עשרת אתרי המדיה החברתית המובילים לעסקים

שתף 357
ציוץ
[ 19459007] סיכה 10
שתף
367 מניות

אז החלטת עשה את הקפיצה והשקיע באתרי מדיה חברתית לעסקים – בחירה טובה! מדיה חברתית היא אחת מצורות השיווק הזולות ביותר הקיימות, וההחזר על ההשקעה שהיא מספקת לעולם העסקים גדל יותר ויותר מדי יום.

 

אז הגיע הזמן שתשתמש בזה!

 

אבל עכשיו השאלה הגדולה היא באיזה אתר מדיה חברתית אתה משקיע? או שאתה משקיע בכולם? אילו אתרי מדיה חברתית לעסקים יספקו את ההחזר על ההשקעה הגבוה ביותר במחיר הנמוך ביותר?

 

לפני שנצלול לאתרי המדיה החברתית הטובה ביותר לעסקים, בואו נדבר קצת יותר על מדיה חברתית בכללותה.

 

online marketing strategy

 

81% מאוכלוסיית ארה”ב מחזיקה לפחות בפרופיל מדיה חברתית אחד, ולמעלה ממחציתם יש שניים או יותר . לכן, לא משנה באילו אתרי מדיה חברתית תחליטו להשקיע, יש לכם סיכוי גבוה להגיע ללקוחות שאולי לא הגעתם אליהם אחרת!

 

יתר על כן, אנשים לא רק משתמשים במדיה חברתית, אלא הם משתמשים במדיה חברתית במיוחד כדי לקבל החלטות רכישה!

 

לדוגמא, 70% מהמשווקים העסקיים לצרכן רכשו לקוחות באמצעות פייסבוק. 93% ממשתמשי Pinterest משתמשים בפלטפורמה כדי לתכנן או לבצע רכישות, ומעלה? של משתמשי אינסטגרם השתמשו באינסטגרם כדי לרכוש מוצר באופן מקוון.

 

לא רק אנשים רוכשים מעסקים במדיה חברתית, אלא שהם מוציאים 20% -40% יותר כסף על חברות שמשתמשות במדיה חברתית!

 

ואם זה לא הספיק, 71% מהצרכנים שעברו חוויה חיובית עם מותג במדיה החברתית עשויים להמליץ ​​על המותג לחבריהם ובני משפחתם – יגדלו את בסיס הלקוחות שלך עוד יותר!

 

מספרים אלה מראים, בין השאר, כי יש להרוויח כסף בתחום המדיה החברתית – אך איזה מהם הכי מתאים לעסק שלך?

 

היום אנו ניגע בעשרת אתרי המדיה החברתית המובילים לעסקים בכדי לעזור לבעלי עסקים כמוך להחליט מה הולך להיות הרווחי ביותר עבורך.

 

עשרת אתרי המדיה החברתית המובילים לעסק שלך

 

1. פייסבוק

 

זה לא אמור להפתיע עצום שפייסבוק נמצאת במקום הראשון ברשימת עשרת אתרי המדיה החברתית המובילים לעסקים. עם 2.41 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום, פייסבוק היא הפלטפורמה החברתית הנפוצה ביותר.

 

בין אם היעד העסקי שלך הוא מודעות למותג, תנועה באתר, יצירת לידים או המרות מקוונות, פייסבוק צריכה (ובסבירות גבוהה יותר) לעשות הבדל בולט בהגעה ליעדים שלך כשמשתמשים בהם נכון.

 

facebook

 

בסיס המשתמשים הרחב של פייסבוק והדמוגרפיה של המשתמשים הם הסיבה העיקרית שהיא בראש הרשימה שלנו; כמעט כל אחד יכול למצוא את קהל היעד שלו בפלטפורמה זו ולהגיע לפניהם.

 

יתכן שאתה חושב “אוקיי, אז קהל היעד שלי נמצא בפייסבוק, אבל איך אני מוודא שהם יראו את הדף העסקי שלי?” התשובה היא פרסום בפייסבוק (והרבה מאוד תוכן נהדר!).

 

פלטפורמת הפרסום של פייסבוק היא ללא ספק המפותחת ביותר מבין כל פלטפורמות המדיה החברתית (כן, אפילו בלי לבצע טוויטר וערוצים אחרים שנמצאים הרבה יותר זמן!).

 

בפייסבוק אתה יכול למקד לפי גיל, מין, תעסוקה, תחומי עניין, התנהגויות קנייה, סטטוס יחסים ועוד ועוד! זה נותן לך את הכוח למקד לקהל המדויק שלך ולהכניס את המודעות והתכנים שלך לעדכוני הידיעות שלהם היכן שהם כבר גוללים.

 

אם אתה תוהה אם פייסבוק הוא בשבילך; התשובה שלנו 9 פעמים מתוך 10 היא כן. ישנם רק שני מקרים שבהם אנו עשויים להציע פלטפורמה נוספת באמצעות פייסבוק: הראשונה היא אם אין לך תקציב פרסום למדיה חברתית , והשני הוא אם אסור לפרסם בפייסבוק מבוסס על סוג העסק שלך. במדיניות המודעות של פייסבוק (כלומר חברת vaping או טבק וכו ‘).

 

בפייסבוק אתה צריך לשלם כדי לשחק, כך שבעוד שקהל היעד שלך משתמש ככל הנראה בערוץ מדי יום, תצטרך תקציב פרסום כדי להגיע אליהם. אך למרות זאת, רבים מלקוחותינו חוו ROI משמעותי לאחר השקעה במודעות פייסבוק.

 

שילוב תוכן מעולה ובדיקת פיצול A / B, עם פלטפורמת הנתונים, בסיס המשתמשים והפלטפורמות הנרחבים של פייסבוק יכול להיות שילוב רב עוצמה לעסק שלך !

 

2. Messenger Facebook

 

בעוד ש- Facebook Messenger הוא חלק מפייסבוק, עליך להוריד את אפליקציית Facebook Messenger בנפרד מפייסבוק כדי להשתמש בה. הוא מכיל כמה תכונות נוספות מחוץ לאלה שהוזכרו לעיל לפייסבוק! לפיכך, Messenger Messenger הוא מספר 2 ברשימת אתרי המדיה החברתית שלנו לעסקים.

 

facebook messenger

 

פייסבוק מסנג’ר היא אפליקציה המאפשרת למשתמשים בפייסבוק לשלוח הודעות ישירות אחת לשניה, ובמזלכם הפונקציונליות הזו משתרעת גם לדפים עסקיים!

 

מכיוון שמסנג’ר של פייסבוק הוא חלק מפייסבוק, יש לו גישה זהה לבסיס המשתמשים הגדול ולפלטפורמת הפרסום של פייסבוק. אתה בהחלט יכול להשתמש בזה לטובתך!

 

social media sites for business

 

בפייסבוק יש קמפיינים פרסומיים שפותחו במיוחד עבור Messenger Facebook. כאשר מישהו לוחץ על מודעה, הוא יתבקש להתחיל הודעה בפייסבוק עם הדף העסקי שלך, ואם כן, הדף העסקי שלך יכול לעקוב אחריו בהודעות מאותה נקודה ואילך.

 

אם המודל העסקי שלך מתמקד יותר ביצירת לידים לעומת מסחר אלקטרוני או המרות מקוונות מיידיות יותר, ייתכן שזו אפשרות טובה עבור העסק שלך!

 

מחוץ לשימוש ב- פרסום ב- Facebook Messenger , באפשרותך גם להגדיר הודעות אוטומטיות לדף העסקי שלך. בדרך זו, אם מישהו יעביר את הדף העסקי שלך בפייסבוק באופן אורגני, Messenger Messenger ישלח אליהם הודעה אוטומטית (הודעה שיצרת).

 

לעיתים קרובות, ההודעות האוטומטיות האלה אומרות משהו פשוט כמו “תודה שהגעת אלינו! מישהו יגיב אליך תוך 24 שעות עבודה. תודה לך ושיהיה לך יום נפלא!”

 

אפילו מסר פשוט כמו זה מסייע בבניית אמון בין העסק שלך לבין לקוחות פוטנציאליים או קיימים. לכן שפר את הסיכוי שתבצע מהם קונה או קונה חוזר.

 

3. אינסטגרם

 

אינסטגרם מתקרבת מאוד מאחורי פייסבוק והיא נמצאת במקום השלישי ברשימת אתרי המדיה החברתית שלנו לעסקים. אינסטגרם נמצאת בבעלות אותו אדם שהוא הבעלים של פייסבוק, ויש לה 500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום.

 

מארק צוקרברג, מנכ”ל פייסבוק, ראה כל כך הרבה פוטנציאל בפלטפורמה ו את היתרונות של אינסטגרם שהוא קנה את זה בחוץ, 18 חודשים בלבד לאחר שהושק תמורת מיליארד דולר. לפלטפורמה יש המשיך לגדול מאז.

 

מכיוון שאינסטגרם נמצאת בבעלות פייסבוק, יש לה גישה לאותו בסיס משתמשים נרחב ופלטפורמת הפרסום בדיוק כמו שעושה אפליקציית Facebook Messenger.

 

אז לאינסטגרם יש כל אותם הטבות בתשלום של פייסבוק, אבל לאינסטגרם יש גם קבוצה משלה הטבות אורגניות .

 

כאשר אנו משתמשים במונח “אורגני”, אנו מתכוונים לפונקציות שתוכלו לבצע או תוצאות שתוכלו להשיג מבלי לשלם עליהן ישירות בדולרי פרסום.

 

בפייסבוק אתה צריך לשלם עבור קמפיינים פרסומיים כדי להצמיח את העוקבים שלך ולהגדיל את טווח הדף והפוסטים שלך. באינסטגרם תוכלו לגדל את העוקבים שלכם באופן אורגני ולכן להרחיב את טווח ההגעה של הפרופיל והפוסטים שלכם באופן אורגני!

 

זה הופך את אינסטגרם לאופציה נהדרת לשני עסקים עם ובלי תקציב פרסום.

 

instagram

 

אינסטגרם היא גם פלטפורמה חזותית, מכיוון שאתה יכול לפרסם רק פוסטים הכוללים תמונות וסרטונים (בניגוד לפרסום עותק ללא קריאייטיב חזותי). זה עובד לטובתך כעסק שכן אנשים זוכרים 80% ממה שהם רואים לעומת מה שהם קוראים או שומעים!

 

4. פינטרסט

 

אם העסק שלך נופל בענף יצירתי מכל סוג שהוא או שמאפשר יותר לנקבות, פינטרסט היא פלטפורמת מדיה חברתית שאתה רוצה להיות בה.

 

ל- Pinterest 291 מיליון משתמשים פעילים בחודש. מבין אותם משתמשים 81% הן נשים, 93% מהפיננסים הפעילים אמרו שהם משתמשים בפינטרסט כדי לתכנן רכישות ו 87% אמרו שהם רכשו משהו בגלל פינטרסט.

 

מתכוני אוכל, מאמרים בנושא אורח חיים, השראה לחתונה ורעיונות לבגדים הם חלק מהחיפושים המובילים בפינטרסט. כך שאם העסק שלך נופל באחד מאותם ענפים, אתה צריך להשתמש ב- Pinterest כאחד מאתרי המדיה החברתית שלך לעסקים.

 

social media sites for business

 

אף על פי שפלטפורמת הפרסום של פינטרסט אינה מתקדמת כמו זו של פייסבוק, עדיין תוכל להשתמש במודעות בתשלום כדי לשפר את טווח ההגעה של הפוסטים שלך ולעקוב אחר המרות מקוונות באמצעות מודעות Pinterest שלך.

 

בנוסף, לפינטרסטרט יש כמה יכולות אורגניות שאין פלטפורמות חברתיות אחרות. טווח הגעה אורגני בפוסט Pinterest נקבע על ידי כמות מילות המפתח בפוסט ואם הם מתיישרים עם מה שמשתמש חיפש ב- Pinterest.

 

זה נותן לעסקים סיכוי לתכנן אסטרטגית את התוכן שלהם בכדי להכיל מילים שמחפשות הרבה בפינטרסט, מבלי שיהיה צורך להשתמש בדולרי פרסום נוספים!

 

5. סנאפצ’ט

 

Snapchat היא אפליקציה המאפשרת למשתמשים לשלוח Snapchats (תמונה או וידאו) ישירות למשתמש אחר או לסיפור Snapchat שלהם.

 

ניתן לצפות בסנאפצ’אט שנשלח ישירות למשתמש אחר פעם אחת בלבד, אך Snapchat on a Story (כגון סיפור העסק שלך) גלוי עד 24 שעות לאחר פרסוםו.

 

אם שוק היעד שלך מורכב ברובו מדמוגרפיה צעירה יותר, אז סנאפצ’ט עשוי להיות אחד מאתרי המדיה החברתית היעילים לעסקים עבורך!

 

ישנם יותר מ -350 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, ו- 203 מיליון משתמשים פעילים מדי יום בסנאפצ’אט, ו -71% מאותם משתמשים הם מתחת לגיל 34. באופן ספציפי, כמעט מחצית ממשתמשיה הם בגילאי 18-24.

 

social media sites for business

 

סנאפצ’ט חולק את היתרון של אינסטגרם בתוכן חזותי מכיוון שהפוסטים של סנאפצ’ט חייבים לכלול תמונה או וידאו כדי לפרסם.

 

למעשה, לסנאפצ’אט יש יותר מעשרה מיליון צפיות וידיאו יומיות. האם הסרטונים של החברה שלך מקישים לצפיות יומיות אלה?

 

סנאפצ’ט מציעה גם אפשרויות פרסום בהן ניתן לשלם כדי לקבל סנאפצ’ט הניתן לקישור בקטע הגילוי בסנאפצ’אט.

 

social media sites for business
בין פרסום אורגני של תוכן בסיפור Snapchat של החברה שלך לבין תשלום לפרסום Snapchat בעדכון הסיפור והגילוי של קהל היעד שלך, אתה בטוח שתגיע לשוק שלך באחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצעירות והצמיחות ביותר!

 

6. YouTube

 

YouTube היא פלטפורמת וידאו המאפשרת למשתמשים לצפות בסרטונים ו / או להעלות אותם.

 

ב- YouTube יש שני מיליארד משתמשים פעילים בחודש, מה שנותן לעסק שלך את ההזדמנות לשתף תוכן של החברה עם למעלה מ- 30 מיליון משתמשים פעילים מדי יום אשר צפויים לצפות בהם.

 

social media sites for business
בדומה לאינסטגרם, Pinterest, ו- Snapchat, ל- YouTube יש את היתרון של תוכן חזותי, אך בשונה משאר אתרי המדיה החברתית לעסקים שרשמנו כל כך רחוק, יש לו את העמדה הייחודית של להיות בבעלות של גוגל!

 

בגלל זה, ל- YouTube יש גישה לפלטפורמת הפרסום של Google , ואתה יכול להשתמש בזה לטובתך כאשר אתה מפעיל מודעות YouTube .

 

זה גם מחקה את חברת האם שלה בכך שתוכל לבצע אופטימיזציה לחיפוש בסרטוני YouTube של החברה שלך באמצעות מילות המפתח המתאימות.

 

מבלי שתצטרך לבזבז כסף נוסף על פרסום דולרים, אתה יכול לגרום לסרטוני YouTube שלך ​​להיות דירוג חיפוש גבוה יותר על ידי הכללת מילות המפתח שחיפשת בכותרת שלך, תיאור הווידיאו ורשימת מילות המפתח בפועל בכלי מילות המפתח.

 

7. טוויטר

 

טוויטר היא אחת הפלטפורמות הישנות של המדיה החברתית, ויש לה 336 מיליון משתמשי טוויטר פעילים בחודש. ניתן לפרסם תמונות וסרטונים יחד עם עותק מוגבל לתווים, אך טוויטר ידועה בעיקר בזכות העדכונים שלה בזמן אמת. האם המונח “ציוץ חי” מצלצל בפעמון עכשיו?

 

social media sites for business
טוויטר נהדרת גם היא ליצירת לקוחות פוטנציאליים חדשים באמצעות השימוש בחשיפונים. בדומה לאינסטגרם, אתה יכול לחפש hashtag ולמצוא פוסטים אחרים של צרכנים ועסקים כאחד שהשתמשו באותו hashtag.

 

פירוש הדבר שאתה יכול למצוא צרכנים המחפשים משהו שהחברה שלך מציעה ולהיפך!

 

לדוגמה, אם אתה חברת שטיפת מכוניות, אתה יכול ממש למצוא אנשים מציצצים על איך הם צריכים לשטוף את המכונית שלהם תלוי איך השתמשו ב- hashtags בציוץ שלהם. לאחר מכן תוכל לצייץ אותם בהנחה לשטיפת המכוניות שלך, וואלה, סביר להניח שיש לך לקוח חדש.

 

8. לינקדאין

 

אם העסק שלך עוקב אחר מודל B2B, או מכוון לצרכנים על סמך תארים לעבודה, אז לינקדאין יכולה להיות כלי רב עוצמה עבורך!

 

בלינקדאין 303 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, רובם נמצאים בעולם העבודה או קרוב אליו.

 

מכיוון ש- LinkedIn נחשבת לפלטפורמה של המדיה החברתית לעסקים , אנשים כוללים לעתים קרובות מידע מדויק יותר על מעסיקיהם, תפקידם, כתובות דוא”ל לעבודה ויותר ממה שהם עושים במדיה חברתית אחרת פלטפורמות שמשמשות יותר לשימוש אישי.

 

social media sites for business

 

פלטפורמת הפרסום של לינקדאין אינה מתקדמת כמו זו של פייסבוק מבחינת תפקידי הקמפיין שלה, אך היא נותנת לך הרבה יותר עמדות עבודה למיקוד מאשר בפייסבוק. זה יכול להיות קריטי אם השורה התחתונה של העסק שלך תלויה במיקוד לעסקים או לתארים מסוימים.

 

9. TikTok

 

TikTok היא פלטפורמת מדיה חברתית חדשה שהושקה בשנת 2018 האחרונה. זוהי אפליקציה שמאפשרת למשתמשים שלה ליצור קליפ וידיאו משלהם 15 שניות ולשתף אותם. כעת יש לה 1.2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם עם 500 מיליון משתמשים פעילים בחודש. עם הנתונים האלה, היא עברה עכשיו על טוויטר, לינקדאין וסנאפצ’ט – פלטפורמות שהן כמובן ישנות יותר.

 

 

עם זאת, למרות שיש לו כל כך הרבה פוטנציאל לתפוס את תשומת ליבו של ג’נרל זי, עדיין יש לו דרך ארוכה לעבור בכל הנוגע לפרסום. הדרך היחידה עבור המשווקים להשתמש בפלטפורמה זו לפרסום היא באמצעות משפיעים. ומכיוון שהוא עדיין לא כל כך רווי לעומת ענקיות המדיה החברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, הרבה מותגים משתמשים בו עכשיו כדי להגיע ל- Gen Z – שוק שנראה די קשה להגיע אליו.

 

10. Yelp

 

Yelp היא לא תמיד האפליקציה הראשונה שמישהו חושב עליה כשהם חושבים על מדיה חברתית, אך היא נמצאת ברשימה זו מכיוון שהיא אכן ממלאת תפקיד חשוב בשמירה על המותג והתדמית של החברה שלך!

 

social media sites for business

 

ב- Yelp יש 178 מיליון מבקרים חודשיים, ואותם מבקרים כוללים אנשים שרוצים אישור מפה לאוזן אם העסק שלך מספק חוויה חיובית או שלילית.

 

בשל אופיו של Yelp זה נותן לעסק שלך את ההזדמנות לשמור על המוניטין שלך על ידי עידוד ביקורות חזקות ומענה לביקורות השליליות.

 

בכך אתה בונה תחושה אורגנית של שקיפות ואמון בין העסק שלך לצרכנים שלך, וזה יכול למלא תפקיד עצום בגידול ושמירה על בסיס הלקוחות שלך.

 

לסיכום

 

אז אלה עשרת אתרי המדיה החברתית המובילים לעסקים שהמומחים שלנו ממליצים עליהם! חושב שאתה יודע אילו אתרי מדיה חברתית לעסקים מתאימים לך אך אין לך זמן או ידע לנהל אותם? צרו קשר לקבוע זמן לדיון כיצד חברת השיווק במדיה החברתית יכולה לעזור לכם!

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה