המדריך האולטימטיבי לשיווק מקומי במנועי חיפוש

שתף 3
ציוץ
[ 19459007] פין 5
שתף
8 מניות

חלפו הימים שבהם גדולים שיווק בהיקפים הוגבל לעסקים גדולים עם כיסים עמוקים. כיום, הכל קשור למי שיכול למנף בצורה חכמה את הערוצים הדיגיטליים הרבים כדי להעלות על פני התחרות באמצעות שיווק מקומי במנועי חיפוש.

 

האמת היא ש”שדה המשחק “השיווקי כבר לא אחיד. עסקים קטנים רבים מנצלים את האינטרנט כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם בצורה הטובה ביותר. והם למעשה מצליחים בזה.

 

העידן הדיגיטלי מעניק לעסקים בכל הגדלים את ההזדמנות להשתמש בכוח הטכנולוגיה ולהגדיל את נוכחותם. מגמת השיווק המקוון מתחזקת עם הזמן ככל שיותר ויותר חברות מנסות למצוא באמצעות גוגל ומנועי חיפוש גדולים אחרים.

 

ומדוע לא? עם 97% מכלל הצרכנים המשתמשים בחיפוש מקוון כדי לחפש עסקים מקומיים, הגיוני להשתמש בשיווק מקומי במנועי חיפוש כדי למצוא את קהל היעד שלך.

 

local search engine marketing

 

אם אתה מסתכל סביבך, תגלה שעסקים קטנים רבים תלויים במכירת מוצרים ושירותים המותאמים למיקום גיאוגרפי מסוים. לכל עסק מקומי שרוצה למצוא אנשים שנמצאים זקוקים מאוד למוצר או לשירות שלהם, שיווק במנועי חיפוש מקומי נשלח לגן עדן.

 

אנשים המחפשים את סוג העסק המקומי שלך יגלו שקל למצוא אתך קשר ולהתחבר אליו לאחר שדאגת לגורמי האופטימיזציה של הדף ולא מחוץ לדף.

 

בקיצור, שיווק במנועי חיפוש מקומי או SEO מקומי , כפי שהוא מכונה בדרך כלל, כאן כדי להישאר. זה לאט לאט ובכל זאת מתגלה כחלק מכריע באסטרטגיה מצליחה של שיווק מקוון לעסקים קטנים.

 

כל מותג שרוצה להשתמש בשוק המקומי שלהם ולהשיג הצלחה ארוכת טווח צריך לנצל את השיווק המקומי במנועי חיפוש.

 

עדיין לא משוכנע? עיין בסטטיסטיקות הבאות עם פתיחת עיניים המוכיחות את חשיבות השיווק המקומי במנועי חיפוש.

 

  • 88% צרכנים המחפשים עסק מקומי במכשיר הנייד שלהם מתקשרים או מבקרים במיקומו הפיזי באותו יום.
  •  

  • 46% מכל החיפושים בגוגל כוללים שאילתה המחפשת מידע מקומי.
  •  

  • 86% ממשתמשי האינטרנט עוברים למפות Google כאשר מחפשים את המיקום של עסק מקומי.
  •  

  • 72% מהצרכנים המשתמשים בחיפוש מקוון כדי לחפש עסקים מקומיים מבקרים בחנויות ברדיוס של שמונה ק”מ או חמישה מייל.
  •  

אם אתה עסק קטן שרוצה להשתמש בהזדמנות האדירה להתחבר למחפשים מקומיים, אופטימיזציה של רישום החיפוש המקומי שלך היא הדרך ללכת. מכיוון שרשימות אלה עוזרות לך להתבלט מהשאר בדפי התוצאה המקומיים של גוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים.

 

להבין כי שיווק במנועי חיפוש מקומי הוא דרך נאותה לא רק למשוך לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך, אלא גם לשפר את נוכחות המותג שלך במדינה, עיר או מדינה שלך.

 

מה זה שיווק מקומי במנועי חיפוש, בכל מקרה?

 

שיווק מקומי במנועי חיפוש אינו מסובך. למעשה, קל להבין כשמסתכלים על היתרונות העסקיים שהיא מציעה.

 

במילים פשוטות, שיווק במנועי חיפוש מקומי הנו הנוהג לייעל את האתר העסקי שלך על מנת למצוא משתמשים ברשת החיפוש המקומית. גוגל מעבדת מיליארדי שאילתות חיפוש ביום, מתוכן אחוז גדול מהם מבוסס מיקום.

 

לדוגמא, נניח שמישהו נכנס ל- Google מניו הייבן, קונטיקט, ומחפש את השאילתה הבאה: ‘אוכל תאילנדי קרוב אלי’.

 

לאחר מכן מציג ענקית מנועי החיפוש מייד מסעדות הממוקמות בניו הייבן הקרובות אליו.

 

local business search

 

שיווק במנועי חיפוש מקומי אינו נושא חדש. הוא נחקר ונחקר במשך השנים, וזו הסיבה שהוא גדל משמעותית. עם השימוש הגובר במכשירים ניידים והזמינות של קישוריות אינטרנט טובה יותר, זה כנראה היה קורה.

 

גוגל ומנועי חיפוש גדולים אחרים כמו בינג משכללים את טכנולוגיית החיפוש שלהם בכל יום שעובר. ברור מכיוון שהם רוצים לשרת משתמשים עם מידע רלוונטי ביותר.

 

מנועי חיפוש אלה כוללים אלגוריתמים מורכבים המשתמשים בנתונים הנרחבים שיש להם על משתמשים בכדי לתת להם את התוצאות המדויקות ביותר. שפירושו שתוצאות מבוססות מיקום ממוקדות יקבלו עדיפות רבה יותר בעתיד הקרוב.

 

עכשיו, לפני שאתה מבלבל שיווק במנועי חיפוש מקומיים עם SEO אורגני , אנא הבין שהם אינם זהים.

 

אפשר לומר ששיווק מקומי במנועי חיפוש הוא הרחבה אמיתית של אופטימיזציה למנועי חיפוש. מכיוון שהוא נותן לעסק שלך הרבה יותר ראות ומוסיף עומק רב יותר לתוצאות החיפוש המקומיות. זה הופך את מציאת העסקים המקומיים להרבה יותר אפשרית.

 

שיווק מקומי במנועי חיפוש הוא בערך …

 

  • פרסום תוכן מקומי באיכות גבוהה באתר האינטרנט שלך
  •  

  • יצירה או דרישה לרישום העסק שלי של Google
  •  

  • אופטימיזציה של מקומות הבינג או רישום ה- GMB
  •  

  • יצירת ציטוטים מקוונים על ספריות עסקיות
  •  

  • מושך ובונה ביקורות מקוונות חיוביות
  •  

עבודה על קידום אתרים מקומי באתר שלך תביא את העסק הקטן שלך רחוק, בהתחשב בעובדה שאתה עומד בציפיות המבקרים שלך ומצליחה להמיר אותם ללידים או מכירות.

 

מדוע חשוב שיווק מקומי במנועי חיפוש?

 

קידום אתרים אורגני נהדר. למעשה, זה מה שאתה צריך להתמקד בו אם אתה לא עסק מקומי. עם זאת, אם אתה מנהל עסק מקומי ורוצה לקוחות / לקוחות במיקום הגאוגרפי שלך, עליך להסתכל מעבר לקידום אתרים אורגני.

 

near me searches

 

שיווק במנועי חיפוש מקומי הוא מה שאתה צריך להשתמש בו אם אתה רוצה שהעסק המקומי שלך יזכה לנראות. מכיוון שדירוג לפי מילות מפתח שמוכוונות לפי גיאוגרפיה הוא הדרך היחידה לגרום למשתמשים בחיפוש מקומי להבחין בעסק שלך.

 

הימצאות באינטרנט צריכה להיות בעדיפות העליונה העליונה ביותר עבור עסקים מקומיים, במיוחד אלה שיש להם חנות פיזית. בין אם אתה אינסטלטור או רופא שיניים או בעל חנות המוכר מגוון גדול של פרחים, אתה יכול להשתמש במיקום העסק שלך כדי להתבלט מעסקי מסחר אלקטרוני “מקוונים בלבד”.

 

אם אתה מסתכל על דפי התוצאות של מנוע החיפוש, תגלה שהקטע “מעל לקפל” כולל מודעות ממומנות של מפרסמים ורשימות חיפוש מקומיות או מהחבילה המקומית. כשאתה מיישם שיווק במנועי חיפוש מקומיים בדרך הנכונה, אתה יכול לפגוע במיקום העליון במארז המקומי. מה שיכול לעזור לך להשיג את הגבוה ביותר לחץ על שער ותנועה ממוקדת לאתר שלך.

 

להלן דוגמה שתעזור לך להבין טוב יותר …

 

local search engine marketing example

 

חיפושים עם כוונה מקומית עוסקים יותר בעם

 

שיווק במנועי חיפוש מקומי מתגלה כאחת הדרכים היעילות ביותר לייצר תנועה. למה? כי זה עובד כדי לתת לאנשים את מה שהם רוצים. כשמישהו מבצע חיפוש מקומי, הוא מקבל תוצאות המותאמות אישית אליו וכאן. שפירושו של גוגל ומנועי חיפוש אחרים מתמקדים בהפיכת החיפושים המקומיים ל”מרכזיים יותר “. הכל קשור לתת למשתמשים את סוג החוויה המגיע להם.

 

consumer searches

 

טווח הקשב של משתמשי האינטרנט הוא צר. אז אם הם לא מתכוונים להשיג את התוצאות המקומיות הנכונות לשאילתה שלהם, הם לא יהססו להמשיך. מנועי חיפוש מבינים זאת ומנסים לספק את הקהל המקומי שלהם בצורה הטובה ביותר.

 

שיווק מקומי במנועי חיפוש מתרחש בזמן אמת, מה שהופך אותו להרבה יותר חשוב. זה לא רק ממוקד-על, אלא הוא גם באופיו בזמן. מה שמעניק למנועי חיפוש אפשרות להעניק למשתמשים חוויה אישית ביותר.

 

 

מנועי חיפוש לוקחים “קרוב אלי” מקומיים מחפשים ברצינות

 

חיפושים מקומיים “קרוב אלי” נמצאים במגמת עלייה ככל שיותר ויותר אנשים מוציאים את הטלפונים הניידים שלהם כדי למצוא עסקים בקרבת מקום. גוגל יודעת זאת והחלה להציג “מידע עסקי מקומי” בתוצאות מנוע החיפוש הרבה לפני כן. בשנת 2012 גוגל עשתה את עדכון אופטימיזציה למנועי חיפוש גדול מקומי ראשון. העדכון הספציפי הזה עסק על הצגת תוצאות רלוונטיות על סמך מיקומם הגאוגרפי.

 

במהלך השנים, עדכון זה עזר לעסקים מקומיים להתגלות על ידי קהל היעד שלהם. חשיבותו לא הצטמצמה, מה שניכר מהעובדה שציטוטים של NAP עדיין חיוניים לקידום אתרים מקומי. NAP, קיצור של שם, כתובת ומספר טלפון הוא ציטוט שגוגל רוצה שתתמקדו בו. זה צריך להיות עקבי בכל הספריות בהן החברה שלך רשומה.

 

כל מידע סותר על NAP יבלבל את מנועי החיפוש. אתה צריך להיות ברור לגבי העסק שלך ומיקומו. לדברי גוגל, אם אתה בעל מוניטין בגומחה שלך, תקח את הזמן לשים לב לפרטים ולשמור עליהם עקביים. זה סימן של אמון. ציטוטים נכונים ועקביים ב- NAP יעניקו לגוגל סיבה לדרג אתכם מעל המתחרים שלכם.

 

local search engine marketing

 

צרכנים נוספים תלויים במכשירים הניידים שלהם

 

אין ספק כי אנשים כיום כמעט תמיד קשורים לרשת העולמית. חלקם תלויים במכשירים הניידים שלהם כדי לגשת לאינטרנט, ואילו אחרים מכורים לכך. זה נובע בחלקו מהעלייה ברשתות החברתיות, ובחלקה בגלל הצורך העצום.

 

בין אם זה דרך הטלפון החכם, הטאבלט או המחשב הנייד שלהם, אנשים רבים משתמשים באינטרנט תוך כדי תנועה. בהתחשב במספרים אנו יודעים כי מגמה זו הולכת וגדלה עם הזמן. משתמשי האינטרנט יודעים זאת, וכך גם מנועי החיפוש הגדולים. מכיוון ששוק החיפוש המקומי הנייד בארה”ב פורח.

 

internet mobile usage

 

למנועי חיפוש כמו גוגל יש גישה לכתובת ה- IP שלך כשאתה מתחבר אליה. באמצעות מידע זה יחד עם GPS ולוויינים, מנועי חיפוש יכולים לבצע מעקב אחר פעילות החיפוש הנייד שלכם.

 

מכיוון שגוגל יכולה לראות היכן אתה ממוקם פיזית, היא מנסה להתאים את שאילתת החיפוש שלך עם עסקים מקומיים הקרובים למיקומך הגאוגרפי. זה נעשה בכדי להעניק לך חווית משתמש בהתאמה אישית וכדי לעזור לך למצוא את התוצאה הרלוונטית ביותר האפשרית.

 

כעסק אתה יכול וצריך לנצל את השיווק המקומי במנועי חיפוש. מכיוון שהוא יכול לעזור לך להתחבר לקהל היעד שלך, להשיג לידים ממוקדים יותר ולבנות את בסיס הלקוחות שלך.

 

8 טיפים מהותיים לשיווק במנועי חיפוש מקומיים טובים יותר

 

אם אתר העסק שלך חדש או אם לא עשית בו פעילויות SEO באופן פעיל, ייקח לך זמן לא מבוטל לפני שתראה שהוא מדורג עבור שלך [ 19459054] מילות מפתח של יעד . עד אז אתה יכול להתמקד בשיפור SEO המקומי של המותג שלך עם הטקטיקות הנכונות.

 

להלן מספר טיפים שיעזרו לך לשפר את שיווק מנוע החיפוש המקומי שלך מבלי לשרוף חור בארנק.

 

טיפ מספר 1: קבל כתובת פיזית אמיתית

 

אחת הטעויות הרבות שחברות עושות כשניסו לבצע שיווק במנועי חיפוש מקומיים היא שאין להם מיקום פיזי אמיתי באזור היעד הגאוגרפי שלהם.

 

physical address

 

זכור כי היעדים השיווקיים שלך צריכים להיות מסונכרנים עם יעדי החברה של גוגל. גוגל רוצה לשרת את המשתמשים שלה על ידי הצגת מידע אותנטי על עסק בתוצאות החיפוש שלו, כולל מיקומו.

 

ללא כתובת פיזית אמיתית לעסק שלך, האתר שלך לא יופיע במארז המקומי של תנועה גבוהה של גוגל – אלא אם כן אתה עובר בדרך הלא אתית. זכור, קיצורי דרך מקומיים לקידום אתרים אינם עובדים בטווח הארוך . אז הימנע מהם בכל מחיר.

 

טיפ מספר 2: תבע את פרופיל העסק שלי בגוגל

 

Google My Business היא מדריך מקוון חשוב ששום עסק מקומי לא יכול להרשות לעצמו להתעלם ממנו. אז הקפד לטעון ולבצע אופטימיזציה של דף Google לעסק שלי בחינם, מכיוון שהוא יכול לעזור לך לקבל חשיפה ממוקדת מהקהל המקומי שלך. אם תעשה זאת נכון, האתר שלך עשוי אפילו להופיע בחבילת השלוש המקומית של גוגל:

 

three pack
כדי לתבוע את דף Google לעסק שלי, עבור אל Google.com/Business ועבר את תהליך האימות החובה. כאן תצטרך מיקום פיזי כדי לאמת את העסק שלך מכיוון ש- P.O. התיבה לא תעבוד. השלב הבא הוא לבצע אופטימיזציה של הרישום לעסק שלי ב- Google עם:

 

  1. תיאור עסקי ברור
  2.  

  3. קטגוריות עסקיות
  4.  

  5. שעות עבודה / עסקים
  6.  

  7. אמצעי תשלום התקבלו
  8.  

  9. לוגו של החברה שלך
  10.  

  11. תמונות הקשורות לעסק שלך
  12.  

כפי שהזכרנו לעיל, קטגוריות עסקיות הן גם חלק אופטימיזציה של Google לעסק שלי. כך שנאמר, בחר את הקטגוריה המתאימה ביותר לעסק שלך. ככל האפשר, להיות ספציפי. אם אתה מנהל מסעדה משפחתית, במקום רק “מסעדה”, השתמש במסעדה משפחתית.

 

ציון אופי העסק שלך יעזור למנועי חיפוש לדעת בדיוק מה אתה מציע. זה יאפשר לך להופיע בחיפושים הנכונים ובכך להגדיל את סיכויי ההמרה שלך.

 

הקפד למלא את כל השדות הדרושים להשלמת הרישום שלך. מכיוון שככל שהם יודעים יותר על העסק שלך (מנועי חיפוש ומשתמשים בחיפוש), כך תוכלו לראות תוצאות טובות יותר.

 

טיפ מספר 3: הצטרף לרשימות עם ספריות מקוונות אחרות

 

מלבד שאתה טוען לרישום העסקי המקומי שלך ב- Google לעסק שלי, עליך לרשום כראוי מדריכים מקוונים אחרים כגון Merchant Circle, Yelp, Citysearch וכו ‘.

 

local listing sites

 

להלן שלוש דרכים מוכחות למצוא ספריות מקומיות נחשבות ומכובדות:

 

  1. בדוק אם אתר העיתון המקומי שלך מנהל אתר.
  2.  

  3. בדוק אם יש לשכת המסחר שלך.
  4.  

  5. מילות המפתח מסוג “[המיקום שלך]” של גוגל כדי למצוא ספריות באזור שלך.
  6.  

עם ארבעה מתוך חמישה צרכנים המשתמשים ב- Google כדי למצוא עסקים מקומיים, אי טענת הרישום המקומי שלך בספריות מקומיות רלוונטיות זו טעות שעסק שלך לא צריך לטעות.

 

טיפ מספר 4: השתמש בסימון נתונים מובנים מקומי

 

הוספת סימון נתונים מובנה (המכונה גם סימון סכמות) לקוד האתר שלך יכולה לעזור למנועי החיפוש להבין וללמוד יותר על העסק שלך, המוצרים / שירותים שאתה מוכר, הביקורות / הדירוגים שקיבלת, טווח מחירים וכו ‘.

 

schema markup

 

אף על פי שהשימוש בסימון חשוב ומעניק לך יתרון, שליש מאתרי האינטרנט אינם משתמשים בו. כשאתה מוסיף סימון נתונים מובנה לאתר שלך, אתה מקבל את האפשרות להבדיל את עצמך מהמתחרים העסקיים המקומיים שלך. כמו כן, על ידי נקיטת צעד פשוט זה אתה עשוי לדרג גבוה יותר מאשר חברות אחרות באזור שלך.

 

גוגל רוצה שהעסק שלך יישם כראוי סימון נתונים במידת הצורך מכיוון שהוא מסייע לעכבישי החיפוש להבין את תוכן האתר ואת נושאו.

 

טיפ מספר 5: קח ביקורות מקוונות ברצינות

 

האם אנשים סומכים על ביקורות מקוונות? אם אתה עובר בסקר שנערך לאחרונה, 84% מהאנשים המדהימים סומכים על ביקורות מקוונות ממש כמו שהם היו סומכים על המלצה של חבר. למעשה, אותו סקר מצא שאם תבקש מהלקוחות שלך להשאיר ביקורת לעסק שלך, 7 מתוך 10 יחייבו אותה.

 

כעסק מקומי, מעקב, ניהול ועבודה על קבלת ביקורות הוא חשוב ביותר להשגת לקוחות חדשים ולשמירת הלקוחות הקיימים. כמו כן, כשאתם מגיבים לכל ביקורת, תוכלו למקם את עצמכם כעסק שדואג ללקוחותיו.

 

local search engine marketing
בתור התחלה, התמקד בקבלת ביקורות בדף ‘Google לעסק שלי’ ובדף הפייסבוק של העסק שלך. מכיוון שרוב האנשים יתקלו בביקורות של העסק שלך בשני המקומות האלה. בין אם הם ימצאו אותך בפייסבוק או באמצעות חיפוש בגוגל, האתר שלך אמור להופיע עם שלל ביקורות חיוביות.

 

האם ביקורות של עסקים ממלאות תפקיד ב- SEO? לדברי גוגל, “ביקורות חיוביות ואיכותיות של הלקוחות שלך ישפרו את הנראות של העסק שלך”. אז כן, ביקורות טובות אולי יעזרו לכם לשפר את משחק השיווק המקומי שלכם במנועי חיפוש.

 

טיפ מספר 6: אל תתעלם מהכותרת ותגיות המטא

 

בניגוד לאמונה הרווחת, תגיות הכותר ותיאור המטא עדיין מחזיקות בערך. רכיבי HTML אלה הם יותר מסתם תגיות למילוי. הם מכילים מידע חיוני אודות האתר שלך כאשר הוא מופיע בתוצאות החיפוש.

 

כשאתה משקיע זמן בעיצוב הכותרת והתיאור שלך, זה יכול לעזור לך להגדיל את שיעור הקליקים של האתר שלך. מה שבתורו יכול לעזור לך לשפר את מאמצי השיווק המקומי שלך במנועי חיפוש.

 

כדי לשפר את דירוג העמודים המקומיים הספציפיים והחשובים באתר שלך, הקפד לבצע אופטימיזציה של תג הכותרת למילת המפתח המקומית שלך.

 

לדוגמא, אם אתה עורך דין גירושין מניו יורק, תג הכותרת שלך יכול להיות “עורך הדין הגירושין הראשון בעיר ניו יורק”. זה שולח איתות ברור לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים שהדף הזה מקושר לעיר ניו יורק, מה שמשפר את הסיכוי שלך להימצא על ידי משתמשי חיפוש מאזור גיאוגרפי זה.

 

כשאתה כותב את תג הכותרת, שמור אותו על 60 תווים ומטה. ותגביל את התיאור ל 200 תווים. הוספת מילים או תווים נוספים יכולה לקצץ את הטקסט שלך ולהחליף אותו באליפסות. מה שלא רק נראה לא מקצועי, אלא גם מוריד את הסיכוי לגרום לקהל המקומי ללחוץ על הקישור שלך.

 

meta tags and description

 

טיפ מספר 7: שפר את מבנה הקישור הפנימי

 

קישור פנימי אסטרטגי הוא טכניקת קידום אתרים עוצמתית שעסקים מקומיים צריכים לנצל. אם אתה מסתכל סביבך, תגלה שלרוב אתרי העסקים המקומיים אין ארכיטקטורה מתאימה. אתה תמצא אותם רק מקשרים פנימיים לדף הבית לדפים אחרים באתר מתפריט הניווט ו / או הכותרת התחתונה.

 

כאתר עסקי מקומי, יש לך יתרון על פני רוב האתרים המקומיים שאינם מתייחסים לקשר פנימי ברצינות. אתה יכול להוסיף קישורים פנימיים בכל מקום שהוא רלוונטי ואפשרי – במיוחד מתוך התוכן שלך. תוכן כמו תיאורי מוצרים, עותק מכירות, דפי שירות, פוסטים בבלוג וכו ‘.

 

בין אם זה שיפור הדירוג האורגני שלך או דירוג המפות המקומיות שלך, שיפור מבנה הקישור הפנימי שלך יעשה את ההבדל.

 

internal linking להלן כמה כללים שצריך לנהוג כאשר אתה בונה או משפר את מבנה הקישור הפנימי של האתר שלך:

 

  1. צור דפים פנימיים רבים ככל שתוכל.
  2.  

  3. דגש על קישור עמוק במקום רק קישור לדף הבית.
  4.  

  5. יש גישה ראשונה למשתמש או להתמקד במשתמש.
  6.  

  7. התמקד יותר בקישור לדפים רלוונטיים.
  8.  

  9. התרחק מ- “rel = nofollow” ותן ל”מיץ קישור “לזרום.
  10.  

אחרון חביב, תשכח למלא בכותרת התחתונה של האתר כמה קישורים ממוקדים לפי מילות מפתח, בתקווה להרשים את גוגל. הטקטיקה הספאמית הזו כבר לא עובדת. זה רק כואב. שימחו את המשתמשים שלכם ומנועי החיפוש יבואו בעקבותיהם.

 

טיפ מספר 8: בנה קישורים חיצוניים באיכות גבוהה

 

שיווק מנוע החיפוש המקומי שלך ישיג תוצאות טובות יותר כשאתה ממקד את מאמציך ב- [1945908] בניית קישורים חיצוניים באיכות גבוהה לעסק שלך אתר. רק פרסום תוכן מקומי נהדר אינו מספיק. עליכם לעבוד על קישורים נכנסים המאפשרים למנועי חיפוש לדעת עד כמה האתר שלכם רלוונטי ואמין.

 

כשגוגל רואה שאתרים מקומיים אחרים מקשרים לשלך, זה נותן לך הצבעה של אמון. ככל שיש לאתר קישורים נכנסים מכובדים יותר, כך נראה מקצועי יותר. בניית קישורים לשיווק מקומי במנועי חיפוש אינה חייבת להיות מורכבת כל עוד אתה עושה את הצעדים הנכונים.

 

local search engine optimization

 

אתה יכול לעבוד על משיכת קישורים נכנסים מקומיים מ:

 

  • העיתונות המקומית
  •  

  • חסויות מקומיות רלוונטיות
  •  

  • מדריכי עסקים מקוונים
  •  

  • אוניברסיטאות מקומיות
  •  

  • ארגונים עסקיים אזוריים
  •  

השגת קישורים נכנסים ממוקדים לאתר המקומי שלך מסתכמת בערך. כשאתה מציע ערך אמיתי לקהל המקומי שלך, שמוכר על ידי רשויות מקומיות אחרות, אתה מושך אוטומטית קישורים נכנסים ראויים.

 

גאה להיות קטן ומקומי

 

ברור שאנשים מחפשים ברציפות מקומות מקומיים המציעים את השירותים שהם צריכים, בין אם זה קניות, אכילה, אימון או ביצוע המסים שלהם. דברים רבים עברו למכשירים ניידים, דיגיטליים ומסחר אלקטרוני, אך הצורך בעסקים מקומיים לא נעלם. הצורך למצוא אותם בהחלט לא נעלם. זה מאוד נחוץ, אז התחל לעזור ללקוחות שלך למצוא אותך בקלות על ידי ליצור איתנו קשר בנוגע לשיווק מקומי במנועי חיפוש היום.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה