כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית כדי להעלות על ביצועים טובים יותר מהמתחרים שלך

שתף 16
ציוץ
[ 19459018] פין
שתף [ 19459008]
16 מניות

 

למעלה מ- 50 מיליארד עסקים נמצאים במדיה החברתית. רבים נמצאים באתרי מדיה חברתית מרובה. אבל כמה חשבונות אלה רדומים עם חסידים ומעורבות מוגבלת? לא קשה למעוד בדפים העסקיים האלה אם תנסה. חשבונות אלה פשוט לא יודעים לעשות שיווק במדיה חברתית בדרך הנכונה.

 

זה מכיוון שרק היות במדיה חברתית לא מושכת אפילו לקוחות קיימים לעקוב אחריך או לשתף את הפוסטים שלך. הם עשויים לאהוב את הצוות שלך, השירותים או המוצרים שלך. אבל אם אתה לא נותן להם סיבה לעסוק ברשת, הם לא יעשו את זה.

 

למדו כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית בדרך הנכונה. תענגו על הלקוחות הקיימים הללו. קשר לקוחות פוטנציאליים בו זמנית. הגדל הכנסות ומקסם את הרווחים.

 

הנה מה שאתה צריך לדעת על כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית ו- להשיג תוצאות .

 

שלבים לביצוע שיווק במדיה חברתית

 

שלב 1: בניית איכות בעקבות

 

הכל מתחיל עם מי שאתה מושך. אם יש לך מעקב באיכות נמוכה, קורה אחד משני דברים.

 

אחת, אתה מקבל מעורבות גרועה מאוד. אתה מקבל רק 1-2 לייקים או שיתופים בכל פוסט נתון, אם זה. אתה מקבל מעט מאוד הערות, שהן סימן מפתח לקהל שמתנתק.

 

שניים, אתה מקבל את האירוסין. נראה שאנשים אוהבים את הפוסטים שלך. אבל זה לא מתורגם לגידול בהכנסות.

 

כך או כך, יש לך בעיית אירוסין. אם אחד מאלה הוא מצב פרופילי המדיה החברתית שלך, יהיה קשה להראות שאתה מקבל תועלת עסקית אמיתית ממדיה חברתית. האמת הכנה היא שמדיה חברתית היא רק תחביב שאתה עושה בזמן והתקציב של החברה שלך.

 

אבל זה לא חייב להיות ככה אם אתה יודע איך לעשות שיווק במדיה חברתית בדרך הנכונה.

 

כיצד לבנות איכות בעקבות

 

כדי להשיג מדיה חברתית איכותית בעקבות , ברור מי קהל היעד שלך. זה לא כולם בפייסבוק, ביוטיוב או בסנאפצ’אט. זו קבוצה יחסית צרה של אנשים. בנו את כל הפוסטים עם האנשים האלה בראש.

 

תשמח אנשים על ידי כך שתוכן ירגיש מאוד מותאם אישית לחוויותיהם. המשך שהם יחזרו לעוד.

 

עכשיו זה איך עושים שיווק במדיה חברתית !

 

שלב 2: קביעת תקציב מדיה חברתית

 

האם אתה רוצה לדעת כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית ולקבל תוצאות? דע כמה צריך להוציא ואיפה אתה צריך לבזבז אותו. המדיה החברתית עשויה להרגיש כמו פרסום “בחינם”. אבל זה רחוק מזה. יש עלויות. הבנתם תקבע את ההצלחה שלך.

 

paid social media marketing

 

אחרת, הוצאות יתר אינן נמנעות. מעבר להוצאות יתר, עסקים שלא מתקצבים לעתים קרובות אינם מבינים שמשהו לא עובד. הם כל הזמן זורקים כסף.

 

והכי גרוע, בלי תקציב, עסקים מוצאים עצמם דורכים מים. פרופיל המדיה החברתית שלהם מבצע ביצועים כה-מה, מה שנותן להם תקווה. אבל זה לא משתפר.

 

שיווק במדיה חברתית הוא אסטרטגי. זה לא רק שיתוף אקראי ומקווה לטוב. זה יעיל וממוקד. צור תקציב למדיה חברתית כדי לדעת לאן הולך הכסף ומדוע.

 

מה נכנס לתקציב המדיה החברתית

 

כל תקציב מדיה חברתית יכלול כמה אלמנטים עיקריים שאתה משלם עליהם בזמן ו / או בכסף.

 

  1. יצירת תוכן – מישהו צריך ליצור תוכן. זה אמור לכלול סוגי נכסי תוכן מקיפים (סרטונים, memes, פוסטים בבלוגים, סמינרים מקוונים, מצגות, דפי נחיתה וכו ‘)
  2.  

  3. מחקר, בדיקת פיצול ואנליטיקס – מישהו צריך לחקור מה יהיה יעיל. יתכן והם יצטרכו לבצע בדיקות בין שתי אפשרויות כדי למקסם את התוצאות. לאחר מכן הם צריכים למדוד את התוצאות וללמוד מהם.
  4.  

  5. ניהול מדיה חברתית יומיומית – אדם יצטרך לנהל את הפוסטים, להגיב לתגובות ולשאילתות ולהעביר חוויה עקבית.
  6.  

  7. אוטומציה – אוטומציה מקטינה משימות חוזרות ונשנות. יחד עם זאת זה משפר את העקביות.
  8.  

  9. פרסום במדיה חברתית – כמעט בלתי אפשרי לבנות מדיה חברתית בעקבות או למקסם את הנוכחות שלך בלי פרסום בתשלום .
  10.  

קבל תוצאות על ידי מעקב אחר הוצאות הזמן והכסף שלך בכל אחת מהקטגוריות הללו. אם אינך בטוח מה עולה דברים אלה, קל לבצע מחקר מקוון. או קבל הצעת מחיר מסוכנות שיווק במדיה חברתית של .

 

ככל שתעקוב אחר ההוצאות הללו מדי חודש, כך יהיה קל יותר להקצות את הכסף המתאים לכל קטגוריה.

 

כך לעשות שיווק במדיה חברתית בתקציב.

 

שלב 3: יש יעדים ברורים

 

מה אתה רוצה שמדיה חברתית תעשה למענך? “אני רוצה שזה יגדיל את הרווחים שלי”, אפשר לומר. אבל בדיוק כמו כל דבר בעסקים, אתה צריך דרך ברורה כדי להגיע לשם. כדי להגדיל את הרווחים, עליכם לנקוט כמה צעדים מצטברים. להלן הבסיסיות שאליהן פונה המדיה החברתית.

 

  1. הגדל את ההגעה בקרב קהל היעד שלך – השג את המותג שלך בפני אנשים רבים ככל הנראה לקוחות. אם אף אחד לא רואה את הפרופיל, האתר או העסק שלך ברשת, אתה צריך להתמודד עם מטרה זו לפני שתוכל להמשיך.
  2.  

  3. בנה מודעות למותג – איך אתה רוצה להיות מוכר ברשת? איך תביא אנשים לזכור אותך? מה יגרום להם לחשוב על המותג שלך כאשר הם צריכים את מה שאתה מציע?
  4.  

  5. הגדלת המעורבות – המדיה החברתית עובדת רק אם אתה מעורב את הקהל. זה מציע לאחרים “הוכחה חברתית”. הוכחה חברתית היא כמו אבן שואבת שמושכת אליה יותר לקוחות פוטנציאליים.
  6.  

  7. יצירת לידים – אם אתה מוכר מוצר / שירות שאינו זול, יתכן שתצטרך ליצור לידים שתוכל לטפח באופן מותאם יותר באמצעות איש המכירות שלך או שיווק בדוא”ל.
  8.  

  9. מכירות / הרשמות מהירות – אם אתה מוכר מוצר או שירות שלוקח מחשבה מעט פחות מחשבה, אתה יכול לצאת למכירה המהירה. אבל זה יהיה היעיל ביותר לאחר שתסיים אחד ושניים.
  10.  

  11. הגדלת ערך הלקוחות (CLV) – מדיה חברתית היא מקום נהדר להעסיק לקוחות קיימים מחדש כדי לעודד אותם להוציא יותר.
  12.  

קח את זה צעד אחר צעד. כל צעד בנוי על האחרון. תוכלו להזין את הצינור ללא הפסקה על ידי יישום אסטרטגיות בכדי לעמוד בכל אחת מ 6 המטרות הבסיסיות הללו.

 

שלב 4: מינוף המדיה החברתית בתשלום

 

בעוד שמדיה חברתית עשויה להיראות כמו דרך חופשית להגיע לקהל שלך, חברות מעטות מצליחות הצלחה בלי שהכניסו קצת כסף לפרסום במדיה חברתית בתשלום.

 

ממש כמו שיווק במדיה חברתית, פרסום במדיה חברתית עוזר לך לעמוד ביעדי המדיה החברתית העיקריים שלך.

 

השתמש בפרסום בתשלום ל:

 

  1. בנה את בעקבותיך
  2.  

  3. הגדל את המעורבות
  4.  

  5. הוביל לידים
  6.  

  7. בצע מכירות מהירות
  8.  

  9. לעסוק מחדש לקוחות קיימים
  10.  

שלב 5: דע כי אירוסים הם רחוב דו כיווני

 

עסקים רבים המנסים להבין כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית מוצאים עצמם “מדברים” עם אנשים. “עיין בפוסט הבלוג שלנו”. “ראה את המוצרים החדשים שלנו”. וכולי.

 

בעוד שחלק מהדברים בסדר, חשוב להבין כי המדיה החברתית היא בראש ובראשונה מקום שאנשים באים להיות חברתיים. אם הם מרגישים שהמותג שלך “מדבר עליהם”, הם יתאימו אותך. תאבד עוקבים או לעולם לא תרוויח אותם. תהיה לך מעורבות נמוכה.

 

במקום זאת, למד כיצד לבצע שיווק נכון במדיה חברתית ולהתחיל שיחה בינך לבין קהל היעד שלך. זכור כי היכולת לקיים אינטראקציה היא זו שהופכת פלטפורמות של מדיה חברתית לפופולריות בקרב משתמשים ברחבי העולם. אז אתה, כמשווק, לא אמור לחכות לעוקבים שלך להתקשר תחילה עם המותג שלך. קח יוזמה ליצור מעורבות על ידי בניית קהילה לקהל שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי סיום הפוסטים שלך בקריאה לפעולה או בשאלות. אל תשכח להגיב גם לתגובות ולהודעות שאתה מקבל.
הנה כמה דברים נוספים שתוכלו לעשות כדי להתחיל אינטראקציה:

 

  • לאחר עותק שיחה
  •  

  • אינטראקציה עם חסידיו. עקוב אחורה. כמו. שתף משהו כשהוא מתיישר היטב עם המותג שלך.
  •  

  • ענה על הודעות מייד
  •  

  • תגובה לתגובות
  •  

  • שילוב תמונות, קטעי וידאו, אמוג’ים ועוד פוסטים מרתקים נוספים
  •  

שלב 6: צור תוכן שאוהבי העוקבים שלך

 

איזה סוג תוכן מעורר את הקהל שלך? מה גורם להם לרצות לעסוק אתכם? כיצד תוכן זה מקדם את היעדים העסקיים שלך?

 

יצירת תכנים שאנשים אוהבים ומתיישרים היטב עם המותג שלך זה לא כל כך קל. הכל מתחיל בכך שתוודא שאתה יודע מיהם הלקוחות שלך. לחקור עם מי הם עוסקים? איך הם עוסקים? איפה הם עוסקים? עם אילו סוגים של תוכן הם עוסקים?

 

אתה תבנה את התוכן שלך סביב מה שתגלה. חברת מחקר באינטרנט GlobalWebIndex מצאה שאנשים משתמשים במדיה חברתית מסיבות אלה.

 

social media usage

 

מצא דרכים ליישור סיבות אלה לקהל היעד שלך ולמותג שלך. בנה את התוכן שלך סביב שלושת המרכיבים האלה. ככה תיצור יותר מדיה חברתית שהקהל שלך אוהב. שימו לב כי 29% מהאנשים נמצאים במדיה החברתית כדי לחקור מותגים ומוצאים דברים לקנות. אבל זה לא אמור להיות הזווית היחידה שלך.

 

איך אתה יכול לבנות תוכן סביב כמה מהסיבות האחרות האלה …?

 

  • חדשות / אירועים (41%)
  •  

  • מילוי זמן פנוי (39%)
  •  

  • שיתוף סרטונים / תמונות משלהם (32%)
  •  

כל מה שתחליט לעשות, וודא שהוא יכול לקשר בבירור את המותג שלך. יצירה ושיתוף של מרים מצחיקים שקשורים למותג שלך מעט עשויים לקבל הרבה לייקים. אבל האם הם מקדמים את יעדי המותג שלך? האם הם עושים צעד נוסף לקראת מכירה? זה משהו שתצטרך להבין על ידי סקירת ניתוח המדיה החברתית שלך.

 

שלב 7: אוטומציה למקסום הזמן והביצוע שלך

 

הרבה עסקים מנהלים את ניהול המדיה החברתית שלהם בצורה לא יעילה מאוד. הם אפילו לא יודעים את זה. אתה לא צריך להיות אחד מהם. וזה נותן לך את היתרון התחרותי.

 

הם לא מבינים שיש כלי אוטומציה שיכולים לקצץ שעות או ימי חופש מהעבודה שלהם. מכיוון שהזמן הוא כסף, זה עולה להם הרבה יותר כסף שהם יכלו להוציא בכלי אוטומציה.

 

כלי אוטומציה מייעלים את ניהול המדיה החברתית על ידי:

 

  • וודא כי פוסטים ברשת המדיה החברתית בזמן הטוב ביותר. אם אתה יכול “לעשות” מדיה חברתית רק יום בשבוע, הדבר מאפשר לך לתזמן פוסטים במהלך כל השבוע. אתה עדיין צריך להיכנס מספר פעמים ביום כדי ליצור קשר עם הקהל שלך. אבל זה עושה אוטומציה של פונקציה מרכזית.
  •  

  • עוזר לך לאצור רעיונות. יתכן שאתה סורק את האינטרנט כדי למצוא דברים שאפשר לפרסם עליהם. אוטומציה מאפשרת לך להגדיר פרמטרים להביא את הרעיונות הטובים ביותר לשימוש.
  •  

  • פוסט למספר פלטפורמות בו זמנית. אם אתה נמצא ב- בפייסבוק , בטוויטר וב לינקדאין , אתה יכול לשתף את השלוש בבת אחת באמצעות אוטומציה. עם זאת, שים לב כי משתמשים בפלטפורמות אלה אינן משמשות באותה דרך. תצטרך להשתמש בשיקול דעת כלשהו באיך אתה מפרסם ומה אתה מפרסם לכל 3.
  •  

ישנן דרכים רבות אחרות שאוטומציה מסייעת לך לחסוך זמן ולהעסיק את הקהל באופן עקבי יותר. הכלים המתקדמים יותר יכולים להיות חסרי עלות עבור עסקים קטנים ולכן חשוב לבצע את המחקר שלך.

 

התחייב ללמוד להשתמש בתוכנה כדי להפיק את המרב ממנה. או עבד עם סוכנות שיווק דיגיטלית שכבר תהיה לך אוטומציה וידע עדכניות כדי להעביד אותה עבורך.

 

שלב 8: הגברת ההודעות למקסום החזרות

 

אם יש לך תפקיד שקיבל הרבה מעורבות בקרב העוקבים שלך, יתכן שאתה יושב על מכרה זהב. אם יש לך מעקב איכותי, העוקבים האלה מייצגים את קהל היעד שלך. נצל את המרב מכך על ידי הגברת פוסטים שהמעריצים שלך באמת אהבו.

 

אם לתפקיד היו 1,000 הופעות וקיבלו 20 התקשרויות, דמיין מה יכול לקרות אם תגדיל אותו ל 10,000 הופעות!

 

שפר היא דרך נהדרת להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים. אך עקוב אחר כמה כללים חשובים מאוד כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

  1. אל תגביר פוסטים שרק לקוחות קיימים מעריכים. לדוגמה, חבורה של לקוחות אהבו ושיתפו פוסט על העובדים שלך. סביר להניח שההתקשרות הזו נבעה מהעובדה שהם הכירו את העובד מכיוון שהם עושים איתך עסקים. יתכן וזה לא יקבל אותה מעורבות עם זרים.
  2.  

  3. אל תגביר פוסטים המקשרים לאתר של אנשים אחרים. מקובל שעסק ישתף את העוקבים בתוכן של אחרים. אך לא הגיוני לשפר פוסט שמניע תנועה לאתר של מישהו אחר.
  4.  

  5. האם לכוון בפשטות. פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר מאפשרות לך להחליט מי יקבל את הפוסט המוגבר. אם אתה מקומי, התמקד רק באופן מקומי. הקבוצה שרואה את התוספת צריכה להידמות מקרוב לעוקבים האיכותיים שלך.
  6.  

  7. שקול קהלים דומים למראה. פייסבוק / אינסטגרם יכולים להציג את המודעה בפני אנשים שיש להם דמיון לעוקבים שלך. אם יש לך עוקבים מאוד מעורבים, זו אחת הדרכים הטובות ביותר להגביר את הפוסט.
  8.  

שלב 9: היו עקביים

 

המדיה החברתית יכולה להראות מהממת. יש פשוט כל כך הרבה תוכן וכל כך הרבה אנשים. בגלל זה, זה מרגיש שאתה יכול פשוט ללכת לאיבוד בקהל. אתם עשויים לחשוב שאנשים לא באמת ישימו לב אם תפרסמו הרבה שבוע ואז ייעלמו לכמה שבועות.

 

תכנן את הזמן שלך בהתאם. מחקר שנערך על ידי Vertical Response מראה את הקטעים המשתנים לשיווק במדיה חברתית שהם הכי הרבה זמן.

 

how to do social media marketing

 

העובדה היא שהם מבחינים עד כמה אתה עקבי. וככל שאתה עקבי יותר עם זמני פרסום, תדירות, מיתוג ואבטחת איכות כך תקבלו תוצאות מהר יותר. אם אתה מתייחס לעסק שלך בניהול מדיה חברתית כמו לתחביב שאתה פשוט עושה בזמנך הפנוי, אי אפשר להשיג מתיחה.

 

כל זמן שאתה מבלה בסופו של דבר הוא בזבוז זמן.

 

הפוך את המדיה החברתית לעדיפות. תכנן זמנים ספציפיים לביצוע משימות שונות ולהתמיד בזה. עבדו להיות עקביים והתחילו לראות החזרות על ההשקעה שלכם.

 

שלב 10: הגדלת ערך חיי הלקוח

 

 

תמונה באדיבות אינווספ

 

איפה אתה שם את המיקוד שלך? אם אתה עסק חדש לגמרי, הגיוני שתשקיע יותר זמן וכסף ברכישת לקוחות חדשים. אבל ברגע שהתחלתם למשוך לקוחות חדשים, עליכם לדעת כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית כדי לשמור על אותם לקוחות. תרצה לחקור כיצד לגרום להם לקנות שוב מוקדם יותר.

 

לקוחות קיימים הרבה יותר סיכויים לקנות מוצרים חדשים ולקנות ממך שוב. אבל אם לא תתמקדו בלשמור על לקוחות אלה ולהעסיק אותם מחדש, הם ככל הנראה ילכו למקום אחר.

 

 

כיצד להשתמש במדיה חברתית כדי לעסוק לקוחות מחדש

 

בנוסף לפרסם באופן עקבי תוכן שאנשים אוהבים, השתמש בפייסבוק כדי למקד מחדש לקוחות ולקוחות “כמעט”.

 

מנהל מודעות פייסבוק מאפשר לך להציג מודעות ממוקדות מאוד לאנשים אלה בפייסבוק, באינסטגרם ובאתרי השותפים המסונפים של פייסבוק.

 

אתה יכול להשתמש במערכת זו כדי להציג מודעות בפני:

 

  • מגעים קיימים. העלה באופן בטוח את רשימת אנשי הקשר שלך לפייסבוק. פייסבוק תמצא את אותו אדם בפייסבוק ותציג לו את המודעה שלך.
  •  

  • אנשים שביקרו באתר שלך. אלה יכולים להיות לקוחות או אנשים ש”קרובים כל כך “להפוך ללקוחות. מכיוון שהם מזהים את המותג שלך, סביר יותר שהם יראו את המודעות שלך ולחץ עליהן. ומחקר של אדובי מצא כי סביר להניח שהם לוחצים על 400X. מיקוד מחדש של אנשים בדרך זו יכול להכפיל את הכנסותיך.
  •  

  • אנשים העוקבים אחריך. לפעמים אנשים עוקבים אחריהם. ואז הם נעלמים. זוהי דרך לעסוק מחדש בעוקבים שאיבדו עניין.
  •  

כשאתה מכוון לאנשים אלה, זכור שהם לא זרים. גש אליהם בדרך ידידותית לבנות אמון ולהרוויח מכירה זו.

 

כמה מחקרים הראו שאם תוכלו להגדיל את שמירת הלקוחות ב -5% בלבד, זה יגדיל את הרווחים בכ -95%. שמירת לקוחות קיימים אלה מעורבים וקונים בלי לחוש פולשנות היא כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית במיטבו.

 

שלב 11: הפיכת מעורבות המדיה החברתית להכנסות

 

יש לך את הדברים הבאים. יש לך מעורבות גדולה. חשוב שיהיו לך אסטרטגיות ברורות להפוך את זה להכנסות בפועל עבור העסק שלך. אתה אמור להיות מסוגל לראות בבירור כיצד המדיה החברתית שלך תורמת להכנסות. אם אתה מתקשה להוכיח את החזר ה- ROI של המדיה החברתית , זה לא כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית .

 

כדי להפוך את מעורבות המדיה החברתית להכנסות מוחשיות, חלק מהפוסטים שלך בנושא המדיה החברתית צריכים לחזור לאתר האינטרנט שלך. ברגע שאתה באתר שלך, אתה יכול להפוך את האורח ביתר קלות ללקוח משלם.

 

  • הוסף קישורים לפוסטים בבלוגים בפוסטים שלך במדיה החברתית. how to do social media marketing
  •  

  • הובילו אנשים לדף נחיתה עם הצעה.
  •  

  • הפעל תחרות כדי להחליף מידע ליצירת קשר עם סיכוי לנצח. 77% מהאנשים מעדיפים דוא”ל כאשר עסקים רוצים לתקשר איתם. ברגע שיש לך כתובת דוא”ל אתה יכול לטפח את ההובלה הזו בצורה יותר מותאמת אישית.
  •  

  • הראו מוצרים ושירותים חדשים. how to do social media marketing
  •  

שלב 12: השתמש ב- Analytics כדי לשפר את הביצועים שלך

 

Google Analytics והניתוח בפלטפורמת המדיה החברתית יהוו המדריך שלך. הם אומרים לך מה עובד ומה בזבוז זמן.

 

כל קהל וכל ענף הם קצת שונים. חשוב לא להניח הנחות. במעקב עיוור אחר גורואים מקוונים המציגים תוצאות מרשימות מביצוע “הדבר האחד” אינו כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית . לאחר יישום אסטרטגיות שתלמד באופן מקוון, צפה בתוצאות.

 

אנליטיקס תגיד לך במהירות אם אתה בדרך הנכונה. מה עליכם למדוד?

 

בניהול מדיה חברתית, חלק מהמדידות החשובות למעקב כוללות:

 

  • הגדלת העוקבים נטו – כמה עוקבים חדשים אתה מושך מינוס העוקבים שאתה מאבד. אם יש לך מעקב באיכות נמוכה, ייתכן שתראה מגמת ירידה כשאתה מנסה לשפר את איכות הבאות שלך.
  •  

  • רשמים – כמה אנשים רואים את הפוסטים שלך
  •  

  • שיעור אירוסין
  •  

  • ביקורי / צפיות בפרופיל
  •  

ב- Google Analytics אתה צריך לראות:

 

  • מאיפה התנועה מגיעה – פייסבוק, טוויטר, YouTube, חיפוש בגוגל וכו ‘זה עוזר לך להבין איפה אתה עושה דברים נכון עם מדיה חברתית ואיזה פלטפורמה עשויה שווה לבזבז יותר זמן על.
  •  

  • כמה תנועה מגיעה ממדיה חברתית
  •  

  • מה אנשים עושים כשהם מגיעים לאתר האינטרנט שלך – זה נמדד בזמן על עמוד, אורך מושב שיעור יציאה מדף הכניסה . שיעור יציאה מדף הכניסה הוא אחוז המבקרים שעוזבים בלי ללחוץ על שום דבר בדף האינטרנט שלך. האופן בו אנשים יוצרים אינטראקציה יכול לעזור לך ללמוד אם אתה מושך אנשים שמעריכים באמת את האתר ואת העסק שלך.
  •  

  • אילו דרכים אנשים עוברים דרך האתר שלך . – על אילו דפים אנשים נוחתים? הם הולכים לאן שאתה רוצה שהם ילכו (למשל, דף קשר, דף הזמנה, דף מכירות וכו ‘?
  •  

  • דמוגרפיה – האם אתה מושך את קהל היעד שלך?
  •  

בקטע אחרון של ניתוח, קבע כמה מההכנסות שלך נוצרות באמצעות פעילות במדיה חברתית.

 

כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית ולקבל תוצאות

 

יש הרבה יותר שיווק במדיה החברתית ממה שעונה על העין. למידה כיצד לבצע שיווק במדיה חברתית אפקטיבית בהכרח זמן וכסף בזמן שאתה מבין את הדברים. אבל ישנן אסטרטגיות ברורות ומוכחות שתוכלו ליישם כדי להשיג תוצאות מהר יותר עם פחות זמן וכסף מבוזבז.

 

וודא שיש לך תקציב ופעל אחריו. הציב יעדים ברורים. עבדו דרכם צעד אחר צעד. מינוף פרסום בתשלום. ולשים דגש מתאים בשמירה על לקוחות ואוהדים קיימים ומעורבותם מחדש.

 

האם אתה מקבל תוצאות מדהימות עם מדיה חברתית כמו הלקוחות שלנו? האם אתה יכול לראות בבירור כיצד זה תורם להגדלת ההכנסות ולשמירת הלקוחות? אם לא, הגיע הזמן להתייחס לרצינות בנושא שיווק במדיה חברתית. קבל החזר על ההשקעה שלך. עבוד עם חברה מוכחת לניהול מדיה חברתית שמקבלת תוצאות עבור לקוחות. צרו קשר לקביעת פגישה היום.

 
 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה