10 טקטיקות שיווק במדיה חברתית זולות שעובדות

שתף 18
Tweet
[ 19459018] פין
שתף [ 19459008]
18 מניות

 

האם אתה מוכן לקחת את הטקטיקה השיווקית שלך במדיה החברתית לשלב הבא?

 

המדיה החברתית והעסקים אינם ניתנים להפרדה.

 

זו המציאות בה אנו חיים כיום.

 

אם לדייק, שיווק במדיה חברתית הוא הכרחי לעסקים והצלחתם באופן מקוון וגם לא מקוון. ישנם כיום כ -3.2 מיליארד משתמשי מדיה חברתית בכל רחבי העולם. מספר זה מייצג יותר מ- 42% מהאוכלוסייה העולמית! וקבלו את זה הנתון הזה רק יגדל.

 

פייסבוק נמצאת בחזית “המהפכה” הזו, בהיותה פלטפורמת המדיה החברתית הנפוצה ביותר.

 

עם זאת, אל תטעו בכך שפלטפורמות אחרות כמו טוויטר ואינסטגרם משפיעות גם על העסקים. אם אתה עסק קטן או סטארט-אפ עם תקציב קטן יותר, אתה רוצה להפיק את המרב מהטקטיקה השיווקית שלך במדיה חברתית.

 

social media marketing tactics

 

אתה רוצה לספור כל דולר בודד ולעבוד עבורך.

 

עם זאת, חיוני שתבחר בפלטפורמות המדיה החברתית הנכונות לשימוש. שימו לב, לכל אחת מרשתות המדיה החברתית הללו יש קהל ייחודי שתוכלו לשווק אליו.

 

למשל, אם אתה מכוון לאנשי מקצוע בני 40 ומעלה, פינטרסט אולי לא יסתדר לך. מצד שני, לא תוכלו להגיע לשוק Gen Z אם תפרסמו בלינקדאין. זה פשוט לא עובד ככה.

 

אז בלי להתייחס יותר להלן 10 טקטיקות שיווק במדיה חברתית זולות שעובדות בפועל:

 

     
  1.  

    התחל עם תוכן איכותי

     

  2.  

 

social media marketing tactics

 

אינך יכול להשתבש אם תבחר ללכת בדרך זו. אנו יודעים כמה חשוב תוכן איכותי לכל מאמץ שיווקי מקוון. הדבר נכון גם לטקטיקה שיווקית במדיה חברתית. ראו זאת כאחד מאבני הבניין של קמפיין שיווקי מקוון ויעיל.

 

וודא שיש לך תוכן נהדר בבלוג ובאתר שלך באופן עקבי. אתה יכול לשתף תוכן מהבלוג שלך וכן הלאה לפלטפורמות המדיה החברתית שלך! זה עוזר לך לייעד מחדש את התוכן שלך כדי להפיק ממנו יותר. זה גם מותח את טווח ההגעה של כמה אנשים רואים את התוכן שלך, מה שהופך אותו ליעיל ויעיל יותר לרכישת לידים ומכירות!

 

כמה אפשרויות זמינות מבחינת בחירת התוכן שלך. הנה כמה:

 

     
  • צור עצות בהן אתה מחלק חוות דעת מומחה בענף שלך.
  •  

  • ניתן להוסיף שיטות מומלצות ואסטרטגיות לרשימת הטיפים שעליהם אתה מוצא.
  •  

  • רשימות, במיוחד 10 הרשימות המובילות, הן גם בחירה מצוינת כשמציגים תוכן כתוב.
  •  

 

     
  1.  

    השתמש בסרטונים

     

  2.  

 

תוספת נהדרת נוספת לטקטיקת השיווק שלך במדיה חברתית זולה אך יעילה היא תוכן הווידיאו . זו בחירה ממש טובה אם תבחר ללכת איתה. המון עסקים אחרים המשתמשים בסרטונים הוכיחו שהוא יעיל וכי אנשים רוצים סוג זה של תוכן.

 

למעשה, שלושה מכל ארבעה עסקים המשתמשים בתכני וידאו אמרו שזה עזר להם להגדיל את מכירותיהם. מספר שגובהו יכול להיחשב רק כמוחלט. אנו יכולים לכלול סרטונים ברשימת הטקטיקות השיווקיות של המדיה החברתית הזולה שלנו מכיוון שהסרטונים שלך לא צריכים להיות הפקה או מסחרי מתקדמים כדי להיות אפקטיביים.

 

אז אילו סוגי סרטונים יתאימו למטרה זו?

 

אנו ממליצים בדרך כלל על סרטונים המדגישים את המוצרים והשירותים שלך. במובן זה, סרטוני הדרכה, חינוך או אופן ביצוע יכולות להיות מושלמות. הקהל שלך יעניין אותם אוטומטית ואז יוכלו ללמוד מהם. שילוב לא רע בכלל.

 

למדו אותם או ספרו להם סיפור. הסיפור אמור להיות על המותג שלך, כמובן.

 

ספר את הסיפור על האופן בו המותג שלך התחיל, את המאבקים ואת האתגרים שהיו צריכים להתגבר עליהם.

 

סרטונים מביאים ביצועים טובים מתמונות סטטיות 9 פעמים מתוך 10 במדיה החברתית מבחינת מעורבות, קליקים ועוד. בהחלט להעלות סרטונים לטקטיקה השיווקית שלך במדיה החברתית!

 

     
  1. השתמש בשיווק בדוא”ל
  2.  

 

social media marketing tactics

 

יתכן שתופתעו עם זה מכיוון שבלוג זה עוסק בטקטיקה של שיווק במדיה חברתית, אך שיווק בדוא”ל עדיין תקף כאן! אכן, תקף מספיק כדי להיכלל בטקטיקה השיווקית שלך במדיה חברתית זולה שעובדת.

 

האם ידעת שכמעט 90% מהמשווקים הדיגיטליים מאמינים כי שיווק בדוא”ל יעיל בסגירת לידים או מכירות?

 

ישנן כמה דרכים בהן אתה יכול למנף שיווק בדוא”ל בטקטיקה השיווקית שלך במדיה החברתית. אם כבר יש לך רשימת דוא”ל קיימת, השתמש בה! שלח עלוני מידע ויידע אותם כיצד ולאן לעקוב אחריך במדיה החברתית.

 

להפך, אתה יכול להשתמש בתוכן מפלטפורמות המדיה החברתית שלך כדי לשלוח לרשימת השיווק שלך בדוא”ל. דוגמה לכך יכולה להיות הדגשת החזרי לקוחות מהמדיה החברתית שלך בהודעות הדוא”ל שלך. השתמש בפוסטים שבהם הלקוחות שלך תייגו אותך בתמונות שלהם, ועודדו משתמשים רבים יותר לעשות זאת על ידי מתן קריאה בדוא”ל שלך!

 

זה יעיל במיוחד אם יש לך קהל יעד צעיר יותר.

 

אם אתה מפרסם מודעות פייסבוק, אתה יכול גם להעלות את רשימת הדוא”ל של הלקוחות שלך למנהל מודעות הפייסבוק שלך כדי למקד אותם מחדש או להפיק מהם קהל נראה! בדרך כלל זה עוזר לך להשיג מכירות או לידים בעלות נמוכה יותר לתוצאה (מה שמביא אותך יותר לדולר!).

 

טיפ נוסף הוא שאסטרטגיה זו קוראת לסבלנות. זה לא ייראה וירגיש טוב שתשלח יותר מדי מיילים ללקוחות מייד.

 

הדרך הטובה ביותר היא לבנות את זה לאורך זמן ולהרוויח אמון של אנשים עם תוכן שימושי. כאשר הם מוכנים, זה הזמן שהם יהפכו ללקוחות בפועל על ידי רכישת המוצרים והשירותים שלך.

 

     
  1. התמקד בפייסבוק
  2.  

 

social media marketing tactics

 

איננו יכולים לדבר על שיווק במדיה חברתית בלי לדבר על פייסבוק.

 

איך אנחנו לא יכולים כשפייסבוק היא ערוץ המדיה החברתית הגדולה הגדולה בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים חודשיים פעילים. כמעט 60% מהצרכנים מושפעים ממדיה חברתית בהחלטות הקניות שלהם. פייסבוק מייצגת 44% מזה.

 

אז מדוע לא לנצל זאת במלואו כאחת הטקטיקות השיווקיות של המדיה החברתית הזולה העומדות לרשותכם?

 

ישנן שתי אפשרויות העומדות לרשותך אם ברצונך להשתמש בפייסבוק כאחת מהטקטיקות השיווקיות של המדיה החברתית הזולה שלך: הראשונה היא באמצעות פרסום אורגני או ללא תשלום.

 

השנייה היא באמצעות שיטת פרסום בתשלום. אם אתה מאתגר מבחינה תקציבית, הגיוני שתעבור עם אפשרות הפרסום האורגני.

 

עם זאת, עליך לציין גם את העובדה שפרסום ללא שכר רק יעניק לך טווח הגעה מוגבל. עכשיו אם אתה רוצה אפשרות בתשלום שהיא עדיין חסכונית בטווח הרחוק, כדאי שתנהל קמפיין מודעות בפייסבוק .

 

     
  1. שלח הודעה בהתאמה אישית
  2.  

 

כולם אוהבים לקבל הודעה אישית. ואם אתה בעל עסק, אז אתה צריך לנצל את זה. הלקוחות כיום מעדיפים את מי שהם מרגישים שהם אותנטיים וכדי לשמור על דברים אמיתיים. על ידי שליחת הודעות אישיות, אתה מקבל חיבור מיידי, שהוא אוהב.

 

אם המותג שלך יכול ליצור קשר זה, הוא יבדיל אותך מהמתחרים שלא עושים זאת עם הלקוחות שלהם. אז אתה צריך להקפיד להוסיף את זה לרשימת הטקטיקות שלך.

 

כדי לעשות זאת, התחל ליצור מודעות עם תוכן מותאם אישית. אתה יכול לעשות זאת באופן אורגני או באמצעות שימוש באפשרויות פרסום שונות באמצעות מדיה חברתית.

 

רק כמה מאפשרויות המיקוד המותאמות אישית של פייסבוק כוללות מיקוד לאנשים לפי ימי הולדת, סטטוס יחסים (שלום בעלי עסקים בענף החתונות!), גיל, מין ועוד. השימוש באפשרויות אלה מאפשר לך ליצור הודעות ממוקדות מאוד ומותאמות אישית מכיוון שאתה מסוגל למקד אותן ברמה מפורטת כזו.

 

     
  1. Live Streaming
  2.  

 

כבר דיברנו על שימוש בתוכן וידאו. אתם עשויים לחשוב שזה משהו דומה וזהו. הסטרימינג בשידור חי הוא בכל זאת תוכן וידאו. אך מעבר לדמיון זה, מדובר בחיה אחרת לגמרי.

 

כל כך הרבה אפשרויות פתוחות בפניך בכל מה שקשור לפלטפורמות המדיה החברתית לסטרימינג בשידור חי. אתה יכול להזרים חי בפייסבוק, ביוטיוב, באינסטגרם, בערוצים רבים אחרים. זהו אחד הסוגים הטובים ביותר של טקטיקה שיווקית במדיה חברתית זולה מכיוון שיש לה מספר יתרונות.

 

קודם כל אתה חי, כך שלקהל שלך יש הזדמנות ליצור איתך קשר בזמן אמת. יש לך סיכוי לספר להם על המותג שלך בזמן שהם צופים במצגת שלך. לגרום להם להיראות מעניינים ממש שם ואז.

 

ברמה האישית יותר, הקהל שלך יוכל לראות את האישיות שלך. יש לך סיכוי גדול להתחבר ולהתייחס אליהם, ומבדיל אותך מהמתחרים. חיבור ויחס זה יביאו היטב לעסק שלך.

 

ככל שהם מתייחסים אליך יותר, הם יבטחו בך ובמותג שלך.

 

לכן, אם הם עומדים בפני בחירה בינך לבין מתחרה, סביר יותר שהם ירכשו ממך. הכל יכול להוביל לעסק טוב יותר ולהגדלת המכירות וההכנסות.

 

     
  1. נסה ביקורות מקוונות
  2.  

 

נסה לכלול ביקורות מקוונות בין הטקטיקה השיווקית שלך ברשת המדיה החברתית. בדוק אם זה עובד בשבילך מכיוון שלקוחות רבים מסתכלים על ביקורות אלו לקבלת עזרה.

 

ולמה לא?

 

ביקורות מקוונות מציעות מידע מהיר, חסר משוא ואמין לפני שהלקוחות מחליטים לרכוש מוצר או שירות. באופן שבו אנשים סומכים עליהם, אתה תחמיץ אם תבחר לא להשתמש בו. הם בוטחים בביקורות האלה עד כדי כך שהם יכולים לגרום למותגים או לשבור אותם.

 

יש דבר אחד שאתה צריך לוודא עליו. וזה כדי לקבל ביקורות טובות וחיוביות מהלקוחות שלך. ככל שאתה מקבל ביקורות חיוביות יותר, אתה הופך להיות פופולרי יותר בענף שלך. וככל שאתה מקבל יותר פופולרי, כך גדל המכירות של המוצרים שלך.

 

עכשיו, איך לקבל את הביקורות החיוביות ?

 

דרך מובטחת להשיג אותם היא פשוט לבקש מכמה מהלקוחות הקבועים המובילים שלכם לכתוב להם בשבילכם. כדי להוסיף לכך, אתה יכול להתחיל להציע תמריצים ללקוחות עבורם בכדי לתת לך את הביקורות החיוביות שאתה רוצה. דוגמה טובה לתמריצים שתוכלו לתת היא הנחה פשוטה. זה אולי פשוט, אבל זה יהיה אטרקטיבי עבור הלקוחות.

 

     
  1. קבל עזרה מהמשפיעים
  2.  

 

בימינו ובעידן זה, משפיעים הפכו לעסקה די גדולה. ברגע שתחליט להשתמש בהם, אתה יכול לצפות לתוצאות. אתה יכול לפחות לסמוך עליהם כדי להפיץ את הבשורה על המותג שלך ולגרום לאנשים לשים לב.

 

שיווק משפיעים הפך לאחד מכלי השיווק המובילים המשמשים עסקים, במיוחד בענף המסחר האלקטרוני. לקוחות פוטנציאליים לא רק ישימו לב אלא באמת יתעניינו.

 

מדוע? מהסיבה הפשוטה שמשפיעים הם בדרך כלל אישים ידועים שמעקבים אחריהם המון אנשים במדיה החברתית. ידוענים, כוכבי מדיה חברתית ובלוגרים מפורסמים הם חלק מהמשפיעים הבכירים הרגילים. לכל אחד מהם עקבות נאמנות, וזו הסיבה שהם כל כך משפיעים מלכתחילה.

 

אם משפיעים מפרסמים על המותג והמוצר שלך, חולקים כמה הם אוהבים את זה, הם בעצם מעודדים את העוקבים שלהם לקנות גם אותם (ורובם כן!).

 

     
  1. צור אינפוגרפיקה
  2.  

 

social media marketing tactics

 

עובדות ומספרים ישנים וטובים עשויים להיות גדולים, אך הם גם יכולים להיות משעממים ולא מעניינים.

 

הפיתרון? השתמש באינפוגרפיקה שכן הן מושכות עיניים ואינפורמטיביות. האתגר האמיתי היחיד שלך יהיה לבחור אם לעשות זאת בעצמך או לשכור מעצב כדי ליצור אותו עבורך. עד שכירת מעצב כדי ליצור אינפוגרפיקה שלך, אתה מקבל את שירותיו של איש מקצוע.

 

כך או כך, אינפוגרפיקה מאפשרת לך לממש את היצירתיות שלך. תוכל ליצור את סוג האינפוגרפיקה שמתאים למה שאתה רוצה להציג. הם גם עוזרים לך לחסוך בעלויות בכך שאתה הורג שתי ציפורים באבן אחת: לחנך את קהל היעד שלך למידע הרצוי לך על הגרפיקה תוך כדי למשוך אותם למותג שלך עם הוויזואליות.

 

זה יעיל למדי כאחת מהטקטיקה השיווקית של מדיה חברתית זולה!

 

     
  1. שימוש חוזר בהודעות שלך
  2.  

 

לתכני מדיה חברתית מהירה וזולה , אתה יכול להשתמש בפוסטים הבלוגים הישנים שלך. זוהי תוספת מצוינת לטקטיקה השיווקית שלך במדיה חברתית זולה. רק תחשוב על זה: לא כולם נאלצו לראות את הפוסטים הישנים שלך בפעם הראשונה. אז אם תשמשו אותם מחדש, יש סיכוי גדול שקהל חדש לגמרי יגלה אותם.

 

הנה רעיון: אוסף של פוסטים ישנים בבלוג שלך יהפוך לספר אלקטרוני חדש ונחמד. זוהי דרך חדשה לחלוטין להצגת תוכן ישן בפני הקהל שלך.

 

אתה יכול גם להפוך חלק מתכני הווידיאו הישנים שלך לסדרת הדרכות חדשות לגמרי. יש המון אפשרויות לפוסטים ותכנים ישנים שתוכלו לכלול בטקטיקה השיווקית שלכם במדיה החברתית.

 

מסקנה

 

אתה מבין, אינך צריך להכין הון כדי לקיים קמפיין שיווקי במדיה חברתית יעיל.

 

המפתח לביצוע קמפיין מצליח הוא לדעת אלטרנטיבות זולות שעובדות באותה מידה אם לא טוב מהטקטיקות היקרות יותר.

 

טקטיקת שיווק זולה במדיה חברתית היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך. ואם אתה רוצה לנסות שיווק במדיה החברתית עבור המותג שלך, אז דבר איתנו עכשיו כדי שנוכל להתחיל לצמוח את המותג שלך במדיה החברתית!

 

ברגע שאתה יודע מה עובד, זה רק עניין של זמן עד שתתחיל לראות תוצאות.

 

3x הערך העסקי שלך [ 19459008]

צפה בסמינר השיווק הדיגיטלי בחינם ולמד:
1. להסיע תנועה מיידית לאתרך
2. כיצד לבנות מכונת שיווק
3. מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע חשוב
4. פיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
5. יישום אסטרטגיה














צפה עכשיו

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה