הסוד שלנו לייעל את שיווק התוכן המקוון עבור החזר ROI גבוה יותר

תוכן עניינים
שתף 3
ציוץ
[ 19459007] סיכה 1
שתף
4 מניות

רק 9% מעסקי B2B אומרים שהם “הצליחו מאוד” בשיווק תוכן מקוון. ורק 41% מעסקי B2C יכולים לומר שהם הצליחו.

 

עם סיכויים כאלה, שיווק בתוכן מקוון עשוי לגרום לאנשים להירתע. אבל לא אתה. אתה מבין שהנתון הזה מייצג הזדמנות נהדרת לעסקים שיודעים את הסוד.

 

כשאתה לומד כיצד לייעל את שיווק התוכן המקוון שלך לטובת החזר ROI גדול יותר , קל להבין מדוע כל כך הרבה נכשלים ואיך תצליח.

 

סוד זה אינו קשה ליישום. זה לא עולה הרבה כסף. אבל זה כן מחייב אותך להתייחס לרצינות לגבי אסטרטגיית השיווק והתוכן שלך. עשה זאת ותגדיל את העסק שלך מהר יותר מכפי שנראה אפשרי היום.

 

האם אתה מוכן ללמוד את הסוד שלנו? אנו נבצע את זה בחמישה שלבים פשוטים. המשך לקרוא כדי לגלות!

 

5 שלבים כיצד לייעל את שיווק התוכן המקוון שלך

 

1. התברר בקהל היעד שלך

 

האם שיחקת אי פעם חצים עם חברים? אתה יודע שאתה לא יכול פשוט לזרוק את החץ ולקוות לנצח.

 

אתה צריך לכוון. צריך לדעת לאן הולך החץ. זה אותו דבר עם רוב ענפי הספורט. ספורט לוקח דיוק. כך גם שיווק תוכן מקוון.

 

אבל אם תשאלו כמה עסקים קטנים שמתעסקים בשיווק תוכן: מיהו קהל היעד שלכם? לעתים קרובות תקבלו כמה תשובות בסיסיות. אני מוכר לבעלי בתים. זה אלף המילניום. אני מוכר לאנשים הזקוקים ל- X.

 

או שהם יכולים לקרש כמה תכונות מעל ראשם. זה לא כתוב בשום מקום. גרוע מכך, העובדים שלהם חושבים שהלקוחות שלהם הם מישהו אחר.

 

רעיונות לא מאורגנים מסוג זה לגבי מי הלקוח היעד אינו משפיע רק על ROI לשיווק תוכן . הם מובילים לתכנון והוצאות מוטעים ברחבי הארגון שלך.

 

אף אחד לא נמצא באותו עמוד. כולם חושבים שהם מכוונים למישהו אחר.

 

אם אתה מכה בעין השוורים, זה פשוט מזל.

 

לא ניתן להשיג ROI הגון באמצעות שיווק תוכן מקוון על מזל.

 

בני דור המילניום ובעלי בתים אינם קהל יעד. מדובר בקבוצות רחבות מאוד של אנשים שיהיו להם מעט מאוד משותף מעבר לתכונות השטח.

 

אתה צריך לחפור עמוק יותר כדי לגלות מי הלקוחות שלך באמת.

 

אסוף נתונים על הלקוחות הקיימים שלך. השתמש בנתונים אלה כדי ליצור פרסומות מפורטות וכתובות של קונים שלא רק אומרות לך מי היעד שלך. הם עוזרים לך להבין כיצד להתחבר אליהם ולשכנע אותם לקנות.

 

ואסור להפסיק רק ליצור פרסומות של קונה. עליכם לבדוק ולעיין בהם לעיתים קרובות כדי לעדכן את האסטרטגיה שלכם באסטרטגיות והפלטפורמות העדכניות ביותר. למשל, האם השוק שלך תמיד בדרכים? סרטונים מהירים עשויים לעבוד טוב יותר עבורם. אם זה המקרה, אז פלטפורמות שיתוף הווידאו הפופולריות כיום כמו TikTok, סיפורי אינסטגרם ו- SnapChat עשויים להועיל לך מאוד.

 

לאחר שהנחתם את ההנחות האלו, תוכלו לאשר אותן על ידי בקשה ישירות מהקהל שלכם באמצעות חשבונות המדיה החברתית או האתר שלכם. אתה יכול לעשות סקרים מהירים או סקרים מקוונים כדי לאמוד את העניין לפני שתקדיש זמן ליצירת תוכן זה.

 

online content marketing

 

היכן להשיג נתונים

 

עם הפרסום הגרוע האחרון של פייסבוק והפיצוח של אירופה באיסוף נתונים, קל לחשוב ש”נתונים “עשויים להיות מילה רעה עכשיו. זה בהחלט לא. לא כאשר משתמשים בו כדי לשפר את חווית הלקוח.

 

זה סוג הנתונים עליהם אנו מדברים.

 

רוב האנשים רוצים שתאסוף נתונים אם הם סומכים על המותג שלך. למעשה, 52% אומרים כי בשמחה יעניקו לכם יותר נתונים אם תשתמשו בהם כדי ליצור חוויה אישית יותר.

 

קבל את הנתונים שלך דרך:

 

  • תוכנת Analytics ( Google Analytics , פילוח, ניהול קשרי לקוחות וכו ‘)
  •  

  • סקרים
  •  

  • חידונים
  •  

  • צוות המכירות שלך
  •  

  • צוות שירות הלקוחות שלך
  •  

online content marketing

 

צור פרסומות של קונים

 

בגין לנתח את הנתונים. חפש שכיחות בקרב הלקוחות הקיימים שלך. המשותף הזה הוא ככל הנראה מושג מדוע בחרו בך על פני מותג אחר. כשאתה בונה אסטרטגיות שיווק סביב המשותף הזה, תוכל למשוך יותר לקוחות במודע יותר כמוהם.

 

אתה מתמקד ביעדים שהוכיחו שהם רוצים את מה שיש לך להציע. ייקח פחות זמן לרכוש לקוחות חדשים וקל יותר לעסוק את הלקוחות שכבר יש לך.

 

התחל למסור את לקוחות היעד שלך לקבוצות על סמך התכונות העיקריות שהם חולקים. כל קבוצה תהפוך לפרסונה של הקונה.

 

תכונות אלה עשויות להיות:

 

  • תפקיד איוב
  •  

  • תעשיה
  •  

  • תחומי עניין
  •  

  • אתגרים
  •  

  • יעדים
  •  

  • כיצד הם מקבלים החלטות
  •  

  • מקורות מידע מהימנים
  •  

  • היכן הם נמצאים במסע הקונה
  •  

  • נוהלי מדיה חברתית
  •  

  • גיל
  •  

  • מיקום
  •  

כשאתה מתחיל לנתח נתוני לקוחות אמיתיים, תגלה שיש להם יותר משותף ממה שאתה חושב. על עסק קטן צריך להיות 5-10 פרסומות מחושבות.

 

תן לכל פרסונה שם ופנים. כתוב את הפרופיל שלהם בגוף ראשון. חשוב על זה מורכב כאדם אמיתי אומר לך מה הוא רוצה מהמותג שלך.

 

online content marketing

 

כשאתה יוצר תוכן, יש 1 מהפרסומות האלה ביד. צור את התוכן כאילו הוא מדבר ספציפית לאדם זה.

 

עכשיו אתה לא מתייחס לרוב למאתגרים או יעדים אפשריים של לקוחות. אתה מתחבר בכך שהתוכן נראה כאילו נוצר עבור אדם זה.

 

 

זה מוביל אותנו לסוד הבא שלנו: תוכן מותאם אישית.

 

2. צור תוכן מותאם אישית

 

ישנם סוגים רבים של תכנים. אך לא כולם “תוכן מותאם אישית”. זה כנראה אחד המושגים הכי לא מובנים בשיווק תוכן מקוון. אי הבנה זו היא בין הסיבות העיקריות לכך שלא נראה כי עסקים יכולים להשיג החזר ROI הגון ממאמצי שיווק התוכן המקוון שלהם .

 

משפיע המדיה הדיגיטלית אנדרו בואר מגדיר זאת כך. “יצירת תוכן {אמורה} לבנות זיקה לקהל הקיים שלך. תוכן זה יחזק את המותג, יעביר את ערך המוצר ויצור הזדמנויות חדשות. תוכן מותאם אישית הוא יצירה של “תוכן ממותג” עבור לקוח. ולרוב, נוצר תוכן מותאם אישית עבור הלקוח כדי לתקשר עם הלקוחות הקיימים שלו. ”

 

שיווק בתוכן וחוויית לקוח גורו ניל פאטל מוסיף להגדרה זו, “למרות שאתה עשוי להשתמש בתוכן בהתאמה אישית כדי להמיר לקוחות פוטנציאליים חדשים, מדובר באמת בפיתוח תוכן שעוזר לך לשמור על קשר חזק עם לקוחות קיימים שסביר יותר לקנות מאשר לקוחות פוטנציאליים חדשים. ”

 

במילים אחרות, תוכן נוצר במיוחד עם הלקוח הקיים שלך בראש, בצורה המותאמת ביותר.

 

כיצד ההשפעה על תוכן מותאם אישית באינטרנט שלך החזר ROI לשיווק תוכן

 

לתוכן מותאם אישית יש 5 השפעות עצומות על החזר ה- ROI שלך.

 

  1. הגדילה CLV (ערך חיי הלקוח). אתה מרתק לקוחות קיימים שוב ושוב. הם קונים לעתים קרובות יותר ויותר.
  2.  

  3. לקוחות קיימים חולקים ביתר קלות את המותג שלך עם אחרים במדיה חברתית ובאתרי ביקורת.
  4.  

  5. עלויות השיווק פוחתות באופן משמעותי ככל שההכנסות גדלות. הלקוחות מבצעים עבורך הרבה מאוד עבודות קידום.
  6.  

  7. אתה מושך יותר לקוחות חדשים הדומים לאלו הקיימים שלך.
  8.  

  9. נראות ותנועה גדלות . לאנשים יותר קל למצוא אותך. הלקוחות הקיימים שלך סוללים את הדרך.
  10.  

הנתונים שהוכיחו את כוחם של תוכן מותאם אישית

 

נתונים סטטיסטיים אלה של Adweek מוכיחים את כוחם של תוכן מותאם אישית.

 

 

אז ברור למי התוכן המותאם אישית מכוון. תפיסה מוטעית נוספת היא מהיכן מגיע תוכן מותאם אישית.

 

ישנן דרכים רבות להשיג תוכן רב יותר לאתר שלך, לקמפיינים בדוא”ל או למדיה חברתית. נסקור כמה מהם בקטע הבא.

 

אתה יכול לבחור להשתמש בשיטות אלה באופן סלקטיבי. אך אלה אינם תוכן מותאם אישית. לפיכך הם אינם משיגים את ה- ROI המקוון של שיווק תוכן שאתה מחפש.

 

האם אתה משתמש בשיטות אלה?

 

איזה תוכן מותאם אישית אינו

 

אתה יכול לאצור תוכן ממנהיגי המחשבה שאינם מתחרים במרחב שלך. זו יכולה להיות דרך חסכונית להעסיק אנשים באופן עקבי במדיה החברתית.

 

הראו שאתה מעריך את התוכן של אחרים. זה לא הכל בך. אך ללא חלק ניכר מהתכנים המותאמים אישית, אתה תראה יותר כמו משתמש מדיה חברתית רגיל שאובססיבי לנושא מכפי שנראה שאתה מותג.

 

אתה יכול לקנות תוכן מקודם באתר האינטרנט המאפשר לסופרים לפרסם מאמרים למכירה. אתה מוצא נושא שאתה אוהב. קרא מדגם. קנו את המאמר והכל מוכן להיכנס לאתרכם. זה סופר מהיר וקל. ואם אתם מאמרים סבלניים שלא נמכרו, תמכרו למכירה.

 

אבל מה שאתה חוסך בזמן ולעיתים כסף, אתה מפסיד להתאמה אישית.

 

אתרים אלה מציינים לעתים קרובות במפורש כי אינך רשאי לשנות את התוכן. אתה רשאי לסטור על CTA בסיום ולפרסם אותו.

 

ללא יכולת להתאים אישית את הקהל ואת המטרות הספציפיים שלך, לא תוכל להשיג ROI הגון על תוכן זה.

 

אתה יכול לעבוד גם עם אתרי טחנת תוכן המייצרים תוכן בנושאים שאתה רוצה. אך לעתים קרובות אתה עובד עם יוצרי תוכן רבים. זה מזל התיקו. וקשה להשיג תוכן שמתחבר לקהל היעד שלך או שומר על קול עקבי.

 

מכיוון שאתה עובד עם אנשים רבים, אף אחד לא מוכן ללמוד באמת על המותג שלך.

 

אינך יכול לעמוד ביעדים שיווקיים כאלה. תוכן מותאם אישית אינו אחד מאלה. זהו תוכן בהתאמה אישית.

 

כיצד ליצור תוכן מותאם אישית המגביר את ההחזר על ההשקעה

 

תוכן מותאם אישית נוצר באופן פנים-יומי או במיקור חוץ ליוצר תוכן שמכיר את המטרות, הקהל והקול שלך מבפנים החוצה. שום פיסת תוכן אינה אי.

 

כל פיסת תוכן עובדת עם יצירות אחרות בכדי להשיג יעדים שיווקיים ספציפיים. לעיתים רחוקות חלק מהתוכן המותאם אישית עומד בפני עצמו.

 

כך ניתן ליצור את זה.

 

התברר ביעדיך

 

התחל בהגדרת מטרה ברורה לתוכן שלך. מה אתה זקוק לתוכן זה כדי להשיג? זה יכול להיות:

 

online content marketing

 

בנה תוכן סביב לקוח היעד שלך

 

כל פיסת תוכן מותאמת אישית בנויה סביב אחת מפרסומות הקונה שלך כפי שכבר דיברנו. לתת מענה ספציפי לצרכים שלהם.

 

תוכן קטע לאפקטיביות מרבית

 

פילוח זה הרבה מעבר לחלוקת תוכן על ידי פרסומות של קונה. אבל אתה יכול להתחיל לפלח תוכן על בסיסם.

 

58% מהאנשים אומרים כי ההתאמה האישית חשובה.

 

52% אומרים שהם יעזבו מותג שלא ינסה להתאים אישית תוכן.

 

אנשים רוצים להרגיש שאתה משיג אותם.

 

כדי לפלח, בחר תכונה להתמקד בה. בנו סביבו פיסות תוכן. אם אתה משתמש בשיווק בדוא”ל, שלח את התוכן המותאם אישית יותר היישר לתיבת הדואר הנכנס של אותו אדם.

 

3. קידום באמצעות פרסום במדיה חברתית

 

תפיסה שגויה בשיווק תוכן מקוון נפוצה, שמונעת מעסקים קטנים להשיג את ההחזר על ההשקעה היא רעיון זה. אם תבנה אותו, הם יבואו.

 

תלוי באיזה מאמרים קראת, זה יכול להישמע ככה. במשך תקופה ארוכה מנהיגי מחשבות קידמו את הרעיון לבזבז את כל זמנם בהפקת תוכן ולחכות לאנשים שימצאו אותו.

 

זה נכון שכוח התוכן הוא שהוא הופך למגנט תוכן שמושך אנשים לאתר שלך. אבל לא משנה כמה התוכן שלך מדהים. אם אף אחד לא רואה את זה, לעולם אין לה הזדמנות להפוך למגנטית.

 

אפילו האבספוט, יוצרי המושג “מגנט תוכן”, אומרים שזה פשוט לא נכון:

 

“כיום יותר מתמיד מדיה בתשלום היא חלק חשוב מהתמהיל השיווקי של לקוחותינו – ולא בכדי. בשנים האחרונות טכנולוגיית המודעות התפתחה, והקלה עליכם למקד למשתמשים הנכונים באמצעות המסר הנכון. ”

 

מודעות כיום אינן חייבות להיות הטקטיקה הלא רלוונטית, הפולשת, המפריעה והמעצבנת שאנשים שונאים. בעזרת הטכנולוגיה של היום אתה יכול ליצור מודעות שאנשים רוצים ללחוץ עליהן. אתה יכול להגביל מודעות כך שרק האנשים הסבירים ביותר שיהיו מעוניינים בהם אפילו יראו אותם.

 

למעשה, ככל שתתייצב מודעות עם קהל היעד שלך, כך ה- ROI שלך לשיווק תוכן יהיה גבוה יותר .

 

במובנים רבים, התוכן דומה יותר לסיפון מאשר למגנט. אתה צריך להעביר את הזרימה לפני שהיא תתחיה לחיים משל עצמם. פרסום במדיה החברתית הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לשאוב את המשאבה ולקבל תוכן שמושך תנועה משלו.

 

ככל שהתנועה מקבלת יותר תוכן, כך מתחזק השדה המגנטי שלו.

 

יתכן שיש לך ראות טובה בתוצאות חיפוש והרבה עוקבים. אולם פרסום מדיה חברתית מאפשר לך לראות במהירות רבה יותר את ההחזר על ההשקעה שלך. בנה את המגנטיות של התוכן שלך לאורך זמן.

 

כיצד לשפר את החזר ה- ROI שלך עם פרסום במדיה חברתית

 

בצע את הצעדים הבאים כדי לקבל את התשואה הטובה ביותר לתקציב הפרסום במדיה החברתית שלך:

 

פיתוח תקציב

 

דע לך כמה אתה הולך להוציא ולפרט את ההוצאות שלך. תקציב כתוב נותן לך הזדמנות לשקול מה יהיו ההוצאות האמיתיות שלך. זה יותר מסתם עלות מודעה. כשיש לך תקציב ברור אתה לא מבזבז יתר על המידה במקום שלא הגיוני לעשות זאת. אתה מוציא בצורה שתעשה לך כסף.

 

תקציב פרסום ברשת המדיה החברתית יכלול את הדברים הבאים:

 

  • מחקר ותכנון – אתה יכול לחשוב על זה בשעות או בשכר. כך או כך הזמן שהוקדש כאן הוא כסף.
  •  

  • יצירת תוכן – בין אם אתה ממקם מיקור חוץ במיקור חוץ או שאתה יוצר באופן אישי, אתה זקוק למודעות באיכות גבוהה ולתוכן המקביל שאתה מקדם.
  •  

  • ניהול קמפיין – מישהו צריך לפרסם את המודעות ולנהל אותן כדי למקסם את ההחזרות. הגדרת זה ושכחתה אינה הדרך לייעל את החזר ה- ROI המקוון שלך לשיווק תוכן .
  •  

  • הוצאה על מודעות – זה די קל. פשוט קבעו מגבלה יומית. חשב את שיעור ההמרות שלך. העלה או הורד את המגבלה על סמך מספר הלידים החדשים שבהם אתה יכול להתמודד.
  •  

  • אנליטיקס – אתה יכול פשוט להשתמש בכלי המדיה החברתית החינמית. אבל אתה עדיין צריך לתקצב שמישהו ינתח ויעשה לבצע אופטימיזציה על סמך נתונים אלה.
  •  

החליטו למי לכוון

 

התחל תמיד עם האנשים הסבירים להפוך ללקוחות. אל תבזבזו זמן על קבוצות שהן קליעה ארוכה. תפסיד כסף.

 

מי הכי קנה ממך?

 

אלה הלקוחות הקיימים שלך. זכור, הם נוטים לקנות יותר מ- 70% מאשר לאדם חדש. והם יבזבזו יותר כאשר הם עושים זאת. נוסף על כך, יש סיכוי גבוה יותר לשתף את התוכן שלך עם אחרים. זה נותן לך פוטנציאל 2 במחיר של 1 בעלות זו עבור קליק.

 

בדיוק כמו תוכן מותאם אישית, כשאתה ממקד ללקוחות קיימים אתה מכניס גם את האנשים שהם כמותם. אנשים אלו נוטים יותר להמיר כאשר הם לוחצים כי הם כמו אנשים שכבר קנו משהו.

 

איסוף נתונים על מי הלקוחות שלך יעזור לך למקד אותם בצורה יעילה יותר. אם אין לך נתונים אלה, הצב מערכות כדי לאסוף אותם כדי לשפר את מסעות הפרסום שלך ככל שאתה הולך.

 

כשאתה בוחר אפשרויות למודעות שלך, חזור לאנשי הקונה שלך.

 

צור והגדר את המודעה שלך

 

כנראה שלא תיצור מודעה אחת. במקום זאת, צור אחד או יותר המדבר ישירות לכל פרסונה של לקוח יעד.

 

הגדר מודעות על בסיס דברים כמו:

 

  • מיקום
  •  

  • תחומי עניין
  •  

  • תפקידי תפקיד
  •  

  • גיל
  •  

  • מגדר
  •  

  • התנהגויות
  •  

  • בין אם הם עוקבים אחריך או לא
  •  

אתה יכול גם להעלות קובץ לקוח בפייסבוק כדי למקד רק ללקוחות שלך. לחלופין, תוכל להשתמש בפיקסלים כדי למקד מחדש אנשים שאנשים ביקרו באתר שלך.

 

יתכן ואלה עדיין לא לקוחות. אבל הם קרובים יותר להיות אדם זר. מיקוד מחדש של אנשים שביקרו באתר שלך יכול להגדיל את שיעור הקליקים עד 400%. יש סיכוי גבוה יותר ש- 70% יתגיירו מאשר זר.

 

יתכן שאתה רק מתחיל עם פרסום במדיה חברתית . האם אתה חושש להפסיד כסף כשלמד? אם כן, צור כמה מודעות דומות.

 

גלה את הביצועים הטובים ביותר בקמפיין בעלות נמוכה. ואז הרחב את טווח ההגעה שלך והגדיל את הוצאות המודעות.

 

ניתוח ואופטימיזציה

 

עקוב מקרוב אחר שיעור ההמרות שלך עבור מודעות שונות. לעתים קרובות ציוצים קטנים יכולים לעשות הבדל גדול בשיעור הקליקים והמרות.

 

עקוב אחר הקמפיין שלך. חפש הזדמנויות לשיפור. ולייעל אותה.

 

4. צור תוכן וידאו נוסף

 

63% מהעסקים משתמשים כעת בשיווק תוכן וידיאו . 83% מאמינים כי הווידאו מחזיר את ה- ROI הגבוה ביותר לשיווק תוכן לתוכן .

 

משפיע על שיווק תוכן טרפודיה תהה: האם הווידיאו אפקטיבי ללא קשר לענף? הם גילו כי בממוצע הווידאו הגדיל את ההמרות ב- 80%.

 

שיעורי ההמרות דרך הווידיאו היו גבוהים יותר בענפים מסוימים. אבל כל אחד מהם ראה חזרה משביע רצון מאוד .

 

online content marketing

 

מחקר אחר מצא כי 74% מהאנשים שצפו בסרטון מסביר יקנו את המוצר. האם אתה יכול להשיג שיעור המרות כזה בכל פורמט תוכן אחר?

 

אבל יתכן שאתה חושב. בטח, יש לו שיעור המרות גבוה יותר. אבל האם מה שאני מוציא על זה שווה את זה? התשובה שלנו: זה לא יהיה אחד הסודות שלנו להחזר ROI גבוה יותר באמצעות שיווק תוכן מקוון אם זה לא היה. אבל זה כן צריך להיעשות נכון.

 

 

כיצד ליצור תוכן וידאו המגדיל את החזר ה- ROI

 

מחקרים מראים כי המרכיב החשוב ביותר בסרטון הוא האם הוא מסביר / מראה בבירור למה הוא מתכוון. אלמנט זה עלה על העיצוב והאיכות כאחד. במילים אחרות, כשמדובר בסרטונים, זה יותר כמו לתת מתנה.

 

זו המחשבה שקובעת.

 

אין זו תקופת חופש לפרסם תוכן מעורר רחמים. אבל אם אתה מתרחק מהווידיאו מכיוון שאתה לא יכול להרשות לעצמך הפקה של מיליון דולר, אתה מפסיד.

 

שימו את זמנכם וכספכם בכדי לקבוע כיצד להפוך את הסרטון לקל להבנה, שקוף ומשמעותי לקהל היעד שלכם. התמקדו ביצירת סקריפט משכנע כדי להפוך את התאורה נכונה. האם להשקיע בציוד מכובד ובתוכנת עריכה. אבל זה לא חייב להיות בראש השורה.

 

ניתן ליצור תוכן וידאו נוסף בתקציב עד:

 

  • מחדש את הבלוג הפופולרי והציב אותו למצגת שקופיות
  •  

  • יצירת GIFs
  •  

  • דיבור במצלמה
  •  

  • הקמת הזנה חיה
  •  

  • שכירת העובדים האנימציים שלך יותר לבצע קול-קול.
  •  

כן, אתה יכול לעשות זאת בתקציב. אך אין זה אומר שאסור לדאוג לקיים מוצר מוגמר מקצועי. איכות ועיצוב חשובים. הם פשוט לא הכי חשובים. עשה את המיטב שאתה יכול עם מה שיש לך. יתכן שתופתעו.

 

חברת שיווק בתוכן וידאו מקצועי תוכל לסייע לך להפיק את המרב מתקציב שיווק הווידאו שלך. יש להם את הכלים במקום להשיג את כל האמור לעיל עבור פחות.

 

5. לדעת מה למדוד

 

המפתח הסופי לייעול שיווק התוכן המקוון שלך הוא לדעת מה אתה מודד. מדוד אותו ולמד ממנו למקסום התוצאות.

 

טעות שרבים טועים היא לנסות למדוד שיווק בתוכן מקוון באמצעות KPIs (מדדי ביצוע מרכזיים) .

 

KPIs הם המדדים החשובים ביותר שלך. אין ספק על זה. הם קשורים ישירות ליעדים כלליים. אבל הם לא מציעים את כל התמונה.

 

חברות שמתמקדות רק ב- KPI לא רואות את כל הפאזל. קשה לאבחן בעיות שעלולות להתקיים בקו האספקה ​​שלך כדי לתקן אותן.

 

להלן המדדים העיקריים שאתה צריך למדוד כדי למטב את ה- ROI שלך לשיווק תוכן על פני פלטפורמות.

 

  1. מבקרים חדשים וחוזרים – אתה רוצה לראות מבקרים חוזרים עולים
  2.  

  3. משך זמן הצפייה בתוכן – ככל שהם שוכנים זמן רב יותר, כך גדלים הסיכויים שהם יתגיירו
  4.  

  5. שיעור יציאה מדף כניסה – אתה רוצה נמוך. הקפצה היא כאשר מבקר לא לוחץ על שום דבר בדף.
  6.  

  7. מניות / הערות
  8.  

  9. נטו עוקבים (מדיה חברתית)
  10.  

  11. דרג בחיפושים אחר מילות מפתח ממוקדות
  12.  

  13. שיעור קליקים (שיעור קליקים) – לקריאה לפעולה (CTA)
  14.  

  15. קצב דור ההובלה
  16.  

  17. שיעור המרות
  18.  

  19. שיעור ביקורת חיובי
  20.  

אם אחד מהערכים האלה לא מבצעים ביצועים טובים יותר, יש לך מדריך ברור לשיפורים. בואו נראה כמה דוגמאות לפתרון בעיות.

 

שיעור יציאה מדף כניסה גבוה

 

יתכן שאתה מושך את האנשים הלא נכונים. יתכן שלא ברור על מה תרצו שאנשים ילחצו. ייתכן שהדוא”ל או האתר מספקים חווית לקוח לקויה.

 

מעטים מבקרים חוזרים

 

האם התוכן שלך לא היה אינפורמטיבי? מבדר? האם התוכן שלך לא נותן לאנשים סיבה לחזור? האם אתה מנהל שגוי בקשר עם הלקוחות?

 

שיעור קליקים נמוך

 

יתכן וההצעה שלך לא מספיק משכנעת. ייתכן שהלחצן נמצא רחוק מדי בדף. כפתורי תיאור בעלי שיעור קליקים גבוה בהרבה. לכו על CTA כמו:

 

  • קבל את הספר
  •  

  • הישאר מעודכן
  •  

  • מצא את המשחק שלך
  •  

  • משולשת את המכירות שלך
  •  

אופטימיזציה מקוונת שלך שיווק תוכן עבור החזר ROI גבוה יותר

 

אם אינך ממוטב אתה משלם יותר מדי או שאתה מקבל מעט מדי בתמורה. אך עם חמשת הסודות הללו תוכלו להפיק יותר מהמאמצים לשיווק התוכן המקוון. מקד לקהל הסיכוי הטוב ביותר לקנות. בנה סביבם תוכן מותאם אישית.

 

קבל החזרות במהירות רבה יותר עם פרסום במדיה חברתית. מינוף העוצמה של הווידיאו. ומודד הכל כדי להשתפר עם הזמן.

 

האם אתה מתקשה להשיג תוצאות בשיווק תוכן מקוון? אנו יכולים לעזור לך להרחיב את העסק שלך באמצעות אסטרטגיות תוכן העובדות. צרו קשר עוד היום.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה