רשימת המשווקים להקמת מותג אישי

אני זוכר שכשיש מותג אישי היה שמור אך ורק לסלבריטאים עם שם גדול.

בשנות ה -90 היית צריך להיות דמות ברמה של אופרה כדי שיהיה לך מותג מובחן משלך.

אבל האינטרנט שינה את זה.

זה הפך את המיתוג האישי למישוש עבור כמעט כל אחד, בתנאי שתכניס זמן ואנרגיה.

זו הסיבה שאתה רואה אנשים עוברים מעורפל יחסי לסלבריטאים גבוליים לעתים קרובות למדי.

דוגמה טובה לכך היא פט פלין מ- הכנסה פסיבית חכמה .

אני זוכר את התקופה בה הוא כתב בלוגים על טכניקות בסיסיות לייצור כסף מקוון והיה לו רק מעט זעירים.

עכשיו, הוא מוחץ את זה.

הוא כותב ספרים, מרצה בהרצאות, מפעיל פודקאסט ובעל מעקב מסיבי.

כמובן שהוא יוצר תוכן נהדר, אבל אני אומר שהצלחתו נובעת במידה רבה ממיתוג אישי סולידי שלו.

וכשאתה ממש מגיע אליו, האינטרנט הוא הספינה שלך להקמת מותג אישי.

אתה רק צריך לדעת להשתמש בזה כראוי.

בפוסט זה אני מספק לך רשימת בדיקה חיונית להקמת המותג האישי שלך.

אני הולך להצביע על פלטפורמות ספציפיות שתוכלו למנף כדי לבנות את נוכחותכם ולהבחין בהן.

אני גם מתאר את הרצף הנכון שעליך לבצע כדי לבנות את המותג שלך צעד אחר צעד.

בואו נגיע לזה.

ביסוס זהות מותג

לפני שתוכל לעשות משהו אחר, אתה צריך לדעת מה אתה מנסה להשיג.

איך אתה רוצה שאנשים יראו אותך?

עם מה אתה רוצה שאנשים יקשרו את המותג האישי שלך?

אתה תרצה לתת את הדעת הרבה לזה כי זה יעצב את כל הגישה שלך.

כל זהות המותג שלי מבוססת על שיווק מקוון.

המותג האישי שלי נסב לעזור לעסקים אחרים לצמוח.

אני מציע לקבוע כמה אזורים ספציפיים שאתה רוצה ששמם יהיה שם נרדף ולהתמקד בהם.

בחר את הגומחה שלך

לעתים רחוקות אתה רואה אנשים עם מותגים אישיים ענקיים שהיד שלהם בכל דבר.

אם למדתי משהו במהלך השנים, זה שפיזור עצמך רזה מדי הוא לרוב מתכון לאסון.

במקום זאת מוטב שתתמקד בנישה ספציפית.

“ניגון” מאפשר לך לפתח קשר הדוק בין שמך לנושא מסוים.

קח למשל מארי קונדו .

היא ידועה בשיטה הייחודית שלה לארגון ולסדר – שיטת KonMari.

היא כתבה ספרים על נושאים אלה, יצרה אפליקציה והיא יועצת.

למארי יש נישה מאוד מדויקת והיא לא סוטה מזה.

אני ממליץ לנקוט באותה גישה.

אם אתה רוצה להסתעף אחר כך, זה בסדר.

אבל בהתחלה, אתה רוצה לאפס על נישה ספציפית.

ואידיאלי, זה יהיה משהו שאתה מתלהב מכיוון שזה יעזור לקיים אותך בטווח הרחוק.

מצא את הקול הייחודי שלך

הרשה לי להקדים את זה באומרו שלוקח זמן לבסס את קולך.

אני מוצא שזה תהליך אורגני שמתגלה עם הזמן.

אבל תרצה לקבל מושג בסיסי לגבי מה אתה הולך ישר מהשער.

האם אתה רוצה להישמע טוב לב, חמלה ונאור?

זה די הרבה קולו של ליאו בבאוטה מ זן הרגלים :

או שאתה טבעי קצת נחמני וציני ומעדיף לשמור על דברים קצת קשוחים?

כך הייתי מגדיר את אשלי אמבירז ‘מ- פרויקט האצבע האמצעית :

אני מוצא אותך’ בדרך כלל עדיף לך לדבוק באישיותך האמיתית ולתת להגדיר את קולך.

זה מקל הרבה יותר להיות אותנטי, וזה אחד הדברים המובילים שאנשים מחפשים במותג.

לא ממש משנה לאיזה סוג קול אתה הולך, פשוט היצמד אליו, טיפח אותו לאורך זמן.

תכנן לוגו

בואו ונדאג לנזיזים.

הלוגו שלך הוא ענק ואחד ממרכיבי המיתוג החיוניים ביותר.

אני מעדיף לשמור על שלי פשוט, ככה:

אבל לך עם כל מה שהגיוני למותג שלך.

אם העיצוב אינו הדבר שלך, אולי תרצה למצוא מעצב מקצועי .

או השתמש בפלטפורמה חופשית , כמו Canva , כדי ליצור עיצוב משלך מאפס.

אתה יכול לבחור מתבניות מוכנות מראש או להגדיר מידות מותאמות אישית משלך.

אני ממליץ גם לקרוא פוסט זה מאת Creative Bloq לקבלת טיפים לעיצוב לוגו.

צור אתר

אתר מקצועי ופונקציונאלי הוא נפרד מהמותג האישי שלך.

אל תחפש על זה.

יש אנשים שלא ששים לשלם עבור אירוח מכיוון שהם יכולים ליצור אתר בסיסי באמצעות WordPress, Blogger, Tumblr או פלטפורמה דומה.

אבל אני ממליץ לך לקבל תחום משלך.

אחרי הכל, האם היית לוקח אותי ברצינות אם כתובת האתר שלי הייתה neilpatel.wordpress.com ולא neilpatel.com?

כנראה שלא.

חוץ מזה, תהיה לך פונקציונליות מוגבלת.

למידע נוסף על בניית האתר הראשון שלך, בדוק את הפוסט הזה שכתבתי .

כמו כן, וודא שהאתר שלך משלב את אותה צבעוניות כמו הלוגו שלך.

ככה:

בדרך כלל לוקח מישהו חמישה לשבעה רשמים כדי שמישהו יזכור מותג, לכן חשוב שתשמור על זה באופן עקבי ויהפוך את עצמך לזיהוי.

בחר את אמצעי התוכן שלך

אני לא צריך לומר לך כמה אני אוהב שיווק תוכן.

זו בקלות האסטרטגיה השיווקית הגדולה ביותר של המאה ה -21!

זה גם “עולה ] 62% פחות מאשר שיווק מסורתי ומייצר פי שלושה ממספר לידים.”

אחת הדרכים הטובות ביותר לבסס את עצמך כמומחית בנישה שלך (או לפחות כמי ששווה לשים לב אליה) היא ליצור תוכן איכותי.

ככה הגעתי לאיפה שאני היום.

נכנסתי להרגל ליצור תוכן איכותי – ונפח גבוה ממנו.

אבל עם כל כך הרבה מדיומים זמינים, אתה צריך לבחור אילו מהם אתה רוצה להתמקד.

עבורי, תוכן בלוג ארוך טווח הפך להיות הלחם והחמאה שלי.

סת ‘גודין בוחר לטשטשים קצרים:

חלק גדול מההצלחה של טים פריס (מלבד ספריו) היה הפודקאסט שלו, The Tim Ferriss Show .

הפודקאסט שלו הוא מהמובילים בעולם ועזר לו לחזק את המותג האישי שלו.

מה שאני מנסה לומר כאן זה שאתה צריך לבחור כמה מדיומים שונים לתוכן כדי למקד את תשומת ליבך.

אם אינך בטוח איפה להתחיל, תסתכל על כמה מהמגמות שיווק תוכן משנת 2017.

[19459030 ]

יצירת בעקביות של תוכן נהדר הורג שתי ציפורים באבן אחת:

  1. זה מביא חשיפה למותג האישי שלך
  2. זה עוזר ליצור קשר חזק בין שמך ואזור מסוים.

בחר את הפלטפורמות החברתיות שלך

ואז יש את נושא החברתי.

כמובן, תרצה להיות פעיל לפחות בכמה רשתות בכדי להביא תשומת לב למותג שלך ולרשת עם אחרים בנישה שלך.

עם זאת, אתה לא רוצה להיות פעיל בכל כך הרבה רשתות שאתה בסוף מפזר את עצמך רזה מדי.

רק וודא שאתה בוחר ברשתות שקהל היעד שלך פעיל בהן ביותר.

למשל, פינטרסט כנראה תהיה בחירה טובה אם אתה בתחום האופנה או הנישה הקולינרית.

אם אינך בטוח אילו אתרים חברתיים שווים את זמנך, הנה כמה גרפים המראים אילו רשתות היו הפופולריות ביותר בשנת 2017 : [ 19459002]

ברצוני גם לציין עד כמה יכולה הקורה להיות חזקה כדי לעזור לך לבנות אמינות וסמכות.

נכון לעכשיו זה לא גדול כמו הג’וגנאטים המפורטים לעיל, אבל מצאתי שזה מועיל ביותר.

וזה מושלם לחלוטין עבור למשוך תנועת הפניות .

אני מציע לבדוק את קווורה ולהרגל לספק תשובות ברמה גבוהה לשאלות של אנשים.

בחר את הידיות החברתיות שלך

יש עוד פן קטן אך מכריע בחברתי שאסור לך להתעלם ממנו.

בחירת ידיות אחידות.

באופן אידיאלי, הם יהיו זהים בכל רשת יחידה כך שיש סטייה אפסית.

לצערי נאלצתי להשתמש בידיות מעט שונות לטוויטר ולפייסבוק שלי.

לטוויטר זה @neilpatel.

ובשביל פייסבוק זה @neilkpatel.

אני מבין שאולי לא יהיה קל להיות בדיוק אותה ידית בכל רשתות שונות.

אך שואפים להפוך אותם אחידים ככל האפשר כדי שתוכל ליצור אחידות ולהימנע מבלבול הקהל שלך.

השתמשו ביריות ראש ברצח

כפי שציינתי קודם, עקביות היא המפתח.

זו הסיבה שאני לא יכול להדגיש מספיק עד כמה חשוב לירות בראש איכותית ומקצועית.

תרצה להציג אותו באתר האינטרנט שלך, בפרופילים החברתיים שלך, בדוא”ל וכו ‘כדי שאנשים יוכלו לזהות אותך באופן מיידי.

הנה יריית הראש בה השתמשתי לאחרונה:

זה מפרופיל הטוויטר שלי.

והנה זה בדף הפייסבוק שלי:

שימו לב שזה לא מפואר.

זו רק התמונה שלי על רקע לבן לבן.

שוב, אני ממליץ לשמור על זה פשוט.

לקבלת טיפים לזריקת ראש נהדרת, בדוק את הפוסט הזה .

בחר כתובת דוא”ל ממותגת

יש דבר אחד אחרון שאני רוצה לציין.

כתובת הדוא”ל שלך צריכה לכלול את שמך.

אפשרות אחת היא פשוט לכלול אותה כך:

[email protected]

האפשרות השנייה (והטובה יותר) היא להשתמש ב שם בדוא”ל.

זה היה נראה כך:

[email protected]

זה נראה מקצועי ביותר ויסייע בחיזוק זהות המותג שלך.

עיין מאמר זה מ- ProBlogger כדי ללמוד כיצד להגדיר חשבון דוא”ל המשתמש בשם הדומיין שלך.

מסקנה

הרשה לי לומר שבניית מותג יעילה היא תהליך.

אין כדור קסם וזה ייקח זמן.

לפעמים, זה אפילו לוקח שנים, תלוי ברמה שאתה מנסה להגיע.

אבל אתה יכול לייעל את הדברים במידה ניכרת על ידי הבנת הנוסחה העומדת מאחורי בניית המותג האישי ובעקבותיהם.

רשימת הבדיקות שסיקרתי כאן כוללת את הדברים החיוניים והיא אמורה לשמש כמתווה.

זה לא המדריך לכולם ולבסוף, אבל הוא בהחלט יעבור את העניינים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה