תהיה עצמך מכיוון שכולם נלקחים אחר

תוכן עניינים

“תהיה עצמך כי כולם כבר נלקחים.”

שאלנו כריס דוקר את השאלה:

[19459007 ] איזו פעולה, החלטה או בחירה אחת השפיעה הכי גדולה על צמיחת המותג האישי שלך?

הוא הגיב בציטוט נהדר על היותו ייחודי:

באמת הייתי אני. כל הזמן. כשהתחלתי לבלוג נהגתי להתחבא מאחורי שם דומיין אחר של “מותג”, ותמיד הרגשתי שאני צריך להסתכל על עצמי, מבחינת מה שאני אומר, איך אני אומר את זה וכו ‘. כמי שיש לה לקוחות עסקיים רבים. , כמו גם שבט מקוון מדהים, הייתי מודאגת ממה שהלקוחות שלי יחשבו.

ברגע שעברתי לבלוג ב- chrisducker.com , הבטחתי לעצמי שאני אהיה כריס ‘האמיתי’ כל הזמן. זה מאפשר לי להדהד עם העוקבים שלי כל כך הרבה יותר ופתח את הדלתות להזדמנויות רבות יותר ממה שאני יכול לנער עליהן מקל!

אני אוהב להיות אני. חוץ מזה, אני כריס דוקר היחיד שם בחוץ – מה שהופך אותי, המחשבות, האישיות והסגנון שלי למקוריים במאה אחוז.

חשבו על האנשים הגדולים שאתם מעריצים – מנהיגים עסקיים, הורים, משפחה, חברים וכל האנשים בחייכם שעשו משהו ראוי לשבח. ככל הנראה, כל אחד מאנשים אלה המשיך בדרכו שלהם. הם לקחו שיעורים מאלו שבאו לפני כן, אבל הם חידשו בשיעורים האלה כדי ליצור דברים טובים יותר.

כל המדריך שקראתם עוסק בבניית המותג האישי שלך. זה לא קשור להעתקת המותג של מישהו אחר. יש הרבה תגליות במדריך זה. קיבלת הנחיה לעבור תרגילים שמאפשרים לך להבין ממה אתה נלהב ומה יגרום לך אושר בחיים אם תשכב 50 שנה מהיום כדי להרהר.

בפרק אחרון זה אנו הולכים לתת לך עוד כמה הנחיות כיצד להיות ייחודיים. זו הנקודה החשובה ביותר מכל המדריך הזה. העולם זקוק ליותר אנשים שהם עצמאיים. זה זקוק לאנשים שמוכנים לנסות דברים חדשים ולמצוא דרכים חדשות להפוך את החיים למוצלחים ומהנים יותר עבור אנשים רבים יותר.

אז עקוב אחר הצעדים הסופיים האלה והתחל את המסע שלך לגלות מי אתה ומה החזון שלך לעתידך.

מדוע זה הכרחי להתבלט מהקהל

שאלנו את לואיס Howes השאלה הזו:

אם בנית היום נוכחות מקוונת מהתחלה, אילו 3 דברים היית שוקל לספק את ההחזר על ההשקעה הגדול ביותר בזמנך וכספך?

תגובתו כללה נקודה על להיות ייחודי וליצור משהו ייחודי:

יצירת משהו ייחודי: זה יכול להיות ספר, פודקאסט, תוכנה או אפילו עלון מצחיק. צרו משהו שמבוסס על נושא / נישה ספציפית וקידמו את עצמכם בכל מקום כגישה אליו. אנשים מודאגים מלהיתקע בנושא אחד, אך זו הדרך הטובה ביותר להתוודע מהר, כך שתוכלו לדבר על כל מה שתרצו אחר כך במקום שאנשים יעקבו אחריו ויקשיבו לכם.

חלק מאיתנו הותנו במהלך חיינו להישאר בשקט ולרדת לרקע. זה בטוח ברקע. כשאתה ברקע אין הרבה שיכול להזיק לך, אבל אם בילית זמן רב ברקע שמת לב שאתה גם לא יכול להשיג הרבה.

אנשים נמשכים לייחודיות. אנשים פרטיים, חברות וארגונים החובקים ייחודיות יכולים להפוך את עצמם למושכים יותר על ידי בולטות מהקהל.

לדוגמה, אתה הולך לחממה כדי לבחור פרחים לשולחן המטבח שלך שאתה רוצה לתת במתנה למישהו שאכפת לך ממנו; אתה הולך בחממה וכל מה שיש להם זה ורדים אדומים. עד כמה שאתה יכול לדעת שאין הבדל בין אף אחד מהפרחים, אז אתה הולך עם החבורה הכי קרובה אליך ואתה יוצא מהדלת.

אם אתה נוהג להיות ורדים אדומים בין ורדים אדומים אחרים אתה תתן לעצמך יותר תחרות מהנדרש. ורדים אדומים הם פרחים נהדרים. כל חבורה תהיה בחירה טובה לפחות על פני השטח, אך האדם שקטף את הפרחים לא יכול להבין את ההבדל.

עכשיו אתה נכנס לחממה אחרת ורואה שוב חבורה של ורדים אדומים. אבל הפעם אתה מבחין בחבורה יפה של ורדים צהובים. אתה מיד ניגש ויש לך ריח. אתה מעריץ את היופי שלהם ואתה נאלץ לבחור אותם.

להיות שונה נותן לך יתרון על פני התחרות. בדוגמת הוורד אין שום דבר שונה באמת בין ורד אדום לשושנה צהובה. שניהם ורדים, אבל הבדל פשוט אחד כמו צבע יכול להספיק כדי לפתות מישהו להבחין בך.

אם אתה רוצה להצליח עם הצעדים בכל אחד מהפרקים במדריך זה אתה צריך להבין מה הופך אותך ל”צהוב “. להיות שונה נותן לך יתרון. יש מיליארדי אנשים בעולם הזה שמתחרים על אותן משרות, אותם לקוחות ואותם מבצעים.

המפתח שלך לנצח בחייך הוא להבין מה גורם לך להיות שונה, ללמוד לחבק את הייחודיות הזו ולהשתמש בה כדי לגרום לאנשים לשים לב ולבחור בך על פני כולם.

להלן שלוש צעדים קצרים כדי להבין מה מייחד אותך.

שלב ראשון פרט את המוזרויות, התשוקות וההיסטוריה שלך

שאלנו את יניק סילבר, מייסד Maverick1000 והסופר “34 כללים ליזמים מאווריק” [ 19459006] שאלה זו:

איזו פעולה, החלטה או בחירה אחת השפיעו הכי גדולה על צמיחת המותג האישי שלך?

הוא הגיב:

הבנתי שאנשים רוצים לתקשר עם אנשים. זה אומר להיות ‘אמיתי’. קל מדי לשים סיבוב חיובי על הכל, אבל זה לא אמיתי או אותנטי. אני חולק את הטוב, הרע ולפעמים ‘מכוער’. למשל סר ריצ’רד ברנסון הוא אחד הגיבורים העסקיים הגדולים ביותר שלי. התמזל מזלי לבלות איתו מעל 6 שבועות ומעלה עם קבוצת יזמים של מאבריק שאני מארח באי הפרטי שלו. מהטיולים הללו אשתף כמה מהסיפורים והתובנות בבלוג שלי. עכשיו בצד השני של המטבע, אני אחשוף דברים כמו איך נפלתי בעליית הגג שלי. (כן, לא היה לי מושג שהייתי אמורה ללכת רק על המפרקים.)

לרוב האנשים יש מוזרויות ייחודיות, יצרים ואפילו היסטוריה שהופכת אותם שונה. צרו רשימה של כל הדברים שעשויים לייחד אתכם. זה יכול להיות חיוך עקום או גל מסוים בשיער שלך. יכול להיות שיש לך כישרון מדהים לשריקה או שאתה יכול להיות אס בבאולינג. ההיסטוריה שלך עשויה לכלול עבודה בחווה של סבא וסבתא שלך בכל קיץ או השתתפות בעשרות אירועי שחייה דרך בית הספר ואפילו לשנים הנוכחיות שלך.

זהו תרגיל של סיעור מוחות, אז תעבור לרשימה כל מה שקשור לעצמך שהוא מוזר ושונה. רשמו גם את התשוקות שלכם, את הדברים שאכפת לכם מכל דבר אחר בעולם.

שלב שני קבע סדר עדיפויות לרשימה הייחודית שלך

הבא, עבר את הרשימה שיצרת ותעדוף אותה. רשמו את הדברים שאכפת לכם מהם ביותר או את הדברים שאתם חושבים שמפרידים ביניכם לבין אחרים. לכולנו יש דברים ייחודיים עלינו שאולי לא כל כך ייחודיים כשאנחנו חושבים על זה.

זכור, אתה מנסה להפריד את עצמך מחבילות של אנשים אחרים המתחרים על אותם דברים בחיים. אם יש לך משהו שונה להפליא, תרצה להשתמש בזה לטובתך.

שלב שלישי שילב את התכונות הייחודיות שלך ביעדי המותג האישי שלך

ברגע שיש לך את רשימת העדיפות שלך אתה יכול להתחיל להשתמש בתכונות הייחודיות ביותר שלך ביעדי המותג האישיים שלך. בעיקרון, אתה מוסיף את הייחודיות שלך לחזון שלך לעתיד.

לדוגמה, אם אתה טייס פרטי שאוהב להטיס מטוסים בזמנך הפנוי, זה כנראה משהו שאתה הולך לעשות במהלך חייך. אתה מחויב לזה כי אתה נהנה מזה. אתה יכול לעבוד זאת ביעדי המותג האישי שלך בדרכים רבות ושונות. אתה יכול להתחיל טור בבלוג שלך בו אתה משתף סיפורים על חוויות הטיסה שלך. אתה יכול לפתוח עסק שיש לו קשר לתעופה. אתה יכול אפילו להפוך את אהבתך לתעופה למשהו שאנשים רואים כשהם פוגשים אותך. אתה יכול ללבוש סיכת מטוס קטנה על החולצה שלך בכל מקום שאתה הולך.

הדברים כולם מתחילים שיחה. הם באים יחד לבנות את הסיפור שלך והסיפורים זכורים לך. כשאתה יוצא לראיון או לפגישת מכירות אתה מתחרה עם רבים אחרים, אבל האדם שאתה נפגש איתו אולי זוכר, “המועמד עם סיפורי המעופף הגדולים.”

זה יכול להיות ההבדל בין קבלת חדש עבודה או להיות תקוע אצל הישן שלך. זה יכול להיות ההבדל בין צמיחת מכירות אדירה או מכירות עומדות.

כיצד לפתח את הסיפור האישי שלך המפריד בינך
מאחרים

זהו אמירת עסק אחרת ומתי זה מגיע למצוא הצלחה בחיים שאתה תמיד מוכר. אתה מוכר את עצמך למעסיק. אתה מוכר מוצרים לצרכנים. אם אתה יכול לחדד את הסיפור האישי שלך יהיה לך זמן הרבה יותר קל ומוצלח להצליח בכל תחומי החיים.

כבר התחלת ליצור את הסיפור שלך בשלב הקודם. עכשיו זה מסתכם בשחזור סיפור שחולק פרטים על מי אתם. זה מאפשר לאנשים להיכנס כדי שיכירו אותך וכשאנשים מכירים אותך הם בוטחים בך וקונים במה שאתה מוכר.

שלב ראשון מדוע אתה כאן?

אחד האנשים המצליחים ביותר בכל הנוגע למותגים אישיים הוא הגולף, ארנולד פאלמר. הוא מוכר בכל העולם בזכות תדמיתו. חלק עיקרי מהמותג שלו הוא כמובן יכולתו לגולף, אך מאז שהתחיל לבנות את המותג שלו הוא השתמש בסיפור משפחתו ומאיפה הוא הגיע.

פאלמר היה בנו של חקלאי ומנהל שטח גולף. הוא בא מאמצעים דלים בשלב מוקדם ואנשים מסוימים עשויים להימנע מלחלוק את ההיבט הזה של החיים עם אנשים אחרים, אבל פאלמר אימץ זאת ואנשים נמשכו אליו ולסיפור שלו.

רשום מאיפה הגעת. היו גאים בדברים שחווית ובעיקר בדברים עליהם התגברתם. אנשים מתחברים לסיפורים האלה והם מרגישים שהם באמת מכירים אותך לאחר שתשתף מידע על הרקע וההיסטוריה שלך.

שלב שני מה החזון שלך?

לאחר מכן אנשים רוצים לדעת לאן אתה הולך. אנחנו מין סקרן בכך שאנחנו תמיד רוצים לדעת מה הולך הלאה. אנו תמיד מסתכלים קדימה ותוכלו להזין את הסקרנות הזו על ידי אמירת אנשים על החזון שלכם לעתיד כולל העתיד שלכם.

שאלה נפוצה בראיונות עבודה היא “איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים?”

אתה אמור להיות מסוגל לענות על השאלה הזו ובאופן מפתיע, מעטים יכולים. אנו חושבים קדימה, אך אנו לא באמת מחפשים את החזון שלנו. אתה יכול להשיג יתרון על ידי שימוש בחזון שלך לטובתך.

שלב שלישי תרגול לספר את סיפורך וכתיבת סיפורך

עבדת על חזונך לאורך כל המדריך הזה. כעת המשימה שלך היא היכולת לספר את החזון שלך לאחרים. נסה את זה עם חבריך ובני משפחתך. ספר להם את התוכניות שלך לחיים. מדו את תגובתם. אם הם שואלים שאלות, זה דבר טוב. אם אתה רואה ניצוץ של עניין בעיניהם זה אומר שאתה עושה עבודה טובה.

הסיפור שלך הולך להבדיל אותך מהתחרות. התחל לתרגל את הסיפור שלך עכשיו והוא ישמש אותך היטב לאורך הקריירה שלך.

כיצד ליצור מגרש מעליות אישי שזכה
על אנשים שאתה פוגש

מגרש מעלית זה כשאתה עושה המגרש שלך למישהו בזמן שייקח לרכב במעלית. הם נמצאים ליד הרכיבה שלך ברכב ויש לך רק כ -30 שניות לתיק שלך. כשמדובר במותג האישי שלך, זה חיוני שתוכל לספר את הסיפור שלך ולהביע את הערך שלך בזמן שנדרש לרכוב על מעלית.

לאורך כל חייך המקצועיים עומדים בפניך הזדמנויות להכיר אנשים. אולי אפילו תפגשו אותם רוכבים במעלית במשרד. אלה הזדמנויות להציג את עצמך ולגרום להם להתעניין במה שאתה עושה. הם עשויים להעסיק אותך. הם עשויים להיות שותפים איתך. הם עשויים להיות מסוקרנים עד כדי כך לספר לעמית שלך אודותיך.

כך תוכלו להפוך את הסיפור והאמירה הערכית שלכם למגרש מעלית.

מדינה ראשונה מה אתה עושה למען אנשים

האדם שאתה פוגש לעתים קרובות יבקש את שמך וישאל מה אתה עושה.

ציין מה אתה עושה מבחינת איך זה יתרון עבור קהל היעד שלך. אתה רוצה שהאדם שאליו אתה נותן את המגרש שלך, יראה את הערך במה שאתה יכול להציע לו.

לאינסטלטור יהיו כמה אמירות פוטנציאליות לפתיחה זו: אני מתקן סוגיות אינסטלציה ועוזר לאנשים לצאת ממצבים מבולגנים.

או: אני עוזר לאנשים לבחור אביזרי אינסטלציה חדשים ולהתקין הכל באופן מקצועי.

שלב שני מספק הוכחה לערך שלך

הוכחה באמת יכולה להבדיל את המגרש שלך למעלית. צפו בדוגמה אחת או שתיים לעבודה שביצעתם שהצליחו באמת ושמרו על אלה מוכנים בראשכם להזדמנויות המגרש שלכם למעלית.

אתה יכול לשתף פרויקט שעבדת לאחרונה עליו ואיך זה הגדיל את הרווח למעסיק שלך או איך העבודה האחרונה שביצעת גרמה ללקוחות שלך להראות נהדר מול משפחתם וחבריהם.

עבור האינסטלטור, הוא או היא יוכלו לומר:
לקוח אחרון שלנו שהגיש לאחרונה את המטבח שלהם הופיע במדור העיתון המקומי “Best Of” לשיפוץ מחדש. מאמר.

שלב שלישי הסתיים בקריאה לפעולה

לבסוף, סיימו כל שיחה בקריאה לפעולה. אתה יכול פשוט למסור לאדם את כרטיס הביקור שלך ולבקש ממנו ליצור איתך קשר אם הוא אי פעם יזדקק לעבודה או אם מישהו שעשוי להזדקק לעבודה.

לפעמים ההבדל בין לגרום לאנשים לנקוט בפעולה לבין לא לשמוע מהם שוב הוא פשוט לתת להם פעולה לנקוט.

כיצד לבנות מצגות לספר סיפורך

קבוצות המקצועיות באוניברסיטה המקומית שלך מחפשות בדרך כלל דוברים. הם רוצים שאנשי מקצוע יבואו לדבר עם סטודנטים ואנשי מקצוע אחרים בקהילה על חוויות בכוח העבודה. התלמידים מחפשים דוגמאות כיצד הם יכולים לממש את העולם המקצועי ובדרך כלל ישנם אנשי מקצוע מתוסכלים המחפשים דרכים לשפר את חלקם בחיים.

אתה יכול להשתמש במגעים מדברים אלה כהזדמנויות לצמיחת המותג שלך מול קהל היעד שלך. הדוברים באירועים אלה לא רק זוכים לחשיפה לסטודנטים ואנשי מקצוע אחרים, אלא גם לפרופסורים ובעלי עסקים.

באירועים אלה, בדרך כלל תתבקש להביא מצגת סיפון שקופיות שתוכל להשתמש בה כדי לסייע לדיון שלך. הגדרת מצגת זו בצורה הנכונה יכולה לגרום לך להתבלט מרמקולים ומגישים אחרים ולגרום לך לפנות אל קהל היעד שלך.

כתובת ראשונה סוגיה ראשונה הגיליון המשותף מניות הקהל

התחל את המצגת שלך על ידי התייחסות לנושא המשותף שיש לכל אחד מהקהל. אם היית מדבר עם סטודנטים היית מתחיל לדבר על המאבק להוצאת עבודה ראשונה מהקולג ‘. אם היית מדבר עם קבוצה של אנשי מקצוע מתוסכלים, היית נוגע בתסכול ההוא על ידי קביעת כמה אנשים מתוסכלים מהעבודה שלהם, אבל לא יודעים איפה להתחיל להשיג משהו טוב יותר.

על ידי התייחסות לנושא המשותף אתה מדבר נכון לכל אדם בקהל ומושך את תשומת ליבו. הם רואים את התועלת הפוטנציאלית עבורם והם ישימו לב.

שלב שני שתף את סיפור המאבק שלך

לאחר מכן, עבר לסיפור המאבק שלך. אתה צריך להוכיח את אמינותך ולהרוויח עניין. הסיפור שלך משיג את שני אלה. כבר עבדת על הסיפור שלך לאורך כל הפרק הזה. עבור כל מצגת, צבט את הסיפור שלך כך שהפרטים יתמקדו בנושא הדיון.

ייתכן שהסיפור שלך לא ישקף בדיוק את אלה בקהל, אבל סיפורים נותנים לאנשים דרך להבין נושא והם יכולים להכניס את החוויות והמצבים שלהם לסיפור ולראות מה הפתרונות עשויים להקשיב לך .

שלב שלישי שתף את סיפור ההצלחה שלך

התחל בשיתוף סיפור ההצלחה שלך – הייתי בוגר שנאבק למצוא את העבודה הנכונה רק כמה שנים לפני … ואז לעבור לסיפור ההצלחה שלך. דברו על הצעדים שנקטתם בכדי להשתלט או על חייכם להשגת יעדיכם.

שלב רביעי מספק צעדים לפעולה לקהל

לאחר מכן, הקדיש לקהל צעדים בפעולה. אתה יכול לדבר על אלה לאורך כל הסיפור והמצגת שלך ואז כשסיימת עם המצגת, רשום את צעדי הפעולה שהקהל צריך לנקוט כדי ללכת בדרך דומה לשלך. אנשים אוהבים מצגות ניתנות לפעולה וביצוע שלבים אלה יגרמו לך להיות שונה מאשר דוברים אחרים. אתה רוצה להיות בלתי נשכח ושונה.

סיום שלב חמישי בקריאה לפעולה

לבסוף, הסתיים בקריאה לפעולה. השאר תמיד משהו בזה בסוף. שתף את פרטי הקשר שלך ובקש מאנשים ליצור איתך קשר אם יש להם שאלות. חברי קהל עשויים ליצור איתך קשר עם מספר שאלות המשך או שמישהו בקהל עשוי לשאול אותך לגבי פתיחת עבודה שיש להם.

כיצד להשיג הזדמנויות לדבר

הדיבור היה חשוב לאנשים המגדלים מותגים אישיים כולל כריס דוקר . שאלנו, כריס את השאלה הבאה:

אם היית בונה נוכחות מקוונת מאפס היום, אילו 3 דברים היית שוקל לספק את ההחזר על ההשקעה הגדול ביותר בזמנך וכספך?

תשובתו כללה נקודה בנושא הזדמנויות דיבור:

התחלתי להסתכל על אירועים ומפגשים שבהם אוכל לדבר. דיבור מאפשר לך להתחבר לאנשים בצורה הרבה יותר שונה מזו של בלוגים ופודקאסטים, למשל. ספק טונות של ערך אישי ואז היכולת לדבר עם הקהל שלך מייד אחרי שאתה יוצא מהבמה זה לא רק משמח מאוד, זה צעד ענק קדימה ביצירת אותם יחסי P2P (אנשים לאנשים) שמשמעותם יותר מכל דבר אחר בבניית המותג , אני מאמין. בנוסף, הדיבור מול קהל מביא אותך באופן מיידי לאור מנהיג, וזו הסיבה שאנשים שם כדי לראות אותך נוכח מלכתחילה.

לג’יימס שרמקו היה גם מידע כדאי על מציאת הזדמנויות דיבור. שאלנו אותו:

איזו פעולה, החלטה או בחירה אחת השפיעו הכי גדולה על צמיחת המותג האישי שלך?

תגובתו:

נסיעה לשווקים גדולים יותר (ארה”ב מאוסטרליה) כדי להרחיב את הרשת שלי. זה הוביל להכרות ולדיבורים מהבמה באירועים גדולים.

המקומות הטובים ביותר לחפש הזדמנויות לדבר, כאמור, הם אוניברסיטאות מקומיות וקבוצות מקצועיות. לעיר שלך יש כנראה לשכת מסחר. צרו איתם קשר ושאלו אם יש להם תוכניות בהן יכולים אנשי מקצוע מקומיים להיכנס ולשתף את סיפורם.

עשה אותו דבר עם אוניברסיטאות. צרו קשר עם האוניברסיטה ושאלו האם יש כיתות או קבוצות כלשהן בקמפוס אשר יהנו לשמוע מאיש מקצוע בענף שלכם.

הזדמנויות דיבור אלה פועלות לבניית אוסף האישורים שלך והם גם מעמידים אותך מול קהל היעד שלך. אתה יכול אפילו לקבל הכרה מהעיתונות המקומית, ולהרחיב את טווח ההגעה שלך עוד יותר.

מעסיקים, לקוחות וכו ‘תמיד מחפשים הוכחה חברתית ומקבלים הזדמנויות דיבור בארגונים רשמיים כמו אוניברסיטאות וארגונים מקצועיים הם הוכחה לכך שאתה מומחה בענף שלך. .

לואיס האז מאמין גם בכוח הדיבור. שאלנו אותו:

איזו פעולה, החלטה או בחירה אחת השפיעו הכי גדולה על צמיחת המותג האישי שלך?

תגובתו הייתה:

התחברות עם משפיעים באירועי המפתח שהם מדברים בהם ומגיעים אליה.

היה עצמך מכיוון שכולם נלקחים

להיות שונה יכול לכלול גם עשיית דברים שאחרים לא עושים. לדוגמא, שאלנו את גגן ביאני את השאלה הבאה:

איזו פעולה, החלטה או בחירה אחת השפיעה הכי גדולה על צמיחת המותג האישי שלך?

תגובתו הייתה:

החל משנת 19459054] ועידת האקרים לצמיחה הייתה הפעולה החשובה ביותר שעזרה לבנות את המותג האישי שלי. פתיחת ועידה אפשרה לי ליצור קשר ולדבר לצד מספר משווקי צמיחה מוכשרים להפליא. אתה יכול לעשות זאת רק אם אתה כבר דובר אמין, אז באמת הטריק לבנות מותג אישי הוא קודם כל להקליט רקורד. לאחר מכן, התחלת אירועים וכנסים היא הצעד הבא הגדול.

במהלך מדריך זה אנו נותנים לך את הכלים הדרושים לבניית המותג האישי שלך.

אתה יכול לקחת השראה מאחרים, אך תמיד תמשיך לחשוב על בניית המותג שלך. הזדמנויות יגיעו אליך אם תבלוט מהקהל. אף אחד לא הולך להעסיק אותך לעבודה, לבחור את החברה שלך כספק או להשקיע בעסק שלך, אלא אם כן הם מבינים למה אתה שונה.

השתמש בפריטים בפרק זה ובקודם במדריך כדי לעזור לך לבנות את המותג האישי שלך. ואז לחבק את הדברים שמייחדים אותך. חיבוק הייחודיות שלך והתלהבות מכך גורם לך לפנות לאנשים. זה גורם לך להראות יותר חשוב מאחרים שאינם מחבקים את התכונות הייחודיות שלהם.

היו עצמכם והיו בטוחים כשאתם מתקשרים עם אנשים. זה לבד יכול להוביל להזדמנויות מדהימות הן בחיים המקצועיים והן האישיים שלך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה