11 Ways Social Media Search Engines Help Your Marketing Efforts

שתף 5
ציוץ
[ 19459007] פין 5
שתף
10 מניות

המונח “חיפוש מדיה חברתית מנועים “יכולים להיות מבלבלים. אכן, כשאתה מבצע חיפוש במונח זה ב- Google, תמצא המון תוצאות עבור מה שמכונה מנועי חיפוש “רשת אגנוסטית” המשלבים הרבה רשתות מדיה חברתית שונות בתוצאות החיפוש שלהם.

 

עם זאת, מה שרוב העסקים מחפשים בעת חיפוש “מנועי חיפוש במדיה חברתית”, הוא מידע כיצד לשפר את הנראות שלהם במדיה החברתית. ובזה עוסק המאמר הזה.

 

מאמר זה עוסק במיטוב “SEO” של כל רשתות מדיה חברתית, כל מקרה לגופו, כך שתוכלו להגיע לקהל היעד שלכם בכל רשתות חברתיות שרוצים לעיתים קרובות.

 

האם שיווק במדיה חברתית מת?

 

חלק מהמשווקים אומרים שלא בצדק כי המדיה החברתית גוססת, וכי הדרך היחידה להצליח היא להשתמש מודעות בתשלום . הם אומרים את זה מכיוון שמודעות המדיה החברתית עובדות ממש טוב – לא בגלל שהמדיה החברתית עצמה גוססת.

 

אנו מסכימים מאוד עם סנטימנט זה. אחרי הכל, למעלה מ- 2.5 מיליארד אנשים משתמשים ברשתות המדיה החברתית.

 

אז איך עסקים קטנים יכולים להשתמש במנועי חיפוש במדיה חברתית לטובתם?

 

social media search engines

 

הזכייה במדיה החברתית בבסיסה זהה לזכייה בכל מנוע חיפוש אחר. הסיבה לכך היא שחיפוש במנועי חיפוש במדיה חברתית זהה למעשה לחיפוש בגוגל (עוד על כך בהמשך).

 

ובדיוק כמו בגוגל, איכות התוכן היא חלק גדול מאלגוריתמי החיפוש ברשתות המדיה החברתית.

 

ישנם גורמים רבים ושונים שקובעים את איכות התוכן של המדיה החברתית. כאן פרשנו כמה מהגדולים שבהם.

 

11 דרכים במנועי חיפוש במדיה חברתית

 

1) תוכן בעל ערך

 

מכיוון שחלק גדול מ- SEO מספק תוכן חשוב, באופן טבעי הדבר תקף גם למדיה החברתית. בשל אופיה של המדיה החברתית, אם אתה מספק ערך, אנשים יקשיבו, יעקבו אחריך ויעברו איתך. הדרכים שתוכלו לעשות זאת כוללות:

 

  • תוך מתן משאבים יקרי ערך לתעשייה
  •  

  • בהערות על המגמות האחרונות
  •  

  • פרסום או שיתוף של תוכן מועיל ומועיל על בסיס קבוע
  •  

בנוסף, קחו בחשבון שאנשים אינם במדיה החברתית לקרוא עותקי מכירות. הם בדרך כלל שם כדי ליצור אינטראקציה עם חברים, דפים ומותגים שהם עוקבים אחריהם. אז ההודעות שלך צריכות להיות בנושא לעזור להם ולמסור מידע חשוב. הקם וצור קשר קודם עם הקהל שלך. כלל הזהב של תוכן טוב הוא פרסום של 80% של מידע מועיל ומכירת 20% של המוצרים / השירותים שלך.

 

לאחר מכן, תרצה להתמקד בתוצאות (שיתופים, הערות, להלן) כדי למצוא את האסטרטגיה הטובה ביותר להגברת העסק שלך במנועי חיפוש במדיה חברתית. ובדיוק כמו בחיפוש בגוגל, תצטרך להסתכל על שלך …

 

2) אנליטיקס

 

ברגע שיש לך אסטרטגיה, תרצה לבדוק אותה ולמדוד את הערכים הנ”ל . זה יאפשר לך לראות אם האסטרטגיה שלך למנועי חיפוש במדיה חברתית עובדת גר.

 

זכור גם שמדיה חברתית היא רק מחצית התמונה. החצי השני הוא ניתוח האתר שלך.

 

 

בניתוח האתר שלך תרצה לבדוק אם אתה מעביר משתמשים מדף המדיה החברתית לאתר שלך. אם כן, האם הם באמת עוסקים באתר שלך או שהם פשוט מקפצים ? אם הם עוסקים, האם הם חוקרים את כל התוכן באתר שלך?

 

וכן הלאה …

 

בקיצור, Google Analytics יראה לך אם האסטרטגיה של המדיה החברתית תיתרגם למכירות ורווחים אמיתיים.

 

3) תמונות

 

תמונות הן כיום חלק מרכזי מתוכן מדיה חברתית איכותית. בעבר תמונות היו רק הדובדבן שמעל העוגה, אך בימינו יש פלטפורמות שלמות שמתמקדות לחלוטין סביב תמונות. אז עכשיו כדאי לשים את מירב המיקוד שלך על תוכן חזותי.

 

4) לעסוק בקהל שלך

 

אין להתפלא שעליך להתארגן בכדי לקבל אירוסין. אבל מה פירוש הדבר בדיוק בהקשר של מנועי חיפוש במדיה חברתית ?

 

  • מהירות: מעורבות מהירה בקהל שלך באמצעות הערות היא גם מכריעה, במיוחד בפייסבוק ובאינסטגרם שמשתמשים ב”מעורבות “כאחת הראשונות גורמים בקביעת איזה תוכן מוצג או לא מוצג בעדכוני חדשות. מעורבות רבה יותר מסייעת גם לקבוע בולטות של פוסטים בדף הסקר של אינסטגרם.
  •  

לכן, תרצו שיהיה לפקח ולהגיב לחדשות הערות בהקדם האפשרי. ככל שזו מתבצעת מהר יותר, כך גם משתמשים אחרים יעסקו יותר. אבל אם לא תתקשר עם משתמשים די מהר, הפוסט יכול בקלות לדהות אל האפלוליות.

 

  • אישיות: מותגים רבים טועים להישמע קר מדי ו / או לקידום מכירות במדיה החברתית. אף אחד לא רוצה לעקוב אחר מותג כזה. הם רוצים לעקוב אחר אדם או מותג שאיתם הם יכולים להתחבר. אז במקום להתמקד יותר מדי במילות מפתח ולסיכון להישמע רובוטי, נסו לעסוק יותר בקהל שלכם. עשה כל מה שצריך כדי להתחבר אליהם. בין אם זה אומר להיות מצחיק, או אם המצב קורא לזה, עצוב או כועס.
  •  

  • מיתוג על היעד: אם אתה יכול להגיב בצורה שמתייחסת למותג שלך, והוא מקורי / ייחודי מספיק, אתה יכול לשפר את תחושת המותג של הקהל שלך.
  •  

5) התחבר לקהל שלך

 

חשבו על זה: לא הייתם כותבים פוסט לילד בן 15 באותה צורה שהייתם עושים לילד בן 50. לכן, עליכם לדעת גם לאילו רשתות מדיה חברתית קבוצות הגיל השונות בדרך כלל מכבידות , או לאן המומנטום הולך.

 

לאחר שאמרנו את זה, אין רשימת כדורי קסם של מנועי החיפוש הטובים ביותר במדיה החברתית . הרשת החביבה עליו בקרב המשווקים משתנה כל כמה שנים: תחילה זה היה טוויטר, אחר כך זה היה פייסבוק, ועכשיו זה אינסטגרם. מה שחשוב יותר הוא להבין אילו רשתות קהל היעד שלך אוהב לעיתים תכופות ומדוע.

 

חשוב גם לנקוט בגישה רב ערוצית. אחרי הכל, רוב האנשים משתמשים כיום במנועי חיפוש במדיה חברתית מרובה – רשתות שונות למטרות שונות.

 

social media search engines

 

אבל כל זה מחייב הכרת קהל היעד שלך, במיוחד גילם. הידיעה באילו רשתות הם אוהבים לעתים קרובות יכולה לעזור לך לקבוע את גילם הממוצע. ההפך הוא הנכון גם – הידיעה שגילם הממוצע יתן לך אינדיקטור טוב באילו רשתות הם ככל הנראה יתדרשו.

 

  • פייסבוק מאומצת יותר ויותר על ידי קבוצות גיל מבוגרות
  •  

  • טוויטר הוא יותר מקור חדשותי, וכתוצאה מכך הוא אומץ על ידי כל קבוצות הגיל
  •  

  • אינסטגרם מיועדת לנוער
  •  

  • פינטרסט היא בעיקר נשים בשנות העשרים והשלושים לחייהן
  •  

  • סנאפצ’ט הוא שנות העשרה המאוחרות
  •  

כשאתה מבין איפה הקהל שלך, אתה יכול להתמקד בפלטפורמות הללו ולהתחבר לקהל שלך בצורה יעילה יותר.

 

6) Hashtags

 

השימוש / חשיבות Hashtag משתנה לפי פלטפורמה וכפוף לשינויים על ידי הפלטפורמה. לדוגמה, לינקדאין רק אפשרה פונקציונליות של hashtag באפליקציה הסלולרית שלהם החל מאוגוסט 2016. לפני כן השימוש ב- hashtags ב- LinkedIn היה חסר טעם ברובו.

 

אבל לחפצים יש בהחלט מקום במנוע החיפוש של המדיה החברתית . ו- תצטרך רעיונות כיצד לתייג (hashtag) את הפוסטים והעדכונים העסקיים שלך.

 

כבונוס נוסף, סיבובי מוחות של סיעור מוחות יסייעו לכם גם בסיעור מוחות רעיונות חדשים לתוכן הניתן לשיתוף.

 

כיצד עליכם להשתמש ב- hashtags משתנה בין מנועי החיפוש השונים במדיות חברתיות. המספר האופטימלי של hashtags כמו גם אורך תו hashtag האופטימלי שונה מפלטפורמה לפלטפורמה. ראשית נראה לך כמה מחקרים ונתונים ממחקרי תוכנת Trackmaven ואז נספק לך את מסקנותינו.

 

  • טוויטר
    social media search engines מספר Hashtag: 1 הוא אופטימלי Hashtag אורך: 18 תווים או 3 הוא אופטימלי
    social media search engines
  •  

  • Instagram

    social media search engines Hashtag מספר: 9 אורך האשטאג האופטימלי: 21-24 הוא אופטימלי
  •  

  • פייסבוק

    social media search engines מספר Hashtag: 1 אורך ההאשטג האופטימלי: 6 הוא אופטימלי
    social media search engines
  •  

הטייק שלנו:

 

טוויטר: מדוע היו 3 תגיות hashtags כל כך פופולריות בטוויטר? מכיוון ש- 3 ראשי תיבות של אותיות נפוצות אצל חוטי תגיות. אז אם זה מתאים, עדיף שלא להשתמש בקישור hashtag של 18+ אם יש שווה ראשי תיבות של 3 אותיות שקהל היעד שלך מכיר. דוגמה לכך היא: SEO במקום אופטימיזציה למנועי חיפוש.

 

עם זאת חשוב לא להשתמש בראשי תיבות לא מוכרים, מכיוון שזה בהחלט לא יצור מעורבות.

 

אינסטגרם: מדוע כל כך הרבה תגיות חיבה? בדומה לטוויטר, רשתות אלה נוטות למשוך קהל צעיר יותר שאוהב להשתמש בחסימות.

 

פייסבוק: כאן אנו רואים את ההפך. פחות hashtags. אנו יכולים להעלות על הדעת ששימוש בח hashtags נוספים עובד טוב יותר בפלטפורמות שמושכות אנשים צעירים יותר. דורות בוגרים יותר הדדיים פחות או חסרי תגיות hash בכלל. וכפי שאמרנו קודם, פייסבוק מושכת יותר ויותר קהל מבוגר שלא מכיר יותר חשיפונים.

 

אנו ממליצים לא להוזיל את החשיבות של תגיות hashtags מכיוון שהם בעצם מילות מפתח יותר לתוכן שלך שיופיע כאשר אנשים משתמשים במנועי חיפוש במדיה חברתית.

 

7) אל תשכח את מהות הליבה של כתיבת הבלוגים

 

זכור שבעצם הבלוגים הם חברתיים. ומדיה חברתית במהותה היא בלוגים. אל תיתקעו בהלך הרוח הפשוט שבלוגים הם שיווק תוכן בלבד.

 

חשוב על הבלוג שלך כפלטפורמת המדיה החברתית המותגת שלך. הקהל שלך נמצא במדיה חברתית, אך ככל שתוכל לשלב מדיה חברתית טובה יותר בבלוג שלך, כך בסופו של דבר תקבל יותר תנועה. כי אם אתה מספק מספיק ערך , אנשים תמיד יחזרו אליך לעוד.

 

8) הפוך את השיווק הנייד לאסטרטגיה ארוכת הטווח שלך

 

דרך מובטחת להגדיל את התנועה לטווח הקצר והטווח הארוך היא להתמקד בשיפור חוויית המשתמשים הסלולריים. בסופו של דבר כמעט כל התנועה תגיע ממכשירים ניידים.

 

mobile usage data

 

9) שיווק משפיעים על עובדים

 

במחקר Linquia משנת 2016, 94% מהמשווקים אמרו כי שיווק משפיעים היה יעיל עבורם.

 

גם זה לא קשה לדמיין, מכיוון שכמה מהמותגים הגדולים בעולם כמו נייקי ורולקס מסתמכים מאוד על שיווק משפיעים.

 

שיווק משפיעים ימלא תפקיד חשוב עוד יותר, שכן חלק ממשתמשי האינטרנט פיתחו “עיוורון מודעות”, שם הם מתעלמים לחלוטין מכל המודעות לחלוטין. שיווק משפיעים יכול להתחבר טוב יותר עם אנשים מסוג זה.

 

הקפד לעשות מחקר על קהל היעד שלך. האם יש סיכוי גבוה יותר לחסום ולהתעלם ממודעות? אם כן, שקול להשתמש בשיווק משפיעים כתוספת או כחלופה למודעות בתשלום.

 

10) Lookalike קהלים

 

מונח זה פירושו קהלים הדומים מבחינת דמוגרפיה ותחומי עניין. קהלים אלה מורכבים על בסיס אלגוריתמים שפותחו על ידי מנועי החיפוש במדיה החברתית. מטרת הקהל של lookalike היא לעזור לך ליצור קשר עם משתמשי מדיה חברתית דומים אחרים.

 

 

איך זה עובד בפועל?

 

אתה מעלה את כתובות הדואר האלקטרוני של הלקוחות האידיאליים שלך ופייסבוק תזהה אחרים עם איפור ודמוגרפיה דומים. אז כבעל עסק אתה יכול להפעיל מודעות כדי להביא אותן לאתר שלך או לדף החברתי שלך.

 

שיטה זו תעזור לך לצמוח בעקבות הגון לאורך זמן.

 

11) זהות מותג

 

הזנות החדשות של הרשת החברתית נוטות להיות מקומות צפופים. אז משתמשים בדרך כלל מחליטים מה הם עושים רוצים ואינם רוצים לראות בהם. זהות המותג שלך חייבת לעמוד מעל מותגים דומים אחרים, או שאתה מסתכן בהשבתה . אתה לא רוצה שאחרים יראו בעסק שלך רק נגזר של מותג אחר פופולרי יותר.

 

איך אתה יכול להשיג זאת? שקול את הדרכים הבאות:

 

  • הפוך את זהות המותג שלך ברורה וייחודית באמצעות מגוון סוגים שונים של מדיה.
  •  

  • משווקים מובילים מסתמכים על אסטרטגיות רבות כדי לדחוף תפיסת עולם מסוימת שמעוררת תגובה שבטית מצד אנשים. זה גם יוצר יותר מודעות למותג וכתוצאה מכך, מייצר עסקים חדשים ומספק את העוקבים / השבט.
  •  

  • גרמו לאנשים להרגיש טוב עם עצמם ועם הארגון שלכם באירועים וחגים גדולים בעולם ו / או לעשות סרטון שבועי מהנה.
  •  

כפי שנגענו למעלה, אחת הדרכים הגדולות ביותר שעסקים מצליחים בונים מודעות למותג היא באמצעות גיוס תגובה שבטית מאנשים. זה יכול לבוא בצורה של שפה רגשית ומזהה מאוד. דוגמאות לכך כוללות “כל מי שאוהב x y או z הוא מדהים!” פוסטים מסוג זה זוכים ליותר לייקים ומעורבות מכל סוג אחר.

 

 

האלגוריתמים של המדיה החברתית נכנסים גם לזה. כשמישהו אוהב מותג מסוים הם יתחילו לראות יותר ויותר דברים דומים בעדכון החדשות שלהם . הם גם יראו יותר ויותר גרסאות ספציפיות לדברים אלה, ויספקו לולאה קבועה של תוכן דומה. זה ממלא את המטרה החברתית של רשת לשמור על משתמשים באתר לאורך זמן רב ככל האפשר.

 

לכן, כבעל עסק, עליכם לנצל את דפוס ההתנהגות הזה שמדיה המדיה החברתית מעלה. חשוב על המותג שלך לא כאל מותג, אלא כאל השבט שלך!

 

מסקנה

 

מנועי חיפוש במדיה חברתית דומים מאוד למנועי חיפוש מסורתיים כמו גוגל. אבל יש גם כמה הבדלים עיקריים.

 

אם אתה זקוק לעזרה נוספת במתן תוכן המדיה החברתית שלך לנראות שמגיעה לה, אז תן לנו לתת יד ] ! צרו קשר כאן:

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה