14 הכלים הטובים ביותר לדפי נחיתה

תוכן עניינים

לאנשי מקצוע רבים של שיווק יש את הכוונות הטובות ביותר בכל הקשור ליצירת דפי נחיתה, אך לעיתים שאיפותיהם נופלות מסיבה אחת פשוטה:

הם לא יודעים מאיפה להתחיל.

זה קל מדי להסתבך בניתוח, יצירת משפך מכירות, מחקר מילות מפתח, פיתוח פרסומות … ושכח מהסיבה העיקרית לכך שאתה עושה את כל הדברים האלה.

למרבה המזל אתה לא צריך להיות מעצב אתרים, מתכנת או אפילו להיות בעל ידע או HTML או תכנות כדי ליצור את דפי הנחיתה שלך. ישנם כלים נוספים מעבר לניתוח של גוגל שיכולים לעזור לך לעקוב ולבדוק את הדפים שלך בצורה יעילה יותר.

בואו נסתכל מקרוב על כל אחד מהם ואיך הם יכולים לעזור:

בוני דפי נחיתה

אלה הם בדרך כלל אתרים או אינטרנט שירותים מבוססי-בסיס המאפשרים לך לבנות דף נחיתה באמצעות עורך HTML או פונקציונליות גרירה ושחרור. חלקם יתנו לכם עורך בסיסי עם תבניות שונות של דפי נחיתה לבחירה.

התנתקות

התנתקות הוא אחד מבוני דפי הנחיתה הידועים ביותר פשוט מכיוון שזה היה אחד מהשירותים הראשונים מבוססי אינטרנט שאפשרו לאנשים לבנות ולבדוק דפי נחיתה מבלי להסתמך על מחלקת ה- IT. התמחור מתחיל ב- $ 49 לחודש לאתרים המגיעים עד 5,000 מבקרים, אך כאן נגמר התכונות למתחילים. חשבונות מתקדמים יותר מאפשרים למשתמשים / לקוחות מרובים, ושילוב עם פלטפורמות שיווק מלאות כמו Salesforce או Hubspot.

בצד המואר, אתה יכול לבדוק כמה דפי נחיתה שאתה רוצה, ו- Unbounce מציע מגוון תבניות לדפי נחיתה מבוססי אינטרנט, אימיילים ומדיה חברתית.

Instapage

Instapage הוא קצת שונה מהבונה טיפוסי הנחיתה שלך בכך שהוא בא עם מגוון תבניות לשימושים שונים (דור להוביל, קליק ו “בקרוב” עמודים) , אבל מה שמבדיל אותו זה שהוא לומד בהתבסס על המבקרים שמגיעים לדפי הנחיתה שלך. אתה יכול להציג נתונים אנליטיים בזמן אמת ולקבוע בקלות את הזוכים במבחנים המפוצלים שלך, תוך מעקב אחר מגוון סוגי המרות מלחיצות כפתורים וקישורים, כדי להודות לדפי תודה ולקופות לעגלת קניות.

Instapage משתלב גם עם מגוון כלים ופלטפורמות שיווקיות, כולל:

  • Google Analytics
  • Mouseflow
  • CrazyEgg
  • Mailchimp
  • Aweber
  • Contact Constant
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter
  • Google+ Zoho
  • ועוד

אפשרות זמינה בחינם אם תרצה לנסות את זה, וחבילת Starter מקלה על יצירת הנחיתה של דפי הנחיתה ובדיקה מעט יותר קלה על הארנק של חברות סטארט-אפ ויזמים חדשים. תכונות אמיתיות כמו האינטגרציות שצוינו לעיל מתחילות להיכנס לחבילה המקצועית במחיר של $ 79 לחודש, אך אם תרצה להעלות דפי נחיתה במהירות, קשה לנצח את התבניות המעוצבות ש- Instapage מספקת.

Launchrock

Launchrock הוא לא כל כך בונה דפי נחיתה שכן הוא חברתי ורשימה. – מציין מיקום. שילוב של “בקרוב” עם יכולות בניית רשימה, Launchrock כולל גם כמה תכונות חברתיות מעניינות שמעודדות משתמשים לשתף את הדף עם אחרים. לדוגמה, קבל אנשי X להירשם, תקבל Y. זה כולל גם ניתוחים בסיסיים ויכולת להשתמש בשם התחום שלך או בתת-דומיין ממותג Launchrock (yoursite.launchrock.com) . אתה יכול להתאים אישית את הדף באמצעות עורך HTML / CSS המובנה אם אתה יודע לבצע קוד.

Launchrock הוא בחינם ודורש רק כתובת דוא”ל כדי להתחיל.

בוחני דפי נחיתה / עוקבים

בעוד שבוני דפי נחיתה רבים כוללים גם בדיקות ומעקב, הם בדרך כלל מבצעים טוב זה או אחר, אך לא את שניהם. כמובן שכשאתה רק מתחיל, כדאי לנצל את הניסויים בחינם ולראות איזה שירות מתאים לצרכים שלך. להלן כמה מהפופולאריים ביותר הזמינים לבדיקה ומעקב אחר הקמפיינים שלך:

מיטיב

באופן מיטבי [ 19459012] מכונה לעתים קרובות כמוצר טוב ברמת הכניסה, כשאתה רק מתחיל ולעבוד לקראת שדרוג למשהו גדול וטוב יותר ככל שהעסק שלך יגדל. אבל עם מחירים שמתחילים ב -17 $ לחודש ותקופת ניסיון ללא תשלום של 30 יום, זהו מוצר רב עוצמה בפני עצמו.

יש כמה מגבלות עם החבילות ברמה התחתונה. לדוגמה, בדיקות רב-משתנות אינן זמינות ברמת הברונזה או הכסף. זה הופך רק לתכונה ברמת הזהב, שתחזיר לך $ 359 לחודש.

על הצד הפוך, אופטימיזציה מאפשרת לך לבצע מספר בלתי מוגבל של בדיקות ומאפשרת גם לבצע בדיקות והתאמה אישית לנייד. למרות שאתה מקבל מספר בלתי מוגבל של ניסויים, אתה יכול גם לערוך את אלה תוך כדי תנועה, אך פעולה זו תגרום גם לך לאבד את הספירה של הגירסה באיזה עמוד עבדת. זה יכול גם להשאיר כמה דברים לבחירה בכל מה שקשור לשילוב עם גוגל אנליטיקס, לדוגמה, היא אינה מסוגלת לפלח נתונים מותאמים אישית (כמו תעבורת PPC) או קטעי ניתוח מתקדמים.

אתה יכול גם לומר בצורה אופטימלית מה אתה מחשיב כ- “יעד” נקודות באתר שלך – החל מנוי דוא”ל לרכישה וקופה, וזה יעקוב אחר הפריטים האלה באופן עצמאי. בסך הכל, הוא עושה עבודה נהדרת עם ממשק משתמש פשוט ואינטואיטיבי והוא אידיאלי לאלה שרק מתחילים לייעל את דפי הנחיתה שלהם.

CrazyEgg

CrazyEgg היא מפת החום והחזות המוחלטת הסופית שיעזרו לכם להבין טוב יותר איך מבקרי האתר מקיימים אינטראקציה עם דפי הנחיתה שלך. הדוחות זמינים בסגנון “קונפטי” , לחיצות עכבר / מעקב אחר תנועה וגלילת מפות חום. זה נותן לך תמונה כוללת אחת כדי לראות היכן המבקרים שלך עוסקים בדפים שלך (ואיפה אתה יכול לשפר את ההתקשרות הזו) .

דוגמה למפת חום של קליקים של CrazyEgg. צבעים חמים יותר מצביעים על פעילות רבה יותר

למרות ש- CrazyEgg לא רואה את עצמה כפתרון בדיקה ומעקב של דפי נחיתה, היא אכן עוברת אותך מעבר למידע הליבה שגוגל אנליטיקס נותנת לך כדי להראות לך התנהגות ממשית בדפי הנחיתה שלך. התמחור מתחיל ב- $ 9 לחודש עבור עד 10,000 מבקרים עם 10 דפים פעילים ודוחות יומיים זמינים. תקופת ניסיון חינם למשך 30 יום זמינה גם היא.

Hubspot

יותר משירות מעקב / בדיקה, דפי הנחיתה של Hubspot מציעים אלמנטים הניתנים להתאמה אישית במיוחד מאפשרים לך להתאים כל עמוד כך שיתאים בדיוק לצרכי הלקוחות שלך. זה מאפשר לך להמציא פלחים אלטרנטיביים עבור כל “פרסונה” שיצרת – הגברת שיעורי המעורבות והמרות אפילו יותר.

החבילות יקרות ($ 200 לחודש החל מההתחלה) למיטבי דף נחיתה לראשונה, אך חברות וארגונים גדולים יותר יראו את הערך המובנה לפלטפורמה. מעבר לפילוח החכם שלה, Hubspot מציעה גם בונה דפי נחיתה ובונה דפי נחיתה. כל זה בנוסף לניתוח הקיים, שיווק במיילים, קידום אתרים ופלטפורמות אחרות.

אופטימיזציית האתרים החזותיים

אם תרצה גישה יצירתית ומעשיה יותר לדפי הנחיתה שלך, יחד עם מלא את הפשטות החסר. כלי האופטימיזציה של אתרים חזותיים טוב ככל שיהיה. אולם, במקום בו החבילה הזו באמת זורחת היא דרך הבדיקה הרב-משתנית שלה. הוא גם מציע מיקוד התנהגותי ובדיקת שימושיות יחד עם מפות חום, כך שתוכלו לראות במדויק כיצד המבקרים שלכם מתקשרים עם דפי הנחיתה שלכם, ולבצע שינויים בהתאם.

אתה יכול להשתמש גם בעורך המובנה של WYSIWYG (מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל) כדי לבצע שינויים בדפי הנחיתה שלך ללא כל ידע קודם ב- HTML, CSS או סוגים אחרים של קידוד. התוצאות מדווחות בזמן אמת וכמו ב- Hubspot, תוכלו ליצור דפי נחיתה לפלח לקוחות ספציפיים.

התמחור של כל הפיצ’רים הללו נמצא באמצע כל המתמודדים, כאשר החבילה הנמוכה ביותר זמינה מתחילה ב -50 $ לחודש. עם זאת, זו השקעה טובה עבור שירות “הכל באחד” בו אינך זקוק לתכונות המתקדמות או למעקב שמוצרים אחרים מספקים.

Ion Interactive

פיתרון הבדיקה של דף הנחיתה של Ion Interactive , יכול להחזיר לך כמה אלפים לחודש , אך זוהי אחת האפשרויות הארוזות ביותר בתכונות הקיימות, ומאפשרת לך ליצור מיקרו-אתרים מרובים עמודים, נקודות מגע שונות של מעורבות, ואפשרויות מדרגיות לחלוטין עם מגוון אפשרויות דינמיות להתאמה אישית.

אם אתה רוצה לקחת את השירות לנסיעת מבחן, אתה יכול לקבל את זה “ציון” הדף שלך מבוסס על 13 נקודות בבית צ’ק ליסט. ניתן להשיג גם תקופת ניסיון בחינם, כמו גם ההזדמנות לתזמן הדגמה.

כמובן, ברגע שהחלטת על פיתרון הבנייה, הבדיקה והמעקב הטוב ביותר, עדיין יש לעבוד. לפני שתשיק רשמית את דפי הנחיתה החדשים שלך, כדאי לקבל משוב והתרשמות ראשונה – לא רק מצוות השיווק או העיצוב שלך, אלא מאנשים אמיתיים ואמיתיים שישתמשו באתר שלך בפעם הראשונה.

להלן כמה כלים שיכולים לעזור לך לעשות בדיוק את זה.

סדנה אופטימלית


סדנה אופטימלית מורכבת למעשה משלושה כלים שונים. OptimalSort מאפשרת לך לראות כיצד משתמשים ימיינו את הניווט והתוכן שלך, ואילו Treejack מאפשר לך למצוא אזורים שעלולים להוביל לנטישת העמודים כאשר מבקרים לא יכולים למצוא את מה שהם מחפשים. גיר הסימן מאפשר לך לקבל הופעות ראשונות ממשתמשים בעת העלאת מסגרות חוטים, צילומי מסך או תמונות אחרות “בבנייה” תמונות.

באמצעות שירותים אלה אתה יכול להקצות משימות למשתמשים כדי לקבוע לאן הם ילכו כדי להשלים אותם. אתה יכול גם לקבל מפות חום בסיסיות כדי לראות כמה משתמשים עברו על מסלול מסוים כדי להשלים את המשימה.

אתה יכול לקנות כל אחד משלושת השירותים בנפרד, או לרכוש את כל הסוויטות במחיר של 1,990 דולר לשנה. תוכנית חינמית עם פונקציונליות מוגבלת ומספר המשתתפים זמינה גם אם ברצונך לנסות לפני שאתה קונה.

Usabilla

Usabilla מאפשרת לך ללכוד מייד משוב של משתמשים בכל מכשיר, כולל סמארטפונים וטאבלטים. – תכונה המבדילה אותה מרוב שירותי הבדיקה. השיפור נעשה באמצעות כפתור משוב פשוט הניתן להתאמה אישית מלאה ומעודד את הלקוח לעזור לכם לשפר את האתר על ידי דיווח על באגים, לשאול על תכונות או סתם ליידע אתכם על חווית הקנייה הנהדרת שהייתה להם.

Usabilla מאפשרת גם לערוך סקרים ממוקדים וסקרי יציאה כדי לקבוע מדוע לקוח עוזב דף. הם מציעים גם שירות שנקרא Usabilla survey שדומה לשירותי בדיקות עיצוב אחרות “רושם ראשוני” ומאפשרים למבקרים לתת לך משוב על כל דבר, החל משמות של חברות וכלה במסגרות מסך ותמונות מסך.

התמחור מתחיל ב- $ 49 לחודש וניסיון חינם זמין.

5 מבחן שני


דמיין שאתה רוצה שהמבקרים יקבעו את הנקודה של דף מסוים. מה אם הם היו יכולים להסתכל על זה רק חמש שניות ואז לתת לך את דעתם? חמש מבחן שני מאפשר את זה וזה מהיר וקל להפליא בהגדרה. מקרה של נקודה – אתה יכול לנסות מבחן לדוגמא כדי לראות מה משתמש טיפוסי יראה. במקרה שלי, נשאלתי מההתרשמות הראשונות שלי מאפליקציה בשם “WedSpot” ומה ציפיתי למצוא באמצעות אפליקציה כזו. שאלות פשוטות כמו אלה יכולות למעשה לספק לך כמה תובנות שלא יסולא בפז – וזה רק במשך חמש שניות מזמן המשתמשים שלך.

זה חופשי לערוך ולהשתתף במבחני משתמשים באמצעות חמש מבחן שני.

כלים מועילים אחרים

מעבר לבדיקות שימושיות וסרטוני חווית משתמש, ישנם כמה כלים נוספים שדפי הנחיתה שלך יכולים ליהנות מהם:

מבחן קריאות האתר [ 19459008]


Juicy Studio פרסמה בדיקת קריאות המשתמשת בשלושה מאלגוריתמים ברמת הקריאה הנפוצה ביותר כדי לקבוע כמה קל או קשה לקרוא את התוכן ב- האתר שלך. תצטרך להתאים את רמת הקריאה לקהל המיועד שלך, אך מבחנים אלו יעניקו לך תובנה מסוימת על פשטת השפה שלך והפיכת הדפים שלך ליותר נגישים לקריאה לכולם.

אתה פשוט מקליד את כתובת האתר שלך ומקבל את התוצאות שלך תוך שניות. אתה יכול גם להשוות את התוצאות לקריאות טיפוסיות אחרות, כולל מארק טוויין, מדריך טלוויזיה, התנ”ך ועוד.

מבחן מהירות אתר Pingdom


זמן טעינת העמודים הוא גורם עצום בשיעור הניתור של אתר האינטרנט שלך וחוסר המרות. במילים פשוטות, אם הדף שלך נטען לאט מדי, המבקרים לא יחכו לסיים אותו. הם פשוט יעזבו ופוטנציאל ילכו לתחרות שלך. בעזרת מבחן מהירות האתר של Pingdom , אתה יכול לראות כמה מהר (או איטי) האתר שלך נטען.

מעבר למהירות האתר שלך עצמו, השירות יחשב גם את הסקריפטים, ה- CSS, התמונות או הקבצים הכבדים ביותר שלך שעשויים להאט את הדפים שלך. עליך לשים לב כי הבדיקה מתבצעת מאמסטרדם, הולנד, כך שתלוי כמה קרוב או רחוק השרת שלך משם ישתלב גם במשוואה.

זה בחינם לבדוק את האתר שלך ב- Pingdom.

צילומי דפדפן


למרות שזו הערך האחרון בסדרת הכלים המועילים שלנו, זה בשום אופן לא פחות חשוב. בדיקת דפי הנחיתה שלך במספר רב של דפדפנים במגוון מערכות הפעלה היא מכריעה להצלחה הכוללת של הדפים שלך. למרבה המזל, BrowserShots.org הופך את התהליך לקל להפליא. אתה יכול לבדוק את הדפים שלך בכל הגרסאות הנוכחיות של הדפדפנים הפופולריים ביותר באינטרנט, כמו גם גרסאות ישנות יותר של דפדפנים אלה.

לוקח צילומי מסך של דפדפנים והועלו כדי לראות את התוצאות. אתה יכול להירשם לחשבון בתשלום ולראות אותם מהר יותר, אבל לכלי חינמי, אין בעיה לחכות זמן מה ולראות עד כמה הדף שלך נגיש למבקרים במגוון מערכות הפעלה, דפדפנים וגרסאות דפדפן.

מסקנה

כעת, היית צריך להתחיל, או להיות קרוב להתחיל את בדיקות האופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך. למדת כיצד לחקור מילות מפתח, לעצב פרסומות משכנעות, לכתוב תוכן משכנע, לעצב ולבדוק את הדפים שלך. יש לך מגוון כלים שיעזרו, ועכשיו תוכל להיות מסוגל להפעיל, לעקוב ולעדכן דפים בקלות.

למדת את ההבדל בין יצירת דפי נחיתה לבין ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש רגילים. גילית את הסוגים השונים של דפי הנחיתה ומתי להשתמש בכל אחד מהם לקבלת תוצאות מיטביות. גילית את כל הדרכים הטובות ביותר להשיג תנועה וכיצד ליצור מודעות הממוקדות באופן מגנטי ו “לדבר איתן” הלקוחות האידיאליים שלך.

למדת כיצד לבצע ניתוח של דפי נחיתה ואיזה היבטים לעקוב אחרי שמבחני דף הנחיתה שלך יתייצבו עומדים או לא יצליחו לבצע. כעת אתה יודע לפתור בעיות בדפים עבור החסרונות הנפוצים ביותר הגורמים להם להיכשל ולהחזיר את מאמצי הבדיקה שלך לרגל ימין.

זכור כי אופטימיזציה של דפי הנחיתה אינה תהליך שנעשה פעם אחת – זהו מעגל מתמשך של זיקוק, שיפור וצמיחה כשאתה מגלה מה הכי טוב משרת את הקהל שלך ובונה את החברה שלך תוך יצירת קשרים עם אנשים שאליהם תרצו להגיע. אופטימיזציה של דפי נחיתה, בבסיסה, היא דרך מתמשכת של צמיחה ושיפור, והיא אחת ממדעי האתר המודדים הבודדים שיכולים לספק החזר אמיתי על ההשקעה.

מכאן אנו ממליצים להירשם למספר ניסויים בחינם כדי להכיר את המערכות והסגנונות המתאימים ביותר עבורך ועבור היעדים העסקיים שלך. שים את העצות והטכניקות במדריך זה כדי לעבוד ולהעריך את התוצאות בביטחון. השגיח על התמונה הגדולה ושתדל לא להסתבך בשיתוק ניתוחי המרה מיקרו.

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לעשות את הצעד הראשון החשוב הזה. היום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה