רעיונות טריים לאינסטגרם שתוכלו להשתמש בהם כדי לשווק את העסק שלכם

שתף 11
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
12 מניות

 

מדוע יש רעיונות טריים למטרות אינסטגרם

 

אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות המובילות במדיות החברתיות כיום. נכון לשנת 2019 היו מיליארד משתמשים פעילים בחודש ומעל 500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום – וזה רק הולך וגדל מדי יום!

 

זה לפחות 500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום שיכולים לקיים אינטראקציה עם העסק שלך!

 

פלטפורמה זו שהולכת וגדלה במהירות הוקמה במקור בשנת 2010 והיא עברה שינויים רבים מאז.

 

בנוסף לכמה מהשינויים “מאחורי הקלעים” (למשל, מייסד הפייסבוק, מארק צוקרברג, קנה את אינסטגרם בשנת 2012), האפליקציה עצמה עברה שפע שינויים שהמשתמשים חוו ממקור ראשון.

 

כמה מהשינויים הללו כוללים את פריסת האפליקציה, היכולות המוצעות בפוסטים (כמו גדלי תמונות, פילטרים, קטעי וידאו וכו ‘), סיפורי אינסטגרם, IGTV ועוד.

 

אז איך עסק קטן מתעדכן עם כל השינויים?

 

או אולי שאלה טובה יותר היא איך עסק קטן בולט בכל השינויים האלה?

 

לפני שנצלול לתשובה כאן, בואו נדבר קצת יותר על הסיבה שאנחנו שואלים את השאלה.

 

עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים בחודש, אתה צפוי לראות מגמות בקרב פוסטים. בכך אנו מתכוונים לראות את המשותף בסוג המסננים שאנשים משתמשים, תגי ה- hashtags שהם משתמשים, במה הם מפרסמים וכו ‘. החיסרון בכך הוא שמגמות יכולות להפוך במהירות לדפוסים חוזרים ונשנים שנשאו במקום השראה.

 

למשל, כאשר אינסטגרם השיקה לראשונה, אחת מתכונות המכירה הגדולות שלה הייתה העובדה שהיא הגיעה עם מסנני תמונות מובנים. אתה יכול לצלם תמונה, לערוך אותה ולפרסם את הכל באותה אפליקציה. בימינו, מי בעצם משתמש במסנני אינסטגרם?

 

השימוש במסנן אינסטגרם על תמונה מיום לתאריך מיד (חשוב על כשתעבור לאתר אינטרנט שהיה מקודד בבירור ב- html בשנות ה 90 ולא נגעו בו מאז. אותו רושם). מה שהיה פעם טרנד פופולרי בטירוף, הזדקן במהירות.

 

באמצעות אותה דוגמה, מה שהתפתח המגמה הזו היא באמצעות אפליקציות עריכה אחרות כגון Lightroom, VSCO, Afterlight ואחרים לעריכת תמונות למה שהן הסטנדרטים של מגמת אינסטגרם של היום.

 

ideas for instagram

 

אבל הנה החלק המסובך: איך מאזנים להישאר במגמה עם יצירת תוכן מקורי? איפה הקו להתחבק עם כל היכולות והטרנדים החדשים באינסטגרם ופשוט לשכפל את כל אותם התוכן שאחרים חולקים עם הלוגו שלך סטירה עליו?

 

כאן הופכים רעיונות טריים לאינסטגרם לחלק מרכזי באסטרטגיית אינסטגרם שלך. הם צריכים להיות מספיק טרנדים בכדי להשיג מתיחה למותג שלך, ובכל זאת להיות טריים ומקוריים מספיק כדי להיות מעניינים (ולא משהו שהקהל שלך כבר ראה מאה פעמים).

 

ideas for instagram

 

לפני שנתקדם, עלינו לומר שאנחנו יודעים שזה יכול להיות מסובך. זו הסיבה שאנו מציעים שירותי שיווק באינסטגרם כדי להוריד את כל זה מהצלחת שלכם.

 

אבל גם הרכבנו את רשימת הרעיונות הטריים לאינסטגרם של שנת 2019 כדי לעזור לכם להתחיל.

 

הכי אותנטי, מוטב

 

הנקודה הראשונה שיש לנו היא להפוך את האינסטגרם שלך לאמיתי ככל האפשר.

 

כל הנקודה של אינסטגרם (ומדיה חברתית בכלל) היא להעניק מבט אינטימי ושקוף מאוד לחייהם של אנשים (או במקרה זה, עסקים).

 

במיוחד בתוך קהילת הבלוגרים והשפיעים, הייתה שיחה הולכת וגוברת סביב האותנטיות וכיצד אינסטגרם מציגה אך ורק את החלקים הטובים בחייהם של אנשים. יש אפילו כיתוב מגמה ו hashtag המכונה “אינסטגרם מול מציאות” – המאשר שיש הבדל בין השניים.

 

הסיבה שאנחנו מעלים את זה היא בגלל שברור שאנשים רוצים מציאות. בעולם דיגיטלי רווי מודעות, אנשים פשוט רוצים לראות פוסטים טהורים ושקופים באינסטגרם.

 

שמור על דעתך כשאתה חושב על רעיונות לאינסטגרם וצור תוכן לעסק שלך. צרכנים שמרגישים שהם באמת מכירים מותג הם אותם צרכנים שמרגישים שהם יכולים לסמוך על המותג הזה (ולרכוש ממנו!).

 

חשבו על כמה חותמות ידידותיות לסביבה, ללא גלוטן ונטולות אכזריות הפכו למוצרים בשנים האחרונות למשל. אנשים רוצים שקיפות! הם רוצים לדעת בדיוק כיצד המוצרים שלהם מיוצרים, מה יש בהם ואיך זה משפיע עליהם.

 

בין אם אתה משווק מוצר או שירות, חשוב כיצד תוכל להפוך את האינטראקציה שלך עם הצרכנים לכנים ככל האפשר.

 

הלהקה המפורסמת Mumford & Sons רק לאחרונה השתמשה באינסטגרם שלהם כדי להזהיר מעריצים ממוכרי כרטיסים מזויפים (ראו בהמשך).

 

ideas for instagram

 

זו רק דוגמה אחת להרבה מהן אתה יכול לתת לצרכנים שלך קו ישיר של תקשורת, שקיפות ואמון באמצעות אינסטגרם שלך.

 

עכשיו, הבה ונראה כיצד כמה מהדוגמאות האחרות הללו יכולות להיראות.

 

רעיונות תמונות לאינסטגרם לעסקים

 

1. הסיפור מאחורי העסק שלך

 

בעקבות שקיפות, שתף את הסיפור על איך התחילה החברה שלך. התנועה העסקית הקטנה אינה תנועה קטנה. אנשים אוהבים לשמוע על תשוקותיו של יזם אחד שהניעו את תחילת החברה שהם מכירים כיום.

 

זו הסיבה שהפוסטים מאחורי הקלעים נהדרים להצגתך ה”אמיתית “. זה מאיים את המותג שלך. וכשאנשים רואים את המותג שלך כעסק שקוף, זה נותן להם יותר סיבה לסמוך עליך. הוסף את זה לעובדה שפוסט מאחורי הקלעים ישבור את זרם תמונות המוצר בעדכון שלך.

 

ל- hashtag #smallbusiness יש יותר מ -15 מיליון שימושים באינסטגרם כדי להוכיח זאת!

 

ideas for instagram

 

חגיגת העסק הקטן שלך תציב אותך על המפה (מכיוון שזה אחד הנושאים הטרנדיים באינסטגרם), אך הניח עליו את הספין והסיפור המיוחדים שלך בכדי להציג את מה שעושה את זה לעסק שלך זה מה שיהפוך אותו לרענן ושונה!

 

2. מאחורי הקלעים

 

תמונות מאחורי הקלעים (או #bts) הן דרך נהדרת להשוויץ על המוצר או השירות שלך מזווית אחרת.

 

אנשים ראו את צילומי המוצר המושלמים והמקצועיים פי עשרה. תן להם משהו שונה! הראה להם כיצד אתה מייצר את המוצר או כיצד אתה עושה את מה שאתה עושה הכי טוב.

 

ideas for instagram

 

בדרך כלל כשאנשים שומעים לראשונה “מאחורי הקלעים” הם חושבים על הפקת סרטים או מופע ברודווי, אבל אתה יכול לצלם מאחורי הקלעים התצלום הוא כמעט כל ענף.

 

בבעלותך מסעדה או מאפייה? הצמד תמונות או קטעי וידאו מכם שמכינים את האוכל מאפס. עובדים במסגרת משרדית? הרכיב קולאז ‘וידאו שלך קשה לך בעבודה על שולחנך המסמכים או דן בנקודות מעניינות עם עמיתיך לפגישה.

 

כל מה שאתה מרגיש בעל ערך בעבודה שלך, הראה ללקוח כיצד אתה עושה זאת.

 

3. מוצרים או שירותים בפעולה

 

רעיון הצילום הזה דומה לזה האחרון, אך כללנו אותו ברשימת הרעיונות הטריים שלנו לאינסטגרם בגלל כמה הוא יכול להיות יעיל!

 

אם אתה מוכר מוצר מוחשי, צילומי וידיאו או תמונות המראים את המוצר בפעולה יכולים להיות נקודת המפנה שהופכת את לקוח היעד שלך למכירה.

 

בואו נסתכל על צילום מסך מתוך סרטון מחופש בקבוק. בקבוק החופש הוא בקבוק סמוי למשקאות האלכוהול שלכם שתוכלו להתחבא מתחת לבגדיכם כדי להתגנב למקומות.

 

ideas for instagram

 

זה הגיע ליותר משלושה מיליון איש והיו מעל 1.7 מיליון צפיות!

 

כן, אנו מבינים שחלק מהסיבה שהסרטון הפך ויראלי הוא בגלל הווידיאו המגונה והמצחיק, והדגמת כיצד להסתיר בקבוק במכנסיים שלך – אך הוא גם נגוע בוויראליות כי הוא מראה רק כמה אפקטיבי יכול להיות מוצר זה.

 

כשאתה מציב את תפקידך יותר “כיצד לבצע” לעומת “קנייה של מכר” מכר זה, אתה תופתע עד כמה אתה מעורב יותר מעורבות (ובסופו של דבר הכנסות) ממנו. כתוצאה.

 

בואו נראה דוגמא נוספת – טעימה מבוזפיד. הסרטונים הקטנים והקצרים האלה מראים לכם כל מה שצריך לדעת כדי לבשל ארוחה שלמה תוך פחות מדקה.

 

ideas for instagram

 

למעלה הוא צילום מסך מאחד הסרטונים שלהם. לחשבון Buzzfeed Tasty באינסטגרם יש מעל 23.5 מיליון עוקבים, ולא בכדי! הם נהנו מהרעיון שאנשים אוהבים פוסטים המלמדים אותם איך לעשות דברים על פני פוסטים שמוכרים מוכרים.

 

עכשיו אם אתה מוכר שירות, אתה אולי תוהה איך אתה יכול לייצר צילום “פעולה בפעולה”. התשובה זהה.

 

בין אם אתה מצייר בתים, מבצע עבודות משפטיות או כל דבר שביניהם, תמיד יש דרך לתפוס את הקסם שבך עושה מה שאתה אוהב, וזה מה שאנשים אכפת להם לראות.

 

4. שילוט

 

אם העסק שלך הוא לבנה ומרגמה שבה הלקוחות באים לבקר אותך, יש לך הזדמנות לצלם תמונות של שלטים יצירתיים במקום העבודה שלך.

 

עכשיו על הנייר, רעיון זה אולי נשמע משעמם למדי, אבל הבה לשנות את דעתך עם כמה דוגמאות.

 

ideas for instagram

 

ideas for instagram

 

ideas for instagram

 

האם אתה מוצא שלטים ותמונות אלה נעימים מבחינה אסתטית? נחשו מה, כך גם הלקוחות שלכם!

 

אל תשכח שקודם כל, אינסטגרם היא מקום ויזואלי. האפליקציה כולה מבוססת על תמונות, אז תנו ללקוחות שלכם משהו נעים מבחינה ויזואלית להתעסק איתם.

 

בנוסף, אם בחנות שלך יש את המקום המושלם לצרכנים לצלם “עבור ה”גרם”, זה יעודד את הלקוח לתייג את החברה שלך בתמונות שלהם שהיא win-win!

 

אותו מושג יכול לחול גם על מקום העבודה שלך באופן כללי, גם אם אין לך שילוט יפה. חנות או אצטדיון אסתטי נעים אסתטי עדיין יעשה את העבודה כדי לעודד תמונות של לקוחות, ובתורו מודעות למודעות והכנסות.

 

5. צילומי עובדים

 

תמונות עובדים הם אחד הרעיונות המובילים יותר המוערכים באינסטגרם!

 

בניגוד למה שאתה בטח רואה, התמונות האלה לא צריכות להיות גם תמונות ראש מלאות. הם יכולים להיות צילומי כיף, מטופשים, אינטראקטיביים.

 

כל מה שהולך לתפוס את מהות המותג שלך ובו בזמן להחדיר אמון בין הצרכן לעובדים שלך, לשם זה אתה רוצה לכוון.

 

הלקוחות שלך אוהבים לשים שם פנים, והם אוהבים לדעת מי מייצר את המוצר שלהם או לספק את השירות שלהם. המטרה הסופית עם תמונות עובדים היא להפוך את העסקה העסקית לאישית יותר וידידותית (והם נהדרים גם לשיעורי מעורבות!).

 

6. הלקוחות שלך

 

התחלנו לגעת בזה קודם, אך אחד הרעיונות הגדולים יותר לתמונות אינסטגרם הוא לכלול את הלקוחות שלך בלוח התוכן שלך.

 

זה יכול לכלול פרסום מחדש של התמונות שלהם במקום בו תייגו את העסק שלך לדף שלך, או שזה יכול להיות לצלם תמונות משלך של לקוחות מרוצים במהלך החוויה שלהם עם העסק שלך.

 

הלקוחות הקיימים שלך כנראה יתרגשו לראות את הפרצוף המחייך שלהם בדף שלך, ולקוחות חדשים הולכים להתייחס במהירות רבה ללקוח ללקוח ולקבל אמונה בעסק שלך.

 

הצגת הלקוחות וחוויית הלקוח ממקור ראשון היא דרך נהדרת לבנות אמון עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך (מה שבסופו של דבר הופך למכירות!).

 

7. משטחים

 

הפריט האחרון שיש לנו ברשימת רעיונות הצילום לאינסטגרם הוא פריט גדול: flatlays. Flatlay הוא תצלום אווירי של פריטים המוצבים בסדר אסתטי. להלן מספר דוגמאות.

 

ideas for instagram

 

אלה הם גדולים לעסקים עם מסחר אלקטרוני. לדוגמה, נראה את התמונה האחרונה.

 

ideas for instagram

 

ideas for instagram

 

HelloProducts התמזגו במוצר ללא תערובת עם שאר התצלומים; הלקוח יכול לראות מייד שמוצר זה נפרד משגרת חייו. צילומי אורח חיים יעלו על ביצועים טובים יותר מתמונות מוצר מעופשות כמעט בכל פעם, ו- flatlay הם דרך יעילה ויצירתית לעשות זאת!

 

סיפורי אינסטגרם ו- IGTV

 

כל אותם רעיונות תמונות לאינסטגרם שרשמנו זה עתה, יכולים לשמש לעדכון הפוסטים שלך, אך ניתן להשתמש בהם גם עבור סיפורי Instagram שלך .

 

סיפורי אינסטגרם דומים לסנאפצ’ט בכך שהם תמונה או סרטון שנמשך 24 שעות בפרופיל האינסטגרם שלך, אלא אם כן תוסיף אותם לנקודות הבהרה שלך.

 

הבהרה היא קטע קבוע מתחת לתמונת הפרופיל והביולוגיה שלך המדגישים נושאים שונים מסיפורי Instagram שלך. אתה בוחר אילו סיפורים יישארו מודגשים ואילו לא. ראה להלן דוגמא.

 

ideas for instagram

 

אינסטגרם טלוויזיה (או IGTV) דומה בכך שהוא נשאר גם מתחת לתמונת הפרופיל והביו שלך ומנגן קטעי וידאו בפורמט זקוף אנכי.

 

ideas for instagram

 

בניגוד לסיפורי אינסטגרם שנמשכים כ -15 שניות כל אחד, או סרטוני פוסט של אינסטגרם (שיכולים להימשך עד דקה), סרטוני IGTV יכולים להימשך עד שעה.

 

סיפורי אינסטגרם וגם IGTV לעתים קרובות נצפים יותר מאשר התוכן בפועל בדף שלך, אז השתמש בהם! קח את כל אותם הרעיונות הטריים לאינסטגרם, והחל אותם על הסיפורים שלך ועל IGTV כדי להגיע לשטח נוסף בקרב קהל היעד שלך.

 

הדבר האחרון שנאמר על סיפורי אינסטגרם הוא שיש לו תכונה ספציפית בה אתה יכול לפרסם את סיפורי האנשים האחרים אל שלך.

 

אחד הלקוחות שלנו הוצג לאחרונה בג’ימי קימל לייב, אז כשג’ימי קימל פרסם בסיפור האינסטגרם שלו על הלקוח שלנו, פרסמנו מחדש את סיפורו על הלקוח שלנו (ראה בהמשך).

 

ideas for instagram

 

אנו מבינים שלא כל עסק קטן יעבור פוסט מפורסם בטלוויזיה המארח על עסקיהם, אך עדיין תוכל לפרסם סיפורי לקוחות. יש לזה השפעה של פרסום מחדש של פוסטים של לקוחות לעדכון שלך עליו דיברנו קודם.

 

בדוק את משחק ההאשטאג שלך

 

זהו הטיפ האחרון שיש לנו עבורך עסקים קטנים בחיפוש אחר רעיונות טריים לאינסטגרם: בדוק את חשיטי האש שלך באופן קבוע.

 

ideas for instagram

 

למי שטרם השתמש בהם (עליך להתחיל !!), hashtags הם מילים הניתנות ללחיצה אך הוספת סימן ה- hashtag בתחילת המילה.

 

רווחים ופיסוק אינם כלולים בקובצי Hash hash, לכן אל תעשה את הטעות המוכרת ביותר של ניסיון לנסות לבצע hashtag משהו כמו “# Marco’sPizza” מכיוון שרק #Marco תויג בדוגמה זו. במקרה כזה תצטרך לומר את זה כמו #MarcosPizza כדי להשתמש בתג ה- hash.

 

הסיבה של תגיות חשובות היא משום שהן מאפשרות לחפש את הפוסט שלך באמצעות אותו hashtag. כך, למשל, אם מישהו מחפש # מתכוני דיינר ויש לך את ה- hashtag הזה בפוסט שלך, הוא יכול למצוא את הפוסט שלך ככה.

 

אתה מוגבל ל 30 hashtags לפוסט, אז תן להם לספור! הפוך אותם לרלוונטיים. למרות ש- #love עשוי להיות אחד מה- hashtags הגדולים ביותר ששימשו אי פעם, יתכן שזה לא בהכרח ישים לעסק שלך או לגייס את התנועה הנכונה.

 

לאחר שאמרתי את זה, אתה גם רוצה להשתמש בחפצים שהם מגמות. אתה יכול להשתמש ב- hashtag #thebestpizzainHollySpringsGeorgia שעשוי להיות רלוונטי, אבל זה לא שימושי אם אף אחד לא מחפש את ה- hashtag הזה.

 

אם כבר 30 דקות שלך חיפשנו את ההאשטאג שלך והיית מחפש משהו חדש, שמור את העין פתוחה למכסי הגאווה החדשים המגמה. מה שהיה פעם ה- hashtag #SundayFunday הפופולרי ביותר (המשמש בתמונות של בראנץ ‘ראשון, התלבושות הטובות ביותר ביום ראשון, מימוזות וכו’) התחלף לאט לאט על ידי #SundayScaries (המשמש בתמונות כדי לבטא את חרדת השבוע לפני העבודה). .

 

בסך הכל, ברצונך להשתמש בחפצים מגוונים בכדי לנצל את הטווח התוספת הנוסף שתוכלו להשיג מהם תוך השימוש ב- hashtags שהם טריים, חדשים ויצירתיים מספיק כדי למשוך מעורבות!

 

מסקנה

 

אלה הרעיונות הטריים והחדשים שלנו לאינסטגרם של שנת 2019! אנו מבינים שיכול להיות הרבה לקחת ולנווט מדי יום, אז אל תהסס ליצור איתנו קשר לגבי הטיפול בחשבון האינסטגרם שלך.

 
 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה