מדוע עמוד העסקים שלי מאבד עוקבים אחר אינסטגרם?

שתף 4
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
5 מניות

הפופולריות של אינסטגרם נסקה רק עכשיו כמה שנים קצרות. עם כמעט 100 מיליון משתמשים פעילים, הם שנייה רק ​​בפייסבוק. הם עשויים בקרוב לעקוף את זה. עם קהל כזה אין סיבה שתצטרך לאבד את העוקבים אחר Instagram . זה אלא אם כן אתה עושה כמה טעויות קטלניות.

 

מה הורג את חשבון האינסטגרם של המותג שלך? הסיבות אינן מסתוריות כמו שנראות.

 

המשך לקרוא כדי לגלות!

 

טעויות שכדאי להפסיק להפסיד לאבד עוקבי אינסטגרם

 

1. לא להפוך את ההתקשרות למובילים אמיתיים

 

אינסטגרם הוא כלי רב עוצמה ליצירת עופרת. זו הסיבה שאתה משתמש בה מלכתחילה עבור העסק הקטן שלך.

 

אבל כמה עסקים קטנים לא מבינים כיצד להפוך את העוקבים ללקוחות. הם מבזבזים את התקציב שלהם בשיווק במדיה החברתית . הם חושבים שזה ישתלם בסופו של דבר רק בגלל ש”מדיה חברתית עובדת “.

 

הם מאבדים את עוקבי האינסטגרם ולקוחות פוטנציאליים בתהליך. זו לא אסטרטגיה מדיה חברתית פונקציונלית.

 

ישנן שתי דרכים עיקריות בהן עסקים הופכים מעורבות לידים באינסטגרם, מודעות לידים והקישור הביולוגי.

 

  •  

    הובלת מודעות

     

  •  

אלה מציעים משהו ללקוח היעד שלך בתמורה למסירת פרטי הקשר שלו. אלה יוצאים ברחבי קהילת האינסטגרם והפייסבוק. אינך מוגבל רק לאנשים העוקבים אחר חשבונך.

 

טיפוח המוביל באמצעות דואר אלקטרוני ואמצעים אחרים ומותאמים אישית יותר להשיג לקוח משלם.

 

מודעות הובלות אכן עולות כסף. אולם מחקרים מראים שהם יכולים להרוויח עד פי 5 את ההפניות במחיר של 85% פחות משיטות אחרות של ייצור עופרת דומים.

 

מעורבות לקוחות באינסטגרם ומחוצה לו תעזור לך להפסיק לאבד את עוקבי אינסטגרם .

 

  •  

    קישור לאתר בביוגרפיה שלך

     

  •  

רבים חשבונות אינסטגרם לעסקים קטנים אינם מביאים תנועה לאתר האינטרנט שלהם ביעילות. קהילת האינסטגרם מחוללת למעלה מאלף תגובות לשנייה. זו אחת הקהילות החברתיות הפעילות ביותר כיום.

 

כאשר אנשים רבים רואים תוכן, אנשים רוצים לדעת מי מספק את התוכן הזה. אבל אינסטגרם אוסרת עליך לקשר ישירות לדף בפוסט שלך.

 

הם ילחצו על הביולוגיה שלך כדי לגלות מי אתה. הם צריכים לאן ללכת כדי להמשיך במסעם. האתר שלך הוא השלב ההגיוני הבא.

 

losing Instagram followers

 

2. תדר פוסט אינו נכון

 

עיין בחמישה מחקרים של חברות מחקר בעלות מוניטין ברשת המדיה החברתית. תקבלו 5 תשובות שונות לגבי התדירות האידיאלית.

 

מחקר מ- Buffer הראה כי החברה הגדולה הממוצעת מפרסמת בערך 1.5 ביום.

 

מחקר אחר הראה ש 3 פעמים ביום זה אידיאלי. אחר הדגים כי 10 קיבלו את התשואה הטובה ביותר בזמנך.

 

לחוסר עקביות זה, היינו אומרים כי השונות נובעת מהמחקרים המודדים קהלים וסגנונות מותג שונים. תצטרך להעמיק בניתוח של אינסטגרם כדי לראות כיצד התדרים משפיעים על שיעורי המעורבות שלך ועל הרווח / הפסד העוקבים ברשת.

 

הדבר החשוב ביותר הוא עקביות ואיכות.

 

אתה מנהיג עסקי קטן עסוק. אתה עובד כל השבוע ב”עבודה הרגילה “שלך ואז מפרסם 20 תמונות וסרטונים” לתפוס “בשבת. נראה שכולם צריכים להיות זהים, אבל זה לא.

 

לא תוכל להשיג מתיחה. אנשים ישכחו ממך באמצע.

 

עליכם לפרסם לפחות 1-2 תמונות ביום. אינך צריך לפרסם כל שעה כמו שהם ממליצים בטוויטר. מצא את האיזון המושלם על ידי האזנה לעוקבים שלך באמצעות ניתוחים.

 

לאחר מכן, בואו נדבר באיכות.

 

3. תמונות באיכות נמוכה

 

מה היה קורה אם היית מוכר את הבית שלך ומניח תמונות מטושטשות ומעורפלות באתר? לא משנה מה אמרת על החצר האחורית המדהימה ההיא, חדר הבונוסים המרווח והמטבח ללא רבב.

 

התמונות מאפילות על הכל. אנשים באינסטגרם רוצים לקבל השראה בדרך כלשהי. זה יכול להיות רעיון עיצובי חדש, סיבה או משהו שמצחיק אותם. לא משנה מה זה, תמונות מוארות, גרגיריות, אינן מעוררות השראה. הם לא מרוויחים עוקבים.

 

אתה מאבדת את עוקבי האינסטגרם בגלל זה.

 

הם מדגימים שלא אכפת לך.

 

בנוסף, התמונות בעדכון שלך יעניקו לעוקבים שלך (ולמשתמשים המעוניינים) הצצה למה עוסק המותג שלך. אז אם העדכון שלך משעמם ומלא בתמונות שונות, לא רלוונטיות, באיכות נמוכה, איך אתה חושב שעוקבים שלך יגיבו? זה יכול גם להוביל לכיבוי העוקבים הפוטנציאליים שלך.

 

לעומת זאת, אם יש לך עדכון מלא בתמונות רלוונטיות ואיכותיות, בוודאי תמשוך יותר עוקבים. למרבה המזל, במקרה של צילום אינסטגרם זה, הם הולכים על המראה #blurry. כנראה שהמותג שלך לא אמור.

 

losing Instagram followers

 

עצור לאבד את חסידי האינסטגרם על ידי עקוב אחר עצות הצלם המקצועיות האלה:

 

  • צלם תמונות ווידיאו עם מצלמה או סמארטפון באיכות גבוהה.
  •  

  • שימו לב לכיוון התאורה.
  •  

  • אל תיבול עבודות מרושלות ותגדיל עבודות.
  •  

  • תתחשוף את הזריקות שלך. הקל אותם בעריכה במידת הצורך. אנשי מקצוע עושים זאת מכיוון שזה לא עובד להפך. כך הם מקבלים את התמונות המהממות שכולם אוהבים.
  •  

  • שימו לב להרכב. מה בתמונה? איך הדברים מסודרים? הימנע מהבלאגן. פחות זה יותר. תן לעין נקודת מוקד מיידית.
  •  

  • קח את התמונה מזוויות שונות ואז בחר בתצלום הטוב ביותר. זה יכול להפוך זריקה לחלוטין. עם תרגול תדעו איזו זווית היא הטובה ביותר. אנשי מקצוע לעולם לא היו מצלמים תמונה אחת ומניחים שהיא תהיה מושלמת.
  •  

  • בחר לוח צבעים. חשבון אינסטגרם יבלוט ויעורר עניין רב יותר אם לתמונות יש ערכת צבעים, נושא או חתימה דומים.
  •  

  • שכור צלם מקצועי ליום אחד. תכנן היטב כך שניתן יהיה להשיג הרבה. את רוב התמונות שלך תעשה במשך 6 חודשים ביום אחד. מכיוון שהם נעשים על ידי צלם אחד, יהיה להם מראה חתימה שתשיג את תשומת הלב.
  •  

  • לבסוף, הימנע מ- #photoshopfails כמו זה … אלא אם כן הם איכשהו מעודדים את המותג שלך.
  •  

losing Instagram followers 4. הנושא נושא

 

זה לא חשבון האינסטגרם האישי שלך. לאנשים לא אכפת שהכלב שלך היה יום הולדת או שחזרת רק מהחופשה. זה אלא אם כן ברור שזה חלק מאישיות המותג שלך.

 

כשאנשים רואים פוסטים אקראיים ובלתי צפויים, הם חושבים שהם עקבו אחר חשבון שגוי. זה כמה עסקים מאבדים את עוקבי האינסטגרם במהירות.

 

זה מקרה של זהות שגויה.

 

לעתים קרובות אתה יכול לראות מיד את מספר העוקב יורד לאחר פרסום דברים כאלה.

 

יתכן שאתה באמת מתפתה לפרסם את הגורים החמודים ואולי הלא מושבעים. אבל ראשית, חשוב על איך זה עובד באסטרטגיית המותג שלך.

 

5. הודעות / מוצרים אינם רלוונטיים יותר

 

מה שעבד בשנה שעברה, או אפילו בחודש שעבר, כבר לא יכול להיות רלוונטי לעוקבים שלך. המותג שלך צריך להישאר עקבי לעקוב אחר תוכנית . אך מה שאתה מפרסם באופן יומיומי אמור להתיישר עם מגמות התעשייה והצרכנים הנוכחיות.

 

אתה דוחף מוצרים שאנשים לא רוצים רק להשליך מלאי? זה רע למותג שלך בטווח הארוך.

 

האם אתה עדיין מדבר על החדשות של אתמול באמצעות התמונות שלך? אתה מאבד את עוקבי האינסטגרם . הם מחפשים מישהו שמתאים לתעשייה וללקוחות שלהם.

 

במקום זאת,

 

  • שימו לב למה המספרים שלכם מספרים לכם
  •  

  • האזן למה המשפיעים מדברים בענף שלך
  •  

  • חפשו אחר מגמות בתעשייה או חדשות שתוכלו למנף
  •  

losing Instagram followers

 

6. לא כתבת פרסומי קונה

 

אלה נקראים גם אווטרים של לקוחות ושמות אחרים, תלוי למי אתם שואלים.

 

אם לא יצרת פרסונה של קונה המייצגת את הלקוח היעד שלך, הגיע הזמן להתחיל. זה יעזור לך בכל פלטפורמות המדיה החברתית וערוצי שיווק אחרים.

 

יש לחשוב על אישיות קונה מחושבת כאדם אמיתי. זה האדם האידיאלי אליו אתה שואף להגיע כמותג. במידת האפשר, השתמש בנתוני לקוחות אמיתיים כדי למלא מיהו לקוח היעד שלך.

 

  •  

    יצירת פרס קונה משמעותי

     

  •  

צור פרסומות מונעות נתונים. השתמש בסקרים, נתונים קשים, ידע על אנשי מכירות, ניתוח שוק ומידע אחר.

 

תן לפרסונה שם שמייצג מאפיין עיקרי שעליך למקד אליו (למשל, טוני חסכן, אריקה עסוקה וכו ‘) המאפיין צריך להיות משהו שאתה רוצה למקד אליו.

 

לדוגמא, אם אתה מוכר שעונים יוקרתיים, סביר להניח שהחסכניות של טוני אינה תכונה שתמקד בהם. אם החברה שלך חוסכת לאנשים כסף בכך שהיא עוזרת להם לעשות זאת בעצמך, החסכניות של טוני היא תכונה מצוינת למיקוד.

 

תנו פנים לפרסונה שלך. מצא תמונה בחינם באינטרנט.

 

עכשיו תן לפרסונה שלך פרופיל שלם, ולא רק כמה תכונות רחבות כמו נשים 25-45. אלה יכולים להשתנות מעט בין אם B2C או B2B. הם יכללו דברים כמו:

 

  • תפקיד איוב
  •  

  • כמות הניסיון בתפקיד
  •  

  • חיי משפחה (נשואים, רווקים, ילדים, בית בן 3 דור וכו ‘)
  •  

  • סוג השכונה בה הם מתגוררים
  •  

  • תכונות אופי (נינוחות, עסוקות, עם ראש פתוח)
  •  

  • כיצד הם מתקשרים
  •  

  • יעדים
  •  

  • אתגרים
  •  

  • לאן הם הולכים לאינפורמציה
  •  

  • מותגים שהם אוהבים
  •  

losing Instagram followers

 

כשאתה מכין את הפוסטים והסיפורים שלך באינסטגרם , חשוב על איזו פרסונה מיועד הפוסט הזה. השתמש באתגרים, הרגשות והמטרות של הפרסונה.

 

היה המקום שאדם זה בא לבילוי ו / או מידע. זה יאפשר לך להתחבר ברמה הרבה יותר עמוקה. להיות מותג אליו הם חוזרים שוב ושוב.

 

7. התחרות מנצחת במשחק האינסטגרם

 

מה עושה התחרות?

 

האם התשובה שלך: אני לא יודע?

 

ואז אתה מאבד עוקבי אינסטגרם שרוצים להיות חלק ממותג כמו שלך. הם הולכים למותג שנותן להם את חווית המדיה החברתית שהם מחפשים.

 

מיהי תחרות האינסטגרם שלי?

 

אתה שואל את השאלה הזו? אז הדברים עשויים להיות אפילו גרועים יותר ממה שאתה חושב. מותג אינו אי. זה קיים בעולם של השפעות על המותג. אם אינך יודע מה ההשפעות האלה, אתה מאבד עוקבי Instagram .

 

הבה נבחן בקצרה כיצד לבצע ניתוח תחרותי באינסטגרם.

 

  •  

    הזכרו לעצמכם מדוע אתם צריכים ניתוח

     

  •  

באינסטגרם אין דבר כזה קהל שבוי. זה לא כמו להשתתף בכנס עסקי. הלקוחות הפוטנציאליים שלך לא נאלצים לשבת במגרש שלך במקום בו הם מבינים שאתה מדהים אחרי 5-10 הדקות הראשונות.

 

יש לך 7 שניות או פחות לעשות רושם חזותי ראשון באמצעות חשבון האינסטגרם שלך. אם אתה לא מעביר אנשים באופן אפקטיבי , אתה מאבד עוקבי Instagram .

 

  •  

    ביקור מחדש של קונה פרסונה

     

  •  

תנו האישיות שלך ביד. השתמש בהם כמדריך להבנת מיהו התחרות האמיתית.

 

  •  

    גלה מיהי התחרות

     

  •  

עברו על האישיות שלך אחת אחת. שאלו את עצמכם אילו מותגים יראו הפרסונה הזו. אם אתה יכול להשתמש בסקר כדי להשיג מידע מוצק יותר, עשה זאת.

 

אם אתה עסק מקומי, קח בחשבון, ייתכן שתחרות אינסטגרם שלך אינה מקומית. יתכן שהם אפילו לא יהיו מתחרים ישירים. האם הם חולקים מידע דומה? הם מתחרים פוטנציאליים.

 

יתכן ורופאי שיניים מתחרים בחברות מברשות שיניים ומלבני שיניים. היה מציאותי ביחס למי שמתמודד באמת על זמן לקוח היעד שלך במרחב שלך.

 

אבל אל תציף את עצמך. אינך יכול לנתח כל מתחרה. בחר למעלה 5.

 

סניף במידת הצורך אחר כך.

 

  •  

    נתח את האנטומיה של חשבונותיהם

     

  •  

צור גיליון עבודה עבור כל אחד. ענה על שאלות אלה. שימו לב לכל דבר אחר שבולט.

 

  • כיצד הביולוגיה בנויה? זה חשוב יותר באינסטגרם מכל פלטפורמה אחרת מכיוון שאין קישורי פוסט.
  •  

  • מה כל כך נהדר בתמונת הפרופיל שלהם? האם זה מעורר השראה? האם זה מסקרן אנשים? מה הערעור שלו?
  •  

  • איך הם מדברים? כמו חבר, מקצוען, השתמש בסלנג וכו ‘?
  •  

  • מהי פלטת הצבעים העיקרית שלהם? אפור, לבן ונייטרלי? פסטלים? נועז וניגודי?
  •  

  • באיזו תדירות הם מפרסמים?
  •  

  • באילו סוגים של כיתובים הם משתמשים?
  •  

  • כיצד הם מגיבים לתגובות?
  •  

  • אילו פוסטים זוכים למעורבות רבה ביותר?
  •  

חפש קווי דמיון בין המותגים המובילים הללו שמציעים שיטות עבודה מומלצות בתעשייה. שקול אילו טייקים שתורגמו למותג שלך.

 

  •  

    עשה זאת טוב יותר

     

  •  

לעולם אל תעתיק. קבל השראה ממה שעובד. התאם את מה שלמדת למותג ולסגנון שלך.

 

כל מה שהם עושים, עשו את זה טוב יותר.

 

8. אין אסטרטגיה מונעת מטרה

 

כמובן שאתה רוצה Instagram תגדיל את הכנסותיך . זו המטרה הסופית שלך. אבל אם אתה כל כך מרוכז במטרה אחת זו, לא תנקוט בצעדים הדרושים כדי להגיע לשם.

 

לא הייתם עולים במדרגות 8 מדרגות בכל פעם. אתה לוקח כל צעד כדי להשיג את המטרה הגדולה שלך. בשיווק, כל שלב הוא מטרה או מטרה משלו.

 

המטרות שלך הן הגרעין של כל מה שאתה עושה. האם אתה “משחק” עם חשבון האינסטגרם העסקי שלך מכיוון שאין לך יעדים ברורים? אתה מאבד את עוקבי האינסטגרם . ניסיון לעמוד ביעדים רבים בבת אחת, ידלל את מאמציך ו”כבה את העוקבים “.

 

אי הגדרת יעדים יעילים גורמת לאינסטגרם להיראות שזה לא שווה את זמנך. אבל עם אסטרטגיות מונחות יעד, חזותיות ביותר, מותגים משיגים תוצאות.

 

קח למשל את וורבי פרקר. רק לפני כמה שנים איש לא שמע עליהם. היום הם משנים את האופן שבו אנשים קונים משקפי מרשם.

 

הם משתמשים בתמונות רלוונטיות וניתנות לשיתוף גבוה כדי להגביר את המודעות למותג. הם יוצרים מותג שאנשים אוהבים סביב פריט שהוא הכרח ביותר עבורו. הם לא מבקשים ממך לקנות שום דבר. אבל ברור מאוד מהדף שלהם שהם מוכרים משקפיים.

 

losing Instagram followers

 

בואו נראה כמה יעדי אינסטגרם נפוצים וכיצד היית בונה סביבם אסטרטגיה.

 

  •  

    מודעות למותג

     

  •  

היותך גלוי לעין הוא העדיפות הראשונה שלך. בשלב זה, עליכם לעשות מאמץ נוסף בכדי להעלות את הפנים הטובות ביותר קדימה. זה אומר שכל תמונה צריכה להיות באיכות הגבוהה ביותר. הדף שלך אמור להיראות כגלריה עם נושא המייצג את המותג שלך.

 

הכיתובים שלך צריכים להיות מבדרים ו / או אינפורמטיביים.

 

  •  

    תנועה באתר

     

  •  

אתה לא יכול לנהוג תחילה בלי מודעות. ברגע שרשימת העוקבים שלך באינסטגרם תתחיל לצמוח, הגיע הזמן להפוך את המודעות הזו לתנועה לאתר האינטרנט שלך. לשם כך, אתה זקוק להעתקה משכנעת ולנקות קריאות לפעולה.

 

5-10 דפי נחיתה ומעלה צריכים להמתין ללוחצים באתר שלך כדי להמשיך את מסע הקונה.

 

losing Instagram followers

 

9. הגבלת הגישה

 

כמה עסקים קטנים הופכים את האינסטגרם שלהם לפרטי. הם מתייחסים לזה כמו למועדון מיוחד. הם רוצים שזה ירגיש בלעדי.

 

יש לקבל אנשים כדי לקבל גישה לתוכן היקר שהם חולקים.

 

אם אתה עושה את זה אתה מאבד את עוקבי האינסטגרם לפני שאתה משיג אותם. זה כמו לקשט את המשרד שלך בתמונות מעוררות השראה ואז לעולם לא להדליק את האורות.

 

למעט כמה דוחות או מחקרים נחשקים, בעלי ערך גבוה, תוכן הוא בעל ערך רב עבורך כאשר הוא משותף בחופשיות.

 

הגברת המודעות למותג. בניית אמון. טיפוח מוביל. הגדילו את ההכנסות. צמיחו את העסק שלכם על ידי שיתוף עם מי שתראו.

 

10. התעלמות מתגובות

 

מדיה חברתית עשויה להיראות חד-צדדית לפעמים. אבל זו פעילות חברתית מאוד. אנשים מעירים. אחרים מעירים בחזרה. לפעמים הם משועממים. לעתים קרובות הם באמת מחפשים אינטראקציה אנושית כלשהי. הם רוצים להרגיש מחוברים ומוערכים. הם רוצים להרגיש שהם חלק מהמותג שלך.

 

הם רוצים לדעת שאתה שם בצד השני של חשבון האינסטגרם ההוא. כשאתה מתקשר אתה מקבל יותר תגובות, בנה אמון והדגים שאנשים יכולים לסמוך על המותג שלך.

 

כשאנשים בוטחים בך, הם נוטים יותר:

 

  • נסה הצעות חדשות
  •  

  • שתפו אתכם עם חבריהם
  •  

  • כתוב לך ביקורות למופת
  •  

  • קנו פריטים במחיר גבוה
  •  

  • המשך לקנות
  •  

חשבו על פרשן כ”הובלה חמה “. לטפח את ההובלה החמה הזו. הפוך אותו לאחד מוסמך מאוד. התעלם מהפניות החמות האלה ואתה מאבד את עוקבי האינסטגרם אשר ככל הנראה יהפכו ללקוחות.

 

הקדיש זמן כלשהו ליום לאינטראקציה. אתה יכול לעשות זאת בכמה דרכים.

 

  • תודה לאנשים על הערותיהם. אם תקבלו המון תגובות, תוכלו לעשות זאת בפוסט.
  •  

  • ענה על שאלות
  •  

  • הפרט על תמונה בתגובה לתגובות
  •  

אל תשכח לכלול את ידית האינסטגרם שלהם כדי להבטיח שהם רואים את ההערה.

 

11. שכפול מתמיד

 

העוקבים עושים מה שוב? הם עוקבים אחריך. הם יכולים לראות מה אתה מפרסם היום ואתמול ואת השבוע שעבר. הם זוכרים אם פרסמת את זה כבר.

 

אולי שיחקת את משחק השיווק המסורתי יותר מדי זמן. אתם עשויים לחשוב שאנשים מעצבנים שחוזרים על עצמם הם דרך להגדיל את ההכנסות.

 

זה היה המקרה כאשר אפשרויות הבידור היו מוגבלות לקומץ תחנות טלוויזיה. המדיה החברתית לא עובדת ככה. לאנשים יש אפשרויות רבות אחרות ומותגים רבים שמתחרים על תשומת ליבם.

 

70% ממשתמשי אינסטגרם אומרים שהם באינסטגרם ללמוד על מותגים חדשים והצעות חדשות של מותגים שהם עוקבים אחריהם. אם אתה כל הזמן מציג את אותם הדברים, נראה שהמלאי שלך לעולם לא ישתנה. אינך מעריך מחדש ומתאים את עצמו לצורכי הלקוח המשתנים.

 

אתה תקוע בעבר.

 

שמור על דברים טריים. הגבל פוסטים מחדש.

 

12. ניצול לרעה של Hashtags

 

כשחושבים על אנשים שמתעללים בחשיפות, טוויטר בדרך כלל עולה בראש. אתה תמיד יכול לדעת מתי הכרזה באמת מגיעה. ככל שיש לכם יותר תגיות hasht, כך נראה הפוסט פחות רלוונטי.

 

חסיד אינסטגרם תוהה אם אתה באמת יודע למי מיועד הפוסט הזה. Hashtags חשובים להפליא. זו אחת הדרכים להעלות את המודעות למותג – במיוחד בשלבים מוקדמים.

 

losing Instagram followers

 

בצע את כללי ה- hashtag החכמים האלה עד להימנע מ- Hashtag faux pas .

 

  1. שמור על אותם קצרים ופשוטים. אם אנשים צריכים לקרוא את זה בקול רם לפני שהם יודעים מה כתוב, זה לא hashtag יעיל
  2.  

  3. זכור למי מיועד חשיפת האש. הם כל כך אנשים ימצאו את הפוסט שלך כשהם מחפשים את תג ה- hash. אלא אם כן אתה מנסה להתחיל תנועה, בדרך כלל הגדרת תנועה זה לא הגיוני.
  4.  

  5. השתמש באותם אלה בכל פלטפורמות ופוסטים. זה מגדיל את הסיכוי שאותו אדם יראה אותך שוב ושוב בהקשר אחר. הם יראו אותך כקול בתכנית ה- Hash.
  6.  

  7. השתמש בתגים רלוונטיים. תגים רלוונטיים באופן רופף יפיקו תצוגות עם מעורבות נמוכה.
  8.  

  9. השתמש עד 11. מעבר על זה וקשה עדיין להיות רלוונטי. מחקרים הראו כי נקודה מתוקה מופיעה בסביבות 8-11.
  10.  

  11. חקר במה התחרות משתמשת.
  12.  

  13. השתמש בכלים של Hashtag כדי לגלות מהם התגים הפופולריים ביותר לתפקיד שלך
  14.  

  15. שקול כיצד משתמשים ב – Hashtag. יתכן וחלק מהתגיות יראו רלוונטיות אך קשורות ישירות לתנועה. בדוק את תגיות ה- hashtags. הימנע מטעות מביכה.
  16.  

בונוס: התעלמות מאנליטיקס

 

זה די קל להיסחף עם אינסטגרם. אם יש לך חשבון אישי, אתה יודע כמה כיף זה יכול להיות.

 

אבל אם אתה לא שם לב למספרים, אינסטגרם פשוט תהיה תחביב לעסק שלך. לא תראה החזר על ההשקעה שלך.

 

מתעלמים מניתוח? אתה מאבד בגלל עוקבי אינסטגרם . אתה בוודאי לא מצליח להשיג לקוחות חדשים.

 

עקוב אחר המספרים שלך . שימו לב למה שהם אומרים לכם. המספרים שעליך לעקוב בהם כוללים:

 

  • עוקבים / הפסדים נטו
  •  

  • לייקים / הערות
  •  

  • אילו חפיסות משיגה תוצאות טובות ביותר
  •  

  • שיעור הקליקים עבור כתובת האתר הביולוגי שלך
  •  

  • תדר – איך זה משפיע על המספרים האחרים שלך?
  •  

  • קהל – האם אתה מגיע לאנשים שהם לקוחות פוטנציאליים?
  •  

  • זמני הפרסום הטובים ביותר – מתי אתה מקבל הכי הרבה מעורבות?
  •  

  • מכירות, לידים וכו ‘שהם תוצאה ישירה
  •  

סקור נתונים אלה באופן קבוע. המשך לשפר את נוכחותך באינסטגרם. תתפלאו מה תלמדו על הלקוחות שלכם. זה יתורגם לפלטפורמות אחרות. תיצור אסטרטגיה כללית טובה יותר לשיווק במדיה חברתית.

 

עצור לאבד עוקבים אחר אינסטגרם

 

האם אתה עדיין מאבד חסידי אינסטגרם ? עצור את זה על ידי ביצוע העצות הבאות. תדהמו מההבדל שאסטרטגיה מונעת מטרה וביצוע אפקטיבי מבצעים.

 

צא יותר מאינסטגרם ומכל מאמצי השיווק שלך. Stop wasti זמן ממושך באסטרטגיות לא יעילות. הגדילו את העסק שלכם במקום זאת עם חברת שיווק במדיה חברתית . אנחנו יכולים לעזור. צרו קשר עוד היום!

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה