סקירה של Shopify

האם אתה עומד לבנות אתר מסחר אלקטרוני?

בנה אותו ב- Shopify.

אני מעוניין שהתשובה הייתה בעלת יותר ניואנסים, כדי שאוכל לכתוב ביקורת מעניינת יותר. אבל זה כל כך פשוט.

אתר מסחר אלקטרוני = Shopify. סוף הסיפור.

מתוך כל ההחלטות שאתה צריך לקבל כדי לבנות את החנות המקוונת שלך, ההחלטה באיזה כלי מסחר אלקטרוני להשתמש אינה קשה.

אם אתה רוצה, אתה יכול להפסיק לקרוא את הביקורת הזו ללכת להירשם . לא תפספס הרבה.

סקירה מתודולוגית מעמיקה של Shopify

כדי להראות לך שאני כן יודע על מה אני מדבר, פירקתי את כל תכונות הליבה של אתרי המסחר האלקטרוני ודירגתי את Shopify על ידי כל אחד.

השתמשתי במערכת ניקוד פשוטה של ​​5 נקודות בכל תכונה של מסחר אלקטרוני למטה: 5 ל”מדהים “, 1 עבור” זה מבאס. “

אני לא חובב שלם של Shopify . ישנם כמה תחומים שבהם Shopify יכולה להצליח יותר. וקטגוריה אחת Shopify נכשלת לחלוטין. אבל אלה לא עניין גדול. הפערים הם קלים או שניתן לכסות אותם לחלוטין על ידי כלים אחרים.

אם אתה בונה אתר מסחר אלקטרוני בארגונים ומעריך כלים חדשים, כדאי שצוות מג’נטו ו- Shopify Plus (גרסת הארגון של Shopify) יעשו הפעלה לעסק שלך. אחרת היכנס ל- Shopify ובנה את האתר שלך שם .

מותגים גדולים בחרו ב- Shopify

לפני שקפצו לסקירה של Shopify ודירוגים לפי תכונה, מי עוד משתמש ב- Shopify?

להלן מספר לקוחות של Shopify שאולי תכירו:

  • אטום כדורים
  • Leesa
  • [19459011 ] חנות ניו יורק טיימס

  • רד בול
  • קיילי קוסמטיקה

אנו נמצאים בחברה טובה – מותגים ברמה עולמית ואתרי מסחר אלקטרוני ענקיים נבנו ב- Shopify.

קלות שימוש: 5/5

קל באופן מגוחך.

Shopify נחשבת לא רק לקלה ביותר של כלי המסחר האלקטרוני, היא נחשבת גם לאחד הכלים הקלים ביותר בכל האפליקציות העסקיות . זה נכון – המון כלים עסקיים אחרים משתמשים ב- Shopify כהשראה לבניית האפליקציות שלהם.

אנו שואפים ש- Shopify תהיה הדבר הראשון שסוחרים פותחים בבוקר והדבר האחרון שסוחרים סוגרים בלילה. במילים אחרות, אנו רוצים ש- Shopify תהיה הלב והנשמה של עסק של סוחר, ותעזור להם למכור יותר ולעבוד ביעילות רבה יותר כך שיוכלו להתמקד בדברים שבאמת חשובים להם. התכונות שצוות המוצרים שלנו נשלח השנה היו מיועדות להשגה. – סמל המנהל הארלי פינקלשטיין ב- שיחת הכנסה לרבעון השביעי של 2018

דוגמה לאופן קל להשתמש ב- Shopify היא אפליקציית הזרימה (זמינה רק למשתמשים מקצוענים) המאפשרת לך להפוך משימות ורעיונות לאוטומטיים מתוך ספריית תבניות אוטומציה שיצרה מראש או על ידי בניית משלך. כמה דוגמאות: צור אוטומטית כרטיס תמיכה כשאתה מקבל סקירה שלילית, שולח חיפושים מובילים יומיים לגיליון אלקטרוני, מסתיר ומציג מוצרים על בסיס מלאי, הוסף אוטומטית מתנה בחינם להזמנות מעל 100 $. זה גם משתלב עם אסאנה, סליקה וכלים נפוצים אחרים של מסחר אלקטרוני.

אם אתה מחפש כלי מסחר אלקטרוני כדי להוציא את כל המשימות המעצבנות האלה מגופך, Shopify היא האפשרות הטובה ביותר שלך.

התאמה אישית של האתר: 5/5

Shopify הצליחה לעשות משהו שמאוד נדיר בתוכנה: לבנות כלי שכולו קל מאוד לשימוש ובעל כל הגמישות שתצטרך אי פעם.

רוב הכלים משיגים רק אחד כזה. הם קלים לשימוש ומוגבלים או שהם גמישים ומסובכים.

כשאתה מצמיח את העסק שלך, תהיה לך את היכולת לפתח את החנות שלך ככל שתחפוץ. למרות שסביר להניח שתתחיל עם אחד הנושאים שנבנו מראש, אתה יכול לבנות נושא מאפס. בשלב מסוים, תזדקק לנושא המגלם את המותג שלך ובעל תחושה ייחודית. כשתהיה מוכן, מצא סוכנות לעיצוב אתרים לסחר אלקטרוני שיש לה ניסיון עם Shopify. הם יוכלו לבנות עבורך את כל העסק.

כשאתה מוכן לליגות הגדולות וצריך כלי שיש לו גמישות מלאה, ל- Shopify יש גרסה ארגונית בשם Shopify Plus. אז זה יהיה בקנה מידה איתך לא משנה כמה גדול אתה מקבל.

תמחור: 4/5

Shopify גובה אותך בארבע אופנים:

  • תשלום חודשי המתחיל ב- $ 29 / חודש ועובר ל- $ 299 / חודש. התוכניות היקרות יותר כוללות תכונות נוספות יחד עם הנחות משלוח גדולות יותר.
  • אם אתה משתמש ב- Shopify כספק התשלומים המקוון שלך, תחויב בסך 2.9% + 30 ¢ כדי לעבד את העסקה. העמלה יורדת מעט בכל פעם שאתה משדרג: זה 2.4% + 30 ¢ בתוכנית Shopify המתקדמת. יש תשלום דומה עבור תשלומים אישיים שהם מעט נמוכים יותר.
  • אם אתה משתמש בספק תשלום אחר, Shopify גובה אחוז מעבר לדמי ספק התשלומים. העמלה של Shopify מתחילה בשיעור של 2% ויורדת ל 0.5% מהתוכנית המתקדמת.
  • אם תבחר להשתמש בחומרת קופה של Shopify, יש תשלום חד פעמי של 656 $ עבור כל החבילה הכוללת עמדת iPad, מדפסת קבלה, מגירת מזומנים וקורא כרטיסים. ניתן לרכוש כל אחד מאלה באופן פרטני. אם אתה רוצה רק קורא כרטיסים בסיסי, אתה יכול לקבל בחינם חשבון בחשבון Shopify שלך.

כל המחירים הללו מסונכרנים עם שאר הענף. הם בדיוק מה שהיית מצפה.

כמה בוני אתרים של מסחר אלקטרוני מפרסמים את העובדה שהם גובים דמי עסקה של 0%. זה לא לגמרי נכון. כן, הם לא גובים דבר. אבל אתה צריך גם להגדיר ספק תשלום משלך וספק התשלומים יחייב אותך בתשלום תשלום.

במילים אחרות, Shopify היא בונה האתר שלך ו- ספק התשלומים שלך. כל ספקי התשלום גובים עמלה סטנדרטית, כולל Shopify. לכן Shopify גובה מכם מנוי חודשי ודמי עיבוד תשלום.

העמלה היחידה שהיא קצת מעצבנת היא העמלה עבור שימוש בתהליכי תשלום אחרים. זה העמלה שמתחילה ב -2.0% מהתכנית הנמוכה ביותר ויורדת ל 0.5% מהתכנית המתקדמת. עמלה זו חלה על תשלומים שמתקבלים באמצעות Paypal ו- Amazon Payments, בין היתר.

אני מבין לחלוטין מדוע Shopify גובה דמי עיבוד כאשר הם מטפלים בתשלומים. זה נורמלי לחלוטין לענף. אבל העמלה מעבר לדמי עיבוד אחרים היא קצת מעבר לדעתי.

הרוב המכריע של התשלומים שלך יגיע דרך Shopify Payments בכל מקרה, כך שזה מטרד קל. זה משפיע בעיקר על עסקאות שייכנסו דרך Paypal. דמי העיבוד של Paypal והעמלות של Shopify יהיו לך בכל עסקה.

עם זאת, העלות הנוספת עדיין שווה את כל הערך הנוסף שאתה מקבל מ- Shopify.

משלוח: 5/5

Shopify הסירה את כל החיכוכים מהמשלוח. זה קל ככל שיהיה.

Shopify Review Shipping

שילובי ליבה עם כל חברות הספנות הגדולות מובנים היישר לחנות שלך. אתה מקבל תעריפים מוזלים ויש לך מספר אפשרויות לטיפול במשלוח במהלך הקופה (משלוח בשיעור אחיד לעומת הצעות מחיר בודדות).

פשוט הדפס מדבקות משלוח בבית או במשרד עבור כל הזמנה. זהו זה.

ערכות נושא של Shopify: 5/5

ל- Shopify עשרות נושאים לבחירה. חלקם משולמים, ונעים בין 140-180 דולר.

אבל יש גם המון נושאים חינמיים מדהימים. אפילו הנושאים החינמיים של Shopify נראים כאילו הם נבנו על ידי מעצבי אתרים מהשורה הראשונה.

כשאתה בונה את האתר שלך ב- Shopify, תראה את בחנות הנושאים כדי למצוא אתר שאתה אוהב. אם תבחר נושא בתשלום, תקבל אתר למראה מקצועי תמורת תשלום סמלי שתתמוך בקלות בעסק שלך עד שתהיה מספיק גדול כדי שיהיה לך תקציב לנושא בנוי על ידי הלקוח שמעביר את המותג שלך בצורה מושלמת.

עם חנות הנושאים Shopify וכמה קל להקים אתר ב- Shopify, אתה יכול לבנות את כל האתר שלך בעצמך מבלי שתצטרך מעצב ומפתח אתרים. קיצוץ עלויות אלה עובר דרך ארוכה עבור אתר מסחר אלקטרוני חדש.

חנות האפליקציות: 5/5

חנות האפליקציות Shopify מדהימה.

Shopify App Store

תוכל למצוא אפליקציה כמעט לכל פיצ’ר נוסף שתוכל לרצות בחנות שלך: נטישת דוא”ל, מסנג’ר פייסבוק, חיובים חוזרים ונשנים – הכל שם.

זה מה שמבדיל את Shopify באמת מכלים אחרים של מסחר אלקטרוני.

אני מכיר כמה מנכ”לים של עסקי אפליקציות של Shopify שמצליחים מאוד. הם בנו עסקים עם מאות עובדים.

משמעות המשמעות היא שעם מספר לחיצות בחנות האפליקציות, תוכל להוסיף אפליקציה מתקדמת במיוחד על גבי חנות Shopify שלך. זה כמו לקנות כלי חדש לחלוטין לעסק שלך שמשולב בצורה מושלמת עם Shopify.

בשום כלי מסחר אלקטרוני אחר אין חנות אפליקציות עם יישומים רבים או באיכות גבוהה כמו Shopify.

מדריך מומחים: 5/5

במוקדם או במאוחר, אתה תרצה קצת עזרה באתר שלך.

אולי אתה רוצה לצבוט את הפריסה של דפי המוצר שלך. או אולי הגיע הזמן לבצע חידוש מלא של המותג ואתה רוצה שהנושא שלך ב- Shopify ייבנה מאפס.

לא משנה מה זה אתה מכוסה.

Shopify היה כלי המסחר האלקטרוני המוביל כבר די זמן, וכעת יש רשת מקיפה של אנשי מקצוע שיעזרו לך באתר שלך. כל סוכנות למסחר אלקטרוני תהיה בעלת ניסיון מעמיק עם Shopify בשלב זה.

ב- Shopify יש גם מדריך שלם של מומחים שתוכלו לחפש בהם. מעצבים, מפתחים, צלמים, משווקים, כולם מסווגים לפי עיר. קל מאוד למצוא את העזרה הדרושה לך.

שילובי שוק: 5/5

יש כמה דרכים לבנות חנות מקוונת .

לא מעט חברות מסחר אלקטרוני בוחרות להתמקד אך ורק באמזון למשל; אין להם אתר משלהם בכלל.

אבל מה אם אתה רוצה את שניהם?

Shopify הקלה על כך בהרבה מבעבר. במקום שתצטרך לבנות את כל רשימות המוצרים שלך באופן ידני פעמים רבות – באתר האינטרנט שלך, באמזון וב- eBay – Shopify תטפל בזה עבורך. בנה תחילה את המוצרים שלך ב- Shopify, ואז הוסף שילובים עבור אמזון ו- eBay:

Shopify Amazon Integration

לאחר שחיברת את Shopify לחשבונות שלך באמזון ו- eBay, Shopify תוסיף אוטומטית את המוצרים שלך ל הפלטפורמות האלה.

זה חוסך המון זמן.

קידום אתרים במוצר: 5/5

מחוץ לקופסה, ל- Shopify יש SEO נהדר לדפי המוצר שלך.

אל תבינו אותי לא נכון, עדיין תצטרך לעשות המון עבודה כדי לגרום לדפי המוצר שלך לדירוג עבור כל מילת מפתח שהיא אפילו מעט תחרותית. אבל Shopify נותנת לך את כל מה שאתה יכול לצפות מכלי מסחר אלקטרוני.

תוכל לבצע אופטימיזציה של דפי המוצר, התמונות והתיאורים שלך למילות מפתח בדיוק כפי שהיית מצפה. כל הפריטים הסטנדרטיים של “קידום אתרים בדף” נמצאים בדיוק במקום שאתה מצפה שהם יהיו. במילים אחרות, האתר המקוון וה- SEO הטכני של Shopify לא יאטו אותך כלל. זה כל מה שאתה צריך לדרג.

זה לא אומר שתדרג אוטומטית את מילות המפתח שאתה רוצה. עדיין תצטרך ליצור המון תוכן נהדר כדי להגדיל את סמכות האתר ולעשות חבורה של בניית קישורים. לדעתי זה מחוץ לתחום של כלי מסחר אלקטרוני.

תוכן ובלוג SEO: 1/5

זו הקטגוריה שבה Shopify נכשלת לחלוטין.

כן, ל- Shopify טכנית יש תכונה של בלוג. הם בנו את זה בדיוק מספיק כדי שיוכלו לומר שיש להם את זה. במציאות, אין שום סיבה אמיתית שאי פעם תרצה להשתמש ב- Shopify לבלוג שלך. ב- Shopify אין את תכונות הניהול ואת ה- SEO הדרוש לך.

אם אני משתמש בבלוג כדי להרחיב את העסק והתנועה שלי, אני מקבל את הבלוג בוורדפרס. סוף הסיפור.

אם אתה מתכוון להתייחס לרצינות בבלוגים, עליך להשתמש בוורדפרס. אפשר להחזיק Shopify ו- WordPress באותו תחום. אז תשתמש ב- Shopify לחנות המקוונת שלך וב- WordPress עבור הבלוג שלך.

אני מפרק את כל זה במדריך שלי בנושא מסחר אלקטרוני של WordPress .

נקודת מכירה (קופה): 3/5

אני לא מכיר מישהו שמשתמש ב- Shopify כמערכת הקופה שלהם. מעולם לא ראיתי אחד בטבע כלקוח.

אני חושב שזה … סימן רע.

Shopify POS

כמעט כל קופה שאני נתקל בה הוא כיכר, זנב על ידי קלובר ורבל. ראיתי אפילו את שופייק כמה פעמים.

אבל מעולם לא ראיתי את Shopify, לא פעם אחת.

בעקבות הכלל שלי להשתמש בכלים עסקיים לדבר אחד שהם הכי טובים בו, אם הייתי צריך קופה, הייתי מקבל את הכלי הטוב ביותר לקופה. עבור עסק קטן, הבחירה הפופולרית ביותר היא כיכר . הייתי משתמש רק ב- POS של Shopify אם רוב העסק שלי היה חנות מקוונת, מדי פעם עשיתי קמעונאות אישית כמו בשוק איכרים, ורציתי לשמור על הכלים כמה שיותר פשוט באמצעות כלי יחיד.

אבל אם היה לי מיקום לבנים וטיט, הייתי בודק את אחד מכלי ה- POS הייעודיים במקום להשתמש ב- POS של Shopify.

אני נותן ל- Shopify דירוג של 3/5 מכיוון שאני רואה את קופה כיתרון נייטרלי. זה נחמד שיש אבל לא יתרון עצום.

הבחירה הסופית: Shopify לעומת BigCommerce לעומת Magento

לעסקי מסחר אלקטרוני קטנים ובינוניים, הבחירה באמת מסתכמת באפשרויות: Shopify או BigCommerce.

Shopify נותנת לך את הכלי ואת המערכת האקולוגית הטובה יותר. הכלי עצמו טוב יותר, האפליקציות יותר טובות, הסוכנויות טובות יותר – הכל.

מה שזה יעלה לך הוא תשלום נוסף על ספקי התשלום על גבי ספקי התשלום שגובים. עכשיו אם אתה משתמש בתשלומי Shopify, אתה מדלג על כל זה לחלוטין. התשלום הנוסף יורד גם מ- 2% ל- 0.5% כשאתה משדרג את התוכניות. אז ברגע שתתחיל להרגיש את ההשפעה של התשלום הנוסף, תשדרג והעמלה תוריד.

דמי התשלום הנוספים מעצבנים אנשים שרוצים להשתמש בספק תשלום אחר ולתת ללקוחותיהם כמה שיותר אפשרויות לשלם. אבל זו עלות שכדאי להסתיים בכלי המסחר האלקטרוני הטוב ביותר.

בסופו של יום, זו בחירה קלה ביותר עבורי. בכל חנות מסחר אלקטרוני אני בוחר אוטומטית ב- Shopify לבנות את האתר שלי ולא חושב על זה פעמיים.

הרכבנו מדריך שלם ליצירת החנות שלך ברגע שאתה מוכן לבנות עם Shopify.

המלצתנו משתנה רק לעסקים אמיתיים של מסחר אלקטרוני. אם זה אתה, בדוק את Shopify Enterprise ומג’נטו. צרו קשר עם שתי החברות וגרמו להן להילחם על העסק שלכם.

הערות עדכון

  • עודכן לאחרונה: 21 במרץ, 2019. הרחבתי את מחשבותי על מדור השימושיות. עדיין 5/5.
  • פורסם לראשונה: 22 בפברואר 2019
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה