כיצד ליצור אתר מסחר אלקטרוני בחמישה שלבים קלים

ענף המסחר האלקטרוני משגשג. כולם קונים ברשת, ועסקים נהנים ממגמות אלה.

בין אם יש לך חברת לבנים וטיט קיימת ואתה רוצה להרחיב באופן מקוון עם שטחי פרסום או שאתה מעוניין לפתוח עסק חדש מאפס, אתר מסחר אלקטרוני יכול להיות מיזם רווחי ביותר.

אך לפני שתתחיל לחשוב על שולי הרווח שלך ולמכור מוצרים באופן מקוון, עליך ליצור תחילה אתר מסחר אלקטרוני.

לאלו מכם שמעולם לא עשו זאת לפני כן, זה יכול להראות כמו משימה מפחידה. למרבה המזל, השקת אתר מסחר אלקטרוני זה לא כל כך קשה.

לחלק מכם יכול להיות ניסיון מסוים ביצירת אתרי אינטרנט. לאחרים ככל הנראה אין כאלה. ללא קשר לרמת הניסיון והידע הטכני שלך, אני אלמד אותך כיצד להפעיל את אתר המסחר האלקטרוני שלך תוך זמן קצר.

הפלטפורמה הטובה ביותר לאתר המסחר האלקטרוני שלך

לפני שתוכל ליצור את אתר המסחר האלקטרוני שלך, עליך להבין באיזו פלטפורמה אתה מתכוון להשתמש.

קיימות כיום עשרות אפשרויות, אך Wix הוא המנצח המובהק.

Wix
ביקור בוויקס

• ניסיון חינם ל -14 יום
• בונה אתר גרור ושחרר
• עיבוד תשלומים משולב
• 500+ תבניות מסחר אלקטרוני
[ 19459007] נסה את Wix בחינם

למעשה, דרגנו את Wix במקום הראשון ברשימת רשימת בוני אתרי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר .

מה הופך את זה לבונה אתרי המסחר האלקטרוני הטוב ביותר? במילה אחת – פשטות.

אינך צריך ללמוד כיצד לבצע קידוד או למומחיות טכנית כלשהי. הפלטפורמה מקלה על כל אחד ליצור אתר מסחר אלקטרוני יפהפה ומתפקד מאפס תוך זמן קצר.

Wix היא הבחירה המובילה ביותר למתחילים. זהו בונה אתרים של גרור ושחרר הניתן להתאמה אישית וידידותי לחלוטין ל- SEO.

הפלטפורמה כוללת את כל מה שצריך כדי להתחיל למכור באינטרנט. בנוסף לתכונות של בונה האתרים, תוכל לקבל תשלומים ללא עמלה, לנהל מימושים מקצה לקצה ולקבוע כללי משלוח מותאמים אישית ברחבי העולם.

Wix תומך במכירות ירידה במכירות ומכירות רב ערוציות. תוכל למכור מוצרים ישירות בפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

אם אתה רוצה את היכולת להתאים אישית באופן מלא את חזית החנות שלך, עגלת הקניות שלך, גלריות מוצרים ועוד בלי לכתוב שורת קוד אחת, Wix תהיה האפשרות הטובה ביותר שלך. תוכל אפילו להגדיר תכונות כמו רשימת משאלות לקוח, גלריות מוצרים קשורות, מיני עגלה, כפתורי הוספה לעגלה מהירים ועוד.

אתה יכול להוסיף קופונים, קודי פרומו ואפילו לאפשר ללקוחות שלך ליצור חשבונות כדי להגדיל את הנאמנות ולהאיץ את תהליך הקופה באמצעות פרטי חיוב ומשלוח שמורים.

המחיר ליכולות המסחר האלקטרוני מתחיל ב 23 $ לחודש. זה מגיע עם תכונות בונוס כמו $ 300 בשוברי פרסום ותחום בחינם למשך שנה.

ככל שהאתר שלך יגדל, אתה יכול בקלות לשדרג את התוכנית שלך לקנה מידה איתך.

5 שלבים לבניית אתר מסחר אלקטרוני

מכיוון ש Wix היא בונה אתר המסחר האלקטרוני הטוב ביותר, אני מתכוון להשתמש בפלטפורמה זו כדי להראות לך את התהליך הדרגתי ליצירת מסחר אלקטרוני באתר למשך מדריך זה.

אתה יכול לעקוב אחריך כדי לבנות את אתר המסחר האלקטרוני שלך.

שלב 1: הירשם ובחר את התוכנית שלך

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ליצור חשבון עם Wix . בהשוואה לפלטפורמות אחרות, תהליך ההרשמה הוא קל ככל שיהיה. יהיה עליך לספק כתובת דוא”ל וסיסמא רק כדי להמשיך – זה לוקח עשר שניות לכל היותר.

אתה יכול להתחיל להשתמש ב- Wix בחינם מייד. אך התוכנית החינמית אינה מעניקה לך יכולות למסחר אלקטרוני. זה בעצם ניסיון מורחב לשחק עם בונה האתר.

נווט למנויי הפרמיה וודא שבחרת בעסקים ומסחר אלקטרוני, כפי שהדגשתי בתמונת המסך שלמטה.

Ecommerce Plans

לתכניות “אתר” אין כל יכולות מכירה מקוונות, שייתכן שתצטרך לאתר המסחר האלקטרוני שלך.

כל תוכניות המסחר האלקטרוני כוללות אפשרות לקבל תשלומים מקוונים, תעודת SSL בחינם, אחסון מוגבר, רוחב פס בלתי מוגבל ודומיין בחינם למשך שנה.

בחר תוכנית בהתבסס על גודל האתר והעסק שלך. אם אתה חברה קטנה שמוכרת קומץ מוצרים, יהיה לך בסדר עם התוכניות הבסיסיות או העסקיות ללא הגבלה. אתרים גדולים יותר עם צרכים נוספים צריכים להתאים לתכנית ה- VIP לעסקים או אולי הפתרון הארגוני.

Wix מציעה ערבות להחזר כספי של 14 יום. כך שתוכל תמיד לבטל הסכמה או להחליף תוכניות תוך שבועיים אם אינך מרוצה מהבחירה שלך.

שלב 2: החלט כיצד תרצה ליצור את האתר שלך

ברגע שתירשם, יש שתי דרכים שונות להתחיל. אתה יכול להשתמש ב- Wix ADI או בעורך Wix כדי להמשיך.

עם ה- ADI תענה על סדרת שאלות על אתר המסחר האלקטרוני שלך, והפלטפורמה תעצב אותו אוטומטית תוך דקות באמצעות בינה מלאכותית. עם העורך, תתחיל עם תבנית ותכין אותה לבד.

How to create

אין כאן דרך נכונה או לא נכונה. הכל תלוי בהעדפה האישית שלך. גם אם אתה משתמש ב- ADI, עדיין תוכל לבצע שינויים באמצעות העורך בהמשך.

למתחילים, מינוף AI לבניית אתר המסחר האלקטרוני שלך על סמך התשובות שתספק יהיה ככל הנראה האפשרות הטובה ביותר. זה מהיר יותר, ויהיה לך אתר עובד לעריכה במקום פשוט להתחיל מהתחלה עם תבנית.

אבל העורך קל גם קל. זה פשוט יהיה קצת יותר זמן.

אם אתה משתמש ב- ADI, תתבקש לבחור את סוג אתר המסחר האלקטרוני שאתה בונה (כמו חנות בגדים מקוונת, חנות תכשיטים וכו ‘), ולבחור את התכונות שלך (כמו אינסטגרם. עדכון, צ’אט חי, טופס הרשמה וכו ‘).

לאלו מכם שכבר יש נוכחות מקוונת, כלי ה- AI יכול לייבא תוכן מהאתר הקיים שלכם או ממקומות Google.

לאחר מכן תתבקש לבחור נושא ולבחור תבנית.

themes

עברתי את כל התהליך הזה בפחות משתי דקות, והפלטפורמה יצרה עבורי אתר מסחר אלקטרוני באופן אוטומטי. ואז זה פשוט כמו לערוך את התבנית עם התוכן שלך, תמונות וכל דבר אחר שאתה רוצה להתאים אישית.

שלב מס ‘3: חבר את הדומיין שלך

לאחר שתקדיש את הזמן לערוך הכל, יהיה עליך לחבר את הדומיין שלך לפני שתוכל לפרסם את אתר המסחר האלקטרוני ולקבל אותו בשידור חי.

נווט לתפריט “הגדרות” בצד שמאל של לוח המחוונים ולחץ על “דומיינים”.

Domain

תוכלו למצוא כאן שתי אפשרויות. אתה יכול לקנות שם תחום חדש או לחבר שם תחום שכבר בבעלותך.

אם אין לך שם תחום ואתה צריך לקנות שם חדש, אינך צריך לעשות זאת ישירות דרך פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך.

במקום זאת, אתה יכול לקבל דומיין מאחד מרשמי הדומיין הטובים ביותר . לאחר הרכישה תוכלו פשוט לבצע את הצעדים לחיבור דומיין שבבעלותכם. עיין במדריך שלנו כיצד לקנות שם דומיין אם זו הפעם הראשונה שאתה עובר בתהליך זה.

השגת דומיין מרשם תחום היא בדרך כלל דרך הפעולה הטובה ביותר. אבל אם אתה רוצה לשמור על זה פשוט ולעבור ישירות דרך פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך, גם זה בסדר.

שלב 4: הקמת אתר המסחר האלקטרוני שלך

לאחר התחום של התחום, עליך להגדיר את פונקציונליות המסחר האלקטרוני של האתר שלך. אלה המרכיבים שיאפשרו לכם למעשה למכור מוצרים באופן מקוון.

  • הוסף מוצרים
  • הקמת אזורי משלוח
  • בחר אמצעי תשלום

אתן לך סקירה מהירה של כל אחד מהם של אלמנטים אלה של אתרי מסחר אלקטרוני בהמשך.

מוצרים

כדי להוסיף מוצר, נווט אל החלק “חנות מוצרים” בלוח המחוונים שלך בצד שמאל של המסך. לאחר מכן לחץ על “+ מוצר חדש” בפינה השמאלית העליונה של המסך.

Add Products

מכאן תוכל לתת שם למוצר, להוסיף אותו לקולקציה, לקבוע את המחיר ולכתוב את תיאור המוצר שלך. ניתן להוסיף גם תמונות וסרטוני מוצר.

Wix מאפשרת לך להוסיף סרט מוצרים (כגון “הגעה חדשה), לסמן את המוצר כ”מבצע”, ליצור קטע לדברים כמו מדיניות החזרה או הוראות טיפול ולנהל את הגדרות המס.

תוכל גם לשלוט על אפשרויות גודל המוצר, בחירות הצבעים ומעקב המלאי.

משלוח

לאחר מכן תצטרך לנהל את כללי המשלוח שלך. קבע לאילו אזורים אתה מועבר ואיך מחושבים שיעורים אלה.

עבור האתר לדוגמה שיצרתי במדריך זה, הקמתי משלוח חינם בארה”ב וקבעתי מחיר קבוע להזמנות בינלאומיות.

Shipping

אולי אתה רוצה למכור רק ללקוחות בארה”ב וקנדה. פשוט בטל את הסימון של תיבת המיתוג הבינלאומית בצד ימין של המסך, והוסף אזור חדש לקנדה.

תהיה לך גמישות רבה בתעריפי המשלוח. לדוגמה, אתה יכול להציע משלוח חינם ללקוחות שמוציאים סכום כסף מסוים להזמנה.

בנוסף לתעריף קבוע, אתה יכול לחייב משלוח לפי משקל, בהתבסס על סך ההזמנות, או על פי שיעורים מחושבים של USPS. אתה יכול אפילו לנהל שיעורי טיפול ולתת ללקוחות שלך את האפשרות לאסוף הזמנות בחנות לאזורים מסוימים.

אמצעי תשלום

לפני שתוכל לשלם, עליך להגדיר את אמצעי התשלום המקובלים שלך. זה מאוד קל לעשות זאת עם מערכת עיבוד התשלומים המשולבת של Wix.

Payments

לדוגמה זו בחרתי במעבד המשולב כמו גם ב- PayPal.

זה נותן לך את היכולת לקבל את כל כרטיסי האשראי העיקריים כמו ויזה, אמריקן אקספרס, Discover, Mastercard, UnionPay, JCB ומסטרו.

שיעורי העיבוד הם 2.9% + 0.30 דולר לעסקה, וזה די סטנדרטי במרחב הזה. וויקס לא לוקח אף עמלה על זה.

שלב 5: פרסם את אתר המסחר האלקטרוני שלך

השלב האחרון בתהליך הוא להפיץ את אתר האינטרנט שלך באינטרנט. כדי לעשות זאת, עליך להיות בעל תחום מחובר (מוסבר בשלב מס ‘3).

אתה חייב להיות בתוכנית Wix בתשלום. מבחינה טכנית, אתה יכול לפרסם את האתר שלך בתכנית חינמית, אך זה לא יהיה עם כתובת האתר המותאמת אישית שלך. לא תהיה לך אף אחת מיכולות המסחר האלקטרוני גם ללא תוכנית בתשלום. אז אם עדיין לא עשית זאת, וודא שתקדימה לסיים את המינוי שלך לפני שתמשיך.

לחץ על כפתור הפרסום בפינה השמאלית העליונה של העורך שלך כדי שהאתר יעבור לפעולה.

Publish

אגב, התצוגה המקדימה של האתר שאתה רואה על המסך נוצרה ב -100% מפיתרון ה- AI עליו דנו קודם. לא שיניתי את הפריסה, לא הוספתי תמונות או התאםתי עדיין משהו.

זה פשוט מראה לך כמה קל ליצור אתר מסחר אלקטרוני אם אתה עובר בדרך זו.

שיטות עבודה מומלצות ליצירת אתר מסחר אלקטרוני

חמשת הצעדים שהוסברו למעלה יפעילו את אתר המסחר האלקטרוני שלך תוך זמן קצר. זה פשוט וכל אחד יכול לעשות את זה.

אבל זה לבדו לא יהפוך את האתר שלך למוצלח. ישנם טיפים ושיטות עבודה מומלצות שכדאי לזכור בזמן שאתה בונה את האתר ועובר תהליך זה.

Keep it Simple

הנושא, דף הבית שלך, דפי המוצר ודפי הפנים צריכים להיות פשוטים.

אל תנסה לערוך את דף הבית שלך עם כל מוצר שאתה מוכר. פשוט סמן 3-6 מהמוצרים הפופולאריים ביותר שלך. אתה יכול אפילו לקחת את רב המכר שלך בכל הזמנים ולכלול תמונה ענקית שלו עם CTA מעל הקפל.

הפשטות והפריסה מבטיחים שמבקרי האתר שלך ייחשפו מייד להצעות הפופולריות ביותר שלך, מה שמגדיל את הסיכוי שהם יבצעו רכישה.

דף יצירת קשר

כמו שאר אתר המסחר האלקטרוני שלך, עמוד הקשר צריך להיות פשוט.

זה צריך לכלול את מספר הטלפון, הכתובת, כתובת הדוא”ל שלך וטופס יצירת קשר כדי שאנשים יוכלו להושיט יד. ודא שטופס יצירת הקשר עובר לחשבון דוא”ל שנמצא בפיקוח פעיל. בדרך זו תוכלו להגיב לפניות לקוחות מהר ככל האפשר.

דף עלינו

עמוד אודותינו לא אמור להיות רק היסטוריה משעממת לגבי המופע של החברה שלך ומה אתה מוכר.

זו ההזדמנות שלך לספר סיפור משכנע שמעורר לקוחות להצטרף למשימה שלך. אולי אתה תורם 10% מכל המכירות כדי להציל את כדור הארץ. או אולי אתה תאגיד B מוסמך שמקור רק מלאי מספקים בר קיימא.

דף אודותיך צריך להיות אותנטי, ונכתב בצורה ברורה ככל האפשר. זה אמור לדבר לקהל היעד שלך ולהדהד איתם גם כן.

שמות מוצרים

זוהי טעות נפוצה של בעלי אתרי מסחר אלקטרוני לפתור בכל הקשור לשמות המוצרים שלהם. אלא אם כן יש לך ניסיון רב בשמות של מוצרים, עליך לדבוק בשמות ברורים בלי לנסות להיות יצירתיים מדי.

שם פשוט ומשעמם למוצר נהדר עדיין יפיק טונות של מכירות. אבל השם הלא נכון יכול להרוס את זה.

תיאורי מוצרים

לכל מוצר באתר המסחר האלקטרוני שלך צריך להיות תיאור מוצר ייחודי. זהו למעשה פסקה אחת או שתיים עבור המוצרים שלך.

הנה המבנה הסטנדרטי שאני ממליץ עליו לתיאור מוצר:

  • משפט אחד או שניים המזהים את הבעיה שהמוצר פותר.
  • משפט אחד או שניים המציירים תמונה של איך יהיו החיים ברגע שנפתרה הבעיה.
  • שני או שלושה משפטים המתארים כיצד המוצר שלך פותר את הבעיות האלו ואילו תכונות מאפשרות זאת.

עם זאת, לא כל מוצר פותר בעיות. ביגוד ובגדים הם דוגמה מושלמת. אם אתה מוכר חולצת טריקו אופנתית, הצרכנים קונים אותה כדי לגרום להם להרגיש בטוחים, לשפר את זהותם ולשנות את המראה שלהם. במקרה זה, התיאור צריך להיות פחות לגבי המוצר עצמו ויותר על האופן בו הפריט גורם לקונה להרגיש.

תמונות מוצר

אני יודע שזה נשמע צולע – אבל תמונה באמת שווה 1,000 מילים. אינך יכול לסמוך על תיאורים בלבד כדי למכור את המוצרים שלך.

שכור צלם מקצועי כדי לצלם את המוצרים שלך. לכוד את המוצרים מכל זווית אפשרית. הראה אותו בפעולה. אם אתה מוכר חולצה, צלם תמונות של אדם שלובש את החולצה, לעומת פשוט הניח אותה שטוחה על שולחן. אם אתה מוכר מגפי הליכה, הראה למישהו לובש אותם על מסלול טיולים. אם אתה מוכר מצעי מיטה, צלם תמונה של הסדינים על המיטה בפועל.

כפי שציינתי בקצרה במדריך המפורט, אתה יכול להוסיף סרטונים למוצרים. זה מושלם למוצרים שדורשים כל הדגמה שלא ניתן להציג בתמונות בלבד.

מסקנה

יצירת אתר מסחר אלקטרוני זה לא כל כך מסובך. אתה יכול להשיג מציאותית אחת תוך עשר דקות.

למרות שברור שזה ייקח לך זמן רב יותר מלהוסיף את המוצרים שלך, לכתוב תיאורי מוצרים, להעלות תמונות וכל השאר שיש לאתר אינטרנט מסחר אלקטרוני מצליח ביותר, תהליך הבנייה בפועל מהיר.

באמצעות בונה אתרים למסחר אלקטרוני, אתה יכול ליצור חנות מקוונת בחמישה שלבים פשוטים בלבד.

עקוב אחר ההוראות המפורטות שפורטתי במדריך זה. אינך צריך לדעת כיצד לבצע קידוד או ניסיון טכני כלשהו בכדי לעבור את התהליך הזה.

Wix
ביקור בוויקס

• ניסיון חינם ל -14 יום
• בונה אתר גרור ושחרר
• עיבוד תשלומים משולב
• 500+ תבניות מסחר אלקטרוני
[ 19459007] נסה את Wix בחינם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה