הפרטים: כמה מודעות בגוגל עולות לעסק שלך והאם זה שווה את זה?

שתף 2
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
3 מניות

שאלה שאנחנו מקבלים לעיתים קרובות מהלקוחות שלנו כאן ב- LYFE Marketing הוא – כמה יעלה מודעות Google לעסק שלי? זו שאלה הוגנת. אם אתה רק מתחיל לפתח אסטרטגיית PPC, תרצה לוודא שיש לך כסף למודעות Google לפני שתתחיל להקצות חלק מתקציב השיווק לטקטיקה זו.

 

למרבה הצער, אין חתך ויבש, מידה אחת מתאימה לכל התשובה לשאלה זו. עלות מודעות Google משתנה בהתאם למספר גורמים שונים. אם ברצונך להבין טוב יותר כמה זה יכול לעלות לעסק שלך לפרסם באמצעות Google Ads , תצטרך להבין מהם הגורמים הללו וכיצד הם משפיעים על עלויות המודעה.

 

להלן, אנו נעסוק בכמה מהנושאים החשובים ביותר בנוגע לעלות מודעות Google. נדון בגורמים של מערכת המכירה הפומבית של מודעות Google, כיצד מוציאים תקציב מודעות Google שלך ​​וגורמים אחרים שיכולים להשפיע על עלויות. מידע זה יעניק לך הבנה כללית כמה עולה מודעות Google לעסק שלך, בכדי לעזור לך לקבוע אם מודעות אלה מתאימות לתקציב שלך.

 

Google Ads cost

 

ברור לראות ש- Google Ads היא סוג פרסום פופולרי, אך יתכן שזה לא מתאים לכל עסק.

 

כיצד פועלת מודעות Google

 

לפני שנוכל אפילו לדון בכמה להצבת מודעות במודעות גוגל עשויות לעסק שלך, עלינו להתחיל עם היסודות. חשוב שתבינו כיצד פועלות מודעות Google בכדי להבין את מודעות Google בממוצע .

 

מודעות גוגל עובדות כמו מכירה פומבית. כך נראה התהליך:

 

  • ראשית, משתמש החיפוש מקליד מילת מפתח או ביטוי במנוע החיפוש. זה נקרא שאילתת חיפוש.
  •  

  • גוגל מחליטה אם שאלת החיפוש מכילה מילות מפתח שמפרסמים עשויים להציע עליהן באמצעות מודעות PPC.
  •  

  • אם יותר מעסק אחד מציע על אותן מילות מפתח שהמשתמש חיפש, גוגל מתחילה מכירה פומבית. מכירה פומבית זו תקבע היכן המודעה ממוקמת, המכונה גם דירוג המודעה.
  •  

דירוג המודעה מבוסס על שני גורמים שונים: ציון האיכות וההצעה המרבי. ההצעה המרבית מתייחסת לסכום הכסף המרבי שקבעת שתציע במילת המפתח. ציון האיכות תלוי עד כמה תוכן המודעה שלך רלוונטי ושימושי למשתמש הקצה (או האדם שמשתמש במנוע החיפוש).

 

גוגל תשתמש בכל המידע הזה כדי לקבוע כמה מודעות גוגל עולות בכל פעם שמשתמש לוחץ על אחת מהן. המחיר מבוסס על דירוג המודעה של האדם שמתחתיך מחולק לפי ציון האיכות שלך בתוספת סנט אחד.

 

הנה ייצוג חזותי של איך זה יכול להיראות:

 

Google ads cost זהו פירוט של האופן בו גוגל קובעת כמה העסק שלך משלם עבור כל קליק באמצעות מודעות Google שלך.

 

חשוב לציין כי בניגוד לאמונה הרווחת, לעסקים עם תקציב המודעות הגדול ביותר אין בהכרח השפעה רבה ביותר. אף שלא מזיק להקצות כסף רב יותר למודעות גוגל, מערכת המכירות הפומבית בהן המודעות משתמשת כדי לקבוע אילו מודעות מוצגות עוזרת לפלס את מגרש המשחקים.

 

כפי שתוכלו לראות מהתמונות שלמעלה, למפרסם עם העלות הטובה ביותר לקליק (CPC) היה למעשה הצעת המחיר המקסימאלית הנמוכה ביותר. הסיבה לכך היא שציון האיכות שלהם היה גבוה יותר מאלו שהציעו לאותן מילות מפתח.

 

Google ads cost

 

מערכת מכירה פומבית זו היא חדשות טובות לעסקים קטנים יותר שאולי אין להם אותו תקציב כמו עמיתיהם הגדולים יותר. עם תהליך המכירה הפומבית של גוגל, עסקים אלה עדיין יכולים לראות יתרון משמעותי ממודעות PPC של גוגל ואף להתחרות בעסקים גדולים יותר שאולי מכניסים יותר כסף למודעות.

 

כיצד פועלים תקציבי PPC

 

עסקים רבים החדשים בפרסום PPC עשויים לחשוב שמודעות גוגל עולות יותר מדי מכיוון שהם מוצאים את עצמם מוציאים את התקציב שלהם מהר ממה שציפו. לדוגמה, עסק עשוי להגדיר תקציב מודעות שאותו הוא רוצה להימשך במשך חודש שלם. עם זאת, במהרה הם מגלים שהתקציב הוצא תוך מספר ימים בלבד.

 

מדוע זה קורה? ובכן, חשוב להבין את היסודות של תקצוב PPC אם אתה רוצה להפיק את המרב מהמודעות שלך ב- Google .

 

ממש כמו כל סוג אחר של תקציב, תצטרך להקצות סכום מסוים של כספים למסעות הפרסום שלך ב- PPC. דרך פופולרית להתמודד עם תקצוב במודעות גוגל היא ליצור “תקציב לכל קמפיין.” תקצוב לפי קמפיין הוא כאשר אתה שולט בתקציב שלך על סמך כל קמפיין מודעות עצמאי שאתה מפעיל.

 

אתה יכול להקצות תקציב יומי לכל קמפיין על סמך העדיפויות שלך. לדוגמה, אם יש לך מוצר אחד שנמכר היטב באתר שלך, אתה עשוי לתת תקציב יומי רב יותר למודעות של מוצר זה. ולמוצרים שאולי לא נמכרים באותה מידה או שאינם בעלי עדיפות, אתה יכול להקצות פחות הוצאה יומית.

 

בעת חישוב התקציב היומי שלך, עליך לזכור את העל”ל המקסימלית שלך. לאחר שתגדיר את העל”ל המקסימלית שלך, זה המרבית שתחויב.

 

Google ads cost

 

עם זאת, הסכום בפועל שגוגל גובה ממך עבור כל קליק משתנה. משמעות הדבר היא שלפעמים תשלם פחות מהעלות המקסימלית שלך לקליק.

 

כשאתה שוקל את התקציב שלך, תצטרך גם לחשוב על תזמון מודעות. תזמון מודעות, או חלוקת יום, הוא כאשר אתה בוחר את הימים שאתה רוצה שהמודעות שלך יופיעו בפני משתמשי מנועי החיפוש. שים לב שהמודעות שלך עדיין יצטרכו לעבור את תהליך מכירה פומבית של גוגל. אבל יש לך אמירה כשאתה רוצה שגוגל תציג את המודעות האלה.

 

Google ads cost

 

כדי לבחור את הימים שבהם ברצונך להציג מודעות במודעות Google, בקר בהגדרות שלך ולחץ על “תזמון מודעות.”

 

מסיבות יום יכולות להיות טקטיקה נהדרת עבור עסקים קטנים שרוצים להעביר תנועה רבה יותר לאתר שלהם במהלך ימים מסוימים של השבוע. לדוגמה, אם עסק מקומי פתוח רק בימים שני עד יום שישי, ייתכן שהם ירצו לתזמן את המודעות שלהם במהלך שבוע העסקים כדי לנצל את תנועת המודעות השבועית.

 

Google ads cost דרך נהדרת נוספת להקצאת התקציב שלך מבוססת על מיקום. מיקוד גיאוגרפי מאפשר לך לבזבז יותר מהתקציב שלך על מודעות המוצגות במיקומים גיאוגרפיים מסוימים. אתה יכול גם לא לכלול מיקומים מסוימים. המיקום שתבחר תלוי באזור שאליו תרצה להגיע. אתה יכול לעבור מגודל רדיוס בן שני בלוקים לגודל של מדינה שלמה.

 

Google ads cost

 

תנועת תקצוב זו נהדרת לעסקים מקומיים התלויים בתנועת רגל מצד צרכנים סמוכים. לדוגמא, נניח שבית קפה בברקשייר, מ.א., רוצה להביא עוד שתייני קפה. הם עשויים להקצות יותר מהתקציב שלהם כדי להגיע למשתמשים במנועי חיפוש באזור Berkshire, MA.

 

דרך נוספת שאתה יכול להפיק יותר מהתקציב שלך היא על ידי תקצוב על בסיס שימוש במכשירים. אתה יכול להקצות פחות או יותר מהתקציב שלך לצרכנים במכשירים הניידים או במחשבים השולחניים שלהם. האסטרטגיה שלך למיקוד לפי מכשירים תלויה מאיפה רוב ההפניות שלך מגיעות.

 

ניקח את הדוגמא של בית הקפה למעלה. כאשר החנות בוחנת לאן מגיעים הלידים שלהם, סביר להניח שהם יראו הרבה משתמשי מכשירים ניידים. זה הגיוני מכיוון שאנשים רבים מחפשים לתפוס כוס קפה בזמן שהם בדרך. בית הקפה אולי ירצה להקצות יותר מהתקציב שלהם כדי להגיע לצרכנים ניידים אלה אם מטרתם להביא תנועה רגלית יותר דרך מודעות גוגל.

 

כל אפשרויות המיקוד המתקדמות הללו יכולות להשפיע על עלות מודעות Google שלך. חשוב לזכור איזה סוג מיקוד אתה רוצה לעשות וכיצד תקצה את התקציב שלך על סמך היעדים שלך. מכיוון שיש הרבה חלקים נעים, חשוב לשקול בזהירות את אסטרטגיית התקצוב שלך לפני שתתחיל להפעיל את מודעות Google שלך.

 

ממוצע עלות מודעות בגוגל לכל קליק

 

כעת, כשאתה יודע כיצד פועלת מערכת הצעות המחיר של Google Ads ותקצוב מודעות PPC, יתכן שאתה תוהה מה העלות הממוצעת לקליק עבור מודעת החברה הטיפוסית של החברה. שוב, קשה לקבוע זאת בהתחשב בכך שגורמים כה רבים יכולים להשפיע על העלות הסופית של מודעות Google שלך.

 

באופן כללי, כמה מודעות Google עולות יהיו תלויות בכוונה המסחרית של מילות המפתח עליה אתה מציע . במילים אחרות, אם יש הרבה עסקים אחרים המציעים הצעות מחיר לאותן מילות מפתח פופולריות, סביר להניח שבסופו של דבר תשלם יותר עבור מחיר המודעות שלך לקליק של Google.

 

ככל שהשוק תחרותי יותר עבור מילות המפתח שלך, כך תוכל לבזבז יותר על מודעות Google שלך. לכן חשוב לקחת בחשבון עד כמה מילות מפתח וביטויים מסוימים תחרותיים כשאתה מתכנן את התקציב שלך ומפתח את אסטרטגיית המודעות שלך בגוגל.

 

אם היית מסתכל על המחיר הממוצע לקליק בכל סוגי מילות המפתח והעסקים השונים, היית מוצא שבממוצע העלות לקליק נע בין $ 1 ל- $ 2 ברשת החיפוש. ברשת התצוגה של גוגל, מחיר לקליק זה בדרך כלל נע סביב $ 1 או פחות.

 

Google Ads industry benchmarks

 

אבל, זכרו, זו רק הכללה. אם אתה מתמודד על מילות מפתח בשווקים תחרותיים ביותר, תמצא שהעלות הממוצעת שלך לקליק גבוהה בהרבה. לדוגמה, בגוגל הקטגוריות העיקריות של מילות המפתח הן שירותים עסקיים, אג”ח בערך וקזינו. העלות לקליק עבור מילות מפתח בקטגוריות פופולריות אלה יכולה להגיע למחיר של $ 58.64, 58.48 $ ו- 55.48 $ בהתאמה.

 

חברות בענפים תחרותיים אלה לרוב יכולות להרשות לעצמן לשלם עלויות גבוהות יותר עבור כל קליק מכיוון שהן חוות ערך ממוצע חיים גבוה יותר לכל לקוח. בעיקרון זה אומר שהלקוחות שלהם נוטים להוציא יותר כסף על השירותים שלהם לאורך זמן. זה משפר את החזר ההשקעה שלהם , למרות שהם משלמים עלויות לקליק גבוהות יותר מלכתחילה.

 

חשוב לציין כי רק מכיוון שהעסק שלך עשוי להיות בענף תחרותי, זה לא אומר שאתה תצטרך לשלם את הדולר הגבוה ביותר עבור עלויות המודעות שלך לקליק. יש כמה אסטרטגיות יצירתיות שתוכלו להשתמש בהן בכדי להגיע ללקוחות שלכם מבלי שתצטרכו להציע במילות מפתח אלה בעלות ערך גבוה שיגדלו יותר מהתקציב שלכם.

 

למשל, שימוש במילות מפתח עם זנב ארוך לא רק עוזר להוריד את העל”ל שלך, אלא גם יכול לעזור לך להביא תנועה רלוונטית יותר. מילות מפתח בעלות זנב ארוך נוטות להיות פחות תחרותיות ממילות מפתח כלליות יותר. מסיבה זו יש להם עלויות נמוכות יותר לקליק.

 

Google ads cost

 

יתרון נוסף של מילות מפתח עם זנב ארוך הוא שלעתים קרובות יש להם כוונה מסחרית גבוהה יותר. לדוגמה, אם מישהו יחפש מונח כללי כמו “חנות בגדים”, הוא ימצא מספר מותגים שונים שמוכרים בגדים, הן באופן מקוון והן לא מקוון. עם זאת, אם הם מחפשים “חנות בגדים לנשים בסביבי” או “חנות בגדים לנשים באטלנטה, ג’ורג’יה”, יש סיכוי טוב שהם מחפשים חנות סמוכה בה הם יכולים לבזבז את כספם.

 

על ידי שימוש במילות מפתח עם זנב ארוך, העסק שלך יכול להפיק יותר מהתקציב של המודעות שלך. העסק שלך מסוגל לנצל מילות מפתח וביטויים עם רמות תחרות נמוכות יותר. אבל אתה גם יכול למצוא צרכנים ספציפיים יותר שסביר יותר שיתאימו למותג שלך.

 

בנוסף לכל זה, האם ידעת שעל פי הנתונים האחרונים, 1 מתוך 5 שאילתות ניידות נעשו באמצעות חיפוש קולי? וכמעט 70% מהחיפושים האלה השתמשו בשפת שיחה? כך זה שונה משאילתות שהוקלדו. אז הנה כמה נקודות שכדאי לזכור לגבי מילות מפתח לחיפוש קולי:

 

  • בדרך כלל הם מורכבים יותר מ- 5-6 מילים.
  •  

  • הם לרוב נמצאים בצורות שאלה.
  •  

  • יש להם ערך מקומי גבוה, מה שאומר שאתה צריך לכלול מילות מפתח כמו “קרוב אלי”.
  •  

האם מודעות גוגל מתאימות לעסק שלך?

 

כעת, לאחר שהבנת כיצד פועלת מודעות Google ואילו גורמים משפיעים על כמה מודעות גוגל עולות , עליכם להבין את עלויות Google Ads. אם אתה עדיין סקרן כמה אתה צריך להוציא, אתה יכול להסתכל על המחיר הממוצע לקליק עבור מילות מפתח מסוימות שאליהן תרצה למקד. אתה יכול גם לעשות קצת מחקר כדי לגלות את ההוצאה הממוצעת של מודעות לעסק בענף שלך.

 

אף על פי שאין דרך לומר בוודאות כמה כסף אתה צריך להכניס לתקציב מודעות Google שלך, זה כן עוזר לשקול כל אחד מהגורמים שהוזכרו לעיל. בנוסף לתקצוב לכל קמפיין, תרצה גם לשקול באילו טקטיקות אתה מתכנן להשתמש כשמדובר במיקוד. כל זה ישפיע על העלויות הכוללות שלך.

 

אם אתה עדיין זקוק לעזרה בקביעת התקציב למודעות גוגל או לא לעסק שלך, מומלץ להתייעץ עם סוכנות ניהול PPC . לסוכנות PPC יש מומחים בצוות שלהם שמבינים את המורכבות של תקצוב PPC ויודעים כיצד למקסם את ההוצאה שלך על מודעות Google.

 

לא רק שהם יוכלו לעזור לך לקבוע כמה מתקציב השיווק שלך אמור לעבור למודעות PPC שלך, אלא שהם גם יכולים להרכיב אסטרטגיה שתעזור לך לייעל את המודעות שלך. בסופו של דבר זו הדרך הטובה ביותר למקסם את התקציב ולקבל את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה.

 

אם אתה מעוניין ללמוד עוד על עלויות מודעות Google עבור העסק שלך או שאתה רוצה לקבל מידע נוסף על שירותי ניהול PPC , צור קשר לנו היום.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה