10 דרכים קלות לפרסם עם PPC לעסקים קטנים

תוכן עניינים
שתף 1
Tweet
[ 19459018] פין
שתף [ 19459008]
1 מניות

עם תחילת המאה וההתרחבות של רשת האינטרנט כידוע, אפשרויות PPC לעסקים קטנים כמעט בלתי מוגבלות. אתרי אינטרנט נוצרים מימין ומשמאל – לכל אחד מהם מטרה ספציפית. עם הצמיחה המהירה של האינטרנט וההתקדמות הדיגיטלית בשנים האחרונות – נוצר צורך במערכת הגשת סוגים שונים. אחרת, איך מישהו יוכל למצוא משהו באינטרנט ברחבי העולם עם מיליונים ומיליוני אפשרויות?

משתמשים, עסקים ומנועי חיפוש כאחד היו זקוקים למשהו שיכול בקלות לנפות דרך הכל ולספק בדיוק את מה שאנשים מחפשים. הכל תוך שניות. גוגל יצרה בדיוק את זה.

לאחר שהם פתרו את הבעיה, הם ראו הזדמנות לבעלי עסקים לפרסם את עסקיהם בתוצאות חיפוש. כל זה התפרסם כפרסום PPC. וזה שימושי במיוחד לעסקים קטנים המנסים להתחרות במקבילים הגדולים שלהם.

באמצעות מאמר זה, אנו לא רק רוצים להדגיש את החשיבות של PPC לעסקים קטנים, אלא גם לספק כמה רעיונות PPC לעסקים קטנים שיעזרו לכם להקים את העסק שלכם.

search

מה שהתחיל כפרויקט מחקר, התברר כמוביל בכל הדברים “חיפוש מקוון.” זה אולי לא היה מנוע החיפוש הראשון של זמנו, אבל כיום גוגל שולטת ביותר מ- 85% מתוך חיפוש תנועה באופן מקוון. 15% האחרים נשלטים על ידי בינג ויאהו בקרב שחקנים קטנים יותר.

למטרת היום, פוסט בלוג זה מתייחס אוטומטית ל- PPC כמייצג את מודל הפרסום המקוון של תשלום לפי לחיצה של גוגל כפי שהוא ידוע על ידי משווקים מיומנים.

הזמינות של פלטפורמת פרסום שכזו שינתה את האופן שבו משתמשים צורכים מידע ואיך מותגים מנהלים עסקים כיום. בשוק חלה מעבר שלם מקונים בחנויות פיזיות לאלה שעולים לראשונה ברשת כדי לחפש את המוצרים האהובים עליהם.

מה המשמעות של PPC לעסקים קטנים בדיוק?

פרסום בתשלום לקליק הוא דרך עבור בעלי עסקים להציע הצעות מחיר על מילות מפתח הקשורות לענף או לקהל העניינים שלהם. עסקים מציעים להציג את המודעות שלהם כתוצאה שנוצר כאשר משתמש במילת מפתח מסוימת מבצע חיפוש.

למשל, נניח שהייתי צריך ללמוד איך לאפות עוגה. הדבר הראשון שאני עושה זה להיכנס לרשת ולחפש “איך לאפות עוגה” בגוגל. תוך שניות גוגל מציגה לי רשימה מלאה במיליוני דפים עם מילת מפתח זו. הכל מסודרים לפי אלגוריתמים על סמך המיקום שלי, הרלוונטיות שלי, הכוונה שלי וכו ‘. מעל לכל התוצאות הללו נמצאות 2-3 מיקומים בתשלום המדורגים על פי ההצעה הגבוהה ביותר עבור אותה מילת מפתח.

PPC for small businesses

PPC לעסקים קטנים עוסק בנצל מסלול תוצאות חיפוש זה כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלך מחפש מילת מפתח קשורה. מותגים מציעים יותר כדי לדרג תוצאות גבוהות יותר בתוצאות החיפוש, אך גוגל גובה ממך רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך והולך לאתר שלך. מכאן השם תשלום לקליק (PPC).

זה מביא אותנו לשאלה הפופולרית הבאה …

מה היתרונות של PPC לעסקים קטנים?

כעסק קטן, עדיפות עליכם להגביר את מודעות המותג שלכם. לשם כך עליכם להתאמץ ב- ביצירת האתר המושלם שהלקוחות אוהבים. המרכיב החשוב ביותר במאמץ זה הוא להפוך לגלוי בקרב לקוחות היעד שלכם. PPC לעסקים קטנים עוזר להשיג בדיוק את זה.

אתה כבר לא צריך אלפי דולרים בכל חודש רק כדי להיות גלוי ללקוחות שלך. בעזרת פרסום PPC אתה יכול למקד את המודעות שלך למשתמשים המחפשים מונחי חיפוש ספציפיים הקשורים למוצרים / שירותים שלך.

בעזרת הדוגמה שלעיל לאפיית עוגה, בעלי חנויות מאפייה יכולים למקם את המודעות שלהם בתוצאות חיפוש העונות על שאילתות מסוימות הקשורות לעסק או לתעשייה שלהם.

ppc ads list

היתרונות של PPC לעסקים קטנים

בין אם אתה חברה גדולה או חנות שכונתית. PPC פילס את מגרש המשחקים עבור מפרסמים בכל הרמות. החל מבנקים לאומיים שיכולים למקד ללקוחות פוטנציאליים המחפשים שירותים פיננסיים, ועד בתי קפה מקומיים שמכוונים לתושבים מקומיים לנסות את המוצרים החדשים שלהם. היתרונות של PPC הם רבים.

search results

קלות יצירה וניהול

Google הפכה את תהליך הפרסום המקוון לקל יותר בעזרת התכונות הרבות שהפלטפורמה שלהם מציעה. קומץ של חברות אחרות עקבו אחר כך עם ממשק תשלום לפי לחיצה דומה.

מיצירת חשבון ליצירת מודעות, הצעדים המסוכמים לאורך הדרך הופכים את מודעות Google לפלטפורמה ידידותית למשתמש למדי – אפילו למשתמש בפעם הראשונה. דמיין איזה ערך יכול מקצועי מיומן להביא לשולחן כשמדובר בשימוש בכלי זה עבור PPC לעסקים קטנים.

שלם רק כאשר לחיצה על המודעה שלך

כשאתה חושב על אפשרויות הפרסום הדיגיטליות הקיימות כיום, אתה רוצה את זה שיעשה לך הכי הרבה כסף. PPC בהחלט יכול לעשות לך כסף, והיא יכולה לעשות זאת במהירות!

הוא מציע אפשרות להקים ולבצע קמפיין תוך מספר דקות. השהה באופן מיידי ומייעל מתי שאתה רוצה. אתה יכול להרוויח כסף במהלך 24 השעות הראשונות מיצירת המודעה שלך אם אנשים שלחצו מחליטים להמיר.

על גבי המודעה שלך בזמן, היא גם ידידותית לתקציב. PPC פירושו תשלום לקליק כפי שדיברנו קודם. מה שאומר שאתה פשוט משלם רק כאשר לוחצים על המודעה שלך. זה יכול להיות מוצג למאות אנשים בחינם, אך אלא אם הם לוחצים – אתה לא משלם. אינך מחויב רק בגלל שהופיע בתוצאות חיפוש.

במקום זאת גוגל תחייב אותך רק כאשר מישהו רואה את המודעה שלך ולחץ על הקישור במודעה כדי לבקר בדף האינטרנט שלך. מכיוון שאתה משלם רק עבור משתמשים שמעוניינים מספיק ללחוץ על המודעה שלך, PPC לעסקים קטנים הוא אהוב מאוד על ידי בעלי עסקים קטנים רבים. יתר על כן יש תכונות שעוזרות לך להגדיר תקציבים יומיים ומספר דולר מקסימלי שאתה מוכן להוציא בקליק.

היכו את התחרות

ישנם יתרונות תחרותיים רבים בכל הנוגע ל- PPC לעסקים קטנים. זה שהכי חשוב זה כשמדובר בהצגת המודעות שלך לעסק של מתחרה. ranking ppc

נניח, למשל, בבעלותך שירות השכרת רכב שכונתי. כבעלי עסק, אתה יודע שכירת רכב להשכרה בארה”ב היא הפופולרית ביותר בקרב לקוחות. השימוש בפרסום PPC מאפשר לך להציע הצעות מחיר עבור מילות מפתח תחרותיות כאלה. אם תזכה במכירה הפומבית של הצעות מחיר, גוגל תציג את המודעה שלך כשאתה מבצע חיפוש אחר מילת מפתח מסוימת ללא קשר לכוונתה.

Lyft משתמש באותה טכניקה כדי לנסות לתפוס כמה מהלקוחות הפוטנציאליים של Uber. יש להם מודעות שמופיעות בתוצאות חיפוש עבור המתחרה הישיר שלהם. פשוט חיפשתי “Uber” ולמרות שקיבלתי תוצאות חיפוש עבור Uber, קיבלתי גם תוצאות חיפוש עבור Lyft.

competitors search results

האין זה מרהיב? לקחת את ראש התחרות שלך ככה זה צעד נועז. אבל זה לא אומר שזה לא עובד. זה בהחלט עושה! אבל אנו מציעים לך לעבוד עם אנשי PPC כאשר בחרת להתמודד עם שיטה מתקדמת יותר של PPC לעסקים קטנים.

אפשרויות מיקוד עמוק

PPC לעסקים קטנים מציעה גם אפשרויות מיקוד עמוק. בעלי עסקים יכולים למקד למיקומים ספציפיים, דמוגרפיה ומילות מפתח. חלפו ימי הפרסום ההמוני עם אפשרויות גנריות המניבות תוצאות פחות בינוניות. ppc targeting audience

עם PPC, המיקוד שלך יכול להיות מפורט ביותר. בעזרת אפשרויות מיקוד לקהל, בעלי עסקים יכולים למקד רק למילות מפתח ספציפיות שקשורות לעסק שלהם. לדוגמה, אם אני בעל שטיפת מכוניות, אני לא רוצה להציג את המודעות שלי בפני אנשים המעוניינים לקנות פיצה ולהיפך. באמצעות מיקוד לפי מילות מפתח, PPC מעניקה לך את אפשרות המיקוד להציג את המודעות שלך רק עבור מילות המפתח שנבחרו ורק לאנשים המעוניינים.

אפשרויות אוטומציה

גוגל וספקי PPC לעסקים קטנים אחרים משלבים את היכולת של מפרסמים לבצע אוטומציה של חלק מהפונקציות הבסיסיות שלהם כמו קביעת תקציבים, השהיית קמפיינים לאחר שהם חוצים הוצאה יומית מסוימת או אפילו לא הצגת מודעות למילים מסוימות. זה חוסך זמן רב לבעלי העסקים העסוקים שזמנם עשוי להיות מושקע במקום אחר.

בטח, ישנם כמה משימות ב- PPC לעסקים קטנים הדורשים עין נוקבת לפרטים וצריכים להיות במעקב מתמיד כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. אבל תכונה זו של שכחה ושכחה עבור חלק מהמשימות הבסיסיות בטח חוסכת הרבה זמן ומאמץ.

ביצוע תוכנית PPC הראשונה לעסקים קטנים? התחל עם זה.

בין אם אתה מבצע את תוכנית PPC העסקית הראשונה שלך או סתם רוצה לחדד אותה. זהו מקום נהדר להתחיל בשני הכיוונים. הנקודות שלהלן יסייעו לך להתחיל כיצד להתיז בתוכנית השיווק שלך ב- PPC. מעל הכל, איך לחשוב אסטרטגית על PPC לעסקים קטנים.

שלב 1: מחקר מילות מפתח

כידוע הם הימים שבהם צרכנים גילו מוצר חדש במדף חנות או בקטלוג מכירות. ההתקדמות בטכנולוגיות הדיגיטליות אפשרו למשתמשים לחפש מוצר ולרכוש אותו בלחיצת כפתור תוך כדי תנועה או בבית.

מסיבה זו, חשוב לעסקים להבין באילו מילות מפתח הלקוחות שלהם משתמשים כדי לחפש את המוצרים / השירותים שלהם באופן מקוון. כך שהם יכולים להציע כראוי עבור שאילתות חיפוש ומילות מפתח הקשורות קשר הדוק למוצרים / שירותים שלהם. ישנם כלים רבים המסייעים בכך, כולל כלי מחקר מילות המפתח של גוגל המספר לך בדיוק מה הלקוחות שלך מחפשים.

אבל יש כמה דברים שנותרים הכי טובים למומחים כשיש לך מעט זמן כבעל עסק. אנו ב- LYFE Marketing רוצים שתתמקדו בדברים החשובים לכם ביותר: לנהל את העסק בצורה חלקה. וזו הסיבה שהצוות הייעודי שלנו עובד ללא הרף על העסק שלך. אנו משתמשים בכלי ניתוח מורכבים כדי לפקח על מונחי חיפוש פופולריים ומגמות משתנות בענף שלך.

ppc search volume

שלב 2: כתוב עותק מרתק

כבעל עסק חכם, אתה צריך להשלים עם העובדה שהמותג שלך לא הולך לרכבת הצלחה בן לילה. הכותבים שלך גם לא יהיו מושכי קהל ברמה שייקספירית שיהפכו את המותג שלך לסנסציה.

אתה צריך להיות שותף עם יוצרי תוכן ומומחים יצירתיים כדי לבנות מוניטין ככזה עבור המותג שלך. כמו שאמר מישהו בצדק, לעולם אין עותק לא מעניין, יש רק קוראים לא מעוניינים. ותפקידנו ליצור עותקי מודעה מושכים ומרתקים מספיק כדי שהצופים יוכלו לעשות את הצעד הבא.

זה כל כך רלוונטי בכל מה שקשור לנסח עותק מודעה עבור PPC לעסקים קטנים. אתה רוצה שהמודעות שלך ימשכו תחילה את תשומת הלב של אנשים, כך שיעודדו אותם ללחוץ על המודעה שלך כדי ללמוד עוד ולבצע רכישה. יש לך רק כמה שורות וכ- 60 תווים לעשות את זה, אז אתה צריך לגרום לזה לספור!

שלב 3: מעקב אחר קמפיינים והתייעל לטובת התוצאות הטובות ביותר

מה שאנחנו אוהבים ב- PPC לעסקים קטנים זה העובדה שאנחנו יכולים לפקח על הקמפיינים באופן מיידי ולכבות מה לא עובד. זה נכון במיוחד כשמדובר ב- PPC לעסקים קטנים שאין להם אלפי דולרים להוציא כל חודש.

אפילו עם תקציב מוגבל, אתה יכול למקד למילות מפתח ספציפיות ולהציג את המודעות שלך בפני קהל היעד שחשוב. השקיע את הכסף שלך במקום הכי חשוב. מכיוון שדברים אלה נעשים בזמן אמת, אתה יכול לדעת מייד אילו קמפיינים לא מבצעים ולהשהות אותם כדי להימנע מבזבוז דולרי מודעות על מילות מפתח שאולי לא ממירות המרה.

אלה הם שלושת הצעדים הבסיסיים שעליך לבצע כדי להוסיף ערך לקמפיין PPC של העסק שלך. בשלב הבא ברצוננו להדגיש 10 רעיונות קלים עבור PPC לעסקים קטנים שיעזרו לכם להגדיל את המשחק שלכם ולהשיג יותר כסף עבור הדולר שלכם.

10 רעיונות קלים לנצח בקרב PPC לעסקים קטנים

אם אתה בעל עסק קטן, רוב הסיכויים שיש לך תקציב מוגבל לבזבז על פרסום PPC. או שאתה עסוק במיוחד, לכן יכול להיות קשה לשמור על יעילות הבריאות של מסעות הפרסום שלך. זו הסיבה שהשקענו מאמץ בסיכום קצר של 10 מרעיונות ה- PPC העסקיים המובילים שלנו שיעזרו לכם לחסוך זמן וכסף.

1) עיין בדוחות מונחי חיפוש

זוהי תכונה נהדרת בפלטפורמת הפרסום PPC המאפשרת לך לראות את מונחי החיפוש המדויקים שאנשים מקלידים כאשר המודעה שלך מוצגת.

לא רק זה, אתה יכול להפוך את המהנדס לאחור כדי לראות עד כמה פופולרי כמה שאילתות חיפוש. ואם הם אינם חלק מתוכנית PPC שלך, קדימה הוסף אותם מייד!

לעתים קרובות זהו כלי נשכח ויכול להועיל ביותר לפרסום PPC לעסקים קטנים.

ppc search terms

2) מודעות לוח זמנים

כבעלי עסק של מפעל קטן עד בינוני, אנו מבינים שאתה ככל הנראה שקע כל המקצועות. משווק ועד לגני מכירות ופעולות. אתה לובש כובעים שונים כל היום. עם היעדר צוות גדול שיתמוך בך, לפעמים המודעות שלך יכולות להיות בזבוז של הוצאת מודעות אם לא פיקוח עליהן.

דוגמה כזו היא אם אתה מסעדה או עסק שמקבלים תנועה רק בשעות מסוימות ביום. הקפד להשתמש בתכונת תזמון המודעות המאפשרת לך להשהות את המודעות שלך בשעות מסוימות ביום כאשר אתה יודע שהלקוחות שלך לא מחפשים לעתים קרובות את המוצרים / השירותים שלך. זו גם דרך נוספת לחסוך כסף בהוצאות על מודעות.

3) הוסף מילות מפתח שליליות

אם מדברים על מונחי חיפוש, קטע זה אפילו מאפשר לך להוסיף שאילתות חיפוש מסוימות כמילת מפתח שלילית. כלומר אתה יכול להורות ל- Google שלא להציג את המודעה שלך כאשר משתמשים במילות מפתח מסוימות מחפשות.

דוגמא אחרונה שעולה בראשנו היא כאשר עזרנו לחדר כושר מקומי לחסוך אלפי דולרים כשהוא עלה על הסיפון לנהל טוב יותר את מסעות הפרסום שלו ב- PPC. הצוות שלנו בחן את חשבונו ובמהרה הבין שהמודעות שלו מופיעות כמונחי חיפוש הקשורים ל”כושר ביתי. “לא על זה עוסק העסק שלו. והוא בהחלט בזבז דולרים שיווקיים יקרים מאחורי משהו שלא היה הגיוני בעסק שלו.

הדבר הראשון שעשינו היה להוסיף “בית” לרשימת מילות המפתח השליליות. זה מנע את הצגת המודעות שלו בכל פעם ש”בית “נכלל בשאילתת החיפוש. זה מייד חסך אותו קרוב ל -1,000 דולר ומנע מצרכנים לא מעוניינים לראות את המודעות שלו.

התמונה למטה היא רשימה של כמה ממילות המפתח השליליות הנפוצות ביותר המציגות את המודעות שלך בשאילתות חיפוש לא רלוונטיות.

ppc negative KWs list

מקור: AdHawk

4) הגדל את הצעות המחיר להמרת מילות מפתח

PPC לעסקים קטנים מציע פילוח ומיקוד מפורטות כדי להגיע למשתמשים מעוניינים יותר. מה שאומר שאתה יכול לראות בדיוק אילו מילות מפתח ממירות אנשים לעסק שלך.

אנו אוהבים לעזור ללקוחות שלנו למיין את מילות המפתח בעלות הביצועים הגבוהים האלה. הכרת מילות המפתח האלו עוזרת לנו לבצע אופטימיזציה טובה יותר של מודעות לקבלת תוצאות טובות יותר.

חשוב לפקוח עין על מילות המפתח שמביאות לך את מירב המכירות. ואם תוכלו להגדיל את הצעות המחיר עבור אותן מילות מפתח ספציפיות, זה יעזור לכם לדרג גבוה יותר ולהעלות על המתחרים.

5) בדיקת פיצול

כשדיברנו על הגמישות שה PPC לעסקים קטנים מביא לארסנל השיווק שלך, התכוונו לזה! הנה קצת יותר פרטים על זה …

דרך נהדרת נוספת למנף את הטכניקות הידידותיות למשתמש של הפלטפורמה היא על ידי הפעלת ניסויים לצד מסעות הפרסום שהגדרת כבר.

Google תחלק את התקציב שלך ותפעיל את המודעות הניסוייות לצד המודעות האחרות שלך עם ביצועים כדי להראות לך איזו מהן משיגה את הביצועים הטובים ביותר. אתה יכול לקחת נתונים אלה ואז החליט ליישם את השינויים או פשוט למחוק אותם. אנו מוצאים תכונה זו שימושית במיוחד כאשר אנו רוצים לבדוק קריאייטיבים שונים של מודעות לקהל יעד דומה.

tests ppc

6) צור מודעות חיפוש דינמיות

זוהי תכונה שמועילה מאוד אם לא שכרת עסק מוחי יצירתי של PPC לעסקים קטנים כדי לפקח על מודעות PPC שלך ולהימנע מעייפות מודעות. התכונה מודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש של גוגל בכלי ליצירת המודעות מאפשרות לאלגוריתמים של עבודתך לעשות את רוב העבודה. קינדה כמו “מודעה חכמה”. גוגל סורקת את האתר שלך אחר מילות המפתח הנפוצות ביותר ומתאימה אותן לשאילתות החיפוש של הצרכנים. גוגל משתמשת באלגוריתם כדי להציג למשתמשים את דף הנחיתה הטוב ביותר המתיישר עם מה שהם מחפשים.

7) נצלו את Google Analytics

גוגל עושה עבודה טובה ומציעה כלים בחינם לבעלי עסקים ומפרסמים כדי לראות נתונים הקשורים לעסק שלהם באופן מקוון. בין אם זה PPC או מבקרים באתר. גוגל מציעה יותר מסתם PPC לעסקים קטנים. על ידי הוספת קודים באתר שלך, אתה יכול לקשר בקלות את האתר שלך ל- Google Analytics .

כאן תוכל לאסוף מספיק נתונים על מבקרי האתר שלך בכדי לקבל החלטות עסקיות מושכלות לגבי הפרסום שלך. חשבו על המיקומים הפופולריים ביותר, על רוב הדפים בהם ביקרו, זמן באתר וכו ‘. מידע זה יעזור לכם ליצור מודעות טובות יותר שמעניינות משתמשים.

search screen

8) מבקרים באתר מחדש –

ברגע שהגדרת את התשתית שלך כדי לתייג את כל מי שביקר באתר שלך, Google מאפשרת לך למקד מחדש להם עם מודעות לתצוגה כדי לשכנע אותם לרכוש ממך עוד יותר.

קמפיין המודעות לשיווק מחדש מאפשר לך לעקוב אחר המבקרים שלך שעזבו את אתר האינטרנט שלך ולעסוק בהם מבלי להתגבר על לקוח. על ידי שימוש במודעות PPC הממוקדות, אתה יכול להזכיר ללא הרף לאנשים שקיימו אינטראקציה עם המותג שלך לבוא לבקר באתר שלך מחדש. אולם בהשוואה לשיווק מסורתי, השימוש במודעות PPC אלה לא יעלה לך כלום אלא אם כן מישהו לוחץ עליהן.

ושיהיה לך, מחקר של Barilliance הראה כי נטישת העגלה הממוצעת היא 78.65% בשנת 2017. אז, יש באמת פוטנציאל גדול במיקוד לאנשים אלה.

במיוחד זו התכונה המועדפת עלינו ב- PPC לעסקים קטנים. ואם נעשה נכון, זה יכול להביא לגידול מסיבי במכירות.

9) עקוב אחר אחוז ההופעות שלך ברשת החיפוש

כמה קליקים לפלטפורמה, אתה יכול לראות איזה אחוז מההופעות המקוונות שמסעות הפרסום שלך מקבלים או מפספסים. זוהי תכונה קטנה ומסודרת שיכולה להיות חבר שלך כאשר אתה רוצה לוודא שהמודעות שלך מוצגות הכי הרבה פעמים עבור מילות מפתח מסוימות. תלוי במה שתמצא, אתה יכול לבחור להגדיל את הצעות המחיר שלך או לשפר מודעות כדי להגדיל את הרלוונטיות של המודעות ולכוון להשיג אחוז הופעות גבוה יותר.

10) הסתכל לעיתים קרובות בציון האיכות שלך

ציון האיכות הוא מדד לאיזו מידה המודעה ודף הנחיתה שלך יכולים לספק פיתרון לחקירת החיפוש של המשתמש. מודעות עם ציון איכות נמוך יעלו לך יותר לכל קליק ולא יופיעו טוב כמו גם מודעות עם ציון איכות גבוה יותר.

ישנן מספר דרכים לשיפור ציון האיכות שלך. טריק אחד הוא השימוש במילת המפתח בעותק המודעה עצמו. PPC לעסקים קטנים לא צריך להיות קשה. ובטח שלא צריך להיות יקר.

PPC לעסקים קטנים צריך להיות חלק מתכנית השיווק שלך

Google מספקת לעסקים קטנים אפשרות לשגשג באמצעות פלטפורמת ה- PPC שלה. אבל זה גם מירוץ לפסגה ולראות אילו עסקים יכולים לספק את חווית הפרסום הטובה ביותר. למזלך יש לצידך המומחים שלנו ב- LYFE Marketing שיעזרו לך לשלוט בתחרות שלך.

אף על פי שגוגל מבצעת שינויים והתקדמות תכופות, הצוות שלנו נשאר כל הזמן מעודכן כדי שנוכל לספק לך את השירותים הטובים ביותר האפשריים – ולעזור לך לחסוך זמן וכסף.

הצוות שלנו מבין את מה שנדרש כדי לנצח בקרב PPC זה ועלה על מתחרים כך שהמותג שלך יופיע בראש כל פעם. בין אם ברשותך חדר כושר מקומי או עסק מסחר אלקטרוני. אנו יכולים לעזור בהיקף העסק שלך לגבהים חדשים במשחק PPC זה ולעבוד איתך להשגת התוצאות הטובות ביותר. צרו קשר עוד היום למידע נוסף על שירותי PPC לעסקים קטנים שלנו והתחילו לגדל את העסק שלכם באופן מקוון.

בונוס קרא: כיצד עזרנו לעסקים קטנים לייצר תוצאות SEO בשווי 96,664.98 דולר בחמישה חודשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה