כיצד להגדיר קמפיין רשת המדיה של גוגל

תוכן עניינים

רשת המדיה היא חיה שונה לחלוטין ממקבילתה ברשת החיפוש.

אם אתה פשוט מעתיק את הגדרות מסע הפרסום שלך ברשת החיפוש לרשת המדיה, סביר להניח שתפסיד טעימות בסירה וקליקים פוטנציאליים.

למרבה המזל, הקמת רשת המדיה היא די קלה אם אתה יודע מה לעשות. אני אלמד אותך כיצד להגדיר קמפיין יעיל ברשת המדיה מאפס, כולל כיצד להגדיר את מסעות הפרסום, המודעות ומילות המפתח שלך לקבלת החזר ROI מרבי.

הצעד הראשון שלך הוא להיכנס ל- Google Ads ולחץ על “קמפיינים.” ואז לחץ על כפתור “קמפיין חדש” ולחץ על “רשת תצוגה בלבד.” אתה רוצה לתת למסע הפרסום שלך שם. אז אם אתה מוכר מחבטי טניס, תרצה לקרוא לזה מחבטי טניס.

ובכלל אתה רוצה שהקמפיינים שלך יהיו ממוקדים מאוד סביב מוצר או שירות אחד שאתה מוכר. ואז אתה רוצה לשמור על הסוג כ”רשת תצוגה בלבד “ולהשאיר את כל התכונות כך שתשנה את כל התכונות. אם יש לך קמפיין ברשת החיפוש שברצונך להעתיק כמסע פרסום ברשת המדיה, לחץ על התפריט הנפתח ובחר את מסע הפרסום מהרשימה.

אבל אחרת, בדרך כלל אתה מעוניין ליצור קמפיין רשת לתצוגה שהוא מעט שונה, כך שתוכל להשתמש באסטרטגיות ספציפיות לרשת המדיה. כעת, אם ברצונך למקד לאנשים במכשירים ספציפיים, כמו מחשבים שולחניים או מחשבים ניידים או מכשירים ניידים, אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על “אפשרויות מתקדמות לנייד ולטאבלט”, ואז אתה כולל או מחריג אנשים המשתמשים במערכות הפעלה, מכשירים או אינטרנט ספציפיים ספקי שירות. ו”מיקום או שפות “הם פשוט היכן שאתה רוצה שהמודעות שלך יוצגו ובאיזו שפה.

עכשיו בדרך כלל אתה רוצה לשמור את זה כארצות הברית, אבל אם אתה גם שולח ושירות לקנדה, תרצה לכלול את זה כאן. ובנוסף, אם אתה רוצה להוסיף מדינה אתה יכול להוסיף מדינה, כמו גרמניה, אם במקרה אתה משרת את האנשים שגרים בגרמניה.

כעת תחת “הצעות מחיר ותקציב” כברירת מחדל, AdWords תגדיר את הצעות המחיר למקסימום הקליקים שלך וזה בדרך כלל לא מה שאתה רוצה מכיוון שאתה באמת רוצה להגדיר ידנית את הצעות המחיר שלך, כך שתוכל לוודא שאתה מוציא במסגרת התקציב שלך והפיק את המרב מהכסף שלך. עכשיו התקציב שלך ליום אתה יכול להגדיר את זה לכל מה שאתה רוצה, תלוי בתקציב השיווק שלך. אם ברצונך להוסיף תוספים שהם מידע על כתובת ומספר טלפון המתווספים למודעות AdWords, אתה יכול לעשות זאת הן עבור רשת החיפוש והן עבור רשת התצוגה, אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על מיקום ושימוש בכתובת שכבר יש בחשבון ‘מקומות Google’ או פשוט הזן את הכתובת שלך. ברגע שזה הכל ההגדרה תרצה ללחוץ על “שמור והמשך.”

עכשיו הגיע הזמן להגדיר את קבוצת המודעות הראשונה שלך ברשת המדיה. באופן כללי אתה רוצה שקבוצות המודעות שלך יהיו ממוקדות מאוד. אז אם מכרתם מחבטי טניס באתרכם, תרצו שם קבוצת מודעות אחת רק למותג ספציפי של מחבטי טניס או מחבטי טניס לילדים או מחבטי טניס בעלי ביצועים גבוהים. אז פשוט נניח “מחבטי טניס ראש” כי זה מותג פופולרי של מחבטי טניס. והצעת המחיר שלך כברירת מחדל היא כמה תרצה להוציא עבור קליק אחד ברשתות התצוגה.

אנו הולכים להגדיר את זה כדולר רק לעת עתה. עכשיו מבחינת מיקוד המודעות שלך, באופן כללי אתה רוצה להשתמש במילות מפתח לתצוגה. אז זה יציג את המודעות שלך על תוכן שקשור למילות המפתח שאתה נותן לו. אז תרצה לשים משהו כמו “מחבטי טניס הראש.” אז אם מישהו צופה במאמר על מחבטי טניס הראש, המודעות שלך יעלו. עכשיו אני אראה לך בהמשך כיצד להוסיף מילות מפתח נוספות לזה, פשוט הזן מילת מפתח אחת ולחץ על “הוסף מילות מפתח.” ואז כשזה נראה טוב, לחץ על “שמור והמשך.” ועכשיו הגיע הזמן לבנות המודעה הראשונה שלך.

כעת עבור מודעת תמונה, כאן אתה מעלה תמונה על ידי לחיצה על “העלה מודעה” ואז העלאת קובץ תמונה. אבל אנחנו בעצם הולכים ליצור מודעת טקסט. וזה עובד באותו אופן כמו רשת חיפוש. אז אתה יוצר כותרת, תיאור אחד, תיאור שורה שנייה וכתובת האתר לתצוגה וכתובת האתר האמיתית שאליה הם הולכים. וברגע שתבנה המודעה שלך, תראה כאן תצוגה מקדימה קטנה ותוכל ליצור מודעה נוספת או ללחוץ על “סיים” אם אתה רק רוצה להציג את המודעה. זה יחזיר אותך להגדרות של קבוצת המודעות. אם ברצונך להוסיף מודעות נוספות, לחץ על לשונית המודעות, גלול מטה, לחץ על “מודעה חדשה” ותוכל לבחור מהרשימה.

אז אם אתה רוצה ליצור מודעת טקסט אחרת כמו שאנחנו, לחץ על זה. אם אתה רוצה ליצור באנר, לחץ על זה. ויש גם משהו המכונה “בונה מודעות לתצוגה.” אז אם אתה רוצה ליצור מודעה לתצוגה מתוך AdWords מבלי שתצטרך להעלות תמונה, תוכל לעשות זאת על ידי לחיצה על זה, בחירה באחת מהתבניות ואז הוספת אותה פרטים שתוסיף למודעת טקסט. אז הכותרת שלך, שתי שורות תיאור, כתובת אתר לתצוגה וכתובת אתר יעד.

כעת ההבדל הגדול בין מודעה טקסט זה הוא, ברור שאתה יכול לשנות אותה הרבה יותר. כך שתוכלו לשנות את הצבע על ידי לחיצה על זה. אתה יכול לשנות את האנימציה על ידי לחיצה על זה. ובעצם אתה מבצע שינויים רבים. אז ברגע שזה נראה טוב, לחץ על “תצוגה מקדימה ושמור” ואז תוכל להוסיף את זה לקבוצת המודעות שלך.

אבל מה שאנחנו הולכים לעשות עכשיו זה בעצם לחפש מילות מפתח נוספות להוסיף לקמפיין התצוגה שלנו. אז נלך ללחוץ על “בטל” ואז לחץ על “כלים וניתוח” ולחץ על “מתכנן תצוגה” שהוא בעצם מתכנן מילות המפתח של רשת התצוגה. לאחר מכן לחץ על “רעיונות והערכות” והוסף כמה מילות מפתח הקשורות למה שאתה מוכר. אז מחבטי טניס. לחלופין, תוכל לכלול כתובת אתר של דף נחיתה אם כבר יש לך הגדרת דף נחיתה שאתה מצפה שתנועת AdWords שלך תעבור אליה.

ואז, לאחר הכל, לחץ על “רעיונות לקבוצות מודעות”, ואז לחץ על “רעיונות מיקוד פרטניים”. זה יראה לך מידע על מילת המפתח שנתת לה. כך שתקבל מושג לגבי קבוצות הגיל שתמקד בהן ומין האנשים שאליהם אתה ממוקד. ואם אתה רואה מילת מפתח קשורה שנראית כמו התאמה טובה, תוכל ללחוץ עליה. ואם כל המידע הזה נראה טוב לגבי הופעות, קבוצת גיל ומין, אתה יכול ללחוץ על “הוסף לקבוצת מודעות” והוא יתווסף לקבוצת המודעות שלך.

הבא אני אראה לך כיצד לפרסם במקומות ספציפיים ברשת התצוגה. וכדי לעשות זאת, לחץ על לחצן “מיקומים”. וכפי שאתה רואה ישנם 301 אתרים, 76 אפליקציות סלולריות ו 52 סרטונים במסד הנתונים של AdWords. כעת ברור שכאשר אתה מפרסם ברשת תצוגה, המודעות שלך יופיעו בהרבה יותר מ- 301 אתרים שונים. אבל אלה רק אתרים שמשתתפים בתוכנית בה תוכלו לבדוק אותם לפני שתוכלו לפרסם עליהם. אז כדי לראות את האתרים האלה, פשוט לחץ על כפתור זה. ואז תוכלו לבדוק את המידע באתרי האינטרנט שיש להם בבסיס הנתונים שלהם.

במקרה זה, אתה יכול tennisrackettrader.com. למעשה אתה יכול לראות את האתר לפני שאתה מפרסם עליו. תוכלו לבדוק כמה מתבניות המודעות שהם מקבלים, עד כמה היא רלוונטית למילת המפתח שהזנתם, העלות ההיסטורית לקליק, קובצי ה- cookie בשבוע. אז כמה מבקרים יש להם עם עוגיות, כך שתוכלו למקד לאנשים עם תחומי עניין ספציפיים באמצעות דמוגרפיה וכמה הופעות בשבוע תוכלו לצפות לפרסום באתר זה.

אז אם האתר נראה טוב, לחץ על הכפתור הכחול הקטן והוא יתווסף לקבוצת המודעות שלך. אז כל מה שיש לפרסם ברשת התצוגה של גוגל אדוורדס. כפי שאתה יכול לראות שיש חפיפה מסוימת בין רשת תצוגה לרשת החיפוש, אך יש הרבה ניואנסים חשובים שכדאי לזכור כדי להפיק את המרב ממסעות הפרסום שלך ברשת המדיה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה