כיצד להשתמש בתגי כותרות כדי להשיג תנועה רבה יותר במנועי חיפוש

תוכן עניינים

כתבתי המון פוסטים בבלוג.

בשנה האחרונה בלבד פרסמתי כאן מינימום שלושה בלוגים בשבוע ב- Quick Sprout. כמה שבועות זה היה אפילו יותר, לפעמים עם מספר פוסטים ביום.

אם אתה קורא את הבלוגים שלי כבר זמן מה, אתה יודע שכל מה שאני מפיק הוא תוכן ארוך-טווח – ממש כמו הפוסט שאתה קורא כרגע.

פירוש הדבר שהוא נופל איפשהו בטווח המילים 1.800-3,000 +. אני לא כותב קטעים מהירים של 500 מילים לצורך הפרסום בשיעור גבוה.

במהלך השנים סקרתי המון נושאים מעמיקים בנושא שיווק תוכן, אופטימיזציה לאתר , המרות, קידום אתרים ונושאים קשורים אחרים. אבל היום אני רוצה לשתף אתכם בגרסת SEO קטנה ועדינה לכאורה שיכולה לשפר בצורה דרסטית את ביצועי התוכן שלכם.

אני מתכוון לתגי כותרות.

ייתכן שחלקכם מכירים את אלה יותר מאחרים. אני בטוח שחלקכם אפילו משתמשים בהם בפוסטים שלכם, בין אם אתם מבינים את ערך ה- SEO שלהם ובין אם לא.

אני משתמש בתגי כותרות בכל מה שאני מפרסם, כולל פוסט זה שאתה קורא ברגע זה.

למעשה, אתה תראה אותם לאורך כל הפוסט כשאנחנו ממשיכים. אני אדאג להפנות אליהם תשומת לב כדי שתדע בדיוק על מה אני מדבר. אז עקוב אחר מדריך זה כדי לראות כיצד אתה יכול לשפר את התוכן שלך באמצעות תגיות כותרות.

מהו תג כותרת?

לפני שנמשיך, בואו נדאג שכולנו נמצאים באותו עמוד כאן. עד כה במדריך זה השתמשתי בשני תגי כותרות:

  • H1 לכותרת בראש העמוד (כיצד להשתמש בתגי כותרות כדי להשיג תנועה נוספת במנועי חיפוש)
  • [ 19459009] H2 לסעיף קטן זה (מהי תגית כותרת?)

ישנם מספר שימושים נוספים ברחבי המדריך.

בהגדרה, מדובר בתגי HTML המפרטים כותרות באתר. תן לי לפרט את ההגדרה עוד יותר עבורך.

HTML (שפת סימון היפר-טקסט) היא השפה המשמשת ליצירת דפים באתרי אינטרנט. התגים הם הקוד שמודיע לדפדפן האינטרנט כיצד יש להציג את התוכן בדף. ישנם שישה סוגים של תגי כותרת; H1-H6.

ניתן לדרג כל תג בין לגבוה ביותר לנמוך ביותר לפי סדר המשמעות, הממחיש היטב את הגודל.

Heading Tags

אתה יכול להוסיף תגים אלה לתוכן שלך לפני שאתה מפרסם את עבודתך.

כאן ב- Quick Sprout אנו משתמשים ב- WordPress. אבל בדרך כלל אני לא כותב את הבלוגים שלי ישירות בפלטפורמה זו. אני עובד ב- Google Docs, רק בגלל שאני חושב שהוא ידידותי יותר למשתמש לכתיבת תכנים ארוכי טווח.

בין אם אתה משתמש במסמכים, ב- Microsoft Word, או בפלטפורמה אחרת כדי לייצר תוכן, תוכל למצוא אפשרויות כותרות אלה בסרגל התפריט. כך נראה ב- Google Docs:

Google Docs Heading Tags

זה פשוט מאוד.

האפשרויות ל- H4 ומעלה לא יופיעו רק לאחר שתוסיף תגי H3 לתוכן שלך.

כך נראים התגים אם אתה עובד ישירות ב- WordPress.

Wordpress Heading Tags

שוב, זה בערך פשוט ככל שזה נהיה.

אתה יכול לאמת שהכותרות מוחלות כראוי לתוכן שלך על ידי הצגת קוד המקור של הדף. בוורדפרס, פשוט עברו מהעורך החזותי לעורך הטקסט כדי לראות את קוד ה- HTML.

אתה יכול גם להציג את קוד המקור של כל דף, גם לאחר שהוא פורסם.

לדוגמא, נראה כמה תוכן שפורסם בעבר כאן ב- Quick Sprout. להלן פוסט שכתבתי עליו שיווק מקוון למתחילים .

Heading Tag Example

ציינתי את הכותרות השונות למעלה. אני בטוח שאתה רגיל לראות תוכן כזה (במיוחד ב- Quick Sprout).

עכשיו אתה יכול להסתכל על זה ופשוט לחשוב שהגופן גדול יותר. כל הטקסט הראשי כתוב בגודל 11, הכותרת בגודל 20, וקובץ המשנה בגודל 16. למרות שזה יכול להיות, זה לא כל כך פשוט.

שינוי גודל הגופן בלבד אינו משתווה לתג כותרת.

אם אתה בודק את קוד המקור של הדף, תראה למה אני מתכוון.

לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על כל דף אינטרנט כדי לראות את קוד המקור. למעשה, אתה יכול לעשות את זה עם מה שאתה קורא ברגע זה. ואז פשוט לחץ על “הצג מקור עמוד” וזה יביא אותך לקוד המקור. כך נראה במדריך למתחילים לשיווק מקוון.

Heading Tag Html Code

מציאת תגי ה- h בקוד המקור זה כמו מחט בערימת שחת. אז השתמש ב”פקודה + f “לטובתך. ואז פשוט חפש h1, h2, h3, וכו ‘…

הצבעתי את התגים כדי שיהיה ברור.

כפי שאתה יכול לראות, השתמשו בתגי H1 לכותרת, ותג H3 שימש עבור תת המשנה הראשון בעמוד.

ערך SEO לתגי כותרות

עכשיו בואו ונראה כיצד תגיות כותרות מחוברות ל- SEO. אגב, הנה תג כותרת אחר (למעלה) בו השתמשתי לסעיף קטן זה.

קיים דיון מזה זמן רב בקרב מומחי SEO בנושא כמה תגיות של כותרות השפעה יש באמת על SEO.

אינך יכול להשוות את הערך שלהם לדברים כמו רשות תחום או קישורים נכנסים, אך תגיות כותרות עדיין משחקות גורם בדירוג החיפוש שלך. הסיבה לכך היא שהם מקלים על מנועי החיפוש לקרוא ולפרש את התוכן שלך.

אם יש לך רק קירות טקסט גדולים בלי כותרות משנה, זה יהיה קשה לבוטים לדעת על מה העמוד שלך עוסק.

ניתן להשוות זאת גם לארכיטקטורת האתרים הכוללת שלך.

ממש כמו לדף הבית שלך ולתוכן ברמה העליונה יש היררכיה שמקל על הסורקים לאינדקס דפים, תגיות הכותרות מסבירות את חשיבות הנושאים בעמוד.

בלי כותרות אתה מסתמך על מנועי חיפוש שייקחו את כל הטקסט שלך באותו ערך נקוב, מה שלא יעזור לדירוג החיפוש שלך.

ג’ון מולר, אנליסט בכיר למנהלי אתרים ב- Google צוטט ואמר כי גוגל משתמשת בתגי H כדי להבין את מבנה הטקסט בדף.

אז ברור שהם מספקים ערך SEO כלשהו.

יתר על כן, מחקר של סוכנות הוק מראה כמה מהגורמים החשובים ביותר של SEO בדף .

Important SEO Factors

שניים מעשרת הגורמים הראשונים קשורים לתגי הכותרת שלך.

מצאתי כמה מקרי מקרה נהדרים באמת שמגבים גם טענה זו. הנה אחד המועדפים עלי שנערך על ידי חיפוש אקסצנטרי .

המחקר עוסק בחברה בשם Motorcars Ltd .

הם עסקו כבר למעלה מ -40 שנה, אך בעידן הדיגיטלי הם נאבקו לדרג במנועי החיפוש את מילות המפתח שלהם. לאחר ניתוח האתר, היה ברור שיש המון שניתן לשפר.

אחד הדברים שהם שינו היה להוסיף תגי H1 ו- H2 לאתר.

מטרתו הייתה לשפר את הנראות ולהפוך את התוכן לידידותי יותר ב- SEO; פשוט, נכון? התבונן בתוצאות הטקטיקה הזו.

השינויים השפיעו רבות על תוצאות החיפוש שלהם.

Ranking Improvements

לאחר שנוספו תגיות הכותרת, החזיקה החברה במקום הראשון בדירוג עבור שתי מילות מפתח ממוקדות. הם החזיקו בעמדת שלוש הראשונות עבור חמש ממילות המפתח העיקריות שלהם.

כפי שאתה יכול לראות בתרשים, הם קפצו מאות נקודות דירוג .

עכשיו, את כל זה לא ניתן לייחס לתגיות הכותרת בלבד. הם גם הסירו קישורים מתים ותיקנו כמה בעיות ניווט. אבל תגי הכותרת בהחלט שיחקו תפקיד עצום בהצלחתם.

כיצד תגיות הכותרת משפיעות על חוויית המשתמש

בנוסף ליתרונות ה- SEO של תגיות כותרות, הוספת אלה לאתר שלך תסייע גם בשיפור חוויית המשתמש.

כתוצאה מכך תקבל יותר תנועה לאתר שלך, מבקרים חוזרים תכופים ואנשים ישארו באתר שלך לאורך זמן ארוך יותר. זה מוסיף במקביל ערך SEO נוסף.

כיצד תגי כותרת יכולים להועיל למבקרים באתר האינטרנט שלך?

בתור התחלה, זה פשוט הופך את התוכן שלך לנקי ומאורגן יותר. 43% מהאנשים אומרים שהם מרפרפים על פוסטים בבלוג. עליך להקל על התוכן שלך על ידי הוספת כותרות.

קח את הפוסט הזה שאתה קורא עכשיו כדוגמה.

נניח שכבר ידעת איזה תגי כותרת היו לפני שהתחלת לקרוא. יתכן שאתה לא חושב שצריך לקרוא את החלק הראשון. יהיה לך קל מאוד לדלג עליו כיוון שהתגיות ברורות.

אבל אם הייתי מחסל את כל תגי הכותרות מהפוסט, זה היה יוצר קיר גדול של טקסט שקשה מאוד לקרוא. הנה דוגמא כדי להראות לך למה אני מתכוון.

No Heading Tag Example

תוכן זה אינו ניתן לסריקה, וזה רק קטע אחד מתוך מספר עמודים באותה פורמט.

עכשיו, בואו נראה דוגמא נוספת, רק הפעם עם תגיות כותרת המשמשות Conversion XL .

Conversion-XL

זה הרבה יותר קל לסרוק וזה מושך חזותית.

עכשיו, האם ניתן להשיג אותה השפעה רק על ידי הפיכת הגופן לגדול ונועז יותר? בטח, אבל מדוע לא תנצל את תגי הכותרת כדי לקבל גם את היתרונות של SEO?

למקרה שאתה תוהה אם מדובר בתגי כותרות בפועל או סתם פונט גדול יותר, בדקתי את קוד המקור כדי להוכיח את זה.

Conversion-XL code

כפי שאתה יכול לראות, הם השתמשו ב- H2s ו- H3 בחלק זה של המשרה. למרות שזה לא מצולם בתמונת מסך זו, נעשה שימוש בתג H1 לכותרת.

תגיות כותרות שיטות עבודה מומלצות

עכשיו כשאתה יודע למה אתה צריך להוסיף תגי כותרות באתר שלך, אעבור על כמה מהשיטות המומלצות להלן.

לכל שיטה מומלצת ברשימה שלי יהיה גם תג כותרת. תראה למה אני מתכוון כשאתה ממשיך לקרוא.

השתמש בתג H1 אחד בלבד בעמוד

יש לשמור תגיות H1 בכותרת.

כברירת מחדל, כותרת הפוסט שלך צריכה להיות אוטומטית ל- H1. אך אתה יכול להציג את קוד המקור של הדף ואת עורך הטקסט כדי לאמת זאת.

אם מסיבה כלשהי זה לא המקרה, אתה תמיד יכול להוסיף את זה לעצמך.

הרעיון כאן הוא שהתג H1 הוא החשוב ביותר. הוספת יותר מאחת לא רק תהיה פחות מושכת מבחינה חזותית, אלא שהיא עלולה לבלבל את הסורקים כאשר הם מייצרים אינדקס לתוכן שלך.

השתמש במילות מפתח טבעיות בכותרות

במידת האפשר, תמיד תרצה להכין מילות מפתח בכותרות שלך.

עם זאת, זוהי תפיסה שגויה שכיחה שכל תג כותרת צריך להיות ממולא במילות מפתח. זה פשוט לא המקרה.

כמו כל התוכן שאתה יוצר, הטקסט צריך להיות טבעי וקריא. אם אתה יכול להכניס מילות מפתח לשם, זה נהדר. אם לא, אל תנסה לכפות זאת.

משאב נהדר לחיפוש מילות מפתח בכותרות שלך הוא גוגל. פשוט גלול לתחתית הדף וחפש חיפושים קשורים.

נניח שכתבת פוסט בבלוג על היתרונות של יוגה. כך נראים החיפושים הקשורים האלה.

Search Examples

מילות מפתח אלה יכולות להיות H2s או H3s פוטנציאליים של הפוסט שלך.

לא היית שם את “היתרונות של ויקיפדיה ליוגה” באחת הכותרות שלך, מכיוון שזה לא טבעי ולא הגיוני. אבל דברים כמו יתרונות יוגה לגברים, היתרונות של יוגה בבוקר, או כיצד למקסם את היתרונות ביוגה, הכל היו מתאימים.

השתמש בתגי כותרות בנדיבות

יש אנשים שיגידו לך להשתמש בתגי כותרות במשורה, אבל אני חושב שזו תפיסה שגויה אחרת.

אני לא אומר שאתה צריך שיהיה להם כל קו אחר, אלא השתמש בהם כראות עיניך. אם פוסט קורא לשלושה, השתמש בשלושה. אם זה דורש 10 או 20, השתמש ב- 10 או 20.

ברוב המקרים, ככל שהפוסט ארוך יותר, כך ניתן להשתמש בתגי כותרות רבים יותר.

Google Advice

הנה ציטוט נוסף של ג’ון מולר בגוגל. הוא אומר שאתה יכול להשתמש בתגי כותרות רבים ככל שתרצה.

שוב, הייתי עדיין עם תג H1 אחד בלבד. אבל עבור H2, H3 (וכן הלאה), השתמש בכמה שאתה צריך.

ברוב המקרים אני לא מוצא את זה נחוץ לחרוג מ- H3 או H4. בצד קידום אתרים, אני חושב שזה מורכב מדי עבור הקורא. אז מצא דרכים אחרות לארגן את התוכן שלך במקום.

אתה תמיד יכול להשתמש מודגש או נטוי כדי להדגיש משהו, לעומת להגיע כל הדרך ל- H6.

מסקנה

תגי כותרות הם גרזן SEO עדין ועם זאת עוצמתי.

בנוסף להצגת תוכן חשוב לסורקי מנועי חיפוש, הם גם מקלים על המבקרים באתר לצרוך תוכן בדף שלך.

אני ממליץ להוסיף תגי כותרות לתוכן שלך. כפי שאתה יכול לראות מהבלוג הזה, אני משתמש בהם כל הזמן.

אז השתמש בפוסט זה כהפניה ליישום תגי כותרות ולמעקב אחר הנהלים הטובים ביותר.

לאיזה תוכן תרצו לחזור?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email