כיצד לרכוש דיינרים נוספים באמצעות מודעות פייסבוק למסעדות

שתף 5
ציוץ
[ 19459018] פין
שתף [ 19459008]
5 מניות

 

ענף המסעדות הוא משחק כדור משלו כשמדובר במדיה חברתית. אינך מוכר חולצות באופן מקוון ואינך שירות שמחפש לרכוש לידים שתוכל בתקווה להמיר למכירה.

 

המסעדה שלך מוכרת ארוחה וחוויה שנמשכת רק לרגע שהלקוחות נהנים ממנה – כלומר הערך של המוצר הוא רגעי.

 

הלקוחות שלך לא באים לקנות משהו שהם יכולים לקחת הביתה וליהנות מזה שנים רבות. הם מגיעים לחוויה שמחה שתשביע את רעבונם.

 

האסטרטגיה השיווקית שלך במדיה החברתית צריכה לשקף את המטרות האלה! אותה אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית שעובדת עבור סוכנות רכב לא בהכרח תעבוד גם עבור המסעדה שלך.

 

אז אל תסתפק בשיווק חותכי עוגיות בכל הקשור למדיה החברתית של המסעדה שלך.

 

posting on social media for restaurants

 

בגלל האופי של אופן פעולתן של מסעדות וכיצד הן רוכשות הכנסות, זה יכול להיות פחות ברור מאליו כיצד להמשיך ביצירת אסטרטגיית מדיה חברתית למסעדות . ליתר דיוק, זה יכול להיות קשה לנווט במודעות פייסבוק של מסעדות.

 

  1. מה אנו עוקבים אחר אם איננו מוכרים מוצר באופן מקוון?
  2.  

  3. כיצד מתרגם פרסום מקוון לתנועה רגלית בחנות?
  4.  

  5. איך הפייסבוק ישפיע על כמות האנשים שבאים לסעוד במסעדה שלי?
  6.  

אלה שאלות נפוצות (וטובות!) שיש לשאול כשמדובר בהפעלת מודעות פייסבוק של מסעדות.

 

אז השאלה הנכונה היא: איך אתה משתמש במודעות פייסבוק של מסעדות לטובתך? ובכן, היום אנו חולקים את הטיפים המומחים שלנו שיעזרו לכם לבשל את התוצאות שאתם מחפשים באמצעות מודעות פייסבוק למסעדות!

 

טיפים אלו יכללו את הסיבה והדרך כיצד לעמוד מאחורי כל נקודה כדי להגדיר את המסעדה שלך בדרך להצלחה. ותוכלו לבדוק כיצד אנו עוזרים ללקוחות המסעדה האחרים שלנו !

 

תראו הרבה עצות ואסטרטגיות בהן אנו משתמשים שם וההצעות שניתנו כאן חופפות זו את זו – מכיוון שהן למעשה עובדות!

 

כיצד לרכוש סועדים נוספים באמצעות מודעות פייסבוק למסעדות

 

1. מודעות למותג היא המפתח

 

מודעות למותג היא בהחלט הכל כשמדובר בשיווק המסעדה שלך באופן מקוון. בין אם אתם אוכלים במזנון מהיר, מסעדה או סעודת אוכל גלידה – אתם לא מתכוונים לרכוש עסק חדש אם איש לא יודע שאתם קיימים או היכן אתם ממוקמים.

 

בפייסבוק קיימת קמפיין של מודעות שיוצרות מעורבות המותאם באופן ספציפי ל”אהבתי עמוד “. אם מעולם לא שמעת על סימוני “לייקים” של דף הפייסבוק, פשוט חשוב עליהם כעל העוקבים של עמוד הפייסבוק שלך.

 

קמפיין זה מאפשר לך להציג לשוק היעד שלך מודעה שמזמינה אותם לחבב את עמוד הפייסבוק שלך, ואם כן, הם יראו אחוז מהפוסטים שלך בעדכון החדשות שלהם קדימה. ראה דוגמה זו של דף מסעדה כמו מודעה למטה:

 

restaurant facebook ads

 

זוהי אחת ממספר מודעות פייסבוק המסעדות שנציע בבלוג זה, אך זהו חלק מכריע ונמצא בראש המשפך.

 

כאשר אנו מתייחסים למשפך עליון, אנו מתכוונים למשפך מכירות זה:

 

sales funnel

 

הפעלת דף פייסבוק כמו קמפיין מודעות נופלת בשלב המודעות 01. וזה הכרחי כדי לתדלק את השלבים 02-05!

 

הצגה של סימוני “לייק לדף” לא רק תעזור לאנשים בסביבתך לדעת שאתה קיים. אבל זה גם יעזור לגייס אמון לאנשים חדשים בהמשך הדרך. חשוב על החוויה שלך עם דפי פייסבוק.

 

אם אתה רואה עמוד בפייסבוק שיש בו 20 סימוני “אהבתי”, הוא די עירום ואין לו ביקורות, אז תגובתך המיידית היא להמשיך לגלול. כי למה לתת לזה תשומת לב אם אף אחד אחר לא כן, נכון?

 

אבל אם אתה נתקל בעמוד פייסבוק שיש בו אלפי לייקים של דפים ומעורבות חזקה של פוסטים, הוא פשוט עשוי לעורר את העניין שלך מספיק בכדי להעניק לו גם כמות!

 

sponsored restaurant facebook ads

 

כשאתה יוצר את הדף שלך כמו מודעות, רק זכור שיש להם מגבלה של 90 תווים. אז תרצה להעביר את הוויב וההצעות של המסעדה שלך במהירות.

 

דרך נהדרת נוספת ליצור מודעות למותג היא להגביר את הפוסטים. הגברת פוסטים פירושה לשים דולרי פרסום מאחורי הפוסטים שנמצאים בדף הפייסבוק שלך.

 

הגברת פוסטים היא דרך נהדרת נוספת להפעיל מודעות פייסבוק למסעדות.

 

אתה יכול להגביר פוסטים באופן ספציפי לאנשים שכבר אהבו את הדף שלך, או שאתה יכול להעלות פוסטים לקהל חדש לחלוטין. לכן הגע לאנשים חדשים והרחיב את מודעות המותג שלך.

 

boosted post

 

הנה ההבדל העיקרי בין פוסטים מוגברים לדפים כמו מודעות.

 

למודעות כמו דפים יש מגבלה של 90 תווים ומיטוב עבור סימוני “אהבתי” לדפים. המשמעות של פייסבוק מציגה את המודעה בפני אנשים הנמצאים בקהל היעד שלך שסביר להניח שיאהבו את הדף שלך לאחר הצגת המודעה. סבירות זו מבוססת על התנהגותם בעבר.

 

לפוסטים משופצים אין מגבלת תווים ומיטוב למעורבות בפוסט בניגוד לחביבות העמודים.

 

בעיקרו של דבר, מודעות כמו עמודים הם קמפיין מודעות הפועל למשך זמן מוגדר. ופוסטים מוגברים הם יותר מבצעי מיני שתוכלו להריץ רק במשך יום או מספר ימים.

 

האם ראית אי פעם בדף פייסבוק עם 3 עוקבים שיש מאות לייקים על פוסט? זה בגלל שהם שיפרו את זה!

 

זוכר עוד קודם שאמרנו שאנשים שאוהבים את עמוד הפייסבוק שלך יראו אחוז מהפוסטים שלך מתקדמים? זה נכון, אבל זה אחוז קטן מאוד, אלא אם כן תגבירו פוסטים!

 

שיפור הפוסטים שלך בדף הקיים שלך כמו קהל ואנשים חדשים כאחד מאפשר למשתמשים רבים יותר לראות את הפוסט שלך מאשר אם לא היית מגביר אותו. וזה מייצר את הבאז הנוסף הנוגע לעסק שלך שעשוי לגרום לך יותר לקוחות לדלת!

 

במיוחד למסעדות, לפעמים כל מה שצריך זה לראות כריך עסיסי במזון החדשות בפייסבוק שלך ממש בסביבות השעה 11:30 בבוקר כדי לגרום לכם לתעלה את ארוחת הצהריים שהבאתם לעבודה!

 

אם כבר מדברים על זה, בואו נדבר על הקריאייטיב במודעות הפייסבוק של המסעדה שלך.

 

2. השקיעו בתמונות שלך עבור מודעות פייסבוק של המסעדה שלך

 

עכשיו כשאנחנו משיגים עוקבים עם דפים כמו מודעות ועוזרים לאנשים רבים לראות את הפוסטים שלנו עם פוסטים מוגברים, בואו נסתכל על מה שאנחנו מראים להם!

 

תמונות הן חלק חשוב בכל קמפיין פרסומי. אבל הם חשובים כפליים בעסקי המסעדות. אתה יכול לקבל את כל הפעמונים והשריקות עם מוזיקה חיה, מיקום מעולה ומבצעים מיוחדים, אבל אם האוכל שלך נראה גרוע בפרסומת של מסעדה … בואו נהיה כנים, מי ירצה לאכול שם?

 

restaurant facebook ads

 

ראה מה ההבדל באיכות התמונה יכול לעשות לתיאבון שלך?

 

השקעה בתמונות שלך בעולם המסעדות שווה להשקעה במכירות שלך. וכשמדברים על השקעה, איננו מתכוונים בהכרח לכסף!

 

אתה יכול לצלם בכנות תמונה נהדרת עם האייפון שלך ופשוט להשקיע את הזמן כדי לערוך אותה כראוי. הסיבה שאנו אומרים זאת היא מכיוון שהלקוחות שלכם עושים זאת כל הזמן! פשוט חפש ב hashtag #foodofinstagam ותראה למה אנחנו מתכוונים!

 

restaurant facebook ads

 

זוהי דרך נהדרת נוספת להפיץ מפה לאוזן למסעדה שלך: להשתמש בתמונות לקוחות לטובתך.

 

בואו נסתכל על אחד מלקוחות המסעדה שאנו עובדים כרגע עם החשבון שלהם ניהלנו כבר כמה שנים.

 

user generated content

 

אנו משתמשים כמעט אך ורק בתמונות המתויגות על ידי לקוח עבור אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר. וכפי שתראה בפוסט שלמעלה, אנו תמיד נותנים זיכוי למשתמש המקורי שהעלה את התמונה ותייג את המסעדה.

 

עכשיו נניח שאנחנו צריכים לשים כסף מאחורי הפוסט הזה ולהגביר אותו. לא רק שאתה מקבל יותר מעורבות, אלא אתה גם שם כסף מאחורי עדות.

 

בפוסט המסוים שלעיל, הדגשנו את חודש העוף הלאומי מכיוון שמסעדה זו ידועה בעוף המטוגן שלה. אבל בחלק מהפוסטים שלנו, אנו לא כוללים רק את תמונת המשתמש, אלא גם את הכיתוב שלו. ראה למטה.

 

user generated instagram post

 

לשים כסף מאחורי תפקיד כזה זה חזק מכיוון שאתה משיג כל כך הרבה יעדים איתו.

 

1. אתה גורם לאנשים להיות רעבים עם הדימוי בלבד.

 

2. אתה מפיץ מודעות למותג שהמסעדה שלך קיימת.

 

3. ואתה מיישם אמון שאנשים אחרים אוהבים לאכול שם.

 

בנוסף, אינך צריך להתמיד בפרסום תמונות של המאכלים שאתה מציע. אתה יכול גם להשוויץ עד כמה המשקאות שלך נהדרים. ערכו מצגת מפתה על ידי שימוש בבלאי זכוכית ייחודיים וכמה קישוטים. עם זה, לקוחות צמאים ינהרו בקרוב את הרסטו שלך.

 

3. אל תסתפקו בעותקים פחות משחיית פה

 

אם עדויות של לקוחות אינן אפשרות, ודא שאתה מקדיש זמן נוסף לבניית עותק שיגרום ללקוחות שלך להיות רעבים רק לקרוא את זה!

 

החלף שמות תואר גנריים כמו “טעים, טוב, טעים” ב”עסיסי, רך ונעים! ” אתה רוצה שהלקוחות שלך יוכלו לדמיין בדיוק את מה שהם מפסידים אם הם לא יסעדו איתך.

 

4. מקד את הקהל הנכון עם מודעות פייסבוק למסעדות

 

עכשיו, לאחר שהורדנו את הקריאייטיב של המודעות שלנו, ואנחנו יודעים איזה סוג מודעות אנו רוצים להציג כדי ליצור מודעות, בואו נדבר למי אנחנו מציגים את המודעות האלה.

 

מיקוד לקהל הנכון באמצעות מודעות הפייסבוק של המסעדות שלך הוא המפתח להשגת המפץ הגדול ביותר עבור הדולר שלך!

 

נתחיל בכמה מהנקודות הברורות.

 

restaurant facebook ads

 

כשאתה מגדיר את קהל היעד שלך, וודא שאתה מכוון לכיוון וברדיוס של קילומטר סביר ממיקומך או מיקומך. אין טעם למקד לאנשים בפלורידה אם המיקומים היחידים שיש לך הם בקליפורניה. זה בזבוז כסף.

 

אם בעותק או בתמונת המודעה שלך יש צורך במשקה אלכוהולי, עליך גם לוודא שאתה מכוון לאנשים בני 21 ומעלה כדי להימנע מהסכמת המודעה על ידי פייסבוק.

 

לאחר מכן, תרצה להתחיל לחשוב על תחומי עניין והתנהגויות שיש לקהל שלך שיש לך אפשרות למקד אליו. לדוגמה, אם אתה מגיש מנגל, שקול להסתכל על מקומות אחרים המשרתים מנגל באזור שלך ולראות אם אתה יכול לכוון לעוקבים שלהם!

 

אם יש לך רשימת דוא”ל של 1,000 ומעלה מבסיס הלקוחות הקיים שלך, אתה יכול גם להעלות את הרשימה לפייסבוק כדי למקד אליהם ישירות ו / או ליצור מה שנקרא קהל דומה להם.

 

קהל נראה כמו זה בדיוק כמו שהוא נשמע. זה קהל שנראה כמו הקהל המקורי. אז אם תעלה 1,000 מיילים ויותר ותגיד לפייסבוק “כך נראית בסיס הלקוחות שלי. מצא אנשים נוספים שנראים כמו הלקוחות שלי, “זה בדיוק מה שעושה קהל פייסבוק דומה.

 

קבלת 1,000 דוא”ל אינה דרישה מינימלית שקבעה פייסבוק, אלא יותר מהצעה מחבריך ב- LYFE Marketing. ככל שהרשימה המקורית גדולה יותר, כך יהיה קהל המראה המדויק יותר!

 

תרצה גם ליישם מיקוד מחדש. מיקוד מחדש יכול לכלול המון קהלים: תנועה באתר, מעורבות בפוסט או מודעות, דוא”ל הלקוחות הקיים שלך וכו ‘. מיקוד מחדש באופן כללי פירושו רק להציג את המודעה שלך בפני קהל שכבר מכיר אותך בצורה כלשהי.

 

Facebook ad retargeting cycle

 

הישארות מול בסיס הלקוחות שלך באינטרנט תעזור להם לחשוב עליך בפעם הבאה והם בחוץ ויכולים לנשנש לאכול!

 

5. עקוב אחר הזמנות והתקנות אפליקציות מקוונות

 

טיפ אחרון זה הוא גדול והיה מחליף משחקים בשנים האחרונות עבור מודעות פייסבוק של מסעדות.

 

בעוד שמטרת הסיום למסעדות היא להיות סועדים בחנות – הזמנות מקוונות, בין אם זה דרך אתר או אפליקציה סלולרית, ניתן לעקוב מאוד ויכולים להשוות להכנסות ישירות!

 

נתחיל עם אפליקציות לנייד. בטח שמתם לב לרשתות גדולות כמו Chick-Fil-A או Starbucks המקדמות את האפליקציות שלהם.

 

הם נותנים ללקוחותיהם תמריץ רב להוריד אותם על ידי הצעת תוכנית תגמולים. באופן כללי, אם אתה משלם באמצעות האפליקציה, אתה מקבל כל כך הרבה נקודות לדולר. ברגע שאתה רוכש מספיק נקודות, אתה מקבל כריך או משקה בחינם.

 

restaurant app

 

הסיבה שזה חשוב היא מכיוון שיש קמפיין מודעות שלם בפייסבוק המותאם במיוחד סביב התקנות אפליקציות. כלומר היא מציגה את המודעה לאנשים בקהל היעד שלך אשר עשויים להתקין אפליקציה בטלפון שלהם בהתבסס על התנהגויותיהם בעבר.

 

restaurant facebook ads

 

אם אתה מציע קופונים דרך האפליקציה שלך לנייד, או אם אנשים יכולים לרכוש הזמנות ישירות דרך האפליקציה שלך לנייד, זה יכול להועיל מאוד למסעדה שלך להפעיל מודעות להתקנת אפליקציות בפייסבוק!

 

Facebook app install ad

 

קמפיין זה יאפשר לך לעקוב בבירור אחר כמה אנשים מתקינים את האפליקציה לנייד של המסעדה שלך כתוצאה ממודעות הפייסבוק שלך במסעדות!

 

עכשיו, נניח שאין לך אפליקציה לנייד למסעדה שלך. אבל יש לכם אתר שמאפשר לאנשים לבצע הזמנה מראש או לאיסוף באינטרנט.

 

אתה יכול להריץ קמפיין המרה בפייסבוק שעוקב אחר כמה אנשים מבצעים הזמנה לאחר שהם רואים מודעות פייסבוק במסעדה שלך!

 

קמפיין ההמרות דורש מעט התקנה נוספת מכיוון שעליך להתקין את פיקסלי המעקב באתר האינטרנט שלך על מנת לאפשר מעקב אחר רכישה. אבל אם זה מסובך מדי בשבילך, אתה תמיד יכול לגרום לנו לעשות זאת . נשמח לעזור.

 

גם קמפיין התקנת האפליקציה וגם מסעות ההמרה נותנים לך משהו מאוד מוחשי לעקוב אחריו, ומרחיב את אסטרטגיית המדיה החברתית שלך לעבר מודעות המותג. ואם אתה מסוגל לעקוב אחר הזמנות איסוף מקוון, זה הכנסות ישירות למסעדה שלך!

 

מסקנה

 

הפעלת מודעות פייסבוק למסעדות יכולה להיות קצת יותר מסובכת ממה שהיא בענפים אחרים. אבל זה לא הופך את זה לבלתי אפשרי. עם האסטרטגיות הנכונות המותאמות בהתאמה אישית, מודעות הפייסבוק של המסעדות שלך בטוחות להמריא!

 

צרו קשר כדי ללמוד עוד כיצד אנו יכולים לעזור לעסק הצומח שלכם!

 
 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה