תוספי החברות הטובים ביותר עבור WordPress – (סקירה עודכנה לשנת 2020)

האם אתה חושב לבנות אתר חברות? רעיון מצוין.

אתרי חברות מניבים הכנסות חוזרות ונשנות על ידי הצעת תוכן ותכונות פרימיום לחברים. זו גם דרך נהדרת עבורך לקבוע את הערך שלך בגומחה שלך. על ידי הצעת חברות, אתה אומר לאנשים שהתוכן שלך כל כך חשוב שאתה לא צריך להציע אותו בחינם.

על מנת שהמודל העסקי של חברות שלך יתפקד כראוי, עליך להתקין תוסף חבר שמוסיף תכונה זו לאתר שלך לניהול חברות, תשלומים ומידע על משתמשים אחר.

אם יש לך אתר וורדפרס, יש טונות של תוספי חברות לבחירה. מצאתי 746 בחיפוש שלי. למרבה המזל, אינך צריך לעשות יותר מדי מחקר מעמיק – עשיתי עבורך את כל ההרמה הכבדה וצמצמתי את שבעת התוספים המובילים לחברות. אתה יכול להשתמש ברשימה זו כהפניה, במקום לנסות למצוא את כל היתרונות והחסרונות בעצמך.

1. LearnDash

LearnDash

LearnDash מיועד לאתרים היוצרים ומוכרים קורסים מקוונים. זה נותן לך את האפשרות לשלוט בהרשמה לכל הקורסים שלך. תגדיר את התמחור ותקבע אם הקורס זמין לציבור או בלעדי לחברים.

יש כמה דרכים שונות להגדיר זאת. בנוסף לחברות שמציעה גישה לכל התוכן שלך, אתה יכול להוסיף תמחור חד פעמי כדי לתת למשתמשים אפשרות לקנות קורסים פרטניים.

תוסף זה גם מאפשר לך להשתמש באוטומציה לטובתך. אתה יכול לתזמן הצגת תוכן. כך תוכלו ליצור את כל הקורסים בבת אחת, אך להפיץ אותם במועדים מאוחרים יותר באופן אוטומטי. זה יעיל הרבה יותר מאשר לגשת אליו ידנית. אם למשתמש לא מופעלת חידוש אוטומטי לחברותו, תוכל להגדיר התראות על חידוש אוטומטי כדי לעודד אותו לחדש.

באמצעות LearnDash, אתה יכול גם ליצור מערכת של נקודות, תגים ותעודות כדי לתגמל משתמשים על סמך התקדמותם. ישנם גם מפעילי מעורבות שמשתמשים יכולים ליצור איתם אינטראקציה בזמן שהם עוברים את הקורסים שלך.

תמיכה ומשאבים הם גם יוצאי דופן. ישנן הדרכות וידיאו מועילות ופורום קהילתי פעיל לדיון ברעיונות או בבעיות פוטנציאליות עם בעלי אתרים אחרים. אם אתה עדיין זקוק לעזרה, אתה תמיד יכול לפנות לצוות התמיכה בלקוחות LearnDash.

קשה למצוא תוסף נוסף שעולה על תוכנת LearnDash בכל הקשור לניהול אתר חברות לקורסים מקוונים.

2. MemberPress

MemberPress

MemberPress מאפשר לך להפוך את האתר הקיים שלך לאתר חברות המתפקד במלואו. טרנספורמציה חלקה אינה בהכרח המקרה בכל תוסף אחר שקיים בחוץ, אך זוהי תכונה חשובה שיש לקחת בחשבון עבור אלו מכם שכבר יש אתר שמופעל.

עם MemberPress, זה פשוט כמו התקנת התוסף, הוספת פרטי שער התשלומים שלך, הגדרת המוצרים שלך והזמנת אנשים להצטרף.

קל מאוד לנהל את התוכן שלך עם התוסף הזה. אתה יכול להגביל את הגישה לפוסטים, דפים או קבצים ספציפיים. אתה יכול לעשות זאת עבור תוכן שכבר פורסם לפני התקנת התוסף.

תוסף זה מגיע גם עם תבניות עמוד של תמחור, וזו עוד תכונה עליונה. זה יעזור לך לייצר רווח רב יותר על ידי התמקדות באסטרטגיית התמחור שלך . בנוסף לתבניות התמחור, חברת חברת פרמפרס תומכת בשערי תשלומים כמו Stripe, PayPal, Authorize.net ועוד. MemberPress משתלב גם עם כמה מפלטפורמות השיווק הפופולריות ביותר לדוא”ל.

בסופו של יום, אתר החברות שלך יצליח רק אם אנשים אכן יצטרפו וישלמו עבור תוכן. אז אתה צריך להתייחס לזה כמו לכל מוצר ושירות אחר. התקנת תוסף בלבד לא בהכרח תביא עבורך מכירות. עם זאת, MemberPress מקלה על העבודה שלך בהרבה.

3. חברויות של WooCommerce

חברויות WooCommerce הוא עוד תוסף שאידיאלי לשילוב עם התוכן הקיים באתר שלך. כמו שראינו בעבר, תוסף זה מאפשר לך לטפטף תוכן, כך שתוכל לתזמן באופן אוטומטי מתי לחברים תהיה גישה לתכונות פרימיום.

אני ממליץ על חברויות WooCommerce לאלו מכם שרוצים להוסיף אתר חברות לפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך. התוסף מאפשר למכור חברות יחד עם רכישות מוצרים.

מסוף המשתמש ניתן לרכוש חברות כמוצר עצמאי, או כצרור. לדוגמה, נניח שיש לך מותג כושר. אם לקוח רוכש תוספי תזונה, אתה יכול לתת לו גישה למדור תוכניות ההדרכה באתר שלך בחינם. לכן, אם אתה רוצה התאמה אישית מלאה ופחות הגבלות לחברות ולמוצרים שלך, ייתכן שהתוסף חברויות של WooCommerce הוא הטוב ביותר שלך.

להלן מבט לכמה מהפונקציונליות המותאמת אישית המוצעת מלוח המחוונים של התוספים:

WooCommerce Memberships

חברות ב- WooCommerce מקלות עליכם לייבא או לייצא את חבריכם . אז אם ברצונך לשלב חברות אלה עם שירותים או מנויים קיימים שאתה מציע, תוכל לעשות זאת מבלי שתצטרך לעבור הכל באופן ידני.

עם זאת, ישנם מקרים שבהם תרצה לעבור את הקילומטר הנוסף כדי לרצות את אחד הלקוחות שלך. לדוגמה, נניח שלמישהו יש בעיה באחת מההזמנות שלו שנרכשו מהאתר שלך. לקוח זה גם משלם עבור חברות כדי לגשת לתוכן בלעדי. כדי לתקן את המצב, אתה יכול בקלות לשנות את החברות שלהם למשלימה למשך זמן מוגדר. לא תקבל סוג כזה של גמישות והתאמה אישית עם כמה מהתוספים האחרים לחברות הקיימים בשוק.

ל- WooCommerce יש גם אפשרות למכור חברות לקבוצות, צוותים או תאגידים. אבל זו תוסף אחר שצריך לרכוש ולהתקין בנפרד.

4. מקצוען חבר

aMember Professional

עלי להקדים ולהודיע ​​לך ש חבר מקצועי אינו תוסף מקורי לוורדפרס. זו תוכנה שנבנית עם PHP ומאפשרת לך לשלב אותה עם WordPress.

עם זאת, מכיוון שהוא אינו מקורי ומיועד במיוחד עבור וורדפרס, יכול להיות שיש כמה בעיות תאימות עם תוספים אחרים שאתה משתמש בהם.

אני אוהב את זה כי זו עוד אפשרות של כל אחד לאתרי חברות. ישנן רמות וחברות בלתי מוגבלות פריטים שתוכל להוסיף לאתרך. יש להם גם יותר מ- 200 מערכות תשלום בהן תוכלו להשתמש לניהול חברות.

מלוח המחוונים הניהולי, aMember Professional מאפשר לך להפיק דוחות מותאמים אישית אודות חבריך. אתה יכול גם לנהל את רשימות הדוא”ל שלך, להגדיר תשובות אוטומטיות ולפנות למשתמשים שאינם מוגדרים לחידוש אוטומטי עם הודעות תזכורת.

אני מאוד אוהב את תכונות בקרת הגישה של חברת Professional Professional. בנוסף לבקרה מי יכול לגשת לסוגים שונים של תוכן, תוכנה זו כוללת תכונות המונעות שיתוף גישה בין משתמשים. זה עוקב אחר מספר כתובות ה- IP המשמשות לגישה לתוכן, כך שאם תגיע למגבלה, המשתמש יינעל מהמערכת וידווח למנהל המערכת.

שלא כמו אפשרויות תוסף אחרות לחברות, aMember Professional היא רק רכישה חד פעמית, בניגוד למנוי חוזר, מה שהופך אותה לאחת הדרכים החסכוניות ביותר להגדיר את החברות שלך.

5. הגבלת Content Pro

Restrict Content Pro

Restrict Content Pro מציעה גם אפשרות תמחור משתלמת. התוכניות שלהם נעות בין 99 ל -249 דולר בשנה, אך אתה יכול להוציא 499 דולר חד פעמית לגישה לכל החיים. זה אולי נראה כמו הרבה בהתחלה, אבל זה משתלם עבור עצמו בעוד שנתיים עד חמש שנים, תלוי בתוכנית ששקלתם. בהחלט שווה את זה אם אתה מתכנן להקים אתר חברות לתקופה ממושכת.

עלות בצד, Content Pro מוגבלת היא קלה מאוד לשימוש אם אתה מתכוון לנהל תוכן בסיסי ורמות חברות באתר שלך. אתה יכול ליצור ולשתף מספר בלתי מוגבל של קודי הנחה כדי לפתות את המבקרים באתר שלך לבצע רכישות על סמך התמורה הטובה ביותר. Restrict Content Pro כולל גם שילובי תשלומים מובנים כך שתוכלו לקבל כרטיסי אשראי, אפשרויות תשלום חלופיות או שיטות תשלום מרובות בו זמנית.

מה שמפריד באמת את התוסף הזה מהקהל הוא הדרך שבה אתה יכול לנתח ביצועים על ידי יצירת דוחות מותאמים אישית כדי להציג את החודש האחרון, או טווחי תאריכים שצוינו כדי לראות כמה טוב עם החברות שלך. מידע זה מועיל ביותר בכל הקשור להערכת התמחור, המבצעים והדברים מהסוג הזה.

6. MemberMouse

MemberMouse

עם MemberMouse , אתה יכול בקלות למכור חברות יחד עם מנויים ומוצרים באתר האינטרנט שלך. צדדיות זו בהחלט הופכת אותו לתוסף חבר בולט. זה נהדר עבור אתרים שרוצים להוסיף חברויות להגבלת תוכן, כמו גם לאתרי מסחר אלקטרוני שרוצים להוסיף תכונות חברות.

הסיבה שאני אוהבת את הפלאגין הזה היא מכיוון שהוא מיועד לבעלי אתרים שאינם מיומנים מדי בטכנולוגיה. קל לכל אחד להשתמש בו, ללא קשר למומחיות הטכנית שלך. כל שעליך לעשות הוא להגביל תוכן באתר שלך עם הגנת סיסמה לחברים. כשאתה יוצר תוכן, אתה יכול להתאים אישית את האופן שבו הם מועברים על סמך דברים כמו רמות חברות, אורך החברות או הסניף המפנה.

MemberMouse מאפשר לך גם להקים חברות בחינם. זו הזדמנות נהדרת עבורכם לגרום למשתמשים להצטרף לאתר שלכם, מבלי שתצטרכו לשלם קודם. ברגע שהם יצטרפו ותראו את התכונות החינמיות שלכם, יתכן שהם נוטים יותר לשדרג לחברות בתשלום.

התוסף נועד גם לעזור לך להגדיל את רשימת הדוא”ל שלך.

אתה תהיה מרוצה מאוד גם מהנתונים המופיעים בניתוח והדוחות של MemberMouse. אתה יכול לעקוב ולמדוד דברים כמו:

  • מכירות
  • שימור לקוחות
  • ערך אורך חיי הלקוח
  • שיעורי ההחזר
  • פעילות יומנים
  • מעקב אחר שותפים

חלקם הפכו את רשימת המדדים המובילים לכל מנהל שיווק שצריך לעקוב אחר . כך שהיכולת לקבל דוחות אלו ישירות מהתוסף תקל על חייכם בהרבה.

7. מנויים לחברים בתשלום

Paid Member Subscriptions

מנויי חברות בתשלום הוא עוד תוסף רב-תכליתי שלא יכולתי להשאיר את הרשימה שלי.

אמנם זה לא בהכרח מציע שום דבר שונה משאר התוספים שכיסינו עד כה, אך יש לו אפשרות בחינם. אז לאלו מכם שאינם חדשים בזה ולא רוצים לבזבז הרבה כסף על הקמת אתר החברות שלכם, לא תצטרכו לשלם אגורה בכדי להשתמש בשירותי חברות בתשלום. עם זאת, לא תהיה לך גישה לתכונות פרימיום, כגון טפטוף תוכן, אלא אם תשדרג לתכנית בתשלום.

סיבה נוספת לכך שהרשמות לחברים בתשלום הכינו את הרשימה שלי היא מכיוון שהממשק ידידותי למשתמש וישר במיוחד. אם אתה מאוים על ידי תוכנה או טכנולוגיה חדשים היוצאים מאזור הנוחות שלך, לא אמורה להיות לך בעיה להשתמש בתוסף זה.

מסקנה

בניית אתר חברות הינה דרך יעילה לשפר את אסטרטגיית התוכן שלך, לבסס רשות מותג ולייצר הכנסות חוזרות. כדי ליצור אתר חברות עם וורדפרס, תצטרך להתקין תוסף.

אז מה התוסף החברתי הטוב ביותר לוורדפרס?

זה תלוי במה שאתה מחפש. יצרתי רשימה זו כדי לתת מגוון רחב של אפשרויות המבוססות על תכונות ספציפיות. תוספים מסוימים מיועדים לניהול חברות עם קורסים מקוונים, ואילו אחרים טובים יותר עבור אתרי מסחר אלקטרוני שצריכים לשלב חברות עם רכישות מוצרים. ישנם רשימת תוספים שהם פתרונות של כל אחד, ואפשרויות גם חסכוניות. מכיוון שיש כל כך הרבה גיוון במדריך זה, אני בטוח שתוכל למצוא את מה שאתה מחפש כדי לענות על צרכי האתר שלך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה