14 מגמות סלולריות השולטות ב- 2020

תוכן עניינים

בעבר אמרתי לך לפקוח על מגמות השיווק המובילות . אבל עכשיו אני רוצה לקחת את הצעד הזה צעד אחד קדימה ולצמצם את המיקוד הזה במיוחד למגמות סלולריות.

כבעל עסק אתה צריך לשמור על האצבע על דופק של מגמות שיווק מודרניות כדי להצליח.

מדריך זה מועיל למשווקים, מפתחי אפליקציות וכל מי שרוצה לשפר את עסקיהם.

אמנם אני לא אומר שאתה צריך להחיל מגמות אלה על השיווק שלך, אך חשוב שאתה מודע לטכנולוגיה החדשה הזמינה וסובבת אותך. מי יודע, אולי תחליט לשנות את האסטרטגיה שלך על סמך מידע זה.

השתמשתי במחקרים משנים קודמות וכן בכמה התפתחויות טכנולוגיות אחרונות כדי למצוא רשימה זו.

אלה 14 המגמות הניידות המובילות החולשות על השנה עד כה. אני מצפה שאלו ימשיכו לעלות כלפי מעלה.

1. בינה מלאכותית (AI)

בינה מלאכותית חדרה לעולם הנייד שלנו.

אנו מתקרבים צעד אחד להתקנים ניידים המתחלפים לרובוטים ומשתלטים על כדור הארץ. ברור, אני צוחק .

בעוד אותו יום טרם הגיע, אנו רואים התקדמות ב- AI הנייד. אולי אתה מכיר כמה מאלה:

  • Alexa
  • Siri
  • Cortana
  • Google Assistant

כל אלה הם דוגמאות ל- AI שאולי אפילו מותקנים במכשירים הניידים שלך כרגע. בנוסף לצורות הפופולריות הללו של AI, יישומים ניידים משתמשים כעת בתוכנות כמו זיהוי קולי כדי לעודד שימוש ללא ידיים ובסופו של דבר לייעל את חווית הלקוח .

תוכנת AI משמשת לסייע למפתחים ומשווקים ללמוד עוד אודות המשתמש.

עסקים מנסים להשיג הכנסות רבות יותר באמצעות מידע זה כדי ליצור פרסומות רלוונטיות הממוקדות לקהלים ספציפיים.

2. טכנולוגיה מבוססת מיקום

הסמארטפונים והטאבלטים שלך עוקבים אחר מיקומך. זה לא סוד.

יישומים ניידים עוקבים גם אחר המיקום שלך, ברשותך. בכל פעם שתוריד אפליקציה חדשה, היא מבקשת את רשותך להשתמש במיקום שלך. להלן דוגמא לכך מ- Nexonia:

image4 12

בכל פעם שתוריד אפליקציה חדשה תקבל הודעה דומה לזה שנראה למעלה.

ייתכן שלא תוכל להשתמש באפליקציות מסוימות במלוא הפוטנציאל שלהן מבלי לתת להם גישה למיקום שלך. לדוגמה, חשוב על אפליקציה לשיתוף רכיבה כמו Uber .

הם זקוקים למיקום המדויק שלך כדי לחבר אותך עם נהג.

אבל האם שמת לב לעלייה באפליקציות המבקשות את המיקום שלך גם אם אינך חושב שהיא נדרשת להשתמש בפונקציה הראשית של האפליקציה? הסיבה לכך היא ש- 7 מתוך 10 אפליקציות בטלפון החכם שלך חולקות את הנתונים שלך עם צדדים שלישיים.

הם עושים זאת כדי לשפר את הקמפיינים השיווקיים שלהם.

אם עסק יודע היכן נמצא משתמש, הוא יכול לשלוח אליו מודעות ממוקדות על סמך המיקום. דוגמא לכך היא כאשר אפליקציה משתמשת בטכנולוגיית הגדרות גיאוגרפיה. ככה זה עובד.

נניח שאתה הבעלים של מסעדה ויש לך אפליקציה לנייד. אם משתמש באפליקציה נכנס כמה רחובות מהמיקום שלך, הוא יקבל הודעה על מבצע ארוחת הצהריים שלך.

ראינו עלייה באסטרטגיה זו, ונמשיך לראות אותה משמשת בעתיד.

3. מציאות מוגברת

מציאות מוגברת לוקחת משהו שהוא אמיתי ומשנה אותה.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך הן אפשרויות סינון הפנים בסנאפצ’אט. לאחרונה, יישמה אינסטגרם תכונה זו גם כן:

image6 12

אפליקציות סלולריות אחרות משתמשות באסטרטגיה זו כדי לייצר הכנסות.

זוכר כשכולם השתגעו על פוקימון גו? כל הנחת היסוד של אותו משחק התבססה על מציאות מוגברת בנייד.

מצאתי כמה סטטיסטיקות מעוררות-נפש על המשחק וכמה הוא הצליח:

  • מעל 800 מיליון הורדות
  • יותר מחמישה מיליון משתמשים פעילים מדי יום
  • הכנסות בסך 1.2 מיליארד דולר

המספרים האלה מדברים בעד עצמם. בהתבסס על ההצלחה של אפליקציות כמו פוקימון גו, סנאפצ’ט ואינסטגרם, עסקים נוספים ניסו לשלב את המציאות המוגברת בטכנולוגיה הניידת שלהם.

זה יעזור להם ליצור מודעות למותג, הורדות אפליקציה, מעורבות והכנסות.

4. סנכרון טכנולוגיה לבישה עם מכשירים ניידים

טכנולוגיה לבישה הפכה פופולרית יותר ויותר.

אני מתכוון לדברים כמו צמידי כושר, שעונים חכמים, מסכי בריאות ומשקפיים. ניתן להתאים את כולם לאפליקציות לנייד.

קח דוגמה Fitbit . ניתן לעקוב אחר כל התנועות של אדם הלובש אותו באמצעות אפליקציה. משתמשים יכולים לבדוק את קצב פעימות הלב שלהם וכמה קילומטרים הם טיילו ביום, בין היתר.

על ידי סנכרון עם מכשירים ניידים, ניתן להשתמש באפליקציות אלה גם חברתית. אנשים יכולים להשוות את ההתקדמות שלהם עם חבריהם ולהפוך אותה לתחרות.

כתוצאה מכך היא מעודדת את השימוש בטכנולוגיה מגבירה את המעורבות .

עד סוף 2019 מעריכים מומחים כי יותר מ- 125 מיליון יחידות של טכנולוגיה לבישה יישלחו. זה לעומת 50 מיליון יחידות בלבד שנשלחו בשנת 2015.

הסיבה לפופולריות של טכנולוגיה זו היא היכולת שלה להזדווג עם מכשירים ניידים.

5. הכנסות מיישומים ניידים

אפליקציות סלולריות מחסלות. רק התבונן בקפיצה מ- 2016 לשנת 2017 מבחינת הכנסות הגלובליות מאפליקציות:

image1 12

הייתה עלייה משמעותית בהכנסות דרך חנות האפליקציות של אפל והן באמצעות חנות Google Play.

מגמה זו אינה מאטה. אפליקציות לנייד ימשיכו לשגשג. מומחים מאמינים כי עד 2020 ההכנסות הגלובליות מאפליקציות סלולריות יהיו 190 מיליארד דולר .

זה פי שלושה מהמספרים שראינו בשנה שעברה (2017).

6. מכשירים ניידים המסונכרנים עם בתים

מפותחים אפליקציות סלולריות כדי לסייע בשיפור חוויות הצרכנים בבתיהם.

אתה יכול למצוא עסקים המסנכרנים את מיזוג החימום הביתי שלך עם אפליקציה. ככה, אתה יכול לשלוט בטמפרטורות אם אתה בבית או לא.

במקום ללכת לטרמוסטט מרכזי בבית, אתה יכול להושיט יד לכיס שלך ולהגדיר את כל הטלפון שלך.

גם אבטחת הבית שולבה בטכנולוגיה ניידת. יש אפליקציות שמצלמת וידאו מסונכרנת עם פעמון הדלת שלך כך שתוכל לראות מי בדלת הכניסה שלך כשהפעמון מצלצל.

ניתן לשלוט ולפקח על כל מצלמות האבטחה הביתיות מבפנים ומחוצה לה, ממכשירים ניידים.

ישנם אפילו מקררים חכמים המתחברים למכשירים ניידים. טכנולוגיה זו נותנת לך את היכולת לראות בתוך המקרר שלך כשאתה בחנות המכולת, כך שתוכל לראות מה אתה צריך לקנות.

7. אבטחה ניידת משופרת

אמירת ביטחון חשובה זה יהיה אנדרסטייטמנט.

עם חברות גדולות שעברו הפרות אבטחה, הצרכנים התוודעו יותר ויותר לסכנות האפשריות של מסירת המידע האישי שלהם.

אנשים רבים אינם אוהבים את הסיכונים של אספקת מידע רגיש לעסקים, במיוחד באמצעות אפליקציות סלולריות. למעשה, ביטחון וחוסר אמון הן שתי הסיבות העיקריות לכך שמשתמשים ניידים לא מרגישים בנוח להשתמש ביישומי תשלום לנייד.

image3 12

יתר על כן, 56% מהצרכנים האמריקנים אומרים כי הם מאמינים כי תשלומים ניידים יגדילו את סיכוייהם להיות הונאה או קורבן גניבה. רק 5% מהאנשים חושבים כי אמצעי תשלום מסוג זה מצמצמים את הסיכויים האלה.

אך כפי שנדון בעבר, הכנסות האפליקציות לנייד הולכות וגדלות. בעוד שצרכנים מסוימים אינם ששים לשלם באמצעות הנייד, אחרים אינם עושים זאת.

עסקים מכירים בתפיסות אלה ומשפרים את האבטחה הניידת שלהם. הם רוצים שהלקוחות שלהם ירגישו בנוח ככל האפשר כאשר הם משלמים באמצעות מכשירים ניידים.

8. אפליקציות סלולריות לעסקים קטנים

לא מזמן, אפליקציות סלולריות היו רק לשחקנים הגדולים. אבל עכשיו כולם מפתחים אותם.

לא משנה כמה זמן היית בעסק או כמה קטנה החברה שלך יכולה להיות, אתה בטח יכול להרוויח פיתוח אפליקציות לנייד .

בשנה שעברה, יותר ממחצית של בעלי עסקים קטנים בארצות הברית אמרו שהם מתכננים לפתח אפליקציה סלולרית. האפליקציות האלה צריכות להיות בפיתוח והפעלה בקרוב, אם הן עדיין לא קיימות.

מדוע הם בונים אפליקציות? חמישים וחמישה אחוז מבעלי העסקים הקטנים משתמשים באפליקציות סלולריות כדי להגדיל את הכנסות המכירות .

אפליקציות משפרות גם את חווית המשתמש ועוזרות לעסקים להישאר תחרותיים בשוק שתמיד משתנה. אתה לא יכול להרשות לעצמך ליפול מאחור, אז אתה צריך להיות מעודכן עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר.

9. הגדלת התשלומים הניידים

ככל שהאבטחה במובייל משתפרת וההכנסות מהאפליקציה העולמית עולות, נראה גם עלייה בתשלומי הנייד. ביניהם:

  • אפליקציות בנקאיות
  • PayPal
  • Venmo
  • Google Pay
  • Samsung Pay
  • ] Apple Pay

רק התבונן בקפיצה במספר משתמשי אפליקציות התשלום שראינו בשלוש השנים האחרונות:

[ 19459001] image2 12

המספרים הללו ממשיכים לעלות.

שוב, זה קשור לאבטחה ניידת. יש קשר ישיר בין כמה אנשים מרגישים בנוח לבצע תשלומים ניידים לבין הגידול בפופולריות של תשלומי סלולרי.

10. אפליקציות תחבורה

במשך זמן רב ראינו אפליקציות לכרטיסי רכבת, לוחות זמנים מקומיים לאוטובוסים וכו ‘

נסיעה- יישומי שיתוף, כמו Lyft ו- Uber, שולטים גם הם כבר שנים. אפילו אפליקציות לשיתוף מכוניות, כמו Zipcar או Turo, אינן חדשות.

אבל אפליקציות חדשות מביאות את התחבורה לרמה חדשה לגמרי. אני מדבר על Bird ו- Bike Lime . משתמשים יכולים לאתר קלנועית או אופניים מהמכשירים הניידים שלהם.

כאשר הם מתקרבים לתובלה, הם יכולים לפתוח את הנעילה באמצעות מצלמות בסמארטפונים שלהם. משתמשים מחויבים למשך הזמן בו הם השתמשו באופניים או בקלנועית. כשתסיים, הם יכולים להשאיר את זה בכל מקום.

שים לב שזה רלוונטי לדיון שלנו על שירותים מבוססי מיקום ותשלומים ניידים.

סוגי תחבורה חדשים אלה משולבים גם הם בטכנולוגיה ניידת.

ציפור גייסה 15 מיליון דולר מוקדם יותר השנה ממשקיעים. הם מבקשים 100 מיליון דולר נוספים. בטוח לומר שהם חוזים שזה יהיה חלק מרכזי בעתיד בענף זה.

11. מציאות מדומה

מציאות מדומה אינה ממש זהה למציאות מוגברת. תזדקק ליותר מסתם סמארטפון כדי לחוות מציאות מדומה.

בדרך כלל קסדה או משקפי מגן מתרגלים במקביל למכשיר הנייד שלך. טכנולוגיה זו עשויה אפילו להגיע עם ג’ויסטיק או בקר.

ההערכה היא כי הערכת השווי העולמית לשוק המציאות המדומה תעלה על 26 מיליארד דולר עד שנת 2022.

זה לא יקרה בן לילה . אנו כבר רואים התקדמות במציאות מדומה ואני מצפה שמגמות אלה ימשיכו להתקדם.

12. אפליקציות היברידיות

פיתוח אפליקציות לנייד יכול להיות יקר. בעלי עסקים שקלו את היתרונות והחסרונות של פיתוח אפליקציות ילידיות והיברידיות .

image5 12

למרות שלשניהם יש את עליות העל, פיתוח יליד יקר יותר. יתר על כן, ניתן לבנות אפליקציות מקוריות רק לפלטפורמה אחת בכל פעם.

זו בעיה לעסקים קטנים יותר עם תקציבים קטנים יותר לפיתוח אפליקציות.

אם אתה רוצה שהאפליקציה שלך תהיה זמינה גם במכשירי iOS וגם באנדרואיד, יהיה עליך לעבור פיתוח פעמיים, וזו לא משימה קלה. יש עסקים שלא יכולים להרשות לעצמם זאת.

אך אפליקציות היברידיות מאפשרות זאת. זה נותן לאנשים הזדמנות להשיק את האפליקציות שלהם בחנות Google Play וב- Apple App Store במקביל תמורת חלקיק מהעלות.

זו סיבה נוספת לכך שאפליקציות סלולריות נוספות זמינות להורדה, מה שתורם גם לעלייה בהכנסות מהאפליקציות העולמיות.

13. מכשירים ניידים אישיים במקום העבודה

מחקרים מצביעים על 87% מהעסקים תלויים בעובדיהם כדי לגשת למשאבי עבודה מהנייד האישי שלהם. מכשירים. זהו שינוי גדול ממה שראינו בעבר כאשר עסקים ניסו למנוע זאת.

הרעיון ידוע בשם BYOD, או הביא מכשיר משלך.

בשנת 2016 78% מהחברות שלא אישרו את BYOD אמרו שזה נובע מדאגות ביטחוניות. אך כפי שכבר דיברתי, אבטחת הסלולר משתפרת, כך שכעת עסקים מתאימים ומשנים את המדיניות שלהם.

מחקרים מראים יש עלייה של 34% בפריון כאשר עובדים מורשים להשתמש במכשירים הניידים האישיים שלהם לעבודה, וזה הגיוני.

הם רגילים לטפל במכשירים אלה על בסיס יומי. קל להם יותר לנווט ולהישאר מסודרים.

זה גם מסייע לעסקים לקצץ בעלויות מכיוון שהם לא צריכים לשלם עבור חומרה חדשה.

14. התקדמות ביומטריה

ביומטריה משמשים לשיפור האבטחה למכשירים ניידים. דוגמאות לביומטריה כוללות:

  • זיהוי קולי
  • זיהוי פנים
  • זיהוי חתימות
  • זיהוי טביעות אצבע

יתכן כי בהתקנים הנוכחיים מותקנים חלק מהתכונות הללו. נראה הרבה יותר מזה מתקדם.

לדוגמא, נניח שיש לך אייפון ששוחרר בשנתיים האחרונות. אתה רגיל לתכונת טביעות האצבע כדי לבטל את נעילת המכשיר.

אבל עכשיו ל- iPhone X החדש יש תוכנת זיהוי פנים.

אפליקציות אחרות משתמשות גם בביומטריה. לדוגמה, יתכן שתידרש להשתמש בטביעת האצבע שלך כדי לבצע תשלום נייד דרך פלטפורמות מסוימות.

מסקנה

הטכנולוגיה מתפתחת כל העת. פשוט השווה את הטלפון החכם הנוכחי שלך לטלפון שהיה לך לפני חמש או עשר שנים.

ככל שנמשיך, נראה כמה מגמות שונות. הטכנולוגיה הניידת הישנה יותר תשתפר ותוצג טכנולוגיה חדשה יותר.

הרעיון הוא להבין כיצד צרכנים מגיבים לשינויים אלה. הם אלה שמעצבים את המגמות הללו.

זהה את המגמות כלפי מעלה, והתאם בהתאם לצרכים של לקוחות הנייד שלך.

לאיזה תוכן תרצו לחזור?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email