כיצד לכתוב עלון

שיווק בדוא”ל הוא רוצח. זה עובד. זה מדהים. אתה צריך לעשות את זה.

אבל כדי לרתום באמת את הכוח של שיווק בדוא”ל, חשוב להבין את הפסיכולוגיה העומדת מאחוריה ולדעת לכתוב כתובות דוא”ל שמקבלות תוצאות.

הנתונים הסטטיסטיים אומרים כי שיווק בדוא”ל הוא יעיל. אבל הסטטיסטיקה מספרת רק חלק מהסיפור. נתונים סטטיסטיים אינם יכולים לחזות אם מאמצי השיווק שלך בדוא”ל יהיו יעילים.

פשוט שליחת עלון לצורך עמידה בדרישה השבועית או החודשית שלך אינה יעילה.

הידיעון שלך הוא משאב שיווקי בעל ערך, והגיע הזמן שתתחיל לכתוב אותם ככאלה.

כדי ליצור קמפיין שיווקי בדוא”ל מוצלח, חשוב לדעת את הטריקים של הסחר.

לגרום לאנשים לשים לב לדוא”ל שלך, לפתוח את הדוא”ל שלך, לחץ על הדברים בהודעות הדוא”ל שלך ולהגיב להודעות הדוא”ל שלך זה דבר מסובך.

להלן 13 טיפים ואסטרטגיות שעליך להשתמש בהן בעלוניך.

1. תן לאנשים סיבה לבחור

בואו ניקח צעד אחורה אחורה. כדי שתוכל לקבל המרות מלכתחילה, עליך להיות ברשימה פעילה של של מנויי דוא”ל .

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתת להם סיבה נהדרת לבחור . רק אמירת “הירשם לניוזלטר שלנו” איננה מושכת.

איך אתה יכול לגשת לזה? ערך. קלע לאנשים עם ערך. תן להם תמריץ להירשם. עיין בדוגמה זו מאתר End Lands :

image5 5

לקוחות שנרשמים לניוזלטר שלהם יקבלו 25% הנחה ההזמנות שלהם. לקוחות לא יכולים להשתמש בביטול.

אבל הערך לא נעצר שם. הם ממשיכים לומר כי מנויי הידיעון שלהם מקבלים גישה גם למבצעים בלעדיים. פירוש הדבר שהם יקבלו הנחות אחרות גם בעתיד.

מלבד הנחות כספיות, חשוב על דרכים אחרות שהחברה שלך יכולה להוסיף ערך למנויי הידיעון הפוטנציאלי.

זה תלוי בחברה שלך ובתעשייה שלך, אבל נסה להיות יצירתי כאן. לדוגמה, חברת תעופה יכולה להציע עלייה בעדיפות ללקוחות הרשומים לניוזלטר שלהם.

אתה יכול לספק ימי עיון מקוונים חינם או הורדות ספרים אלקטרוניים לכל מי שנרשם לניוזלטר שלך. אם החברה שלכם מארחת אירועים, תוכלו להציע מעברי חניה בחינם או כניסה חופשית למנויים.

פשוט חשוב מחוץ לקופסה. ככל שאנשים נרשמים יותר, כך ההמרות שלך יהיו גדולות יותר.

2. דבק ביעד שלך

מה אתה רוצה שהעלון שלך ישיג?

זו צריכה להיות השאלה הראשונה שאתה שואל את עצמך לפני שתתחיל לכתוב. אם אינך יודע את התשובה לכך, כיצד המנויים שלך יידעו מה לעשות?

להלן מספר יעדים נפוצים לעלוני דוא”ל:

  • להניע מכירות
  • להגביר את הנוכחות במדיה החברתית
  • הורד ספר אלקטרוני
  • הובילו תנועה לדף נחיתה
  • מקדמים מוצר או שירות חדש

ישנם טונות של יעדים אחרים שהחברה שלך עשויה להשיג. אבל אם אתה נאבק, השתמש באלה כדי להתחיל בכיוון הנכון.

בחר אחד ואלך איתו. הניסיון לחתב את כל אלה בהודעה אחת הוא מסובך וזה יבלבל את הקהל שלך.

להלן דוגמה נהדרת לעלון עם מטרה פשוטה מ ליטמוס:

image4 5

המטרה של עלון זה ברור להגדיל את הקליקים כדי לשפר את שיעורי המעורבות שלהם. במקום רק לכתוב מאמר ארוך אודות היתרונות והחסרונות של רווקים לעומת דפי נחיתה כפולים להצטרפות , הם נותנים למנויים שלהם אפשרות.

הם יקבלו תוכן שונה על סמך הלחיצה על כפתור ה- CTA.

אתה יכול להשתמש באסטרטגיה דומה בעלון שלך, אפילו אם אתה לא רוצה להיות ישיר.

ראשית, הציג את המטרה שלך עם הכותרת או הצהרות הפתיחה. לאחר מכן, דונו בה ביתר פירוט לאורך ההודעה על ידי אזכורו פעם או פעמיים. לבסוף, סיימו בקריאה חזקה לפעולה כמו בדוגמה שלמעלה.

הדגיש את זה. אל תעשה את זה דו משמעי. הלקוח צריך לקבל כיוון ברור מה הפעולה שיש לנקוט לאחר שקרא את הידיעון.

3. פתיחת אימיילים

חצי מהקרב הוא הגורם הפוטנציאלי לפתוח את הדוא”ל שלך.

מחקר של HubSpot מצא כי חברות עם 1-10 עובדים בדרך כלל מקבלות שיעור פתוח חציוני של 35.3% וחברות עם 26-200 עובדים קיבלו שיעור פתוח חציוני של 32.3%.

להלן מבט נוסף על הסטטיסטיקה מאת SmartInsights . מצא את הענף שלך ברשימה וראה כיצד השערים הפתוחים שלך משתווים:

image10

המספרים האלה לא בדיוק מפליאים.

מצאתי שהמפתח למקסום השיעור הפתוח שלי הוא להפוך את המיילים שלי לאישיים ומעניינים ככל האפשר.

למשל, אני מציע להשתמש בשמך הפרטי ככתובת שלך משנת .

מדוע אני מציע זאת?

הנתונים אומרים כך. בסקר אחד שאלו החוקרים “מה הכי מכריח אותך לפתוח דוא”ל מבוסס הרשאה?”

אני יודע מה יביא לי לי לפתוח דוא”ל: מ- קו!

האם אני סומך על השולח? האם אני רוצה לשמוע מהם? האם אני אוהב את מה שהם כותבים? האם זה הולך לעזור לי בדרך כלשהי?

הדרך הטובה ביותר לגלות זאת היא על ידי הסתכלות מי שלח את המידע.

פשוט תסתכל על המספרים האלה. קו מ- מוביל את קו הנושא בכפול!

image02

רוב האנשים כבר טובעים בהודעות דוא”ל ואינם רוצים לפתוח משהו מאיזה גורם ארגוני מפוקפק. אבל רבים מוכנים לפתוח משהו מאדם אמיתי, שמושיט אליהם אחד על אחד.

אם נרשמת לקבל אימיילים ממני, אתה מצפה לראות את “ניל פאטל” בשורת הנושא.

image05

כתבתי את הדוא”ל, אז באותה מידה יכול להיות שאני שולח אותו.

חוץ מזה זה נותן לך, הקורא, את התחושה האותנטית שאתה שומע ממני כאדם, ולא איזו תוכנת שיווק בדוא”ל המופרדת.

4. צור שורת נושא מפתה

אינך יכול לקבל המרות מהעלון בדוא”ל שלך אם אף אחד לא פותח אותה. שורת הנושא שלך יכולה להצליח או לשבור את ההצלחה של קמפיין שיווקי זה.

ברגע שאתה מבין כיצד להגדיל את שיעורי הפתוח עם שורות נושא שונות , יהיה לך סיכוי טוב יותר לקבל המרות גבוהות מהעלונים שלך.

הסתכל ב נתונים אלה על איך המקבלים רואים את שורות הנושא של הודעה:

image1 5

כפי שאתה יכול לראות, שורת הנושא יכולה לקבוע אם ההודעה נפתחת או מדווחת כדואר זבל.

איך אתה יכול לפתות אנשים לפתוח את הידיעון שלך? בתור התחלה, וודא ששורות הנושא שלך לא משעממות. שורות נושאים כמו “עלון מרץ” אינם נותנים לאף אחד סיבה לפתוח את הדוא”ל שלהם.

היו אישיים: 82% מהמשווקים מדווחים כי שורות נושא מותאמות אישית מביאות לעליית שיעורי פתוח. יתר על כן, 75% מהמומחים טוענים כי הודעות בהתאמה אישית מביאות שיעורי קליקים גבוהים יותר.

אחת הדרכים הנפוצות ביותר להתאים אישית שורת נושא היא באמצעות שם הנמען.

דרך מפתה נוספת לעודד נפתחת לניוזלטר שלך היא קו נושא רגיש לזמן. צרו דרך ליצור תחושת דחיפות.

יש מידע חשוב בעלון שלך שצריך לקרוא מייד. חדשות מפורסמות זה משהו שהמנויים שלך ירצו לשמוע מייד.

מצאתי שהטיפול בנושא או דאגה משותפים עובד גם טוב.

לדוגמה, אתה יכול להבטיח שתוכן המייל שלך יכול לעזור בפתרון בעיה, לספק לקוראים מידע חשוב כדי לשפר את חייהם, או להפוך אותם למאושרים יותר.

אתה תרצה לעשות זאת כך שהקוראים כל כך מסקרנים משורת הנושא שהם לא יכולים לעמוד בפתיחת הדוא”ל שלך.

תרצה לבחון את סקרנותם ולהשאיר פער מידע שניתן למלא רק בלחיצה.

למשל, חברת B2B עשויה להשתמש בשורת נושא כמו “כיצד להכפיל את המכירות שלך תוך 30 דקות בלבד.”

אחד התעריפים הפתוחים הגבוהים ביותר שלי הגיע מהודעת דוא”ל ששלחתי לשאול לעזרת האנשים. הייתי באמת זקוקה ורציתי את תגובתם של קוראי.

כשביקשתי את עזרת הקוראים, זה יצר פער מידע בין בקשתי לנקודת בקשתי. מדוע הייתי זקוק לעזרה? התוצאה הייתה רמת מטורפת של שיעורים פתוחים.

ראיתי משווקים גדולים אחרים עושים את אותו הדבר. ג’ייסון דמרס, למשל, יצר את שורת הנושא הזו בדוא”ל שמשכה את תשומת ליבי:

image03

הוא אפילו השתמש בפרצוף סמיילי.

Buffer יודע שהקהל שלהם רוצה לשמוע על עצות בנושא מדיה חברתית. זו הסיבה שהם משתמשים בשורות נושאים כמו זו:

image13

השלכת כמה מילות כוח המעוררות את הקוראים ומושכות את רגשותיהם יכולה להיות בעלת השפעה אדירה גם כן.

השתמש במונחים אלה כשאתה עוסק בשורת הנושא של הידיעון שלך.

להלן רק כמה ממילות הכוח בהן תוכלו להשתמש:

  • מדהים
  • מכה ראש
  • נשמטת לסת
  • [ 19459018] אושר

על פי מחקרים שנעשו על ידי MailChimp , מילים רגישות זמן בשורת הנושא עם ההשפעה הגבוהה ביותר על שיעורים פתוחים הן:

  • דחוף
  • שבירת
  • חשוב
  • התראה

אתה מקבל את הרעיון. אני ממליץ לך לבדוק את רשימה זו של 317 מילות כוח מ- Blogger החכם לקבלת רעיונות נוספים.

הנה עוד משהו שאני עושה כדי לחסוך זמן ומאמץ ולהגדיל את האפקטיביות של קמפייני הדואר האלקטרוני שלי: אני משתמש או משחזר מחדש את כותרות כתבות הבלוג שלי כשורות הנושא של הדוא”ל שלי.

זה לא עובד בכל קמפיין שיווקי בענף או בדוא”ל, אני יודע. אבל זה עובד בשבילי. מטרת מאמצי השיווק בדוא”ל היא לעזור לאנשים עם תוכן מעולה. התוכן , , כמובן, חי בבלוג שלי. אז אני יכול באותה מידה להשתמש בכותרת המאמר שלי כשורת הנושא שלי.

5. כתוב קו פתיחה של רוצח

עכשיו, לאחר שהשגת את הקוראים לפתוח את הדוא”ל שלך, אתה צריך לצייר אותם עמוק יותר עם קו פתיחה מדהים.

זה כנראה יותר חשוב משאתה חושב.

מדוע אני אומר את זה?

מכיוון ששורת הנושא היא לא תמיד הדבר הראשון שאנשים רואים!

GASP!

כן, אני יודע שאמרו לך ששורת הנושא היא המרכיב החשוב ביותר במייל. עם זאת, כפי שהסברתי לעיל, נראה כי לקו משנת 19459006 יש השפעה גבוהה יותר על השאלה אם הדוא”ל ייפתח מלכתחילה.

אבל האם זה הכל? קו משנת ונושא ?

לא. גם השורה הראשונה של המייל חשובה.

רוב דפדפני הדוא”ל מציגים היום חלק מההודעה ישירות בדפדפן הדוא”ל. אינך צריך לפתוח את הדוא”ל בכדי לקרוא קטע קטן ממנו.

image00

תלוי באורך שורת הנושא (ותצוגת הדפדפן), לגוף המייל יש פעמיים או שלוש פי ראות!

אבל זה לא רק תוכניות דוא”ל לשולחן העבודה שעושות זאת. אל תשכח ממכשירים ניידים!

רוב אפליקציות הדוא”ל הניידות מציגות את קו הפתיחה.

image12

אז מה אתה כותב בשורת הפתיחה שלך?

אני אוהב לפנות לכל קורא בשמו הפרטי. הדבר מתגלה כאישי ואותנטי, שהוא המפתח להמשך קריאתם.

אני גם רוצה להימנע מהשגרה הקלאסית “היי, שמי …”.

במקום זאת אני מעדיף לבחור במשהו כמו “שמתי לב שאתה …” או “ראיתי ששנינו …”

גישה זו מסייעת לקורא להתייחס אלי טוב יותר ומהיר. אני משיג את תשומת ליבם על ידי שימוש בחוויה משותפת.

וודא שאתה מגיע לנקודה של הדוא”ל שלך מהדרך. צ’אט ראשוני עשוי לכבות אנשים שפשוט רוצים לגלות על מה כתובת הדוא”ל.

פשוט גש לעניין כדי שתוכל ליצור חיבור מיידי.

שימו לב כיצד עשה זאת ג’ייקוב מקמילן במייל שלו:

image09

כתיבה כזו תזכה בכבוד של קוראיכם. אתה מעריך את זמנם. אתה נותן להם את מה שהם צריכים. הם ממשיכים בחייהם.

6. התחבר לגוף

כאן הגיע הזמן להתחבר באמת לקורא שלך. זו ההזדמנות שלך להראות כיצד המוצר / השירות שלך יכולים לספק להם ערך אמיתי ולשפר את חייהם.

אני מציע לשמור את זה קצר ופשוט ולא להעמיס על הקורא שלך במידע חוץ.

זכור, הנקודה כאן היא להשיג את תשומת ליבם ולבנות איזשהו יחסים ראשוניים. אתה רק מחפש לחמם אותם כדי לקדם אותם דרך משפך המכירות.

אתה לא בהכרח הולך על הכוס מיד.

הקפד לחלק טקסט לפסקאות קצרות וניתנות לעיכול.

אני מציע גם לדבר בגוף שני ולהשתמש ב בך כשאתה מדבר עם הקוראים.

שאל שאלות אישיות כדי לתת לדוא”ל שלך תחושה אינטימית כאילו אתה מדבר פנים אל פנים.

אני חושב HubSpot נותן כמה דוגמאות טובות לכך:

  • האם יש לך שאלות ללא מענה בנושא [נושא]?
  • כיצד, אם בכלל, תרצה לשפר את האסטרטגיה שלך?
  • האם [תועלת עבורם] עדיפות עבורך כרגע?

אם קראת אי פעם את המיילים של רמית, אתה יודע שהוא עושה עבודה נהדרת עם זה. הפסקאות קצרות. הטון הוא אישי. וכל נקודת הדוא”ל נמצאת במקום: היא מלאה במידע מועיל וניתן לפעולה.

image07

7. היו עקביים בלי לעצבן את המנויים שלך

כשאנשים נרשמים לניוזלטר שלך הם מצפים לשמוע ממך באופן קבוע. דאג שתעביר את הידיעון למנויים שלך כמובטח.

אם הם נרשמים לניוזלטר שבועי, כדאי שתשלח להם עלון פעם בשבוע. אם הם נרשמו לניוזלטר חודשי, שליחתם אימייל שלוש פעמים בשנה אינה מבטיחה את הבטחתכם.

ביטול עקביות שלך יפגע במוניטין של המותג שלך. המנויים שלך לא יתעניינו בהמרה מכיוון שהאמינות שלך אבדה.

לעומת זאת, אנשים לא ישמחו אם הם מצפים לעלון חודשי אלא במקום זאת יקבלו מכם דוא”ל שלוש פעמים בשבוע. זה מעצבן ויכול לגרום להם לבטל את המנוי או לדווח עליך כספאם.

עיין בסיבות העיקריות לכך ש מנויים מדווחים על דואר זבל:

image6 5

קבלת יותר מדי הודעות אימייל היא בראש רשימה זו.

אני רואה שזה קורה לחברות כל הזמן. רק מכיוון שאדם נתן לך אישור לשלוח להם אימיילים לא אומר שאתה יכול לנצל את ההרשאה הזו.

8. דנו בתכנים רלוונטיים

כפי שראית רק מהמחקר לעיל, אנשים גם מבטלים את הרישום להודעות דוא”ל אם הם חושבים שהתוכן אינו רלוונטי. חשוב שתישאר על המותג והנושא בכל עת.

לדוגמא, נניח שיש לך חברה שמייצרת מוצרים ביתיים שונים כמו ספות, שולחנות קפה ומנורות. אסור לדבר על מזג האוויר המקומי, הפוליטיקה או אירועי הספורט האחרונים.

זה לא רלוונטי למותג שלך, וזה לא מה שהמנויים שלך רוצים לשמוע עליו.

בנוסף, זה רעיון טוב למדי, באופן כללי, להתרחק מנושאים מעוררי מחלוקת בעלון. אני מתכוון לדברים כמו דת, פוליטיקה, גזע ודברים מהסוג הזה, אלא אם כן, כמובן, העסק שלך נמצא באחד מאותם מרחבים.

לאנשים יש תפיסה שונה של תעשיות על סמך הרלוונטיות של תוכן הדוא”ל שלהם:

image3 5

אתה יכול לראות, ענף הקמעונאות מוביל את הדרך בקטגוריה זו. כך שאם החברה שלך נמצאת בתחום הבידור, הנסיעות, המדיה או העמותות, אולי תרצה לבחון מחדש את נושאי עלוניך.

אחת הדרכים לוודא שאתה מספק את התוכן הרלוונטי ביותר היא על ידי מתן אפשרות למנויים שלך לבחור מה הם רוצים לשמוע עליהם. הם יכולים גם להחליט באיזו תדירות הם רוצים לשמוע ממך.

כאשר המנויים נרשמים בתחילה לקבלת העלון שלך, הרשו להם להתאים אישית את האפשרויות הללו. הנה דוגמה למה אני מדבר מ- Envato Tuts +:

image2 5

כברירת מחדל, מנויים חדשים מקבלים את כל האימיילים. אבל אם הם רוצים לשמוע מהמותג הזה רק פעם בחודש, הם יכולים לבטל את הבחירה באפשרות Weekly Digests.

מנויים אלה יכולים אפילו להחליט איזה סוג תוכן הם רוצים לשמוע עליהם. אנשים שרוצים לקבל עלוני מידע על מוסיקה ואודיו עשויים שלא להתעניין בנושאי קוד או עיצוב אתרים.

אם תשתמש באסטרטגיה זו, לא תצטרך לדאוג שהמנויים שלך יחשבו שהתוכן שלך לא רלוונטי.

זה יוצר עבורך יותר עבודה מכיוון שתצטרך לכתוב עלונים מרובים בכל שבוע וחודש. אבל זה שווה את זה מכיוון ששיעורי ההמרות שלך יהיו גבוהים בהרבה עבור כל קמפיין.

9. הוסף ויזואליות לשיפור התוכן שלך

אם קראת את הבלוגים שלי זמן מה, אתה יודע כמה אני אוהב להשתמש בתמונות וסרטונים כדי להסביר מושגים.

אף שהניוזלטר שלך אינו בלוג, אתה עדיין יכול להשתמש באותה אסטרטגיה. עליכם להבין שלא כולם יקראו כל מילה בתוכן שלכם.

המנוי הממוצע מוציא 51 שניות בקריאת עלון. יתר על כן, אנשים קראו רק 20% מהטקסט בדף.

אם אתה רוצה שההודעה שלך תהדהד עם הקהל שלך, כלול חזותיים. תמונות ואינפוגרפיה מקלות על אנשים לסרוק את התוכן שלך.

בנוסף, נסה להשתמש בסרטונים בעלוניך לעתים קרובות ככל שתוכל. בהודעות דוא”ל הכוללות קטעי וידאו שיעור הקליקים הגבוה ב- 96.38% ושיעורי הפתיחה הגבוהים ביותר ב -5.6%.

גם אם הם לא קוראים כל מילה, הם עדיין יכולים לקבל תחושה כללית של המסר שלך. זה קשור בחזרה לתפיסה של היצמדות למטרה משותפת לכל הידיעון.

הסתכל במידע זה על האופן שבו חזותיים יכולים להשפיע על קורא:

image8 3

אנשים הם חזותיים לומדים. שימוש בתמונות ובסרטונים יכול לעזור לאנשים לעבד ולשמור מידע טוב יותר. אל תפחד להוסיף אלמנטים אלה לניוזלטר שלך.

בנוסף, חזותיים יגרמו למסר שלך להיראות הרבה יותר מסודר. אף אחד לא רוצה לקרוא קוביות טקסט ענקיות.

10. מדוד את תוצאותיך

הדרך היחידה לגלות אם הידיעון שלך ממיר היא לקחת את הזמן למדוד זאת בפועל.

כל תוכנת שיווק בדוא”ל שאתה משתמש בה צריכה לכלול כלי ניתוח אלה ישירות לפלטפורמה. נצל אותם כדי לראות מה שלומכם.

הסתכל בדברים כגון:

  • שיעורים פתוחים
  • שיעורי פרישה
  • שיעורי קליקים
  • ביטולי הרשמה
  • ]

  • קדימה

זהה אילו סוגי עלונים היו בעלי ההמרות הגבוהות ביותר. המשך להשתמש באותן אסטרטגיות.

אם לחלק מהעלונים שלך היו שיעורי המרה נוראים, עליכם להבין מה השתבש. לא הייתה לך מטרה ברורה? האם התוכן לא היה רלוונטי?

ברגע שתגלה מדוע העלונים שלך לא ממירים, יהיה לכם קל יותר לבצע את השינויים הנדרשים.

אבל אתה יכול לעשות זאת רק אם אתה עוקב אחר התוצאות של כל קמפיין באופן פעיל.

11. ספר סיפור

כפי שדיברנו קודם, אנשים לא מקדישים זמן רב לקריאת הטקסט ולסקירת עלוני מידע. אתה צריך למצוא דרכים לעודד את הקהל שלך.

סיפורים מעניינים.

ברגע שאתה מחבר את הקהל שלך לסיפור שובה לב, הם ימשיכו לקרוא אותו כדי לגלות מה קורה. איזה סיפור עליכם לספר?

קבל יצירתיות.

אתה יכול לספר את הסיפור שלך או סיפור על החברה שלך. שוב, רק וודא שזה רלוונטי. אל תהיה משעמם.

מחקרים מראים סיפורי סיפורים עוזרים להגביר את ההמרות:

image7 5

זו גם אסטרטגיה יעילה עבור משווקי B2B.

לא כל העלונים שלך צריכים להיות סיפור, אבל זה בהחלט רעיון טוב לזרוק כמה לתמהיל מדי פעם.

12. צור דחיפות

הנה עוד דבר שלמדתי.

אנשים רבים נוטים להתמהמה. אולי הם עטופים במשהו כרגע או שפשוט לא במצב רוח להשלים את הפעולה הרצויה לך ברגע זה.

זה לא מועיל מכיוון שברגע שהם סוגרים דוא”ל, הסיכויים שהם יחזרו אליו הם קלושים עד לאין ערוך.

זו הסיבה שחשוב ליצור דחיפות כך שהם ירגישו נאלצים לפעול מייד.

מרבית המשווקים מתלוננים כי “המכשול המאתגר ביותר” בשיווק הדוא”ל שלהם הוא לגרום לאנשים לנקוט בפעולה על ידי לחיצה על הקריאה לפעולה (או איזו מטרת הקליק של הדוא”ל תהיה) .

image11

מצאתי כי קביעת תאריך יעד צפוף נוטה לעבוד היטב למען זה.

לדוגמה, אתה יכול לומר ש”הצעה תפוג מחר “, או” להשיג אותה לפני שהיא נעלמת “, או” נותרו רק 10 נקודות. “

זה חיוני כדי לקבל הודעה תשובה.

13. מסמר את הסגירה

מלבד שורת הנושא, הסגירה היא ככל הנראה החלק החשוב ביותר במייל.

זה הנקודה שבה הקורא יחליט אם הוא רוצה לפעול על פי ההצעה שלך ולהמשיך הלאה.

המטרה כאן היא להירגע ולעבור לקריאה בעלת מבנה טוב (CTA).

מה אתה רוצה שיעשו הלאה?

אולי זה לבדוק דף נחיתה, להירשם לקורס, להוריד ספר אלקטרוני או ישר לקנות מוצר / שירות.

לא משנה מה שיהיה, ה- CTA שלך צריך להיות צלול.

אמור להם בדיוק מה אתה רוצה שיעשו בהמשך, וודאו שאין שום ניחוש מהי אותה פעולה.

לחלק מאיתנו יש את הרעיון השגוי שאנחנו צריכים להתגנב ב- CTA או איכשהו להסתיר אותו בהודעת הדוא”ל כך שזה לא כל כך ברור. אנא אל תטעו בטעות זו.

ה- CTA שלך הוא הכסף של הודעת הדוא”ל שלך – הסיבה שבגללה אתה שולח אותם מלכתחילה. הפוך אותו לחזק, בלתי ניתן לטעות ולברור לחלוטין.

לאימייל זה של StackSocial, אמנם לא אישי , , יש CTA נהדר. אתה יכול לראות את זה ישירות בגוף המייל – המקום בו העיניים שלי הולכות להסתכל לראשונה.

image06

מסקנה

בשורה התחתונה הדוא”ל עדיין חשוב ויכול להיות יעיל באותה מידה כמו רבים מהטקטיקות השיווקיות החדשות יותר.

קל להסיח את דעתך על ידי יצירת אסטרטגית טוויטר לוהטת, לבנות קבוצת פייסבוק או להפעיל את ערוץ הווידיאו החי שלך.

כל אלה דברים גדולים, ואני לא מונע מכם ליישם אותם.

אבל הדוא”ל עדיין פועל – אם כי לא בפני עצמו.

כדי להגיע לתוצאות באמת, יש צורך לבצע את הנוסחה הנכונה ולהבין את הלך הרוח של הקוראים שלך.

עלוני הדוא”ל שלך הם דרך יעילה לתקשר ולשווק למנויים שלך. אם אתה כותב אותם נכון, תראה שיעורי המרה גבוהים יותר.

אבל אתה צריך לגרום לאנשים להצטרף לעלון שלך מלכתחילה. תן להם סיבה להירשם.

לפני שתתחיל לכתוב, וודא שיש לך מטרה ברורה בראש. סיים את ההודעה בקריאה חזקה לפעולה המשקפת את מטרתך.

אל תמהר כשאתה יוצר שורת נושא. השתמש במילים וביטויים המותאמים אישית ויוצרים דחיפות להגדיל את שיעורי הפתיחה שלך.

היו עקביים וספקו תוכן רלוונטי. תן למנויים שלך להחליט באיזו תדירות הם רוצים לשמוע ממך ואילו נושאים הם רוצים לקרוא עליהם.

השתמש גם בוויזואליות וטקטיקות סיפור כדי להגדיל את ההמרות שלך.

וודא שאתה מודד את התוצאות של כל עלון כדי לראות אם הוא הצליח.

אם תעקוב אחר עצות אלה, תבחין בהבדל דרסטי בשיעורי ההמרות של הידיעון שלך.

להלן אינפוגרפיק בונוס המפרק את האנטומיה של דוא”ל שיווקי מיטבי להנאת הצפייה שלך.

לחץ על התמונה למטה כדי לראות תצוגה גדולה יותר:

The Anatomy of an Optimal Marketing Email

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה