תמכור את זה! כיצד לקדם מוצר בשיטות שיווק דיגיטליות

שתף 10
Tweet
[ 19459018] פין
שתף [ 19459008]
10 מניות

 

יש לך מוצר ואתה יודע כמה זה מדהים. אבל אם אתה היחיד שיודע על זה, איך אתה מתכוון למכור את זה? איך לקדם מוצר כשיש אלפי מתחרים בחוץ?

 

זה לא מספיק עם מוצר נהדר. אנשים צריכים לדעת על זה. הדרך היחידה שאנשים יידעו על זה היא אם תשווק את זה להם.

 

אז מה התוכנית?

 

אתה צריך למצוא את הפלטפורמות הטובות והיעילות ביותר הקיימות ב- כיצד לקדם מוצר המוצר שלך.

 

וכאן נכנס השיווק הדיגיטלי.

 

 

שיווק דיגיטלי הוא כל סוג של שיווק המשתמש במכשירים אלקטרוניים או באינטרנט. זו שיטה מוכחת. יש שאולי אפילו יאמרו שזו דרך חסרת כל יכולת לשווק מוצר של מוצר אחד.

 

אתה לא מאמין לנו?

 

להלן העובדות:

 

מחקרים מראים כי השימוש באינטרנט באופן קבוע בקרב מבוגרים עדיין נמצא במגמת עלייה – כחמישה אחוזים בשלוש השנים האחרונות. נוכחות מוגברת פירושה הגדלת קניות וקניות מקוונות. שיווק לא מקוון נשאר מאחור, הרחק מאחור.

 

המפתח שלך להצלחה הוא לבחור את שיטת השיווק הדיגיטלית הנכונה ב- כיצד לקדם מוצר בדרך הנכונה. להלן פירטנו כמה מהדרכים היעילות ביותר שתוכלו לבחור מהן כדי ללמוד כיצד לקדם מוצר.

 

7 הדרכים היעילות ביותר לקידום מוצר מקוון

 

# 1 מודעות פייסבוק

 

how to promote a product

 

האם אתה שוקל להשתמש במודעות בפייסבוק? אתה צריך להיות!

 

הבה נבחן את העובדות:

 

     
  • כשלושה מיליארד אנשים בכל רחבי העולם משתמשים במדיה חברתית, ומחציתם משתמשים בפייסבוק.
  •  

  • בפייסבוק 2.23 מיליארד משתמשים פעילים בחודש ו -1.47 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום.
  •  

  • בערך 79 אחוז מהאנשים המקוונים משתמשים בפייסבוק.
  •  

  • בערך 76 אחוז ממשתמשי פייסבוק מחפשים תוכן מעניין.
  •  

  • בערך 74 אחוז מהאנשים משתמשים בפייסבוק מסיבות מקצועיות.
  •  

 

ווה, אלה מספרים מדהימים.

 

שוק היעד שלך כנראה משתמש בפייסבוק הוא צורה כזו או אחרת. אז הכניסו את המוצר לפניהם באמצעות מודעות פייסבוק!

 

עכשיו אתה יכול לראות מדוע פייסבוק היא מקום נהדר למכור כמעט כל סוג של מוצר כל עוד זה חוקי ולא נוגד את מדיניות הפרסום של פייסבוק .

 

אז נצלו את זה! הצטרף לעגלה ולהשתמש בשיטה יעילה זו בלימוד כיצד לקדם מוצר . עם כל כך הרבה משתמשים, אתה יכול להיות בטוח שטעמם והתנהגות הרכישה שלהם מגוונים באותה מידה. חלק מהמוצרים שמקבלים את מספר הקליקים הרב ביותר בפייסבוק הם הבאים:

 

     
  • טק
  •  

  • ביגוד
  •  

  • קמעונאות
  •  

  • כושר
  •  

  • בריאות
  •  

  • Beauty
  •  

 

ישנם כמה דברים חשובים שכדאי לזכור בעת הגדרת מסע הפרסום שלך בפייסבוק. אחת היא להציב יעדים ברורים למסע הפרסום שלך על ידי מחשבה על הסיבות שבגללן אתה מציג את המודעה מלכתחילה. השני הוא להגדיר מהן המטרות שלך.

 

צוות של משווקים דיגיטליים מנוסים יכול לעזור גם בכל התכנון האסטרטגי והלוגיסטיקה בהקמת קמפיין מודעות בפייסבוק עבורך!

 

מס ‘2 של מודעות Google

 

how to promote a product

 

מודעות Google (לשעבר גוגל אדוורדס) היא שיטה נהדרת נוספת לשימוש בעת לימוד כיצד לקדם מוצר .

 

אחרי הכל, מודעות Google הפכו למקור ההכנסה העיקרי של גוגל. זה בהחלט אומר משהו על מידת היעילות שלו.

 

מודעות גוגל הן סוג של מודעה תשלום לפי לחיצה (PPC) שבה המפרסם משלם למפרסם המודעות בכל פעם שמוביל חדש לוחץ על המודעה.

 

promote a product

 

מה התמריץ שלך להשתמש בשיטת שיווק דיגיטלית ספציפית זו?

 

הסתכל בעובדות:

 

     
  • Google Ads עתיד לעזור לעסק שלך להופיע בדף הראשון הנחשק של תוצאות מנועי החיפוש.
  •  

  • כ 64.6% מהאנשים לוחצים על מודעות Google בכל פעם שהם מחפשים לקנות משהו באינטרנט.
  •  

  • קליקים בתשלום מהווים כ -66% ממילות המפתח של כוונת הקונה.
  •  

  • מודעות Google נבחרות על ידי 4 מתוך 5 עסקים העוסקים בקמפיינים של PPC. זה קשור ישירות לפופולריות של גוגל.
  •  

  • מודעות למותג יכולה להשיג דחיפה של עד 46% ממסעות פרסום PPC כמו Google Ads.
  •  

  • מודעות Google תכפילו את ההשקעה שלך אם תבחר לפרסם בפלטפורמה זו.
  •  

  • מודעות Google ניתנות למדידה, עם מדדי PPC השונים שלה שיעזרו לך לראות מה עובד ומה לא.
  •  

  • מודעות Google למעשה מהירות יותר מ- SEO מכיוון שתוכל להתחיל לקבל הופעות וקליקים מייד.
  •  

  • מודעות גוגל גם קלות יחסית ל- SEO. קל יותר ללמוד ולוקח גם מאמץ הרבה פחות לתחזוקה.
  •  

  • מודעות Google משלימות את מאמצי השיווק האחרים שעשיתם. דוגמה לכך היא שיווק מחדש, שממקד לאלה שהפגינו עניין.
  •  

 

זה בטוח עוזר להניע תנועה לאתר שלך ולעזור לך כשאתה לומד כיצד לקדם מוצר. לידים מוסמכים לוחצים על המודעות שלך. אתה יודע שהם כשירים מכיוון שהם מחפשים אחר מילות המפתח או הנושאים הרלוונטיים למוצר שלך.

 

# 3 אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

 

promote using seo

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) חיונית באמת בתהליך כיצד לקדם מוצר .

 

אתה לא מסכים? אתה עשוי לשקול מחדש אם תזכיר לך ש- SEO הוא התהליך שעושה דפי אינטרנט

 

     
  • קל למצוא,
  •  

  • קל לזחילה, ו-
  •  

  • קל לקטגוריות.
  •  

 

SEO עוסק בלקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק שלך ובסופו של דבר את המוצר שלך. אם אתה עושה SEO נכון , סביר להניח שהאתר שלך יופיע בדף התוצאות הראשון של מנועי החיפוש (SERP). הנתונים מראים שכ- 74% מהצרכנים משתמשים במנועי חיפוש כמו גוגל כדי לברר על עסקים מקומיים. ובהתחשב בעובדה שהצרכנים בדרך כלל סורקים ובודקים את שני העמודים הראשונים, האתר שלך בראש SERPS הוא אידיאלי.

 

עכשיו נדבר על SEO ושיווק דיגיטלי וכיצד לקדם מוצר באמצעות כלים אלה.

 

SEO הפך לחשוב למדי למסע פרסום שיווקי דיגיטלי מצליח. כל זה בגלל האופן בו SEO עצמה והפרדיגמה שלה התפתחו והשתנו עם השנים.

 

לפיכך, נדרשת אסטרטגיית SEO נכונה. הנה כמה מהנקודות שעליך לבדוק בהן בעת ​​הגדרת אסטרטגיית קידום אתרים מוצקה:

 

     
  • השתמש ב- Google Analytics כדי לעזור בזיהוי שוק היעד שלך.
  •  

  • שקול אפשרויות נוספות למנועי חיפוש.
  •  

  • היה ידידותי יותר לנייד.
  •  

  • צור תוכן איכותי ורלוונטי ועקבי.
  •  

  • אתר האינטרנט שלך צריך להיות ידידותי למשתמש וצריך ניווט ברור.
  •  

  • בנה קישורים איכותיים ורלוונטיים בכדי לקבל מספר גבוה של תנועה איכותית.
  •  

  • הקימו פלטפורמה של מדיה חברתית שהיא מקיפה ומתעדכנת כל העת.
  •  

  • תקן מילות מפתח רלוונטיות כדי להתכתב עם החזר ה- ROI שלך.
  •  

 

זכור תמיד ש- SEO הוא תהליך מתמשך. אתה לעולם לא יכול לנוח יותר מדי זמן אפילו אם אתה מצליח כרגע. הכל משתנה ומתפתח ללא הרף, ממנועי החיפוש ללקוחות והתנהגויותיהם כצרכנים.

 

אבל בסופו של דבר זה קהל היעד שלך והכרתם למוצר שלך. אם אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית המשולבת שלך ב- SEO יכולה לגרום להם לשים לב למוצר שלך וחשוב מכך, לרכוש אותו, אז הכל כדאי.

 

שיווק בדוא”ל מספר 4

 

how to promote a product

 

שיווק בדוא”ל היא אחת משיטות השיווק הדיגיטאלי היעילות ביותר, ובכל זאת היא גם אחת הפשוטות ביותר. כאחת השיטות שעוזרות לך ללמוד כיצד לקדם מוצר בדרך הנכונה, אתה לא יכול להשתבש עם זה. הודעות שיווק בדוא”ל הביאו 66% מהצרכנים לבצע רכישה.

 

אף אחד לא יכול להנחות נתון כה גבוה!

 

זו גם דרך נהדרת להישאר בעקביות מול בסיס הלקוחות שלך. להלן מספר טיפים עבורך אם ברצונך להשתמש בשיווק בדוא”ל כחלק מהאסטרטגיה שלך:

 

     
  • התאם אישית את הדוא”ל על ידי הוספת שם הנמען.
  •  

  • יש לכלול שורות נושא שאורכן עולה על 70 תווים.
  •  

  • העיתוי הוא הכל. הזמן הטוב ביותר לשלוח את הדוא”ל שלך הוא בסופי שבוע או בלילה.
  •  

  • הקפידו לבצע בדיקות A / B כך ששיעור מעורבות הלקוחות יגדל.
  •  

 

בנוסף, להלן כמה הצעות בנושא שיווק בדוא”ל שעשויות לעניין אותך:

 

     
  • בקשה לביקורות לקוחות.
  •  

  • קרא את תשומת ליבם של הלקוחות אם הם השאירו פריטים בעגלת הקניות המקוונת שלהם.
  •  

  • שלח עדכוני חברה חשובים ורלוונטיים.
  •  

 

כשחושבים כיצד לקדם מוצר באמצעות שיווק בדוא”ל, יש לשקול את השימוש בניוזלטרים. שליחת עלון באמצעות דואר אלקטרוני היא דרך נהדרת לפנות ללקוחות קיימים ופוטנציאליים כאחד. אתה צריך לשלוח את המידע והפיתוח העדכניים ביותר אודות המוצר שלך. אתה יכול גם לשתף חדשות רלוונטיות ואפילו תמונות שעשויות לעניין אותם.

 

וכדי לעורר התרגשות מסוימת בקרב הלקוחות שלך, אתה יכול גם להשתמש בשיווק בדוא”ל ל-

 

     
  • שלח הצעות בלעדיות,
  •  

  • הנחות בלעדיות,
  •  

  • מבצעים לקידום מכירות.
  •  

 

עובדה חשובה לשים לב היא כי שיווק בדוא”ל אינו משמש בעיקר ליצירת לידים חדשים. השימוש העיקרי בו הוא לטיפוח לידים שכבר הראו עניין מסוים. אתה יכול להשתמש בו בקמפיין שימור הלקוחות שלך כאחד הכוחות המניעים העיקריים שלו.

 

לבסוף, שיווק במיילים הוא נהדר לא רק מעצמו אלא גם בשותפות עם שיטות אחרות. השותף אותו במאמצי שיווק התוכן או המדיה החברתית שלך כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

 

# 5 שיווק תוכן

 

התוכן הוא המלך.

 

אתה שומע את זה כל הזמן. זו קלישאה, אך היא עדיין נכונה, וזה מה שחשוב.

 

how to promote a product

 

שיווק בתוכן הוא עמוד תווך של השיטות בהן נעשה שימוש בלימוד כיצד לקדם מוצר . ככל ש -70% מהצרכנים לומדים על מוצרים באמצעות מדיה התוכן.

 

כשאתה מחשיב את הנתון הזה בהשוואה לפרסום המסורתי, אתה צריך לשים לב. רוב האנשים ישלמו רק עבור משהו שהם יודעים עליו או מבינים.

 

אז מה אתה עושה?

 

תשתמש בתוכן כדי לחנך ולהודיע ​​להם על המוצר שלך. ויש לך גם המון אפשרויות!

 

להלן כמה מסוגי התוכן שאתה יכול ליצור ולהשתמש בהם כדי לשפר את קמפיין השיווק הדיגיטלי שלך:

 

     
  • תוכן מודעה
  •  

  • פוסטים בבלוג
  •  

  • מחקרי מקרה
  •  

  • ספרים אלקטרוניים
  •  

  • תמונות
  •  

  • אינפוגרפיקה
  •  

  • פודקאסטים
  •  

  • פוסטים במדיה חברתית
  •  

  • המלצות
  •  

  • סרטונים
  •  

  • דפי אתר
  •  

  • ניירות לבנים
  •  

 

עם כל האפשרויות הללו, איך אתה יכול להשתבש? כדי לוודא שלא, עליך לבחור את הנושא הנכון.

 

 

זה צריך להיות נושא הפונה לרוב, אם לא לכולם, הלקוחות שלך. זה דורש שתהיה לך אחיזה טובה במי הקהל או הלקוחות שלך. מעט מחקרי קהל היעד יעשו את העבודה בשביל זה. או שאתה יכול לאמץ פרסומות של קונים שיעזרו לך להכיר אותם טוב יותר. פעולה זו תעזור לך לדעת איזה סוג תוכן יהיה אטרקטיבי ומרתק עבור הלקוחות שלך.

 

טיפ אחד נוסף: אם יש לך יצירה משווקת תוכן בה השתמשת בשיטת שיווק דיגיטלית מסוימת או במדיום מסוים, אל תשליך או תשכח מזה. פשוט מכוון אותו מחדש על ידי שימוש בו בכל שאר מסעות הפרסום השיווקיים הדיגיטליים שלך. אם אתה מרגיש שאתה צריך לאתחל אותו מחדש, בכל מקרה, עשה זאת.

 

מס ‘6 פרסומי מדיה חברתית

 

how to promote a product

 

לפייסבוק יש כמובן מקום משלה בתחילת המדור הזה. זה חייב, בהתחשב באיזו מידה הוא גדול ובעל השפעה בקרב פלטפורמות המדיה החברתית.

 

אבל המדיה החברתית היא כל כך הרבה יותר מסתם פייסבוק ואתה צריך לנצל את זה. משתמשי המדיה החברתית צומחים עד היום והם כבר עומדים על 2.6 מיליארד דולר לפי סטטיסטה. עם מספר מסוג זה, הגיוני רק לחקור מה עוד יש לו להציע.

 

הדבר הראשון שאתה יכול לעשות במדיה החברתית הוא די פשוט. אם יש לך מוצר חדש שאתה רוצה שאנשים ידעו עליו, צור עליו פוסט. דבר על התכונות של המוצר החדש שלך, כיצד הוא יכול לעזור לאנשים או לשפר את חייהם. בקיצור, עשו אותם נרגשים מזה.

 

דבר נוסף שאתה יכול לעשות הוא ליצור hashtag נהדר. כוונתנו לכך היא שה- Hashtag שלך צריך להיות ייחודי ובולט מכל השאר. אנשים, או ליתר דיוק, לקוחות פוטנציאליים, יוכלו למצוא מידע הקשור למוצר שלך באמצעות ה- hashtag. דלק את ההתרגשות עוד יותר על ידי הוספת כמה דברים מאחורי הקלעים אודות המוצר שלך. זה יכול להיות תמונות, פוסטים או סרטונים המציגים כמה דברים מעניינים שלא הראית לראשונה לציבור.

 

כמו כן, אתה יכול להשתמש בתחרויות במדיה החברתית, בסקרים ובמתנות כדי להפיץ את האינטראקציה בינך לעוקבים שלך. זוהי למעשה דרך מהנה וקלה לעסוק בקהל ובסופו של דבר להשיג מעריצים רבים יותר בתהליך.

 

למען האמת, על פי סקר, תחרות פייסבוק פשוטה יכולה להעניק לך עד 34% עוקבים חדשים. זה בממוצע לכל קמפיין.

 

או אם אתה קצת יותר מפותח בטכנולוגיה, או אם יש לך צוות שיווק במדיה חברתית , אתה יכול להשתמש גם במודעות מדיה חברתית לטובתך.

 

מודעות המדיה החברתית נדחפות על ידי דולרי הפרסום שלך כך שאלפי אנשים רבים יותר רואים אותם מאשר היו פוסט רגיל ואורגני. קמפיינים שונים במדיה חברתית מתייעלים גם למטרות שונות, כך שתוכלו ליצור קמפיינים הממוקדים ספציפית סביב תנועה ומכירות באתר!

 

בין אם אתה משתמש במדיה חברתית באופן אורגני ובין אם אתה משתמש בפרסום במדיה חברתית, אתה יכול למנף את שתי השיטות כשאתה לומד כיצד לקדם מוצר.

 

# 7 עיצוב אתרים

 

אחרון חביב ברשימה זו של כיצד לקדם מוצר הוא להשתמש בעיצוב האתר שלך .

 

how to promote a product

 

הנה גילוי עבורך אם אינך יודע זאת: האתר שלך הוא הכלי השיווקי הטוב ביותר שלך.

 

יש באמת מעט דרכים טובות יותר שאתה משווק את המוצר שלך לציבור. יש כל כך הרבה דרכים לעשות זאת אבל בואו נדבר על שני החשובים שבהם.

 

ראשית, יש לעסוק אנשים עם הויזואליות שלך. השתמש בתוכן חזותי, הרבה ממנו. אלה יכולים לכלול אינפוגרפיות, תמונות ושוב סרטונים.

 

שנית, וודא שמבקרי האתר שלך חווים ניווט קל. המבקרים שלך הגיעו לאתר שלך כדי לענות על צורך ספציפי והם רוצים שהוא ייענה מייד.

 

אם ייקח להם זמן רב לעשות את מה שבאו אליו, סביר להניח שהם ילחצו על יציאה מהאתר שלך. התרחיש הגרוע ביותר הוא שהם לעולם לא יחזרו לבקר.

 

מסקנה

 

ישנן שיטות רבות בהן ניתן להשתמש כשאתה בוחן כיצד לקדם מוצר .

 

השימוש בשיווק דיגיטלי מציע לא אחת אלא מספר שיטות שיכולות להוביל למה שאתה רוצה. וזה כדי שאנשים יהיו מודעים למוצר שלך ואז רוכשים אותו.

 

רק זכרו שכל האסטרטגיות והקמפיינים הללו ממשיכים להתפתח ולהשתנות בדיוק כמו שהקהל שלכם מתפתח ומשתנה.

 

המשך לנתח. המשך לבדוק. המשך לשפר את המצב.

 

במילים אחרות, פשוט מכרו אותו!

 

3x הערך העסקי שלך [ 19459008]

צפה בסמינר השיווק הדיגיטלי בחינם ולמד:
1. להסיע תנועה מיידית לאתרך
2. כיצד לבנות מכונת שיווק
3. מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע חשוב
4. פיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
5. יישום אסטרטגיה














צפה עכשיו

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה