15 מדדי שיווק דיגיטלי להתמקדות בהם לצמיחה עסקית

שתף 3
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
4 מניות

 

15 מדדי שיווק דיגיטלי להתמקד לצורך צמיחה עסקית

 

שיווק דיגיטלי הוא דרך עוצמתית להוציא את הבשורה על המוצרים והשירותים שלך – כלומר אם אתה יודע מה אתה עושה. עבור עסקים רבים היוצאים למסע שיווקי דיגיטלי, דברים עשויים להיראות מבלבלים, במיוחד כאשר הם רק מתחילים. כתוצאה מכך הם מבססים את מעשיהם על ניחוש עיוור. וזה לא רק לא נכון, אלא גם מסוכן.

 

העניין הוא ששיווק דיגיטלי לא צריך להרגיש כמו מדע טילים. מכיוון שבמונחים ממש זה מדע פשוט שהעסק שלך, או כל עסק יכול לשלוט בו. בהשוואה לטקטיקות שיווק מסורתיות, שיווק דיגיטלי הוא למעשה ניתן לעקוב ולא יקר, מה שהופך אותו להרבה יותר ריאלי.

 

digital marketing metrics

 

כעת, השאלה היא האם אתה יכול להפוך את ההחזר על ההשקעה שלך לחיזוי יותר באמצעות שיווק דיגיטלי? כמובן שאתה יכול. אבל לשם כך תצטרך להבין את החשיבות של מדידה והבנה של מדדי השיווק הדיגיטלי הנכונים.

 

כשאתה מכיר היטב את המדדים שלך, זה יכול לעשות עולם לשינוי לקמפיין שלך. ההחזר החיובי על ההשקעה שאתה מבקש ממאמצי השיווק הדיגיטלי שלך תלוי באילו מדדים אתה עוקב ומשתפר בטווח הרחוק.

 

עם זאת, יש תפיסה: לימוד הסוג הלא נכון של מדדי שיווק דיגיטלי יכול למעשה לפגוע בקמפיין שלך במקום לעזור לו. ועם כל כך הרבה נתונים שזמינים לניתוח בקלות, כל התהליך של בחירת מדדי השיווק הדיגיטלי המתאים ביותר יכול להיות קשה ומוחץ.

 

בסוף היום אתה מנהל עסק. ומה שהכי חשוב לצמיחה שלך זה הכנסות. עדיפות עליונה לניטור ערכים שיעזרו לך להגדיל את הכנסותיך שעות נוספות. במקום להתמקד יותר מדי במדדי יהירות (כמו מספר העוקבים של המדיה החברתית או לייקים) שלא באמת משפיעים בצורה משמעותית על השורה התחתונה שלך, אתה צריך לעבוד על האמיתי.

 

במאמר שלפנינו נבדוק 15 מדדי שיווק דיגיטליים חשובים שעליך לפקוח עליהם כדי לשקם את האסטרטגיה הקיימת שלך או להבטיח שתתחיל בנימה הנכונה.

 

15 מדדי שיווק דיגיטלי להתמקד לצורך צמיחה עסקית

 

מספר 1: מספר הביקורים הכולל באתר

 

תנועה היא גלגל ההצלה של כל אתר שהוא צריך לשרוד בכל מחיר. מבין כל המדדים השיווקיים הדיגיטליים, המספר הכולל של המבקרים שהאתר שלך מקבל מכל המקורות הוא מדד חשוב שיש לשים אליו עין.

 

לא משנה איזה סוג קמפיין שיווקי אתה מנהל, תצטרך למדוד בסופו של דבר כיצד הוא תורם לצמיחת התנועה באתר שלך. המספר הכולל של הביקורים מעניק לך מבט ממבט על הציפור עליו.

 

website visits

 

למרות שמספר התעבורה הכולל ממשיך להשתנות מחודש לחודש, כל ירידה חדה בתנועה מצביעה על שמשהו אינו תקין ויש לשפר אותו. אם הקמפיין שלך בריא ופונה לכיוון הנכון, תראה את המספר הכולל של ערכי הביקורים גדל אוטומטית עם הזמן.

 

# 2: אינטראקציות בכל ביקור באתר

 

אם אתה רוצה לדעת מה התנועה שלך מבפנים החוצה, יש צורך בכל עת לעבוד עם מדדי השיווק הדיגיטליים הנכונים. “אינטראקציות לכל ביקור” הן ללא ספק מדד שימושי שיש לעקוב אחריו יחד עם אחרים. עם זאת, על מנת להפיק ממנה כמה תובנות ניתנות לפעולה, חשוב שתפרש ותבין אותה היטב. מה שאומר שתצטרך להתמקד במשתנים הבאים:

 

  1. מספר העמודים שבהם ביקר משתמש.
  2.  

  3. הזמן שהם מבלים בדפים בודדים.
  4.  

  5. הפעולה שהם נוקטים בכל עמוד.
  6.  

קחו בחשבון שלמרות שתלויים זה בזה זה בזה, האינטראקציות והמרות שונות מאוד זו מזו. ניתוח האינטראקציות בערך ביקור נותן לך מושג טוב יותר על התנהגות / פעילויות המבקרים שלך. לאחר מכן תוכל להשתמש בידע זה כדי לשפר את האתר שלך כך שאנשים רבים יותר יבזבזו זמן איכות יותר באתר שלך. מה שהופך את האתר שלך לדביק.

 

digital marketing metrics

 

# 3: מבקרים באתר ובחזרה

 

כשמדובר במדדי שיווק דיגיטלי, המדד “מבקרים חדשים וחוזרים” הוא די פשוט ופשוט להבנה. בעיקרון זה אומר לך איזה אחוז מהאנשים המבקרים באתר שלך כבר ביקרו בעבר וכמה מהם חדשים.

 

site visitors chart

 

כמו כל אתר עסקי, אתה רוצה שאנשים יבקרו באתר שלך שוב ושוב מכיוון שתנועה חוזרת היא תמיד בעלת ערך. הערך החדש לעומת החזרת התעבורה עוזר לך להבין את הביצועים של תוכן האינטרנט שלך במונחים שמעניקים ערך למבקרים הקיימים שלך. זה נותן לך את האפשרות לשפר את הצעת האתר שלך יחד עם השיווק שלך.

 

בנוסף, המטרי הביקור הראשון מנטר את האופן בו המבקרים שלך מוצאים את האתר שלך. האם זה באמצעות מנועי חיפוש? או הפניות מחדש של המדיה החברתית? ערך זה חיוני כדי שמשווק יוכל לקבוע מי מהמקורות מעניק תנועה באיכות גבוהה.

 

אבל אם אתה רואה יותר מהמבקרים הקיימים שלך חוזרים לאתר שלך ופחות מתנועה חדשה, יתכן שתצטרך לעשות אחד משני הדברים הבאים:

 

  1. הרם את מאמצי השיווק שלך כדי להגדיל את מספר המבקרים החדשים.
  2.  

  3. המשך לעשות את מה שאתה עושה (תוך שיפור בהדרגה) מכיוון שהמבקרים הקיימים שלך אוהבים את התוכן שלך בבירור.
  4.  

עם זאת, אם אתה רואה שרוב המבקרים שלך חדשים ורובם לא חוזרים, תצטרך לעבוד על התוכן שלך ולנסות להפוך את אתרך לדביק יותר על ידי הצעה טובה יותר חוויית משתמש.

 

# 4: זמן ממוצע שהושקע באתר

 

אם אנשים אוהבים את האתר שלך ואת סוג התוכן שאתה מפרסם, הם יתנו לו “אגודל” על ידי השקעה רבה יותר מזמנם היקר באתר שלך. משך הזמן הממוצע באתר שלך אומר לך איך ומבקרים מוצאים את האתר שלך מועיל, ואם הם אהבו את החוויה שלהם בנושא.

 

time on page

 

עכשיו, ברור שאתה לא יכול ואינך צריך לנצח את “הזמן שבילה באתר” של אתר פופולרי כמו, למשל, ויקיפדיה. אבל זה לא אומר שלא צריך להיות אכפת לך מזה. כאשר יותר ויותר אנשים מבלים פחות זמן באתר שלך, זה עניין של דאגה. זה יהיה נהדר לעסק שלך אם אתה יכול לבזבז אותם כמה דקות יקרות בגלישה באתר שלך ובחיבור לתוכן שלך.

 

זכור, אתר עם תוכן גרוע או כזה שיש לו ערך נמוך, יתקשה למנוע מהמבקרים לצאת ממנו תוך מספר שניות.

 

# 5: תנועה על ידי ערוצים פרטניים

 

ברור שהתנועה שאתר שלך מקבל יש מקור מקור. הערכים הספציפיים לערוץ שלך אומרים לך מאיפה בדיוק הגעת המבקרים שלך – המקור בפועל. מה שיכול לסייע לך למקד את מאמצי השיווק שלך בכיוון הנכון.

 

“תנועה על ידי ערוצים” הוא אחד המדדים החיוניים ביותר לשיווק דיגיטלי שעוקבים אחריהם מכיוון שהוא נותן לך תמונה מלאה או מפורטת יותר של התנועה שלך. כשאתה יודע איזה ערוץ או מקור עוזרים לך להשיג את מירב המבקרים, תוכל לעבוד עליו טוב יותר, במיוחד כשאתה מנהל קמפיין שיווק מקוון מלא.

 

אם אתה בוחן את החלק “רכישה” של Google Analytics , תגלה שהתנועה שלך מפולחת על בסיס ארבעת המקורות הבאים:

 

  • תנועה ישירה: כל מי שמבקר באתר שלך על ידי הקלדה ישירה של כתובת האתר שלך בדפדפן האינטרנט שלו נחשב למבקר ישיר. מבקרים אלה בדרך כלל הם הנאמנים ביותר.
  •  

  • תנועה אורגנית: אנשים שנוחתים באתר שלך דרך מנוע חיפוש כמו גוגל או בינג מרכיבים את תנועת החיפוש האורגנית שלך. באופן כללי, ככל שתשיג יותר תנועה אורגנית, כך היא טובה יותר.
  •  

  • תנועת הפניות: התנועה הפוגעת באתר שלך דרך קישור חיצוני מאתר אחר מכונה תנועת הפניות, שיכולה להיות בעלת ערך רב כל עוד היא רלוונטית.
  •  

  • תנועה חברתית: מבקרים המגיעים לאתר שלך דרך פלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכו ‘נופלים תחת מדד התנועה החברתית. השגת כמות טובה של תנועה במדיה החברתית היא אינדיקציה לכך שאנשים אוהבים את התוכן שלך והם למעשה עוסקים בזה.
  •  

traffic source metrics

 

מספר 6: שיעור המרות לפי מקור

 

אין ספק כי הכרת היטב את מקורות התנועה שלך יכולה לעשות שינוי עצום במאמצי השיווק הכוללים שלך. אתה מקבל תחושת כיוון טובה יותר ובסופו של דבר תשואה גבוהה יותר על ההשקעה שלך בטווח הרחוק.

 

עם זאת, אינך יכול פשוט להיות תלוי בנתונים הקשורים לתנועה בכל מה שקשור לאיתור הצלחת קמפיין השיווק שלך. עליכם גם לדעת כיצד והאם התנועה שלכם ממירה, ואיזה ערוץ מניע את מספר ההמרות הגבוה ביותר.

 

לדוגמא, נניח שאתה משתמש בפייסבוק כדי להעביר תנועה לאתר המסחר האלקטרוני שלך, ואתה מקבל גם תנועת חיפוש אורגנית רגילה. כעת, התנועה שתקבל מדף הפייסבוק שלך עשויה להיות גדולה יותר בהשוואה לתעבורת חיפוש אורגנית, אך יתכן שהיא לא מתנצלת טוב יותר. או שזה יכול להיות להפך.

 

כשאתה יודע בדיוק אילו מהערוצים שלך עוזרים לך להמיר טוב יותר, תוכל לשפר את ההחזר על ההשקעה שלך על ידי פשוט להתמקד בזה יותר מבחינת מאמץ והשקעה .

 

הנה דוגמה לשיעור המרות ממוצע לפי מקור מאתר מסחר אלקטרוני.

 

digital marketing metrics

 

מספר 7: שיעור קפיצה

 

ישנם שני סוגים של מבקרים באתר: אחד שמבקר באתר שלך וחוקר אותו הלאה על ידי ניווט מדף לדף. והשני הם אלה שעוזבים את האתר שלך רק לאחר ביקור בדף אחד.

 

שיעור הכניסה לאתר שלך נקבע על ידי אחוז המבקרים שאינם חורגים מהכניסה או לדף הנחיתה. במילים אחרות מדובר במבקרים שפשוט נכנסים לאתר שלך, לא אוהבים את זה מסיבה כלשהי ו”ניתר חזרה “לאתר ממנו הם הגיעו או לאתר אחר שאינו התחום שלך.

 

מכיוון שכל עמוד באתר שלך שונה, קצב היציאה מדף הכניסה צפוי להיות שונה מדף לדף. יתכן שלדף הבית שלך יש שיעור יציאה מדף יציאה נמוך יותר מאשר, למשל, עמוד “אודות” או “איש קשר”.

 

למרות שמדד “שיעור יציאה מדף יציאה” הוא יחסי, הוא נותן לך מושג הוגן לגבי הביצועים של האתר שלך מבחינת אספקת תוכן רלוונטי, או אם הוא נותן חוויה שהמבקרים שלך רוצים.

 

bounce rate

 

כאשר לדף שיעור הקפיצה גבוה יותר, זה בהכרח לא רע מכיוון שלעתים המבקר מקבל את מה שהוא / היא רוצים מייד (כגון מילוי טופס יצירת קשר) ואינו נדרש לדפדף באף אחד נוסף.

 

עם זאת, בפעמים אחרות אנשים פשוט לחצו על הכפתור האחורי או סוגרים את החלון מכיוון שיש להם בעיה כלשהי עם העיצוב או השימושיות של האתר. סוגיה שניתן היה לתקן .

 

שיעור ההקפצה הוא אחד מאותם מדדי שיווק דיגיטליים קריטיים שאסור לך להתעלם מכיוון שזה עוזר לך לזהות את סוגיות הליבה עם דפים באתר שלך שמרחיקים את המבקרים שלך.

 

מספר 8: תנועה לאתר יחס יחס עופרת

 

לתנועה איכותית יש סיכוי גבוה יותר להמיר לידים איכותיים. כך שככל שתשיג יותר תנועה כזו, תפיק יותר לידים. ערך התעבורה ליחס לידים מורה לך כמה מבקרים באתר שלך הוסבו להפניות.

 

כשאתה מנתח מדד זה אתה מקבל הבנה ברורה יותר של עד כמה התנועה שלך ממוקדת ורלוונטית. ועד כמה האתר שלך ממיר את המבקרים באתר להפניות אמיתיות.

 

 

אם אתה רק מתחיל עם קמפיין שיווק דיגיטלי , יחס התעבורה שלך להוביל עשוי להיות נמוך או ממוצע , תלוי בפעילות השיווק הנוכחית שלך וביעדים שלך. עם זאת, ככל שתעבוד על הגברת היבט ההמרות של האתר שלך, תראה יחס זה משתפר לאורך הדרך.

 

מספר 9: עלות לכל מבקר (CPV) ופדיון למבקר (RPV)

 

הסיבה שאתה צריך לעקוב אחר מדדי השיווק הדיגיטלי היא מכיוון שבסופו של דבר אתה רוצה שהשיווק שלך יניב תוצאות חיוביות. כל ערוץ שיווקי בו אתה משתמש כדי לקדם את העסק שלך אמור לעזור לך להשיג החזר ROI טוב יותר. אם זה לא עובד, זה צריך להיות משופר או לחתוך אותו לגמרי.

 

אחת הדרכים לגלות האם ערוץ שיווקי עובד עבורך הוא על ידי מדידת העלות שלך לכל מבקר (CPV) מול ההכנסה שלך למבקר (RPV). באופן כללי, ה- RPV שלך צריך להיות יותר מ- CPV שלך כדי להפוך את הקמפיין שלך לרווחי. במקרה שמסע הפרסום שלך ישולם, אז הכרת ה- CPV ו- RPV תעזור לך להקצות את התקציב שלך בצורה טובה יותר.

 

digital marketing metrics
אתה יכול להגיע בקלות למחיר ה- CPV שלך על ידי חלוקת סך ההשקעה שלך במודעה בכמות המבקרים הכוללת שהצלחת להפיק בערוץ השיווק הספציפי הזה.

 

לדוגמא, אם קמפיין המודעות בפייסבוק רץ במשך שבוע ויצר 100 מכירות בשווי 5,000 דולר וסך הכל 2,000 מבקרים באתר באותה תקופה, ואז ה- RPV שלך יסתכם ב- $ 2.50 דולר.

 

בין אם ערוץ השיווק המועדף עליך הוא חברתי, דוא”ל או חיפוש, אתה יכול וצריך תמיד להריץ את המספרים שלך כדי לדעת שכדאי להשקיע בערוץ.

 

# 10: להוביל ליחס קרוב

 

הרבה עסקים לא מתייחסים לערך זה ברצינות כמו מדדי השיווק הדיגיטליים האחרים, רק מכיוון שמדובר יותר במכירות ואינם קשורים ישירות לשיווק. עם זאת, תוכל להבין את תוצאות השיווק הדיגיטאלי שלך בבהירות רבה יותר כאשר אתה מודד גם את צמיחת המכירות שלך.

 

מדוע? כי אחרי הכל, החזר ההשקעה שלך תלוי בכמות המכירות שאתה מסוגל לייצר כתוצאה ממאמצי השיווק שלך. מה השימוש בקבלת לידים אם אתה לא ממיר יותר מהם למכירות?

 

אם יש יחס גבוה יותר להוביל ליחס מצביע על כך שמאמצי השיווק ומאמצי המכירות שלך פועלים יחד זה עם זה ופועלים במסגרת התקציב.

 

closing ratio calculation

 

ניתן לחשב יחס זה בקלות על ידי חלוקת המספר הכולל של המכירות הסגורות שלך עם המספר הכולל של הפניות שנוצרו, כפול מאה. זה אמור לתת לך מושג ברור על מצבה של המכירות שלך.

 

מספר 11: עלות לכל עופרת

 

כשאתה מתכנן את הדיגיטל שלך תקציב שיווק , חשוב לדעת כמה אתה צריך להוציא כדי להגיע לעסק שלך יעדים. על פי כל המדדים השיווקיים הדיגיטליים, העלות לכל הפניה ממלאת תפקיד מכריע בסיועך לבנות את התקציב שלך. כי זה אומר לך מה אתה צריך להשקיע כדי להשיג הובלה מוסמכת.

 

עופרת יכולה להיות הלקוח הקיים שלך, אבל זה יכול להיות גם מישהו שהביע רק עניין במוצר / בשירות שלך או באזור הנישה שלך בשלב מסוים של זמן. ראוי לציין שההובלה שלך עשויה או לא תקנה ממך משהו בעתיד. עם זאת, מוביל מוסמך הוא בעל ערך עבור העסק שלך רק בגלל שיש להם סיכוי גבוה יותר להפוך ללקוח משלם.

 

ניתן לגלות את העלות לכל הפניה על ידי חלוקת סך ההוצאה על המודעה במספר הכולל של הפניות שהצלחת להפיק עקב כך. digital marketing KPI

 

הרעיון הוא להוריד את העלות הממוצעת שלך להשיג הובלה ככל האפשר, כך שהסכום הממוצע שהלקוח שלך מוציא יהיה גבוה יותר.

 

במילים פשוטות, ככל שאתה מוציא פחות עבור רכישת הובלה, הסיכוי שלך להרוויח הכנסות גבוה יותר. מה שאומר שאתה צריך לכוון להשיג יותר לידים בצורה חסכונית.

 

# 12: שיעור שימור לקוחות

 

עבור מורכבים עסקים B2B שיש להם מחזור קנייה ארוך ומפורט ועבור עסקים העוסקים במכירות חד פעמיות, שימור לקוחות הוא מדד שלא קל למדידה. אך זה לא בהכרח הופך אותו לחשוב פחות ברשימת מדדי השיווק הדיגיטלי.

 

בדיוק כמו שחשוב להשיג לקוחות חדשים, חשוב לא פחות לשמור על הקיימים – ללא קשר לגודל העסק שלך. מכיוון שזו עובדה ידועה כי רכישת לקוח חדש היא הרבה יותר יקרה מאשר להחזיק לקוח הנוכחי.

 

digital marketing metrics chart

 

עם זאת, למרבה המזל, לרוב העסקים הפועלים ברשת (כגון מסחר אלקטרוני ו- SaaS), מדידת שימור הלקוחות היא קל כמו לחשב את אחוז הלקוחות החוזרים לאורך תקופה מסוימת. customer retention rate מתי ואם העסק שלך חווה אחוז שימור לקוחות נמוך, פירושו אחד משני הדברים:

 

  1. המוצר / השירות שלך לא נותן ערך עקבי ומכאן מתקשה לשמור על לקוחות בתשלום לתקופות ארוכות יותר.
  2.  

  3. תהליך / תוכנית התוכנית הכוללת שלך אינה עושה מספיק מבחינת חיזוק הקשר עם הלקוחות הקיימים ונותנת להם סיבה להישאר.
  4.  

כשאתה יודע את אחוז הלקוחות שלך, תוכל גם לחשב את הערך הממוצע של הלקוח שלך. מה שהופך אותו לערך קריטי לעקוב אחר כל שאר המדדים השיווקיים הדיגיטליים.

 

מספר 13: ערך אורך חיי הלקוח (CLV)

 

כשאתה מנהל עסק אתה רוצה רווחים לטווח ארוך ולא רק רווחים לטווח קצר. ערך חיי הלקוח (CLV) ממלא תפקיד אינטגרלי בסיוע לכם להשיג מטרה זו.

 

CLV מייצגת את העסק שאתה מרוויח מלקוח בודד לאורך מערכת היחסים שלך עימם לאורך תקופת זמן. על מנת להצמיח את העסק שלך בעקביות, חשוב לא רק לעקוב אחר “הלקוחות החוזרים” שלך אלא גם לתחזק אותם. digital marketing metrics analytics

 

הכרת ערך חיי הלקוח שלך מאפשרת לך להבין ולהשיג בהירות על שני גורמים חשובים זה בזה:

 

  1. הסכום שאתה יכול לצפות להשקיע בעסק שלך בכדי להשיג תוצאה חיובית.
  2.  

  3. התשואה שאתה יכול לייצר מההשקעה שלך בתוחלת החיים של לקוח.
  4.  

בנוסף, כשאתה מודע לערך חיי הלקוח שלך, תדע היכן בדיוק להתמקד:

 

רכישת לקוחות חדשים או שמירת הלקוחות הקיימים.

 

זכור, דולרי השיווק שלך הם בעלי ערך וצריך לבזבז אותם בכיוון הנכון. כך תוכלו לחשב CLV לעסק שלכם:

 

CLV calculation

 

באופן כללי, כשאתה רואה את ה- CLV שלך קטן, תצטרך לעבוד על רכישת לקוחות כדי לשמור על צמיחה עסקית. עם זאת, אם אתה מבין שה- CLV שלך נמצא בצד הגבוה יותר, ייתכן שתרצה לשים יותר מאמץ בשימור הלקוחות.

 

כשמדברים על מדדי שיווק דיגיטלי, רק מדד CLV יעזור לך להעמיק ולקבל הבנה חזקה יותר של מאמצי השיווק שלך. בעיקר מכיוון שהוא נותן לך תמונה ברורה של מה הלקוח הממוצע שלך מבלה לאורך זמן. זה מאפשר לך לחזות בצדק את הרווח שאתה יכול לצפות ליצור מלקוחותיך הנאמנים.

 

metrics by value
# 14: עלות לרכישה

 

עלות לרכישה או לרכישה לרכישה היא מה שהעסק שלך סובב מכיוון שהוא אומר לך את ביצועי העסק שלך מבחינת הכנסות. בכל פעם שיש לך לקוח / לקוח משלמים אמיתי, ערך זה משתנה ומראה לך כמה אתה צריך להשקיע באופן ריאלי כדי להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוח משלם.

 

acquisition costs chart

 

לא משנה איזה סוג קמפיין בתשלום אתה מנהל, אתה צריך לפקוח עין על רואה חשבון שלך. מכיוון שגם אם אתה קונה תנועה בעלות זולה יותר (על ידי תשלום פחות עבור כל קליק), לא תגדל את העסק שלך אלא אם כן יש לך לקוחות משלמים בפועל. cost per acquisition

 

כל ערוץ שיווק בתשלום שאתה משתמש בו שווה רק כאשר הוא עוזר לך להפיל את רואה החשבון שלך. בקיצור, כשאתה מתמקד בעלות לרכישה, תקבל תמונה שלמה יותר של ההצלחה או הכישלון של מסע הפרסום שלך.

 

# 15: תשואה משוערת על השקעה

 

הסיבה היחידה שאתה משווק את העסק שלך באופן מקוון היא להגדיל את הרווחים שלך בדרך זו או אחרת. מה שהופך את ההחזר על ההשקעה או ההחזר על ההשקעה שלך לאחד המדדים הקריטיים לשיווק דיגיטלי שעוקבים אחריהם. מכיוון שהוא מראה עד כמה הקמפיין שלך רווחי או אם הוא מאבד קיטור.

 

כאשר יש לך החזר ROI חיובי, המשמעות היא שהשיווק שלך עובד ואין צורך לבצע שינויים גדולים. עם זאת, כאשר אתה רואה החזר ROI שלילי, המשמעות היא שאתה מפסיד כסף ועליך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלך.

 

חישוב ה- ROI שלך די פשוט:

 

ROI calculation

 

לא משנה איזה סוג עסק אתה מנהל ואם הוא גדול / קטן. אם אתה רוצה שהוא יגדל, אתה לא יכול להתעלם מההחזר על ההשקעה שלך לאורך זמן. זהו אחד מאותם מדדי שיווק דיגיטליים שיחליטו אם הקמפיין שלך הוא הצלחה גועשת או כישלון ממש.

 

יישום

 

עכשיו כשאתה יודע את המדדים החשובים ביותר לשיווק דיגיטלי למעקב במסעות הפרסום שלך, עליך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך כדי לשפר את המדדים האלה. פעולות הקמפיינים שלך צריכות להיות השתקפות ישירה של היעדים שאתה מנסה להשיג באמצעות שיווק דיגיטלי.

 

אם אתה מכיר את המטרות הללו, אך אתה עדיין זקוק לעזרה בהשגתן, פנה אלינו . חבר בצוות שלנו ישמח לדון בכמה אפשרויות שישפרו את מדדי השיווק הדיגיטלי שלך ואת ביצועי הקמפיין הכללי שלך.

 
 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה