11 הדרכים הטובות ביותר לשפר את מכירות המסחר האלקטרוני במהירות

תוכן עניינים

בין אם אתה עסק חדש ובין אם אתה עובד כמה שנים, מכירות רבות יותר של מסחר אלקטרוני יועילו לחברה שלך.

למרבה הצער, עסקים עוברים מישורים ויורדים.

הדברים האלה קורים, אך לא מתייאשים.

אם אתה מתקשה למצוא דרכים חדשות להשיג יותר לקוחות ו להגדיל את ההכנסות , אני יכול לתת לך כמה עצות.

רוצים תנועה נוספת?

קבל עזרה בשיפור התנועה, ההובלות וההכנסות שלך.

התחל לעבוד

ייתכן שהשיטות הקודמות שלך עבדו בשלב מסוים, אך בסופו של דבר, אותן אסטרטגיות ישנות יכולות להתעכב.

חיוני שהעסק שלך מתעדכן כל הזמן במגמות חדשות.

הרגלי הצרכנים השתנו, במיוחד בענף המסחר האלקטרוני.

כמומחה לשיווק, יש לי ניתחתי את המגמות הללו והבאתי רשימה של טיפים שיעבדו בפועל.

להלן 11 הדרכים הראשונות לייצר מכירות נוספות באתר המסחר האלקטרוני שלך.

1. מקד את הלקוחות הקיימים שלך

כאשר עסקים מתקשים לצמוח, הם מיד חושבים שזה בגלל שאין להם מספיק לקוחות.

זוהי תפיסה שגויה נפוצה, אז אל תקפצו למסקנות.

במקום למקד את כל מאמציך ב- רכישת לקוחות , עליך לשפר את אסטרטגיית שימור הלקוחות שלך .

הסתכל על ההשפעה לקוחות נאמנים היו באתר מסחר אלקטרוני:

image1 8

לעומת לקוחות חדשים ו- לקוחות שביצעו רכישה אחת בלבד באתר שלך, לקוחות נאמנים:

  • מוסיפים פריטים נוספים לעגלות הקניות שלהם
  • בעלי שיעור המרות גבוה יותר
  • מניבים הכנסות רבות יותר כל בזמן שהם מבקרים באתר שלך

אל תבינו אותי לא נכון.

ברור שזה נהדר לעסק שלך אם אתה יכול להמשיך להשיג לקוחות חדשים.

אבל זו אסטרטגיה שיווקית יקרה יותר.

הרבה יותר חסכוני לבצע את בסיס הלקוחות הקיים שלך.

מדוע?

האנשים האלה כבר מכירים את המותג שלך.

הם יודעים להשתמש במוצרים שלך ואין עקומת למידה.

אז תתמקד בדרכים לשיפור החוויה שלהם.

נסה להמציא תוכנית נאמנות לקוחות המעניקה לאנשים תמריץ להוציא יותר כסף בכל פעם שהם קונים.

כל דולר שהוצא יכול לתרגם לנקודת תגמולים.

כאשר לקוח צובר מספר מסוים של נקודות, הוא יכול לממש אותם עבור הנחות או מבצעים אחרים.

2. הצגת סמלים המראים שאתרך אמין

אף אחד לא ירצה לקנות באתר המסחר האלקטרוני שלך אם הוא נראה גרוש או לא אמין בדרך אחרת.

אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות הוא לוודא שהאתר שלך מאובטח.

עיין בדוגמה זו מ- לוקר רגליים:

image6 8

אבטחת סייבר מהווה דאגה מרכזית עבור קונים אלה ימים.

בחמש השנים האחרונות, 46% מהאמריקנים היו קורבנות הונאת כרטיסי אשראי.

אבטחת המידע שלהם היא בראש סדר העדיפויות עבור קונים מקוונים.

עליכם להכיר בכך ולבצע את ההתאמות הנדרשות.

אבל מה אתה יכול לעשות כדי להוכיח שאתה אמין?

להציג בגאווה כל תגי אבטחה שהאתר שלך משתמש בהם.

image8 8

אלה כמה דוגמאות לבחירות פופולריות.

אני יודע שזה צריך להיות מבלי לומר, אבל אני רוצה להיות ברור. וודא שאתה לא משקר או מטעה את הלקוחות שלך.

אל תסתפק בסטירה של התגים האלה בכל אתר האינטרנט שלך אלא אם כן יש לך מערכת יחסים עם החברות האלה.

אחרת, אתה יכול למצוא את עצמך בצרה משפטית כלשהי.

איזה מאמצעי הביטחון הללו הוא הטוב ביותר?

אני לא רוצה לדבר על ביצועים, אבל אני יכול לומר לך איזה מהם מדבר ללקוחות הכי הרבה .

image3 8

נורטון אנטי-וירוס ניצח על ידי מפולת מבחינת התפיסה הציבורית.

אז אם אתה משתמש בנורטון ולא מופיע התג, עליך לשנות את זה בהקדם האפשרי.

לאלו מכם קונים ספקי אבטחה פוטנציאליים חדשים, לא רעיון לבדוק אותם כשיקול ראשוני.

3. השתמשו בהפגנות וידאו

צרכנים אוהבים סרטונים.

למעשה, יותר ממחצית מומחי השיווק ברחבי העולם אומרים שלסרטון יש את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה בהשוואה לטקטיקות שיווק אחרות.

אתרי אינטרנט עם סרטונים יכולים לגרום למשתמשים הממוצע לבזבז 88% יותר זמן בדפים שלהם.

בנוסף, קטעי וידאו עושים גם מודעות. כך יצר המותג המסחר האלקטרוני רובו 4.7 מיליון דולר מהכנסות מפעילות מודעות וידאו .

זה יוצר עלייה במעורבות כמו גם עניין בכל מה שאתה מנסה למכור.

סרטונים מהדהדים יותר עם אנשים, כך שסביר להניח שהם יזכרו במה שהם צפו לעומת רק לקרוא על זה.

מהי דרך סבירה לכלול סרטונים רלוונטיים באתר המסחר האלקטרוני שלך?

צור הדגמות מוצרים כמו נאטו עושה עם ההר החכם שלהם:

image12 7

הסרטון מראה למשתמשים כיצד הם יכולים להשתמש במוצר זה בחיי היומיום שלהם.

אתר האינטרנט שלהם מסביר כי המכשיר פועל לסמארטפונים, טאבלטים, מכשירי GPS ומחשבים ניידים קלים.

הרישום זה דבר אחד, אך הצגת הלקוחות כיצד היא עובדת באמצעות הפגנות וידאו היא הרבה יותר אפקטיבית.

הסרטון מציג הדגמה של המוצר במטבח, במכונית, בחדר השינה, בסירה, במשרד ואפילו בחדר האמבטיה.

אז זה פונה למגוון רחב יותר של אנשים.

אסטרטגיה זו לא בהכרח תפעל עבור כל המוצרים.

לדוגמא, אם אתה מוכר חולצה, לא תצטרך להדגים איך לשים חולצה.

אבל אם יש משהו מיוחד בלבוש שלך מבחינת השימוש והפונקציונליות, וידאו הוא דרך נהדרת להעביר את המסר הזה.

זוהי גם אסטרטגיה אידיאלית עבור אתרי מסחר אלקטרוני שמוכרים מוצרים חדשים שעשויים להיות ייחודיים או יצירתיים.

4. השתמש בתמונות כאשר אתה כולל המלצות של לקוחות

ביקורות משתמשים והמלצות הם דרך נהדרת להוכיח מושג.

אבל מסר של מישהו חסר שם וחסר פנים הוא לא ממש משכנע.

קח את המלצותיך צעד אחד קדימה.

הוסף תמונה וכולל את שמו המלא של האדם וכותרתו (אם זה רלוונטי למוצר שלך).

הנה דוגמא נהדרת מ Pangea Organics:

image5 8

סתיו ברי פטה הוא מאמן בריאות אינטגרטיבי, אז הכותרת שלה מספקת סמכות מסוימת ואומרת לנו שהיא יודעת משהו על המוצר הזה.

כולל תמונה של פניה מראה שהיא אדם אמיתי ולא רק מישהו שהרכבת.

מה לדעתך נראה טוב יותר ומקצועי יותר?

הדוגמה שלמעלה או:

“מוצר זה נהדר!” – דניאל ל.

זה ברור. הדוגמה של Pangea Organics תדהד יותר את האנשים שמבקרים באתר שלך.

המלצה זו יכולה לעודד אחרים לבצע רכישה ולגרום למכירות נוספות.

הנה דוגמא נוספת מ באופן טבעי מתולתל:

image11 8

חנות מסחר אלקטרוני זו מוכרת מוצרי טיפוח המיועדים במיוחד עבור לקוחות עם שיער מתולתל.

האתר שלהם מאפשר למשתמשים לשתף את סיפוריהם ולכלול גם תמונות.

אם המוצר שלך פותר בעיה, הלקוחות ישמחו לחלוק את סיפוריהם.

הסברתי לפני איך סיפורי סיפורים יכולים לעסוק ולשכנע אנשים .

שילוב של סיפורי תמונות וצילומים עם המלצות שלך יעזור להביא למכירות נוספות באתר שלך.

5. להכיר בכך שהלקוחות שלך רוצים לקנות ממכשירים ניידים שלהם

רק בגלל שיש לך אתר מסחר אלקטרוני לא אומר שאתה יכול להניח שהלקוחות שלך קונים רק מ המחשבים שלהם.

המציאות היא שאנשים משתמשים בטלפונים ניידים וטאבלטים בכדי לקנות קניות באינטרנט.

מחקרים מראים 40% מהמשתמשים הניידים קנו משהו מקוון מהמכשירים שלהם.

יתר על כן, 63% מהאלפים המילניום קונים בטלפונים שלהם.

אי אפשר להתעלם מהמספרים האלה.

וודא שהאתר שלך מותאם למכשירים ניידים.

אם האתר שלך אינו ידידותי לנייד, הוא יסלק מכירות פוטנציאליות.

לאלו מכם ללא אתר סלולרי מותאם, זו יכולה להיות אחת הסיבות לכך שרואים ירידה במכירות.

הייתי עושה את זה בראש סדר העדיפויות ברשימת המטלות שלך.

עוד משהו שאתה יכול לקחת בחשבון הוא בניית אפליקציה לנייד.

תראו מדוע לקוחות מעדיפים אפליקציות לעומת אתר נייד:

image2 8

כל הסיבות הללו גורמות לדברים קל יותר עבור הלקוח.

שיפור חוויית הלקוח יעזור לך להשיג יותר מכירות ולהגדיל את הכנסותיך.

מצא דרך להתמקד במה שהלקוחות רוצים.

  • נוחות
  • מהירות
  • העדפות והגדרות שמורות
  • יתרונות ותגמולים
  • התאמה אישית
  • בידור

אם האתר, האתר הנייד והיישום הסלולרי שלך יכולים לספק יתרונות אלה, לא תהיה לך בעיה להשיג יותר מכירות.

6. הצע הנחות נוספות

זה אולי נשמע פשוט, אך לא מספיק חברות מציעות הנחות ללקוחותיהם.

אם אתה דואג לשולי הרווח שלך, פשוט השתמש באסטרטגיה שיווקית עתיקה ככל שהזמן.

ג’ק העלה את מחיר הבסיס של כל מוצר ואז הציג אותו למכירה.

זה פשוט.

הסתכל בדוגמה זו מ אקספרס:

image10 8

הם מציעים 40% הנחה על כל מה שיש האתר שלהם.

כל כך הרבה פעמים אראה אתרים המציעים “עד” אחוז מסוים הנחה על “בחר פריטים.”

בטח, זה עובד גם.

אבל זה כלום לעומת 40% הנחה על כל האתר.

כולם אוהבים להשיג עסקה טובה, כך שזו דרך נהדרת להניע מכירות.

7. הראו את הפריטים הנמכרים ביותר שלך

תן ללקוחות שלך כיוון.

הראה להם מה האנשים קונים הכי הרבה.

אני אוהב את זה כשאתרים כוללים קטגוריית “רב מכר” בדף הבית.

לא כל מי שגולש באתר שלך יידע בדיוק מה הם מחפשים.

אם החברה שלך מוכרת מגוון רחב של מוצרים שונים, זה יכול להיות מהמם, במיוחד עבור לקוח חדש.

כאשר מישהו נתקל באתר שלך, הוא עלול להימשך למוצרים פופולריים.

הנה איך Black Yeti עושה זאת באתר המסחר האלקטרוני שלהם:

image15 4

אתה יכול גם לנצל את ההזדמנות הזו לקדם מוצרים עם השוליים הגבוהים ביותר.

גם אם הם לא באמת המוכרים ביותר שלך (אף אחד לא צריך לדעת את זה), אתה יכול להכניס אותם לדף הבית שלך.

בעולם מושלם, המוצרים הנמכרים ביותר שלך הם גם המוצרים הרווחיים ביותר שלך, אז נסה לגרום לזה לקרות אם תבצע התאמות להגדלת שולי הרווח.

8. הרמפה של מבצעים לחגים

אירועים מיוחדים הם זמן בו אנשים מחפשים לקנות ולהוציא יותר כסף מאשר ביום רגיל בשנה.

זו הסיבה שאני תמיד אומר לאתרי מסחר אלקטרוני לקדם באופן פעיל מכירות חג.

יש לך חלון הזדמנויות קטן להשיג מכירות אדירות במהלך האירועים האלה.

הסתכל בסטטיסטיקות אלה עבור אתרי מסחר אלקטרוני במהלך שבוע הסייבר:

image4 8

אז תפרק את ההצעות הטובות ביותר בתקופה זו של השנה.

הקניונים ארוזים, כך שיהיה נוח יותר לצרכנים לקנות מהבית.

השתמש בזה לטובתך.

אמרתי את זה קודם, אבל הנה הזדמנות נוספת עבורך למקד ללקוחות הנוכחיים שלך.

שלח דוא”ל לרשימת המנויים שלך כדי לפתות אותם לקנות במהלך תקופת החגים.

זכור שאנשים קונים מתנות לחברים ובני משפחה וגם לעצמם.

קדם את המוצרים שלך בהתאם.

שווקו פריטים כ”מתנה המושלמת “או” הדרכים הטובות ביותר להראות למישהו שאכפת לך. ”

ביטויים כאלה צריכים לעשות את העבודה.

9. FOMO (פחד לפספס)

אתה צריך ליצור תחושת דחיפות כשאתה מוכר מוצרים באתר המסחר האלקטרוני שלך.

זה יגרום לקונים לפעול במהירות במקום לחכות להשלמת הרכישה במועד מאוחר יותר (מה שהם עשויים לעולם לא לעשות).

ספר ללקוחות שלך שנותר לך כמות מוגבלת של פריטים, גם אם זה לא המקרה.

חברות תעופה עושות זאת כל הזמן.

עיין בדוגמה זו מ- דלתא:

image9 8

ארבעה מתוך 6 המחירים בעמוד זה מראים נותרה כמות מוגבלת.

מחיר הכרטיס הנמוך ביותר הוא ל- $ 303.20, אך נותר רק כרטיס אחד במחיר זה.

אסטרטגיה זו יכולה לגרום ללקוח רגיש למחיר (רוב האנשים) לקבל החלטת קנייה בדחף.

זה יוצר חשש שאם הם לא יקנו את זה עכשיו, הם בסופו של דבר יבזבזו יותר כסף אחר כך.

דרך נוספת לעשות זאת היא על ידי ניהול מכירות פלאש.

הנה דוגמא של משהו שאתה יכול לשלוח בדוא”ל ללקוחות שלך או לשים ישירות באתר האינטרנט שלך:

image7 8

שוב, זה יוצר תחושת דחיפות.

המכירה מסתיימת בחצות הלילה, כך שאם הלקוח לא יפעל כעת, הם עלולים להחמיץ הרבה מאוד.

זה הרבה יותר יעיל מאשר לשלוח קופון שפג תוקפו בסוף החודש, לתת לאנשים תירוץ לדחות את הקניות שלהם.

ודא שמסעות השיווק שלך יכולים להיות פעילים , ותקבל מכירות נוספות.

10. קבל אפשרויות תשלום שונות

אתה צריך לתת לאנשים אפשרויות שונות לשלם עבור המוצרים והשירותים באתר שלך.

אם אתה מקבל רק את ויזה ואת MasterCard, אתה מתנכר להרבה לקוחות פוטנציאליים.

וודא שיש לך את היכולת לקבל כרטיסי חיוב בנוסף לכרטיסי אשראי.

עיין בדף התשלום הזה מ- Best Buy:

image13 6

Best Buy מקבלת 6 סוגים שונים של אשראי כרטיסים באתר האינטרנט שלהם.

הם גם נותנים ללקוחות את האפשרות לשלם באמצעות PayPal.

הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לקוח שרוצה לבצע רכישה אך לא יכול להשלים אותו מכיוון שאתה לא נוקט את אמצעי התשלום העיקרי שלו.

המשיכו להסתגל גם לטרנדים החדשים.

אפשרויות תשלום חלופיות כמו Apple Pay גדלות גם הן בפופולריות.

אם יש לך אפליקציה סלולרית, לקוחות יכולים בקלות לשלם עבור פריטים באמצעות Apple Pay באמצעות כמה לחיצות.

הפיכת תהליך הקופה לפשוט ככל האפשר תעזור לך להשיג יותר מכירות של מסחר אלקטרוני.

11. התמקדו בהצעת הערך שלך

מה הלקוח רואה כשהוא מגיע לאתר האינטרנט שלך?

האם זה מספר הטלפון שלך?

הצהרת המשימה של החברה שלך?

אלה אינם יעילים.

במקום זאת, שמו יותר דגש על ערך.

ספר ללקוחות שלך מה מפריד בין המוצר שלך לפריטים דומים בשוק.

תראו באיזו יעילות הכיכר עושה זאת עם מערכות המכירה שלהם:

image14 6

הצעת הערך שלהם מספרת לך כל מה שאתה צריך לדעת על המוצר.

יש לה כותרת שתופס את תשומת ליבו של הצרכן.

לאחר מכן, תיאור קצר מסביר בדיוק מה המוצר עושה.

הם כוללים רשימת תבליטים של התכונות העיקריות שלהם שלקוחות יוכלו להתמקד בהם.

כיכר כוללת גם תצלום של מערכת קופה שלהם כדי להראות ללקוחות איך היא נראית.

אם אתה יכול ליצור הצעת ערך יעילה ביותר, תוכל להשיג יותר מכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך.

מסקנה

אם המכירות מתחילות להאט או להתייצב, הגיע הזמן שתגיע עם כמה דרכים חדשות ויצירתיות לשווק מוצרים ושירותים על שלך אתר מסחר אלקטרוני.

במקום לנסות למצוא לקוחות חדשים, מקד את מאמצי השיווק שלך בבסיס הלקוחות הקיים שלך.

וודא שהאתר שלך מאובטח כך שלקוחות ירגישו בנוח להזין את המידע האישי שלהם כמו גם את מספרי כרטיסי האשראי שלהם.

השתמש בהדגמות וידאו כדי להראות ללקוחות כיצד להשתמש במוצרים שלך.

אם אתה משתמש בהמלצות של לקוחות זה נהדר.

אבל אם ברצונך לשפר את ההמלצות הללו, הוסף להם גם תמונה.

הצעת מבצעים ופרסום רבים בתקופות מיוחדות של השנה, כמו החגים, יכולה לעזור לך לשפר את המכירות.

ליצור תחושת דחיפות לפתות לקוחות לבצע דחף לקנות.

אל תשכח ממשתמשים ניידים. לכל הפחות, האתר שלך צריך להיות מותאם למכשירים ניידים.

אם אתה רוצה לעבור את הקילומטר הנוסף, שקול לפתח אפליקציה לנייד.

קדם את הפריטים הנמכרים ביותר שלך.

בוא עם הצעת ערך ייחודית וניתנת לפעולה.

טיפים אלה יעזרו לך להגדיל את המכירות באתר שלך.

רוצים תנועה נוספת?

קבל עזרה בשיפור התנועה, ההובלות וההכנסות שלך.

התחל לעבוד

לאיזה תוכן תרצו לחזור?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email