מדידת מדיה חברתית: מדריך העסקים הקטנים למדידת ביצועי המדיה החברתית שלך

תוכן עניינים
שתף 12
ציוץ
[1945900] 19459018] פין
שתף [ 19459008]
12 מניות

מדידה חברתית היא אחת המדידות ההיבטים המרגשים ביותר של שיווק במדיה חברתית, אבל זה גם מאוד מאתגר. הסיבה לכך היא שמדיה חברתית משתנה ומשחררת כל העת תכונות או עדכוני אלגוריתמים חדשים המשפיעים ישירות על אופן הגישה שלנו לטקטיקות של קמפיין.

התפתחות המדיה החברתית ממקור בידור למעצמת שיווק עסקית הפכה את הקשר בין מותגים לקהל שלהם במהלך השנים האחרונות. למעשה, יש למעלה מ- 60 מיליון דפים עסקיים פעילים בפייסבוק.

עם קצב צמיחה משמעותי זה, חשוב יותר מאי פעם שמותגים יבינו כיצד להשתמש ביעילות במדדי מדיה חברתית . מדידה נכונה של מדיה חברתית היא בראש סדר העדיפויות בעת ביצוע מסעות הפרסום שלך במדיה החברתית וכיצד אתה קובע את ההחזר על ההשקעה שלך ( החזר ההשקעה ).

אם אתה סקרן באילו ערכים של מדיה חברתית להתמקד, המשך לקרוא! האתגר העיקרי הוא להבין אילו מדדים חשובים ביותר וכיצד ליישם ולנתח אותם.

כאשר אנו מבצעים קמפיינים עבור לקוחותינו, אנו מפרידים אותם לשתי קטגוריות: אורגני (מדיה חברתית שלא שולמה) ואורגנית (מדיה בתשלום). בבלוג זה תלמד מה המשמעות של מדדי המדיה החברתית הללו, מדוע אנו משתמשים בהם וכיצד ליישם אותם באופן יעיל על סמך שני סוגי הקמפיינים.

קמפיינים אורגניים (מדיה חברתית שלא שולמה)

  • רשמים והישג יד

השניים יכולים להיות מעט מבלבלים, אפילו עבור משווק מנוסה. רשמים הם מספר הפעמים שהפוסט שלך נראה. כך, בכל פעם שהפוסט שלך מוצג ברשת, הוא נחשב כרושם. וטווח ההגעה מוגדר על ידי כמות האנשים שהתוכן שלך עשוי לראות. לדוגמה, אם הפוסט שלך הוצג לאותו אדם שלוש פעמים, יש לו שלוש הופעות אך רק טווח הגעה אחד.

בהגדרת המטרה אם הרצון שלך הוא להעמיד את תפקידך בפני כמה שיותר אנשים, אז להגיע יהיה המדד המתאים למדידה. עם זאת, אם אתה מעוניין להגביר את המודעות למותג על ידי הגברת הנראות של הפוסט, התמקד בהסתכלות על רשמים.

  • אירוסין לאחר המלחמה

זה מוגדר כמספר המשתמשים שקיימו אינטראקציה עם התוכן שלך, אוהבים, שיתפו, השיבו מחדש, הערות, קליקים וכו ‘. זה לא מביא לתשואה ישירה על ההשקעה, עם זאת, מאשר כי התוכן ששיתפתך מעניין ומביא לתגובה.

עיין בדוגמה הנהדרת להלן מתוך פוסטים חברתיים של לקוחותינו. לא רק שהפוסט הזה זכה להרבה לייקים, אלא שהתמונה היא צילום באיכות גבוהה, יש הרבה אינטראקציה של לקוחות, וכבונוס, אנו מטפלים בניהול המוניטין של המותג על ידי יצירת שיחה.

social media measurement

  • האלגוריתם

אלגוריתם מורכב מאלפי נקודות נתונים הגורמות לפוסטים מסוימים להופיע תחילה ואחרים בהזנות החברתיות שלך. לדוגמה, מדוע אתה תמיד רואה את הפוסטים של אותם אנשים או את אותו סוג של פוסטים, כמו מודעות גדולות?

כאן נכנס לתמונה פרסום בשעות מיטביות (תלמד עוד על כך בהמשך). בהתאם לפלטפורמה החברתית, תצטרך להתאים את אסטרטגיית הפרסום שלך למקסום התוצאות.

  • Hashtags

האשטאגים עוזרים לאנשים לחפש ולקבץ תכנים דומים. Hashtags עוזרים להקל על התוכן שלך למצוא ולחזק את מילות המפתח הקשורות למותג שלך. לדוגמה, כשאני מחפש hashtags הקשורים ל- # SMM (שיווק במדיה חברתית) ב- Hashtagify.me , כלי מחקר פופולרי ל- hashtag, אוכלוסיות ה- hashtags המגמות והקשור אליו.

יהיה לי חכם לכלול hashtags כמו #Facebook או #SEO בעת פרסום תוכן ל- LYFE Marketing לצורך צמיחה עסקית מואצת ומודעות למותג. תגיות הדף הגדולות הללו מאפשרות ל- LYFE שיווק להגיע לקהל הרצוי שלנו באופן אורגני, ללא מדיה בתשלום.

נקודה נוספת היא שכאשר משתמשים ב- hashtag, עדיף לכלול תגיות hashtags ספציפיות וקטנות יותר. לדוגמה, אם אתה מפרסם תמונה של תסרוקת חדשה לשיער באורך בינוני, במקום להשתמש רק ב- #hairstyle, מדוע לא לכלול hashtags ספציפיים יותר?

# התסרוקת רחבה מדי וסביר להניח שיהיו בה אלפי פוסטים אחרים של מתחרים. עם זאת, שימוש ב – Hashtag המותאם לנושא מסוים יביא פחות מתחרים וסיכויים גבוהים יותר להיראות. מדוע לא לנסות לכלול #mediumhairstyles?

קמפיינים לא אורגניים (מדיה בתשלום)

  • המרות

בין אם מדובר ברכישת המוצר שלך, הורדת ספר אלקטרוני או השלמת טופס מקוון, עדיף שתחשוב על יעד המרה בעת יצירה והפעלה של מודעות מקוונות. המרות מספקות החזר ROI ישיר למאמציך.

בלינקדאין ובפייסבוק תוכלו להשתמש בטופס שנוצר כדי להשיג לידים. הקהל המעוניין שלך פשוט לחץ על המודעה בתשלום שלך, ימלא טופס קל. ממש ככה הם יקבלו את המידע הדרוש להם, ולעסק שלך יהיה מוביל מוסמך שאפשר לעקוב אחריו.

דרך מעורבת יותר לעקוב אחר המרות היא על ידי התקנת קוד פיקסל באתר האינטרנט שלך. פיקסל זה עוקב אחר המסע של הלקוח מדף הבית לדף התודה הסופי.

social media measurement

  • שיעור קליקים

זה מוגדר כיחס של משתמשים הלוחצים על קישור לאתר שלך לסך המשתמשים שרואים פרסומת. ככל שיותר אנשים לוחצים לאתר או לדף הנחיתה שלך, כך הם קרובים יותר להפוך ללקוח, לקוח או להוביל.

  • תדר

זהו דגל אדום בשיווק דיגיטלי מכיוון שהוא מתייחס לכמות הפעמים שאותו אדם ראה את המודעה שלך. בתדירות גבוהה יותר שהם ראו את המודעה שלך משקף את האופן בו הם ירגישו ויגיבו אליה, הידועים גם כטרדה וטינה. זה יכול לגרום להם לבטל את הדף שלך, להסתיר את הפוסטים שלך או להחליט לקחת את העסק שלהם למקום אחר.

  • CPM, רואה חשבון, CPC

ראשי תיבות אלה מהווים עלות לאלף הופעות, עלות לרכישה ועלות לקליק. כל הערכים הללו מציינים כמה יעלה הפרסום שלך לכל פעולה מסוימת. כשאתם קובעים את היעדים שלכם, חשוב לדעת אילו מהם יועילו לעסק שלכם בצורה הטובה ביותר וכיצד הם יכולים לעזור לכם למדוד את ההצלחה שלכם.

  • ציון הרלוונטיות

הציון הזה הוא בסולם 1-10, כאשר 10 הוא הגבוה ביותר וזו הדרך הטובה ביותר לראות בדיוק את הביצועים הטובים של המודעה שלך בפייסבוק. זה מאפשר לך לדעת עד כמה יעיל ההתאמה של המדיה שלך (גרפיקה, וידאו, קרוסלה וכו ‘) עם העותק שלך ויכולה לסייע בהתמשכות של מסע פרסום .

ערכים אלה יכולים לעזור למנף את קמפייני המדיה החברתית שלך כדי להבטיח שיפור, אופטימיזציה, מעקב ויעילות כוללת. כעת, לאחר שיש לנו את היסודות וההגדרות, כיצד מדידה של מדיה חברתית יכולה לשפר את האסטרטגיה השיווקית שלך?

לפני שנתחיל, אם התשובה שלך היא ‘לא’ לשאלות שלהלן, הגעת לבלוג הנכון:

  • האם חשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלך מניעים צמיחה עסקית?
  • האם אתה יודע איזו פלטפורמה מביאה לקוחות רבים יותר?

מרבית העסקים נאבקים במדידה של מדיה חברתית מכיוון שאין להם את הכלים הנכונים או מבינים את היתרון של נתוני מדיה חברתית.

מלבד הידיעה כמה עוקבים יש לכל פלטפורמה חברתית, להלן מדידת המדיה החברתית יכולה לסייע בשיפור העסק שלך:

היתרונות של מדידת מדיה חברתית

1. הכירו את הקהל שלכם

אמנם מספר גדול של חסידים הוא גדול, אך מה עדיף לדעת מה הדמוגרפיה של הקהל שלך. הכרת הדמוגרפיה האלו, כגון גיל, מין ואזור, מאפשרת לך להתאים את ההודעות שלך כך שיתאימו לקהל שלך, ולא להתאים את הקהל שלך כך שיתאים למסר שלך. המדיה החברתית הבאה שלך היא אינדיקטור טוב ללקוח האידיאלי והחוזר שלך.

כלים כגון תובנות קהל פייסבוק , נותנים לך תובנה לגבי אווטרת הלקוחות הכוללת שלך. עם מידע מצטבר על מיקום גיאוגרפי, התנהגות רכישה, אירועי חיים ודמוגרפיה, תהיה מצויד טוב יותר להעביר מסרים משמעותיים לאנשים.

social media measurement

למידע נוסף על התועלת הדמוגרפית של הלקוח האידיאלי שלך בקמפיין השיווקי שלך במדיה חברתית, עיין בבלוג שלנו לבניית אסטרטגיה יעילה .

2. התוכן הוא המלך

אם התוכן שלך לא מהדהד את הקהל שלך ומספר כראוי את סיפור המותג שלך, יצירת תוצאות תהיה קשה למדי. הנוהג הטוב ביותר שלנו הוא להשתמש בכללי שליש.

  • 1/3 מהתוכן ספציפי למותג, ציטוטים מוטיבציוניים, בלוגים, כל מה שבא מהעסק.
  • 1/3 מהתוכן משתף תוכן חינוכי או מבדר כדי לעזור לקהל שלך להתחבר לדף שלך.
  • 1/3 מהתוכן מוכר את המוצרים, האירועים והשירותים שלך.

ברגע שתדע איזה סוג תוכן יוצר הכי הרבה באז, תדע ליצור עוד ממנו! חפש קווי דמיון, אם זה הניסוח, בחירת התמונה וכו ‘כדי לנצל את המאמצים שלך ולהעתיק אותם עם תוכן עתידי.

הדוגמה שלהלן היא מאחד העדכונים האהובים עלי. כל קטע של פוסטים חסום בצבע כך שכל תמונה מתחברת זו לזו. בחירת הצבעים לא רק מתאימה לאחד המוצרים המוצגים בהם, אלא היא מתרכזת סביב נושא מים נקי.

social media measurement

3. פוסט בזמנים אופטימליים

אם אין לך תוכנית מדידה חברתית אפקטיבית של , יהיה זה בלתי אפשרי לדעת את התקופות הטובות ביותר לפרסום וכתוצאה מכך, פוסט המדיה החברתית המדהים שלך עשוי להימשך לבזבז.

כדי להבין את התקופות הטובות ביותר לפרסום, הסתכל בכמה מהפוסטים שלך עם הביצועים הטובים ביותר במעורבות גבוהה ובדוק באיזו שעה הם פורסמו. התרגול הטוב ביותר הראשוני הוא לפרסם בכל מקום מחוץ לשעות העבודה, דבר ראשון בבוקר, בארוחת הצהריים, בערב או ממש לפני השינה.

best times to post

4. שימוש יעיל בהאשטאג

השימוש בכלי הכתיבה הנכונים במדיה החברתית יכול להגביר באופן מיידי את טווח ההגעה של התוכן שלך! וכמעט תמיד תהיה מתאם חיובי לשימוש ב- hashtags פופולרי לתפקיד שלך עם הביצועים הטובים ביותר.

Hashtag עוזרים לקטלג את התוכן שלך. הם מאפשרים לאנשים חדשים למצוא את התוכן שלך על ידי הפיכת הפוסטים שלך ליותר גלויים. Hashtags מסייעים גם במיתוג מיוצק לעסק שלך ובקמפיינים שאתה מנהל.

5. בחר את הפלטפורמות שלך בחוכמה

חשוב לא להפיץ את עצמך רזה מדי בכל פלטפורמות המדיה החברתית. עם זאת, כשאתה מודד כראוי את מאמצי המדיה החברתית שלך, אתה יכול לראות אילו פלטפורמות נותנות לעסק שלך את התוצאות הטובות ביותר.

אנו ממליצים אם אתה B2B (עסקי לעסק), עליך להיות בפייסבוק, בטוויטר ובלינקדאין. אם אתה B2C (עסקי לצרכן), אתה צריך להיות בפייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, Yelp / Google לביקורות.

היה איפה שהקהל שלך נמצא. אם אתה מבלה הרבה זמן בפלטפורמה שאינה מניבה תוצאות, הגיע הזמן להחליף הילוכים. עם זאת, אם ההפניות שלך למדיה החברתית מגיעות מערוץ שאינך עוסק בו בכבדות, חשוב על לשנות את האסטרטגיה שלך כך שתכלול פלטפורמה מסוימת זו.

6. ROI

היתרון העיקרי של מדידת המדיה החברתית הוא חישוב ה- ROI שלך. למעשה, המדיה החברתית מדדה את ההוצאות צפויות להגיע לכמעט 118 מיליארד דולר בשנת 2018, עם זאת, כ- 50% מהעסקים אינם יודעים כיצד לעקוב אחר מאמציהם המקוונים באופן יעיל.

יצרנו מדריך שלם ב- לחישוב ה- ROI שלך , אך הנה פירוט מהיר:

  • זהה מחווני ביצועים עיקריים (רכישת מוצר, הופכים למנוי דוא”ל וכו ‘)
  • יישר כל יעדי מדיה חברתית ליעדים עסקיים (אם אתה רוצה יותר מכירות, התמקד בהמרות)
  • עקוב אחר תוצאות (Google Analytics, מנהל מודעות, מודעות Google)
  • הקצה ערכים ל- KPIs (כמה שווה לך לקוח חדש?)
  • נתח תוצאות (האם עומדים ביעדים הראשוניים שלך? האם עליך לבנות על האסטרטגיה הראשונית שלך?)

7. צור אסטרטגיה מוגדרת למדידת המדיה החברתית שלך

מדידה במדיה חברתית תבטיח שהעסק שלך יקבל את ההחלטות הטובות ביותר לצמיחה מתמדת. לאחר שתבינו את הלקוחות שלכם, כיצד לפתח וליצור תוכן משמעותי ואילו פלטפורמות מאפשרות להמרות לזרום ללא מאמץ, תוכלו ליצור אסטרטגיה טובה יותר.

אסטרטגיה זו צריכה לכלול יעדים ומטרות מדויקות שברצונך להשיג. גלה מה עובד ומה לא כדי לשפר כל הזמן את האסטרטגיה שלך. על ידי שימוש במדדי הנתונים שלמעלה, באפשרותך לבצע את ההתאמות הנחוצות לאסטרטגיה שלך.

Takeaways

מדידת מדיה חברתית אינה רק יתרון קל לעסק שלך. במבט ראשון הם עשויים להיראות כמו מספרים רטובים שיעזרו לך להרגיש טוב עם מאמצי המדיה החברתית שלך. אבל אם נקרא ומבוצע כראוי, המספרים הללו הם הדרך היחידה שבה אתה יכול למדוד ברצינות את מידת תפקוד הקמפיינים שלך.

עליך לעקוב אחר השיווק שלך במדיה החברתית באותה דיוק ומאמץ שאתה משתמש בכדי לעקוב אחר שיטות הפרסום המסורתיות שלך . אם אינך מודד בזהירות את מאמציך, איך אתה יודע אם המותג שלך משיג את מלוא הפוטנציאל שלו? או גרוע מכך, מה אם אתה מפסיד כסף ולא מרוויח אותו?

הנתונים שנלמדו יכולים להיות בעלי השפעה על יצירת תוכן ממוקד, מותאם אישית, אופטימיזציה ויעילות כללית של מסע הפרסום. הגיע הזמן להתייחס לרצינות לגבי מדידת המדיה החברתית!

חברת ניהול המדיה החברתית שלנו יכולה לעזור לך לתת את כל השקעתך באמצעות ניהול מדיה חברתית [ 19459030] ו- שירותי מדיה חברתית . נשמח לשוחח איתך ולראות איזו דרך המתאימה ביותר לעסק שלך.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה