כיצד לדעת מתי עליכם להשתמש בתעבורה בתשלום במדיה חברתית

תוכן עניינים

social media

האם השתמשת אי פעם במדיה חברתית בתשלום? אני מכיר כמה אנשים שנמנעים מזה לחלוטין. הם חושבים שזה אומר רמאות, או שזה איכשהו לא הולם.

לדעתי שילמה תנועה במדיה חברתית היא כלי מצוין.

ברור, אני לא מדבר על רכישה לא חוקית של לייקים או מניות מעסקי דואר זבל (עוד על זה בהמשך).

אני דן בשיטות לגיטימיות בתשלום.

אם אתה משתמש בהם כראוי, אתה יכול לגדול במהירות את הקהל שלך, המותג שלך וההכנסות שלך.

עם זאת, אם אתה משתמש בתנועה בתשלום מבלי לחנך את עצמך תחילה ומבקש בכוונה את הכלים והמידע הטובים ביותר, זה יביא להפסדים כספיים אדירים .

הידיעה כיצד להשתמש בתעבורה בתקשורת חברתית בתשלום היא חשובה. אך מה שחשוב עוד יותר הוא לקבוע מתי עליך להשתמש בתעבורה במדיה חברתית בתשלום.

אני חושב שכאן אנשים רבים מתחילים לבלבל. אולי תהיתם אותו דבר.

מתי עליכם להתחיל לבזבז על תנועה, הופעות או קליקים על מדיה חברתית?

לתעבורה בתשלום, כמו בהיבטים רבים של עסקים, תזמון הוא הכל.

כתבתי כבר מאמרים רבים כיצד להשתמש בתעבורה במדיה חברתית בתשלום כדי לצמוח ביעילות את העסק שלך ולהגדיל את החזר ה- ROI של מסעות הפרסום שלך.

אבל היום, אני רוצה לחתוך את הרעש ולעזור לכם לקבל החלטה משכילה אם בכלל עליכם להשתמש בתנועה בתשלום או לא.

מוכן?

נתחיל.

ראשית, הגדרה

לפני שנצלול אל הקצה העמוק ושוחח על התוספות והתמורות בתעבורה בתשלום, אני רוצה להתחיל עם הגדרה.

כשאני מדבר על תנועה במדיה חברתית בתשלום, אני לא מדבר על קניית לייקים או עוקבים מזויפים.

זו טקטיקה עסקית נוראית לחלוטין!

זה מוביל לקהל באיכות ירודה, שאינו מעוניין בך או בחברה שלך ויביא לעקבים גדולים שלא יעזרו לך להרחיב את המותג שלך.

image06

שלא לדבר על זו, זו גם גישה מאוד סליפית ולא אתית לשיווק במדיה חברתית.

באמצעות תנועה במדיה חברתית בתשלום, אני מתכוון לפרקטיקה של השקעה במודעות בתשלום ושיווק לצורך העברת התוכן שלך לחברי קהל רלוונטיים – חברי קהל שהם המעוניינים במה שאתה מוכרים.

במקום לשלם לילד כלשהו עם מחשב במדינה זרה כדי “לחבב” את התמונות שלך, אתה למעשה מציב את התוכן שלך בפני מישהו שהאינטרסים שלו חופפים באמת את מה שאתה מציע.

עם זה מהדרך, בואו נלך לעסקים.

מתי עליך לשלם עבור תנועת מדיה חברתית?

הרשה לי לענות על שאלה זו בארבע הצהרות. אם אחד הדברים הבאים נכון לעסק שלך, תנועה בתשלום עשויה להיות הגישה הטובה ביותר שלך.

1. כשאתה בונה קהל מהיסוד

אחד מהמצבים הראשונים שבהם אתה צריך לשלם עבור תנועה במדיה החברתית הוא כשאתה בונה קהל מאפס.

אם אתה רק נכנס למשחק של שיווק במדיה החברתית, תנועה בתשלום היא קריטית .

חשבו על זה.

  • אם אין לך קהל, אף אחד לא הולך לראות את התוכן שלך.
  • אם אף אחד לא רואה את התוכן שלך, אף אחד לא משתף את התוכן שלך.
  • אם אף אחד לא משתף את התוכן שלך, הדברים שלך לא יכולים לצמוח.
  • אם הדברים הבאים שלך לא יכולים לצמוח, מאמצי המדיה החברתית שלך אינם רלוונטיים לחלוטין לעסק שלך.

כזה הוא המאבק של המתחיל הרשת החברתית.

האם ניתן לגדל את חשבונות המדיה החברתית שלך באופן אורגני כשאתה מתחיל מהתחלה ?

כמובן.

אתה יכול לפנות למותגים דומים אחרים, לקשר את חשבונותיך לבלוג שלך או ערוץ YouTube , ולהשתמש בחברים ובני משפחה כדי לעזור לתוכן שלך לרדת מהשטח.

אבל אלה החיים בנתיב האיטי.

בשיטות האורגניות ניתן היה לצפות באופן סביר לקיים מעקב חברתי מכובד (3,000 – 5,000 עוקבים) תוך 18-24 חודשים.

עם זאת, אם אתה משתמש בתנועה בתשלום, אתה יכול לקצץ את הזמן הזה לחצי בזמן להכפיל את התנועה שלך .

2. כשמגוונים את הדמוגרפיה של הקהל שלך

בעיה גדולה שיש למותגים רבים היא שהם נתפסים במחזור אינסופי: הם מכוונים לאותו סוג של קהל שוב ושוב ושוב.

image03

למשל …

נניח שאתה בעל עסק מקומי.

אתה מנהל שרשרת של חדרי כושר לא שגרתיים עם המיקומים העיקריים שלך בחוף המזרחי.

בנוסף לקמפיינים השיווקיים המסורתיים שלך, אתה משתמש במדיה חברתית ושיווק תוכן כדי להרחיב את המותג שלך ולהגדיל את החשיפה של החברה שלך.

במהלך השנים הקמתם מכובד בעקבות הפייסבוק , אך הקהל שלך ממוקם בעיקר בעיר הולדתך ובערי הסביבה.

כעת אתה רוצה לפתוח מיקום נוסף בחוף המערבי , כך שתוכלו ליהנות מחופים שטופי שמש ומשקאות פירותיים תוך כדי עזרה לאנשים להגיע בכושר.

הבעיה היחידה היא שכל המעקב המקוון שלך נמצא כ -2,000 מיילים מהמיקום החדש שלך.

לא בדיוק אידיאלי לבניית בסיס לקוחות חדש, נכון?

כאן התנועה בתשלום הופכת להצלת חיים.

עם תנועה במדיה חברתית בתשלום, אתה יכול למקד לדמוגרפיה חדשה ולקדם את המותג שלך במיקומים חדשים.

אתה יכול להיות ממש ספציפי, כזה:

image02

שימוש במדיה חברתית באופן ממוקד גיאוגרפי כזה מועיל במיוחד לחנויות לבנים וטיט. או עבור עסקים מקוונים המחפשים להתחבר לקהל חדש.

3. כשאתה מחפש לסדר את הפלטפורמות החברתיות שלך בפני קהל דומה

אם כבר בנית מדיה חברתית בריאה בעקבותיה ואתה מחפש הפוך את פלטפורמות המדיה החברתית שלך לרווחיות אף יותר, ותנועה בתשלום היא הדרך ללכת.

אמנם התנועה האורגנית היא רבה, אך בדרך כלל זה לא עובד טוב עם מעקב גדול.

זה נובע מחוק ההפחתה של התשואות.

image01

הרשו לי להסביר.

דמיין שאתה מפתח גוף שואף שרק מתחיל להרים משקולות. אחרי החודשיים הראשונים אתה הולך לראות רווחים אדירים.

תארז על שרירים, תגרוס שומן ותשפר את מרבית המעליות שלך בקרוב ל 100 קילוגרמים. אך לאחר כ 6-12 חודשים של עשיית זאת, תראה שהשיפורים שלך יתחילו להאט.

עדיין תרוויח שרירים ותאבד שומן. אתה עדיין תגדיל את כמות המשקל שאתה יכול להרים. אבל זה לא יהיה כמו דרסטי.

ואז, כשאתה ממשיך להתאמן על בסיס קבוע, תתחיל להגיע לנקודה בה קשה להשיג אפילו רווחים שוליים. תתחיל להתקרב לפוטנציאל הגנטי שלך.

ואז יש לך אחת משתי אפשרויות:

  • אתה יכול להמשיך להתאמן באופן טבעי ולהבין שאתה קרוב לשיא שלך ושיפורים ייקח הרבה זמן.
  • אתה יכול להחליט להשתמש בסטרואידים או בתרופה אחרת המשפרת ביצועים כדי לנצח את הגנטיקה שלך ולהשיג עוד יותר רווחים.

עכשיו זה לא טיעון אתי או בריאותי לגבי סטרואידים, אבל זה אנלוגיה יעילה למדי לתעבורה בתשלום.

אתה מבין, בכל פעם שתפעיל את קמפיין המדיה החברתית שלך (אם אתה באמת יודע מה אתה עושה), כנראה שתראה צמיחה מהירה למדי.

תלך, כמו שאומרים, ” 0 עד 100, ממש מהיר .”

image07

0 עד 100,000 מישהו?

אחרי השנה הראשונה, סביר להניח שיהיו לך כמה אלפי עוקבים בכל הערוצים השונים שלך.

בשנה השנייה עשוי הצמיחה להימשך בקצב מהיר עוד יותר.

אך בסופו של דבר (וזה בדרך כלל מתרחש סביב נקודת 10,000 העוקבים), תפגע בקיר.

אתה עדיין תוסיף לעוקבים שלך, אבל אם אתה לא מוכן להתחיל להשתמש ב”תרופת שיפור הביצועים “של תנועה בתשלום, ייקח לך שנים להגיע למטרות שלך.

עם זאת, אם אתה מוכן להשקיע בתנועה בתשלום, אתה יכול לנצח את חוק ההפחתה של החזרות ולרקיע את הרשת המדיה החברתית שלך בעקבות פרק זמן קצר מאוד.

למזלנו, אין שום בעיות אתיות, משפטיות או בריאותיות הקשורות לתנועת מדיה חברתית בתשלום כמו שיש בסטרואידים.

יש לך מעט מה להפסיד והרבה מה להרוויח.

4. כשרוצים להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך

אני יודע ששימוש בתנועה בתשלום כדי להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך נשמע כמו אמירה אוקסימורונית.

וזה כן. אבל שמע אותי.

רק בגלל שמישהו עוקב אחריך או “אוהב” את התוכן שלך, אין פירושו שהתוכן שלך מופיע בפועל בעיתון החדשות שלהם.

אנשים פשוט עוקבים אחר יותר מדי מותגים ואנשים פרטיים שונים מכדי שכולם יופיעו בעיניהם.

אני למשל עוקב אחר עשרות משפיעים ובלוגים טכניים אחרים ברחבי הערוצים החברתיים השונים שלי.

אבל לעיתים רחוקות אני רואה את התוכן החדש שפורסם על ידי האנשים שאני עוקב אחריו .

image04

זה לא בגלל שאני לא אוהב את התוכן או כי אין לי שום צורך במה שהם חולקים.

זה פשוט בגלל נפח התוכן שפורסם בכל יום ויום.

אם אתה רוצה להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך ולהביא את התוכן שלך בפני אנשים שכבר אוהבים ומלווים אותך, אתה צריך להשקיע בתנועה בתשלום.

זה יגדיל את התדירות שבה התכנים שלך רואים את העוקבים שלך, והקהל שלך יהיה סביר יותר לגלות על מוצר חדש שאתה מציע או על קידום מכירות שאתה מפעיל.

מתי עליך לא לשלם עבור תנועת מדיה חברתית?

עכשיו שכיסיתי כמה מהמצבים שבהם אתה צריך לשלם עבור תנועה במדיה חברתית, אני רוצה לגעת באחת הסיבות הגדולות ביותר לכך שאתה צריך לא לשלם עבור תנועה במדיה החברתית. .

זה קשור לאיכות.

אם אתה מחפש תנועה איכותית במיוחד, מודעות בתשלום עשויות להיות לא הגישה הטובה ביותר שלך.

השלב הנוכחי של העסק שלך יקבע את סוג התנועה שתרצה לייצר.

לאלו מכם רק התחלתם, הדבר החשוב ביותר להתמקד בו הוא פשוט לייצר יותר תנועה ולהביא את התוכן שלכם מול גלגלי עיניים חדשים.

עבור אחרים, במיוחד אם כבר יש לך נוכחות חזקה במדיה חברתית, המיקוד שלך צריך להיות ביצירת תנועה איכותית .

איכות הקהל שאתה בונה עם תנועה בתשלום בדרך כלל תהיה נמוכה מאיכות הקהל שאתה בונה עם תנועה אורגנית.

זה נובע ממגוון גורמים.

ראשית, עלינו להכיר במציאות האומללה של המדיה החברתית. ישנם מאות אלפי בוטים וחשבונות מזויפים.

בכל פעם שאתה משתמש בתנועה בתשלום, סביר להניח שתמשוך יותר מחשבונות אוטומטיים אלה ממה שהיית עושה אם היית מגדיל את היקףך ב 100% באופן אורגני.

הגורם השני הוא שאנשים שמחפשים ומוצאים את המותג שלך באופן אורגני בדרך כלל נוטים לרכוש יותר מאשר מישהו שפשוט “אהב” את הדף שלך מכיוון שהמודעה שלך הופיעה בטלפון שלהם.

אם מישהו הקדיש את הזמן למצוא את דפי המדיה החברתית שלך בלי לשכנע פרסום או שיווק בתשלום, זה אומר שאתה פותר בעיה שיש להם.

אנשים אלה יהיו הרבה יותר סיכויים לחלוק את התוכן שלך, להיות מעורבים בדיונים שלך ולהשקיע במוצרים שלך.

כעת, השימוש בתעבורה בתשלום אינו מונע ממך לייצר תנועה אורגנית .

עם זאת, אתה צריך לזכור את עלות ההזדמנות.

image05

מקור: quickmeme.com

כל שעה שאתה מבלה ובכל שעה דולר שאתה משקיע בתנועה בתשלום הוא דולר ושעה שאתה יכול לבזבז במיטוב הפלטפורמות והאתר החברתי שלך כדי לייצר תנועה אורגנית באיכות גבוהה.

עם זה בחשבון, חשוב שתהיה לך הבנה ברורה של השלב הנוכחי של העסק שלך ואת היעדים שלך באמצעות מדיה חברתית.

השלבים הבאים ומדידת ההצלחה שלך

עכשיו כשאתה קצת יותר מושכל על התקופות בהן אתה צריך ולא אמור להשתמש בתעבורה במדיה חברתית בתשלום, אני רוצה לדון לפני דבר אחרון אני משאיר אותך לזה.

מדידת המדדים שלך .

בעוד שמעקב אחר הערכים שלך הוא חשוב מאוד בין אם אתה משתמש בתנועה בתשלום ובין אם לא, זה חשוב כפליים בכל פעם שאתה משקיע את הדולרים הרווחים הקשים שלך בקמפיינים של מודעות חברתיות.

אתה זקוק ליעדים עסקיים ברורים עבור מסעות הפרסום בתשלום שלך.

בין אם זה לייצר לידים חדשים , להגדיל את המכירות, או פשוט להגדיל את החשיפה למותג, עליך להיות בעל יעדים מוגדרים בבירור להשקעה שלך.

לאחר שהגדרת את המטרה הזו, חובה שאתה עוקב אחר הערכים שלך כדי להבטיח שההשקעה שלך תקרב אותך למטרה שלך.

image00

מקור: moz.com

האם האנשים אליהם אתה מגיע מדיה חברתית קונה את המוצרים שלך? האם הם מצטרפים לרשימת הדוא”ל שלך? האם הם קוראים ומשתפים את התוכן שלך?

אם אינך עוקב אחר מדדים אלה, לעולם לא תוכל להפעיל ביעילות קמפיינים בתנועה בתשלום.

בסופו של דבר תוציא אלפי דולרים שניתן היה לבזבז טוב יותר במקום אחר, ותגמור עם החזר ROI שלילי.

מסקנה

תנועה במדיה חברתית בתשלום היא כלי פנומנלי.

אם אתה משתמש בו במצבים הנכונים ובצורה הנכונה, הוא יכול להאיץ את צמיחת העסק שלך באופן שמעט השקעות אחרות יכולות לעשות.

אבל המפתח כאן הוא שאתה צריך להשתמש בו בזמן הנכון ועם הקהל הנכון.

אם אתה משתמש בתעבורה במדיה חברתית בתשלום במצבים לא נכונים, בסופו של דבר אתה מפסיד כסף ופוגע במותג שלך.

קח ללב את העצה שלעיל, והחליט בעצמך אם תנועה במדיה חברתית בתשלום היא השקעה כדאית בנסיבותיך הנוכחיות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה