כיצד להקים חנות מקוונת שמניעה מכירות

כיצד להקים חנות מקוונת המניעה מכירות

וההחלטה היחידה שקובעת אם תייצר מכירות במהירות

התוכן שלנו נתמך על ידי הקורא , כלומר אם תלחץ על כמה מהקישורים שלנו בפוסט זה, אנו עשויים להרוויח עמלה.

הפלטפורמה הטובה ביותר להקמת חנות מקוונת היא Shopify . זה מה שאנו משתמשים בכל אתרי המסחר האלקטרוני שלנו. הקמת החנות המקוונת שלך היא רק אחת מתוך 6 צעדים קריטיים, אותם מדריך זה יעביר אותך בפירוט.

התחל את הניסיון החינמי שלך ב- Shopify עוד היום וצר את החנות המקוונת שלך תוך דקות ספורות.

יש כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם כאשר הקמת חנות מקוונת :

  • עם איזה כלי אתה בונה את החנות שלך?
  • איך קוראים לחברה שלך ואיך משיגים דומיין?
  • האם אתה מוריד או לא?
  • איך אתה מתמודד עם מיסים?

כל אלה החלטות חשובות. לעת עתה, דבר אחד חשוב יותר מכל דבר אחר כדי לקבל את המכירה הראשונה שלך.

מה זה הדבר האחד?

השיווק שלך.

זה נכון, איך שאתה בוחר לשווק את החנות שלך קובע לחלוטין כמה כסף תרוויח. קבל את השיווק נכון, כל השאר נופל על מקומו. תבינו לא נכון או הזנחו, תבלו שנים בחנות שלכם בלי למכור פריט אחד.

יש 6 שלבים להתחלה ולהפעלת החנות המקוונת שלך

  1. בחר באסטרטגיית השיווק שלך.
  2. מצא את נישת המוצר המתאימה.
  3. בחר שם למותג שלך.
  4. צור את החנות המקוונת שלך.
  5. עשו פרץ שיווק של 60 יום.
  6. בנה את גלגל התנופה השיווקי שלך.

שלב 1: בחר את אסטרטגיית השיווק שלך

לפני שאתה פותח את החנות המקוונת שלך, אתה צריך לבחור את האסטרטגיה השיווקית שלך. אל תסתכל אפילו על תבניות עבור חזית החנות שלך, או לוח צבעים, או עיצובים לוגו, או כל דבר אחר. (נגיע כיצד להתקין דברים בחנות מקוונת בקרוב – אני מבטיח.) ראשית, בחר את האסטרטגיה השיווקית שלך.

אם יש צעד אחד שיעשה או ישבור את ההצלחה של החנות המקוונת שלך, זה הצעד הזה. זו לא בחירה קשה, אבל זו אחת שתצטרך לבצע בהקפדה על הדעת ומראש.

מרבית החנויות המקוונות משתמשות באחת משלוש אסטרטגיות שיווק:

  1. SEO
  2. שיווק בתשלום
  3. שיווק פלטפורמה

[19459019 ] בואו נעבור כל אחד.

SEO לחנויות מקוונות

אסטרטגיית שיווק זו די פשוטה: מצא מילות מפתח למוצרים שאתה רוצה להציע, ואז הגדר את האתר שלך בדירוג בגוגל עבור מילות מפתח אלה.

Google Search Marketing - Bookcase

בדוגמה זו, איקאה, Wayfair ו- Walmart.com זוכים במקומות האורגניים (אלה שמתחת לקרוסלה והפרסומות) SEO עבור מונח החיפוש “ארון ספרים. “אם תשיג אסטרטגיה זו תוכל להרוויח הרבה כסף בחנות המקוונת שלך.

ל- SEO ישנם כמה יתרונות שהם אידיאליים לעסקים:

  • זרמי התנועה הם מאוד אמינים, מה שאומר הכנסות אמינות לעסק שלך.
  • לרוב בתעבורת חיפוש יש את נפח התעבורה הגבוה ביותר מכל מקור תנועה.
  • אפילו בקנה מידה, תנועת חיפוש יכולה להיות רווחית ביותר.

אמין, נפח גבוה ורווחי. זה כל מה שאתה יכול לרצות.

יש חסרון אחד מרכזי: קידום אתרים לוקח הרבה זמן ומאמץ. גם אם אתה רודף קטגוריית מוצרים ללא מתחרים, זה עדיין יכול לקחת 3-6 חודשים טובים לראות את האתר שלך מופיע בדף הראשון או השני בתוצאות החיפוש של מילת מפתח. נפח התעבורה יהיה די קטן עד שתביא את הדף שלך לדירוג הראשון של 1-3 במילת מפתח. אם הקטגוריה שלך אפילו תחרותית צנועה, זה יכול לקחת שנים של מאמץ כדי להגיע למצב זה.

אם אתה הולך עם SEO כאסטרטגיית השיווק של החנות המקוונת שלך, אתה תתמקד בשלושה דברים:

  1. אופטימיזציה של דפי המוצר שלך למילות מפתח של מוצרים.
  2. בניית תוכן שימושי ומרתק למילות מפתח שאינן מוצר הנמצאות גם בקטגוריה שלך. זה עוזר לדפי המוצר שלך לדרג.
  3. הפיכת התוכן שלך כל כך טוב שאנשים יקשרו אליו כמשאב.

כשמשחקים את משחק ה- SEO, ישנם רק שני דברים החשובים: תוכן וקישורים. אז כאן תבלה את עיקר זמנך.

שיווק בתשלום עבור חנויות מקוונות

כמה חנויות מקוונות מצליחות במיוחד בשיווק בתשלום. זה כולל פוסטים ממומנים באינסטגרם ופייסבוק, ותוצאות בתשלום בחיפוש בגוגל. שיווק בתשלום הם מיקומי מודעות שאתה קונה.

Instragram Paid Ecommerce Ad

אך האם זכות שיווק בתשלום לעסק שלך? כלל האצבע הכללי שלי: שיווק בתשלום הוא אפשרות נהדרת אם המוצר שלך הוא מסוג הדברים שיכולים להופיע בקניון.

מדוע?

ערוצי השיווק הגדולים ביותר בתשלום כרגע הם פייסבוק ואינסטגרם. Instagram במיוחד הפכה פופולרית מאוד עבור חנויות מקוונות בשנים האחרונות.

אבל חשוב על מסגרת הנפש שיש למישהו בזמן שגלול בעדכון פייסבוק או אינסטגרם. הם מרגיעים כמה דקות, צוחקים על כמה תמונות ומשאירים הודעות מהירות לכמה חברים. הם נהנים. זה הרבה כמו איך אנשים קונים בקניון. לפעמים אנשים מחפשים פריט מסוים, אבל הרבה אנשים מגיעים לקניון כדי ליהנות. קניונים יודעים זאת כבר זמן רב וחנויות עברו אופטימיזציה סביב חווית הגלישה הזו.

מוצרים שמוכרים בצורה יעילה בקניון עשויים להסתדר גם עם מודעה בתשלום בפייסבוק או באינסטגרם. מוצרים אלה בדרך כלל:

  • מוצרי צריכה. מוצרים עסקיים מתקשים הרבה יותר בערוצים האלה.
  • חזותית ומושכת עין מאוד. זו הסיבה שחברות הלבשה מסתדרות כל כך טוב בקניונים ומדוע חברות ההלבשה היו אגרסיביות באמת באינסטגרם בשנים האחרונות.
  • פשוט להבנה. יש להבין את ההצעה תוך 3 שניות. אם יש לך תהליך מכירות מורכב יותר הדורש הסבר נוסף, אנשים יגללו על פני המודעה שלך הרבה לפני שיש לך סיכוי לבצע את המכירה.
  • נקודת מחיר ידידותית לדחף. אם המחיר גבוה מדי שאנשים צריכים לחשוב היטב על ההחלטה, הם ידלגו על המודעה שלך וישכחו אותה במהירות.

אם המוצר שלך עומד בכל הקריטריונים האלה, עליך לשקול ברצינות ללכת בדרך השיווק בתשלום.

מודעות Google (לשעבר AdWords) הוא יוצא מן הכלל בכך. מכיוון שאתה מגיש הצעות מחיר למילות מפתח ב- Google, אתה מציב את המודעה שלך בפני אנשים שכבר מחפשים באופן פעיל אחר סוג זה של מוצר. כל עוד יש מספיק נפח חיפוש למילת המפתח והצעות המחיר למודעות אינן תחרותיות מדי, היא תעבוד יפה מאוד.

החיסרון הגדול ביותר בשיווק בתשלום הוא שתצטרך להשקיע המון כסף לפני שאתה יודע אם אתה יכול להרוויח רווח או לא. לרבים מאיתנו אין את אלפי הדולרים האלה להשקיע בלי סיכוי אמין להחזירו.

מרבית הקמפיינים בתשלום אינם מפיקים רווח בהתחלה; הם בדרך כלל לוקחים איטרציה רבה ועובדים לפני שהם מתחילים להרוויח. מרבית המשווקים המקצועיים בתשלום זקוקים לשלושה חודשים עד 6 חודשים לפני הקמפיינים שלהם הופכים לרווחיים. אז היזהר וודא שאתה לא משקיע יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך להפסיד כאן. אם המזומנים צמודים מדי עבורך, בחר באחת מאפשרויות השיווק האחרות.

שיווק פלטפורמות לחנויות מקוונות

זהו כיוון שונה לחלוטין משתי השיטות שלעיל.

במקום ליצור חנות משלך ולהשתמש בסוג שיווקי לרכישת תנועה, תוכל למנף את אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני העיקריות:

  • Amazon
  • Etsy
  • eBay

Amazon Platform Marketing - Broom

בהחלט ניתן להצליח בכל אחד משלושת אלה. אנו ממליצים לרוב האנשים ללכת אחרי אמזון. הקהל של אמזון גדול בהרבה וזה נותן לך יותר הפוך וכמעט כל נישת מוצר קיימת כבר באמזון.

היוצא מן הכלל העיקרי הוא אם אתה עושה עסק מלאכה מסוג כלשהו, ​​כמו להכין ספנדים משלך למכור לאנשים. במקרה זה, Etsy מתאים יותר מכיוון שהקהל מצפה למוצרים מוכוונים יותר למלאכה.

eBay עדיין נהדר אם אתה עושה הרבה קניות ומכירה מחדש. אבל אם אתה מייצר את אותם סוגים של פריטים באופן עקבי, הפוטנציאל באמזון הוא הרבה יותר גבוה.

אתה מתייחס לכל הפלטפורמה שתבחר כערוץ השיווקי שלך. ראשית, תיצור את החנות שלך בפלטפורמה הזו ותפרט את כל המוצרים שלך. שנית, תוכלו לבצע אופטימיזציה של החנות שלך לפי מיטב היכולת שלך כך שהפלטפורמה רוצה להציג את המוצרים שלך.

אופטימיזציה של החנות שלך כוללת בדרך כלל התמקדות בשני תחומים:

  • מיקוד דפי המוצר שלך למונחים ספציפיים שחיפשתם בפלטפורמה
  • קבל כמה שיותר ביקורות על 5 כוכבים על המוצרים שלך ככל האפשר

ככל שתשפר את מונחי החיפוש והסקירות שלך, יותר אנשים יראו את המוצרים שלך בפלטפורמה ההיא, שתייצר לך יותר מכירות.

כיצד לבחור את הסוג הטוב ביותר של חנות מקוונת עבורך

בוא נסקור את מה שסיקרנו עד כה. ישנם שלושה סוגים של חנויות מקוונות שאתה יכול לפתוח. סוגים אלה מבוססים על האסטרטגיה השיווקית שאתה משתמש בה.

שלושת ערוצי השיווק של חנות מקוונת הם:

  1. SEO – תוכלו להתמקד בתוכן ובקישורים. דורש: זמן וסבלנות
  2. שיווק בתשלום – תשלם עבור מיקומים. דורש: 3-6 חודשים, כסף מראש, ומוצר צריכה חזותי ופשוט מאוד להבנה עם נקודת מחיר ידידותית לדחף.
  3. פלטפורמות קיימות כמו אמזון, Etsy ו- eBay – תוכלו להתמקד בזכייה במונחי החיפוש בשוק ההוא ולערום ביקורות של 5 כוכבים. דורש: מתחייב להבנת פלטפורמה זו.

אני ממליץ בחום לבחור אחד מאלו ולבנות את כל העסק סביבו. זה נכון, רק אחד.

“מדוע איננו יכולים לעשות יותר מאחד? האם לא נרצה להשתמש בערוצי שיווק מרובים בחנות שלנו? יותר שיווק אומר יותר מכירות נכון? “

עשיתי את הטעות המדויקת הזו כל כך הרבה פעמים בעצמי. אחרי עשור שעבדתי בשיווק מקוון לצד כמה מהמשווקים המוערכים ביותר בחוץ, שמתי לב למגמה אחת מכריעה: אנשים שטובים בסוג שיווק אחד הם בדרך כלל די רע באחרים.

מדוע זה יהיה?

כמה סיבות מדוע קשה להיות טובים ביותר מסוג אחד של שיווק:

  • כל ערוץ שיווקי הוא ייחודי לחלוטין. בעוד כמה עקרונות שיווק חלים בכל הערוצים, תצטרך ללמוד את כל הטקטיקות מהיסוד. כל הזמן מנסה ללמוד ערוצים חדשים מאט את עצמך.
  • ערוצי השיווק המקוונים משתנים ללא הרף. מה שעובד כרגע לא יעבוד בעוד 12 חודשים. למרות שביליתי עשור בעשיית קידום אתרים, אני עדיין מרגיש שאני חוזר על כך בכל שנה. אם אתה ממוקד בערוץ שיווקי יחיד, יהיה לך זמן הרבה יותר קל לעמוד בקצב.
  • ערוצי שיווק מקוונים הם חוקי כוח. המשמעות היא שרוב הרווחים עוברים לכמה שחקנים גדולים – כולם נלחמים על שאריות. אם אתה לא מנצח, לא תעשה הרבה.

אם אתה מקיים ערוץ שיווקי אחד, תעבור את עקומת הלמידה הרבה יותר מהר. ככל שתבטל את הנעילה של ערוץ השיווק שלך מהר יותר, תוכל להרוויח כסף אמיתי בחנות המקוונת שלך.

אוקיי, צעד ראשון נעשה. זה היה ארוך, אבל חשוב שתקדיש לזה זמן – זה היסוד של כל בחירה אחרת שתבצע בתהליך הקמת החנות המקוונת שלך.

שלב 2: מצא את נישת המוצר המתאימה לחנות המקוונת שלך

לאחר שבחרת באסטרטגיה השיווקית שלך, בחירת נישת המוצר שלך היא ההחלטה החשובה ביותר שתקבל. האטו וקחו את הזמן שלכם לעשות כאן מחקר אמיתי.

טעות אדירה שעשיתי בעבר הייתה קפיצה לקטגוריות תחביב. כן, התעניינות אישית בקטגוריה באמת עוזרת בבניית העסק. אבל זו גם מלכודת נפוצה לבחירת קטגוריה שלא תתמוך בעסק משגשג. אם אין הרבה ביקוש בגומחה שלי, לא משנה כמה עבודה גדולה אני עושה, נידון לי להיכשל מההתחלה.

יש כמה דברים שאני מחפש בקטגוריית מוצרים טובה לחנות מקוונת.

ראשית, הימנע מבחירת קטגוריה ייחודית מדי.

הנוהג הטוב ביותר בשיווק הוא לבדל את עצמך. וזו עצה רבת עוצמה – זהו יתרון עצום כשיש לך את זה.

זה גם מסובך למצוא דרך אמיתית להבדיל את עצמך שהשוק מוכן לשלם עבורו. יש אין ספור דרכים להבדיל בין מוצר נתון, אך רק 1-2 חשובים למעשה.

האם בעל מברשת השיניים המדורגת מהשורה הראשונה באמזון צריך לעשות משהו מטורף וייחודי? בכלל לא. זה צריך להיות פשוט, קל לשימוש, אמין, לקבל מחיר טוב וכולל המון ביקורות באמזון. זהו זה.

במקום לנסות להבדיל את עצמך מכל מוצר אחר בקטגוריה שלך, מצא קטגוריה עם מתחרים שאינם שולטים בערוץ השיווק שלהם. האם הביקורות באמזון נמוכות על כל המוצרים המובילים? האם תוצאות SEO באיכות נמוכה? האם אין חברות שמעמידות דולרי מודעות רציניות אחרי מוצר? אם התשובה היא כן, יש לך הזדמנות להתחרות בהם עם השיווק שלך.

מחיר מתון הוא גם המפתח.

הימנעות מקטגוריות מוצרים במחיר נמוך הגיוני מאוד. אחרי הכל, אם תרוויח רק רווח של $ 1 עבור כל מכירה, תצטרך למכור 100,000 מוצרים מדי שנה כדי לפרנס את עצמך. לאחר מיסים ותקורה, זה ייתן לך 50-60,000 דולר לשנה להמשיך לחיות.

מכירת 100,000 מכל דבר זה הרבה עבודה. משימה לא קלה.

כעת נניח שאתה מוכר משהו ב -80 $ ומרוויח 40 $ בכל מכירה. כדי להרוויח 100,000 $ לשנה, תצטרך למכור רק 2,500 פריטים. זה הרבה יותר לניהול.

עם זאת, אתה גם רוצה להימנע ממכירת משהו עם מחיר גבוה מדי. ככל שהמחיר עולה, כך גם התנהגות הקנייה. סיכויים דורשים הוכחה רבה יותר. הם עשויים אפילו לדרוש תהליך קנייה שונה לחלוטין. כמה אנשים קונים מכוניות בלי לנסות לנסות אותם בסוכנות? הכי לא. הם רוצים לראות את המכונית ולדבר עם אדם אמיתי לפני שהם מבצעים רכישה כל כך גדולה. מכוניות דורשות הרבה יותר מיומנויות עבודה ומכירות נוספות כדי למכור ביעילות בגלל נקודת המחיר הגבוהה שלהן.

אנו ממליצים למצוא מוצר שאתה יכול למכור בין $ 50 ל $ 100 דולר. זה מספיק גבוה כדי שהמכירות יסתכמו במהירות בשבילך. זה גם נמוך מספיק שתהליך הרכישה יהיה פשוט.

לבסוף, וודא שיש דרישה.

בדרך כלל אתה יכול לדעת אם יש ביקוש על ידי ביצוע מחקר קטגוריוני בערוץ השיווק שלך. עבור קידום אתרים בגוגל מודעות (לשעבר AdWords) יש מתכנן מילות מפתח המספר לך כמה פעמים מחפשים משהו בגוגל מדי חודש. אם מילת המפתח של המוצר שלך מקבלת פחות מ -1,000 חיפושים בחודש, היא כנראה קטנה מכדי לבנות עסק.

אותו דבר עם אמזון, אם אתה מתקשה למצוא מוצרים בקטגוריה שלך עם יותר ממאה ביקורות, זה כנראה קטן מדי.

בימינו הייתי מעדיף לבחור קטגוריה שיש לי אפס ניסיון בה אך יש לי ביקוש אמיתי. זה הרבה יותר טוב מלהבין שלקטגוריה של תשוקה שלי יש אפס ביקוש בהמשך.

שלב 3: בחר שם למותג שלך

החדשות הרעות: כולם שונאים את הצעד הזה.

לנסות למצוא שם טוב שלא נלקח כבר נעשה ממש מעצבן. האתרים צולמים, השמות הטובים ביותר סומנו על סמך מסחר, ואתה מרגיש שאתה מכה ללא מוצא לאחר מבוי סתום.

שמות טובים קשה למצוא.

בכל פעם שאני מחפש שם חדש, אני מרגיש פיתוי לחתוך פינות. אחרי כמה ימים מלאים של סיעור מוחות ושבתות ללא מוצא, כל מה שאני רוצה לעשות זה לבחור שם פחות מהאידיאלי רק כדי שאוכל לעבור לשלב הבא.

אני צריך לומר לעצמי ששווה את המאמץ להמשיך להסתכל. זה ישתלם אם אני ממשיך להמשיך וזה תמיד קורה.

הנה רשימת הבדיקה לשמות בהן אני משתמש:

  • קל לאיית. אני אף פעם לא רוצה שום חיכוך כשאנשים מנסים למצוא את האתר שלי.
  • 3 מילים ומטה. אני רוצה לשמור את זה בקצר ככל האפשר כך שיהיה קל יותר לזכור. 1 או 2 מילים זה אידיאלי, 3 זה עדיין טוב.
  • עברו את מבחן הלשכה. הייתי צריך לומר את השם בבר רועש בלי לחזור עליו. זה סימן נהדר שקל להבין זאת. זה עצום לשיווק מפה לאוזן בהמשך.
  • יכול לקבל את התחום .com. כל סיפור מקוון זקוק לאתר. זה נהיה יותר מדי סטנדרט. אנשים מסוימים משתמשים בתחומים מוזרים כמו company.online או company.io. לדעתי זה גורם לבעיות מאוחר יותר מכיוון שמי שבבעלותו company.com יידע עד כמה הוא יקר ערך ברגע שתנסה לקנות אותו. אני קונה את הדומיין בשלב מוקדם או מוצא תחום שהוא זמין באופן מיידי.
  • רלוונטי לקטגוריה שלך. וודא שהשם מתייחס לקטגוריית המוצרים שלך בדרך כלשהי.
  • אין התנגשויות בסימנים מסחריים. כל משרד עורכי דין תאגידי יכול לבצע עבורך בדיקה מהירה בנושא זה. מכיוון שהזמן החוקי הוא יקר, מצא 3-5 אפשרויות שם הבודקות את כל הפריטים לעיל. ואז יש לבדוק עורך דין אחר הסימנים המסחריים בו זמנית. נדיר שלא לפחות אחד מהם עובד.

יש לנו מדריך מעמיק בנושא כיצד לבחור ולקנות שם תחום כאן .

לאחר שבחרת את שמך, תפוס את התחום באמצעות רשם הדומיינים שלך . או אם אתה קונה את הדומיין ממישהו , העביר אותו לרשם הדומיינים שאתה רוצה להשתמש בו לטווח הארוך.

שלב 4: פתח את החנות המקוונת שלך

אם אתה רודף קידום אתרים או אסטרטגיית שיווק בתשלום, זהו צעד חשוב מאוד. לאיכות האתר שלך יש השפעה עצומה על כמה מהתנועה שלך תהפוך לקונים.

ראשית, אנו ממליצים בחום על Shopify לבניית האתר שלך.

ישנם כלים נוספים בחוץ כמו Magento ו- Bigcommerce – אף אחד מהם לא משווה ל- Shopify. זה קל מאוד לשימוש, יש לו את כל התכונות שרצית אי פעם, ויש לו מחיר סביר מאוד.

החריג היחיד לכך הוא אם כבר בנית בלוג עם קהל גדול ורוצה להוסיף לו חנות מקוונת קטנה בכדי למכור כמה פריטים. במקרה זה, הוספת WooCommerce ל- WordPress שלך היא אפשרות טובה .

אחרת, תמיד תלכי עם Shopify.

הרכבנו מדריך מפורט ליצירת אתר מסחר אלקטרוני כאן .

ואם בחרת באחת הפלטפורמות כמו אמזון, התייחס בזהירות רבה לחברה ולדפי המוצר שלך. הפוך את העותק למושך ככל האפשר. השתמש בכל תכונה שהם נותנים לך. קבל את התמונות האיכותיות ביותר שאתה יכול. לעשות הכל. באמת לגרום לדפים שלך להתבלט.

שלב 5: עשו פרץ שיווק של 60 יום

כל החנויות שלנו מתחילות מהתחלה.

כשרק התחלנו, כל תנופה עוברת דרך ארוכה.

הסקירה הראשונה הזו, העמוד הראשון שמדורג בגוגל, הרכישה הראשונה באמצעות מודעה בתשלום – החיים משתנים.

בשלב זה של התהליך, אני אף פעם לא דואג למערכות, מדרגיות או מנסה לעשות דברים בצורה יעילה. אני מחפש תנופה בכל דרך שאוכל להשיג את זה, לא משנה כמה משימות או עבודה אישית עלי לעשות.

המטרה בשלב זה היא להכניס פרץ אדיר של מאמץ אישי ולקבל תנופה. גם אם אתה צריך לעשות דברים שאתה יודע שאינם בר קיימא לטווח הארוך.

להלן מספר דוגמאות:

  • אני עשוי להקיש על הרשת האישית שלי כדי לראות אם מישהו מוכן לעשות איתי ראיון ולפרסם אותו באתר שלו. זה יעזור לי לקבל כמה קישורים ראשוניים לאתר שלי.
  • יכולתי לבקש מחברים וקרובים אישיים להשאיר את הזוג הראשון של אמזון.
  • הייתי מנסה לבזבז כמה מזומני ​​על מודעות בתשלום כדי לבדוק אם ההצעה מניבה בכלל הכנסות.

אני מחפש כל רעיון שיווקי שכרוך בזמני אך גם מאפשר לי להשיג במהירות את הזכיות הראשונות שלי.

בצע בשלב זה מחקר בערוץ השיווק שלך והביא רשימה של 50 רעיונות שתוכל אישית לעשות בעצמך. ואז תעדוף אותם ותכנן פרץ שיווק בן 60 יום. לשלוח כמה שיותר מאותם רעיונות שתוכלו במהלך 60 הימים ההם. עבדו שעות ארוכות, שתו יותר מדי קפה ובאמת דחפו את עצמכם במהלך אותה תקופה.

בסוף פרץ השיווק בן 60 הימים, חלק מהרעיונות השיווקיים שלך יעבדו ויהיה לך מכירות זוגיות ראשונות. יהיה לך גם זרם מכירות קטן אך יציב מכיוון שהתמקד בערוץ שיווק יחיד. די בזרם קבוע זה בכדי להתחיל לבנות את גלגל התנופה שלך .

שלב 6: בניית גלגל התנופה השיווקי שלך

ברגע שיש לך תנופה ראשונית, הגיע הזמן להתחיל לבנות את מכונת השיווק שתגדיל את העסק שלך מסביב לשעון מבלי שתצטרך לבצע באופן אישי כל משימה. .

בראשית ימי אמזון, תצטרך לבקש באופן אישי הרבה מהביקורות הראשונות שלך על המוצר. אבל זה לא בר קיימא.

במקום זאת, חפש טקטיקות שיווק שעוזרות ליצור עבורך ביקורות של אמזון מבלי שתבקש אותן.

הנה דוגמה.

טקטיקה פופולרית באמזון היא לבקש מהלקוחות להשאיר ביקורת. חלקם אפילו יבטיחו קוד הנחה ברכישה הבאה אם ​​תפורסם ביקורת.

אתה יכול להפוך את הטקטיקה לאוטומטית. שלח עוזר לשלוח את אותו הדוא”ל המעוצב לכל לקוח חדש, לבקש סקירה ולהבטיח קוד הנחה בהזמנה הבאה שלהם. כל הפלטפורמות מאפשרות לך להודיע ​​ללקוחות באופן אישי דרך הפלטפורמה. כך שלמרות שאתה לא יכול לשלוח דוא”ל לכל הלקוחות שלך בבת אחת, אתה יכול לקבל עוזר לשלוח הודעות אחת-אחת בכל שבוע בשמך. זה גלגל תנופה שניתן לחזור עליו שלא גוזל את זמנך.

הערה צדדית מהירה על טקטיקת הסקירה הזו: לפני שתנסה משהו כזה, הקפד לבדוק את ההנחיות והמדיניות של הפלטפורמה בה אתה נמצא. תמיד יש כללים לגבי מיני דברים כאלה וכל פלטפורמה מעט שונה. הקפד לא לדחוף את הדברים רחוק מדי, לשים את החנות שלך בסכנת הסרה מוחלטת.

חפש כמה שיותר מאותם גלגלי תנופה שיווקיים שניתן לחזור עליהם.

במקום ליצור בעצמך תוכן אתה יכול לשלם למישהו על תוכן? אם עשית את מחקר מילות המפתח, ערכת רשימה של דרישות שאתה רוצה לכל פריט תוכן ושכרת מישהו אחר שיכתוב את הפוסט עצמו, תוכל ליצור הרבה יותר תוכן שיעזור לך לנצח עם אסטרטגיית שיווק SEO. זה גלגל תנופה.

במקום לבצע אופטימיזציה של המודעות בתשלום בעצמך, האם אתה יכול להאציל זאת? אם שיעורי ההמרה שלך משתפרים בעקביות והעלות שלך לרכוש לקוח יורדת, זה מאפשר לך לקנות יותר לקוחות עם אותה הון. זה מאיץ את העסק שלך ללא מאמץ אישי. גלגל תנופה נוסף.

תתמקד בערוץ השיווק הליבה שלך ואז בנה גלגל תנופה שיווקי שיאפשר לחנות המקוונת שלך לצמוח ללא מאמץ ממך. זה המפתח לפתיחת חנות מקוונת, לייצר מכירות במהירות ולהאיץ את צמיחתה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה