מה יכול להיות בלוג B2B עבור השורה התחתונה של החברה שלך

תוכן עניינים
שתף 5
Tweet
[ 19459018] פין
שתף [ 19459008]
5 מניות

בלוג B2B הוא כלי רב עוצמה לכל עסק. לא זו בלבד שהיא מאפשרת לך ליצור קשר עם הקהל שלך ולהעסיק אותו, אלא שיש לו כמה יתרונות חשובים מאוד בכל הקשור לקידום אתרים ובניית מוניטין של המותג.

 

חשוב לציין שבלוגים אינם מיועדים לעסקי B2C בלבד. למעשה, בלוג B2B עשוי להיות אחת הטקטיקות השימושיות ביותר שיש למשווק B2B. למעשה, על פי המכון לשיווק תוכן, 76% משווקי B2B מדווחים כי בלוגים הם חלק חיוני באסטרטגיית שיווק התוכן שלהם. בלוגים מספקים מגוון שלם של יתרונות המאפשרים למשווקי B2B למשוך בצורה יעילה יותר, לעסוק, להמיר ולענג את הלידים והלקוחות שלהם.

 

במדריך שימושי זה, אנו נגיד לך את כל מה שאתה צריך לדעת על בלוגים B2B. נתחיל במה שהוא בלוג B2B והיתרונות שהוא יכול לספק לשורה התחתונה של החברה שלך. לאחר מכן, נראה לך כיצד ליצור בלוג משלך ולהתחיל ליצור תוכן רוצח לקוראים שלך. נתחיל …

 

מהו בלוג B2B ?

 

בלוג B2B הוא אתר בלוגים בו החברה שלך יכולה לפרסם תוכן איכותי שקהל היעד שלך ימצא בו ערך. בלוגים של B2B דומים מאוד לבלוגים של B2C למעט התוכן אינו מכוון לצרכנים כלליים. במקום זאת, תוכן הבלוג של B2B מתמקד בסיוע לעסקים ואנשי מקצוע להבין ולפתור את האתגרים הארגוניים הגדולים ביותר שלהם.

 

כדי לתת לך מושג טוב יותר מה זה בלוג B2B ואיך זה עובד, הבה נראה דוגמא לבלוג B2B נהדר . פורום American Express OPEN הוא בלוג B2B שמטרתו לעזור לבעלי עסקים קטנים להבין טוב יותר את האתגרים הגדולים שלהם ולמצוא דרכים חדשות לשיפור המותגים שלהם.

 

b2b blog

 

כאן תוכלו לראות את דף הבית של OPEN Forum, הכולל מספר קטגוריות שונות לקוראים לבחירה.

 

הבלוג מכסה מגוון נושאים שחשובים לבעלי עסקים כמו גיוס ומשאבי אנוש, קשרי לקוחות, כלים דיגיטליים, שיווק ומכירות ומחקר. למרות שמטרת הסיום של אמריקן אקספרס היא לגרום ללקוחות חדשים להשתמש במוצרים העסקיים שלהם, הבלוג אינו מתמקד אך ורק במכירות. במקום זאת, זה פועל לבניית מערכות יחסים עם הקוראים באמצעות תוכן איכותי שיכול לספק להם ערך מסוים במסעם כבעלי עסקים.

 

זה מה שבלוג נהדר עושה. זה מעבר למכירת מוצר או שירות B2B שלך. במקום זאת, זה מאפשר לך לספק תוכן חשוב לקוראים שלך שעוזר לך לשפר את הכרת המותג ולהרוויח את אמונם של קוני היעד שלך. ככל שתוכלו לספק תוכן נהדר לשוק היעד שלכם, כך הסיכוי שלכם להשפיע על מכירה יהיה טוב יותר.

 

אם אתה חושב, “וואו, העסק הקטן שלי לעולם לא יוכל ליצור ולקיים משהו בסדר גודל כזה,” – אתה לא לבד. בעלי עסקים קטנים ומשווקים רבים נמנעים מלהקים בלוגים מכיוון שהם חוששים שהם לא יוכלו לפתח מספיק תוכן נהדר כדי להעסיק את קהל היעד שלהם.

 

עם זאת, האמת היא שאתה יכול להתחיל בקטן ועדיין לראות תוצאות גדולות.

 

לעסק שלך לא צריך להיות אותו תקציב גדול כמו אמריקן אקספרס כדי ליצור בלוג B2B המשפר את יצירת ההובלה, בונה מוניטין של המותג ומגדיל את ההמרות. פרסום מאמרים נהדרים או שניים בלבד בכל חודש הוא טוב יותר מאשר בכלל. למעשה, על פי HubSpot, חברות B2B שבלוג בדרך כלל מניבות 67% יותר לידים בחודש מאשר אלה שאין להם בלוג B2B .

 

b2b blog

 

אפילו הפקת פוסט בלוג אחד או שניים בחודש יכול לעזור לעסק שלך לראות עלייה במספר הפניות החדשות.

 

היתרונות של בלוגים B2B

 

עכשיו כשאתה יודע מה זה בלוג B2B , בואו נדבר יותר על היתרונות של של בלוגים עסקיים וכיצד זה יכול להשפיע על השורה התחתונה של החברה שלך. הנה רק כמה דרכים בהן העסק שלך יכול להפיק תועלת מהקמת בלוג:

 

1. בלוגים משפרים את אופטימיזציית מנועי החיפוש (SEO).

 

בלוגים ב- B2B יכולים לעזור בשיפור מאמצי מיטוב החיפוש של החברה שלך. ככל שיש יותר דפי תוכן באתר שלך עבור מנועי חיפוש כמו גוגל “לקרוא” ולאינדקס, כך גדל הסיכוי שלך להופיע בדף תוצאות מנועי החיפוש כאשר מישהו מקליד מילת מפתח או ביטוי רלוונטיים. למעשה, לפי לקוח טק, באתרים שיש להם בלוג בדרך כלל יהיו 434% יותר דפים באינדקס מאלו שבלי.

 

אם ברצונך לשפר את הסיכוי שלך להופיע במנועי החיפוש, תצטרך ליצור יותר תוכן בבלוג הממוקד סביב מילות מפתח שקהל היעד שלך מוצא חשוב. זה יעזור להביא תנועה אורגנית רבה יותר לאתר שלך, ויאפשר לך להמיר לידים פוטנציאליים רבים יותר.

 

2. בלוג B2B עוזר לך למשוך לידים מוסמכים יותר.

 

לא רק שבלוגים עוזרים לך להחזיר יותר לידים לאתרך, אלא זה עוזר בשיפור האיכות של אותם לידים. כשאתה מבלוג על נושאים הרלוונטיים לקונה האידיאלי שלך, אתה פועל למשוך יותר מהסוגים הקונים הנכונים לאתר שלך.

 

למשל, נניח שהעסק שלך הוא חברת תוכנה המספקת מוצר שיעזור למותגי מסחר אלקטרוני לעבוד ביעילות רבה יותר. אתה מבצע מחקר מילות מפתח ומגלה שאחד הנושאים הגדולים ביותר לעסקים של מסחר אלקטרוני הוא נטישת עגלה. לאחר מכן אתה מחליט לפרסם סדרה של בלוגים כיצד מותגי מסחר אלקטרוני יכולים להוריד את שיעורי נטישת העגלה.

 

כשאתה כותב על נושאים כאלה הספציפיים לקהל היעד שלך, אתה פועל כדי למשוך בדיוק את סוג הקונים המושלם למותג שלך. על ידי כתיבת נושאי נישה הפונים לקונים היעד שלך, אתה עוזר להבטיח שהפניות המגיעות לאתר שלך מתאימות למוצר או לשירות שלך. ככל שההובלה מוסמכת יותר, כך גדל הסיכוי להתגייר. מה שמביא אותנו לנקודה הבאה …

 

3. בלוגים של B2B יכולים להגדיל את ההמרות לאורך זמן.

 

בלוגים הם אחד הסוגים הטובים ביותר של שיווק תוכן בכל מה שקשור לשיעורי המרה גבוהים. זה ככל הנראה מכיוון שטקטיקת שיווק דיגיטלית זו היא דרך נהדרת לטפח קשרים עם הלקוחות שלך ולבנות אמון לאורך זמן. ככל שתוכלו לספק תוכן איכותי ויקר יותר עבור קהל היעד שלכם, כך יש לכם יותר הזדמנויות ליצור קשר עם הקונה ולהרוויח את אמונו.

 

b2b blog

 

שיעורי המרות לבלוגים וטקטיקות שיווק נכנסות אחרות הם שני רק לדפי הנחיתה המיטוביים.

 

ניתן להשתמש בבלוגים של B2B כדי להעסיק קונים בכל שלב במסע הקונה, אך אם ברצונך לשפר את ההמרות, תצטרך לוודא שיש לך תוכן המכוון לקונים בשלבי השיקול וההחלטה של המשפך השיווקי. המשמעות היא שלא כל התוכן שלך צריך להיות סביב אתגרים כלליים, אלא גם על האופן שבו המוצרים והפתרונות הספציפיים שלך יכולים להועיל לקונים.

 

חלק חשוב נוסף בהגדלת שיעורי ההמרה בבלוג ה- B2B שלך הוא הצבת קריאות לפעולה (CTA) בפוסט הבלוג שלך. וודא כי קל לראות את CTA שלך וכתוב בבירור. לא צריכה להיות שאלה במוחו של הקורא מה תרצה שיעשו בהמשך.

 

עלויות הבלוגים של B2B

 

אם אתה מסתכל על כל היתרונות, אתה אולי עדיין תוהה, מה העלויות של בלוגים ב- B2B? ובכן, התשובה לשאלה זו תלויה בשאלה אם אתה מתכנן להשתמש ביצירת תוכן פנים-ארצית כדי לפתח תוכן בבלוגים או למיקור חוץ של עבודה לסופר עצמאי או סוכנות לשיווק תוכן.

 

בנוסף לעלויות יצירת התוכן, תצטרך לקחת בחשבון גם את העלויות הכרוכות בהקמת בלוג. אם כבר הוקם אתר אינטרנט, הפעלת דף בלוג באתר שלך אמורה להיות פשוטה למדי. אם אינך מנהל תוכן אתר משלך, הקפד לדבר עם מעצב האינטרנט שלך על יצירת דף חדש לפוסטים בבלוג שלך.

 

 

אם עדיין אין לך אתר שנבנה, אך תרצה להתחיל, הנה כמה מהעלויות שיגיעו עם הפעלת הבלוג שלך:

 

  • שם תחום – תצטרך לבחור שם תחום ייחודי לאתר הבלוג שלך. ישנם מספר רשמי שמות דומיינים במחירים סבירים, אשר יאפשרו לך לחפש ולקנות שם דומיין בכל מקום שבין 10-15 $ לשנה. זכור, תצטרך לחדש תחום זה בכל שנה.
  •  

  • אירוח אתרים – אירוח אתרים הוא עלות שגרתית נוספת שתצטרך לשלם כדי לארח את הבלוג שלך באינטרנט. המחיר יהיה תלוי באיזה מארח אתה משתמש, אך בדרך כלל הוא סביב 10 $ לחודש. בצע קצת מחקר כדי למצוא חברת אירוח אתרים המספקת לך את התמיכה והתכונות שאתה צריך.
  •  

  • עיצוב אתרים – אם אתה מתחיל מאפס, אולי תרצה גם לשקול לשכור מישהו שיעזור בעיצוב האתר שלך. שכירת מומחה לשירותי עיצוב אתרים מעניקה לך שקט נפשי בידיעה שהאתר שלך ייראה מקצועי ויעבוד כמו שצריך.
  •  

למרות שיש כמה עלויות הכרוכות בבלוג B2B, חשוב לציין שכל השקעה שאתה מבצע בבלוג שלך היא חכמה. משווקים העדיפים בלוגים נוטים פי 13 יותר מאלו שלא נהנים מתשואה חיובית.

 

b2b blog

 

החזר ROI חיובי הופך את הבלוגים לכדאיים לעסקי B2B.

 

כיצד להתחיל בלוג B2B

 

האם אתה מוכן להתחיל לבלוג? פיתוח בלוג B2B משגשג לוקח זמן, אך ככל שתקדימו להתחיל, כך תוכלו לקצור את היתרונות של הבלוגים העסקיים. להלן הצעדים שתצטרך לנקוט כדי להתחיל את הבלוג שלך B2B :

 

  • צור אסטרטגיה. לפני שתתחיל לכתוב, שקול מה תהיה מטרת הבלוג שלך. בצע כמה מחקרי שוק ממוקדים כדי להגדיר אילו נושאים יעסקו את הקונים האידיאליים ביותר. בנוסף, תרצה להחליט באיזו תדירות תפרסם ומי יוצר תוכן לבלוג שלך.
  •  

  • מילות מפתח למטרות מחקר. כחלק מבלוג ה- B2B שלך, אתה תפעל ליצור תוכן סביב מילות מפתח ממוקדות. לפני שתתחיל לכתוב, עליך לקבוע באילו מילות מפתח וביטויים הקהל שלך עשוי להשתמש כדי למצוא את החברה שלך. אלה הם חלק מהכלים שבהם אתה יכול להשתמש בכדי לסיעור מוחות רעיונות לתוכן שלך:
  •  

BuzzSumo

 

זהו כלי שמנתח את התכנים עם הביצועים הטובים ביותר שפורסמו במדיה החברתית על סמך מספר הקישורים והמעורבות.

 

Google Trends

 

כלי זה מספק לך נתוני חיפוש מגוונים על סמך מילות מפתח ספציפיות שאתה מזין. לא רק שזה יעזור לך במחקר הצרכני שלך, אלא שהוא גם ייתן רעיונות בנושא חדש לפוסטים הבאים שלך.

 

תשובה לציבור

 

אם אתה תוהה מה עובר בראש של הקהל שלך כאשר הם נתקלים במילות המפתח הקשורות לעסק שלך, עליך לנסות את הכלי הזה. בעיקרון זה נותן לך רשימת שאלות עם מילת המפתח שלך בתוכה. לאחר מכן תוכל להשתמש בזה כרעיון למאמר שלך.

 

ייתכן שתרצה לשכור חברת SEO כדי לספק לך מילות מפתח.

 

  • צור לוח תוכן. ברגע שאתה יודע על סוגי הנושאים שאתה כותב וזיהית את מילות המפתח היעילות ביותר, הגיע הזמן ליצור לוח שנה לבלוג ה- B2B שלך . ביומן תוכן זה תכלול את נושא הפוסט בבלוג, את מילות המפתח בהן אתה מתכנן להשתמש, המחבר, תאריך הפרסום וכל מידע חשוב אחר.
  •  

  • התחל לכתוב! בין אם אתה מתכנן ליצור את תוכן הבלוג שלך בבית או שאתה רוצה לשכור עזרה חיצונית, תהיה מוכן להתחיל לכתוב לאחר שתהיה לוח השנה של התוכן במקום. וודא שיש לך מערכת לשינוי ולביצוע אופטימיזציה של תוכן הבלוג שלך לאורך זמן.
  •  

  • פרסם את תוכן הבלוג שלך. אחרי שיש לך כמה פוסטים שמוכנים לצאת, הגיע הזמן לקחת אותם בשידור חי בבלוג ה- B2B שלך . בנוסף לפרסום התוכן הכתוב, כלול את כל התמונות הרלוונטיות והקפידו לקשר למשאבים בהם השתמשתם בדרכים.
  •  

  • קדם את התוכן שלך. בלוגים ב- B2B לא נפסקים לאחר שפרסמת את הלהיט publish. עליך לוודא שקהל היעד שלך מסוגל לראות את מה שכתבת. כאן נכנסות לשחק מדיה חברתית ואסטרטגיות תוכן מגודרות. השתמש בכל פלטפורמה העומדת לרשותך כדי לשתף את תוכן הבלוג שלך עם אחרים שעשויים למצוא את זה בעל ערך.
  •  

אם אתה רוצה שבלוג ה- B2B שלך יצליח, עליך לפרסם באופן עקבי תוכן בעל ערך ומרתק. עם זאת, אחד האתגרים הגדולים ביותר עליהם מדווחים משווקי תוכן B2B הוא שקשה לייצר תוכן מרתק. משווקי B2B מתמודדים גם עם מדידת היעילות של התוכן שלהם, הפקת תוכן באופן עקבי ויצירת מגוון של תכנים.

 

top challenges for B2B content marketers

 

משווקי תוכן B2B רבים נאבקים בייצור תוכן נהדר, המהווה חלק חיוני בכל בלוג של חברות.

 

ניתן לפתור בקלות את כל האתגרים הללו על ידי שיתוף פעולה עם סוכנות לשיווק תוכן. לעסקים קטנים ובינוניים קטנים רבים אין פשוט את המשאבים ליצור תוכן נהדר בבלוג באופן עקבי. עבודה עם סוכנות שיווק דיגיטלית מאפשרת לעסקים אלה ליהנות מהיתרונות של בלוגים B2B תוך שחרור הצוות שלהם לעבודה על משימות חשובות אחרות החיוניות לעסק.

 

רוצים מידע נוסף על איך סוכנות שיווק דיגיטלית יכולה לעזור לך להגיע ליעדי B2B שלך? עיין בעמוד שירותי שיווק תוכן לקבלת מידע נוסף על האופן בו סוכנות השיווק הדיגיטלית שלנו יכולה לעזור לך להוביל לתוצאות באמצעות תוכן איכותי. או סתם צרו קשר ישירות ואנחנו נקבע זמן לדבר איתכם.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה