13 טעויות נפוצות של וורדפרס שכדאי להימנע מהן בשנת 2019

וורדפרס היא אחת מפלטפורמות ה- CMS הפופולריות ביותר על פני כדור הארץ.

למעשה, על פי מחקר שנערך לאחרונה מ Kinsta , 33.6% מכל אתרי האינטרנט מופעלים באמצעות וורדפרס. יתר על כן, הפלטפורמה שולטת על 60.5% מנתח השוק של CMS ברחבי העולם.

זו עמדת הדירוג מספר אחת בשתי הקטגוריות הללו.

מכיוון שוורדפרס כל כך פופולרית, זה טבעי רק שתשתמש בה כדי לנהל את האתר שלך. חלקכם אולי כבר משתמשים בוורדפרס. ללא קשר למצבך, אתה יכול להפיק תועלת ממדריך זה.

כשמדובר ביצירה וניהול של אתר, אתה הולך לטעות. זה בלתי נמנע.

עשיתי גם טעויות, ואני בטוח שאצליח להתקדם יותר – אלה החיים.

אבל עם זאת, הבנתי שכמה טעויות ניתן להימנע. ראיתי כל כך הרבה משתמשי וורדפרס עושים את אותם פגמים שוב ושוב, וזה מה שהעניק לי השראה לכתוב את המדריך הזה.

בין אם אתה מתחיל וורדפרס ובין אם אתה משתמש בוורדפרס במשך שנים, אינך מחוסן מפני שגיאה.

לאחר שתקרא את הרשימה הזו תוכל לעצור טעויות לפני שהן יקרות. אם אתה מבין שאתה כבר עושה כמה מהטעויות האלה, אתה יכול לנקוט בצעדים הנכונים כדי לתקן אותן.

1. תשלום יתר

כדי להוריד את אתר האינטרנט שלך מהשטח, אתה צריך שם דומיין ושירות אירוח אתרים 19459004].

אבל אני רואה שכל כך הרבה בעלי אתרים חדשים נופלים למלכודת לבזבז כסף על תכונות שהם לא צריכים. רשמי תחומים ינסו תמיד למכור לך שירותים נוספים.

אם מעולם לא עברת תהליך זה לפני כן, אתה עשוי לחשוב שכמה מהתוספות הללו הן דרישות מכיוון שהמגרשים מוצגים כל כך טוב. אני מתכוון לדברים כמו חשבונות דוא”ל נוספים, פרטיות משופרת ושפר את האבטחה.

תלוי במצבך, אינך זקוק לתוספות. אתה יכול לחסוך כסף זה ולהוציא אותו על תכונות אחרות באתר שלך ובעסק. זה אולי לא נראה כמו הרבה כסף כרגע, אבל זה מסתכם עם הזמן, במיוחד כשמחייבים אותך על בסיס חודשי.

חשוב גם שתבחר את תוכנית WordPress המתאימה לצרכים שלך.

Wordpress Plans

אם אתה רק בלוג ברגע זה, אין צורך לשלם יותר מעשרה פעמים מהמחיר עבור תוכנית מסחר אלקטרוני רק בגלל שאתה חושב על פוטנציאל למכור משהו למטה הדרך.

אתה תמיד יכול לשדרג את התוכנית שלך כשאתה מוכן להגדיל את האתר שלך.

2. לא גיבוי

“זה לא יקרה לי” הוא הלך הרוח השגוי שיש.

הדבר האחרון שאתה רוצה זה להתעורר בוקר אחד כדי ללמוד שהאתר שלך נפגע וכל הנתונים אבדו. בין אם השרת התרסק ובין אם האתר עצמו נפרץ, אתה עומד להיתקל בבעיות גדולות.

הגיע הזמן להתחיל הכל מכיכר אחת, נכון?

זו תהיה האפשרות היחידה שלך אם אתה לא מגבה כראוי את התוכן שלך. עליך להגדיר גיבויים אוטומטיים ב- WordPress.

ראיתי כל כך הרבה אנשים מאבדים הכל באתר שלהם. אפשר היה להימנע מכך בקלות אילו היו להם רק גיבויים.

אחת הדרכים הטובות ביותר לגיבוי האתר שלך היא באמצעות תוספים. עיין במדריך שלי בנושא תוספי הגיבוי הטובים ביותר של WordPress כדי לעזור לך למצוא אחד.

השתמש תמיד בשירותי אחסון בענן. אם אינך משתמש במיקום מרוחק ופשוט מגבה תוכן בשרת המארח, אתה תאבד הכל אם השרת יתרסק או ייפגע.

3. לא שילוב של Google Analytics

אי אפשר לאתר שלך לפעול בביצועים שיא אלא אם כן אתה מנתח נתונים.

התייעצתי עם אינספור בעלי אתרים שאינם יודעים מידע בסיסי אודות אתר האינטרנט שלהם, כגון מקורות תנועה, המרות, תוכן בעל הביצועים הטובים ביותר, אופן הניווט של אנשים ודברים מסוג זה.

הדרך הטובה ביותר להשיג תובנה רבה יותר באתר האינטרנט שלך היא באמצעות Google Analytics.

אני ממליץ להתקין תוסף של Google Analytics באתר וורדפרס שלך. התוספים הטובים ביותר מספקים לך דוחות על קהליך.

תלמד יותר על התנהגותם, אירועים, נתוני עגלת הקניות ומדדי המרות. אז אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לשפר את אתר האינטרנט שלך ולמקד את התנועה שלך בהתאם.

4. התעלמות מעדכונים

כשאתה על לוח המחוונים של וורדפרס, סביר להניח שתבחין בהודעת עדכון מעת לעת. כך זה נראה.

Wordpress Updates

בעולם הדיגיטלי, אנו מקבלים התראות עדכונים כאלה כל הזמן.

אני בטוח שאתה רואה הודעות כאלה בטלפון, במחשב ובטאבלט שלך. אתה יכול אפילו לקבל התראות עדכון בטלוויזיה החכמה או המקרר שלך.

בתרחישים האלה זה יכול להיות בסדר פשוט להתעלם מהם. אבל זה לא המקרה של עדכוני וורדפרס.

נראה שאנשים חוששים להתקין עדכון מחשש שזה יגרום להתרסקות האתר שלהם או משהו כזה. אבל זו רק תפיסה שגויה.

נושאים ותוספים מסוימים יתקשו בעיות אם לא תשמור על גרסת הוורדפרס שלך מעודכנת. אז זה האינטרס שלך להישאר מעודכן אחר עדכונים אלה בכל פעם שאתה רואה את ההודעה הזו.

5. בחירת נושא שגוי

מקובל שבעלי אתרים חדשים נאבקים בכל הקשור לעיצוב אתר האינטרנט שלהם.

אם אין לך ניסיון בעיצוב, אני יכול לראות מדוע זה יהיה קשה עבורך. עם זאת, לעיצוב תהיה השפעה עצומה על הצלחת אתר האינטרנט שלך.

אם מבקרים נאבקים למצוא את מה שהם מחפשים, זה הולך לרסק את חוויית המשתמש שלהם. אז אתה צריך לנצל את הנושאים שמציעה WordPress.

אבל יש אלפי נושאים של וורדפרס. זה מהמם, להישאר הכי פחות. החדשות הטובות הן שיש הרבה נושאים וורדפרס בחינם לבחירה .

בגלל זה אני רואה כל כך הרבה אנשים פשוט בוחרים נושא לצורך התקדמות. ואז הם כל הזמן משחקים ומשנים את הנושא עד למצוא את הנושא הנכון. זאת בעיה.

במקום שתצטרך לבנות מחדש את האתר שלך מספר פעמים על סמך הנושא, עדיף לך לבחור את הנושא הטוב ביותר כבר מההתחלה.

בחר נושא שנראה טוב בשולחן העבודה אך הוא גם ידידותי לנייד. זה צריך להיות להתאמה אישית וגמיש בהתאם לצרכים שלך.

וודא שהנושא שתבחר תואם לתוספים שבהם אתה משתמש או מתכנן להשתמש. יש לייעל את הנושא לביצועי שיא ולמהירות אתר.

6. שימוש בפוסטים במקום בדפים

כשאתה יוצר תוכן באתר שלך, חשוב לדעת מה ההבדל בין פוסטים לדפים. ראיתי כל כך הרבה מתחילי וורדפרס המשתמשים בפוסטים כדי ליצור דפים חשובים באתר שלהם.

אבל פוסטים ודפים מתנהגים אחרת מבחינת ארכיטקטורת האתר שלך .

website architecture

אם לא תבחין בהבדל בין השניים מההתחלה, הדברים יתבלבלו ומבלבלים עבורך בהמשך הדרך כשאתה מפרסם יותר תוכן ומאזני האתר שלך .

הנה מה שאתה צריך לדעת.

בעיקרון, דפים מיועדים לתוכן נצחי. אלה הדפים שלא תשנה לעתים קרובות.

  • עמוד יצירת קשר
  • מדיניות פרטיות
  • תמחור
  • שירותים
  • אודות העמוד

[19459001 ] פוסטים, לעומת זאת, יהיו מיועדים לדברים כמו מאמרים, בלוגים ועדכוני חדשות. אלה הם פיסות תוכן מבוססות זמן באתר שלך.

אתה צריך לדעת מתי להשתמש בדף לעומת פוסט למטרות SEO בוורדפרס.

7. התעלמות מקידום אתרים

אם אתה רק מעצב את האתר שלך ומוסיף תוכן בלי לחשוב על SEO, אתה עושה את זה לא נכון. זוהי טעות נפוצה נוספת למתחילים בוורדפרס.

בלי קידום אתרים לא תביא אנשים שנוחתים לאתר שלך מלכתחילה. לכן אתה צריך ללמוד שיטות עבודה מומלצות בנושא SEO.

דירוג גבוה של מנועי חיפוש יביא לתעבורה רבה יותר באתר.

ל- WordPress יש כמה כלי SEO מובנים, אך אתה תמיד יכול להוסיף תוספים. עיין ברשימה שלי עם תוספי SEO הטובים ביותר עבור וורדפרס .

8. מבלבל קטגוריות עם תגים

אתה יכול לארגן את התוכן שלך ב- WordPress בעזרת קטגוריות ותגים. עם זאת, כל כך הרבה משתמשי וורדפרס לא עושים זאת נכון.

ראיתי אתרים עם עשרות תגיות וללא קטגוריות. בצד האחורי ראיתי גם אנשים עם כמעט 100 קטגוריות ואפס תגיות. אף אחת מהגישות הללו איננה נכונה.

קטגוריות הן הדרך הכללית ביותר לקבץ תוכן באתר וורדפרס שלך. התגים הם קצת יותר ספציפיים.

אז פוסט בבלוג עשוי להיכנס לקטגוריה אחת אך מכיל תגיות מרובות. לדוגמה, נניח שאתה מנהל אתר חדשות. כמה קטגוריות יכולות להיות:

  • פוליטיקה
  • ספורט
  • מזג אוויר
  • מקומי
  • סלבריטאים [ 19459020]
  • חדשות חדשות

בעוד תגיות לפוסט מסוים יכולות להיות “גמר NBA” או “כדורסל” או “לוחמי גולדן סטייט” לכתבה בקטגוריית הספורט.

9. לא עוקב אחר מהירות וביצועים

ראיתי שמשתמשי וורדפרס מתקינים מאות תוספים. הם מוסיפים לאתר שלהם תכונות ופונקציות שונות ובמקביל מוסיפים מאות תמונות, קטעי וידאו ותכנים אינטראקטיביים אחרים.

אבל הם עושים את כל זה מבלי לראות כיצד זה משפיע על ביצועי האתר שלהם .

page speed

אם האתר שלך לוקח זמן רב מדי לטעון, אז זה ישפיע רבות על שיעורי הכניסה שלך.

בצד ההפוך, מבקרי האתר רואים דפים נוספים כאשר התוכן שלך נטען מהר יותר.

אתרי אינטרנט שנטענים תוך שתי שניות או פחות מקבלים כמעט תשעה צפיות בכל הפעלה. זה לעומת שלוש תצוגות עמודים בלבד בכל הפעלה עבור אתרים שנדרשים שמונה שניות לטעינה.

לכן אתה צריך לנצל כלים ומשאבים שיפקחו על המהירות והביצועים של אתר וורדפרס שלך. עיין במדריך המעודכן שלי ב- כיצד לוודא שאתר האינטרנט שלך מותאם למהירות .

10. אבטחה לקויה

מוקדם יותר הסברתי איך וורדפרס הייתה פלטפורמת CMS הפופולרית ביותר. אז הגיוני שזה גם היעד הפופולרי ביותר להאקרים.

יותר מ- 90,000 אתרי אינטרנט נפרצים מדי יום. 83% מאותם אתרים משתמשים בוורדפרס.

אם אינך נוקט בצעדים להגברת האבטחה של אתר הוורדפרס שלך, אתה חשוף להאקרים, התקפות כוח זדוניות ותוכנות זדוניות.

כל הדברים האלה יזיקו לאתר שלך. דמיין את ההשלכות של האקרים שגונבים נתונים מהחברה והלקוחות שלך. זה יהרוס את המוניטין שלך, ימעך את ערך ה- SEO ויגרום לך לאבד לקוחות.

זה בהחלט משהו שאתה רוצה להימנע ממנו. זו הסיבה שאני ממליץ להתקין את אחד מהתוספים האיכותיים ביותר של תוספי האבטחה של WordPress .

11. שוכח להסיר תוכן הדגמה

כשאתה מתקין את WordPress לראשונה, באתר שלך יהיה אוטומטית דף ברירת מחדל שנקרא “עולם שלום.” ואז יש שם טקסט כלשהו כברירת מחדל וזה רק בעיקרון תבנית מהירה לאיך האתר שלך יכול להיראות.

אם תשכח להסיר את זה מאתר האינטרנט שלך, המשמעות היא שהתוכן ייסרק ויצורף לאינדקס על ידי מנועי חיפוש.

גוגל תראה את זה כתוכן איכותי ושכפול מכיוון שהוא נמצא ברחבי האינטרנט מאנשים אחרים ששכחו למחוק אותו גם כן. זה רע ל- SEO.

אין זה רושם טוב לאתר שלך אם מישהו מבקר ורואה תוכן ברירת מחדל שלא אמור להיות שם. אז לפני שתתחיל להוסיף דפים ולפרסם פוסטים, הסרת תוכן הדגמה צריכה להיות אחד הדברים הראשונים שאתה עושה.

12. לא לעקוב אחר הערות

מתן אפשרות לאנשים להגיב על פוסטים ומאמרים בבלוג שלך הוא דרך נהדרת להעסיק את מבקרי האתר שלך.

לאחר שקראו את דעתך, יתכן שהם ירצו להצטרף לדיון. אנשים יכולים אפילו לתקשר עם משתמשים אחרים דרך התגובות.

אבל יש בעיה בזה. מדורי ההערות הפכו לשדה רביה של דואר זבל.

אתה בהחלט לא רוצה שזה יקרה באתר שלך. לכן אתה צריך לעקוב אחר התגובות.

monitor comments

עבור לתפריט הדיון מלוח המחוונים של וורדפרס.

ואז הקים אותו לאישור ידני. תקבל דוא”ל בכל פעם שמישהו מפרסם תגובה שזקוקה לביקורת שלך. יהיה לך קל לאתר תגובה לגיטימית ממשהו שזבל או שאינו קשור.

13. שמירה על האתר שלך בציבור בזמן שאתה בונה אותו

רק בגלל שיש לך אתר וורדפרס, זה לא אומר שמישהו צריך להיות מסוגל לצפות בו לפני שהוא מסתיים.

אתרי אינטרנט לוקחים זמן לבנות. אתר “בבנייה” לא אמור להיות זמין לגישה ציבורית.

שוב, אתרים ציבוריים ניתנים לסריקה ולאינדקס של מנועי חיפוש. אז אם אתר נמצא בבנייה, הוא לא יתבצע אופטימיזציה לקידום אתרים.

בנוסף, אינך רוצה שהלקוחות או המתחרים שלך יראו את האתר הלא גמור שלך. הדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא על ידי הצבת אתר וורדפרס שלך למצב תחזוקה בזמן שאתה בונה אותו.

מסקנה

השימוש ב- WordPress לניהול האתר שלך הוא רעיון נהדר.

אמנם וורדפרס יכולה להיות כלי רב עוצמה, אך זוהי גם פלטפורמה שקל לטעות בה, במיוחד אם אתה מתחיל.

אל תיפול קורבן לטעויות הנפוצות הללו. עיין במדריך זה לפני שאתה משתמש בוורדפרס והתייחס אליו לעתים קרובות כדי להבטיח שאתה מנקה את השגיאות הללו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה