

 

האם אתה יכול למכור דירה במחיר בינוני או בית חד-משפחתי קטן יותר? בטוח. יש לך את הכישורים האלה. אך על ידי מיתוג עצמך כמוכר בית מפואר, אתה מגיע לעבודה בתחום הנדל”ן שאתה באמת אוהב ויכול לבצע את עבודתך הטובה ביותר.

 

בעסק קטן, כל העובדים יהיו פרודוקטיביים יותר כאשר העסק שלך פועל עד כוחו.

 

16. קבלו ביקורות מעולות נוספות

 

עבודה בעוצמתך מאפשרת לך וואו אנשים כמעט בכל פעם. תקבלו ביקורות מדהימות נוספות . ככל שביקורות אלו מתפתחות, אנשים רבים יותר יראו את המותג שלך וירצו את אותה חוויה.

 

והיתרונות ממיתוג ממשיכים להתרבות.

 

17. צור באז מדיה ללא תשלום

 

עסקים ללא מותגים כמעט ולא זוכים לתשומת לב חיובית לא רצויה. כשכתבים מכירים את המותג שלך, סביר יותר שהם יזכירו אותך. הם עשויים לבקש ראיון. הם מעריכים את דעתך הקשורה למגמה בענף.

 

זה הכל פרסום בחינם.

 

18. משכו לקוחות בעלי השפעה

 

האם ידוען מקומי או עסק בולט משתמשים במוצר או בשירות שלך?

 

זו יכולה להיות הזדמנות אבודה אם אין לך מותג. אם יש לך מותג בנוי סביב העסק שלך זה יכול להיות מכרה זהב.

 

אנשי עסקים בעלי השפעה, מומחים בתעשייה ואפילו ידוענים הם בעלי הכוח להניע את דעותיהם של אחרים. לעתים קרובות הם חולקים את המותגים שהם משתמשים בהם כדי לעזור לאחרים. כשאחרים שומעים אותם ומזהים את המותג בו הם מדברים, לקוח פוטנציאלי רוצה לנסות גם אותו.

 

אבל אם אין מותג אמיתי, מישהו יכול אפילו לשמוע את שם העסק שלך. הם לא קשורים לזה משום שאין מיתוג. מהר מאוד הם שוכחים זאת.

 

19. הגדל את שיעורי התגובה לפרסום

 

אנשים הולכים עם השם שהם מכירים. יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו שם שהם מכירים. אבל מיתוג זה הרבה יותר משם.

 

הם עשויים לזהות פונט, סגנון חזותי וסגנון תקשורת, צבעים או משהו אחר. כשהם רואים את זה, זה מוכר.

 

מיתוג עקבי עוזר לעסק שלך להפוך למותג שאנשים מזהים כשהם רואים אותו. מכיוון שהם מזהים זאת, יש סיכוי גבוה יותר ללחוץ על מודעות ולבצע רכישות.

 

בדוק את הנתונים שנאספו על ידי WordStream. המיתוג יכול להגדיל את שיעור הקליקים [CTR) על המודעות המקוונות שלך עד שנת 1945X54.

 

 

להלן תרשים נוסף מ- WordStream שמבהיר את המקרה. אלה רק יותר קליקים. אלה גם המרות רבות יותר ללקוחות משלמים.

 

 

20. הפחת את עלויות הפרסום

 

מעבר לכך, 50% מהאנשים במדיה החברתית עוקבים אחר מותג אחד לפחות. 29% מהאנשים עוקבים אחר 9 מותגים.

 

מיתוג במדיה החברתית נותן לך גישה לצרכנים אלה מבלי שתצטרך לשלם עבור מודעות. צור תוכן שהם רוצים לשתף. הגע אפילו לאנשים רבים יותר.

 

לבסוף, אנשים נוספים מגיעים אליך ישירות כשהם צריכים את מה שאתה מציע. הם מדלגים לחלוטין על ערוצי הפרסום והשיווק. אבל אתה לא מגיע למצב הזה בלי למתג.

 

21. הגדלת ההכנסות

 

מחקרים מראים כי מותג עקבי מגדיל את הכנסותיו בכמעט 25%. לא קשה לראות מדוע לאחר בחינת ההשפעה של 1-20 ברשימה זו.

 

המשך לשמור על המותג וההכנסות הללו גדלות משנה לשנה ככל שהמותג שלך גדל.

 

22. אופטימיזציה של החזר ההשקעה

 

אם משהו מקטין עלויות ומגדיל את ההכנסות, הוא ממקסם את ההחזר על ההשקעה שלך על מאמצי השיווק והפרסום שלך.

 

הרווח עוד. תבזבז פחות. זהו אחד היתרונות הרבים של המיתוג .

 

23. תן למנהיגות שלך דרך ברורה יותר קדימה

 

עוד אחד היתרונות של המיתוג הוא שקל יותר למנהלים הבכירים לקבל החלטות עסקיות. המותג שלך הופך למסגרת שסביבה הם מחליטים דברים כמו:

 

     
  • לאיזה משווקים להיכנס
  •  

  • לאיזה קהל חדש למקד
  •  

  • כיצד להקצות משאבים בקווי מוצרים שונים, מחלקות וכו ‘
  •  

  • כיצד לטפל בענייני שירות לקוחות
  •  

 

מותג עקבי הופך למאזניים בהם נשקלת כל החלטה.

 

24. הפחת סיכון

 

מותג שמתוחזק בעקביות הופך להיות בסיס איתן עליו לבנות את העסק שלך. סיכונים כמו הפסדי נפגעים, אובדן מנהיגות, ירידות כלכליות, פרסום רע או מתחרה חדש בעיר משפיעים פחות כאשר בנוי מותג חזק סביב העסק שלך.

 

לא רק שהדברים האלה נוטים להשפיע פחות על העסק שלך בגלל שאתה חזק יותר. לקוחות שמרגישים מחוברים למותג שלך יתאספו סביבך, יסייעו לך בסופות מזג אוויר וקלות.

 

25. בנה קרן להצלחה ארוכת טווח

 

לבניית מותג יש יתרונות אדירים בכל הארגון. אבל אולי המובילה מבין היתרונות של מיתוג היא איך מותג מכין אותך להצלחה לטווח הארוך. קשה לפטר מותג מה”סיסו “שלו ברגע שהוא הגיע לרמת מיתוג בנישה או עם בסיס לקוחות רחב יותר.

 

מיתוג הוא השקעה בעתיד. זה כולל גם את העתיד הקרוב וגם את העתיד הרחוק יותר אם אתה מתכנן להעביר עסק לילדיך.

 

היתרונות של מיתוג נחשף

 

גלה את היתרונות הללו של מיתוג בתוך החברה שלך על ידי למידה נוספת על תהליך המיתוג. ישנן אסטרטגיות ברורות שתוכלו ליישם כדי לפתח מותג עקבי יותר.

 

האם אתה זקוק לעזרה בבניית מותג שאנשים מתיישרים איתם ומתחברים אליהם? או שאולי בנית מותג וזה רק צריך קצת לצבוט. אנו יכולים לעזור לך בכל צרכי המיתוג שלך. זו תמיד המטרה שלנו לעזור לעסקים קטנים לצמוח. צרו קשר עוד היום כדי להתחיל את מסע הצמיחה שלכם.

 

3x הערך העסקי שלך [ 19459008]

צפה בסמינר השיווק הדיגיטלי בחינם ולמד:
1. להסיע תנועה מיידית לאתרך
2. כיצד לבנות מכונת שיווק
3. מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע חשוב
4. פיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
5. יישום אסטרטגיה














צפה עכשיו

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה