כיצד לשפר את מעורבות הדוא"ל

כמו שכולם אומרים …

אתה צריך לבנות רשימת דוא”ל.

שיווק בדוא”ל מספק את ההחזר על ההשקעה הגבוה ביותר עבור מרבית העסקים במחיר של 40 $ עבור כל $ 1 שהוצא (בממוצע).

image08

אני בטוח שאתה רואה המון תוכן על בסיס קבוע שמראה לך דרכים שונות לבנות רשימת דוא”ל זו. נהדר.

אבל כמה אתה רואה שאומר לך איך לקיים אינטראקציה עם רשימה זו בצורה יעילה?

אני חושב שזה בטוח לנחש לא הרבה.

לא אתפלא אם היו לך שאלות כמו:

  • מה אני שולח למנויים שלי?
  • כיצד אני שומר על שיעורי פתוח גבוהים?
  • איך אני מעלה את המיילים שלי?
  • מה עלי לעשות אם רשימת הדוא”ל שלי עוברת?

חלק מכם אולי אפילו שולחים דוא”ל עלונים למנויים שלך.

עם זאת, אם אינך כותב דוא”ל הניתן לפעולה , הודעות אלה עשויות להזיק יותר מתועלת.

מנויים רוצים לשמוע ממך. זו הסיבה שהם הצטרפו לרשימה שלך.

אבל הם לא רוצים ספאם, שטויות או כל דבר אחר שמבזבז את זמנם.

אם אתה שולח דוא”ל רק בגלל שלא יצרת קשר עם המנויים שלך זמן מה, זו לא אסטרטגיה יעילה.

למזלך, עשיתי את חלקי ההוגן בשיווק בדוא”ל ואני יכול לעזור.

בין אם מעולם לא שלחת דוא”ל או שאתה זקוק לעזרה בשיפור הגישה הנוכחית שלך, אני יכול להראות לך כיצד לכתוב דוא”ל להמרה.

הכל להפיק פעולות ספציפיות מהמקבל.

הנה מה שאתה צריך לדעת.

1. התחל עם מטרה ברורה בראש

מדוע אתה שולח דוא”ל או עלון?

אתה אמור להיות מסוגל לענות על שאלה זו עבור כל הודעה שאתה שולח.

עם קופונים או קמפיינים לקידום מכירות, השאלה הזו קצת יותר קלה לענות.

אולם בדרך כלל יש בידיעונים על המסר הבסיסי בתוכן.

דבק ב מטרה אחת לכל עלון .

הוספת מידע רב מדי בהודעה שלך תבלבל את הקורא.

להלן כמה דוגמאות פופולריות למטרות ניתנות לפעולה:

  • קבלת הורדות
  • מכירת משהו
  • שהובילה תנועה לדף נחיתה
  • [ 19459007] קידום אירוע

  • מנויים שמשתפים תוכן עם חברים או משפחה

הנה עלון נהדר מ- האסיפה הכללית:

image6 5

מיד מהעטלף, ברור מה המטרה של ההודעה הזו.

הם מנסים לקדם אירוע בבוסטון, מ.א.

הידיעון מציג את תאריך האירוע ויש לו אפשרות למקבל ה- RSVP.

מטרה זו עקבית לאורך הידיעון כולו.

האסיפה הכללית אינה מנסה לקדם מוצרים, לא לקבל הורדות או להביא תנועה לאתר האינטרנט שלהם.

במקום זאת הם ממשיכים לספק מידע נוסף על האירוע.

image3 5

זהו עלון אפקטיבי.

ההודעה לא מבלבלת את הקורא, והמטרה ניכרת לאורך כל ההודעה.

במקרה זה, הפעולה ברורה.

הם רוצים שהמנויים יבואו לאירוע שלהם.

זה היה מוצלח מכיוון שהם התחילו עם מטרה.

2. אל תתעלם משורת הנושא

אני רואה שאנשים עושים את הטעות הזו כל הזמן.

הם מקדישים את זמנם לכתוב תוכן מדהים למיילים שלהם, אבל אז מגיעים עם שורת נושא תוך שתי שניות.

בסופו של דבר זה יהיה משהו משעמם כמו:

  • ידיעון יוני
  • עדכון שבועי
  • הודעה מחברת XYZ

משעמם.

אף אחד לא הולך לפתוח את זה.

כפי שאמרתי קודם כשדיברתי רק על מנויים בדוא”ל שרוצים לשמוע ממך, המייל אינו מועיל אם ההודעה לא תיפתח.

שורת נושא חזקה וניתנת לפעולה חשובה יותר מן התוכן בהודעתך.

נתונים אלה מראים עד כמה באמת חשובות שורות נושא הדוא”ל:

image9 4

בהתבסס על מידע זה, ייתכן שהדוא”ל שלך יסומן כספאם לפני שלנמען יש סיכוי לקרוא אותו.

בוא עם קו נושא שיוצר סקרנות.

רמז לנושא או שאלה שעשויים לקבל תשובה אם ההודעה תיפתח.

הכללת מידע על חדשות או נושאים אחרונים בשורת הנושא היא דרך נהדרת נוספת ליצירת פתיחת דוא”ל.

וודא שהתזמון שלך במקום.

אף אחד לא רוצה לשמוע על חדשות שפרצו בשבוע שעבר.

כ -40% מהאמריקנים מקבלים את החדשות מפלטפורמות מקוונות.

אם שורת הנושא שלך רלוונטית מאוד למשהו עדכני, המנויים שלך ירצו לפתוח אותה.

3. היו אישיים

גש למיילים שלך באותה דרך בה אתה ניגש להודעות קידום מכירות מבחינת התאמה אישית.

בהמשך לנקודה האחרונה שלי, אתה יכול אפילו להשתמש בטקטיקה זו בשורת הנושא.

למעשה, קווי נושא מותאמים אישית מעלים את שיעורי הפתיחה ב- 50%.

ברור שזו גישה אפקטיבית .

image2 6

אבל אל תפסיק בשורת הנושא.

אתה יכול להתאים אישית את הדוא”ל שלך על ידי פנייה לנמען בשמו הפרטי.

השתמש בפרספקטיבה בגוף ראשון בעת ​​כתיבתך, כך שהמנויים שלך יידעו מיהו ההודעה.

כתובת הדוא”ל האישית שלך צריכה להיות מוצגת בשדה השולח.

חתום תמיד על עלונים עם שמך.

זה יעניק למסר מגע אישי.

אבל זכור, אתה מנסה לגרום למקבל לפעול, למשל, ללחוץ.

נתונים עדכניים מראים כי כתובות דוא”ל מותאמות אישית ועלוני חדשות משפרים את שיעורי הקליקים והמרות .

image4 5

דרך נוספת להשיג מעורבות רבה יותר באמצעות תוכן מותאם אישית היא על ידי פילוח רשימות הדוא”ל שלך.

לא כל נמען צריך לקבל אותו דוא”ל.

כפי שראית עם דוגמת HubSpot קודם, אתה יכול לפלח רשימות על סמך תדירות המסירה.

אבל אתה יכול לקחת את הרעיון הזה צעד אחד קדימה ולפלח גם את התוכן.

לדוגמא, נניח שיש לך אתר שמוכר מוצרי ספורט.

הדוא”ל שלך יכול לכסות נושאים שונים המבוססים על ענפי ספורט שונים.

כאשר המנוי מתכוון לקבל את הדוא”ל שלך, אתה יכול לבחור מהם ענפי הספורט שהם רוצים לשמוע עליהם.

ככה, המיילים שלך המכסים נושאי גולף או שחייה לא יישלחו למישהו שיעדיף לקרוא על סנובורד ואופני הרים.

המנויים שלך נוטים הרבה יותר לפעול אם הם מעוניינים בתוכן.

4. יש קריאה ברורה לפעולה (CTA)

ה- CTA שלך צריך להתיישר עם המטרה שהגדרת לדוא”ל שלך.

אם ברצונך שהמנויים יורידו משהו, וודא שה- CTA מכוון אותם בהתאם.

עיין בדוגמה בה השתמשתי קודם עם עלון האסיפה הכללית.

הם קידמו אירוע. ה- CTA שלהם היה קישור שדרכו המנויים יוכלו להתייחס לאירוע זה.

הנה דוגמא נהדרת נוספת מ ליטמוס:

image5 6

עלון זה מקדם מדריך לרשימות בדוא”ל.

במקום לשלב את רשימת הבדיקה בתוכן, הם הטמיעו קישור להורדה כ- CTA.

5. היו מקצועיים

בדיוק כמו כל דבר אחר שקשור לשם ולמותג שלכם, המיילים והעלונים שלכם צריכים להיות מקצועיים.

זה בסדר לכתוב בנימה שיחה, אבל אני ממליץ להתרחק מסלנג וגסות נפש.

בנסיבות מסוימות זה יכול להיות מקובל, תלוי בתדמית החברה שלך. אבל זה בטוח יותר להימנע מגישה זו.

אתה צריך לבדוק גם בדוא”ל שלך אם יש שגיאות כתיב והקלדת כתיב ודקדוק.

אם לאימייל שלך יש המון טעויות, המנויים שלך לא יחשבו שאכפת לך מהחברה שלך.

אל תמהר להליך זה.

עבר תהליך עריכה.

אתה יכול אפילו להפיק מיילים דרך תוכנת עריכה כמו Grammarly כדי לעזור לך בכך.

הנה טיפ נוסף לעריכה.

אחרי שסיימתי לכתוב משהו קראתי את זה בקול רם.

נראה לי שקל יותר לתפוס טעויות או משפטים לא טובים כשאני מדבר בניגוד לקריאה.

תלוי מי כותב את הדוא”ל שלך, אתה יכול אפילו לבדוק את התוכן על ידי מערכת עיניים אחרת לפני שהוא יישלח למנויים שלך.

6. ספר סיפור

אמרתי לפני שאתה יכול להגדיל מכירות על ידי שליטה באומנות סיפור סיפורים .

החל את מיומנויות הסיפור על העלונים והודעות הדוא”ל שלך.

סיפורים הם טקטיקה שיווקית נהדרת מכיוון שהם מקור לבידור.

אף אחד לא רוצה לקרוא אימייל משעמם, אז דברו על משהו מרגש.

הסתכל על ההשפעה החיובית של סיפורי סיפורים על שיעורי המרה עבור חברות B2B ו- B2C:

image7 5

איזה סיפור אתה צריך לספר?

קבל יצירתיות.

אתה יכול לספר את הסיפור שלך או של מישהו אחר.

הכל תלוי ביעד שלך ובטון הדוא”ל שלך.

כפי שאמרתי קודם, אתה רוצה שהתוכן שלך יהיה רלוונטי לצורכי המנויים שלך או לשעה הנוכחית.

אם יש לך איזשהו חדשות חדשות לשבור, כתוב סיפור מרתק במקום רק לציין עובדות.

זה ירתק את הקהל שלך ויגדיל את הסיכוי לעורר את התגובה הרצויה מהם.

7. הצעות בלעדיות גורמות למנויים להרגיש מיוחדים (אבל אילו סוגים הכי טובים?)

זה נחמד כשמישהו, אם חבר קרוב או זר יחסית, יוצא מגדרם לעשות משהו נחמד בשבילך.

כבעל אתר עם רשימת דוא”ל, אתה מקווה שאתה איפשהו באמצע אותו ספקטרום זר-חבר בעיני המנויים שלך.

אם אתה יכול לעשות משהו למנויים שלך שהם באמת מעריכים, זה יעשה הרבה דברים חשובים:

  • תגרום להם לחשוב עליכם יותר
  • לגרום להם נאמנים יותר (להישאר מנוי ולקנות בעתיד)
  • הפוך אותם מוכנים יותר להדדי (אם תבקש מניה, הפניה או משהו אחר).

השאלה אם כן היא: מה אתה יכול לתת להם?

עבור מרבית העסקים, הצעה בלעדית היא הדבר הטוב ביותר שהם יכולים לתת.

נעבור על כמה דוגמאות אמיתיות ואז כמה מצבים כלליים יותר.

ראשית, אתה יכול להציע אירוע חי שרק המנויים שלך מוזמנים אליו. לא רק שהאירוע יהיה חשוב מכיוון שהוא חי, אלא שהוא גם ישתתף היטב כי הוא בלעדי.

בריאן האריס עושה זאת לעתים קרובות, כך שזה חייב לעבוד טוב בשבילו. לדוגמא, הנה אימייל עם הצעה להשתתף במוח מוח פרטי:

image04

הוא שולח כמה מיילים המובילים לאירוע ואחד או שניים ברגע האחרון. הם לא מסובכים – רק תיאור קצר של מה לצפות באירוע.

מה עוד אתה יכול להציע למנויים? דבר נוסף בעל ערך שלא עולה לך הרבה, אם בכלל, הוא גישה מוקדמת .

מתיו בארבי יצר תוסף וורדפרס ושלח דוא”ל זה למנויים שלו, והעניק להם גישה חופשית אליו:

image06

זו הצעה די מתוקה . במציאות, מתיו צובר גם את קבוצת המשתמשים הראשונה שלו, שזו ניצחון נוסף עבורו.

אם אתה משיק מדריכים וכלים גדולים, שקול לקבל משוב מוקדם מהמנויים שלך.

מה עוד אתה יכול להציע?

  • הנחות
  • מוצרים סודיים (כמו ייעוץ מוגבל אחד על אחד)
  • סמינרים מקוונים
  • שיא גניבה במחקר מקורי
  • דוגמאות חינם

היו יצירתיים. אם אתה יכול לחשוב על רעיונות אחרים, ספר לי עליהם בתגובה בסוף המאמר.

8. תן למנויים את מתנת הנוחות

דאג למנויים שלך כי הרשימה שלך היא אחד הנכסים החשובים ביותר שבבעלותך.

אתה יכול לתת ערך במובנים רבים. חלקן יכולות להיות מחוות גדולות (דוא”ל סוג 1), אך אפילו דברים קטנים עוברים דרך ארוכה.

אם מישהו ברשימה שלך, זה אומר שהם כבר אמרו לך שהוא אוהב את התוכן שלך (אם הם נרשמו מפוסט בבלוג, למשל).

עם זאת, רק בגלל שהם רוצים לשמוע את המחשבות והעצות שלך לא אומר שכל המנויים שלך רוצים את זה באותה צורה.

בדרך כלל תשלח דוא”ל לכל המנויים שלך על כל תוכן חדש שאתה יוצר. כשתעשה זאת, שקול לתת להם דרכים חלופיות לצרוך את התוכן. הפוך את זה לנוח ככל שתוכל.

לדוגמא, טים אורבן יצר פוסט ארוך על SpaceX. לאחר מכן הוא שלח דוא”ל זה למנויים:

image07

בראש הקישור הרגיל שהוא כבר שלח למנויים שלו, הוא שלח דוא”ל זה עם שתי אפשרויות נוספות: גרסת PDF וגרסת שמע.

לוקח חלק מהזמן ליצור מחדש את התוכן המקורי בצורה אחרת, אך הוא מוסיף ערך רב נוסף.

נתן בארי מציע דרך נוספת להפוך את התוכן שלך לנוח יותר.

לאחר שהוא מארח סמינר מקוון, הוא מעלה אותו ל- YouTube ושולח אימייל עם קישור לכל המנויים שלו.

image09

זה משהו שאני יודע שרוב המנויים באמת מעריכים, וזה גם חושף את הסמינר המקוון שלו למנויים ששכחו להירשם לאירוע.

הנוחות באה בדרך כלל בצורה של מדיות תוכן שונות.

אם כתבת פוסט בבלוג, במיוחד ארוך, שקול לשלוח אותו בדוא”ל למנויים שלך עם יותר מגירסה אחת:

  • PDF
  • גיליון לרמות [ 19459008]
  • גרסת שמע
  • סיכום וידיאו

או אם יצרת סרטון וידאו, פורמט מחדש אותו לתוך:

  • ספר אלקטרוני [19459008 ]
  • הורדת MP3
  • הורדת וידיאו
  • דף רמאות / סיכום

אינך צריך ליצור את כל הפורמטים. רק חשוב איזה מהם המנויים שלך היו הכי אוהבים ואילו הגיוני לתוכן שיצרת.

9. כתובות דוא”ל בעלות ערך קצר יכולות להיות שינוי קצב נחמד

חשבו על תיבות הדוא”ל של המנויים שלך.

יום אחר יום הם מקבלים מספר מיילים מחברים, משפחות ועסקים שהם אוהבים.

ממה מורכבים רוב הדוא”ל העסקי?

  • “קרא את התוכן שלנו”
  • “קנו את הדברים שלנו”

כ -90% מהודעות הדוא”ל העסקי נכללות בשתי קטגוריות אלה.

וזה לא שהסוגים האלה של הודעות דוא”ל אינן יקרות ערך למנויים שלך – מכיוון שכן, אבל חלק מהמנויים יימאסו על ידם.

אם אתה מחפש למקסם ככל האפשר את אושר המנויים שלך, שקול לשלוח דוא”ל שמתמקד בשום דבר מלבד ללמד משהו מעניין למנויים שלך.

אין קישורים לתוכן שלך או לאתר של מישהו.

אין מבקשים לקבל תשובות – רק הצגת ערך ברור.

ברנדט ג’ווה ידועה בכישרונה המספר את סיפורה.

היא שולחת את סוג הדוא”ל המדויק עליו אני מדבר על בסיס קבוע. לפעמים יש לאימיילים שלה קישורים שמתחת, ולפעמים אין להם.

הנה דוגמא למייל כזה (כן, זה כל העניין):

image03

זה קצר אבל נותן למנויים שלה דבר מעניין להרהר בו, עוזר להם לספר סיפורים טובים יותר (מטרתם).

זו הפסקה נחמדה מכמויות תוכן אדירות (שאני עלול להיות אשם בעצמי).

10. הבהרה צריכה להיות מעניינת

עלוני דוא”ל אינם דבר חדש.

כל דוא”ל שנשלח על בסיס קבוע המסכם את הנעשה באתר יכול להיחשב כניוזלטר בדוא”ל.

הם אמורים להיות מורכבים מדגשים.

אבל כמו שהשם מרמז, הם צריכים להיות מורכבים מהטובים ביותר באתר שלך.

בין אם יש לך תוכן שנוצר על ידי משתמשים או תוכן המיוצר על ידי צוות הכתיבה שלך, דוא”ל להדגיש הם אפשרות.

עם זאת, וודא שאתה לא כולל הכל. אך אל תבחר תוכן באופן אקראי.

עליך לתת תצוגה מקדימה של התוכן הפופולרי ביותר באתר שלך במשך פרק זמן מסוים זה.

לדוגמה, קווורה (אתר השאלה והתשובה ), שולח למשתמשים באופן קבוע את השאלות המעודכנות ביותר מהזנות שלהם.

הנה איך זה נראה:

image00

הייתי מנחש שאלו נוצרים אוטומטית על ידי השאלות המעודכנות ביותר במהלך השבוע.

11. דרך אחת להראות שאתה באמת מכבד מנויים

מטרה אחת שכל משווק דוא”ל צריך להיות הוא ליצור קשרים עמוקים יותר עם מנויים.

יש להודות שזה קשה. קשה לפרק את המחסום הזה באמצעות דואר אלקטרוני בלבד. כנראה שמעולם לא פגשת את המנויים שלך, וכברירת מחדל הם חושבים עליך כעל עסק אחר.

גם אם הם אוהבים את העסק שלך, רוב המנויים עדיין יהיו סקפטיים לגבי טענתך שאכפת לך מהם ולא רק מכספם.

דבר אחד שאני מעודד עסקים לעשות הוא למצוא עובדים דרך רשימת הדוא”ל שלהם.

עשיתי את זה בעבר, כמו רבים אחרים. להלן דוגמא לכך שרמית סתי שלחה דוא”ל לרשימה שלו כשהוא מעוניין לשכור יותר מעשרה משרות:

image10

כשאתה עושה את זה אתה מבהיר שאתה חושב על אותם כאנשים שאתה מכבד ושאתה מאמין שיש להם כישורים בעלי ערך.

וגם זה טוב. למנויים שלך יש ככל הנראה הבנה מעמיקה של העסק שלך וברור שהם חושבים באופן דומה לך (מכיוון שהם אוהבים אותך).

גם אם מישהו לא מגיש מועמדות או לא מתקבל לעבודה, ברור להם שאתה מחפש לפתח שותפויות וקשרים עם אנשים ברשימה שלך.

זו דרך אחת לפרק את המכשול הזה ולהפוך ליותר מ”סתם עסק אחר. “

12. אל תפלו קורבן ל”קללת הידע” (העבירו את המיטב שלכם דברים)

בלוגרים רבים סובלים מ”קללת הידע “.

קללת הידע היא מושג ישן למדי. בעיקרון זה קובע שקשה להבין מה אנשים חושבים פחות.

אם אתה מומחה במתמטיקה, יהיה לך קשה אפילו להבין שמישהו לא מבין משהו כמו חשבון בסיסי.

זו הסיבה שאנשים מסוימים הם גאונים אך מורים נוראיים לחלוטין. מנגד, מי שלמד רק יכול לרוב ללמד את זה בצורה הטובה ביותר מכיוון שהוא מבין את נקודת המבט של מישהו שאינו יודע זאת.

בואו להחיל זאת על המנויים והתכנים שלך.

לאורך השנים אתה יכול לכתוב מאות חלקי תוכן. בשלב זה (יתכן והיום), באופן טבעי אתה מתכוון להניח שהמנוי החדש הממוצע שלך הוא יותר מושכל ממה שהיה פעם.

מבחינתי, למשל, קל להניח שכל מנוי חדש מבין קידום אתרים בעמוד ובאופן לא מקורי, כמו גם מושגים כמו בניית קישורים לבנים וכובע שחור.

מבחינה זו קשה לי לשלוח להם את המדריך המתקדם שלי לקידום אתרים מכיוון שאני מניח שהם כבר יודעים הכל.

עם זאת, רוב הסיכויים שהמנוי החדש שלך הממוצע לא ישתנה הרבה לאורך זמן.

וסביר מאוד שהמנוי החדש הממוצע שלי יכול היה ליהנות מידע כללי יותר בנושא SEO לפני שאגיע לטקטיקות הספציפיות שעכשיו אני כותב עליהן.

“קורס ההתרסקות” (Autosponder Autor): אם אתה חושב שזו בעיה, אחת הדרכים לתקן את זה היא עם רצף מגיב אוטומטי.

חשבו על מה שהמנוי הממוצע ידע אפילו לפני שנה-שנתיים, וערכו רשימה של מה שהם צריכים ללמוד כדי להגיע למהירות עם שאר התוכן שלכם.

לאחר מכן, הרכיב רצף מגיב אוטומטית שאתה שולח לכל המנויים החדשים, שם אתה מציג את התוכן הישן שלך המלמד מושגים בסיסיים אלה.

לדוגמא, אם אתה נרשם לרשימה של Wordstream, עסק למיטוב PPC, תקבל כמה הודעות דוא”ל כאלה:

image05

המדריכים הם כל התכנים הישנים יותר, והתחום אולי התקדם מאז שנכתב, אך היסודות נכונים, ומנויים חדשים יעריכו מאוד ללמוד אותם.

הנסיגה מ”קללת הידע “היא שאתה בטח נותן למנויים קצת יותר מדי קרדיט. אל תניחו שהם קראו כל פוסט בודד שאי פעם כתבתם – מכיוון שהם לא עשו זאת.

אל תפחד לשלוח דוא”ל עם מיטב התוכן הישן שלך.

13. תצוגה מקדימה של אירועים גדולים שהמנויים יתעניינו בהם (היה האיש ההייפ שלך)

אתה צריך לתת למנויים תמריצים לפתוח את הדוא”ל הבא הבא.

ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך דרך אחת היא לבנות הייפ מראש.

חשבו על כל תוכנית טלוויזיה פופולרית. הם מציגים תצוגה מקדימה לפרק הבא בפרסומות ובסוף הפרקים.

אלה מרגשים אתכם, ואתם דואגים לצפות בפרק הבא.

בריאן דין עושה דבר דומה ממש טוב, אבל לצורך התוכן.

למשל, הוא שלח דוא”ל זה למנויים:

image02

באותו דוא”ל הוא שיתף את סיפורו על מאבק ואז סוף סוף הצליח עם SEO.

זה סיפור מעניין שמושך אותך פנימה וגורם לך להיות סקרן לגבי הפרטים של הצלחתו (בניית הייפ).

בתחתית המייל הוא מקניט מנויים עם נקודות קליעה המתארות את מה שהוא הולך להראות להם במהלך הדוא”ל הבא:

image01

ממש ב בסופו של דבר, לאחר שבנה את ההייפ הזה, הוא אומר להם להיזהר מהדוא”ל הבא שלו בו הוא ישלח את הפוסט הראשון כיצד להצליח עם SEO כמו שהוא עשה.

כדאי שתאמין שהיה לו שיעור פתוח פנטסטי בדוא”ל ההוא.

אתה יכול לעשות את אותו הדבר. כשאתה מתכנן לפרסם פיסת תוכן גדולה או כלי חדש, שלח תחילה דוא”ל שמתמקד ביתרונותיו.

אם אפשר, קשר אותו לסיפור משעשע כדי למצוץ את המנוי שלך עוד יותר. זה רק יוסיף לציפייה.

14. וודא שאתה שולח דוא”ל למנויים שרוצים לשמוע ממך

אנשים לא יפתחו את ההודעות שלך אם הם לא נרשמו להודעות הדוא”ל שלך.

זו הסיבה שאני ממליץ ליצור תהליך הצטרפות כפולה למנויים חדשים.

בדוק כיצד זה משפיע על שיעורי הפתיחה שלך :

image1 6

ייתכן שיש לך רשימת ענק של מנויים.

אבל זה לא אומר כלום אם הם לא קוראים את התוכן שלך.

לגרום למנויים שלך לפתוח את ההודעה שלך הוא הצעד הראשון.

לכן אתה צריך לזרוק את הרשימות שלך עם אנשים שמתעניינים באמת במותג שלך.

בהחלט לא הייתי ממליץ לקנות מנויים.

צור קשר רק עם האנשים שנרשמו לדוא”ל או לניוזלטר שלך.

באיזו תדירות קיבלת דוא”ל לא רצוי מחברה?

למען הטיעון, בואו להעמיד פנים שההודעה הזו לא עוברת לתיקיית הספאם שלכם ואתם למעשה פותחים אותה.

אולי אפילו תעבור על חלק מהתכנים, וזה אפילו יותר מתח אם אתה לא נרשם.

האם אתה הולך לבצע את הפעולות שהם מבקשים ממך לבצע?

אני בספק.

ובכן, אינך יכול לצפות שמקבלי הדוא”ל שלך ימלאו אחר ההוראות שלך אם הם מעולם לא בחרו לקבל אותה מלכתחילה.

תן למנויים שלך אפשרויות כאשר הם נרשמים.

הנה דוגמה נהדרת מ HubSpot:

image8 4

HubSpot מאפשר למנויים שלהם להחליט אם הם רוצים לקבל הודעות על בסיס יומי או שבועי.

אם לקוחות רוצים לשמוע ממך כל יום, תן להם מה שהם רוצים.

אנשים אלה עוסקים יותר במותג שלך וסביר להניח שהם יפעלו בתגובה לדוא”ל שלך.

15. סקר את המנויים שלך

דרך נהדרת להבטיח שאתה שולח את דוא”ל ללקוחות הנכונים היא לבצע סקר .

תגלה מידע חשוב על רמות שביעות הרצון והרגלי הקנייה שלהם.

סקרים יכולים לעזור לשנות את אסטרטגיית השיווק, המוצרים והשירותים שלך בהתבסס על התוצאות.

לבקש מהלקוח את דעתו זו דרך נהדרת להראות כמה אכפת לך מהם.

image1 2

כמעט 70% מהלקוחות אמרו שהם עזבו מותג מכיוון שהם לא חשים שלמותג אכפת.

אל תיתן לזה לקרות לך.

שמירת הלקוחות שלך מאושרת היא דרך נהדרת להוסיף מנויים לרשימת הדוא”ל שלך ולהשאיר את הקוראים שלך מעורבים.

אתה יכול אפילו לשלוח ללקוחות סקר באמצעות דואר אלקטרוני אינטראקטיבי.

כך ניתן להגדיר סקרים שיאפשרו לך לייצר מיילים מרתקים יותר ויכולים לעזור לך גם להגדיל את הרשימה שלך!

ראשית, הגש רעיונות לסקר

על מה עומד הסקר שלך?

לפני שתוכל לבנות סקר, גלה את החלק הזה.

לא יכול להיות ששאלון “גודל אחד מתאים לכל”.

תצטרך להעלות כאן כמה רעיונות שונים.

להלן מספר דוגמאות להנחות אותך בכיוון הנכון.

ניתן ליצור סקר בנושא:

  • חווית הקנייה באתר האינטרנט שלך
  • רכישה אחרונה של מוצרים
  • איך הלקוח הרגיש לאחר ביקורו your store
  • Their latest interaction with a customer service representative

Just make sure your questions focus on the customer experience .

image2 1

If your customers are experiencing an issue with your brand, products, or process, a survey can help you identify these problems.

You can’t resolve an issue unless you identify it first.

Build your survey

Now that you’ve decided what your survey should be about, it’s time to construct it.

If you’ve never created a survey before, don’t worry.

It’s super easy, and I’ll show you how to do it.

Here’s a step-by-step guide to building a professional customer survey.

Step #1 : Select a platform like SurveyMonkey

image16

SurveyMonkey is a top option, but it’s not your only choice.

I like it because it’s easy to use and it’s free.

You can also check out other sites:

  • SurveyPlanet
  • Google Forms
  • eSurvey

All of these will get the job done.

But for simplicity and consistency, I’ll continue explaining how to create your survey on the SurveyMonkey platform.

Step #2 : Sign up for an account

image6 1

SurveyMonkey makes it easy for you to create a profile.

You can create a unique username or just sign in through your Facebook or Google accounts.

I think it’s easier to just click the Google button.

But it’s a quick process no matter which option you choose.

You can’t proceed until you create your account.

But again, it’s free, so you don’t have to give any credit card or billing information.

Step #3 : Choose your template

image8 1

You’ve got some different options here.

You can build your survey from scratch or choose one of the predesigned templates.

I’d go with one already designed.

It’s much easier to just plug in your questions into their designs.

But if you want to be adventurous, feel free to start one from scratch.

Step #4 : Select “Customer Feedback” from the “All Templates” menu:

image9 1

For our purposes, the templates in the customer feedback section are the most relevant.

Remember, we are designing our surveys to:

  1. Enhance the customer experience
  2. Grow our email list

This is the best spot to get started.

Step #5 : Navigate to the “Question Bank” to add questions

image5 1

After you select a template, you’ll advance to the “Design Survey” tab.

From here, you can customize your questions from the question bank in the left column.

You can use their existing questions, modify them, or write your own.

For example, take a look at the question in the above example.

I could change the words “our company” to “Quick Sprout” to make it less generic.

Step #6 : Collect responses from your customers

image11 1

Now that you’ve customized the survey, it’s time to distribute it to your customers.

Click the “Collect Responses” tab to proceed.

Now, the logical distribution method would be email, right?

Well, yes and no.

Here’s what I mean.

Yes, you want to send this email to your existing subscriber list.

That’s a no brainer.

However, this won’t necessarily help you build your email list.

All these customers are already subscribed.

Their responses are still valid, and you definitely want to hear them.

You’ll get more opens, clicks, and engagements by sending this out.

But remember, you’re trying to blow the top off your email list .

To do this, you’ll have to distribute the survey on all of your platforms:

  • your website
  • social media pages
  • mobile application

I’ll explain how you can use different resources to grow your email list.

Share your survey on social media pages

You may have fans and followers on social media who haven’t subscribed to your email list yet.

You can target these followers by distributing the survey through social platforms.

It’s a nice change of pace from your promotional messages .

image4 1

People will unfollow your page if you post only promotional content.

A survey is a great way to mix it up.

Your customers may have been waiting for a long time to tell you how they feel about your company.

This survey is an opportunity for them to voice their opinions.

Once they complete the survey, say thank you.

Now’s the perfect opportunity to get them to sign up for your email list.

Here’s how you do it.

Before they get started, offer an incentive to your followers to complete the survey.

They will be more inclined to share their opinions if they get something in return.

Here’s the twist.

To receive their free gift or discount, they need to join your email list .

Look at the way Blue Apron accomplishes this:

image7 1

Your social media followers will be happy to join your email list if they are getting something in return.

Make sure the deal is worth it.

Giving them 5% off may not be enticing enough.

I’m not saying you need to give your products away, but the offer needs to be appealing.

Converting your followers into customers by sharing your survey on social media can do wonders for your business.

Take a look at the process. Consumer:

  1. takes the survey
  2. signs up for your emails to receive their discount
  3. activates the promotion and makes a purchase

Now, you’re growing your email list  and  generating revenue.

All because of your survey.

Social media is a great distribution method for your survey because customers are more likely to buy from brands they follow.

image3 1

Targeting people for your email list who are more inclined to purchase from your company is an excellent strategy.

Leverage your survey results to boost your brand’s reputation

Let’s take this a step further.

You can use the results from your survey to grow your email list as well.

There are two main ways to accomplish this:

  1. make changes to improve the customer experience
  2. use social proof of concept to get subscribers

Let’s play out a hypothetical example here.

You’ve obtained some new information from your latest survey results.

Customers don’t think you’re running enough promotions .

They want more discounts than you currently offer.

Adjust your business model accordingly.

Make a point to give your customers a sale or promotional discount at least a few times per month.

How do they receive this discount?

By subscribing to your email list.

Start promoting more content that looks like this:

image10 1

Your survey results may be telling you that your current sign-up strategy is inefficient.

What’s the current incentive that your subscribers receive for signing up?

If you’re advertising that they will be the first people to get notified whenever you write a new blog post, it may not be exciting enough to them.

Switch it up.

Give the customers what they want, based on how they responded to your survey.

You can also use social proof  to leverage your survey results.

This is another great way to grow your email list.

Here’s how social proof influences decisions:

image13

It’s power in numbers.

Use this psychological tactic  to grow your email list.

In addition to surveys, you can ask your customers to write reviews  for your company.

According to studies,  82% of customers  conduct research online before they make a purchasing decision.

What information are they going to find about your company?

If you can encourage customers to review your company online, it will generate social proof.

Ask your customers to write reviews on platforms such as:

  • Facebook
  • Google Local
  • Yelp

Obviously, you’ll want to see positive reviews here.

But don’t be surprised if you find some unfavorable comments as well.

The more people you can get to write reviews, the greater the power of social proof will be.

Here’s an example of  Yelp  reviews of some coffee shops in my Seattle neighborhood:

image14

These places have 930, 755, and 1469 reviews, respectively.

When a customer is researching your brand online, seeing lots of reviews can influence their decision.

Reviews can also help grow your email list if they say something like, “I subscribed for weekly emails, and they always send me great discounts.”

Highlight surveys, and review results on your website.

Here’s a great example from Legal Zone:

image12 1

They proudly display this information on the homepage of their website.

How did they find out this information?

By conducting customer surveys.

Sharing the survey results on their website will create social proof for the prospective customers conducting online research.

This information can help influence more people to subscribe to receive emails.

Conclusion

It’s not enough just to build an email list—you have to use it effectively .

Emails are a great personal way to communicate with subscribers and customers.

Make sure you’re only contacting people who want to hear from you and ensure each email you send has a purpose.

If your message doesn’t have a purpose, your recipients won’t respond in a way you would like them to.

That’s why for every email, set a clear goal before you start writing.

This will keep you on track so the rest of your content, including the CTA, focuses on this goal.

Follow all of the tips in this post, and you will increase the rate of desired responses from your email subscribers and grow your list faster.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה