מה המשמעות של מגמות שיווק דיגיטליות עבור עסקים קטנים

תוכן עניינים
שתף 2
ציוץ
[ 19459007] סיכה 4
שתף
6 מניות

הדף דיגיטלי מגמות שיווקיות יכולות להניע צמיחה של עסקים קטנים. אבל כעסק קטן, לרוב לא ברור כיצד להשתמש ביעילות באסטרטגיות אלה. רבים נראים מסוכנים מדי או חסרי עלות.

 

כמנהיג עסקי אתה זקוק לתשובה לכמה שאלות חשובות.

 

אילו מגמות שיווק דיגיטליות פשוט לא שוות את הכסף עבור עסקים קטנים? אילו מהם עוזרים לך לקבל את ההחזר הטוב ביותר בתקציב שיווק לעסקים קטנים? האם ניתן לאגד את האסטרטגיות הגדולות בהן חברות גדולות משתמשות ועדיין להשיג תוצאות?

 

מצ’אט בוטס לפילוח, בואו לחקור כמה ממגמות השיווק הדיגיטליות הפופולריות ביותר שפוצצות את האינטרנט. בואו נראה כיצד עסק קטן כמו שלך יכול להשתמש בהם ולהצליח.

 

מגמות השיווק הדיגיטאלי המובילות לעסקים קטנים

 

1. התחכמו לגבי שיווק משפיעים

 

שיווק משפיעים הוא נושא חם בימינו. זה יעיל במיוחד בתחומי היופי, הכושר, האופנה, הספורט ותעשיות דומות אחרות. אלה מושפעים מאוד מדמויות חשובות.

 

ב משפיע מגמות שיווק דיגיטליות , אתה משלם לאנשים החשובים ללקוחות שלך. בתמורה הם משתמשים, מזכירים ו / או מקדמים את המותג שלך לעוקבים שלהם. המטרה היא לעבור ויראלי דרך המעריצים והעוקבים שלהם.

 

בדרך כלל אנו מדברים בשמות גדולים בתחום הבידור, הספורט, הכושר או האופנה. אנשים מסוג זה משתפים את המותג שלך אפילו פעם אחת עם המעריצים שלהם יכולים להעניק לך דחיפה אדירה.

 

משפיעים אלה יודעים מה שווה שמם.

 

digital marketing trends

 

תשלם הרבה רק עבור אזכור של מותג או שיתוף פוסט.

 

לעתים קרובות זה חסכון בעלויות עבור עסקים קטנים. יש סיכוי שזה לא יעבוד. עסקים קטנים לא יכולים להרשות לעצמם לקחת סיכונים כאלה עם משפיעים גדולים מפורסמים. עם זאת, אם אתה מכיר משפיע מקומי או מישהו בקנה מידה קטן יותר שעדיין פונה ללקוח שלך בגדול, נסה לשתף פעולה איתו או לתת לו איזכור. הם עשויים פשוט להשיב בחזרה.

 

אתה יכול גם להיות חכם לגבי סימון משפיעים בדרכים הבאות.

 

  •  

    מסלול מיתוגי המותג

     

  •  

דע מי מדבר עליך. אם מישהו עם השפעה מסוימת (אפילו מעט) כבר מדבר על המותג שלך, תודה לו במתנה. מינוף העניין הקיים שלהם במותג שלך בכדי לקבל מחיר הניתן לניהול יותר.

 

הם עשויים אפילו לעשות זאת בחינם.

 

  •  

    חפשו מיקרו-משפיעים

     

  •  

אלה אינם שמות משק הבית. אבל יש להם הרבה עוקבים התואמים את פרופיל הלקוחות שלך. לרוב מדובר במעריצים נישה ועם זאת נאמנים. אתה יכול “לשאול” או “לקנות” את השפעתם להמשך בניית המותג שלך.

 

אתה בטח שואל, מדוע תרצי לעבוד עם משפיעים על מיקרו? הנה הקטע איתם. גם אם יש להם פחות עוקבים לעומת משפיעים על מקרו, עדיין יש להם מעורבות גבוהה יותר. לאמיתו של דבר, ככל שספירת העוקבים נמוכה יותר תהיה מעורבות גבוהה יותר. ומכיוון שעלות שיתוף הפעולה עם משפיעים בדרך כלל תלויה במספר העוקבים, משפיעי מיקרו אלה יעלו לפיכך פחות מאשר משפיעים על מקרו.

 

בזירה המקומית זה יכול להיות מישהו כמו מאמן כדורסל בתיכון אהוב. או שתוכל לעבוד עם איש עסקים מכובד או סלבריטאי “מקומי” אחר.

 

אם אתה נמצא בסחר אלקטרוני, חפש גורו טכנולוגי אינטרנטי, אישיות אינסטגרם או מישהו אחר שאנשים מכבדים אותו. תמיד מסך ובחר מישהו הגיוני למותג שלך.

 

הושיט יד. שתף את מה שאתה עושה. הצע להם דוגמיות בחינם כדי לנסות את המוצר שלך.

 

  •  

    חפש Win-Wins

     

  •  

איך אתה יכול לעזור אחד לשני? חפש סידורים מועילים הדדית. לדוגמה, יתכן שיש לך מתחרה שאינו מצליח עם דמוגרפיה. אתה נאבק בקבוצה הזו. אבל בנית מוניטין חזק עם קבוצה אחרת שהיא רוצה גישה אליה.

 

2. בריחה ממשפך המכירות שלך

 

הרעיון הישן של משפך המכירות היה שאתה משפך לקוחות עד שהם קונים משהו. לא הושקעה מחשבה רבה על האופן בו עסקים שמרו על אותם לקוחות.

 

אבל חל שינוי עצום במגמות השיווק הדיגיטלי . הם מכירים כעת כיצד אנשים באמת מקבלים החלטת קנייה ומה הם עושים אחר כך.

 

הרבה מתהליך קבלת ההחלטות מתרחש כעת באופן מקוון גם אם אתה עסק של לבנים וטיט.

 

חווית לקוח מודרנית

 

68% מהצרכנים קוראים וצופים בתוכן מקוון של מותגים שהם אוהבים, והנה מה שהם אומרים על ביקורות אלה:

 

digital marketing trends

 

70% מהחלטת הקנייה נעשית לפני שהם בכלל מבקרים בחלק מהמוצרים והשירותים של אתר האינטרנט שלך – קל וחומר בחנות הפיזית שלך.

 

50% מהמשתמשים הניידים מבקרים בעסק מקומי תוך 24 שעות מביקורם באתר שלהם.

 

הם קוראים ביקורות. הם מעריכים את הנוכחות המקוונת שלך. הם מקבלים תחושה של מי שאתה. הם עושים את כל זה לפני שהם אפילו מתחילים בתהליך מכירות “רשמי”.

 

אתה מפיק את המרב מהמשמרות הללו על ידי:

 

  • יצירת תוכן ממותג משכנע
  •  

  • בניית מותג מקוון … לא רק אתר
  •  

  • לאחר קבלת אתר מגיב
  •  

  • מקל על הלקוחות ליצור אינטראקציה במכשירים ניידים
  •  

לאחר המכירה

 

אם אתה משמח לקוחות לאחר שהם קונים, הם יביאו לקוחות נוספים.

 

כעסק קטן כבר ידעת וכיבדת זאת. בעניין זה, אתה רחוק מקדימה של המתחרים הגדולים שלך העשויים להתמודד עם לקוחות כאילו הם סחורות.

 

אתה יכול למנף עובדה זו כעסק קטן על ידי:

 

  • האזנה ללקוחות
  •  

  • התייחסות לתלונות לקוחות כהזדמנויות צמיחה
  •  

  • להזכיר לקוחות לכתוב ביקורות
  •  

  • בניית מותג שאנשים רוצים לחלוק
  •  

כשאנשים חולקים את מה שאתה עושה באופן מקוון ומחוצה לו, לקוח אחד יכול להיות 5 ו -5 יהפוך ל 25 וכן הלאה.

 

3. הבנת כוחם של החזר ה- ROI הבלתי נראה

 

בימים עברו יכולת לקחת את הוצאות המודעות שלך, לגרוע אותה מההכנסות הגדולות שלך בתקופה נתונה והייתה לך החזר ROI. אבל בשוק תחרותי מאוד זה פשוט לא עובד יותר.

 

אתה לא רק אומר לאלף אנשים לקנות את ההמבורגר שלך. 100 קנו המבורגר. וסיימת.

 

יתכן וההמבורגר הטוב ביותר נמצא במרחק של 100 מיילים. אבל בלי מותג שנבנה סביבו. אין שום סיבה שמישהו יקנה את ההמבורגר שלך במקום הנחות שברחוב.

 

 

המיתוג תמיד היה חשוב. אבל זה משתנה במהירות כאשר לחברות יש דרכים חדשות לקיים אינטראקציה עם הלקוחות שלהן. הלקוחות מוסחים בקלות. הם מופגזים בהודעות מהתחרות.

 

כעסק קטן אתה זקוק למותג שבולט בצורה כלשהי כך שניתן יהיה להבדיל אותו מכל האחרים.

 

מחקרים חוזרים ונשנים מראים כי ללא מותג שעומד מאחורי המבצעים, רכישות הלקוחות מרקיעות שחקים. תקציבי המודעות עוברים דרך הגג. פחות אנשים מתגיירים.

 

קבל את ההחזר על ההשקעה הטוב ביותר בתקציב השיווק שלך על ידי השקעה במשהו שקשה יותר למדוד – את העוצמה של המותג שלך.

 

אין זה אומר שלא תראה תוצאות כספיות ניתנות למדידה. הם פשוט לא ייראו מסודרים ומסודרים בגיליון ROI.

 

4. ההבנה כי תוכן הוא נכס

 

אחד ממגמות השיווק הדיגיטאלי של שכולנו יכולים לעמוד מאחוריה הוא ההכרה בכך שתוכן מקוון הוא נכס. זו לא הוצאה.

 

הבה נבחן את ההבדל.

 

הוצאה משלמת עבור צורך מיידי. ברגע שנענה על הצורך הזה, מה ששילמת עליו נעלם. זה רק כסף בחוץ. זה לא מכניס שעות נוספות של חזרה.

 

חשמל הוא הוצאה. זה משרת מטרה על ידי שמירת האורות באותו יום. אחרי זה, זה נעלם. אתה צריך לשלם עבור יותר חשמל כדי להמשיך להשיג את היתרונות של הכוח.

 

מודעות הופכות להיות רק הוצאה אם ​​אין לך מותג מאחוריהן.

 

נכס נמשך זמן רב. זה מעריך לעתים קרובות. זה מחזיר לך לאורך זמן. זה מחזיר לך יותר ממה שאתה מכניס לתוכו.

 

התוכן עושה את כל הדברים האלה. ברגע שאתה יוצר אותו, הוא שלך.

 

שימוש חוזר בזה. מכוון אותה מחדש. להחיות אותו מחדש. אם תחליט למכור את העסק שלך בהמשך הדרך, לתוכן זה יהיה ערך בעסקה.

 

זה ממשיך לעבוד בשבילך.

 

כעסק קטן, אם אתה מתייחס לתוכן כמו הוצאה, אתה מוצא את עצמך:

 

  • שכירת הצעת המחיר הנמוכה ביותר
  •  

  • לא מודאג מההשפעה הזו משפיעה על קשרי לקוחות לטווח הארוך
  •  

  • לא חושב על התוכן הזה עובד באסטרטגיה ארוכת הטווח שלך
  •  

  • אי הצבת יעדים ברורים לטווח הארוך וקצר הטווח
  •  

  • חסר סבלנות כשלא משיגים תוצאות מיידיות
  •  

אם אתה מתייחס אליו כאל נכס, אתה:

 

  • בנה מותג שאנשים אוהבים
  •  

  • צור כדור שלג שמתחיל לאסוף שלג כשהוא מתחיל במורד הגבעה
  •  

  • הגדל את החזר ה- ROI השיווקי שלך
  •  

  • קצור את התגמול לטווח הארוך
  •  

5. בעל פנים רבות, מותג אחד

 

מישהו חכם אמר פעם “אתה לא יכול להיות כל הדברים לכל האנשים”. אבל זה היה לפני שהפילוח הפך להיות כל כך נגיש לעסקים קטנים.

 

הרלוונטיות מנצחת בשיווק. פיסת תוכן חייבת להיות רלוונטית אם אתה רוצה להשפיע על אדם. יש סיכוי גבוה יותר ללחוץ, להציג ולהתחבר למותג שלך.

 

אבל להיות רלוונטי ביותר פירושו לדעת עם מי אתה מדבר. עליכם להבין את המטרות והאתגרים של אותו אדם.

 

מהם הטריגרים הרגשיים שלהם? מהם האינטרסים והצרכים שלהם הקשורים לעסק שלך?

 

רמת פילוח זו לקחה פעם איש מכירות ידני-על-אחד. או שהיית צריך להוציא מיליונים על מספר נקודות של 30 שניות בטלוויזיה ביום.

 

אולם כיום עסקים קטנים יכולים לאסוף ולאחסן נתונים על התנהגות לקוחות. ניתן לחלק לקוחות דומים באופן אוטומטי לקבוצות. כל קבוצה היא סוג של לקוח יעד.

 

בנה את התוכן שלך סביב כל קטע כדי להיות רלוונטי יותר לאנשים באותה קבוצה. הגדר כלי אוטומציה שישלחו תוכן רק לקטעים שיגלו שהוא רלוונטי ביותר.

 

ניתן לפלח לפי:

 

  • מיקום
  •  

  • תעשיה
  •  

  • תפקיד איוב
  •  

  • התנהגויות קנייה
  •  

  • גיל
  •  

  • פעולה שנעשתה לאחרונה (מבוססת טריגר)
  •  

ורבים נוספים.

 

 

ברגע שיש לך עופרת, טפחי את ההובלה. השתמש בניתוח כדי ללמוד עוד על הפניה זו. פלח נוסף שמוביל להגדיל את הרלוונטיות של תוכן שהם מקבלים.

 

סקר Accenture מצא כי 81% מהלקוחות רוצים שמותגים ישתמשו בנתונים כדי ללמוד כיצד לגשת אליהם בצורה הטובה ביותר. לקבוצת המחקר של גרנר ציפיות גבוהות לטכנולוגיות שהופכות את התוכן לרלוונטי יותר. מחקריהם מראים כי התפתחויות אלה מגדילות את הרווחים העסקיים ב -15%.

 

מה יכול עסקך לעשות עם עליית רווח של 15%?

 

6. אימייל חוזר ונשנה

 

דוא”ל עשוי להיראות עתיק. אבל זה מתפתח ובעל כוחו להישאר לאורך עשרות שנות אופנות שיווקיות.

 

עדיין חושבים שזה בית הספר הישן? 89% ממילניום המילניום מעדיפים עסקים להגיע אליהם באמצעות דואר אלקטרוני בכל פורמט אחר. 59% בודקים בעיקר דוא”ל במכשירים ניידים.

 

אבל אימיילים לא רלוונטיים עוברים היישר לזבל. הם מסומנים כדואר זבל. או גרוע מכך, הם מרגיזים את הצרכנים.

 

עסקים קטנים אשר חושבים מחדש על דוא”ל מנצחים. הם משתמשים בניתוח, פילוח, אוטומציה ותוכן איכותי. אלה הופכים את כל מה שהם עושים לרלוונטיים יותר ללקוחות.

 

כעסק קטן,

 

  • גוו את אסטרטגיית השיווק במייל שלך
  •  

  • מינוף אוטומציה כדי להגיע ללקוחות ברגעים קריטיים
  •  

  • הקטע להפוך לרלוונטי יותר
  •  

  • לעסוק אנשים עם תוכן איכותי ולא רק מודעות
  •  

  • הישאר מתיקיית הספאם על ידי הוספה מתמדת של ערך לחיי הלקוח
  •  

  • השתמש בדוא”ל כדי לטפח לידים ללקוחות נאמנים.
  •  

7. לינקדאין הופכת רלוונטית יותר

 

האם היית בטוויטר לאחרונה? זה הפך ברובו לסיוט אוטומציה. עם כניסתם של כלים חדשים לשוק שיכולים לחבב, לשתף, לעקוב, לעקוב, לפרסם ולפרסם אותו שוב ושוב שוב ושוב, נראה כי אנשים מתכוונים.

 

בעוד שטוויטר עדיין יכולה להגיע ללקוחות כאשר נעשה נכון. יותר ויותר קשה לעשות זאת בלי להתמחות בידע של משווק דיגיטלי מקצועי.

 

משתמש טוויטר פעיל נמצא בירידה תלולה. ולפוסטים יש “חיי מדף” של 17 דקות בלבד בהשוואה לשעות בפלטפורמות אחרות.

 

לינקדאין אינה חדשה. אך עם ירידת טוויטר, לינקדאין עולה כדרך להגיע לאנשי מקצוע. לעתים קרובות נחשב לפלטפורמת B2B, מותגים מבינים שגם אנשי מקצוע הם לקוחות.

 

להלן מבט על הצמיחה של לינקדאין במהלך השנים האחרונות, על סמך נתונים שנאספו על ידי סטטיסטה .

 

digital marketing trends

 

וול סטריט ג’ורנל סקר בעלי עסקים קטנים ברחבי המדינה. 41% סבורים שללינקדאין יש את הפוטנציאל הגדול ביותר להניב הכנסות כאשר משתמשים בהם ביעילות.

 

מסחר אלקטרוני ועסקים מקומיים כאחד ממנפים את נוכחותם בלינקדאין כדי ליצור קשר עם לקוחות B2B ו- B2C כאחד.

 

בדוק כיצד נורדסטרום, קמעונאית לבגדים, פונה לאנשי מקצוע באמצעות לינקדאין. טכניקה זו אינה שמורה לקמעונאים גדולים.

 

digital marketing trends

 

השתמש בלינקדאין ל:

 

  • התחבר למעוניינים בעסק שמאחורי המותג שלך
  •  

  • בנה אמינות בקרב בני גילם
  •  

  • הראו שכיחות בין תעשיות
  •  

  • שותפויות משפיעים על טפסים
  •  

  • רשת עם עסקים מקומיים
  •  

  • שווקו מוצרים ושירותים לאנשי מקצוע
  •  

  • בנה מותג מעסיק שמהדהד עם לקוחות
  •  

נוסף על כך, לינקדאין ביצעה שיפורים גדולים לכלי המודעות שלה. כעת קל ויעיל יותר למקד לאנשי מקצוע שסביר להניח שהם מעוניינים במותג שלך.

 

8. מכים חוסמי מודעות

 

עסקים מפסידים כעת 12 מיליארד דולר באופן קולקטיבי בגלל חסימת מודעות. השימוש בהם הוכפל בשנה שעברה. אתרים שמגבילים גישה אלא אם כן חסימה של adblock מכובה פשוט מגלים שאנשים עוזבים. הם לא חוזרים.

 

בדוק את הסיבות העיקריות לכך שאנשים משתמשים בחסימוני מודעות שנאספו דרך PageFair. 29% לא רוצים להפריע. 30% חוששים שמודעות מהוות איום אבטחה.

 

digital marketing trends

 

מגמות שיווק דיגיטליות כיום מתמודדות עם ראש המציאות החדש הזה על ידי שינוי האופן בו הם מפרסמים ברשת.

 

כעסק קטן, בחר פלטפורמות מודעות שפחות סבירות להיחסם על ידי חסימת מודעות.

 

  • מודעות Youtube, Amazon, Hulu
  •  

  • פרסום בחיפוש
  •  

  • תוכן שאנשים מחפשים
  •  

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש
  •  

  • הרחבת נראות המותג על פני פלטפורמות חברתיות
  •  

  • טיפוח מוביל באמצעות אסטרטגיות רלוונטיות
  •  

זה אף פעם לא משתלם לנסות לפגוע בראשכם נגד שינוי. במקום זאת, חבק אותו. גלה דרכים חדשות להתחבר לאנשים. דרכים אלה צריכות לעודד מעורבות, ולא את הדחף לחסום אותך.

 

9. שמירה על פרטיות

 

פייסבוק עומדת בפני סופת אש. מייסד מארק צוקרברג נקרא בפני הקונגרס לענות על שאלות. הם רוצים לדעת כיצד נעשה שימוש בנתונים שנאספו כדי למקד אנשים בצורה לא הולמת.

 

בתגובה, משפיעים משפיעים כמו אלון מאסק (מנכ”ל טסלה) וויל פרל (שחקן) מחקו את החשבונות שלהם בפומבי.

 

פריצה של סוכנות דיווח האשראי אקוויפקס חשפה מיליוני אנשים לגניבת זהות.

 

אירועים כמו אלה בוגדים באמון. חברות בוגדות באמון. איך אתה מגן על נתוני הלקוחות שלך חשוב.

 

האיחוד האירופי יישם כללים לגבי האופן בו עסקים יכולים לאסוף נתונים ולהשתמש בהם. זה מגדיר מחדש מה פירוש פרטיות הנתונים. ארה”ב וקנדה עשויות בקרוב ללכת בעקבותיה.

 

העובדה היא שרוב האנשים רוצים שתאסוף נתונים עליהם. 53% אומרים שהם היו נותנים לך נתונים אישיים נוספים אם תשתמש בהם כדי ליצור חוויה בהתאמה אישית.

 

אבל איך אתה משתמש בענייני הנתונים שלהם.

 

כעסק קטן, נקט אמצעי אבטחה לשמירה על נתונים. עובדי המסך. הכשר עובדים על מה שאינו בסדר לעשות עם נתוני לקוחות.

 

הראה ללקוחות שאתה יכול להשתמש בנתונים שלהם בחוכמה, על ידי יישום זה כדי ליצור חווית לקוח חלקה יותר.

 

10. מובילגדן, חלק ב ‘

 

שמעת כבר על התנועה הניידת הראשונה. יותר ממחצית מהביקורים באתר נכנסים כעת דרך מכשירים ניידים. נייד כבר לא יכול להיות מחשבה שלאחר מכן. זה צריך להיות השיקול הראשון שלך.

 

מנועי חיפוש כמו גוגל הקימו אלגוריתמים להעדפה רבה של אתרים המותאמים לנייד.

 

עסקים שלא השקיעו במובייל ראו את התנועה שלהם חתוכה ועלויות השיווק גדלות.

 

זה היה חלק א.

 

חלק ב ‘פוגע בעיקר בעסקים מקומיים קטנים. זה לא אחד מאותם מגמות שיווק דיגיטליות שמונעות על ידי Google. הלקוחות שלך נוהגים הפעם במשאית.

 

למרות שזה אולי נראה כמו אפוקליפסה לחלקם. מי שיחדש ימצא זאת תחילתו של עולם חדש ואמיץ. עסקים ניידים ולבנים וטיט מתלכדים כדי ליצור משהו מדהים.

 

יותר ויותר לקוחות משתמשים בטלפונים שלהם כסוג של מציאות מוגברת עם החנות שלך.

 

הם נמצאים בחניון ומזמינים את ההמרה שלהם. הם מחפשים מודעות מקוונות בזמן שהם הולכים לאורך המעברים שלך. הם בודקים ביקורות על מוצר, תכונות ומשווים מחירים בחנות שלך.

 

הם בחרו לבקר בחנות שלך מכיוון שהם קיבלו טקסט בהנחה בזמן שהם עוברים ליד החנות.

 

הם אפילו מבקרים במתחרים ב- wifi בחינם שלך.

 

אבל אתה לא צריך לדאוג. שלב את הנוכחות המקוונת והפיזית שלך בחוויה חלקה אחת.

 

11. מותגים להיות חברות המדיה

 

כמה מגמות שיווק דיגיטליות היו בעבודות זמן מה. אבל אנשים בדיוק עכשיו מגלים מה המשמעות של מגמות השיווק הדיגיטאלי באמת על עסקים.

 

מותגי עסקים קטנים מצליחים הופכים לחברת מדיה משלהם. כעת הם שולטים בשיחה. הם מנתבים את זרימת המידע שצרכנים צריכים לקבל החלטות קנייה חכמות.

 

אם אתה חברת גגות מקומית, אתה מודיע ללקוחות הפוטנציאליים שלך לא רק על איזה גג לקנות. ככה לגרום לגג להימשך. כך ניתן לאתר דליפה. זה עצות בטיחות לתיקון DIY. אתה קובע מתי הגיע הזמן להחליף גג.

 

digital marketing trends

 

אתה הקול על מגמות הגג.

 

איך אתה מנהל את השיחה באמצעות תוכן לא רק מעלה אותך לראש בראש. זה מכונן אותך כסמכות בראש הלקוח.

 

12. פלישת צ’טבוט

 

צ’אטים חיים מקבלים את הדירוג הגבוה ביותר של שירות לקוחות מכל שיטה. 73% מהלקוחות מרוצים מאוד לעומת 44% כאשר אנשים מתקשרים לשירות לקוחות.

 

כבעל עסק קטן אתה צריך לסחוט מים מאבן בתקציב שלך. אתה צריך למקסם כל דולר. יתכן שיש אנשים עם כובעים רבים. סביר להניח שאין לך צוות שירות לקוחות 24 שעות ביממה.

 

מחלקת שירות הלקוחות שלך ככל הנראה היא אחת שעונה לטלפון ומשיבה להודעות דוא”ל.

 

אבל אתה עדיין צריך לשמח את הלקוחות, לענות על צרכי הלקוחות ולענות על שאלות שעוזרות לך לבצע את המכירה הזו.

 

צ’אט בוטים הופכים חכמים יותר ונגישים יותר לעסקים קטנים. הם עוזרים לך לעשות יותר עם פחות. הם מייעלים את הפרודוקטיביות.

 

האם אתה קצת מהסס להעביר את הלקוחות שלך לנציג לקוחות של רובוט? אנחנו מבינים.

 

אבל דעו כי A.I. מגמות שיווק דיגיטליות לא נעלמות. הטק רק ישתפר. עסקים אשר יתחילו לשלב אותו כעת יקבלו את התמורה הטובה ביותר.

 

 

אולי אתה לא נמכר לגמרי על צ’אט בוטים. הבינו שישנן דרכים רבות להתחיל להשתמש בהן. עסקים קטנים יכולים להשתמש בבוטי צ’אט ל:

 

  • עזור לשירות לקוחות למצוא תשובות מהר יותר
  •  

  • ענה על שאלות נפוצות של לקוחות באופן מיידי
  •  

  • הפנה אנשים לאדם אם צ’ט-בוט אינו יכול לענות על השאלה
  •  

  • פעלו כעוזרים אישיים עבורך ועובדים (למשל, אלקסה או סירי)
  •  

  • הפנה לקוחות למשאבים שהם מחפשים באתר שלך.
  •  

  • היה שם 24/7 כדי שלעולם לא תחמיץ הזדמנות לעזור
  •  

כאשר מגמות שיווק דיגיטליות הולכות, זהו עדיין מותרות בסטנדרטים של ימינו. תוך מספר שנים קצרות אנו מצפים מהלקוחות שלכם לנסוע למקום אחר אם אין לכם סיוע צ’אט ב 24/7.

 

13. “באמת” ניהול המוניטין שלך

 

אל תסתכל! מישהו רק העניק לך ביקורת גרועה של Yelp. הלב שלך מתחיל לפעום בצורה לא תקינה. אתה מתעצבן. אתה מרגיש שהחברה שלך לא הובנת.

 

בתגובה, אתה פשוט הפסקת לחפש מה אנשים אומרים.

 

האם כך אתה מרגיש ומגיב לביקורות מקוונות? אם כן, אתה אוהב הרבה עסקים קטנים. וזה לאט לאט הורג את העסק שלך.

 

אחד ממגמות השיווק הדיגיטלי שעבר במהירות לקדמת הבמה הוא ניהול המוניטין. וזה חשוב עוד יותר לעסקים קטנים. זה יכול לקחת חודשים עד שעסק קטן “קובר” ביקורת רעה.

 

זה יכול לקחת דקות עסקיות גדולות.

 

90% מהאנשים בודקים כעת ביקורות לפני שהם שוקלים עסק. החדשות הטובות הן שמעל 80% מהאנשים מצפים מכם לקבל ביקורות לא טובות. הם חושדים אם לא. אך אתה זקוק ל 12 ביקורות מהממים עבור כל 3 כוכבים רעים או פחות כדי להפיק את המרב מהמוניטין שלך.

 

מה עליך לעשות כדי לשלוט במוניטין שלך?

 

  1. ביקורות צג. אתה יכול לעשות זאת באופן ידני או להשיג תוכנה.
  2.  

  3. אזכורים של המותג מסלול. תודה למזכירים חיוביים. מבקשים לעזור לשלילה.
  4.  

  5. פנה לפתור את הבעיה אם אתה יודע מי עזב את הביקורת. לקוחות רבים משאירים ביקורת גרועה רק בגלל שהם רוצים להישמע.
  6.  

  7. התייחס לכל הביקורות הרעות כהזדמנויות למידה. קח נשימה עמוקה. חשבו באופן אובייקטיבי. מה יכולת לעשות אחרת?
  8.  

  9. בקש מהלקוחות להשאיר לך ביקורות לפני ואחרי מתן שירותים, מוצרים או סיוע.
  10.  

14. התחבק עם ה”קטנות “שלך

 

אתה עסק קטן. אתה לא צריך להיראות גדול ממך. אנשים מתחברים לאנשים ולא לחברות בכל מה שקשור למיתוג. קל יותר ליצור קשר עם 1 או קומץ אנשים מאשר ל- 10,000 בחברה ענקית.

 

אלה חדשות נהדרות עבורך כעסק קטן. תעבוד מה שיש לך במקום לנסות להיות משהו אחר.

 

אתה יכול למנף את העסק הקטן מגמות שיווק דיגיטליות מאת:

 

  • מציע מגע אישי יותר
  •  

  • בעלות אישיות
  •  

  • הצגת הראויים לעובדים שלך בתוכן
  •  

  • להיות פעיל ונראה בקהילה
  •  

  • להיות ברור איפה אתה כל כך מקומיים יכולים למצוא אותך
  •  

  • מדברים על אירועים מקומיים
  •  

  • פיתוח אתר מגיב שמשולב בעסק שלך
  •  

זה בסדר להיות קטן. למעשה, זה יכול להיות יתרון תחרותי גדול. יותר קל לסובב קצת סירה מהירה מאשר לסובב ספינת שייט.

 

מגמות שיווק דיגיטליות לעסקים קטנים

 

כעסק קטן אתה רוצה להפיק את המרב מהטרנדים האחרונים והגדולים ביותר של שיווק דיגיטלי . אבל אם האסטרטגיות הללו אינן בנויות סביב עסק קטן, הן פשוט לא יעבדו.

 

עסקים קטנים יכולים למנף חלק מהטרנדים המובילים הללו בכדי לייצר לידים נוספים ולצמוח כמו שלא היו מעולם. אנחנו יכולים לעזור. קבע פגישה כדי ללמוד יותר על האופן בו אנו עוזרים לעסקים קטנים לשגשג.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה