עשרת הווידג'טים המובילים לשיפור אתר האינטרנט שלך

אם אתה חדש בבניית וניהול אתרים, עליך להכיר את הווידג’טים בהקדם האפשרי.

מה יישומון?

במילים פשוטות, זהו רכיב האתר שמוסיף תכונות או פונקציונליות לאתר שלך. ווידג’טים מוטבעים ישירות באתר שלך, אך אינך צריך לפתח אותם או לתקן אותם בעצמך.

להתקנת ווידג’ט באתר האינטרנט שלך, זה פשוט כמו להעתיק ולהדביק קוד כלשהו, ​​שיסופק על ידי יוצר הווידג’ט. בדרך כלל תהיה קבוצה מספקת של הוראות כיצד ואיפה להתקין את הקוד מספק ה- widget שלך.

מדוע אתה זקוק לווידג’טים באתר שלך?

הנה הדבר. אתרים יכולים לפעול באופן פונקציונלי ללא ווידג’טים. אבל אני בטוח שנחתתם באתרים ותהיתם איך הם הצליחו להוסיף כל כך הרבה תכונות ופונקציונליות מגניבות לדפים שלהם. במקרים רבים הם ככל הנראה השתמשו בווידג’ט.

בוני אתרים ומערכות ניהול תוכן שלך יהיו מוגבלים במידה מסוימת. ווידג’טים ממלאים את כל החסר שלא מספקים פלטפורמות אלה.

ווידג’טים מגיעים בכל הצורות והגדלים. הם נעים בין שעונים, עדכוני מזג אוויר ומתרגמים. אבל תלוי בסוג האתר שיש לך, הוספת שעון או סמל מזג אוויר לאתר שלך לא באמת מוסיפה ערך רב למבקרים שלך.

זה מה שהעניק לי השראה לכתוב את המדריך הזה. הגעתי לרשימה של עשרת הווידג’טים המובילים שמוסיפים ערך אמיתי ופונקציונליות לשיפור האתר שלך.

1. Reservio

Reservio

Reservio הוא ווידג’ט להזמנה באינטרנט. אז לאלו מכם המנהלים עסק שלוקח פגישות, זה ישפר את החוויה של מבקרי האתר שלכם.

הוספת כפתור ההזמנה של Reservio לאתר שלך קלה יותר מאשר צורך לקבוע פגישות בטלפון. בנוסף, מכיוון שכל ההזמנות שלך ניתנות לטיפול מקוון, הלקוחות שלך יכולים לקבוע פגישות בכל עת, גם מחוץ לשעות הפעילות הרגילות שלך.

Reservio מסתנכרן עם לוחות השנה שבהם אתה כבר משתמש, כמו Outlook, iCal ויומן Google.

זה תואם לבוני אתרים ופלטפורמות CMS פופולריות כמו Wix, Webnode, Weebly ו- WordPress.

עם זאת, אם אתה משתמש בוורדפרס ורוצה יותר מסתם ווידג’ט לתזמון הזמנות מקוונות, תוכל לבדוק את רשימת התוספים הטובים ביותר להזמנת WordPress .

2. Smartsupp

Smartsupp

אם ברצונך לשפר בצורה דרסטית את חווית שירות הלקוחות באתר שלך, עליך ליישם צ’אט חי .

ווידג’ט Smartsupp הוא אחת הדרכים הקלות ביותר לגרום לזה לקרות.

זה אידיאלי עבור אלו מכם המוכרים באינטרנט באמצעות אתר מסחר אלקטרוני. בין אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים, Smartsupp מאפשר ללקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים להגיע אליכם עם כל שאלה שיש להם.

הוספת שיטות תקשורת בהתאמה אישית לאתר שלך תגדיל בסופו של דבר את שיעורי ההמרה שלך בטווח הרחוק.

על פי מחקר שנערך לאחרונה , 77% מהצרכנים לא יקנו מאתרים שאינם מציעים צ’אט חי כאפשרות תמיכה.

אנשים שמתקשרים עם נציג צ’אט חי באתר האינטרנט שלך שווים פי 4.5 יותר מלקוחות שלא.

צ’אט חי מגדיל את ערכי ההזמנה הממוצעים ב- 10%. זה גם מגדיל את שיעורי ההמרות ב- 40%.

זמני התגובה לצ’אט חי הם גם מהירים משמעותית משיטות תקשורת כמו תמיכה בדוא”ל או בטלפון. בנוסף, לצ’אט חי יש את הדירוגים הגבוהים ביותר לשביעות רצון צרכנים.

אז אם אתה מוכן להוסיף תכונה זו לאתר שלך, פשוט התקן את הווידג’ט של Smartsupp.

3. Disqus

Disqus

ווידג’ט Disqus מיועד לאלה מכם שרוצים לקבל מבקרים באתר מעורבים יותר, וזה בעצם כולם.

אם יש לך בלוג באתר שלך, זו פלטפורמה נהדרת עבורך לשתף את מחשבותיך, דעותיך ולמסור מידע חשוב למבקרים שלך. אבל פלטפורמת התקשורת הזו לא צריכה להיות רחוב חד כיווני.

כדי להגביר את המעורבות, אתה רוצה שהלקוחות שלך ישתפו גם בדעותיהם.

הוספת Disqus לאתר שלך מוסיפה פונקציונליות להערות הבלוג שלך. זה גם נותן לך כלי ניהול נוספים לניטור ותגובה לתגובות.

יישומון זה קל מאוד להתקנה. הדיסק אפילו כולל מדריך הוראות וידאו להתקנת הווידג’ט שלהם.

4. AddThis

AddThis

אתה משקיע המון זמן ביצירת תוכן. אבל מה קורה לאחר שפרסמת אותו באתר שלך?

בטח, בעולם מושלם כל תנועת האתר שלך תגיע באופן אורגני. אבל שניכם יודעים שזה לא תמיד המקרה. חשוב מאוד למצוא דרכים אחרות לגרום לאנשים לנחות באתר האינטרנט שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא למנף את מבקרי האתר הקיימים שלך. עודדו אותם לשתף את התוכן שלכם עם חבריהם, בני משפחתם, עמיתים לעבודה ועמיתים באמצעות מדיה חברתית.

הנה הקטע. אנשים לא בהכרח יוצאים מגדרם לעשות זאת אלא אם כן תקל עליהם.

כאן נכנס לתמונה יישומון ה- AddThis .

ניתן להתחבר ליותר מ -200 רשתות חברתיות באמצעות כפתורי השיתוף המוצעים על ידי הווידג’ט AddThis. כל הכפתורים ידידותיים לנייד וניתנים להתאמה אישית מלאה.

העיצוב של כפתורי השיתוף כולל:

  • בר צף
  • שיתוף תמונות
  • הרחבה
  • מוטבע
  • [ 19459021]

    אפשרויות אלה מבטיחות שלא משנה איזה סוג של עיצוב אתר יש לך, תוכל לשלב בצורה חלקה את כפתורי השיתוף האלה מבלי שזה ירגיש פולשני מדי עבור המבקרים שלך.

    עכשיו אנשים יכולים לשתף את התוכן שלך במדיה חברתית בלחיצה אחת בלבד, מה שבסופו של דבר יגביר את המודעות ויניע יותר תנועה לאתר שלך.

    5. Survio

    Survio

    בעבר הסברתי כיצד להשתמש בסקרים כדי להרוויח יותר כסף לעסק שלך .

    עם יישומונים כמו Survio , תהליך זה הפך להיות קל מאי פעם. אתה יכול פשוט ליצור סקר חדש תוך מספר דקות ולשלב אותו באתר שלך עם הווידג’ט של Survio.

    זוהי דרך נקייה ומקצועית לאסוף מידע נוסף ממבקרי האתר שלך.

    סקרי פרימיום הם ידידותיים לנייד, בטוחים, מגיעים עם תמיכה בדוא”ל ו- SSL. תוכל גם להעריך את התגובות עם תוצאות בזמן אמת.

    יש להם מאות תבניות סקירה ודוגמאות לבחירתך. להלן רק קומץ של דוגמאות כדי לתת לך מושג עד כמה האפשרויות נרחבות:

    • מודעות למותג
    • חווית קנייה
    • ביטול שירות
    • [19459019 ] תמיכה טכנית

    • תכנון אירועים
    • בניית צוות
    • מתנדב
    • בנק
    • בית קפה
    • סלון קוסמטיקה ויופי
    • אורח המלון
    • שירות משלוחים

    הרשימה נמשכת. אז לא משנה איזה סוג עסק או אתר יש לכם, תוכלו למצוא תבנית המתאימה לצורכי הסקר שלכם.

    6. MailChimp

    MailChimp

    איסוף כתובות דוא”ל ו- הגדלת רשימת הדוא”ל שלך צריך להיות בראש סדר העדיפויות עבור כל אתרי האינטרנט. הצהרה זו נכונה לבלוגים, אתרים אישיים, חברות מסחר אלקטרוני, SaaS, ובאמת בכל זמן באתר שאתה מדמיין.

    כדי לאסוף ביעילות דוא”ל ממבקרים באתר, עליך להציב טפסי הרשמה אסטרטגיים בכל דפי הנחיתה שלך.

    אם אתה משתמש ב- MailChimp לשירותי שיווק בדוא”ל, יישומון ההרשמה ל- MailChimp הוא אתר חובה מוחלט לאתר שלך.

    זה פשוט כמו להעתיק ולהדביק את קוד טופס ההרשמה ל- HTML של האתר שלך בכל מקום שתרצה שהווידג’ט יופיע.

    MailChimp מציעה ארבעה סוגים של טפסים לבחירתך:

    • קלאסי
    • מעובה
    • אופקי
    • לא הוסגר
    • 19459020]

    לאחר שתבחר את סוג הטופס, באפשרותך להתאים אישית את הכותרת, שדות הטופס ולאפשר תכונות כמו CAPTCHA מחדש כדי לחסל הרשמות לזבל.

    ווידג’טים אלה תואמים לפלטפורמות כמו WordPress, Jimdo, Webs, Weebly, Yola, Blogger ו- Blogspot.

    7. GetResponse

    GetResponse

    GetResponse היא תוכנת שיווק פופולרית נוספת למייל. אבל עם זאת, יש לו גם תכונות ויתרונות שהם מעבר לשיווק בדואר אלקטרוני.

    הווידג’טים שמציע GetResponse תואמים חלק מהתכונות שהם מציעים.

    לדוגמא, יש להם ווידג’ט מנויים רגיל, דומה לזה שדיברנו עליו רק מ- MailChimp. זוהי דרך יעילה להשיג יותר מנויים לדוא”ל עם טופס הצטרפות.

    אך ל- GetResponse יש גם יישומון ליצירת קשר, המשמש ליצירת טפסים ליצירת קשר הניתנים להתאמה אישית מלאה.

    זוהי דרך נהדרת עבור מבקרי האתר שלך לתקשר איתך ולספק משוב.

    בנוסף לווידג’טים המנויים ואנשי הקשר, ל- GetResponse יש גם ווידג’ט סקר שניתן להשתמש בו למגוון רחב של פונקציות.

    • סקרי יציאה
    • שביעות רצון הלקוחות
    • מחקר שוק

    אתה יכול גם להשתמש בסקרים שלך כדי לאסוף כתובות דוא”ל. הווידג’ט יכול להשתלב בפלטפורמות אחרות כמו MailChimp, Mailer ו- HubSpot. לכן הם לא מאלצים אותך להשתמש בתוכנת שיווק הדוא”ל שלהם אם אתה כבר משתמש בספק אחר.

    8. Gumroad

    Gumroad

    Gumroad מיוצר לאלו מכם המשתמשים באתר שלכם למכירת מוצר או שירות דיגיטלי.

    לא הייתי ממליץ עליו לאתרי מסחר אלקטרוני מלא מן המניין. במקרים אלה, בהחלט תרצה להשתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני.

    אבל לדוגמה, אם אתה מנהל בלוג ורוצה למכור ספר אלקטרוני, אתה יכול בקלות להשתמש בווידג’ט Gumroad כדי לגרום לזה לקרות. זה פשוט מאוד להתקנה.

    כל מה שעשיתי היה להקליד “קנה מזרק מהיר” לשדה הטופס והכפתור השתנה אוטומטית. אז אתה יכול להחליט אם ברצונך להפעיל אוטומטית את טופס התשלום ולאפשר רכישות של מוצר יחיד.

    לאחר מכן, הקוד נוצר אוטומטית בהתבסס על ההגדרות שלך. ואז זה רק עניין של העתקה והדבקה באתר שלך.

    עיבוד תשלומים באמצעות יישומון זה יעלה לך 3.5% + 0.30 דולר לעסקה.

    התמחור הזה הוא למעשה תחרותי למדי אם משווים אותו לשיטות התשלום הטובות ביותר עבור אתר המסחר האלקטרוני שלך . אבל שוב, אם אתה פשוט מוכר מוצר דיגיטלי אחד, אתה לא בהכרח צריך לעבור את כל השלבים של הקמת אתר מסחר אלקטרוני.

    פשוט התקן במקום זאת את הווידג’ט Gumroad.

    9. סוויפטייפ

    Swiftype

    כיצד מבקרי האתר שלך יכולים למצוא את מה שהם מחפשים? אני בטוח שיש לך תפריט ו- Sitemap שקל לעקוב אחריהם, אך ניווט בדרך זו אינו תמיד ידידותי למשתמש.

    הוספת ווידג’ט של סרגל חיפוש כמו Swiftype היא פיתרון לבעיה זו.

    ענקי התעשייה כמו CBS, AOL, BMW, AT&T וסמסונג משתמשים בווידג’ט זה כדי להוסיף פונקציונליות חיפוש לאתרי האינטרנט שלהם.

    האופן שבו יישומון זה פועל הוא פשוט.

    כל שעליך לעשות הוא להזין את הכתובת של אתר האינטרנט שלך, ו- Swiftype יאינדקס את כל התוכן. אז בעצם זה ייצר מנוע חיפוש בזמן אמת הספציפי לכל מה שיש באתר שלך.

    לא נדרש קידוד להפעלת יישומון זה. אבל אם אתה מפתח, ל- Swiftype יש ממשק API זמין שיספק לך שליטה נוספת.

    הווידג’ט יכול להשלים חיפושים באופן אוטומטי על סמך מה המשתמשים מתחילים להקליד. זה גם יצמצם את החיפוש על סמך דברים כמו מחיר, מיקום, תאריך או סוג תוכן.

    חיפושים בסגנון מהיר הם אינטליגנטים, כך שתפיק תועלת מבדיקת איות, נובעות, התאמת ביגראם, התאמת ביטויים ומילים נרדפות. כל זה מבטיח שמבקרי האתר שלך יראו כמה שיותר תוצאות רלוונטיות.

    10. וופו

    Wufoo

    וופו הוא ווידג’ט מקוון לבניית טפסים.

    זה מאפשר לך ליצור סקרים, הזמנות, טפסי קשר, הרשמות ומידע על תשלומים.

    כל שעליך לעשות הוא ליצור טופס באמצעות הכלי לבניית הטפסים שלהם. ואז הטמע אותו באתר שלך. וופו תשלח אליך בדוא”ל או תשלח לך טקסט בכל פעם שהנתונים מהטפסים שלך יהיו זמינים. יש לך גם אפשרות להגדיר ניתוחים בזמן אמת.

    ישנן יותר מ- 400 תבניות טופס לבחירה. אתה יכול גם להגדיר כללים מותאמים אישית וליצור הדמיות דינאמיות בעזרת תרשימים ותרשימים.

    מסקנה

    הוספת ווידג’ט לאתר שלך יכולה באמת להגיע לשלב הבא.

    אתה יכול ליהנות מפונקציונליות משופרת ומקצועיות תוך שיפור חוויית המשתמש בו זמנית.

    יש יותר ווידג’טים בחוץ ממה שאני יכול לספור. אבל 10 האלה הם האהובים עלי ביותר. הם גמישים, פונקציונליים וניתן להשתמש בהם במגוון רחב של אתרי אינטרנט שונים.

    ניסיתי לוודא שאכלול כאן משהו לכולם. אז אני בטוח שאתה תמצא את הווידג’ט שאתה מחפש ברשימה זו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה