מדריך לבניית קישורים

תוכן עניינים

לרוב האנשים, .edu ו- .gov הם רק עוד תחום ברמה העליונה. אבל עבור SEOs, שלושת המכתבים הללו משמעותם כל כך הרבה יותר. בעוד שאנשים רבים בעולם ה- SEO מפקפקים בכך שמנועי חיפוש מעניקים לאתר .edu ו- .gov קישורים נכנסים למעצמות על מיוחדות, כולנו יכולים להסכים כי אתרים בתחומי .edu ו- .gov הם בעלי הגיל, האמון והסמכות הדומיינים שכל בונה קישורים אוהב. עם זאת, נחיתת קישורים אלה מבלי להיעזר בדפי ויקי ספאם או בפרופילי פורום היא אתגר. פרק זה ילמד אותך כמה אסטרטגיות ניתנות לשימוש בהן תוכל להשתמש בכדי להוסיף קרם הקישורים האחוריים של היבול לפרופיל הקישורים שלך.

הערות בלוג

תאמינו או לא, רוב האוניברסיטאות והארגונים הממשלתיים קפצו ראש בראש. לתוך הבלוגוספרה. וזה אומר הזדמנויות פז לקבל קישורים נכנסים לתגובות בבלוג. טכניקה מסוימת זו היא יעילה מעט יותר מבניית קישורי תגובות כלליות לבלוגים מכיוון שאתה מתמקד בדפים הרלוונטיים לנישה.

ראשית, עלינו להתקין את סרגל הכלים של Quake SEO. זה יעזור לנו לזהות את יחסי הציבור של הדף שעליו נשליך קישורים. מכיוון שתגובות ידניות לבלוגים יכולות לקחת זמן, חשוב לבחור בחוכמה את היעדים שלנו.

ראש ל http://www.seoquake.com/ . לחץ על כפתור “התקן”:

פגע מאפשר. והפעל מחדש את Firefox.


ראש אל גוגל. לחץ על כפתור ההילוכים הקטן ובחר “הגדרות חיפוש”:

ואז בחר “לעולם אל תציג תוצאות מיידיות.”

[19459001 ] הזז את המחוון כך שתוכל לראות 50 תוצאות בעמוד.

שמור את ההגדרות החדשות שלך.

עבור אל http://dropmylink.com/ והזן את מילת המפתח שלך. ודא שהתפריט הנפתח “מצא” מוגדר לאיתור בלוגים של .edu.

חיפוש חיפוש.

בדוק אם התוצאות כוללות מספיק יחסי ציבור ברמת העמוד כדי לפרסם תגובה ששווה את הזמן שלך. זה נראה מבטיח.

גלול למטה לתחתית כדי לראות אם עדיין יש אזור תגובה פעיל:

בזמן שמפתה ליפול קישור לטקסט עוגן על ידי הצבת מילת המפתח שלך בשדה “שם”, יש לה שני חסרונות: א) זה מגדיר אותך לעונש של פינגווין ו-ב) זה שם מטרה על הגב שלך כספאם. במקום זאת, השתמש בשם האתר שלך או בשם שלך.

עיין במאמר ושחר תגובה מהורהרת.

זכור: גם אם הבלוג מאשר באופן אוטומטי הערות, זה לא אומר שלא יתמתן אותם בסופו של דבר. אם יש לך קישור לטקסט עוגן טבעי יחד עם הערה תובנה, סביר להניח שתצליח לשרוד.

חזור לגוגל וחזור על התהליך עד שייגמרו לך יעדי יחסי ציבור.

אתה יכול גם להשתמש ב- Drop My Link כדי למצוא בלוגים של Gov המאפשרים הערות. פשוט בחר בלוגים .gov מהתפריט הנפתח.

צור מלגה

אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לאתרי הדרכה לאתר רוצה לקשר אליך זה להציע לבעלי העניין של האוניברסיטה משהו בעל ערך. מניסיוני, הצעת מלגה ספציפית לתעשייה או כללית היא אחת הדרכים הקלות ביותר לתפוס אגרופים של קישורי .edu.

ראשית, מצא דפים בתחומי .edu עם מלגות. חשוב שתעשה זאת לפני שתיצור את המלגה שלך. בדרך זו תוכל להתאים אותו סביב דפים שיש להם כמות יחסי ציבור גבוהה במיוחד שיועברו לאתר שלך.

להלן כמה מיתרי חיפוש שיעזרו לך למצוא דפי רישום למלגות:

  • אתר: .edu “מלגות”
  • אתר: .edu “מלגות קולג ‘” [ 19459032]
  • אתר: .edu “קישורי מלגות”
  • אתר: .edu “רשימת מלגות”
  • אתר: .edu “רשימת המלגות”
  • אתר: .edu “מלגות הסוכנות מחוץ לסוכנות”
  • אתר: .edu “מלגות פרטיות”
  • אתר: .edu “מילות מפתח + מלגות”

פשוט שימו אחד מאותם ל- Google ולראות מה אתה מוצא.

זה נראה טוב:

בטח, זה דף PR5.

עם קישורים עוקבים אחר אתרים מסחריים:

ופרטי קשר ברורים.

צור גיליון אלקטרוני כדי לעקוב אחר כתובות האתרים, יחסי הציבור והמידע שאתה מוצא:

למרות מלגה כללית עשויה לנחות לך קישור מדף זה, תוכל להגדיל את הסיכויים שלך על ידי הפיכתה לספציפית לאוניברסיטה. במקרה זה תיצור מלגה רק לסטודנטים של UC David.

לאחר מכן, צור דף רישום למלגות עם רשימת דרישות ברורות. זה אמור לכלול:

  • סכום הפרס
  • מספר הזוכים
  • . PDF או יישום מקוון
  • מועד אחרון
  • ] דרישות (חיבור, מז’ור ספציפי וכו ‘)

סוף סוף, קשר את אנשי הקשר שאספת והודיע ​​להם על המלגה שלך.


אתה יכול לחזור על תהליך זה עם אתרי .gov.

אם אתה עושה זאת נכון אתה יכול להפוך מלגה בודד של $ 500 – $ 1000 לעשרות קישורים נכנסים .edu ו- .gov.

הכרה בבלוגר

כפי שראית קודם לכן, קיים מחסור בבלוגים של edu ו- .gov. עם זאת, כמעט בלתי אפשרי לקבל מהם קישור לתגובות שאינן בלוג. כלומר, אלא אם כן תלטפו קצת את האגו שלהם. אחת הדרכים החזקות ביותר לגרום לכל אחד לקשר אליך היא להחמיא להם. ובלוגרי edu אינם שונים. על ידי הגדרת פרסי בלוגר או רשימת “בלוגרים X הטובים ביותר”, תוכל לנחות קישורי .edu בקלות.

כך עושים זאת.

ראשית, עליך למצוא קבוצה של בלוגרים הקשורים ל- edu ו- .gov שיש להם בלוג שהוא:

  • פעיל
  • יש קשר ברור מידע
  • קישורים יוצאים של Dofollow

למרבה המזל, מציאת בלוגים כאלו היא סוג של שימוש במיתרי החיפוש האלה:

  • אתר: .edu inurl: blog [ 19459032]
  • אתר: .edu “מילת מפתח” “פוסטים בבלוג”
  • אתר: .edu “מילת מפתח” “תגובה לפרסום”
  • אתר:. Edu “מילת מפתח” “בלוגים של סגל ההוראה”
  • אתר: .edu “מילת מפתח” “בלוגים של הצוות”
  • האתר: .edu “מילת המפתח” “בלוגים של סטודנטים”

[ 19459001] כדי לוודא שבלוגי היעד שלך עדיין מעודכנים, בקר בכל אחד מהם וראה את תאריך ההודעה האחרון.

וודא שזה מהחודש-חודשיים האחרונים.

ברגע שמצאת כמה שעומדים בקריטריונים, הגיע הזמן לגבש אותם תחת קטגוריה אחת. כדי להפיק את המרב מהקישורים שלך, נסה לבחור בלוגרים בגומחה קשורה (כן, אתה יכול לעשות פרס “בלוגים שאני אוהב” או “בלוגרים הכי טובים באוניברסיטה”. אבל קטגוריה מסוימת גורמת לצעקות שלך להיראות חוקי יותר) .

התחל פוסט וורדפרס חדש.

מצא את מי שמנהל את הבלוג או הכי תורם לו:

והוסף את המידע של הבלוגר הזה, כולל המידע שלהם תמונה, תיאור קצר של הבלוג שלהם וקישור לפוסט הטוב ביותר שלהם.

חזור על הפעולה עד שיהיו לך לפחות 15 זוכים. פנה אל כל אחד כדי ליידע אותם שהם ניצחו.

בניית קישור לדף משאבים

. בניין קישור לדף המשאבים של אדו ו .gov הוא אחד מהלבנים האהובים עלי ביותר בכל הזמנים. אסטרטגיות בניית קישור כובע. למה? מכיוון שדפי משאבים קיימים למטרה היחידה של קישור לאתרים אחרים! התפקיד שלך הוא פשוט להשיג את מי שמנהל את דף המשאב, בהנחה שהוא לא ספאם, להוסיף קישור לאתר שלך, וזה הרבה יותר קל מאשר לבקש קישור אקראי.

אתה יכול למצוא דפי משאבים באמצעות מיתרי חיפוש אלה.

  • אתר: מילת מפתח .edu + inurl: משאבים
  • אתר: .edu מילת מפתח + inurl: קישורים

בואו נניח שיש לך אתר במשקל נישת הפסד. תרצה להתחיל בחיפושים רחבים כמו “בריאות” ו”תזונה “לפני שתקבל ספציפיות. זה יוודא שאתה נטו המון יעדים לדף המשאבים.


ראשית, דאג לוודא שהם מתחברים לדומיינים אחרים (חלק מדפי המשאב של edu מקשרים לדפים אחרים באתר שלהם אתר) . ואז, בדוק אם הם מקשרים לאתרים מסחריים (לא. Edu או .gov) . נטייה לקשר לאתרים מסחריים מגדילה משמעותית את הסיכויים שהם יקשרו אליך.

במקרה זה נראה שהם רק מקשרים לאתרים מסחריים. זה סימן נהדר. עכשיו זה רק עניין למצוא מישהו שמנהל את החלק הזה באתר ולבקש קישור.

לקטע זה יש עמוד צור קשר המסומן בבירור.

שלח למנחה דוא”ל מותאם אישית.

שטפו וחזרו! במובנים רבים, סוג זה של בניית קישורים הוא משחק מספר: ככל שתפנה אנשים רבים יותר, תקבל יותר קישורים.

חדשות הבוגרים

אם אתה בוגר אוניברסיטה מבוססת ארה”ב אתה יכול לפעמים לקבל קישור לאתר שלך במדור החדשות הבוגרים של אלמא מאטר שלך אתר.

פנה אל Google וחפש את מדור החדשות הבוגרים של בית הספר שלך. (אל תשכח לחפש בתי ספר לתארים מתקדמים שבוגרים מהם!)


בדוק אם אתה החלק מכיל קישורים חיים שאחריו.

ואז שלח חדשות על מה שעשיתם (עם דגש באתר שלך) למחלקת הבוגרים שלך.

אתה יכול גם לגשת לקישור על ידי הגדרת פרופיל בוגרים.

ראשית, חפש אם למחלקת הבוגרים שלך יש את התכונה הזו בקטע שלהם באתר.

  • אתר: yourschool.edu “פרופילי בוגרים”
  • אתר: yourschool.edu “פרופיל אלום”
  • אתר: yourschool.edu “רשומת אלום” [19459032 ]

מלא את המידע (כולל האתר שלך) :

דפי משאבים מקומיים

אם אתה מנהל עסק מקומי לבנים וטיט, כמו מסעדה או בית מלון, בדרך כלל אתה יכול לקבל קישור קל וחזק מהודאה באוניברסיטה. עמוד. דפים אלה נמצאים שם כדי לעזור לביקור בסטודנטים ובמשפחות למצוא מקומות לינה ומתקנים מקומיים.

ראשית, חפש אם באוניברסיטה או באוניברסיטאות באזור שלך יש דפי משאבים עם קישורים הבאים.

  • אתר: school.edu “קבלה”
  • אתר: school.edu “לינה”
  • אתר: .school.edu “מסעדות מקומיות”
  • אתר: school.edu inurl: ביקור
  • אתר: yourschool.com inurl: ביקור בבית הספר שלך

חפש משאבים מקומיים עמוד.

בדוק אם לקטע יש קטגוריה לתעשייה שלך.

אם כן, צור קשר עם האוניברסיטה והציע להם להוסיף את העסק שלך לרשימה.

לפעמים בבתי הספר יש דפים המוקדשים להדגשת עסקים מקומיים עבור סטודנטים ופקולטות.

  • אתר: school.edu “עירך + משאבים”
  • אתר: school.edu “משאבים מקומיים”
  • אתר: school.edu “עירך + עסקים “
  • אתר: school.edu העיר שלך +” דברים לעשות “

עכשיו ראש לדף ובדוק אם הם מפרסמים חי קישורים לעסקים מקומיים:

365

זה המון קישורים חיים! פשוט צור קשר עם האחראי על הדף וקבל את הקישור שלך.

הנחות באוניברסיטה

מרבית האוניברסיטאות מפרסמות רשימת עסקים המציעים הנחות ומבצעים עבור סגל ותלמידים באתר. וגם אתה לא צריך להיות עסק מקומי כדי לרשום רשימה. כל עוד אתה מוכר משהו בעל ערך באתר שלך – ויכול להציע עסק למספר בתי ספר – אתה יכול לקבל המון קישורים.

ראשית, מצא דפי edu המפרטים הנחות באמצעות חי וקישורים אחר כך.

  • אתר: .edu “הנחות צוות”
  • אתר: .edu “תוכנית הנחות עובדים”
  • אתר: .edu “הנחות סטודנטים”
  • [ 19459033]

    עמוד PR3 זה כולל רשימה של קישורים הבאים. בדיוק מה שאנחנו מחפשים!

    עכשיו אתה צריך לחפש מקום להגיש את ההנחה שלך. לרוב, כמו בדוגמה זו, יש טופס הצעה פשוט.

    בעוד שאחרים דורשים מכם לעשות קצת ניירת:

    כך או כך, עבודת הרגליים שווה את זה לסוג זה של. קישור קישור פעולה!

    ישנם עשרות אתרי גוב ממלכתיים המארחים את אותו סוג של דפי הנחה.


שפר קטע של אתר

טכניקה זו דורש המולה מסוימת, אבל יכול לשלם בגדול עם קומץ קישורי .edu סמכותיים. מה שאתה עושה זה למצוא קטעים מאתר. Edu שהוא מכוער או לא מעודכן. מכיוון שרוב קבוצות הסטודנטים חסרות כסף וידע כדי לשפר את העיצוב והפונקציונליות של המדור שלהם, לרוב יש להם תת-דומיין באתר שמשאיר הרבה מה להיות נחשק. קבוצות סטודנטים אלה הן בדרך כלל היעדים הטובים ביותר שלך. ובתמורה לעזרתכם הם בדרך כלל מוכנים יותר להתחבר לאתר שלך.

ראשית, חפש קבוצות סטודנטים הרלוונטיות במידה מסוימת. זה יעזור לגרום להצעת העזרה בחינם להיראות אורגנית יותר.

או שאתה יכול פשוט לבקר באתרי האוניברסיטה ולעיין באתרי ארגון הסטודנטים שלהם (ברוב בתי הספר יש מאות) .

ואז מצא אחד שנראה מוזנח.

מצא את פרטי הקשר שלהם (בדרך כלל בעמוד “קצינים”) .


והושיטו יד לתת להם עיצוב בעיצוב האתרים שלהם.

אם אינך מכיר עיצוב אתרים אתה יכול בדרך כלל לשכור מישהו באתרי פרילנסרים כמו אלנס ואודסק שיעשה את העבודה בזול.

סטודנטים לשכר במכללה

אסטרטגיה זו היא כובע מעט אפור, אבל זה עובד. מה שאנחנו עושים זה לשלם לסטודנטים בקולג ‘ליצור בלוג סטודנטים בתחום התחום שלהם. (אשר אוניברסיטאות רבות מציעות) ולקשר חזרה לאתר שלך. סטודנטים במכללות צמודות מזומנים מוכנים לעשות כמעט כל דבר כדי להימנע מעוד ארוחת ערב של ראמן נודל. ואם תציע להם 25- $ 60 $ ללחוץ על כמה כפתורים במקלדת שלהם, הם יתייצבו בשורה לעשות את העבודה.

כך תמצאו אותם.

Reddit

בסיס המשתמשים של Reddit שופע סטודנטים במכללות. ובאתר יש קטע “redditors להשכרה” מעט ידוע שפעיל באופן מפתיע. פשוט קדימה אל http://www.reddit.com/r/forhire . לחץ על כפתור “שכור redditor”:

מלא את הפרטים אודות עבודתך.

בהתאם ליום, לשעה ולרמת הפיצוי, עליכם לקבל קצת עניין זמן קצר לאחר ההודעה.

Craigslist

Craigslist כולל גם לוח רישום תפקידים פעיל.

ראשית, מצא עיר קולג ‘קטנה (אם ברצונך לפרסם הצעות עבודה בערים גדולות ב- craigslist, עליך לשלם $ 25- $ 100 לפוסט) .

עבור אל קרייגליסט של עיר הקולג ‘.

לחץ על הקישור “פרסם למודעות”.

מסכים להנחיות.

בחרו בקטגוריות “משרות / מנהל / משרד”, “כתיבה וכו ‘”, “כתיבה” או “משרות אינטרנט / HTML / מידע / עיצוב מידע”.

ופרסם את תיאור התפקיד שלך.

הקפידו לבחור “אישור תקשורת טלוויזיונית”:

הכה “המשך”:

הציצי בהודעה שלך כדי לוודא שהכל נראה בסדר ופגע ב “המשך”:

לבסוף, בדוק את הדוא”ל שלך ואשר את הרישום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה