שיטות עבודה מומלצות לשיווק תוכן + דוגמאות מהמותגים המובילים

תוכן עניינים
שתף 11
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
12 מניות

 

עם תוכן נהדר מגיע אחריות גדולה! יכול להיות שיש לך תוכן נהדר אבל מה אתה עושה עם זה? התשובה נעוצה בשיווק תוכן. אתה יכול להשתמש בערוץ השיווקי הזה כדי לבנות את בסיס הלקוחות שלך על ידי מעורבות בהם ומתן תוכן המומר. אנו הולכים לצלול לרשימה המועדפת עלינו על שיטות עבודה מומלצות לשיווק תוכן.

 

האם אתה מיישם מישהו מהם? בוא נגלה.

 

אם אתה כבר יודע שאתה רוצה לקחת את שיווק התוכן שלך לשלב הבא. אז בואו נגיע לזה. צרו קשר ונתחיל להפוך לקוחות פוטנציאליים לקונים נאמנים כיום!

 

מהו שיווק תוכן?

 

שיווק תוכן מתמקד ביצירת תוכן בעל ערך לקהל היעד שלך. מילת המפתח כאן היא ערך. אתה יכול ליצור את כל התוכן שאתה רוצה, אבל אם הוא לא ישתמע בקהל היעד שלך, אתה לא אמור לצפות שמכירות ייצאו ממנו. הפקת תוכן חשוב זה היא דרך לפרוץ את שאר הרעש בעולם הדיגיטלי. המטרה, כמו רוב הטקטיקות השיווקיות, היא לנהוג בפעולה של הלקוחות.

 

חושב שלא ניתן ליישם שיווק תוכן על העסק שלך? תחשוב שוב. כל עסק יכול ליהנות מיצירת תוכן. לא הכל צריך להיות פרסומת ברורה או דחיפה למכירה. תוכן רלוונטי עוזר לחתוך את העומס ויכול גם לעזור בבניית מודעות למותג עבור החברה שלך.

 

אז עכשיו השאלה שלך היא כנראה איך אוכל להרוויח כסף רק על ידי פרסום תוכן? זה לא מספיק רק לפרסם תוכן. אתה חייב להיות יצירתי! צאו מאזור הנוחות שלכם. סע לאן ששום מתחרה לא עבר לפניו והיה מסוגל לבנות אסטרטגיה. עם שיטות העבודה המומלצות לשיווק תוכן שלנו זה יהיה חתיכת עוגה!

 

שיטות עבודה מומלצות לשיווק תוכן

 

שיווק בתוכן קשור כמובן לתוכן! אז הראשון של שיטות העבודה המומלצות לשיווק התוכן שלנו אולי נשמע מעט מוזר.

 

אל תמכור שום דבר. תחזור על זה. אל תמכור שום דבר.

 

רגע מה?

 

אנו יודעים מה אתם בטח חושבים. כיצד אוכל למכור את המוצרים או השירותים שלי אם אני לא מנסה למכור אותם בפועל?

 

כן זה צודק. מטרת שיווק התוכן היא לייצר תוכן נהדר כך שלקוחותיך ינקוטו בפעולה. אם התוכן שלך יוצא דופן ולא דומה לשום דבר שלקוחות ראו אי פעם, הם ייאלצו לנקוט בפעולה.

 

אז, הצג תוכן שהמשתמשים שלך רוצים לראות ואל תדחוף מכירות עליהם. אתה יכול ליצור אסטרטגיית פרסום מקוונת נפרדת למכירות. אבל לפעמים אנשים זקוקים להפסקה ממודעות. זו הסיבה שאתה צריך שיווק תוכן .

 

בואו נסתכל על חברה שמעבירה את השיטות הטובות ביותר לשיווק תוכן זה! Publix – המכולת המפורסמת בשם “Pub Subs” – מחזיקה בחשבון אינסטגרם עם צילומי אוכל שונים, מתכונים וטיפים לבישול. הם לא ישירות “מוכרים” משהו או אומרים לך לקנות משהו. אך על ידי הצגת מתכוני העוקבים הם מעודדים אותם בעדינות לנסוע לפובליקס לרכוש את המרכיבים הדרושים להם להכנת ארוחות או חטיפים כמו הסלסה הטעימה הזו.

 

אם החשבון שלהם היה מלא בתמונות של מעבר השבבים שלהם כאשר זה קונה אחד לקבל בחינם, הלקוחות היו פחות עוסקים בתוכן שלהם.

 

למרות שמדובר בסופרמרקט, הם בנו את המותג שלהם בצורה כזו שהיא יוצאת כמקור למתכונים מקצועיים וטיפים לבישול.

 

Instagram content marketing best practices

 

1. העבר ערך

 

בזמן שאתה לא מוכר את המוצרים שלך, אתה צריך גם לספק ערך ללקוחות שלך. זה מה ששיווק תוכן בכלל קשור? איזה מקום טוב יותר להכיל תוכן חשוב מהבלוג שלך ?! מה אתה אומר? אין לך עדיין בלוג? ואז הגיע הזמן להתחיל לכתוב או למיקור חוץ של הכתיבה שלך לחברת שיווק תוכן . זהו אחד המקומות הטובים ביותר להעביר תוכן מועיל ללקוחות וזה מייצג גם את המותג שלך.

 

הבלוגים נהדרים מכיוון שאתה יכול להשתמש בהם כדי לענות על שאלות שעלולות להיות ללקוחות שלך. ברגע שאתה מתחיל לבלוג באופן קבוע אתה הופך למקור מהימן לתוכן. כאשר לקוחות בוטחים בך, יש סיכוי גבוה שהם יקנו את המוצרים והשירותים שלך.

 

ואף פעם לא נופלים בפח של בחירת כמות על פני איכות. קבלת שפע של פוסטים קצרים ולא יקרי ערך אינה הדרך הנכונה להעסיק את הקהל שלך. במקום זאת, קח את הזמן ליצור מאמרים מהורהרים שיעזרו להם. אחרי הכל, הבלוג שלך צריך להיות קשור לקהל ולא רק למותג שלך. בעקיפין, מכרו להם את המוצרים והשירותים שלכם על ידי שיתוף של תוכן חשוב, רלוונטי ומגוון.

 

פטגוניה, חברה שמוכרת בגדים לחיק הטבע, היא בשליחות לשפר את העולם. הבלוג של פטגוניה מלא בתוכן מעולה של 100% שבסיס הלקוחות שלהם ימצא מעניין ושימושי.

 

יש סיפורים של אנשים מטיילים, הסביבה המשתנה, ואולי התוכן הטוב ביותר של סופרים אורחים. כמו זה מכתב לפטגוניה שנכתבה על ידי לורה ג’ונסטון על מכנסי התיקים הוורודים של פטגוניה שלה שלבשה במשך 180 יום תוך כדי טיול בשביל האפלצ’י. התוכן שלה משעשע כשהיא מספרת את סיפור זוג המכנסיים הקצרים האהוב עליה. תוכן זה מוכר את המכנסיים הקצרים מבלי לומר ללקוחות לקנות אותם ומעניק ערך לקורא כאשר הם לומדים על כמה מכנסיים קצרים אלה נפלאים.

 

digital content best practices

 

2. התאם אישית את התוכן שלך

 

ההתאמה האישית מאפשרת לך לתפוס את תשומת ליבם של הלקוחות שלך ולהתאים להם את החוויה שלהם באופן ספציפי. זה בעצם גורם לאנשים להרגיש מיוחדים וכמו שהחברה עובדת בדיוק בשבילם. התאמה אישית של התוכן שלך יכולה להיות כל דבר, החל מהמלצה על תוכן שהלקוחות עשויים לרצות להעביר את שמם למוצר שלך, כמו קולה!

 

האם מצאת את שמך על בקבוק קוקה קולה? כחלק מקמפיין ה- Share a Coke שלהם, קוקה קולה הניחה אלפי שמות שונים על בקבוקיהם. לראות את שמך על מוצר כזה זה מרגש וגורם לך לרצות לקנות רק בגלל שהוא מותאם אישית. זוהי דרך יצירתית להראות ללקוחות שקולה אכפת להם תוך שהיא נותנת ללקוחות משהו מהנה ובעל ערך. וזה משתלם!

 

בנוסף, האם ראית אותך שם פעם על משקה? זה המפתח. כדי להצליח, חשוב על דברים שהמתחרים שלך לא עושים. לחלופין, אתה יכול לבצע פיגי -back מהרעיונות לשיווק התוכן שלהם ולהפוך אותם לטובים יותר!

 

Spotify היא חברה נוספת המתאימה את התוכן שלהם למשתמשים שלה. הם משתמשים באלגוריתם כדי ליצור רשימות השמעה מותאמות אישית לכל אדם. אם אתה מנוי ספוטיפיי תהיה לך גישה לתערובות יומיות, גילוי שבועי, רדאר שחרר ועוד! כל הפלייליסטים הללו מכילים שירים ששמעתם בעבר או שירים חדשים הדומים לטעם המוזיקה שלכם על סמך השירים הקודמים שהאזנתם להם.

 

למרות שיצירת תוכן כמו קולה וספוטיפיי עשויה להיות מחוץ להישג ידם של חברות קטנות יותר, זה לא אומר שאתה לא יכול להתמודד כדי להגיע לכוכבים. דרך נוספת שתוכל להתאים אישית את התוכן שלך היא פשוט לכלול המלצות לתוכן נוסף.

 

אם אתה מציג ללקוחות תוכן שרלוונטי להם זה גורם לחברה שלך להיראות חכמה! ככל שתוכלו להציג תכנים רלוונטיים יותר ללקוחות הבודדים שלכם, כך תוכלו לבנות איתם יותר אמון. תהפוך במהירות למקור אמין למידע. כאשר לקוחות מחפשים את האתר שלך מכיוון שהם יודעים שהם יקבלו תוכן מותאם אישית, בדיוק זכית במשחק שיווק התוכן.

 

3. בנה קשר עם לקוחות באמצעות תוכן

 

זהו אחד מהשיטות המומלצות לשיווק התוכן שלנו שכל חברה בגודל יכולה לעשות וצריכה לעשות . זה הולך יד ביד עם טכניקת ההתאמה האישית שלנו. אבל איך אתה יכול להיות “אג”ח” של החברה עם הלקוחות שלך? צור תוכן שמהדהד איתם ישירות. מעבר מעבר להיותו רק “מותג” והיה אישי.

 

אנשים אוהבים כאשר מותגים מתקשרים עימם בפלטפורמות כמו Instagram ו- פייסבוק [ 19459008] . קבלת תשובה מהמותג האהוב עליך זה כמו לזכות בלוטו עבור אנשים מסוימים. שלב טקטיקה זו עם התוכן שאתה מפרסם! אנתרופולוגיה לוקח את הזמן כדי לשתף תמונות רפרסט שאותן מעריציהם מפרסמים בזמן שהם לובשים את בגדיהם. כאשר לקוחות רואים זאת, הם משייכים את המותג להיות בקשר עם בסיס הלקוחות שלהם ולהתחבר אליהם ברמה עמוקה יותר. הם מעודדים את לקוחותיהם בעדינות לרכוש את בגדיהם ומעניקים להם תקווה שאולי החברה תפרסם מחדש את התוכן שלהם. רכישת תמונות מלקוחות יכולה לגרום להם להרגיש תוקף. אתה, כחברה, הופך למעשה למערכת תמיכה. אנתרופולוגיה תומכת ומכירה את לקוחותיהם בצורה חדשנית.

 

content marketing best practices

 

4. שאלו שאלות

 

ברצינות, שאל את הלקוחות או העוקבים שלך שאלות. זוהי דרך נהדרת לעסוק איתם וללמוד יותר על נקודות הכאב שלהם וכיצד תוכלו לשרת אותם טוב יותר. ואתה מספק תוכן חשוב באותו זמן! לאחר שתעשה זאת, וודא שאתה מתקשר איתם לאחר מכן. אם הם מספקים תשובות או שואלים שאלות המשך נוספות, עליך לוודא שאתה מגיב. לקוחות יפסיקו במהירות ליצור קשר עם המותג שלך ויפסיקו לקנות ממך אם לא תמשיך להיות קשוב.

 

תזונה מופשטת הוא מותג בריאות ובריאות המנוהל על ידי תזונאית מקקל היל. היא מספקת תכנים כמו מתכונים וטיפים לאכילה בריאה, והיא אוהבת לשאול את העוקבים שלה שאלות. בין אם זה לשאול אותם מהי הצמחייה האהובה עליהם או לחקור אותם בשאלות ותשובות, היא תמיד משתמשת בתוכן כדי להעסיק את הלקוחות שלה.

 

 

q&a content marketing

 

פלטפורמות מדיה חברתית רבות כמו גם פלטפורמות תוכן הקלו מתמיד על עסקים לתקשר עם לקוחותיהם. אתה יכול לעשות זאת באמצעות הערות, הודעות מיידיות, סקרים, או אפילו שאלות ותשובות כמו עם ההפעלה החדשה של אינסטגרם ב- Instagram Stories .

 

5. השתמש בהומור

 

תוכן מצחיק הוא ללא ספק התוכן הטוב ביותר. זה מרתק בקלות, ומי לא אוהב לצחוק? שילוב הומור כשאתה יכול הוא דרך נהדרת לגרום לאנשים לשים לב אליך, כך שתוכל להעביר את המסר שלך. תלוי בעסק שלך אתה עלול לא לחשוב שאתה יכול למנף הומור. אתה רוצה שהתוכן שלך ישרת מטרה ואתה רוצה להתייחס ברצינות. יש אמצעי שמח בין להיות מצחיק ועדיין לשמור על דקורציה.

 

Imperfect Produce היא חברה שמוכרת פירות וירקות “מכוערים” ובעלות נמוכה יותר. הם משתמשים בהומור כדי למשוך תשומת לב לעובדה שאנשים מבזבזים כל כך הרבה תוצרת רק בגלל שהיא לא נראית בצורה מסוימת למרות שהיא טעונה בדיוק אותו דבר. השימוש באסטרטגיה שיווקית של תוכן זה כדי לגרום לאנשים להיות מודעים לנושא זה גאונות. הם מתחילים בשאלת העוקבים שלהם שאלות (שני שיטות עבודה מומלצות לשיווק תוכן באחת!) ומעקב אחר התשובה, כמו גם שורה או שתיים מצחיקות שבעצם מאיישות בצל. זה לא מסתיים עם ההומור ומייצר איזון בין מעבר לנקודה שלהם לבין עוקבים מבדרים.

 

content marketing best practices

 

6. כתוב תוכן טוב, ואז בקש משוב

 

זה אחד מאותם שיטות עבודה מומלצות לשיווק תוכן שנראות אולי מוזרות אבל זה עובד! אחרי שכתבת תוכן העונה על שאלות או מציע עזרה ללקוחות, בקש משוב. לא רק שזה מועיל עבורך, אלא שהוא גם מועיל עבור הלקוחות שלך. הם מרגישים שיש להם סיכוי לומר לך אם התוכן שלך היה מועיל להם או לא.

 

כעת תוכל להשתמש במשוב זה כדי להפוך את התוכן שלך למועיל וממוקד עוד יותר. בנוסף, אם אתה באמת מקשיב ללקוחות שלך ועושה את השינויים שהם מזכירים, כדאי לך להמר שהם ישימו לב! והם אוהבים את זה! כפי שאני בטוח שאתה יכול להסכים, אין שום דבר מספק יותר כלקוח מאשר כאשר חברה באמת מקשיבה למה שיש לך לומר.

 

כשאתה כותב מאמרים כאלה שאמורים להיות מועילים. אתה כותב עם הידע והתשובות. זה יכול להיות קשה להסביר את הכל במלואו ומבחינת הלקוח התשובה עשויה עדיין להיות מבלבלת. משוב תמיד חשוב, אז שלב אותו בשיווק התוכן שלך!

 

Mailchimp, ממשק API לשיווק באימיילים מכיל רשימה ארוכה של מאמרי תמיכה שלקוחות אליהם ניתן לפנות כאשר הם מבולבלים או מתוסכלים. בסוף כל אחד הם שואלים את השאלה הפשוטה “האם מאמר זה היה מועיל?” זוהי שאלה מהירה של כן או לא, שנדרשת תשובה של כל שתי השניות. הם גם נותנים מרחב ללקוחות לפרט.

 

הדבר מאפשר ללקוחות לקבל פורץ דרך להביע את מחשבותיהם על המאמר שהם קראו זה עתה. וזה נותן ל- Mailchimp את המידע הדרוש להם כדי להפוך את התוכן שלהם ליותר יקר אם הוא לא היה עונה לשאלת הלקוח. זכור, הכל קשור למתן מידע חשוב ולענות על שאלות של לקוחות.

 

Mailchimp content marketing

 

7. גם הווידיאו תוכן!

 

חשבתם שתוכן הכל טקסט לא? התוכן מגיע בצורות רבות ושונות כולל וידאו. ובעולם הדיגיטלי של ימינו, הווידיאו כל כך פופולרי עד ש 87% מהמשווקים המקוונים משתמשים בו באסטרטגיות שלהם. וידאו יכול לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח ולהחזיק אותו לאורך כל הדרך אם אתה מבצע אותו כראוי. אז איך אתה יכול לגרום לבלט של הווידיאו שלך ? זה צריך להיות חכם ומבדר את כל זאת תוך מתן ערך ללקוחות שלך, כך שהם יבצעו פעולה.

 

דה לינן היא חברת תחבורה ציבורית המנוהלת על ידי ממשלת הולנד בבלגיה. הם הפיקו את הסרטון הזה בו דחקו באנשים לנסוע באוטובוס. הם עושים זאת באופן שהוא מבדר אנשים ובמקביל שולחים הודעה לשימוש במערכת התחבורה הציבורית. הם לא בהכרח מוכרים שום דבר, אבל הקליפ הזה הוא תוכן נהדר, בריא, שגורם לך לחשוב אפילו בלי להבין.

 

תוכן כזה הוא זהב טהור. זה משכנע ולא דוחף אנשים לקנות תעודת תחבורה ציבורית, אבל זה שותף את הרעיון במוחם כי נסיעה בקבוצות טובה יותר. בפעם הבאה שהם נוסעים הם עשויים לשקול לנסוע באוטובוס הכל בגלל קבוצה מצחיקה של חיות מצוירות.
 

8. חשבו מחוץ לתיבת התוכן

 

ככל שתקבל יצירתיות יותר עם אסטרטגיית שיווק התוכן שלך, כך יהיה קל יותר להתבלט ולהכות את התחרות שלך. האם מוסיקה יכולה להיחשב כתוכן? אתה מתערב. ככל שתוכלו להשיג “מחוץ לקופסה” יותר תוך שאתה עדיין חשוב ורלוונטי – כך גדל הסיכוי שלך לנצח את התחרות שלך (רק וודא שהיא רלוונטית לחברה שלך).

 

Content marketing Cycle bar

 

 

חברות רבות החליטו לבנות רשימות השמעה של ספוטיפיי עבור לקוחותיהן.

 

Cyclebar, חברת אופניים מקורה , חברת mpany, משתמשת במוזיקה בכיתותיהם כדי להזרים את לקוחותיהם וליצור חוויה אתלטית מהנה.

 

קשה לחפש שיר שאתה נהנה כשאתה רוכב במעלה הגבעה המדומה.

 

או אולי תרצי לשמור את השירים ששמעת בכיתה למועד מאוחר יותר כשאתה מאמן בבית.

 

זו הסיבה שהחליטו להכין פלייליסט של שירים שלקוחות שומעים בשיעורים. זהו תוכן נגיש בקלות ולקוחות יכולים להאזין לאן שהם הולכים!

 

Starbucks Spotify content marketing

 

חברה נוספת העושה שימוש באסטרטגיית שיווק תוכן זו היא סטארבקס. לפעמים אתה אוהב את השירים שאתה שומע בחנויות אבל אינך יודע את שם האמן או השיר. אם אתה לקוח נאמן ויש לך את האפליקציה שלו, הם מראים לך איזה שיר מתנגן בחנות בה אתה נמצא כרגע! כמה מגניב זה? גם אם אינכם בחנות אך מעוניינים באווירת בית קפה מהנה תוכלו לכוון לפלייליסט שלהם בכל עת.

 

מה לא לעשות

 

חשוב לדעת גם מה לא נוהג בשיטות העבודה המומלצות לשיווק התוכן שלנו.

 

בואו נראה מה אסור לעשות בעת יצירת תוכן.

 

פרסום אקראי במדיה החברתית אינו שיווק תוכן. אתה צריך להגדיר יעדים ולעצב אסטרטגיה. שיווק תוכן הוא עדיין שיווקי ולכן עליכם לחקור לפני שתתחילו לפרסם. הפק תוכן שאוצר בקפידה שמהדהד את הקהל שלך. האם אתה קצת חלוד במחלקת התוכן היצירתי? המומחים שלנו יכולים לעזור לך עם זה. אל תהסס לבדוק את שירותי השיווק של המדיה החברתית שלנו כדי ללמוד עוד על המעצבים היצירתיים שלנו.

 

לא מפסיקים לבלוג. התוכן צריך להיות עקבי. אם לקוח קורא באדיקות את הבלוג שלך, הוא יצפה ממך תוכן חדש על בסיס קבוע. אם תפסיק לפרסם תיפול מהמפה. בנוסף לשמירת ההודעות שלך ב- לוח הזמנים , עליך לוודא שאתה ממשיך לייצר תוכן באיכות גבוהה. אם זה לא תואם את הפוסטים הקודמים שלך, אל תפרסם אותו. אתה בטח אומר “זה לעולם לא יקרה. אין לי זמן להיות עקביים. ” ובכן, אם יש לך שתי דקות למלא את הטופס ליצירת קשר , אינך צריך לדאוג לבלוג יותר. אנו נעשה את זה בשבילך !

 

תוכן טוב יכול למכור את עצמו אך הוא צריך להיות מיטוב כדי שאנשים ימצאו אותו. כתוב את הבלוגים שלך כך שהם ידורגו לפי מילת מפתח . שלב את אסטרטגיית שיווק התוכן שלך עם אסטרטגיית SEO כדי שתוכלו להופיע בחיפוש.

 

אל תעשה את התוכן שלך כל מה שאתה או המוצר שלך. זכור את שיטות העבודה המומלצות לשיווק תוכן שכרגע חלקנו איתך. אתה צריך להוסיף ערך ויצר קשר עם הלקוחות שלך. לא תוכל לעשות זאת אם כל התוכן שלך רק יגיד ללקוחות מדוע אתה הכי טוב. אתה כאן כדי לענות על שאלות ולפתור את בעיות הלקוחות. אם התוכן שלך מתמקד רק בך ולא בלקוחות שלך, הם ישתעממו ויעברו הלאה.

 

התוכן שלך לא צריך להיות ארוך כדי להיות טוב. בטוח שתוכלו לכתוב פוסטים בבלוג ארוכים יותר אך לפעמים קצרים יותר טובים יותר במיוחד כשמדובר במדיה החברתית. בדרך כלל אנשים לא ייקחו את הזמן לקרוא כיתוב אינסטגרם שאורכו פסקאות. אל תפחד לפרסם תמונה עם כיתוב קצר. התמונה שלך עדיין נחשבת לתוכן ותוכל לתת לה לדבר בעד עצמה. רק וודא שאתה מצלם תמונות באיכות גבוהה!

 

שיווק תוכן לא צריך לעמוד לבד. שלב את העקרונות שאתה לומד בשיטות עבודה מומלצות לשיווק תוכן בפנים אחרות באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. אם יש לכם קמפיין פרסומי תוכלו ליצור תוכן איכותי שמרכזו סביבו. אתה יכול גם לשתף את התוכן שלך באמצעות מדיה חברתית או באמצעות דוא”ל שאתה שולח ללקוחות כדי להבחין בהם.

 

לוקח זמן, מאמץ וניסיון ליצור את האסטרטגיה המושלמת לשיווק תוכן. עליכם להגדיר את קהל היעד שלכם ולהציע תוכן שרלוונטי עבורו. לא רק שתוכן זה צריך להיות בעל ערך, הוא צריך להיות חדשני, יצירתי ומרגש. רשמו הערות מחברות גדולות יותר בתעשייה שלכם וזכרו שלא משנה איזה סוג עסק בבעלותכם, הפקת תוכן מעולה צריכה להיות בראש רשימת המטלות שלכם.

 

האם אתה פועל לפי שיטות עבודה מומלצות לשיווק תוכן? אם לא יידע אותנו ונשמח לסייע לך במסע שלך להפקת תכנים מעולים! מומחי השיווק שלנו יחקרו את קהל היעד שלכם ויצרו לכם א אסטרטגיית שיווק תוכן [ 19459033] אשר ינצל את הלקוחות שלך ויעסיק אותם. למה אתה מחכה? התחל היום !

 

האם יש לך שיטות עבודה מומלצות יותר לשיווק תוכן במעלה השרוול? שתפו אותנו איתנו בתגובות למטה. נשמח לשמוע אותם!

 
 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה