משהו לחייך אליו: 10 אסטרטגיות שיווק שיניים שעובדות

שתף
[ 19459004] Tweet
[19459017 ] פין
שתף [19459009 ]
0 מניות

 

כל העסקים זקוקים ללקוחות כדי שיהיה להם על מה לחייך. וזו הסיבה שאתה צריך את האסטרטגיות הטובות ביותר לשיווק שיניים שלך.

 

דבר נהדר שאתה הולך בשבילך הוא שתמיד יש צורך בשירותי שיניים, ללא קשר למיקום. הביקוש תמיד יהיה שם. כעת הטריק הוא למשוך מטופלים פוטנציאליים ולוודא שהם בוחרים בך על פני התחרות.

 

תרגול שיניים נחשב לרוב כמוצלח אם הוא מושך אליו עד 50 חולים בחודש. אז אם זו המטרה שלך, איך תגיע לדמות הזו ואולי אפילו מעבר לזה? כמו שאמרנו לעיל, אתה זקוק לכמה אסטרטגיות שיווק צליליות, זה מה!

 

ראשית, אנשים צריכים לדעת על תרגול השיניים שלך. אם הם מחפשים פתרונות לבעיות השיניים שלהם, הם צריכים לדעת עלייך. ברגע שלקוחות פוטנציאליים נודע שהפרקטיקה שלך קיימת, צפו להגביר את העסקים. לאחר מכן, הם צריכים להבין מה הופך אותך שונה ויותר טוב מהתחרות. כאן נכנסות לתמונה אסטרטגיות השיווק הדנטאלי שלנו.

 

אז בואו נסתכל על 10 האסטרטגיות הבאות לשיווק שיניים שהוכחו כי הן פועלות. בחר אחד או אפילו כמה שאתה מאמין שיכולים לעזור לתרגול שלך לשגשג ולמשוך יותר לקוחות מאי פעם.

 

10 אסטרטגיות שיווק שיניים הפועלות כדי למשוך חולים חדשים

 

1. מי הקהל שלך?

 

אתה צריך להכיר את הקהל שלך. זהו השלב הראשון ביצירת אסטרטגיות שיווק מוצלחות בתחום השיניים. אתה צריך לזהות את הקהל שלך בכדי לכוון אותם כראוי.

 

האם אתה שואף להיות יותר רופא שיניים משפחתי שמציע מוצרים ושירותים שווים לכל נפש? או שאתה רוצה להיות יותר מרופאי שיניים מתקדמים שמזמין קהל לקוחות ששכר גבוה יותר?

 

dental marketing strategies

 

אתה צריך להחליט מההתחלה כדי שתוכל לתכנן את אסטרטגיות השיווק הדנטאלי שלך בהתאם. אמנם אתה יכול לשרת סוגים שונים של לקוחות בטווח הרחוק, אך חכם לקפוץ לקהל ספציפי כשאתה בתחילה בונה את אסטרטגיות השיווק הדנטאלי שלך. דוגמה טובה ללימוד האודיאן שלך זה הוא לזכור שנשים מהוות יותר מ- 90% מכל החלטת רכישת שיניים שמתקבלת.

 

אז אם אתה מכוון למשפחות, מידע זה אומר לך להתייחס למאמצי השיווק שלך כלפי אמהות! זה עצום ומראה כמה כוח יכול להיות לקטע מסוים מהקהל שלך. אבל שוב, זו רק דוגמא אחת להבנת הקהל שלך.

 

כדי להיות מדויקים באמת בזיהוי הקהל הספציפי שלך, אתה צריך לעשות קצת מחקר וחשיבה זהירה. זיהוי שוק היעד שלך הוא צעד מכריע בבניית אסטרטגיות השיווק שלך. זה אומר למי למקד ומנחה את הגישה שלך כיצד לשווק להם.

 

2. דע את התחרות שלך

 

חשובה לא פחות מהכרת הקהל שלך היא הכרת התחרות שלך. למידה על הקהל שלך פירושה לדעת למקד אותם כראוי.

 

לעומת זאת, הידיעה על התחרות שלך היא על הבנת הנוהגים ומה מציעים לקהל שלך לבחור. אם אתה יודע מה מציעים שיטות שיניים אחרות, אתה יכול להגיב בהתאם על ידי יצירת הצעות ייחודיות משלך. אסטרטגיה אחת היא לשפר את מה שהם כבר מציעים. דבר נוסף הוא להציג משהו שהוא חדש לחלוטין בשוק.

 

כך או כך, תצטרכו ללמוד כיצד לתמוך באחת. ייתכן שתצטרך לנצח אותם במשחק שלהם כדי לעשות זאת. שקול להשתמש באסטרטגיות אלה:

 

     
  • כיצד הם מפרסמים את שירותיהם ומוצריהם? אם הם מציעים הנחות, אתה יכול אולי להציע עסקה טובה יותר או שווי טוב יותר.
  •  

  • האם הם מקבלים חולים בהליכה או רק בתיאום מראש? אתה יכול להציע שניהם בתוספת שירותי סוף שבוע בתיאום מראש.
  •  

  • גוגל היא כמובן דרך נהדרת לחקור את התחרות. השתמש בזה לטובתך על ידי בחינת מה שהם מציעים.
  •  

 

dental marketing strategies

 

     
  • אתה יכול גם לבדוק את הביקורות שהם מקבלים כדי לראות מה שוק היעד המשותף שלך עושה ולא אוהב בנוגע לתרגול שלהם!
  •  

  • אתה יכול גם לשכור חברת שיווק דיגיטלית כדי להשלים עבורך ניתוח מתחרים.
  •  

 

הלך הרוח שלך אמור להיות שאתה צריך ללמוד כל מה שאתה יכול על המתחרים שלך ביצירת אסטרטגיות שיווק שיניים שלך.

 

3. אתה לא יכול לנצח הצעה חזקה

 

מי יכול להתנגד להצעה חזקה? לא כל כך הרבה, אם תעשו זאת נכון.

 

הצעה חזקה תביא לב לעסק שלך ותעזור להוביל אנשים לתרגול שלך. בין אם אתה מכוון לקהל נמוך, בינוני או גבוה, כולם מתקצבים. כולם אוהבים לקצץ בעלויות על הצרכים שבהם הם יכולים בלי לקצץ באיכות. הראה להם שהתרגול שלך יכול לעזור להם לעשות זאת. אתה יכול להתאים את ההצעות שלך לגומחת הקהל על סמך המחקר שביצעת כבר בשלבים 1 ו -2.

 

יש כמה דרכים ליישם זאת. עיין בהצעות הבאות כדוגמאות:

 

     
  • חבילת הנחה למשפחות בנות ארבע ומעלה שמזמינות פגישה לניקיון או לכל סוג של שירות שתרצה לכלול.
  •  

  • ההצעה המיוחדת של Mover שנשלחת לאנשים ובעיקר למשפחות שעברו זה עתה לאזור.
  •  

  • הציעו ניקוי חינם לכל פגישה בשירותי שיניים רפואיים שנערכו.
  •  

 

היזהר בבחירת סוג ההצעה שאתה עומד להציע. ההצעות אינן אפקטיביות אם אינן פונות לאדם שאליו אתה מגיש את ההצעה. לדוגמא, לא משנה כמה פעמים אתה חוזר ומוריד מחירים בהנחה משפחתית שהתרגול שלך פועל אם קהל היעד שלך הוא בעיקר גברים רווקים.

 

הפוך את ההצעות שלך לחכמות ואסטרטגיות ליצירת אסטרטגיות שיווק שיניים יעילות.

 

4. תוכן מותאם אישית

 

בוא נדבר על מספרים בענף השיניים. זכור, המספרים אינם משקרים כך שתוכל לבסס מהם את אסטרטגיות השיווק הדנטאלי שלך.

 

האם ידעת שיותר מ -50% מחולי שיניים פוטנציאליים נכנסים לרשת אם הם רוצים למצוא ספק חדש לטיפול שיניים? זה מספר משמעותי! משמעות נוספת של נתון זה היא שהיא מוכיחה שרוב האנשים סומכים על האינטרנט למידע ושירותים.

 

הנה עוד אחד:

 

כ- 47% מאותם חולים חדשים פוטנציאליים מעוניינים לקרוא לראשונה עד 5 ביקורות מקוונות לפני שהם בוחרים נותן טיפולי שיניים. עכשיו זה מראה שאנשים סומכים על מה שיש לאנשים אחרים שעברו משהו דומה לומר. זה דורש תוכן מותאם אישית שממקד לאותם לקוחות פוטנציאליים להעביר אותם דרך משפך המכירות.

 

כדי להשתמש בתוכן זה כדי לבנות אמון בין החברה שלך + לקוחות פוטנציאליים, אתה יכול:

 

     
  • שמות יעד, דוא”ל, מספרי טלפון שנמצאים בבסיס הנתונים שלך.
  •  

  • השלב הבא הוא להציע ללקוחות פוטנציאליים גישה לתוכן בלעדי או מעמיק כדי לקבל מידע נוסף.
  •  

  • הוסף ערך לחוויה של האורח על ידי דאגה לפתור את הבעיות או נקודות הכאב של אותם לקוחות פוטנציאליים.
  •  

 

אז התוכן הוא המלך. זכור תמיד שזו אחת האסטרטגיות החזקות ביותר לשיווק שיניים בהן אתה יכול להשתמש.

 

5. מיתוג וערך טובים יותר

 

עם כל המידע מהמחקר שביצעת בידך, הגיע הזמן לבנות את המותג שלך. אתה צריך לבנות על זה כדי להגיע למיתוג טוב יותר ממה שהתחלת איתו.

 

מיתוג טוב יותר פירושו שהמותג שלך מסוגל למלא צורך שאף אחד אחר לא מסוגל לעשות. זה עוזר לתת לך קצת יתרון, קל ככל שיהיה, על פני המתחרים שלך. והכל מוביל לערך טוב יותר הכולל.

 

מיתוג טוב יותר פירושו גם אנשים שמזהים את הלוגו והעסק שלך ומשייכים אותו לערך זה. הצעת הערך נדחפת לרמה גבוהה וזה מה שאתה רוצה לראות. כדוגמה, נניח שאתה מציע חבילות נוחות למשפחות. הצעת הערך שיש לכלול הנחות משפחתיות ועוד. הנחות ומחירים נוחים הם לא הדברים היחידים שמתאימים אף להצעת ערך.

 

ניתן לכלול גם פרוצדורות איכותיות המשתמשות בטכנולוגיות השיניים האחרונות. בסופו של דבר, המותג והערך המשופרים הם יותר מתוספת מבורכת לאסטרטגיות השיווק שלך .

 

dental marketing strategies

 

6. עבודות מכירת תועלת עם תכונות

 

מכירת תועלת עם תכונות פועלת יד ביד עם הצעת הערך שלך, במיוחד כשאתה יוצר תוכן עבורו. זוהי טכניקה בה המוכר מתכוון לקשור כל פיצ’ר עם תועלת שלדעת הצרכנים רצויה.

 

 

דוגמא טובה לכך היא תרגול שיניים המציע את ההליכים האחרונים להשתלת שיניים. הצעת הערך היא הטכנולוגיה העדכנית ביותר שמעטים או איש אינו מציע כרגע. התועלת שאנשים יכולים לנצל היא הנוהל המעניק להם תוצאות איכותיות בעלות משתלמת.

 

זו אחת האסטרטגיות לשיווק שיניים שמשחקת בשלב 1 ללמוד את הקהל שלך. אם אתה יודע מה המטרות ונקודות הכאב שלהם, אתה יכול לבנות עליהם כדי להפוך את התרגול שלך ליותר יקר מאשר המתחרים שלך.

 

7. מילות המפתח הן המפתח

 

בחירת מילות המפתח הנכונות חשובה, אפילו לאסטרטגיות השיווק שלך.

 

מהן מילות מפתח שאתה שואל?

 

מילות מפתח הן מילים שאנשים מחפשים בגוגל, והתרגול שלך יכול לשלם כדי לדרג עבורם ( עם PPC ) או לדרג אותם באופן אורגני ( עם SEO ) . כשאנו אומרים “דרגה” אנו מתכוונים להופיע ברשימת התוצאות העליונה כאשר מישהו מחפש מילת מפתח זו בגוגל. האם אתה זוכר שאמרנו שיותר מ- 50% מחולי שיניים פוטנציאליים נכנסים לרשת אם הם רוצים למצוא ספק חדש לטיפול שיניים?

 

כאן זה שוב חשוב. אתה רוצה לוודא שהאתר שלך מופיע כאחת התוצאות המובילות בגוגל כאשר אנשים מחפשים “רופא שיניים משפחתי בקרבי” וכו ‘.

 

dental marketing strategies

 

אם אתה משלם כדי לדרג מילות מפתח עם PPC, תרצה לוודא שאתה מוציא את הכסף שלך בחוכמה. אינך רוצה לדרג מילות מפתח שאינן רלוונטיות. לדוגמא, אם אתה משרת רק את אטלנטה, ג’ורג’יה, וודא שאתה לא משלם ל- Google כדי להופיע כשמישהו בטקסס יחפש “רופא שיניים בקרבי.”

 

סוכנות שיווק דיגיטלית מנוסה יכולה גם לעזור לך לבצע מחקר מילות מפתח ולבצע אופטימיזציה של מילות המפתח שלך באופן קבוע כדי לוודא שהאימון שלך מקבל את המפץ הגדול ביותר עבור הדולר שלך.

 

8. שיווק במדיה חברתית לרופאי שיניים

 

המדיה החברתית הפכה לכלי שיווקי כל כך חזק לכל הענפים בימינו, כולל לרופאי שיניים!

 

dental marketing strategies

 

למעלה מ- 40% מהאנשים אומרים שהם למעשה מסתמכים על המידע שהם מוצאים במדיה החברתית לפני שהם מקבלים החלטה לגבי רופא השיניים שלהם. הדבר נכון לגבי 22% מההורים לגבי מציאת רופא שיניים לילדם!

 

זה אומר לנו שאתה בהחלט רוצה לכלול מדיה חברתית באסטרטגיות השיווק הדנטאלי שלך . כמה נקודות שיש להרהר בתוכנית השיווק שלך במדיה החברתית:

 

     
  • המטופלים מצפים להודעות עקבית ושיתוף פעולה משמעותי בכל פלטפורמות השיווק שלך, כולל מדיה חברתית.
  •  

  • התוכן במדיה החברתית שלך צריך לתת ערך לקורא כדי להעסיק אותם ולעקוב אחריך.
  •  

  • פייסבוק ממשיכה בריצה כרשת המדיה החברתית המובילה בעולם. יש בו יותר משני מיליארד אנשים המשתמשים בו מדי חודש, כך שתרצו לוודא שבאימון שלכם יש דף עסקי מבוסס פייסבוק!
  •  

 

המדיה החברתית אמורה לעזור לתאר את התרגול שלך באור מקצועי ועם זאת ניתן לממש, המסייע לדחוף לקוחות פוטנציאליים ללקוחות סגורים.

 

9. בנה אתר מקצועי, ידידותי לנייד

 

האם ידעת שיש סיכוי של 70% שהאינטראקציה הראשונה שלך עם מטופל תופיע באתר שלך? כך חשוב אתר אינטרנט בימינו. זה כמו שער הכנסות שלך. וזו בדיוק הסיבה שאתה צריך לוודא שתהיה לך רושם ראשוני נהדר.

 

ויישר עם זה, אל תשכח גם לייעל את האתר שלך לשימוש במובייל. כל האחרים אסטרטגיות לשיווק שיניים ופלטפורמות עליהם דיברנו עד כה היו נהדרות. אך ממהרים לתעדף אותם, אסור לשכוח את חשיבות השיווק הנייד.

 

dental marketing strategies

 

שוב, יהיה מועיל להסתכל על העובדות. יותר ממחצית משתמשי הסמארטפונים עיינו בטלפונים שלהם בנושאים הקשורים לבריאות. הפוטנציאל להגיע ליותר לקוחות הוא בהחלט גדול מאוד באמצעות שיווק סלולרי! אז הצעד הבא שלך צריך להיות לוודא שאתר האינטרנט שלך מותאם למובייל, על מנת שמשתמשים ניידים יזכו לחוויה נהדרת.

 

חווית משתמש נהדרת היא מה שהולך לשכנע אנשים לחזור.

 

אם האתר שלך נראה מיושן או שאינו תואם בסמארטפונים שלהם, אתה הולך להפסיד אותם בתחרות. להלן נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון:

 

     
  • לגוגל כלי מקוון בחינם שיעזור להעריך עד כמה אתר האינטרנט שלך לתרגל שיניים הוא ידידותי לנייד.
     
  •  

  • וודא שהאתר שלך ידידותי לנייד בו גם התוכן וגם הסימון זהים בכל המובייל והשולחן העבודה.
  •  

 

10. סרטי וידיאו כמעט תמיד מציגים תמונות סטטיות

 

 

הווידיאו הוא העתיד!

 

שיווק בתוכן וידאו הוא ככל הנראה אחת הדרכים הטובות ביותר הקיימות בקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. יש לו טווח הגעה רחב יותר מכל שאר סוגי התוכן. השנה, 2019, צפוי כי למעלה מ- 80% מכלל התעבורה המקוונת אמורה להיות מורכבת מתוכן וידאו. המספר הזה בלבד צריך להיות מספיק כדי לשכנע אותך להוסיף את זה לרשימת האסטרטגיות לשיווק שיניים .

 

אז איך אתה מנצל את זה?

 

     
  • יש לשמור על סרטונים בקנה אחד עם הקול והאסטרטגיה של המותג שלך.
  •  

  • בדוק וניסוי עם נושאים שונים ואורך הסרטונים שלך.
  •  

  • הוסף וידאו לתוכן שלך והצעות האתר עוזרות להגביר SEO .
  •  

  • נסה ליצור סרטונים בלתי נשכחים. מבלי לאבד את הראיה של מה המותג שלך.
  •  

  • תראה כמה תוכן וידאו אתה משתמש כרגע. אם זה נראה חסר, הפק והעלה עוד.
  •  

 

מסקנה

 

התבוננות באחת מהאסטרטגיות לשיווק שיניים אלה מראה כי ישנם כלים רבים שבהם תוכלו להשתמש בכדי להצליח.

 

השתמש בכל אחת או כל אלה אסטרטגיות שיווק שיניים כראוי, ותהיה לך סיבה בדיוק כמו המטופלים שלך להבהב את הלבנים הפניניים האלה לעתים קרובות יותר!

 

3x הערך העסקי שלך [ 19459009]

צפה בסמינר השיווק הדיגיטלי בחינם ולמד:
1. להסיע תנועה מיידית לאתרך
2. כיצד לבנות מכונת שיווק
3. מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע חשוב
4. פיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
5. יישום אסטרטגיה














צפה עכשיו

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה