הסוד למכור בפינטרסט וגידול המותג שלך

שתף 1
ציוץ
[ 19459007] פין 5
שתף
6 מניות

עם 300 מיליון משתמשים חודשיים פעילים , Pinterest הפכה במהרה לאחת מרשתות המדיה החברתית הצומחות במהירות. למרות צמיחה זו בפופולריות, עסקים רבים עדיין לא ניצלו את המכירה בפינטרסט כדי להתחבר טוב יותר לקהל היעד שלהם. זה יכול להיות חלקית בגלל העובדה שהם פשוט לא “משיגים את זה.”

 

פינטרסט נתפסת לעתים קרובות כמקום למצוא רעיונות לחתונה, פרויקטים של עשה זאת בעצמך, או מתכונים חדשים. אבל האמת היא שפלטפורמת המדיה החברתית הזו יכולה להיות ערוץ חזק להגעה ללקוחות חדשים ולהגדלת המותג שלכם ברשת. המפתח להפיק את המרב ממכירת בפינטרסט הוא באמצעות הפלטפורמה אסטרטגית כדי למצוא את קוני היעד שלך ולהשפיע על המרה.

 

אבל פינטרסט לא מתאים לכל מותג. לפני שתתחיל למכור, תצטרך לקבוע אם Pinterest מתאים לעסק שלך. בפוסט זה נעזור לך להבין אם פלטפורמת המדיה החברתית הזו יכולה להיות בעלת ערך לעסק שלך, כמו כן נספק כמה טיפים להתחלה עם מכירת בפינטרסט .

 

selling on Pinterest

 

הסכום הממוצע שהוצא לכל הזמנה בפינטרסט הוא גבוה מכל ערוץ מדיה חברתית אחר.

 

האם Pinterest מתאימה לעסק שלך?

 

האם אתה חושב להוסיף Pinterest לאסטרטגיית המדיה החברתית שלך ? ראשית, תרצה לשקול אם אתה יכול למכור ב- Pinterest. ישנם סוגים מסוימים של מוצרים ש- Pinterest אינה מאפשרת לפרסם בפלטפורמה. אלה כוללים מוצרים למבוגרים, בעלי חיים חיים, הימורים מקוונים או הגרלות, שירותי בריאות, טבק, כלי נשק, מוצרים ושירותים לירידה במשקל. בנוסף, יש מגבלות על מודעות הכוללות אלכוהול, קמפיין פוליטי, תחרויות או הגרלות.

 

חשוב לציין שרק בגלל שאתה יכול למכור בפינטרסט, זה לא בהכרח אומר ששווה את ההשקעה. דרך אחת שתוכל לקבוע טוב יותר אם מכירת בפינטרסט מתאימה למותג שלך היא לראות אם העסק שלך נכנס לקטגוריית פינטרסט.

 

פינטרסט משתמשת בקטגוריות כדי להקל על המשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים באמצעות חיפוש מודרך, סיכות מקודמות וסיכות הצעות. אם אתה רוצה להתבלט על הרציף, תצטרך לוודא שאתה משתלב באחת מהקטגוריות הבאות:

 

  • בעלי חיים וחיות מחמד
  •  

  • אדריכלות
  •  

  • אמנות
  •  

  • מכוניות ואופנועים
  •  

  • ידוענים
  •  

  • עיצוב
  •  

  • עשה זאת בעצמך ומלאכות יד
  •  

  • חינוך
  •  

  • סרטים, מוסיקה וספרים
  •  

  • אוכל ושתייה
  •  

  • גינון
  •  

  • חנון
  •  

  • מתנות
  •  

  • שיער ויופי
  •  

  • בריאות וכושר
  •  

  • היסטוריה
  •  

  • חגים ואירועים
  •  

  • מעצב הבית
  •  

  • הומור
  •  

  • איורים וכרזות
  •  

  • ילדים והורות
  •  

  • אופנת גברים
  •  

  • בחוץ
  •  

  • צילום
  •  

  • מוצרים
  •  

  • ציטוטים
  •  

  • מדע וטבע
  •  

  • ספורט
  •  

  • קעקועים
  •  

  • טכנולוגיה
  •  

  • נסיעות
  •  

  • סרטונים
  •  

  • חתונות
  •  

  • אופנת נשים
  •  

אם אתה משתלב באחת מהקטגוריות הללו, יהיה קל יותר לצרכנים למצוא את המותג שלך בפינטרסט. תרצה לבחור קטגוריית מפתח אחת או שתיים שקשורות לעסק שלך ולהתמקד בבניית לוחות רלוונטיים.

 

selling on Pinterest

 

קטגוריות אלו עוזרות להקל על משתמשי Pinterest למצוא את מה שהם מעוניינים בו.

 

סימן נוסף לכך שהעסק שלך עשוי להיות מתאים לפינטרסט הוא אם העסק שלך מוכר מוצרים ממוקדים חזותית. ממש כמו אינסטגרם לעסקים , גם שיווק בפינטרסט הוא מאוד ויזואלי. זה הופך אותו לאידיאלי למותגים שמוכרים מוצרים ושירותים המלווים היטב דימויים (אופנה, צילום, עיצוב בית, אוכל וכו ‘). עם זאת, רק מכיוון שאין לך מוצר או שירות חזותי מטבעם, זה לא אומר שאתה לא יכול ליצור סיכות יעילות שניתן לקנות בהן.

 

איך להתחיל מכירת בפינטרסט

 

לאחר שהחלטת שתרצה לכלול את Pinterest כחלק משיווק של המדיה החברתית שלך , הגיע הזמן להתחיל ליצור את החשבון שלך ולהתכונן למכירה. להלן מדריך מהיר אחר צעד לתחילת העבודה:

 

1. צור חשבון עסקי.

 

הדבר הראשון שתצטרך לעשות זה ליצור חשבון עסקי בפינטרסט, אם אין לך כבר חשבון כזה. עקוב אחר הצעדים הבאים ליצירת חשבון חדש:

 

  • עבור אל Pinterest.com ולחץ על “Pinterest לעסקים.”
  •  

  • בחר “הצטרף כעסק.”
  •  

  • מלא את כל הפרטים אודות העסק שלך.
  •  

  • קרא וקבל את התנאים וההגבלות העסקיים של פינטרסט.
  •  

  • לסיום, לחץ על “צור חשבון.”
  •  

selling on Pinterest

 

הגדרת חשבון Pinterest לעסק היא פשוטה. כל שעליך לעשות הוא לעקוב אחר ההנחיות!

 

חשוב לציין שאינך רוצה להשתמש בחשבון אישי לעסק שלך. אם אתה משתמש כעת בפרופיל אישי לעסק שלך, עליך לעבור לחשבון עסקי. החשבון העסקי מספק מספר תכונות שאתה פשוט לא יכול לקבל באמצעות אחת אישית. תכונות אלה כוללות סיכות מקודמות, סיכות עשירות ואנליטיקה.

 

החלק הטוב ביותר הוא שלא תאבד אף אחד מהלוחות, הסיכות או העוקבים שלך אם תמיר את חשבון הפינטרסט האישי שלך לחשבון עסקי. כדי להמיר את חשבונך, בצע את הצעדים הבאים:

 

  • היכנס לחשבון הפינטרסט האישי שלך.
  •  

  • לחץ על ” Pinterest לעסקים .”
  •  

  • ואז לחץ על “המר עכשיו.”
  •  

  • השלם את המידע וסיים בלחיצה על כפתור “המר”.
  •  

2. השלים את הפרופיל שלך.

 

לאחר שתקבע את החשבון העסקי שלך, הגיע הזמן להשלים את הפרופיל שלך. פרופיל פינטרסט שלם וממוטב הוא חיוני לעסקים שרוצים להגיע, להתחבר ולהמיר לידים מוסמכים יותר בפלטפורמת המדיה החברתית הזו.

 

selling on Pinterest

 

ממש כמו בהגדרת החשבון העסקי שלך, פינטרסט תבקש ממך את המידע הדרוש לה כדי להשלים את הפרופיל שלך.

 

להלן רק כמה מהדברים שתצטרך להתייחס אליהם בעת השלמת הפרופיל שלך ל- Pinterest לעסק:

 

  • שם משתמש – תרצה לוודא ששם המשתמש שאתה בוחר לפרופיל שלך תואם את המיתוג שלך.
  •  

  • העלה לוגו – אם אתה רוצה להגביר את המודעות למותג, תרצה לוודא שאתה משתמש בגרסה באיכות גבוהה של הלוגו שלך לתמונת הפרופיל שלך.
  •  

  • ביו – כשאתה מפתח את הביוגרפיה של חברת Pinterest שלך, וודא שאתה משתמש במילות מפתח שמשתמש עשוי להשתמש בהן כדי לחפש מותגים כמו שלך.
  •  

  • מיקום – זה חשוב במיוחד אם יש לך מיקום פיזי בחנות המשרת אזורים ספציפיים.
  •  

  • אתר – וודא שאתה כולל את האתר שלך כדי שמשתמשים יוכלו לבקר, לראות מה אתה עוסק ולבצע רכישה.
  •  

בהמשך תתבקש לאמת את אתרך. אתה יכול לגשת לקישור זה על ידי מעבר לדף הראשי של חשבונך ובחירה ב “ערוך פרופיל” לאחר מכן, Pinterest תוביל אותך דרך שלבי אימות האתר שלך.

 

3. הגש בקשה למכירה בפינטרסט.

 

ברגע שהפרופיל שלך מלא ומעודכן, הגיע הזמן להגיש בקשה למכירה בפינטרסט. אם אתה רוצה שמשתמשים יוכלו ללחוץ על התמונות שלך ולבצע מיד רכישה, תצטרך להגיש בקשה לסיכות הניתנות להחלפה. בעזרת סיכות הניתנות להחלפה, למשתמשים בפינטרסט תהיה אפשרות לעבור ישירות לדף הקופה באתר המוכר בו יוכלו לרכוש את המוצר. המשתמשים יידעו אם הפריט במלאי אם יש סמל של תג קניות.

 

נכון לעכשיו, תכונה זו זמינה רק לעסקים המשתמשים ב- Shopify או BigCommerce כפלטפורמת מכירה. עם זאת, אתה יכול להירשם לרשימת ההמתנה לפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך שתשתמש בתכונה זו כאשר היא זמינה בעתיד. כמו כן, זה נגיש לכל החשבונות העסקיים בארצות הברית, ולחשבונות עסקיים ספציפיים באוסטרליה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, אירלנד, יפן, מקסיקו, ניו זילנד ובריטניה.

 

לפני שתגיש בקשה, תרצה לעיין בהנחיות סיכות הניתנות לחנות כדי להבטיח שהעסק שלך יהיה כשיר. להלן מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני הגשת בקשתך:

 

  • אתה צריך להיות בעל חשבון Pinterest של Pinterest שכולל את פרטי הקשר של החברה שלך ותמונת פרופיל העומדת בדרישות התמונה המפורטות בהנחיות המודעה של Pinterest.
  •  

  • סיכות הניתנות להחלפה אינן מורשות למוצרים הניתנים להתאמה אישית, לבעלי חיים חיים, מוצרים שאינם פיזיים (כמו הורדות דיגיטליות), או מוצרים אסורים אחרים בפינטרסט כגון אלכוהול, מוצרים למבוגרים, טבק, כלי נשק, או מוצרים לירידה במשקל.
  •  

  • תצטרך לאשר כל עסקאות שהלקוחות מבצעים באמצעות סיכה שניתן לרכישה. זה כולל שליחת אישור שכולל את פרטי ההזמנה, מחיר, מיסים או עמלות, וכל פרטי משלוח כמו גם פרטי הקשר שלך.
  •  

  • אתה נדרש גם לעדכן כל פריט שהוזמן או לא במלאי המפורסם באמצעות סיכות הקנייה שלך תוך 30 דקות. Pinterest גם דורשת ממך להשיב לשאלות של לקוחות אודות פריטים אלה תוך 48 שעות.
  •  

לאחר שזיהית אם אתה זכאי להשתמש בסיכות הניתנות לחנות וסקירת ההנחיות, תוכל כעת להגיש בקשה. זמן קצר לאחר שתגיש את בקשתך, תקבל דוא”ל מפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך, שתודיע לך על מצב הבקשה שלך.

 

Pinterest סיכות הניתנות להחלפה: מה שאתה צריך לדעת

 

Pinterest השיקה כלים חדשים עבור סוחרים שיעזרו להם למכור את המוצרים או השירותים שלהם. זה כולל קטלוגים. תכונה זו הייתה זמינה בעבר רק עבור מותגים נבחרים, אך כעת היא נגישה לכל. קטלוגים מאפשרים למשתמשים להעלות את כל הקטלוג שלהם ולהמיר אותם לסיכות הניתנות לחנות.

 

אם העסק שלך כשיר להשתמש סיכות הניתנות להחלפה , תוכל להתחיל להשתמש בתכונה זו עבור הנמכרת ב- Pinterest לאחר שתאושר. לאחר האישור, תראה לוח מחוונים חדש שיאפשר לארגן את העדכון שלך כך שהמוצרים שלך יוכלו לגלות ולקנות את המשתמשים. המשמעות היא שמשתמשים בפינטרסט יראו כפתור “הוסף לתיק” כאשר הם מסתכלים על סיכות אלה.

 

selling on Pinterest

 

להלן דוגמה כיצד ייראה סיכה שניתן לרכישה ב- Pinterest.

 

כדי להפיק את המרב מהתכונה הזו, חשוב שתצמיד מוצרים מדפי המוצר בפועל. אל תצמיד רק מוצרים מדפי קטגוריית המוצרים הכלליים שלך מכיוון שהם לא יופיעו כסיכות הניתנות להחלפה. אתה רוצה גם לוודא שמוצרים אלה נשמרים בלוחות ציבוריים כך שמשתמשים ב- Pinterest יוכלו למצוא ולגשת אליהם.

 

כדי להפוך את תהליך יצירת הסיכות הניתנות לחנות לפשוטה, אתה יכול להוריד את כפתור הדפדפן של Pinterest עבור כל דפדפן האינטרנט שבו אתה משתמש כדי לגשת לאינטרנט. תוסף זה מאפשר לך לשמור במהירות את המוצרים הנמכרים ביותר עבור האתר שלך בלוחות Pinterest שלך. אתה יכול גם להוסיף לסיכות שלך מכפתור הדפדפן. אלה מאפשרים לך לתאר את המוצרים שלך ביתר פירוט ולהדגיש את היתרונות והשימושים של כל אחד מהם.

 

האסטרטגיות הטובות ביותר עבור מכירת בפינטרסט

 

כעת, לאחר שיש לך מושג טוב יותר כיצד מכירת בפינטרסט עובדת והאם זה עשוי להיות מתאים למותג שלך או לא, בוא נדבר על איך אתה יכול להגדיל את המותג שלך באינטרנט באמצעות Pinterest Shoppable סיכות. למטה, נעבור ל -4 מהאסטרטגיות המובילות עבור מכירת ב- Pinterest עם תכונה זו:

 

1. השתמש בעותק תיאורי בסיכות, בלוחות ובביו שלך.

 

נסה להפוך את תיאורי המוצר שלך בסיכות ובלוחות שלך למפורטים ככל האפשר. עליכם לעבוד גם כדי ליצור ביו שובה לב המעניק למשתמשים היכרות טובה עם המותג שלכם. שלב מילות מפתח ומונחי חיפוש בתיאורים אלה כדי להקל על המשתמשים למצוא אותך בחיפוש.

 

2. השתמשו בתמונות מוצר באיכות גבוהה.

 

מכיוון שפינטרסט היא ערוץ מדיה חברתית חזותית , התמונות ממלאות תפקיד חשוב בכך שתעזור לך לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד שלך. חשוב לוודא שאתה משתמש בתמונות באיכות גבוהה למוצרים המוצגים בסיכות הניתנות לחנות שלך. זה יעזור לפתות משתמשים ולגרום להם ללחוץ על המוצרים שלך.

 

3. שלם כדי לקדם את סיכות הקנייה שלך.

 

פינטרסט מאפשרת לך לקדם את הסיכות הרגילות שלך, אך האם ידעת שתוכל גם להשתמש בקידום בתשלום כדי לשפר את הראות עבור סיכות הניתנות להחלפה? השימוש בסיכות מקודמות עוזר לך להגיע לקהלים חדשים שעשויים להתאים למותג שלך. בהתאם ליעדי השיווק שלך, ייתכן שתרצה להפעיל קמפיין לקידום מכירות בתשלום עבור חלק מהמוצרים הנמכרים ביותר שלך באמצעות סיכות שישה.

 

4. השתמש ב- Pinterest Analytics כדי לגלות יותר על הקהל שלך.

 

כמו בכל סוג אחר של ערוץ שיווק דיגיטלי, עליך לפקח על ניתוח האינסטגרם שלך ב- Pinterest. זה יעזור לך ללמוד יותר על הקהל שלך ומה הם הכי מתעניינים בו. אתה יכול גם לראות את ביצועי סיכות המוצרים שלך, מה שמאפשר לך לקבל יותר החלטות אסטרטגיות לגבי אילו סיכות מקודמות.

 

Final Takeaways

 

אם כי הנמכר בפינטרסט אולי לא עובד עבור כל מותג, ערוץ המדיה החברתית הזה יכול להיות פלטפורמה רבת עוצמה שיעזור להרחיב את המותג שלך ברשת. אם אתה מוכן להתחיל, השלב הראשון הוא ליישם ב- Pinterest. לאחר שתאושר, תוכל להתחיל ליצור סיכות הניתנות לחנות כדי להעסיק את הקהל שלך.

 

אם אתה זקוק לעזרה באסטרטגיית המדיה החברתית שלך, סמוך על המומחים ב- LYFE Marketing. צוות הגורואים של המדיה החברתית שלנו יכול לעזור לך לתכנן וליישם אסטרטגיה חברתית מנצחת המגדילה את השורה התחתונה שלך. צרו קשר עוד היום לקבלת מידע נוסף.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה