כיצד לקדם את עמוד האינסטגרם שלך למודעות גבוהה יותר של המותג

תוכן עניינים
שתף 4
ציוץ
[ 19459007] סיכה 3
שתף
7 מניות

מדיה חברתית היא מרכיב עצום בכל אסטרטגיה שיווק. במילים אחרות, אתה זקוק למדיה חברתית על מנת שהעסק שלך ישרוד בעולם הדיגיטלי של ימינו. אם אתה מתקשה לקדם את עמוד האינסטגרם שלך יש לנו 17 טיפים וטריקים שיעזרו לך להתחיל!

17 טיפים ניתנים להפעלה לקידום עמוד האינסטגרם שלך

1. הציבו יעדים

אין ספק שיש לך תוכנית עסקית לעסק שלך. יש לך גם תוכנית שיווק לטקטיקות השיווק שלך. וכדאי שתהיה לך אסטרטגיה של מדיה חברתית יחד עם יעדים בר-השגה לאינסטגרם שלך (כמו גם לכל פלטפורמות מדיה חברתית אחרות).

המטרות שלך הן משהו שאתה צריך להגדיר לפני שתתחיל.

יש כמה שאלות שתצטרך לשאול את עצמך.

  1. מהן יעדי העוקבים שלך לחודש?
  2. חשבו גם לטווח הארוך, מה המטרות השנתיות שלכם?
  3. מהי מעורבות היעד שלך?

אם אינך בטוח מה התשובות שלך צריכות להיות לשאלות הללו, דברי עם סוכנות לשיווק דיגיטלי . הם יכולים לתת לך מושג טוב יותר למה אתה יכול לצפות בנוגע לצמיחה עוקבת ומעורבות.

2. שם משתמש

בחר שם משתמש מתאים ופשוט, לחיפוש וקל לקריאה. אם שם המשתמש שלך מאיית משהו אחר, אתה יכול להשתמש באותיות רישיות של האות הראשונה, להשתמש בפיסוק או לבחור משהו אחר.

אם שם המשתמש הרצוי שלך אינו זמין, נסה לערבב את המילים או להשתמש בפיסוק כדי להפריד ביניהן.

חשוב להיות עקביים. אם שם אינסטגרם שלך אינו תואם את שם העסק שלך, עליך לשקול בחום לשנות אותו. זה אמור להתאים גם לשם המשתמש שלך בפלטפורמות אחרות במדיה החברתית, בכדי להקל על זיהוי קל בין ערוצים רבים .

בחירת שם משתמש ברור יכולה לעזור לעוקבים שלך ולקוחות פוטנציאליים לזכור מי אתה. והם ישברו את האינסטגרם שלך למותג שלך.

3. צור ביו

כאן תצטרך לכלול תיאור קצר, מיקום, אתר וכל מידע אחר שאתה מרגיש שחשוב לעוקבים שלך. התפיסה היא שתקבל רק 150 תווים שיעברו את נקודתך.

ל- Airbnb יש ביולוגיה נהדרת שנותנת תיאור קצר של החברה. הם מעודדים אנשים לשתף את סיפוריהם ויש להם קישור כך שאנשים יוכלו להזמין את הנסיעות שלהם.

air bnb instagram bio

כמה רכיבים אחרים שתרצה לכלול הם קישורים לחנות המקוונת שלך, לאירועים, למתכונים או לפוסטים בבלוג. אתה יכול לפרסם קישורים מרובים עם עץ קישור או אתרים אחרים שמפנים אנשים לרשימת קישורים שונים.

אם אתה רוצה לתבל את הביולוגיה שלך אתה יכול להשתמש באמוג’ים כדי להוסיף קצת צבע כמו גם לשמור על גבול האופי שלך.

4. Hashtags

תאמינו או לא hashtags הם חיוניים להישרדות העסק שלך באינסטגרם. Hashtags מאפשרים למשתמשים אחרים למצוא את הדף והפוסטים שלך. ובתורו יכול לעזור בצמיחת בסיס העוקבים שלך.

האשטאגים מציגים קטגוריות עם הפוסטים האחרונים. לדוגמה, אם אתה מחפש ב- hashtag #dogs, תוכל לגלול בכל פוסט שבו אנשים השתמשו ב- hashtag מהחדשים ביותר ועד הישנים ביותר.

להלן מספר טיפים מהירים כיצד לקדם את עמוד האינסטגרם שלך עם hashtags.

  • התחל להיות יצירתי על ידי יצירת hashtag משלך וקבלת העוקבים שלך להשתמש בו!
  • השתמש במאגר תגיות רלוונטי. אינסטגרם משתמשת ב- hashtags לסיווג התוכן שלהם. אתה לא צריך לעשות hashtag הכל ולא צריך 30 hashtags בכל פוסט. בדיוק מה שהכי רלוונטי.

לדוגמה, אם אתה מסעדה המפרסמת באינסטגרם, תרצה להשתמש בחשימות מזון מקומיות. אם הפוסט שלך עוסק בביצים, הרי ש- Hashtagging של המילה ‘ביצים’ לא יועיל והפוסט שלך ילך לאיבוד בתוך 10,000,000+ הודעות.

how to promote your instagram page

אבל אם אתה רוצה לדעת לקדם טוב יותר את עמוד האינסטגרם שלך באינסטגרם, השתמש ב- hashtag ידוע יותר מקומי כמו #atlrestaurant אם אתה הבעלים של מסעדה באטלנטה. אז סביר יותר שהאנשים העוקבים אחר ההודעות שלך יסעדו את עצמך ויעברו אותם.

how to promote your instagram page

השתמש בכיסונים של משפיעים על אוכל בקהילה שלך. הם כבר פופולריים. הם מקומיים. והם יכולים להועיל לאינסטגרם שלך.

  • השתמש בטרנדים כמו גם במה שלא. אם אתה משתמש רק ב- hashtags הפופולריים ביותר, הדבר לא יגדיל את יכולת הגילוי שלך. השתמש בשילוב של hashtags פופולריים ואלה נישה.
  • והכי חשוב, עשה את המחקר שלך. מחקר Hashtag אינו בדיחה. זה עסק רציני וכאשר הוא נעשה נכון יכול לעזור לך להשיג עוקבים ולהגדיל את הכרת המותג שלך.

5. עבודה עם משפיעים

בכל ענף יש משפיעים שיש להם מעקב אדיר. אם אתם תוהים כיצד לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם זו הדרך ללכת!

משפיעים משפיעים על העוקבים שלהם ולעיתים קרובות מעודדים אותם לנסות מוצרים או שירותים חדשים. לעתים קרובות אתה יכול למצוא משפיעים שיש להם את היעד הדמוגרפי שלך כממשיכים.

אבל אל תבסס רק את החלטתך על מספר העוקבים שיש למשפיעים האלה. במקום זאת, הקשר שלהם איתם צריך להיות חשוב יותר. העוקבים שלהם צריכים להיות מאוד מעורבים איתם. לכן, חיוני עבורך כמשווק להיות מסוגל לאתר מישהו עם כמה עוקבים מזויפים ממישהו שיש לו קהל נאמן.

והדבר החשוב ביותר שיש להם הוא מומחיות והגעה. אנשים אלה יוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולעזור לך לשכנע אותם לקנות את המוצרים והשירותים שלך.

קבל תשומת לב של משפיע בענף שלך על ידי תיוג או הפנייה אליהם באמצעות העברת הודעות ישירות. בנה את מערכת היחסים שלך ואז בדוק אם אתה יכול לעבוד יחד בצורה שתועיל לשניך.

זהו משפיע שעבד עם חברת הביגוד H&M. בכך שבלוגרית האופנה הזו עם פוסט עוקב מאסיבי בעמוד אינסטגרם משלה, החברה קיבלה יותר חשיפה ועוקבים.

instagram influencers

אם אתה רוצה להשתמש במשפיעים כדי לשפר את הכרת המותג שלך ולהשיג עוקבים, מצא מישהו הבולט בענף שלך ואל תפחד לפנות אליהם.

6. העלאת פוסטים ופרסום

זה לא מוחלט. פרסום במדיה חברתית הוא הדרך הזולה ביותר לפרסם. מסיבה זו עליכם להגביר פוסטים וליצור מודעות לאינסטגרם העסקי שלכם.

הגברת פוסט פירושה שכבר פרסמת תמונה ואתה רוצה לשלם עליה כדי להשיג יותר טווח מחוץ לעוקבים שלך. בדרך כלל זהו תוכן שאינו מוכר ישירות דבר.

פרסומת שונה בכך שהיא מוגדרת כדי לפרסם מוצר ולהגיע לקהל גדול.

בשתי הטקטיקות הללו תוכלו לראות נתונים סטטיסטיים כמו טווח הגעה, מעורבות ועוד.

אם אתם מחפשים להשיג יותר עוקבים ולהגיע לאנשים רבים יותר, כך תוכלו לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם כדי לעשות בדיוק את זה!

7. תייג את מיקומך

תמיד, תמיד, תמיד תייג את המיקום שלך כשאתה מפרסם באינסטגרם. תייג את מיקום החנות שלך, תייג את המיקום של אירוע שהשתתפת בו או אפילו תייג את העיר בה אתה נמצא.

תיוג המיקום שלך יגדיל את יכולת הגילוי שלך. אנשים מחפשים לפי מיקום באינסטגרם כדי למצוא עסקים בקרבתם. אתה רוצה שהפוסטים שלך יופיעו כאן במיוחד אם אתה עסק מקומי.

אתה יכול להוסיף מיקום בכל פעם שתפרסם! פשוט לחץ על “הוסף מיקום” לפני שאתה מפרסם. תופיע רשימה של מיקומים אחרונים או עדכניים. בחר מדינה, עיר או כתובת בפועל!

instagram location

8. תייג אנשים אחרים

תיוג של אנשים אחרים בפוסטים שלך יכול לקבל את תשומת ליבם. אם אתה משתמש במותג אחר בפוסט שלך או במקרה משתמש בתוכן מהמשתמשים שלך, תייג אותם!

ההודעה שלך תופיע בפרופיל שלהם מתחת לתמונות המתויגות שלהם. כאשר אנשים אחרים מסתכלים דרכם, המותג שלכם יופיע.

זה רק דבר קטן שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את טווח ההגעה שלך באינסטגרם ולקדם את העמוד שלך.

דברים קטנים מסתכמים ויכולים באמת לעשות את ההבדל בצמיחה עוקבת, להגיע ולהכרת המותג כדי לא לדלג עליהם!

9. דגש על הכרת המותג

הנקודה של פלטפורמות המדיה החברתית כמו אינסטגרם היא לבנות את המותג שלך. אל תמקד רק את כל המאמצים שלך להשיג יותר עוקבים. איך אתה רוצה שהמותג שלך יתפס?

כך תוכל לקדם את עמוד האינסטגרם שלך תוך התמקדות בזיהוי המותג.

  • הצג את סגנון המותג שלך דרך התמונות שאתה מפרסם. תמונות וכותרות יכולות להראות לעוקבים שלך במה אתה מתמודד כחברה.
  • היו נוכחות חזקה ועקבית . פרסם לפחות פעם בשבוע. אם כי אנו ממליצים לפרסם מספר פעמים בכל שבוע.
  • אל תניח את המדיה החברתית שלך על המבער האחורי. זה יוצר קשרים עם עוקבים שיכולים להפוך אותם לשגרירים של מותג לכל החיים ולקוחות נאמנים!

זכור, אם אתה מייצר תוכן איכותי, השאר צריכים לעקוב!

10. כיצד לקדם את עמוד האינסטגרם שלך בפלטפורמות אחרות

צלב לקידום האינסטגרם שלך הוא אחת הדרכים הקלות ביותר להשיג עוקבים. אתה יכול לקדם את זה באתרי מדיה חברתית אחרים כמו פייסבוק.

לדוגמא, אם יש לך יותר עוקבים בפייסבוק מכפי שאתה עושה באינסטגרם, עידוד מעריצי הפייסבוק שלך לעקוב אחריך יכול לגרום לצמיחה עוקבת אדירה!

בנוסף לקידום חוצה במדיה החברתית, עליכם להציג אייקוני המדיה החברתית באתר שלכם כך שיהיו נגישים בקלות.

עצה מקצועית: הציגו את האייקונים החברתיים שלכם בחלק התחתון והתחתון של כל עמוד, כך שלא ניתן יהיה לפספס אותם.

אם יש לך אסטרטגיית שיווק בדוא”ל (שאתה צריך!) שלח דוא”ל על כל המדיה החברתית עם תוכן כמו “עקוב אחרינו במדיה החברתית להנחה מיוחדת!”

אם המנויים שלך עדיין לא עוקבים אחר חשבונות המדיה החברתית שלך, זו דרך בטוחה לעודד אותם לתת לך מעקב.

11. הפעל תחרות

תחרויות אינסטגרם חיוניות לקידום העמוד שלך ולזכות לעוקבים.

עם תחרות אינסטגרם אתה יכול להכניס את הכניסה למה שאתה רוצה! אנו ממליצים לבקש מאנשים לעקוב אחר הדף שלך, לגרום להם לחבב תמונה ולתייג חבר כדי להיכנס אליו.

טיפים לקידום דף אינסטגרם שלך בתחרות:

  • בחר תמונה נהדרת! תמונות באיכות גבוהה משיגות את המעורבות הגדולה ביותר.
  • הבהירו את הנחיות התחרות שלכם. הסבר לגמרי מה התחרות שלך אבל הפוך אותה לסריקה בקלות.
  • הראו את הפרס או ספרו לאנשים מה הם הולכים לזכות! בעזרת תכונת ריבוי התמונות של אינסטגרם אתה יכול להוסיף בקלות תמונה או שתיים ממה שאתה מוסר.
  • תן לעוקבים שלך ציר זמן. מתי התחרות נסגרת ומתי יוכרז הזוכה? אנשים אוהבים להתעדכן במיוחד אם יש פרס על כף המאזניים.
    פרסם על הזוכה ואמר ברכות! בדרך זו אנשים יסמכו על כך שבחרתם בפועל זוכה ושזכו בפרס שלהם.

בוטיק קטן זה השתמש בפרסומת אינסטגרם של כדי לשפר את חסידיהם ולזכות בהכרה מסוימת. הם מבקשים מהעוקבים שלהם לתייג 5 מחבריהם ולשתף את התמונה בדפים האישיים שלהם.

instagram giveaway

אם אתה רוצה לנהל תחרות עבור העסק שלך, התחל בקטן עם בקש מאנשים לאהוב את הפוסט שלך, לתייג חבר אחד או שניים.

אתה יכול אפילו להרחיב לעבוד עם מותגים אחרים שיעניקו לך חשיפה גם לעוקבים שלהם.

12. היה נושא אינסטגרם

נושא הוא בדרך כלל משטח צבעוני או סגנון צילום שהאינסטגרם שלך משקף. זה מראה שהפוסטים שלך עקביים והופך את חשבונך לאסתטי.

אתה צריך להיות עקבי גם עם סוג התוכן שאתה מפרסם. אתה רוצה לפרסם תמונות ותוכן שיגרום לתנועה לדף שלך ולשמור על העוקבים שלך לחזור.

אנשים הולכים לאינסטגרם של Bon Appetite מכיוון שהם יודעים שהם יקבלו תמונות נהדרות ומתכונים טובים בכל פעם. אם הם היו מסטים מנושא זה, זה עלול לבלבל את חסידיהם.

how to promote your instagram page
13. הישאר במגמה

אם יש מגמה או אתגר ויראלי, עשה זאת! אל תפחד לקפוץ לרכבת.

האתגר של דלי הקרח של ALS היה עצום בכל המדיה החברתית. זה עזר לגייס כסף ומודעות למחלת לו גרי והשתתפו בו המון אנשים.

בסיס האתגר היה לזרוק דלי מים קרים כקרח על ראשי המשתתפים ואז לקרוא כמה חברים לעשות את האתגר גם כן.

אם העסק שלך היה משתתף היית רואה כל מיני החזר ROI חיובי. זה מחזיר לצדקה ועוזר לעשות טוב בעולם.

זה גם מראה איזה סוג של מותג אתה ומה גורם לך להאמין בו. אתה עוזר להפיץ את הבשורה ולהגיע לעוקבים שלך בתקווה שהם גם ישתתפו באתגר.

14. השתמשו בסיפורים ובדגשים

אל תפחד להשתמש בתכונה של סיפור אינסטגרם. זו דרך נהדרת להראות לעוקבים שלך מה אתה עושה על בסיס יומי.

סיפורי אינסטגרם יכולים לעזור לשמור על העוקבים על ידי התעסקותם. אתה יכול להציג סיפורי העוקבים שלך אם הם מתייגים אותך. כנראה שאחד הדברים הכי מגניבים שתוכלו לעשות הוא לשמור את סיפורי האינסטגרם שלכם כנקודות השיא.

הבהרה מאפשרת לך לשמור על סיפוריך בפרופיל לנצח. אתה יכול ליצור גולת הכותרת מכל הסיפורים הקודמים מכיוון שכולם נשמרים בארכיון האינסטגרם שלך או ליצור אחד חדש לחלוטין.

אתה בטח תוהה כיצד לקדם את עמוד האינסטגרם שלך עם סיפורים והדגשים.

מטרת סיפור אינסטגרם היא להעסיק את הקהל שלך ולהביא אותם לחזרה לדף שלך לעדכונים.

שקול לעשות סיפור שהוא זהה בכל שבוע. אתה יכול לקבץ את כל אלה לגולת הכותרת אחת, כך שעוקבים חדשים יוכלו לצפות בסיפורים הקודמים שלך!

הדגשים הם גם דרך נהדרת לחלוק מידע חשוב. אם אתה חנות למסחר אלקטרוני, אתה יכול להשתמש בגולת הכותרת כדי לקדם כניסות חדשות או לתת הצצה למוצרים מתקרבים.

15. התקשר עם העוקבים שלך

כשאנשים מגיבים לפוסטים שלך, שואלים שאלות או מסרים ישירות את חשבון האינסטגרם של המותג שלך, אתה צריך ליצור איתם קשר. המשמעות היא לעקוב אחרי אנשים, להגיב לתגובות, להשיב להודעות, לעקוב אחר התומכים שלך ולפרסם מחדש את תוכנם.

להעברת פוסטים של חסיד יכולה להיות השפעה דומינו. העוקבים שלהם עשויים לראות שאהבת את אחת התמונות שלהם שיכולה לגרום לכך שתבדוק את האינסטגרם שלך ותזכה לעוקב.

אינטראקציה עם העוקבים שלך יכולה לגרום למותג שלך להיות יותר ממותג. העוקבים שלך יתחילו לקבל תחושה של אישיותך.

השב לכל תגובה שאתה יכול במיוחד אם אתה עסק קטן גם אם זה פשוט תודה פשוטה!

instagram responses

16. תוכן שנוצר על ידי משתמש

השתמש בתוכן שמפיקים העוקבים שלך. הרבה תוכן שנוצר על ידי משתמשים הוא באיכות גבוהה. פרסם אותו מחדש בדף האינסטגרם שלך!

זה נהדר עבורך מכיוון שהוא חוסך לך זמן, יכול להביא לך יותר עוקבים ולהגביר את המותג שלך.

טיפים לקידום דף האינסטגרם שלך עם תוכן שנוצר על ידי משתמשים:

  • בחר רק את התוכן הטוב ביותר. רוב הסיכויים שהעוקבים שלך ירצו ליצור תוכן למותג שלך אם תעודד אותו לעשות זאת אך לא ירגיש בלחץ להשתמש בכל פיסת תוכן שהם יוצרים.
  • השתמש באפליקציית פרסום חוזר כדי לחסוך לך עוד יותר זמן בעת ​​שימוש בתוכן שנוצר על ידי משתמשים. זה יאפשר לך להתארגן מחדש ולתת קרדיט לעוקבים שלך.
  • ספר לעוקבים שלך שאתה רוצה לפרסם מחדש את התוכן שלהם ולתת להם hashtag לשימוש כמו Eater LA.

eater user generated content

17. שמור על העוקבים

עדכונים גורמים לאנשים להיות מעורבים בתוכן שלך ולשמור עליהם לחזור. לא רק שאתה רוצה להשיג עוקבים חדשים, אלא שאתה רוצה לשמור על אלה שכבר יש לך.

פרסמו על מוצרים חדשים כדי להתלהב אחרי עוקבים או אם מוצר אזל הוא בחזרה יידעו אותם. לא משנה מה המקרה, תמיד היו שקופים. זו הדרך מספר אחת להרוויח את אמונם של העוקבים שלך. זה עוזר לך לבנות קהילה של אנשים שאוהבים את המותג שלך.

עכשיו אתה יודע לקדם את עמוד האינסטגרם שלך תוך שמירה על העוקבים ולקבל את ההכרה במותג המגיע לך. יש לך רעיונות נוספים? ספרו לנו בפרק התגובות.

3x הערך העסקי שלך [ 19459008]

צפה בסמינר השיווק הדיגיטלי בחינם ולמד:
1. להסיע תנועה מיידית לאתרך
2. כיצד לבנות מכונת שיווק
3. מה זה שיווק דיגיטלי ומדוע חשוב
4. פיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
5. יישום אסטרטגיה













צפה עכשיו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה