תחילת העבודה עם שיווק בדוא"ל – מדריך למתחילים

אני אוהב לבנות ולהפעיל רשימות דוא”ל.

מדוע?

מכיוון שהם מרוויחים כל כך הרבה כסף. גם כיום רשימת אימיילים בריאה היא אחד מנכסי השיווק שהם זהב טהור. עם רשימת אימיילים טובה, זה מרגיש כמו להדפיס כסף. או שיש קרן לייזר שיווקית שמציפה כל קידום שיווקי שאני עושה.

השאלה הראשונה שלי בעבודה על עסק חדש היא תמיד: היכן רשימת הדוא”ל ואיך אוכל לגרום לה לצמוח?

אם אני צודק בזה, העבודה שלי הופכת להרבה יותר קלה בהמשך.

ראשית, באיזה שירות דוא”ל עליך לבחור? הרכבנו פירוט שלם של שירותי השיווק המומלצים שלנו כאן . החלפת כלי דוא”ל הופכת לכאב גדול כשאתה מגדיל את הרשימה שלך, וודא שתקבל החלטה זו ממש בהתחלה.

לאחר שתמיין את כלי הדוא”ל שלך, הגיע הזמן להתחיל לבנות את הרשימה שלך. גידלתי מספר רשימות ליותר מ 100,000 במהלך הקריירה שלי, אפילו קיבלתי אחת עד 720,000 לפני מספר שנים. עיין בכל האסטרטגיות הטובות ביותר שלי לבניית רשימת דוא”ל .

לחברות מסחר אלקטרוני יש כמה דרכים אחרות לגדל שם גם רשימות, בדוק אותן ב- כיצד לגדל את רשימת הדואר האלקטרוני שלך כמותג מסחר אלקטרוני (מדריך למתחילים) .

ואם יש לך נוכחות חזקה בפייסבוק, הנה הטיפים הטובים ביותר שלנו לגבי כיצד לבנות רשימות דוא”ל עם פייסבוק .

לבניית רשימות דוא”ל, המפתח מגיע עם מגנט מוביל מדהים. הרבה מהניצחונות העיקריים שלי בקריירה הגיעו ממציאת מגנט מוביל שהמיר תנועה להודעות דוא”ל בקצב אבסורדי.

מהו מגנט מוביל? זה בחינם, לרוב פריט תוכן פרימיום כמו PDF נחמד. אנשים מוותרים על רשימת הדוא”ל שלהם כדי לקבל את פיסת התוכן החינמית והמשובחת הזו. זה אומנות ומדע שלם עד שיצר את מגנט העופרת הנכון .

הפעלת רשימת שיווק הדוא”ל שלך

ברגע שאתה מקבל רשימת דוא”ל, אז מה אתה עושה?

הגיע הזמן לנהל את הרשימה שלך ולשמור על בריאותה. יש הרבה שזה עוסק בזה.

קחו בחשבון שרשימות ריקבון לאורך זמן. אם רשימה לא כל הזמן מעורבת ופעילה, הרשימה תפסיק לאט להגיב להודעות דוא”ל לגמרי.

עברו על המדריך שלנו ב- כיצד לכתוב עלון . קרא גם את הטיפים שלנו בנושא כיצד לשפר את מעורבות הדוא”ל . זה ישמור על הרשימה שלך נחמדה ובריאה.

המרכיב החשוב ביותר להתמקד בו הוא קווי הנושא שלך. יש להם השפעה מטורפת על הביצועים של כל אימייל. קבל את שורת הנושא הנכונה וזה יפצה להרבה טעויות דוא”ל אחרות. שורות הנושא הטובות ביותר נמצאות כאן .

אז קבל תחושה של ערכי הדוא”ל המפתח כדי לפקוח עין: 5 סטטיסטיקות שיווק חיוניות בדוא”ל שעליך לבדוק לעתים קרובות . זה ישמור אותך על כל בעיות לפני שהן הופכות להיות רציניות מדי.

כשאתה מוכן לצלילה עמוקה בנושא מסירות, שיעורי פתוח, דואר זבל וכל השאר, היכנס לכל הפרטים כאן:

  • כיצד לכתוב דוא”ל המנויים שלך לא יכולים לחכות לפתיחה
  • כיצד לעצור את הדוא”ל שלך מסומן כספאם
  • 5 דרכים פשוטות להגדלת הדוא”ל שלך שיעורי מסירה
  • 5 סיבות מדוע אינך יכול לגרום לשירותי הדואר האלקטרוני שלך לעבוד (וכיצד לתקן זאת)

אוטומציה שיווקית וקמפיין טפטוף

אני חייב לומר, הזכייה העיקרית מהדוא”ל מגיעה מאוטומציה של הכל. ברגע שאתה יודע שמסע פרסום בדוא”ל עובד, השתמש בכלי אוטומציה שיווקית כדי לשלוח אותו באופן אוטומטי בזמן הטוב ביותר למנויים שלך. תקבל את כל ההכנסות וההמרות הנוספות מבלי שתצטרך לעשות עבודה נוספת.

הנה המדריך הסופי שלנו לאוטומציה שיווקית המפרט כיצד הכל עובד. בהחלט להתחיל שם.

אוטומציה של שיווק יכולה להסתבך, המאמרים הללו מפרקים את הכל:

  • הגבר קשרים 1 על 1 עם שיווק בדוא”ל
  • כיצד למסור תוכן שיווקי רלוונטי על ידי פילוח מנויי הדואר האלקטרוני שלך
  • כיצד ליצור קמפיין טפטוף הניתן לפעולה
  • צעד אחר צעד מדריך שלב ליצירת מענה אוטומטי שמנויים לא יכולים לחכות לפתיחתו
  • כיצד להגדיר מענה אוטומטי בדוא”ל ב- Aweber
  • כיצד לסחוט הכנסות מכתבי אישור

הצטמצמות

כשתהיה מוכן, תרצה גם להתחיל A / B לבחון את הדוא”ל שלך. מדריך למתחילים כיצד להתחיל A / B בבדיקת שיווק בדוא”ל שלך עובר את כל מה שאתה צריך.

יש לנו גם שני מחקרי מקרים המראים לך איך כל זה עובד בפועל:

  • מה שולחים 62,619,592 דוא”ל לימדו אותי בנושא שיווק תוכן [19459019 ]
  • כיצד הפכתי מדריך של 40,000 מילים ל- 361,494 מבקרים ו- 8421 הצטרפות לדוא”ל
    שיתוף ב facebook
    שיתוף ב whatsapp
    שיתוף ב twitter
    שיתוף ב linkedin
    שיתוף ב telegram
    שיתוף ב email

    תגובות פייסבוק

    תגובות חשבון וורדפרס

    כתיבת תגובה