פלטפורמות הבלוגים הטובות ואתרי הבלוגים לשנת 2020

רוצים לקפוץ ישר לתשובה? פלטפורמת הבלוגים הטובה ביותר עבור רוב האנשים היא בהחלט וורדפרס או Wix .

תוכן העניינים הצג

כשמדובר ביצירת בלוג משלך, יש לך שתי אפשרויות: לבנות אתר לבלוג עליו או להשתמש באחת מפלטפורמות הבלוגים הטובות ביותר כאתר שלך. בנה אתר משלך ובלוג עליו – זו כנראה הדרך “המסורתית” לבנות בלוג. לשם כך, עליך להשתמש בתוכנת בלוגים, כגון WordPress.org, או בונה אתרים, כמו Wix.

ישנם היתרונות והחסרונות לאלה: תצטרך לעשות קצת יותר עבודה כבר בתחילת הדרך ותבנה את הקהל שלך משלך מאפס, אך אתה תהיה בעל שליטה באתר שלך לחלוטין.

האפשרות הנוספת היא להשתמש בפלטפורמת בלוגים קיימת מראש, כמו מדיום, לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם וכו ‘. עם פלטפורמת בלוג תוכלו לראות את הבחירות, ההגדרות, השינויים והשינויים בפלטפורמה. אלגוריתמים, אך תהיה לך גישה גם לקהל מובנה ותוכל להפעיל את הבלוג שלך בדקות מילוליות. אני אתייחס לפלטפורמות הללו כאל אתרי בלוגים.

במדריך זה, אני אפרט את שתי הדרכים להקים את הבלוג שלך ולעזור לך לבחור איזה אתר בלוג, תוכנה או פלטפורמת בלוגים המתאימים לך ביותר. בואו נגיע לזה.

כיצד לבחור את פלטפורמת הבלוגים הטובה ביותר עבורך

כדי להפנות אותך לכיוון הנכון, אני צריך לשאול אותך שתי שאלות: אחת על כסף, השני על נישת הבלוג שלך.

1. האם אתה מתכוון להרוויח בלוגים?

אם כן, עבור עם וורדפרס או Wix .

אם אינך מנסה להרוויח כסף בבלוגים, השתמש במקום זאת באחד מאתרי הבלוגים הטובים ביותר שאני מפרט בהמשך.

אתרי הבלוגים האלה נהדרים אם אתה לא מנסה ליצור הכנסה: יש להם קהלים מובנים ולא תצטרך לשלם כלום. ההמלצה שלי לבחור באחת מהן מבוססת על התוצאה שאתה מנסה להשיג. מה שמוביל אותי לשאלה הבאה שלי.

2. איך נראה הבלוג שלך ומי אתה מקווה שיקרא אותו? במילים אחרות, מהי נישת הבלוג שלך?

  • אם אתה בעסק, בלוג ב- לינקדאין .
  • אם אתה יצירתי, התחל את “הבלוג” שלך ב- Instagram .
  • אתר הבלוגים הקלאסי הטוב ביותר הוא Medium , שיכול לשמש גם כפלטפורמת סינדיקציה.
  • הקהל הגדול ביותר, כמובן, עדיין חי בפייסבוק .

אם לא חשבת לחשוב על הבלוג שלך על שום דבר אחר מלבד וורדפרס או עם בניית אתרים, ייתכן שיהיה די קשה לעטוף את דעתך באתרי הבלוגים האלה. אני לא אומר שהם הכי טובים עבור כל בלוג – הם לא יכולים לייצר רווחים ישירות עם SEO למשל, אבל אם הקהל שלך כבר נמצא שם, מדוע לנסות לגרום להם לעבור לאתר או לבלוג שמעולם לא היו מעולם שמעתי על. יותר קל לך וגם לקהל שלך לבלוג באחד מאותם אתרים.

ביקורות על 6 המצעים הטובים ביותר לבלוגים ואתרי בלוגים לשנת 2020

ראשית, אסקור את הדרכים הטובות ביותר לבנות בלוג באתר האינטרנט שלך. אני אכסה את WordPress ו- Wix. אם אתה מתכוון להשתמש באחד מאתרי הבלוגים המובילים ואתה כבר יודע זאת, תוכל לדלג על שתי הביקורות הראשונות האלה.

וורדפרס – תוכנת הבלוגים הטובה ביותר ו- CMS הטובה ביותר

וורדפרס הוא המלך הידוע של אתרי אינטרנט עם תוכן. זו ברירת המחדל כאן לפלטפורמת הבלוגים הטובה ביותר בסך הכל. אם אתה בונה בלוג באתר משלך, פירוש הדבר שאתה בונה באמצעות וורדפרס. (Quick Sprout נמצא ב- WordPress.)

כדי לבנות אתר משלך, תצטרך לקנות שם דומיין, להשיג אירוח אתרים ולהקים את חשבון WordPress שלך. הכל די פשוט. יש מידע נוסף על הפוסט שלנו אירוח אתרים הטוב ביותר ועל אירוח אתרים הטוב ביותר עבור וורדפרס , העוסק בבחירת מארח מנוהל המיועד לוורדפרס. זה יקר יותר אבל גם סופר פרמיום. אם יש לך את המטבע, לכו על זה. אם יש לך תקציב, אתה יכול לדלג עליו.

Backend of WordPress blog post

אתה תבחר נושא, תיישם אותו, ובכנות תהיה כמעט גמור. יש לנו כמה המלצות בנושא תוספי SEO ל- WordPress שתרצה להוסיף. האחורית של וורדפרס די אינטואיטיבית, ואם אתה הולך לאיבוד יש כל כך הרבה הדרכות בחוץ שיעזרו.

כמו שאמרתי קודם, הבחירה בין וורדפרס למדיום אינה או / או. אתה יכול לבנות בלוג משלך ואז להשתמש בינוני באופן סלקטיבי ככלי סינדיקציה. כדאי לחשוב אם תרצו להצמיח את הקהל שלכם, אך בסופו של דבר לבנות אתר משלכם.

מוכנים לבנות אתר משלך באמצעות וורדפרס? אנו עוברים אותך כיצד בפוסטים שלנו כיצד להקים בלוג ו- כיצד להרוויח בלוגים בכסף .

כיצד לפרסם מחדש את הבלוג שלך ב- Medium

  1. וודא כי לתוכן שלך יש חיים מספיק ארוכים בבלוג שלך, כך שהוא מתמצק כמקור העיקרי בעיני גוגל. שבועיים זה מספיק זמן.
  2. השתמש בכלי היבוא של מדיום כדי לפרסם את התוכן. זה פשוט כמו לחבר את כתובת האתר המקורית שלך, לעדכן כל עיצוב שנצליח ולחץ על פרסום. כלי הייבוא ​​יקבע אוטומטית את כתובת האתר הקנונית לפוסט המקורי באתר האינטרנט שלך. חשוב מאוד שהקנונית תהיה שם. זה חל על כל סוג של סינדיקציה: אתה רוצה שיהיה במקום קנוני, כך שגוגל תדע היכן ממוקם המאמר המקורי. אחרת, במקרה הרע, אתה יכול לקבל עונש; במקרה הטוב, האתר הגדול יותר יעלה עלייך.

טיפים מקצוענים לסינדיקציה של הבלוג שלך על מדיום

  • לא הייתי מעביר אוטומטית את כל התוכן שלך ל- Medium. זה מוזר. מדוע שכפול מהאתר שלך חי באתר שלהם? זה לא הגיוני לקוראים שלך, או לטווח הארוך שלך.
  • עליך לגשת מתוך מחשבה לכל ערוץ. תוכן בערוץ זה הוא צורה משלו. מה מישהו רוצה לקרוא בכל פלטפורמה תלוי הרבה בפלטפורמה עצמה – איך ה- UX? למה הם שם? אילו סוגי אינטראקציות מעודדת הפלטפורמה?

Wix – בונה האתר הטוב ביותר לבלוגים

אני אוהב את Wix לבלוגים כי זה דבר אחד ונעשה. אם אתה רוצה ללכת בדרך הקלה לבעלות על בלוג משלך, זהו. זהו רץ קל של וורדפרס לפלטפורמת הבלוגים הטובה ביותר.

Wix Blog Templates

התבניות נראות נהדרות ותוכל להתאים אותן אישית בעזרת עורך גרירה ושחרור. מנהל הבלוג הוא פשוט ואינטואיטיבי ותוכלו להיבנות אנליטי ו- SEO ממש. פשוט להוסיף את הפיצ’רים הבסיסיים שאולי תרצו בבלוג שלכם: כלים חברתיים, לייקים, תגובות, hashtags, קטגוריות וטפסים של מנויים.

Editing a Wix Blog

קל לכל הגישה לתכונות SEO שאתה צריך גם הן קלות: תגי alt לתמונות שלך, קישורים פנימיים, כותרות SEO ותיאורים (השונים מכותרת ההודעה שלך) , ו- תגי nofollow לקישורים חיצוניים . לבלוגים של Wix יש תכונת הרשמה אוטומטית לדוא”ל וסרגל מדיה חברתית מתחת לכל מאמר לשיתוף בפייסבוק, טוויטר ועוד.

כדי לבנות בלוג ב- Wix, תיכנס לחשבונך ותבחר תבנית. יש קטגוריית תבניות ב , שהיא מקום נהדר להתחיל בו. לאחר שנבחר התבנית שלך, אני מציע לעדכן את הגופן, הצבעים והלוגו כדי להתאים אישית את התבנית שלך ולעזור לה להתבלט מהשאר.

Create a blog post with Wix

כתיבת פוסט היא פשוטה כמו לחיצה על צור הודעה, כתיבה והוספת תמונות. אתה יכול לשמור טיוטות, או אפילו לתת לתורמים אחרים הרשאות כתיבה עבור האתר שלך. הכל קל באותה מידה ממכשיר נייד כמו משולחן העבודה – אין צורך באפליקציה.

וודא שאתה מעדכן את הגדרות ה- SEO שלך עבור כל פוסט: זה מה שמוצג בדף תוצאות החיפוש והוא קריטי לדירוג בחיפוש אורגני.

לפוסט שהתקבל תהיה ספירת זמן קריאה אוטומטית, כמו פוסט בינוני ליד שם המחבר, שגם אני אוהב מאוד. אני גם אוהב את היכולת לשוחח בצ’אט חי עם הקוראים שלך באפליקציית Wix. אם אתה בונה קהילה אמיתית בבלוג שלך או שאתה פתוח לענות על שאלות הקוראים בזמן אמת – אמור על קורס מקוון שאתה מציע או סמינר אינטרנט שעולה – זה תכונה מגניבה.

בינוני – אתר הבלוגים המסורתי הטוב ביותר

קשה לאתר כמה משתמשים יש בינוני – הם מתמקדים בשיתוף כמה זמן מבלה במקום קריאה על הרציף. אני חופר את זה. הפלטפורמה, שנוסדה על ידי מייסד שותף של טוויטר והמנכ”ל לשעבר אוואן וויליאמס כתגובה למגבלות ההיפר-קצרות של טוויטר, ומכאן השם מדיום. Medium category page

בשלב מסוים הייתה הבחנה מסוימת בין פלטפורמות בלוג עוד יותר, אבל זה כבר מתפוגג.

בשנת 2017 היו ל- Medium 60 מיליון מבקרים ייחודיים . מניסיון אישי אני יודע שכשאני קורא ב- Medium אני קורא בסקרנות ובכוונה. אני מוכן להכניס זמן קריאה, וזמני הקריאה בכל מאמר גורמים לי להתחייב לבלוט את זה לכל העניין.

פרסום עם מדיום הוא פשוט מאוד. יש עורך לבן ונקי מאוד WYSIWYG (מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל). בעיקרון, בזמן שאתה מקליד, אתה רואה איך ייראה הפוסט עם פרסוםו. יש הרבה עצות וטריקים לפרמט את הפוסט שלך שמסתתרים מעט בפשטות הממשק.

אבל אל תפסיק בשלב זה. במקום רק פרופיל, אני ממליץ ליצור פרסום בינוני. זה נותן לך את האפשרות להוסיף כותבים ועורכים אחרים לבלוג שלך. חשוב מכך, זה נותן לך הרבה יותר אפשרויות לבקרה על מה שעיקרו עמוד הבית שלך בבלוג.

התבונן למטה בהבדל בין הפרופיל הבינוני הבסיסי של פטגוניה (תמונה עליונה למטה) לבין הפרסום הבינוני של REI (התמונה התחתונה למטה).

Medium blog profile page

למעלה, זרם רצוף של פוסטים שלך. זה כל מה שתקבל עם פרופיל בינוני.
להלן, העיצוב העודף יותר בסגנון המגזין תקבל עם פרסום בינוני.

Medium blog publication page

האחד הוא עדכון כרונולוגי פשוט והשני הוא עמוד מעוצב עם אפשרויות תפריט שימושיות. כשאתה יוצר פרסום כמו REI, אתה גם מבטל את הנעילה של היכולת לשלוח עלון לכל העוקבים שלך.

טיפים מקצוענים לבלוגים בינוני

  • אם אתה מסנכרן את הבלוג שלך בפועל, השתמש בתכונת הייבוא. זה חיוני עבור SEO.
  • כדי להתחיל רשימה עם תבליטים, הקלד כוכבית או מקף.
  • ישנם שני סוגים של ציטוטים. השתמש בציטוט לחסימה על ידי לחיצה על סמל הצעת המחיר פעם אחת. לחץ עליו שוב לקבלת הצעת מחיר למשוך.
  • כובעי טיפה מוסיפים מעט משקל ערוך. כדי להגדיל את האות הראשונה בפיסקה שלך ולהעניק לה את המראה המעוצב, הדגש את האות. האפשרות תופיע.
  • השתמש ב- TK כדי להשאיר לעצמך פתקים. זהו טריק עיתונות ישן – אין מילים עם TK בהן בשפה האנגלית. אם אתה כותב משהו שצריך מציין מיקום, השתמש ב- TK ו- Medium יתריע בפניך אם תנסה לפרסם עם אחד שעדיין נמצא במקום.

לינקדאין – אתר הבלוגים הטוב ביותר לעסקים

ישנם 590 מיליון משתמשי לינקדאין, 154 מיליון מהם בארה”ב. והרבה מהם פעילים: 44% הם משתמשים פעילים חודשיים . לינקדאין הייתה בעבר למעשה פלטפורמת אירוח קורות חיים. במובנים רבים זה היה כמו אפליקציית היכרויות לציד עבודה: היית ממשיך אם אתה מחפש להעסיק או מחפש להתקבל לעבודה אבל לא הרבה אחר. בשנים האחרונות זה השתנה באופן דרמטי.

Publishing blog on LinkedIn

אם אתה בונה בלוג עסקי, הקהל בלינקדאין הוא פרימיום: 45% מקוראי מאמרי לינקדא נמצאים בתפקידים ברמה העליונה (מנהלים, סמנכ”לים, דירקטורים, רמת C).

במאמר של פורבס, ” האם לינקדאין עומדת להיות הרשת החברתית הגדולה הבאה … למותגים? “, ריאן הולמס מסמר את מה שיפה בפלטפורמה.” משתמשי Hardcore LinkedIn יודעים שיש מקצועיות חמה מסוימת העומדת בבסיס חילופים רבים בפלטפורמה. בקיצור, לינקדאין מציעה סוג של יציבות, חשיבות וערך אמיתי הנחוצים מאוד בכמה פלטפורמות חברתיות. ” אני מסכים לחלוטין. לפלטפורמה יש תרבות מוכנה ומערכת ציפיות שבלוגר עסקי היה חולם ליצור באתר משלו. מדוע לבנות אותו כשהוא כבר קיים?

לינקדאין היא רשת חברתית. ההשפעה שלך גדלה ביחס לגודל הרשת שלך. ככל שתפרסמו יותר פוסטים, כך תוכלו למשוך יותר בקשות חיבור ועוקבים. כתיבה בעקביות לא רק מרחיבה את הרשת שלך, היא גם מחזקת את המסר על עומק ורוחב הידע שלך בנושאים שאתה כותב עליהם. – גלן ליבוביץ, ” 10 טיפים לכתיבת פוסטים בבלוג של לינקדאין שמרחיבים את השפעתך ” עבור Inc.

פרסום לא הופך אותך למשפיע על LinkedIn, למרבה הצער. זוהי קבוצה של אנשים שנבחרו בעבודת יד שמסתובבת לאורך כל השנה “לכלול רק את התורמים המעורבים, הפוריים והמתחשבים ביותר וכדי להבטיח שהמומחיות שלהם תואמת את האינטרסים של החברים שלנו” על פי לינקדאין .

מאמר אינו פוסט ולהפך. פוסט הוא עדכון קטן יותר שתשתף עם העדכון והחיבורים שלך. חשבו על אנקדוטה מהירה או טיפ מקצוען. הם מוגבלים ל -1,300 תווים, שהם בערך 5 שורות. מאמרים ארוכים ומעמיקים יותר. הם משהו שקהל הלינקדאין הרחב יעניין אותו לקרוא. אדם שקורא את המאמר שלך יכול לעקוב אחריך משם, כך שהוא יקבל התראה כשתפרסם את המאמר הבא שלך. מאמרים שתפרסמו יופיעו בקטע המאמרים בפרופיל הלינקדאין שלך.

טיפים מקצוענים לבלוגים בלינקדאין

  • היה ברור מי אתה ומה אתה מדבר על זה. דבק בנושא זה ואל תסטה. ותפרסם באופן קבוע. אפילו פרסום פעם או פעמיים בחודש – בעקביות לאורך זמן – יסתיים. פעמיים בחודש זה 48 פעמים בשנה. בעוד חמש שנים יהיו לך כמעט 250 פוסטים. זה ענקי.
  • אתה יכול לשתף טיוטה עם עמית או חבר לקבלת משוב.
  • השתמש בסטטיסטיקות הקשורות לפוסטים שלך ככלי: צור יותר ממה שעובד, פחות ממה שלא.

רוצים לשפר? עיין בקורס של לינקדאין עצמו בנושא שיפור בלוגים בפלטפורמה, כתיבה להישמע בלינקדאין . מכיוון שכאשר הם הבעלים של הפלטפורמה, מה שטוב להם הוא תוכן מצליח שאנשים רוצים לקרוא ולהתעסק איתם!

אינסטגרם – אתר הבלוגים הטוב ביותר לקריאייטיב

אינסטגרם היא חזותית בעיקר – העדכון הוא כל התמונות או הסרטונים, ומעט מאוד מהכיתובים. אתה יכול להשתמש בשדה הכיתובים לטקסט שלך, ומשתמשים אוהבים כיתוב ארוך. אתה יכוס על 2,200 תווים או בערך 300 מילים.

אינסטגרם מושלמת אם מה שאתה משתף הוא חזותי: אורח חיים, אמנות, ריקוד. או אם יש איזושהי דרך לשתף אותו באופן חזותי כמו במיני ווידאו.

למעשה, בהרבה מובנים, אינסטגרם הרגה את כל ז’אנר הבלוגים באורח החיים.

זה נהיה הרבה יותר קשה עבור “בלוגרים” מהמתקדמים במתחם האופנה, היופי, הבריאות, ואורח החיים המצטופף ועם זאת, לבנות עיקב סביב הבלוג שלהם. במקביל, פלטפורמות המדיה החברתית העניקו למשפיעים יותר ויותר כלים – כולל מסחר אלקטרוני, קבוצות והודעות ישירות – כדי למנוע מהם (ועוקביהם) ללכת למקום אחר באינטרנט.

– רוזי ספינקס, ” אינסטגרם הרגה את אמנות הבלוגים של סגנון החיים ” על קווארטי

אינסטגרם כל כך טוב עכשיו שקשה לרצות לנסוע לשום מקום אחר. החיסרון הוא בהחלט שאתה מתבונן באלגוריתם ולעדכון, והשינויים שהפלטפורמה מבצעת. מצד שני, אתה גם לא צריך להיות מנהל המוצר, לשכור מפתח או לבנות קהל מהתחלה. תצטרך לשקול את היתרונות והחסרונות בעצמך!

אתה יכול גם לארח בלוגים ב- Instagram Live – פשוט הקש על סמל המצלמה (בצד שמאל למעלה של המסך, או על ידי החלקה ימינה מהעדכון) והקש על Live בתחתית. כשאתה מוכן לצאת לחיים בפועל, זה פשוט כמו להקיש על ‘Live’. תוכל לראות את מספר הצופים שברשותך בראש המסך והתגובות יופיעו בתחתית. כשתסיים, הקש על סוף. מכאן, אני ממליץ להקיש על שמור כדי לשמור אותו בגליל המצלמה שלך, והקש על שתף כדי להוסיף אותו לסיפור שלך. זה יגור שם במשך 24 שעות כדי שישוחזר על ידי כל מי שלא היה בסביבה בזמן שהוא היה חי.

טיפים מקצוענים לבלוגים באינסטגרם

  • בחר שם טוב שקליט וקל להקליד – שמך אמור להבהיר על מה כל העדכון שלך.
  • דבק בגומחה.
  • יש נקודת מבט חזותית.
  • אל תסטה. אם אתה אמן, אל תפרסם תמונות של הסלט שלך לארוחת הצהריים. אם אתה בלוגר אוכל, חשוב פעמיים לפני שתפרסם תמונות של הציורים שלך.
  • פרסם בקביעות! ולעסוק.

אתה יכול רק קישור אחד בפרופיל שלך, אבל עם משהו כמו Linktree , אתה יכול להוסיף קישורים נוספים. אני לא חושב שזה רעיון נהדר לבנות בלוג איפשהו בתקווה לגרום לקוראים או לעוקבים שלך לעבור משם למקום אחר באופן קבוע. זה אפשרי לגרום לעוקבי אינסטגרם שלך גם להירשם לניוזלטר שלך, אבל זה לא ממש הגיוני לקוות שהם יעזבו את אינסטגרם לאחר פרסום אי פעם וילכו לקרוא את הבלוג שלך. הם גולשים באינסטגרם ולא מנסים לקרוא את האתר שלך.

חשבו כאן על ההתנהגות שלכם – כמה תנופה נדרשת כדי לעקוב אחר קישור שמוביל הרחק מהפלטפורמה בה אתם נמצאים? בשבילי זה דורש הרבה עבודה. צריך להיות משהו שאני באמת רוצה לקנות, או באמת, באמת רוצה לקרוא.

סביר יותר שאני אעקוב אחר מישהו באינסטגרם זמן מה ואז יום אחד אקנה משהו מאותו אדם, או שאעקוב אחריו במקום אחר. אינסטגרם, וכל הבלוגים באמת, עוסקת ביצירת קשר עם האנשים שקוראים את הפוסטים שלך. ברגע שהקשר הזה חזק מספיק, אז אנשים יתעניינו ללכת לאן שאתה לוקח אותם. עד אז תצטרך לספק קשרים אלה בתוך הפלטפורמה עצמה.

פייסבוק – קהל הבלוגים הגדול ביותר

אני מתכוון, מהם 1.49 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום עבורך? זה מספר עצום, וכדאי לשים לב אליו. כמה מאותם משתמשים פעילים יגיעו לדף שלך או לפוסט שלך, עכשיו זו שאלה אחרת.

טווח ההגעה האורגני בפייסבוק לא היה פעם שאיפה כל כך פרועה, אך בשנת 2016 חלה ירידה עצומה בהיקף האורגני. חברת חברת SocialFlow מצאה כי המותגים חוו ירידה של 42% בהיקף האורגני של 42% בשנת Q1 ו- Q2 2016 .

הדרך הקלה ביותר לבנות בלוג בפייסבוק היא ליצור קבוצה או דף לעסק או למותג שלך. משם, הפוסטים שלך יהיו פשוטו כמשמעו פוסטים בפייסבוק.

כדי להקל על פרסום וטיפול בכל האינטראקציות שלך בנקודה אחת, אני ממליץ להשתמש ב- Facebook Creator Studio . זהו לוח מחוונים של כל אחד לאחד לפרסום וניתוח התוכן שלך. אם אתה חדש בפייסבוק ואתה באמת משתמש בו כפלטפורמת בלוגים קלאסית, תרצה ליצור הערות. אלה הדברים הקרובים ביותר לבלוגים: תמונת כותרת, כותרת וטקסט באמצע.

מכאן אתה יכול גם לעבור לחיות, לפרסם סרטונים, GIF, סקרים, המלצות – כל סוג של פוסט בפייסבוק שראית שתוכל ליצור ממרכז השליטה הזה. אתה יכול אפילו לשמור, לתזמן ולתארך הודעות.

יתרונות וחסרונות של כל פלטפורמה או אתר בלוגים

יתרונות וחסרונות של בלוגים עם וורדפרס

אם אתה רוצה לעשות כסף בבלוגים, עבור אל וורדפרס ]. אין אפשרות טובה יותר. בבעלותך הבלוג ואתר האינטרנט שלך תהיה לך גמישות אמיתית. אין כאן ויכוח. זוהי אפשרות התוכן המוגדרת כברירת מחדל ומפעילה 30% מהאינטרנט מסיבה כלשהי.

יש מערך נוסף שתצטרך לעשות בעצמך, כמו לקנות תוכנית אירוח, למשל. זה החיסרון היחיד במוחי, אבל אינך צריך להיות מומחה – יש לנו מדריכים צעד אחר צעד בנושא כיצד להקים בלוג ו- כיצד להרוויח בלוגים של כסף [ 19459004]. (ומקטע שלם בבלוגים עם רעיונות להמשך המומנטום, לצבור קוראים, להעלות רעיונות לבלוגים וטיפים מקצוענים אחרים.]

יתרונות וחסרונות של יצירת בלוג Wix [19459013 ]

אתה יכול גם לבנות את הבלוג שלך באמצעות Wix . זה בונה אתר גרירה ושחרור של הכל-אחד-אחד. זוהי אפשרות קלה אם אתה מחפש לקבל את הבלוג באתר שלך, ולא בפלטפורמה או שירות של בלוג כמו מדיום או סוג אחר של מדיה חברתית.

החיסרון הוא שאתה תשלם דמי מנוי ותוכל להיות נעול לנושאים וכלים של Wix. אז, תוכלו לסחור במעט נוחות לצורך גמישות מסוימת.

היתרונות והחסרונות של בלוג בינוני

מדיום היא פלטפורמת הבלוגים המסורתית הטובה ביותר בכל רחבי העולם. זה המקום בו רוב הקוראים שמחפשים לקרוא פוסטים בסגנון בלוג קלאסי כרגע.

החיסרון מובנה בבחירת הבחירה ליצור בלוג משלך או לבנות פלטפורמה – לא תהיה בבעלותך את התנועה ולא תוכל לעשות דברים כמו למכור מיקומי מודעות, עבור דוגמא.

ההחלטה לבלוג בוורדפרס לעומת מדיום אינה ברירה או אפשרות. אתה יכול גם לפרסם את האתר שלך ולפרסם מחדש כמה פוסטים ב- Medium בכדי לנצל את היתרונות שלו, ממש כמו בכל עסקת סינדיקציה. אתה יכול לגשת לזה מהורהר, אבל יש כמה הוראות טכניות שנוכל להלן. תצטרך לייבא את הפוסטים שלך כבינוני כראוי ולהגדיר את התג הקנוני, כך שאתה לא נענש על ידי גוגל (במקרה הרע) או פשוט לא מדורגת על ידי גרסת המדיום של הפוסט (במקרה הטוב). עם זאת, בסך הכל אני מעדיף לראות בכל ערוץ ערוץ נפרד וליצור ולפרסם תוכן ייחודי לאותו ערוץ.

יתרונות וחסרונות של בלוגים בלינקדאין

אם אתה בלוג על עסקים, או משהו שקשור אליו, כמו ניהול, אז הייתי אומר לבנות את הבלוג שלך ב- LinkedIn [19459004 ]. יש שם קהילה של אנשים שמדברים על הנושאים האלה ומוכנים לקרוא גם את הפוסטים שלך. תוכל לבנות עוקבים עסקיים, השונים מ”חיבור “.

הקהל בלינקדאין הוא פרימיום: 45% מקוראי המאמר של לינקדאין נמצאים בתפקידים ברמה העליונה: מנהלים, סמנכ”לים, דירקטורים ורמת C. אם אתה בונה מנהיגות מחשבתית, ערך מותג או קהילה, במקום לנסות להרוויח כסף, אני ממליץ ללכת למקום שבו הקהל שלך נמצא במקום לנסות לחזר אחריהם למקום שאתה נמצא בו. בנה עבורם תוכן איפה שהם כבר נמצאים והם יאהבו אותך בגלל זה.

תוכל לבנות את הרשת שלך ואת ההזדמנויות העסקיות שלך, אבל כמו כל פלטפורמות הבלוג, החסרונות כאן הם שאתה מסתכל על האלגוריתם ואינך הבעלים של האתר או התנועה.

יתרונות וחסרונות של “בלוג” של אינסטגרם

אם אתה יצירתי – במיוחד בתחום חזותי, הבלוג שלך אמור להיות חשבון באינסטגרם . אתה יכול לפרסם תמונות של העבודה שלך ולהשתמש בשדה הכיתוב עבור הפוסט הכתוב שלך. אם אתה לא רגיל לרעיון הזה, זה אולי נראה קצת זועף: זה לא בלוג אמיתי. אבל זה כן. אנשים קוראים כותרות באינסטגרם של החשבונות שהם עוקבים אחריהם כמו שקראו בלוג – והעבודה החזותית שלך תודגש היטב בעדכון שלך ובעדכון הכללי. החסרונות מסבירים את עצמם: תצטרך לעקוב אחר פורמט אינסטגרם והם כפופים לאלגוריתם של העדכון. זה לא בלתי אפשרי לייצר רווחים מהעדכון שלך באינסטגרם, אך אתה תהיה מוגבל לאלה שאתה יכול להציג בתמונה או בכיתוב. כל ההזדמנויות למונטיזציה יצטרכו להיות משולבים באופן טבעי

היתרונות והחסרונות של בלוגים בפייסבוק

כמובן, פייסבוק היא ה”ג’וגנות “בחדר. יש לה את הקהל הגדול ביותר מכל אחת מהפלטפורמות הללו. יצירת עמוד פייסבוק עשויה להיות כל מה שצריך כדי לבנות בלוג – פרסם בפייסבוק כמו שהיית עושה בבלוג שלך ובונה את הקהל שלך ממש שם בדף שלך. התגובות והאינטראקציה בפייסבוק אפילו טובים יותר מבלוג מסורתי. אתה באמת יכול להתמקד בבניית מעריצים אמיתיים בפייסבוק.

חסרונות הפייסבוק באמת פוצצו בתקשורת בזמן האחרון. יש חששות בנושא פרטיות, ישנו סוג של אלגוריתם משתנה ודי סודי, וכל זה. סביר להניח שכבר יש לך דעה של פייסבוק – תן ליידע את ההחלטה שלך כאן.

יש כאן אזהרה נוספת. אם אתה בונה את הבלוג שלך על פלטפורמה יחידה שאינך בבעלותך, ובכן, אתה בנית את הבלוג שלך על פלטפורמה יחידה שאינך בבעלותך. המשמעות היא שאתה מסתכל על העסק של אדם אחר ועל האלגוריתם שלו לעסק שלך. מה שטוב לעסקים ואלגוריתם שלהם אולי לא מה שטוב לך. לכן אני אומר שאם אתה כאן כדי להרוויח כסף, אתה צריך להיות בעל האתר שלך. תהיה לך יותר שליטה.

סיכום מחדש של 6 אתרי הבלוגים הטובים ביותר ופלטפורמות הבלוגים לשנת 2020

תוכנת הבלוגים הטובה ביותר ו- CMS הטובים ביותר – וורדפרס

אני ממליץ ללכת בדרך הזו לכל מי שרצוי בבניית בלוג שמרוויח כסף. תבנה ובעלות אתר משלך עם שליטה מלאה. (אם אתה מתחיל, הדבר עדיין אפשרי מאוד עבורך.)

בונה האתר הטוב ביותר לבלוגים – Wix

אם אתה רוצה שיהיה לך אתר משלך, אבל לא רוצה לבנות אותו, אז אני ממליץ לך ללכת עם בונה אתרים. זהו עורך גרירה ושחרור שיאפשר לך לפעול במהירות, ועדיין תבנה את הבלוג שלך באתר שלך ולא על הפלטפורמה של מישהו אחר.

פלטפורמת הבלוגים המסורתית הטובה ביותר – בינוני

אם אתה לא יוצר אתר משלך והבלוג שלך הוא בלוג קלאסי – פוסטים ארוכי טווח על נושא שיש לך משמעות – אני אוהב מדיום. יש לו קהל מובנה שמעוניין לקרוא וגם ממשק חלק.

אתר הבלוגים הטוב ביותר לעסקים – לינקדאין

האם אתה עושה בלוגים על עסקים או מקווה להיות מוביל מחשבה בענף מסוים? אתה יכול ללכת עם בינוני, אבל קהל כלכלי ושימושי יותר עשוי לחכות לך בלינקדאין. אני יודע, זה אולי לא נראה כמו פלטפורמת בלוגים, אבל משתמשי לינקדאין ממש מאורסים ורעבים תוכן.

אתר הבלוגים הטוב ביותר לקריאייטיב – Instagram

אם אתה עושה משהו עם תמונות, אומנות, יצירתיות או סגנון חיים, כנראה שתמצא את הקהל שלך באינסטגרם. יש שם כבר כל כך הרבה אנשים, וקל לעוקבים חדשים לגלות אותך באמצעות תגיות hashtags, הערות, ואנשים אחרים שאתה עוקב אחריהם.

הקהל הגדול ביותר – פייסבוק

לבסוף, הקהל הגדול ביותר נמצא בפייסבוק. יש שם מיליוני אנשים, ולמרות שהישג האורגני בפלטפורמה אינו מה שהיה פעם, זה עדיין פלטפורמה אדירה. זוהי גם נקודה נהדרת לבנות אלמנט של דף קהילתי בבלוג שלך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה